پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

24- دنيله روگانى - Ruga‏

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
457 پاسخ برای این موضوع

#41
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال

ارسنال و منچستر در تلاشند تا روگانی در ژانویه بخرند


  • mory, Principino, MaMpIeRo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#42
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

آرسنال که از لیگ قهرمانان حذفه ، اما آیا منچستر می دونه که نمی تونه از دنی تو لیگ قهرمانان استفاده کنه؟ :nish:


  • mory, Principino, MaMpIeRo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#43
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مائوریتزیو ساری :‌

  • بهترین بازیکن جوان ایتالیا کی است؟ ازنظر من روگانی ، او توانایی ها و تمرکز فوق العاده ای دارد ، من در حالیکه ۱۸ سال داشت به او در امپولی بازی دادم.
  • او برای آینده ی فوتبال ایتالیا بسیار مهم است.

 


  • juve's fan, mory, Principino و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#44
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

تمرکز که در بونوچی و کیلینی در اوج است با گرفتن اخطارهای فراوان

 

در حالیکه یک فصل روگانی بدون اخطار بازی کرده


  • mory, Huceyn, Georgia و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#45
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

"ایده ی روگانی برای ماندن در یوونتوس عاقلانه است."

 

13462066661965074282.jpg

به قلم سامیت پائول

 

دانیله روگانی بازیکن جوان بیانکونری و تیم ملی زیر 21 سال آتزوری یکی از بهترین استعدادهای سری آ است، اما تا بدین جای فصل در حاشیه ی برنامه های آلگری قرار داشته است.

 

روگانی در روزهای اخیر به باشگاه های دیگری لینک شده است. باشگاه های لیگ برتری منچستریونایتد و آرسنال علاقه مندی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن 21 ساله ابراز کرده اند، این در حالی است که ناپولی نیز شرایط او را به دقت زیر نظر دارد. اما باید گفت بهترین تصمیم برای استعداد جوان ماندن در سری آ و باشگاه فعلی خود است.

 

اگر چه بازی در تیم دیگری به منزله ی به دست آوردن زمان و تجربه ی بیش تر برای او است، اما او در حال حاضر در باشگاهی ایده آل بازی می کند که برای رسیدن به یک بازیکن فوق العاده این فرصت را دارد همزمان یاد بگیرد، پیشرفت کند و تجربه کسب کند.

 

روگانی در طول دو فصلی که به صورت قرضی در امپولی بازی می کرد، در 81 دیدار برای این تیم به میدان رفت و 5 گل به ثمر رساند، اما مهم ترین نکته این بود که به او این اجازه داده شد تا مهارت های دفاعی خود را بهبود بخشد و به تبع آن سطح بالایی از انتظارات را به سمت خود بکشاند.

 

اگرچه بازی کردن مداوم در این سن یک امر اساسی برای او است و بدون شک با وجود جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و آندرا بارزالی بازی های کم تری به او خواهد رسید، اما روگانی باید صبر کند و در زمانی که به او فرصت داده شد توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

 

سه مدافع کنونی نقش مهم و انکار ناپذیری در موفقیت های باشگاه در سال های اخیر ایفا کرده اند و همزمان عناصر بسیار مهمی برای آتزوری تحت سرپرستی چزاره پراندلی و آنتونیو کنته بوده اند.

 

اگر روگانی به دنبال یک بازیکن الهام بخش و فرصتی برای رفع نواقص فعلی خود است، قطعاً این مدافعین می تواند یک معلم خوب برای او باشند و او این شانس را دارد که در تمرینات روزانه و بازی های تیم به عملکرد آن ها نگاه کند و چیزهای زیادی یاد بگیرد.

 

با این حال، کیه لینی و بارزالی کم کم  به دوران فوتبال حرفه ای خود نزدیک می شوند و نمی توانند برای همیشه در سطح بالایی بازی کنند و آن زمان است که روگانی قدم به جلو گذاشته و خود را به عنوان یک مدافع ثابت مطرح خواهد کرد.

 

ماسیمیلیانو آلگری در دوران حضور خود در میلان و یوونتوس نشان داده است که در صورتی که شرایط مهیا شود تمایل دارد به بازیکنان جوان فرصت دهد تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند. روگانی باید آرامش خود را حفظ کند، به خاطر اینکه بیانکونری به توانایی ها و استعداد او ایمان دارد. قطعاً او فرصت بازی کردن را به دست خواهد آورد و از حضور در یوونتوس لذت خواهد برد.

 

zs96_09331954287134591688.jpg

 

+ به نظرتون فرصت این رسیده که با وجود اشتباهات زیاد کیه لینی و بونوچی در بازی های اخیر، به روگانی بازی برسه ؟  :39:


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#46
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال

دیگه حداقل توی این فصل که به جز بارزاگلی ؛ کیه لینی و بونوچی دارند یک خط در میون اشتباه می کنند و توی اکثر بازیها حتی مسابقه با تیم های گمنام ایتالیایی داریم گل می خوریم حضور روگانی چه اشکالی میتونه داشته باشه ؟...

باید بهش بازی برسه تا بشه در مورد کیفیتش و میزان آمادگیش قضاوت کرد ...البته منظور من قضاوت کلی از انجام تنها یه تک بازی نیست بلکه حداقل 3 یا 4 تا بازی کنه تا ببینیم چند مرد حلاجه ...


  • tecra, L'Avvocato, Georgia و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#47
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال
خروج روگانی از یوونتوس تنها به صورت قرضی امکان پذیر است.
 
باشگاه یوونتوس اصرار دارد که دانیله روگانی مدافع جوان خود را به صورت قرضی در اختیار باشگاه های دیگر قرار دهد و با فروش کامل این بازیکن مخالف است.
 
در واکنش به شایعات دیروز مرتبط با علاقه ی پارتنوپی به امضای قرارداد با مدافع جوان بیانکونری، توتواسپرت امروز گزارش کرد بانوی پیر قصد فروش این بازیکن را ندارد.
 
این گزارش ادعا می کند مجموعه ی مدیریتی باشگاه ایده ی فروش این بازیکن را حداقل برای چند سال دیگر تا زمانی که برچسب قیمت این بازیکن به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا نکرده باشد، در ذهن ندارند.
 
 خواه پیشنهاد از باشگاه های سری آ مانند ناپولی و فیورنتینا باشد و خواه پیشنهادی خارج از ایتالیا برسد مدیران یوونتوس بر تصمیم خود مصمم هستند. شایان ذکر است :1: که پیش از گزارش هایی مبنی بر علاقه ی باشگاه های لیگ برتری نچستریونایتد و آرسنال به این بازیکن منتشر شده بود.
 
با این حال یوونتوس ممکن است با قراردادی قرضی اجازه ی خروج او را از تیم بدهد، به دلیل اینکه در حال حاضر به نظر می رسد مکس آلگری در حال حاضر تمایلی ندارد که او را در ترکیب اصلی داشته باشد.
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
Spoiler

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#48
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

دو باشگاه لیگ برتری او را می خواهند.

 

Rugani-Ita490epa_6.jpg

 

بر اساس گزارش های مختلف باشگاه های لیگ برتری آرسنال و منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن دانیله روگانی هستند.
 
مدافع مرکزی جوان یوونتوس در تک تک دقایق فصل گذشته برای امپولی در سری آ به میدان رفت و در تمام این بازی ها حتی یک کارت زرد دریافت نکرد.
 
با این حال،با پیوستن به یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی، او تنها چند دقیقه برای بیانکونری به میدان رفته است.
 
بر اساس گزارش روزنامه The Mirror در انگلستان، توپچی ها و شیاطین سرخ علاقه ی جدی خود را به این مدافع تیم ملی ایتالیا اعلام کرده اند.
 
در صورتی که بیانکونری در نقل و انتقالات ژانویه اجازه ی خروج روگانی را صادر کند احتمالاً به صورت قراردادی قرضی خواهد بود.
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
+ به نظرم این که روگانی بخواد از تیم بره به ضررمون میشه  :fp:. حالا اینکه آلگری هنوز ترجیح میده از کیه لینی، بونوچی، بارزالی استفاده کنه مطمئناً به خاطر تجربه ی بالای این بازیکنان هست. یک جورایی آلگری ریسک نمی کنه سر آوردن روگانی توی زمین. نمی دونم این ریسک معقول هست یا نه. ولی روزی رو فرض کنید که از بین یکی از این سه نفر به خصوص بونوچی یکی مصدوم بشه. اونوقت به بن بست می خوریم. کاسرس آچار فرانسه  :1: هم فعلاً معلوم نیست وضعیتش به چه صورت هست. به قول حسین عزیز :53:  دست آلگری و تیم میمونه توی پوست گردو  :1:
 
نظر شما چیه ؟  :39: 

  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#49
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال

من واقعا واسم خیلی ابهام در مورد این بازیکن وجود داره و اصلا نمی تونم به جواب درستی برسم ! واقعا روگانی اینقدر بی تجربه و بدون اعتماد به نفس هست که الگری اصلا جرات نمی کنه به اون بازی بده ؟ واقعا نمایش های ضعیفی که از مدافعان تیم شاهد بودیم، الگری رو واسه این موضوع مجاب نمی کنه که دقایقی به اون بازی بده ؟ یعنی اصلا روگانی در حد و اندازه های نیمکت هم نیست که بعضی بازی ها حتی روی نیمکت هم نیست ؟ اصلا نمی تونم درک کنم این موضوع رو ! از طرفی هم چیزی نیست که بخوایم بگیم الگری باهاش مشکلی داره و از عمد به اون بازی نمی ده ! ولی وقتی این همه تیم دنبالش هستند و حاضر هستند براش پول بدن، چرا توی یووه بازی نمی کنه ؟
شاید الگری اصلا اعتقادی به بر هم زدن ترکیبش نداره و دوست داره از ترکیب همیشگیش بهره ببره !

 

خواهشا نظراتتون رو بگید شاید من به چیزی توی حرف ها و نظرات شما رسیدم 


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#50
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

ما توی فروش همیشه بد ظاهر شدیم میترسم قرضی بدیم و این قرضی یه روزی دائمی بشه ....از روگانی تو بازی های کوپا و لیگ باید استفاده شه این همه به اوگبونا فرصت دادیم یه بارم ب روگانی بدن


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#51
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

مگر نشنیده اید که مربیان ایتالیایی بهایی به جوانان ایتالیایی در سری آ نمی دهند و همین امر باعث شده تا تیم ملی از بازیکن خوب و جوان خالی باشد.

الگری هم در دوره بحرانی سقوط کیفی یووه و موقعیت بد جدول مداوما از سه بازیکن اصلی استفاده میکنه و دست به ریسک نمیزنه  و فکر نتیجه گرفتن است.

واقعا از نیمکت نشین شدن این بازیکن رعنا و این جوانی که بسیار تمیز کار دفاعی  و بدون ارور و کله شقی مهاجمان حریف رو استاپ میکنه باید نگران باشیم و سهامداران باشگاه هم خواستار عدم فروش او در جهت بالا رفتن قیمت او هستند.


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#52
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

64064438229825398274.jpg

 

 بر اساس گزارش کالچومرکاتو، دی لائورنتیس رییس باشگاه ناپولی به دنبال امضای قرارداد با دانیله روگانی در ژانویه است و پارتنوپی آماده است تا مبلغ 20 میلیون یورو به ازای این بازیکن جوان به سران بیانکونری بپردازد.

 
پیش از این گزارش های متعددی از علاقه ی باشگاه های لیگ برتری به روگانی جوان منتشر شده بود. 

  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#53
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
4 بازی بعدی تیم با [سیتی] پالرمو و لاتزیو [سویا] و فیورنتینا و کارپی ـه..


اگر سرمربی خرش از شیطون پایین بیاد ، میتونه تو بازی های پالرمو و کارپی راحت بازیش بده ..
روگانی که قبلا تو سری آ بوده و جلو همه تیماش از جمله یووه و ناپولی و عنتر و میلان و فیوره و رم و.. فیکس بازی کرده و اتفاقا نمره قبولی هم گرفته ، پس اینجوری نیست که بگیم با سری آ آشنا نیست و جلوی تیمهای بزرگ دست و پاشو گم میکنه.. نمیدونم واقعا دلیل الگری چیه.. کارپی و پالرمو و فروسینونه و کیوو و بلونیا و هلاس ورنا ک تیمی نیستن ک بخواد اینجوری این بنده خدارو نیمکت نشین کنه..
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#54
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

من فقط و فقط امیدم به اینه که همون طور که به ساندرو و دیبالا با ابر و مه و باد و خورشید و مصدومیت و محرومیت بازی رسید ، به این طفل معصوم عزیزدلکه هم برسه ، این میلانیا اگه بازی ها و آمار دنی رو دیده بودن ، اینقدر رومانیولی ، رومانیولی نمی کردن.

 

آمار پارسالش که بهتر از روما بود ، تو بازی های ملی هم خیلی بهتر از رومانیولیه ، نگرانش نباشید ، فوتبال یادش نرفته :1:


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#55
alexdelpiero

alexdelpiero

    مهدی

  • اعضا
  • 885 ارسال
  • LocationRoudan,Hormozgan

من فقط و فقط امیدم به اینه که همون طور که به ساندرو و دیبالا با ابر و مه و باد و خورشید و مصدومیت و محرومیت بازی رسید ، به این طفل معصوم عزیزدلکه هم برسه ، این میلانیا اگه بازی ها و آمار دنی رو دیده بودن ، اینقدر رومانیولی ، رومانیولی نمی کردن.

 

آمار پارسالش که بهتر از روما بود ، تو بازی های ملی هم خیلی بهتر از رومانیولیه ، نگرانش نباشید ، فوتبال یادش نرفته :1:

 

یعنی از کیلینی و بونوچی و بارزالی و کاسرس سه تاشون باید مصدوم بشن تا بازی به روگانی برسه ؟!!! چقد یه نفر میتونه سنگدل باشه ؟!!  :fp: 

من مطمئنم تو سه چهار بازی آینده حتما ازش استفاده میشه تا جلوی حرف و حدیثای بیشتر رو بگیره .

تو امپولی که بوده مقابل تیم های بزرگ بازی کرده و معمولا تیمشون تحت فشار بوده ولی روگانی از پسش بر اومده ... دیگه قرار نیست تو یووه اون فشار رو تیم باشه ...

نظر شخصی من اینه که بازی دادن به روگانی ریسک نیست فقط موضوع اینه که بقیه یه لول شاید بالاتر از روگانی باشند واسه همین بازی بهش نمیرسه ! 


  • Bianconero Amore, mory, El rey leon و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#56
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
احساس میکنم باید یه معجزه اتفاق بیوفته که روگانی رو تو ترکیب ببینیم . امیدوارم زمان اون معجزه هرچه زودتر برسه . هیچ ولیل قانع کننده ای وجود نداره برای بازی نکردنش وقتی ارسنال و ناپولی و احتمالا تیمهای دیگه دارن له له میزنن برای به دست اوردنش .
آیا پالرمو یووه رو مغلوب میکنه درصورت بازی کردن روگانی ؟
ایا اگر بازی نکنه باید تا بازی جلو کارپی صبر کنه ؟
ایا جلو کارپی مربی همچین ریسک بزرگی مرتکب میشه و میدون میده بهش ؟
وهزار چرا و ایا و اما واگر دیگه در موردش وجود داره .
اما من احساس میکنم بزرگترین ترس علگری از بازیدادنش اینه که خدایی نکرده بازی کنه و بدرخشه و فرا تر از انتظار نشون بده . اونموقع اگر بهش بازی نده با یک دیو بزرگ به نام رسانه روبرو میشه و ترکیب دفاع هم دستخوش جابجایی های زیاد تو هر بازی میشه .
  • mory, alexdelpiero, L'Avvocato و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#57
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
امیدوارم اگر قرار نیست مربیمون ریسک های بزرگشو رو کنه و به دنیله بازی بده . بهتره از یووه بره چون آیندش تو آتزوری هم در خطره . این دفاع میتونه بهترین دفاع آتزوری تو 10 سال آینده باشه به شرطی که از یووه بره .
  • alexdelpiero, El rey leon, L'Avvocato و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#58
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج

احتمالا امشب هم بازی نکنه. دیگه به نظر من مشخصه که بازی نکردن از مسائل فنی و حتی تجربه هم گذشته و به لج بازی تبدیل شده :دی. دیگه در حدی که دو تا بازی دقیقه 85 تعویضی بیاد هم نیست ینی آقای علگری؟ بازیکن پریماورا ونبوده که، دو فصل تو امپولی فیکسه فیکسه فیکس بوده یه فصل سری بی یکی آ. دیگه از استورارو که بهتر و با تجربه تره. واقعا داره حیف میشه این جوون ولی من بازم امیدوارم از یووه نره این روزا هم میگذره. 


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#59
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

این بخش مربوط به مصاحبه بعد از بازی دیشب آلگری در مورد روگانیه.

 

خبرنگارا از روگانی پرسیدن و جواب آلگری.

 

روگانی برای 10 سال در یووه خواهد موند.اون آینده باشگاهه.

هم اکنون 3 مدافع کلاس جهانی جلوتر از روگانی قرار دارن و این باعث میشه سخت به اون شانس بازی کردن برسه ولی زمان اون هم میرسه.من  چگونگی تمرین کردن اون رو دوست دارم و او خیلی رشد(پیشرفت) خواهد کرد.

 

به احتمال زیاد بازی با کارپی بازی میکنه.ممکنه برای دقایقی هم در بازی با سویا بهش فرصت بازی داده بشه.


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#60
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

کالچو مرکاتو گزارش کرده این احتمال وجود دارد که دانیله روگانی با قراداد قرضی شش ماهه در ژانویه به مارسی ملحق شود !

 

البته مصاحبه ی آلگری پس از بازی با پالرمو که دوست عزیز Alex2003 گذاشتن خودش گویای همه چیز هست.

 

 

:65yytgts6rouhope1x2s: He is not going anywhere  :65yytgts6rouhope1x2s: 


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی