پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجی : بهترین گزینه برای خط حمله ؟

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
12 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: بهترین گزینه به نظر شما کدام است ؟ (51 کاربر رای داده است)

بهترین گزینه به نظر شما کدام است ؟

  1. ادینسون کاوانی (9 رای [17.65%])

    درصد آرا: 17.65%

  2. پائولو دیبالا (13 رای [25.49%])

    درصد آرا: 25.49%

  3. رامادال فالکائو (7 رای [13.73%])

    درصد آرا: 13.73%

  4. روملو لوکاکو (4 رای [7.84%])

    درصد آرا: 7.84%

  5. مائورو ایکاردی (2 رای [3.92%])

    درصد آرا: 3.92%

  6. سیمونه زازا (7 رای [13.73%])

    درصد آرا: 13.73%

  7. سایر (9 رای [17.65%])

    درصد آرا: 17.65%

رای

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21103 ارسال

- شایعات پیرامون خرید جدید خط حمله یووه زیاده، از طرفی بحث جانشین توز مطرح شده و از طرفی با توجه به اینکه توز یک سال دیگه هم میمونه و البته خروج احتمالی ماتری و یورنته، یووه بهرحال نیاز به تقویت داره در خط حمله ش.

چندین گزینه مطرح شده ولی میشه این 6 گزینه رو جدی ترین ها دونست.

نکته جالب درباره هر 6 گزینه این میتونه باشه که همه شون به احتمال خیلی زیاد در تابستون به تیم دیگری خواهند رفت و یووه میتونه مقصد هر کدومشون باشه.

یک آمار کوتاه از 6 گزینه :

 

 

رامادال فالکائو، 29 ساله و کلمبیایی.

فالکائو امسال مهاجم مورد علاقه فن خال نبود و در لیگ برتر تنها 22 بازی به میدان رفته و مجموعا با 4 گل و 4 پاس گل از خودش آمار خوبی رو به جا نذاشته. از شرایطی هم که داره ناراضی ـه و بحث جدایی ـه این بازیکن از منچستر یکی از داغ ترین سوژه های این روزهای روزنامه هاست.

 

ادینسون کاوانی، 28 ساله و اروگوئه ای.

کاوانی که این فصل از پست خودش در تیم راضی نیست (عموما در پست وینگر و یا مهاجم دوم بازی کرده) ترجیح میده از جمع پاریسی ها جدا بشه، این مهاجم اروگوئه ای 29 بازی در لیگ 1 فرانسه انجام داده و تنها 9 گل به ثمر رسونده ! کاوانی که این فصل زیر سایه زلاتان فصل خوبی رو پشت سر نذاشته بدش نمیاد دوباره به ایتالیا برگرده، البته از منچستر یونایتد هم پیشنهاد جدی داره.

 

سیمونه زازا، 23 ساله و ایتالیایی.

زازا که در اوایل فصل شروع فوق العاده ای داشت و رفته رفته به مرد اول خط حمله آتزوری هم تبدیل شد این فصل در 24 بازی تنها موفق شده که 8 گل به ثمر برسونه و 1پاس گل هم در کارنامه ش داره. یک مهاجم جنگنده و قدرتی محسوب میشه و یووه حق خریدش رو داره هر چند تاتنهام هم با 15 میلیون یورو در پی خرید شماره 10 ساسولوئه.

 

مائورو ایکاردی، 22 ساله و آرژانتینی.

ستاره خط حمله این فصل اینتر مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته که این وسط میشه شانس چلسی رو بیشتر از بقیه دونست. اما عملکرد فوق العاده ش باعث شده که مورد توجه قرار بگیره و با 16 گل و 3 پاس گل در 29 بازی این فصل سری آ رقابت سختی رو با توز داره برای آقای گلی.

 

روملو لوکاکو، 21 ساله و بلژیکی.

لوکاکو این فصل عملکرد خوبی نداشته و البته از وضعیتش در اورتون راضی نیست، در فصول قبل عملکرد بسیار بهتری داشت ولی این فصل تنها 8 گل به ثمر رسونده و 2 پاس گل داشته در حالی که 31 بازی برای اورتون در لیگ برتر به انجام رسونده. لوکاکو رو جانشین یورنته در یووه می دونند ولی حقوق بالایی داره.

 

پائولو دیبالا، 21 ساله و آرژانتینی.

دیبالا که این روزها یکی از اصلی ترین سوژه های ترنسفر تابستون ـه به گفته زامپارینی، رئیس پالرمو تنها با 40 میلیون یورو قابل فروش هست ! دیبالا با 13 گل و 10 پاس گل در 30 بازی از بهترین های سری آ بوده و با توجه به سن کمش، میشه آینده خوبی رو برای متصور شد.

 

 

 

سایر هم مشخص ـه، هر مهاجمی میتونه مد نظرتون باشه.

به نظر شما با توجه به شرایط یووه، کدوم مهاجم/ین به تیم کمک می کنند ؟


  • AAG, juve's fan, Juventus FC و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2
RezaAlex

RezaAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 243 ارسال
  • LocationPersian Golf

من خیلی دوس دارم که جوونای ایتالیایی بیان تو یووه و پشتوانه سازی ها تو ایتالیا شروع بشه.

اما در حال حاضر هیچکی مثل کاوانی به درد یووه نمیخوره.

مطمئنم کاوانی بیاد ایتالیا بازم میاد رو فرم.


  • Juventus FC, alexdelpiero, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

فوتبال بدون تو روح نداشت...

تصویر


#3
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
من به نظرم به ترتیب زیر بازیکنای زیر به درد یووه میخورن:
۱ -دیبالا
۲ -لاکازت
۳- کاوانی
۴- یووتیچ

بقیه گزینه ها از نظر پستی به درد یووه نمی خورن چون یووه به دنبال جانشینه توزه و ما در پست مهاجم نوک موراتا داریم که از نظر من از تمامی بازیکنای مطرح شده بهتره (به جز کاوانی) در ما در کنار موراتا به بازیکنی نیاز داریم که عقب بیاد و بازی سازی کنه و سرعتی باشه مثل توز در حالی که لوکاکو و زازا و فالکائو این فاکتور رو ندارن، و ایکاردی هم حضورش توی این لیست با کمال احترام به بهمن که زحمت کشیده خنده داره! :22: :1: من یکی که واقعا دوست ندارم تو تورین ببینمش چه برسه به لباس یووه! :fp:
اول دیبالا بخاطر اینکه سبک بازی نزدیک به توز داره و جوان هست و دستمزد بالایی نداره، توی سری آ بازی کرده و خوب هم بازی کرده.
دوم لاکازت که زیاد اسمش برا یووه مطرح نشده اما به نظرم خیلی بدرد میخوره. خوب گل میزنه و واقعا بازیکنی هست که بتونه بار گلزنی تیم رو بدوش بکشه مثل توز. علاوه بر اون فرانسوی هم هست و هممون میدونیم فرانسوی ها توی یووه چقدر خوب کار میکنن. قیمتش هم فک نمیکنم نامعقول باشه از دیبالا پایین تره با توجه به اینکه آقای گل فرانسه هم هست.
سوم کاوانی، کاوانی اوج فوق العاده ای داشت با ناپولی اما الان افت کرده و شم گلزنی خودش رو از دست داده. هرچند ما در کل خاطرات خوبی رو از بازیکنان افت کرده داریم، ولی کاوانی دستمزد بالایی داره که فک نمیکنم یووه حاضر به پرداختش بشه، و هم سن بالایی داره که شاید ارزش این همه خرج نداشته باشه.
یووتیچ هم مثل کاوانی با این تفاوت که جوون تره، اما یکم زیاد مصدوم میشه و اون قدرت بدنی کاوانی رو نداره اما فانتزی تر هست.
به هر حال هر خریدی بکنیم مطمئنا بیشتر از ۲۵ یا نهایتا ۳۰ میلیون یورو نیست مگه اینکه اتفاق خاصی بیوفته و قهرمان اروپا بشیم و با توجه یبه اینکه توز یه فصل دیگه هم هست به نظر خودم سرمایه گزاری روی جوون ها (در حد امثال پریرا منظورمه) به صرفه تر هست.
  • AAG, Juventus FC, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4
Caspian+Gauss

Caspian+Gauss

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 230 ارسال

جالبه تا تابستون پیش خدا خدا میکردیم ویدال و پوگبا بمونن، الان داریم بین ستارها انتخاب میکنیم،تفو بر تو ای چرخ گردون تفو :nish:

 

سایر گزینها رو زدم :76:

 

 به موندن یا رفتن توز، یا اینکه سال بعدم میخوایم با همین سیستم بازی کنیم و نداشتن بازیکنی که بتونه  بیشتر از گوش ها حمله کنه(وینگر) ادامه بدیم یانه ربط داره! :76:

 

 

اگه توز :8:  :6:  بخواد تا آخر قراردادش بمونه و اگه دیگه خیلی حال بده یه سال دیگم تمدید کنه بالاخره میره، :141:  بنظرم از همین تابستون باید به فکر خریده جایگزین!! که چه عرض کنم یه مهاجم باشیم سرش به تنش بیارزه! :Facepalm:

 

الحق والانصاف الان میترای عزیز از فالکائو سر تره! :fuck yeahh:  یه مهاجم بی انگیزه که تلاش چندانیم برای اثبات کردن خودش نمیکنه! انگار بعد مصدومیتش فوتبالش تموم شد، کجاست اون پلنگی که موقعیتی رو از کف نمیداد! :newspaperguytear: خریدش فقط در صورتی که تمام گزینه های روی میز رد بشن مفیده :notbad:  اونم در صورتی ک تو بند اساس نامش دستمزدشو بیاره حدود 1+5 میلیون :cereal:

 

 

بین گزینها فقط کاوانی هست که اگه بیاد در کنار توز و موراتا یه خط حمله رویایی به ما میده!! بعد رفتن توز میتونه چند سال تیم مون رو بیمه کنه! :1357113443_لالا

 

 

گزینه اصلی من بی شک لاکازته هس! :baghal:  اسم کوچیکش هم الکساندره بیاد یووه بهش میگم الکسی :happy crying:

 

اینجور بازیکنی که تو 23 سالگی یه گلزن قاتل باشه قطعا نوید یه فوق ستاره رو میده، امیدوارم ماروتا هر چی پول داره رو کنه این لامصبو بگیریم :6: 3 فصله رو اوجه، چه به عنوان یه وینگر یا یه تمام کننده نابودگر ، پودر میکنه تیم های حریفو!این فصل تو لیگ هر 100 دقیقه یک گل تقریبا 45 درصد کل گلهای لیون رو خودش زده :6:

 

 

در مورد زازا و برردی فقط افسوس میخورم! برردی دو فصله واقعا عالی کار میکنه! بخاطر سایه یووه و علاقه مسئولین یووه بهش هس که کمتر شایعات تیمهای مختلف ازش میشنویم

 

وگرنه شک ندارم رو هوا میزدنش! زازا ورژن ضعیفتر کاوانی تبدیل شده امیدوارم ادامه فصل یه حرکتی بزنه، حداقل بجای ماتری و کومان این دو عزیز رو بیاریم!!!! :fp:

 

 

ایکاردی، طبل تو خالی :image180: :www.pichak.net-346: :getsmiley:

 

با دزد جماعت با اون بازیکنایه کثیفش نباس معامله کرد :53:


  • AAG, Orphée, juve's fan و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
از مصاحبت آفتاب می آیم
کجاست سایه؟

#5
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

ببینین یووه تیمیه که مهاجم نداره و یه تیم کامل هر سبک مهاجمی داره ...هولدر - وینگر - ss -cf و یووه فقط توز و موراتا رو داره و کومان بی تجربه به نظرم کاوانی گزینه مناسبی برای مهاجم نوکه و دیبالا  یک مهاجم دوم و وینگره و زاتزا یک مهاجم ایده اله به نظر من یووه باید هر سه تاشونو بگیره چون قابلیت های متفاوتی دارن و تو بازی های خاصی از قابلیتشون استفاده میشه من به شخصه به زاتزا رای دادم


  • AAG, Orphée, Escanor و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#6
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

بدون شک انتخاب من ادینسون کاوانی هستش. مطمئن هستم همتون بازی های این اروگوئه ای رو تو ناپولی یادتون میاد که چه بلاهایی سر مدافعان سری آ می اوورد. حالا تصور کنید اون کاوانی 2-3 سال هم تو یه کشور دیگه بازی کرده و مسلما تجربش هم بیشتر شده. کاوانی تو لباس ناپولی, تو اروپا هم فوق العاده بود و بدجوری عصای دست تیمش می شد. تجربه بازی و عملکرد فوق العاده تو سری آ، چیزی هستش که اونو برای من 2-3 تا Level از بقیه بالاتر می زاره.

 

اینکه الان زیاد تو چشم نیست دلیلش بد بودنش نیست. بلکه دلیلش زلاتان ابراهیموویچ هست و بَس !! زلاتان و کاوانی هر دو در صورت بازی " باید " نفر اول خط حمله باشن که خب تو PSG این زلاتان بود که با قدرت نفر اول خط حمله تیمش بوده و هست. زلاتانی که تو بارسا هم مسی رو نابود کرد و اون داستان های SMS و ... پیش اومد. اوایل همین فصل زلاتان مصدوم شده بود و فکر کنم یادتون باشه که کاوانی شده بود بهترین مهاجم لیگ فرانسه و هر بازی گل می زد چون از لحاظ روانی کاملا آماده بود و می دونست قرار نیست بره وینگر یا زیر سایه زلاتان قرار بگیره. تا اینکه باز زلاتان برگشت و همه چیزو داغون کرد :D

 

البته باید بُعد منفی قضیه هم نگاه کنیم. اگه کاوانی رو بیاریم توی تیم دیگه باید به کل کسایی مثل زاتزا، براردی، دیبالا و ... رو فراموش کنیم چون کاوانی از اون مهاجم های فوق مغرور هستش که انتظار داره بازیکن های کنار دستش فقط برای اون بازی کنن. حتی این احتمال هم هست که اومدن کاوانی مساوی بشه با توقف پیشرفت موراتا ! یه چی تو مایه های داستان بالوتلی و ال شعراوی .... اما خب انقدر خوبِ این کاوانی که به نظر من می ارزه 3-4 سال خط حملمون رو بدیم دستش تا بیمه بکنه . 2-3 نفر هم این وسط سوختن فدا سر جام هایی که قراره با کاوانی ببریم :D

 

+ اگه فالکائو همون فالکائو اتلتیکو بود، من حاظر بودم شخصا از جیبم به یوونتوس کمک کنم تا بیارنش تو یونتوس ... لا مذهب اون فالکائو اگه همیشه اونطوری بود می تونست بره تو 5 مهاجم هدف برتر تاریخ !! حیف شد واقعا حیف ،،،

 

++ شخصا حاظرم هیچکدوم از اینا مجانی هم شده نیان، به جاشون یه زلاتان بیاد :D قهرمانی اروپا تضمین شده می شه اونطوری :D 


  • juve's fan, alexdelpiero, emran و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#7
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

من حذف بند بازخرید موراتا و استفاده ی درست از کومن رو به تمام گزینه های روی میز ترجیح میدم.

 

صحبت دیگه ای ندارم و ترجیح میدم به ماروتا اعتماد کنم.مطمئنم دیگه خرید اشتباه انجام نمیده


  • AAG, Orphée, juve's fan و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#8
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال

من فقط میخوام یک فاکتور اضافه کنم به صحبت هاتون. اونم محدودیت خرید 1 بازیکن غیر اروپایی توسط تیم های ایتالیاست. روی انتخاب یکی از مهاجم های بالا مطمئنا تاثیرگذار نیست اما تو سیاست کلی تابستون یووه میتونه تاثیر داشته باشه.


  • eⁿzº, alexdelpiero, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

These things bring you to reality as to how fragile you are; at the same moment you are doing something that nobody else is able to do. The same moment that you are seen as the best, the fastest and somebody that cannot be touched, you are enormously fragile. Because in a split second, it's gone


#9
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

^
البته تو آخرین قانونی که من یادمه این محدودیت به دو بازیکن افزایش پیدا کرده .


  • Orphée, eⁿzº, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#10
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

فالکائو 

 

اگه تو یوونتوس بتونه همون فالکائو اتلتیکو بشه بهتر از فالکائو اصلا وجود داره ؟!!!! که خب واقعا هم ریکس داره خریدش اگه نشه چی

 

در کل خیلی دوست دارم تو ترکیب یوونتوس درست مثل دروازه و دفاع و خط میانی که ایتالیایی ها ثابت هستن برای مهاجم هم ایتالیایی داشته باشیم .


  • emran, Escanor, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#11
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

در بین این گزینه ها دیبالا را بیشتر ترجیح میدم البته اگه اینقدری که در رسانه ها گفته میشه استعداد داشته باشه چون بازی ازش ندیدم


  • Escanor, ace of glass, Caspian+Gauss و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#12
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21103 ارسال

- داشتم فکر می کردم که دیبالا میتونه گزینه مناسبی باشه، چه به لحاظ سنی و چه از این نظر که یک آرژانتینی ـه و با سن کمی که داره نشون داده جاه طلب و البته عاقل ـه !

همین که خیلی زود تصمیم به ترک ایتالیا نگرفته به نظرم تصمیمی ـه که از عقل گرفته شده نه احساس (البته شاید کمی احساس هم دخیل بوده باشه)

ولی همین دیبالا میتونه 2، 3 برابر حقوق پیشنهادی ـه یووه رو از تیم های انگلیسی و اسپانیایی دریافت کنه ولی خودش هم میدونه که دیگه آینده ش نامعلوم میشه.

 

بین بقیه گزینه ها خودم زازا رو دوست دارم، ولی دقیقا از وقتی که شایعات پیرامونش زیاد شدند (پیشنهاد یووه و تاتنهام) افت زیادی داشته و مدت هاست که تو گلزنی ناموفق بوده.

 

به طور کلی دیبالا رو گزینه خوبی می دونم ولی با این قیمت نه، واقعا قیمت گزافی رو براش تعیین کردند.


  • Bianconero Amore, juve's fan, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#13
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
پائولو دیابالا
من احساس میکنم حرفهایی که الان در موردش زده میشه تا هفته 6 یا 7 سری آ 1000 برابر میشه
همه ستایشش خواهند کرد
  • alexdelpiero از این پست تشکر کرده است





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی