پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

پائولو دیبالا - La Joya

* * * * * 1 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1863 پاسخ برای این موضوع

#21
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

من تو نظر سنجی "خیر" رو زدم ، دلیلم هم اینه که اگه یووه قراره بالای 30 میلیون پای یه مهاجم جوون که یکسال از قراردادش مونده خرج کنه ، اگه همین مبلغو بزاره واسه یکی مثل کاوانی خیلی بهتره. اما اگه مبلغ حول و حوش همون 20 میلیون میچرخه که خب چی بهتر از این. آرژانتینی هم که هست.


  • tecra, Soheil Bianconeri, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#22
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال

من بازی خاصی ندیدم ازش، فقط چند تا هایلایت تو یوتیوب دیدم که به نظر میاد بازیکن با استعدادی هستش.

 

از نظر آماری هم که بعد از توز تو سری آ بهترین هستش.

 

با همه این اوصاف، 30 میلیون یا حتی 25 میلیون برای یک بازیکن 21 ساله که یک سال از قراردادش مونده یکم زیاده و با شناختی که این مدت از ماروتا پیدا کردیم، اگر این انتقال قطعی بشه، قیمت پایین تر از اون چیزی است که تو رسانه‏ ها اعلام میشه.


  • Escanor, Georgia و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است

#23
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6287 ارسال
  • LocationRasht

- جالب اینجاست که یووه تو تاریخش فقط برا 3 بازیکن بالای 30 م داده : بوفون ، ندود و تورام! و تگِ دیبالا هم این چند روز از 40 م رسیده به زیر 30 میلیون و روز به روز اومدنش به یووه داره واقع گرایانه تر میشه! من قبلا گفتم تا 25 م و برای تیمای ایتالیایی، ارزشش رو داره. از وقتی آنیلی مدیر شد، همه به اینکه یووه دست به جیب نمیشه، اعتراض داشتن و حالا که باشگاه میخواد دست به جیب بشه، بازم معترضن... موراتا هم 20 م نمی ارزید، یادتونه؟! ماروتا و پاراتیچی دیبالا رو تایید کردن و بعید میدونم سالها جون کندن برای توازن اقتصادی و ورود به حوزۀ سبزش رو بریزن تو جوب! یادمون باشه که پالرمو همین 3 سال پیش رکورد باشگاهشو شکوند و 12 م پاش داد و معلومه که میخوان مزد کمک به پیشرفت دیبالا رو بگیرن.. تازه سودشون با سودی که سر مثلا پاستوره[5 م خرید ، 40 م فروش!] کردن قابل مقایسه هم نیس! یکی از هوادارای پالرمو تو توییتر نوشته بود که من 20 بازی دیبالا رو از نزدیک دیدم و میتونم بهتون اطمینان بدم که محشره و ارزش قرون آخر این ارقامو داره...

 

 

- همونطور که گفته شد، مدیر ورزشی پالرمو [باچین] به اسکای : وارد مرحلۀ آخر پروسۀ فروش دیبالا شدیم... بعدش ولی خبرنگار پرسید : با یووه؟ خندید و همونو تکرار کرد + گفت زامپا طی روزای آینده بهتون خبر میده...

اسکای : یووه خیلی به خرید دیبالا نزدیکه و طبق پیش بینیها، بعد از بازی با رئال قرارداد امضا میشه ... یووه همزمان داره رو خرید کاوانی هم کار میکنه...این ترکیب احتمالی یووه با دیبالا هم که کوریره گذاشته بود، جالب بود! توز = AM !

 

 

- آپدیت دیروز ر.آریستی (خبرنگار تلویزیون رسمی یووه) : 30 میلیون [شامل بونوسها] ، جلسۀ جدیدی انجام میشه برای حل و فصل آخرین جزئیات، این هفته تعیین کننده ست، زامپا از خواسته ش کوتاه اومده و یووه هم پیشنهادشو افزایش داده..

در چنین مواردی، نقطۀ اشتراک دقیقا بین این دوست... دو طرف دارن معامله رو صرفا نقدی جوش میدن و به وضعیت مالکیت لانینی و گولدانیگا جداگونه رسیدگی میشه... قرارداد 5 ساله و حقوق 2 میلیونی + شانس ستاره شدن در ل.ق برای

دیبالا و ایجنتش وسوسه کننده ست.. زانتی سعی کرد برنامه های ماروتا رو خراب کنه و میلان هم ولی رم منتظره ببینه که فصلش چطوری تموم میشه.. آرسنال و PSG هم مغلوب عزم قوی دیبالا مبنی بر باقی موندن در ایتالیا شدن...

آ.پدولا : میلان 36 م پیشنهاد داد ولی رد شد... + پیشنهاد 28 م اینتر هم توسط گاتزتا تایید شده بود...

 

Noticias Argentinas : ایجنت دیبالا تایید کرده که میره یووه و 5 شنبه میاد با برادر دیبالا ایتالیا برا امضای قرارداد ... 30 م + قرارداد 5 ساله ... نوشته توز بهش زنگیده و قانعش کرده!

 

=> هم اسکای/دی مارتزیو و هم آریستی، میگن که معامله صرفا نقدیه و بدون گنجوندن هیچ بازیکنی... اسکای/دی مارتزیو : 28-32 م + بونوسها [که هنوز روشون داره بحث میشه] ...

آریستی : 30 م [شامل بونوسها] و هنوز مشغول بحثن سر جزئیات و قرارداد 5 ساله و حقوق 2 میلیونی .. گاتزتا : 32 م + 4 م بونوس و توافق هم انجام شده! و قرارداد 5 ساله و حقوق 2.5 م..

 

 

- اینو گذاشته کاور توییترش! + این 3 عکس توییترشم قشنگ بودن ؛ پیرزن 88 ساله! .. ریتوییت : "عکس جورجو کوچولو، به افتخارت. همیشه طرفدارتیم" ... [فکر کنم خواهر کوچولوش، گفتن دلشون براهم تنگ شده] و زید!

 

thumb_9839a29db3dc8f3b5c49774fa25a1fe8de  thumb_b3552b8208d2ed1b444a571ac692e800ed  thumb_90d9c37d263d680252cb33a28296165fd1  thumb_7a4161544609a86a6b52536483f7bc9b2e


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, MaMpIeRo و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Blackfish : We seem to be running short of patience here! i

 

Robb Stark : & You know who isn't? Tywin Lannister ... i

 

tywinsmiles1_m6n6.jpg


#24
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

دی مارتزیو توافق نهایی رو اعلام کرد . 28 میلیون یورو + 8 میلیون بونوس + 2 بازیکن

 

طبق گفته دی مارتزیو بونوس ها به سختی اکتیو میشن و باید به اهداف خیلی مهمی برسیم که بونوس ها فعال شن . 2 بازیکن هم یکی از اون ها گولدانیگا ست و دیگری  از بین مگنوسون ، اسپینوتزولا یا لانینی هست .

 

ایجنت دیبالا هم 5 شنبه به ایتالیا میاد .

 

تبریک میگم ، امیدوارم آینده سیاه و سفید موفقی در انتظارش باشه .


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#25
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

رقم های میلیونی اینتر و میلان همش دروغه محضه . اینگلیسیا هم که دیبالا منچستر و تاتنهام نمیره . مگر سیتی و چلسی بخوان وارد بشن .

 

همچینم اگه یووه نیاد من که مثل خیلی از شما ناراحت نمیشم . این قطعا برای این میاد که قیمتش بره بالا سنشو ببینید منتظر فروششم باشید البته شاید نگهش داشتن .

 

ترجیح میدم رقم سنگین برای خرید وراتی و دی بروین و گریژمان پرداخت بشه در صورتی که بیان پوگبا رو بفروشن . در صورتی که یووه قهرمان سی ال بشه قطعا پیرلو میره امریکا حالشو ببره 


  • alexdelpiero, Signora Omicidi, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#26
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

بونوس ها در صورتی فعال میشه که :

 

 dybala scoring 20+ league goals-
 juve reaching (or passing?) the cl quarter finals-

 dybala scoring a certain amount of goals in cl-


  • juve's fan, Mohammad-SS, eⁿzº و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#27
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

دیبالا یکی از مستعد ترین بازیکنای حال حاضر.اگر بخوایم نیمه ی خالی قضیه رو نگاه کنیم شاید هیچوقت بازیکن بزرگی نشه و این پولی که دادیم مستقیم بره توی جوی آب! ولی این خرید حداقل برای من که فوتبال ایتالیا رو دوست داره به شدت ارزش داشت چون ما تونستیم یه استعداد بزرگ رو توی ایتالیا نگه داریم.از طرفی به خاطر این خرید بسیار خوشحالم  به این خاطر که تیمم بالاخره داره میتونه مبالغ بزرگی خرج کنه و یه بازیکن که کلی تیم پول دار دنبالش بودن رو از چنگشون در آورد و این قضیه به من این حس رو داد که ما داریم برمیگردیم به بزرگای فوتبال.

تنها روی منفی قضیه اینه که دیبالا یک سال دیگه از قراردادش مونده و این پول یه مقدار زیاده برای بازیکنی با این شرایط.البته توی این کدورت بازار! این خرید شاید باعث یه رابطه ی خوب با پالرمو بشه.اونا بازیکنای خوبی دارن و برنامشون قویا روی بازیکن سازی و اگر چیزی که گفتم بشه میتونیم توی بلند مدت از این خرید سود ببریم.البته این زامپی که من میشناسم کل فرضیه رو یه تنه میبره زیر سوال :Facepalm:


  • Orphée, eⁿzº, alijuve و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#28
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
من حس خوبی به این انتقال ندارم.دیبالا رو بازیکن خوبی میدونم اما رقم قراردادش یک مقدار بیش از برای من نامعقوله.
اصلا نمیتونم این ارقام رو با استانداردهای ماروتا وفق بدم.

سوالات زیادی تو ذهنمه.چطور ماروتا حاضر شده واسه بازیکنی که یک سال از قراردادش مونده اینقدر هزینه کنه؟
چه چیز فوق العاده ای توی دیبالا دیدن که حاضر به این ریسک شدن؟
با توجه به ترافیک خط حملمون ورود دیبالا مصادف با خروج کدوم مهاجممون میشه؟قطعا اسم یورنته از همه جلوتره اما بازم وقتی توز و موراتا هستن به دیبالای جوون که مهمترین نیازش برای پیشرفت مداوم بازی کردن هست فرصت کافی میرسه؟تکلیف کومن چی میشه؟

سوال بعدی اینکه شایعات مربوط به کاوانی با وجود این انتقال تکلیفش چی میشه؟

واسه پشت مهاجم چه برنامه ای داریم؟همچنان وینگر نمیخوایم بخریم؟تکلیف برردی و زاتزا چی میشه؟

خیلی سوال تو ذهنمه، جواب هم دارم براش اما واسه جواب های قطعی فعلا باید صبر کنم.ماروتا و دوستان از اوج بی اعتمادی خودشون رو برام به بالاترین درجه ی اعتماد رسوندن و الان هر حرکتی انجام بدن بهشون اعتماد دارم.
  • mory, eⁿzº, alijuve و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#29
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3712 ارسال

با این رقم شبیه قرارداد ترکمانچایه ...

36 میلیون با دو تا بازیکن ...

با این پول میشد برای بازیکنان امتحان پس داده تری اقدام کرد .

کاش حداقل ماروتا و آنیلی تابوی خرج کردنشون رو برای یک بازیکن بهتر می شکستند .


  • Georgia , aman, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#30
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6287 ارسال
  • LocationRasht

اسکای : ایجنت دیبالا دیروز رسیده ایتالیا و امروز با یووه دیدار خواهد کرد... معامله امروز ممکنه جوش بخوره!

بعد بازی داشتن با ماروتا مصاحبه میکردن، در مورد دیبالا ازش پرسیدن... گفت ما سرمایه گذاری مهم و بزرگیو انجام دادیم... بعد یدفعه بخودش اومد [گرم بود و خوشحال] و گفت نه نه هنوز نخریدیمش، داریم مذاکره میکنیم!! :21: :1:

 

خود دیبالا هم اینو ریتوییت کرده 3 ساعت پیش : جورجو میخواست با لباس تو تولدشو جشن بگیره...

 

thumb_de5bf1160516b5159764ee6aa611d82c59

 

ظاهرا خیلی خوش اخلاقه و خیلیم محبوب تو سیسیل، تو این چند ماه خیلی خبرو عکس اومد بیرون که دیبالا داره وقت میذاره واسه هوادرا، باهاشون ع یادگاری میگیره، رفت و آمد میکنه باهاشون و...

راستی اینو قبلا هم گفتم ولی بازم گفتنش خالی از لطف نیس ؛ درآمد پارسال رئال (549 م) تقریبا دو برابر درآمد پارسال یووه ست (279 م)... البته با صعود امشب 11 م دیگه هم به درآمد امسالمون اضافه شد!

 

در مورد بونوسهای قرارداد دیبالا هم فعلا فقط کالچومرکاتو گفته که باید بالای 20 گل تو سری آ بزنه + یووه برسه نیمه نهایی ل.ق + گلاش تو ل.ق که این آخری، بالاترین % رو توی بونوسها داره... توسط منبع دیگه ای تایید نشده خلاصه...

 

+ توییتر رسمی UCL هم به مناسبت لینکهای دیبالا به یووه ، این توییت رو زده با عنوان "مسی جدید؟" و این مطلب رو کار کرده که جالبه ولی انرژی ترجمه ش نیس :1: .. بخشهاییش :

 

زامپا : نصف مسیه و نصف مونتلا – کاملا با کلاس جهانی...

یاکینی [مربی پالرمو] : فصل عالی رو گذرونده و به سختی به تلاش برای پیشرفت ادامه میده... تموم پتانسیل لازم برای بازی در باشگاهی بزرگو داره...

مانچینی : دیبالا بازیکن با کیفیتیه، جوونه ولی فکر میکنم مهاجم طراز اولی خواهد شد...

 

دیبالا : وقتی از پالرمو برم، دلم برای دریا و ماهی تنگ میشه [پیام سیسیلیِ گادفادر رو یادتونه؟ جلیقۀ ضد گلوله ای که دور یه ماهی مرده پیچیده شده بود ؛ لوکا برازی با ماهیها خوابیده :دی] – ولی بیشتر از همه برای دوستای زیادی که اینجا پیدا کردم...

اما بهرحال بازی در ل.ق آرزوی هر بازیکنیه، من جمله خودم، نمیتونم انکارش کنم...

 

--

 

گتوزو که دوره ای مربیش تو پالرمو بوده : قبلنا تو پیدا کردن چهارچوب مشکل داشت ولی حالا نه... از همون موقع میدونستم استعداد بالایی داره.. بازیکن بزرگیه...

 

++ یاگو فالکوئه رو که میشناسید [همونکه یبار تیِ اسم تیاگو رو حذف کرده بودن تا بشه پیرنِ این! :| ] ... 11 گل زده تو سری آ ، دو تا کمتر از دیبالا با 850 دقیقه بازی کمتر! + 4 پ گل در 29 بازی...

 

+++ موجی هم گفته دیبالا قطعا میاد یووه...


  • Bianconero Amore, juve's fan, Juventus FC و 24 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Blackfish : We seem to be running short of patience here! i

 

Robb Stark : & You know who isn't? Tywin Lannister ... i

 

tywinsmiles1_m6n6.jpg


#31
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- پیشوند نظر سنجی رو از روی تاپیک بردارید . :دی

رسمی شد .

 

قرارداد 5 ساله به ارزش 28 میلیون یورو + 8 میلیون بونوس + دو بازیکن که میشه ~40 میلیون یورو . حداقل حقوقش هم 2.5 میلیون که تا 3 میلیون قابل افزایش ـه .


  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#32
abbas-juve11

abbas-juve11

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 671 ارسال
  • LocationQAZVIN & TEHRAN

اینکه دوستان میگن ترکمانچای هست منو امیدوار میکنه (موراتا هم ترکمانچای بود که خوب از آب در اومد :1: :1: )

انشاالله که خوب تو تیم جواب بده. با بند بونوس هاش خیلی حال کردم. واقعا شاهکار قرارداد اینجاش بود. اگه همه بونوس هاش فعال بشه یعنی بالای 60 تا ارزش داشته. در ضمن حقوقشم فقط 2.5 میلیون هست.
حالا اگه کاوانی میومد. به فرض جواب دادن باید حدود 50 تا همون اول دست به جیب میشدیم. سالی 7 میلیون حقوق. تو 5 سال میشه 85 میلیون.
بعدشم وقتی 5 سال از قرارداد کاوانی میگذشت دیگه کاوانی هیچ ارزش خاصی تو بازار نداشت و نهایتا میشد 15 تا 20 آبش کرد بره.
اگر بگیره بازیش خیلی هم خوبه قراردادش. ریسکی که در مورد ایشون هست در مورد کاوانی هم بود با یه آینده تقریبا تموم شدن تو یووه برای کاوانی.
حالا اگر استاد ماروتا کاوانی رو هم بگیره دیگه :worship: :worship: :worship: :worship:


  • Orphée, Principino, alijuve و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

     12763285910278071238.jpg


#33
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21023 ارسال

- البته حقوق دقیق دیبالا 2.2 میلیون ـه و مبلغ قرارداد هم 32 میلیون + 7 میلیون پاداش هست.

ضمن اینکه گولدانیا بازیکن جوون یووه که برای پروجا بازی میکنه راهی پالرمو خواهد شد و هنوز تکلیف دیگر بازیکنی که در این قرارداد گنجونده شده مشخص نیست.


  • juve's fan, Principino, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#34
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

یعنی دو بازیکن بهشون میدیم؟؟؟؟ کومان نره؟؟؟


  • Orphée, Principino, Signora Omicidi و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#35
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3845 ارسال
  • LocationAhWaS

من جای مدیرا بودم پسوند تاپیک رو تعویض نمیکردم که باز مثل جریان گوارین بشه

 

هنوز که هنوزه تو پیراهن یوو ندیدم دیبالا روووووووووو

 

پس هنوز بازیکن ما نیست

 

حسم اینه جانشین توز میشه بعد چند سال

 

رقم قراداد هم که خیلی نجومیه

 

راحت با این قیمت بنزما رو میخریدیم

 

امیدوارم بشه یه مسی برا ما(زهی خیال باطل) :1:


  • Principino, Georgia , aman و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#36
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

28 میلیون یورو

+

8 میلیون یورو ( 4 میلیون در صورت فروش دیبالا توسط یوونتوس در دو سال آینده)

+

2 بازیکن به ارزش 2 میلیون یوره


  • juve's fan, Principino, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#37
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- موراتا  ، دیبالا رو فالو کرد !  :nish:


  • Orphée, Principino, MaMpIeRo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#38
abbas-juve11

abbas-juve11

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 671 ارسال
  • LocationQAZVIN & TEHRAN

بابا یکی بیاد با سند بگه بالاخره ما این بشرو چجوری خریدیم؟

 

چقدر پول دادیم؟

چقدرشو با بازیکن جوون دادیم و کیا رو دادیم؟
بونوس هاش چجوریه؟

والا دیگه اعصابمون بهم ریخت این چند روزه اینقدر اخبار مختلف شنیدیم. فعلا تنها چیزی که برای من قطعیه اومدنشه ولی سر قراردادش سرگیجه گرفتم.


  • Camel Blue از این پست تشکر کرده است

     12763285910278071238.jpg


#39
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
همون اومدنش هم قطعی نیست والا

هنوز هیچ منبع رسمی اعلام نکرده
  • Georgia و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#40
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
با اومدنش به دو دليل موافق نيستم يكي همون كه ترجيح ميده تا بارسلون شنا كنه يكي هم اينكه به نظرم حتي ٣٠ ميليون كه براي يوونتوس تقريبا ركورد شكني به حساب مياد براي اين بازيكن زياده. يووه برا الكسيس و اينا ٣٠ نداد حالا ديبالا. نميدونم اميدوارم هر اتفاقي كه ميافته به نفع يووه باشه. خيلي از ما از جمله خودم موقع اومدن توز وموراتا دل خوشي نداشتيم اما حالا :1:
  • mory, Signora Omicidi, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی