پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چرا توز باید یک سال دیگر در یووه می ماند ؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

چرا توز باید یک سال دیگر در یووه می ماند ؟

به قلم مارک جونز

 

io6v25irasnd1678n6co.jpg

 

در اروپا بازیکنان بزرگ زیادی داریم اما حضور آن ها تفاوتی در ناراحتی ای که زمان از دست دادن یکی از آن ها احساس می کنیم ایجاد نمی کند .

 

همه مردم و همه فوتبالیست هایی که به قاره ، کشور یا شهر دیگری مهاجرت می کنند دوست دارند روزی به زادگاه خود برگردند و این همان دلیلی بود که توز را متقاعد کرد به بوکا جونیورز برگردد . جایی که اولین بازی های خود را در 16 سالگی در آن جا انجام داده بود . این تصمیم ، به نظر تصمیم درستی بود اما فقدان او را حس خواهیم کرد .

 

حضور 9 ساله توز در اروپا شاید با کلماتی همچون جدال ، درگیری و اتفاقات خارج زمین [که همیشه او مقصر آن ها نبوده است .] شناخته شود اما نباید فراموش کنیم او یکی از بهترین مهاجمین دهه اخیر قاره ِ اروپا بود و بازی او قطعا یکی از چشم نواز ترین ِ آن ها . در 2006 و بعد از قرار گرفتن در کنار ماسکرانو و الن پاردو و عکس گرفتن با این دو ، دوره بازی اروپایی ِ توز روشن نبود و شما هیچ گاه می دانید درآینده چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد . بعد انتقال ماسکرانو به لیورپول ، توز ماند ، گل زد تا وستهم را سرپا نگه دارد ، در رقابت با شفیلد یونایتد مانع از سقوط تیمش بشود و یکی از حرکات جنجالی خودش را انجام داد . [اشاره به گزارشی که جیسون بِرت درباره خرج 20 میلیونی توز که روی دست وستهم گذاشت.]

 

gnj56lh309xvhrp530x4_thumb.jpg

هیچکس فکر نمی کرد این دو بازیکن چندین سال بعد در فینال لیگ قهرمانان رو به روی یکدیگر بازی کنند !

 

سپس او به منچستر یونایتد پیوست . چند فصلی در آنجا بود تا اینکه بدترین کاری که می توانست انجام دهد انجام داد و به خاطر " همسایه های پر سر و صدا " و " پیشنهاد من سیتی " ، منچستر یونایتد را رها کرد و کیا جوریابچیان ، نماینده نامشهور او این انتقال را رقم زد . در سوی دیگر ، از دوران حضور او در من سیتی می توان به علامت دادن های فتنه انگیز در جشن پیروزی و ممانعت از حضور در زمین در برابر بایرن مونیخ اشاره کرد . اینگونه داستان توز ادامه پیدا کرد ...

 

این موارد را به یاد داریم اما زمانی که کارلیتوس به یووه منتقل شد ، همه ما یک توز جدید را دیدیم . توز ورژن 2.0 ! ورژن ِ جدید ِ او گرسنه تر شده بود و در دو فصل 50 گل زد ، دو اسکودتو برد و به فینال لیگ قهرمانان رسید . شاید بهتر شدن با افزایش سن رابطه داشته باشد اما یووه توانست راهی برای بهترین شکل استفاده از این آرژانتینی به دست بیاورد و تیم را حول محور او شکل دهد . هرچند که تجربه او در منچسترها به او کمک کرد .

 

در سال 2007 بعد از حضور در اولدترافورد ، سریعا با رونی و رونالدو کنار آمد و خط حمله سه نفره خطرناکی برای فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان به وجود آوردند و نشاط را به تیم فرگوسن اضافه کردند . فقط 4 مدافع اصلی من یو بیشتر از توز در آن فصل بازی کردند و او با 19 گل بعد از رونالدوی ِ 42 گله دومین گلزن من یونایتد شد . اما فرگوسن شاید به خاطر مسائل خارج از زمین تصمیم گرفت برباتف را از تاتنهام با 30 میلیون جذب کند و اینگونه توز به کناره زمین رفت . این انتقال باعث ایجاد مشکلاتی برای او در فصل 2008/09 شد ولی او کسی نبود که از ابراز این ناراحتی بترسد .

 

f93wj068sm4r7q7xxtmh_thumb.jpg

شاید توز فقط در یوونتوس بدون حاشیه بود !

 

شاید خشم فرگوسن باعث شکوفایی استعداد های او در سیتی شد . توز در فصل اول 29 گل و  در فصل دوم 23 گل زد تا محبوب هواداران من سیتی شود اما مغضوب هواداران من یونایتد . در کنار این همچنان درام های توز وجود داشت . مثل درخواست انتقال او در اواسط فصل دوم حضورش که من سیتی با آن موافقت نکرد . هرچند که با خرید اگوئرو قضایا کمی جدی تر شد . با حضور اگوئرو و جذب ادین ژکو ، هم زمانی که جایگاه او کمرنگ و کمرنگ تر می شد ، مشکلات و میزان عدم آمادگی او هم آشکار تر . در سپتامبر 2011 و در ورزشگاه آلیانز آره نا مشکلات به اوج خود رسید . درخواست مانچینی از توز برای گرم کردن و حضور او در زمین که با مخالفت و بی توجهی توز همراه شد . علی رغم آن اتفاقات ، دوران حضور او در سیتی ادامه یافت اما باشگاه هیچ وقت آن توز با فرم اولیه خود را ندید . فرمی که هواداران یووه از دو سال پیش بارها و بارها آن را دیده اند .

 

و این موضوع همان است که باعث ناراحتی است . او یووه را ترک می کند در حالی که یوونتوس به تازگی و پس از مدت ها به جایگاه خوبی در اروپا رسیده است . توز ِ ورژن یوونتوس از زمین تا آسمان با توز ِ ورژن ِ وستهم و منچسترها فرق داشت . توزی آماده تر و سریعتر و بهتر . او لحظات زیبایی را در یووه خلق کرد . مثل گلی که از نیمه توپ را برداشت و وارد دروازه پارما کرد یا پنالتی ای که در برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دست آورد .

 

دیدن مهاجم 31 ساله بانوی ِ پیر در لیگ قهرمانان 2015/16 بسیار دلنشین بود اما او تصمیم گرفت به آمریکای جنوبی برگردد و این انتخاب او قابل تحسین است . هرچند که کسی او ار فراموش نخواهد کرد و دل هواداران برای او تنگ خواهد شد ...

 

#کارلیتوس_توز

 

faccah4u8f39khhy6zao.jpg


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی