پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس خیلی به موفقیت نزدیک بود !

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1 پاسخ برای این موضوع

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21132 ارسال
 

یوونتوس خیلی به موفقیت نزدیک بود !

 

یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد اما گَبی مک کِی احساس می کند نباید فصل فوق العاده بانوی پیر را نادیده گرفت .

 

 

ou1v_2254833_w2.jpg

 

" جنگیدن در فرهنگ و تاریخ این باشگاه قرار دارد . یک قسمت از DNA یوونتوس . " این صحبت های کاپیتان جی جی بوفون بود که در اوایل ِ فصل مطرح شده بود . در انتهای فصل و قبل از بازی با قهرمان اسپانیا ، همه از برخاستن روح کاتاناچینو حرف می زدند و می گفتند یوونتوس با بازی تدافعی خود بارسلونا را اذیت خواهد کرد اما همگی دیدیم که در آخر ، دو گل از سه گل بارسا روی ضد حمله های این تیم زده شد .

 

یووه ، حریف کاتالانی خود را یک حریف خوب و قدرتمند یافت ولی یوونتوس به خوبی مقاومت کرد و به قول بوفون : " بز های ِ ساده ای برای ذبح شدن نبودیم ! " زمانی که راکیتیچ گل اول بازی را روی پاس اینیستا به ثمر رساند ، آن هم بعد 4 دقیقه پس از آغاز بازی ، برای همه ثابت شد یک جای کار یووه می لنگد . در 15 دقیقه بعد ، این موج های ِ حمله ی ِ بارسلونا بود که پیاپی بر پیکره ی ِ یوونتوس می خورد اما با واکنش های خارق العاده ی ِ بوفون روبرو می شدند . این شوت ِ دنی آلوز بود که با مهار ِ فرا زمینی کاپیتان یوونتوس تبدیل به گل نشد و یووه در بازی باقی ماند .

 

6kb6_2254725_w2_thumb.jpg

What A great save from Buffon

 

کم کم و آرام آرام بیانکونری خودش را در زمین پیدا کرد . و این بار بازهم بوفون بود که روی ِ ضد حملات بارسایی ها می درخشید و ضربه ی ِ سوارز را دفع کرد قبل از اینکه موراتا ، قسمت اولترا های یووه را منفجر کند . یک پشت پای دوست داشتنی از کلودیو مارکیزیو توپ را به لیختشتاینر رساند و او با تو سر توپ زدن و یک پاس ، مهاجم آرژانتینی یووه را صاحب توپ کرد . شوت توز توسط مارک آندره ترشتیگن دفع شد اما در ریباند ، موراتا در درست ترین جای ممکن قرار داشت و توپ را به تور دروازه چسپاند .

 

در انگلیسی ضرب المثلی وجود دارد که می گوید " پاندول نوسان دارد . " و در بازی هم همین اتفاق افتاد . وضعیت بازی ثابت نماند و تدبیر ِ کار به دست یووه افتاد . بارسایی که تا قبل از این به راحتی حمله می کرد ، حالا مجبور بود با پاس های بلند بازیسازی کند و یوونتوس هم با ضربه سر موراتا که از بالای تیر دروازه به بیرون رفت و شوت های خطرناک ِ توز و پوگبا دروازه ترشتیگن را به خطر انداخت . اما هنگامی که به نظر می رسید یوونتوس در بهترین حالت بازی ِ خود قرار دارد ، بارسا زهر خود را توسط لیونل مسی ریخت . پسر آرژانتینی مقابل محوطه جریمه یوونتوس شروع به دریبل زنی کرد و ضربه اش را راهی دروازه کرد اما بوفون آن را مهار کرد . ولی در ریباند ، کسی نبود تا جلوی سوارز را بگیرد و او بارسا بار دیگر پیش انداخت .

 

یک ضربه مهلک به پیکره ی ِ بانوی پیر زده شد . به زبان فوتبالی می شد گفت که قهرمان ایتالیا در متوقف کردن MSN ناموفق بودند . اما شاگردان مکس آلگری همچنان تسلیم نشده بودند . یووه به حملات خود ادامه داد اما در آخرین پاس اشتباه ِ فینال لیگ قهرمانان ، توپ به پدروی ِ تازه نفس رسید و با رساندن آن به نیمار تیر خلاص بر بدن بیانکونری زده شد .

 

" زمانی که بازی در دست ما بود ، تنها کاری که نگردیم زدن گل دوم بود . " آلگری بعد از بازی اینگونه واکنش نشان داد . او درست می گوید ، شکی در حرف او نیست . بعد از شکست یووه ، هیچکس را نمیشد متهم کرد که به خوبی کار نکرد در روزی که خود ِ یووه به اندازه کافی خوب نبود . سخت کوشی ، کیفیت و تفکر " فقط برای پیروزی " که آن ها را به برلین آورده بود بازهم در روح آن ها وجود داشت اما این ها برای شکست دادن بارسا ی ِ فوق العاده کافی نبود .

 

7dcm_2254843_w2_thumb.jpg 88ap_0too2_thumb.jpg

Del piero : " Pirlo & Buffon are true Champions . "i

 

فصل یوونتوس اینگونه تمام شد . آندره آ پیرلو شاید دیگر در چنین موقعیتی قرار نگیرد و بوفون احتمالا باید کریر خود را بدون داشتن این جام در ویترین خود به پایان برساند . اما این یک بازی نباید باعث نادیده گرفتن فصل فوق العاده یوونتوسی ها بشود . سال آینده ستاره ی نقره ای بر روی پیراهن بیانکونری نقش خواهد بست چرا که آن ها دهمین کوپا ایتالیای خود را فتح کرده اند و برای پنجمین اسکودتوی پیاپی تلاش خواهند کرد . همین طور گروه ِ آلگری در اروپا ، با اطمینان گام به فینال گذاشت . درست است که در قدم آخر کم آوردند اما این آخر ِ راه نیست . هنوز قدم های دیگری برای برداشتن وجود دارد .

 

و حالا بازگشت یووه تمام شده است ، 8 فصل بعد از اینکه با امثال ریمنی در سری بی می جنگید ! بانوی پیر نشان داد که می تواند با بهترین تیم های جهان بار دیگر رقابت کند . حتی اگر بهترین تیم جهان و بهترین بازیکن جهان در مقابل شما قرارداشته باشند . همان طور که اسطوره یوونتوس ، جامپیرو بونیپرتی گفت : " پیروزی مهم نیست ، بلکه تنها چیزی است که اهمیت دارد ! " این همان ایدئولوژی است که باشگاه تا به امروز به همراه خود داشته است . همین طور که به مرور زمان ناراحتی های ِ ناشی از باخت در فینال کمرنگ تر شد ، فصل فوق العاده یووه بیشتر نمایان می شود . هرچه که هواداران تا اینجا هم این نکته را درک کردند . هجوم هواداران برای استقبال از نایب قهرمان اروپا آن هم ساعت 3 نیمه شب همین را نشان می دهد ...

 

همیشه مهم ترین پیروزی ، پیروزی ِ بعدی است . یوونتوس خود را سر و سامان می دهد و برای فصل بعد دوباره تلاش می کند . این در DNA آن هاست .

 

 

Juve so close to greatness

Gaby McKay - Football-italia

ترجمه با اقتباس

- - - - - - - - 
کاری از سید امیر

  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

اشکال نداره بازم فرصت هست ، امیدوارم سال دیگه که فینال تو خاک ایتالیا برگذار میشه 
باز بتونیم شانسمون رو امتحان کنیم 
چیزی که بیشتر از همه خوشحالم کرد سبک بازیمون جلو بارسا بود ... اگه دفاعی تر بازی میکردیم و میباختیم 
خیلی بیشتر ناراحت میشدم تا وقتی که جلوی بارسا اینطوری بازی رو تو دستمون گرفته بودیم و حمله میکردیم 
فقط قرار بود ما گل بزنیم اما متاسفانه این فرصت نسیب بارسا شد 
دلقک بازی های بارسایی ها هم بدجور تو ذهنم هک شد و تنفرم ازشون بیش از پیش 
تشکر ویژه از بهمن و سید امیر ، از وقتی فعالیتشون بیشتر شده خیلی فروم جذاب تر شده ... 
 


  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی