پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا- مالمو سوئد 0-2 یوونتوس ایتالیا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
53 پاسخ برای این موضوع

#41
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

تبریک به همه به خاطر برد :53:

اگه ویدال اون پنالتی را گل کرده بود الان صعود کرده بودیم.هنوز کامان برای صعود تمام نشده ولی به نظرم 70 درصد شانس صعود داریم.باید برای برد در خانه به مصاف اتلتیکو برویم .پارسال مقابل گالا یادم هست با یک مساوی صعود میکردیم که دقیقه 85 گل خوردیم و حذف شدیم فقط به خاطر اختیاط بیش از حد کونته بهترین دفاع حمله هست مخصوصا در زمین خودی!باید نشان بدهیم که جزو تیم های بزرگ این تورنومنت هستیم با یک برد خوب مقابل اتلتیکو میتوانیم این را اثبات بکنیم

در کل فورتزا یووه


  • moha684, L'Avvocato, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#42
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

برد خوب و بازی راضی کننده ای بود.

 

زیاد حس پست دادن نیست.شاید فردا در مورد بازی حرف زدم.فقط تبریک بابت برد

 

 

پارسال مقابل گالا یادم هست با یک مساوی صعود میکردیم که دقیقه 85 گل خوردیم و حذف شدیم فقط به خاطر اختیاط بیش از حد کونته

 

آقا شما رو به خدا انقدر اون بازی رو نزنید تو سر کونته.من دقیقه به دقیقه ی اون بازی رو یادمه.هیچکدوم از بازیکنای دو تیم دو متر پا به توپ نمیتونستن حرکت کنن، هیچ پاس زمینی ای به مقصد نمیرسید.هیچ کاری جز شیرجه رفتن نمیشد توی اون باتلاق انجام داد.آخه از کجای اون مسابقه ی شیرجه زنی احتیاط کونته رو درمیارید؟

 

حالا هی اون بازی رو به عنوان نقطه ی سیاه پرونده ی کونته بزنید تو سرش


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, Heypnotism و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#43
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1481 ارسال

جنس بازی یووه رو پسندیدم :fp:  

همه کمابیش خوب بودن حتی کیلینی که دو بار تلاش کرد ولی نتونست مهاجمان حریف رو با بوفون تک به تک کنه. حضرت پادوئین هم که گل سرسبد. این یکی از بهترین بازیهایی بود که از مارکیزیو دیدم. مهندس هم به رغم بازی خوبش سهمیه‌ی 2-3 تا توپ لو دادنش رو نذاشت سوخت بشه خدا رو شکر که به خیر گذشتن امّـا  2-0 برای اینهمه موقعیت خیلی خیلی نتیجه‌ی ضعیفی بود :45: مراحل بالاتر(گوش شیطون کر) تیمها اینقدر بهمون حال نخواهد داد و باید یاد بگیریم از کوچکترین فرصتها استفاده کنیم و حداقل از نیم متری توپ رو نکوبونیم به تیر افقی.

 

اعتراضهای تماشاگران به داوری من رو یاد این صحنه ها انداخت:

 

Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#44
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

90 درصد این حرام کردن موقعیت ها بخاطر نداشتن اعتماد بنفس در بازیهای اروپائیه .

اگر بتونیم اتلتیکو رو ببریم خیلی تو روحیه و خودباوری تیم موثر خواهد بود و صعود به عنوان تیم دوم هم بسیار خطرناکه ...

تبریک .


  • Georgia , ace of glass, Gin و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#45
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21160 ارسال

- من اين برد رو يك برد خنثي مي دونم ! چون هيچ تاثيري تو صعود يووه نداره به واقع، مگر اينكه در هفته آخر بتونيم امتياز بگيريم.

اون پنالتي خراب شده توسط ويدال، احساس مي كنم هفته آخر يقه مون رو ميگيره.


  • juve's fan, tecra, moha684 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#46
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار بازی

 

61445506876192395190.png

 

86965984119132763996.png

شوتها

 

07012458548993938487.png

 

روند صعودی دو تیم در بازی

51082521827446309108.png

 

پاس ها

72109797978697293368.png


  • juve's fan, aidin_2010, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#47
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

اما روی تحلیل بازی ما میشه اینو گفت که نیمه اول کاملا پایاپای و با دقت بیشتر میتونستیم یه گل بزنیم اما کیفیت زمین سرعت مارو میگرفت اما چه اتفاقی نیمه دوم افتاد که تیم توی 4 دقیقه 4 موقعیت گل ساخت ویکیش گل شد  سرعت تیم به شدت بالا رفت؟؟ زمین که همون زمین بود!!!

 

اینجا بین دو نیمه تیم به یک رهبر و سخنگو که ارامش ذهنی و حس پیروزی طلبی رو به تیم تزریق کنه نیاز داره کار الگری بین دو نیمه حرف نداشت سرعت انتقال توپ + دقت + پی ریزی حمله کاملا هوشیارانه و خوب انجام شد و عملا مالمو رو  قفل کرد و بودن بوفون و صحبتاش بین دو نیمه واقعا به تیم روحیه میده خدارو شکر تیممون یه رهبر داره .

ازنظر بدنی تیم واقعا خوبه و قدرت بدنی بچه ها عالی شده این حرکت از سال دوم کنته شروع شد که توی تمرینات پیش فصل اسا و توز گفته بودن که تا الان اینجوری خسته نشده بودن و سخت تر از این تمرین نکرده بودن....الگری کاملا نیمه دوم با برنامه بود و گاهی عقب میکشید تا مالمو رو بکشونه جلو و گاهی ضد حمله و گاهی حمله ترکیبی واقعا لذت بخش بازی کردیم تو اون زمین اما تنها عصبانیتم گل نزدن چند بازیکن ما بود ....واقعا اب سردی بود به سر حمله های زیبا تیم....البته کیلینی و کینگ پادویین یکی دوبار مالمو رو به گل زدن دعوت کردن و جیجی کارش عالی بود و هیچ توپی رو برگشت نداد....پیرلو جز یکی دو مورد کاملا بینقص بود پاس های استثنایی داشت ویدال خیلی خوب بود و توز هم خستگی ناپذیر انگیزش چند برابر شده بعد دعوتش به تیم ملی و احساس میکنم توز الان داره لذت تو یووه رو حس میکنه....پوگبا شاهکاره واقعا غیرتی بازی میکنه این پسر حرف نداره شاید اگه تو یووه موندگار بشه تبدیل به اخرین عشق فوتبالیم تبدیل بشه.

 

اما مالمو توی بازی اخر به برد نیاز داره و باید به یورو لیگ صعود کنه و المپیا هم با این شکستش روحیش کمی خراب شده و مالمو اگه هوشیارانه بازی کنه میتونه برای بار دوم المپیاکوس رو ببره و حتی مساوی گرفتنش هم برای ما خوش یمنه...اما ما محکوم به برد برابر اتلتیکو هستیم این حرفیه که الگری زده و خیلی خوب بلافاصله بعد بردن مالمو گفته و نشون داده هدف تیم رو رو اول شدن در گروه میدونه برد مقابل اتلتیکو بد بدن چغر بد بازی ,میتونه تیم رو خیلی با اعتماد به نفس کنه .

 

در کل تیم ما به علاوه 3 تیم دیگه کاملا شایسته حضور تو نیمه نهایی هست به دلیل پتانسیل بازیکنامون و فقط باید توپامونو گل کنیم همین...اون توپی که موراتا نزد اگه پشه جای اون بود میتونس گلش کنه . پشه چیه ارش برهانی هم حتی گلش میکرد :1:


  • Georgia , Massimiliano Allegri, ミ★ミ6Anahita6ミ★ミ و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#48
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال

برد دلچسبی بود. خصوصاً که یووه دو نیمه ی نسبتاً متفاوت رو داشت و این باعث اُمیدواری هست.

 

- با تمام علاقه ای که به بونوچی دارم، ولی بخاطر اینکه اصلاً به اندازه ی کافی درگیرانه بازی نمی کنه، اگر در ادامه ی فصل با همین دفاع 4 نفره پیش بریم، در اولین رویارویی یا قرعه ی سختمون تا احتمال بالایی مطمئنم که تبدیل به پاشنه ی آشیل یووه خواهد شد. دیشب یه صحنه رو تقریبا از وسط زمین تا دم محوطه ی خودی اجازه داد بازیکن حریف پیش بیاد و اگر کیه لینی نمی رسید و توپ رو دفع نمی کرد احتمال می رفت که بونوچی تا خط دروازه ی خودی با بازیکن حریف بیاد عقب تا یه گل شیک و مجلسی بخوریم. وقتی دفاع سه نفره بود بونوچی فقط نیاز داشت پشت دفاع رو پوشش بده، ولی اگر واقعاً الان هم فقط بخواد پوشش بده و به صورت کافی درگیر نشه از اون نقطه به شدت ضربه می خوریم. دیشب کلاس بازی کیه لینی و بونوچی تقریباً قابل مقایسه نبود ...

 

- مارکیزیو به لحاظ "شعور تاکتیکی" اگر بهترین بازیکن یووه نباشه، قطعاً جزو 3 نفر اول هست. برای فهم این مسئله نه دیدن گل نیازه و نه پاس گل و نه حتی حرکت هایی که با توپ داره. صرفاً با دیدن حرکت های بدون توپش چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی (بین خطوط دفاعی حریف) میشه به این مسئله رسید.


  • J U V E N T I N I, GioVanni Agnelli, juve's fan و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

lotfimostanad.jpg

 

به زخمه ای که غمت می زند ز راه مرو ...


#49
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال

اول تبریک به خاطر برد
انقدر به این ویدال گیر ندید,درست پنالتی خراب کرد و لی دیشب دیدیم که یکی از مهره ای خوبمون بودش

دروازبان مالمو چیز خاصی نبود و این ما بودیم که توپو دقیقا" میزدیم تو دستش!

درسته که با یه تساوی هم صعود میکنیم ولی باید تلاش کنیم برای اولش شدن.

مارکیزیو و پوگبا هم که نیاز به تعریف کردن ندارن و البته دیشب همه خوب بودن.

اون کارت زردی که پیریرا به جون خرید خیلی خوب بود و شاید اگه اون خطا رو نمی کرد اتفاقات بدی میوفتاد

:juventus:  :juventus:  :juventus:


  • Georgia , ace of glass, juvenista و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#50
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

خوب تبریک به خاطر برد . مالمو تو خونه تیم خیلی محکمی بود ، المپیاکوس هم تو این زمین به دردسر افتاده بود . اما دیشب واقعا بجز چند صحنه ، خطری روی دروازمون نبود و خیلی عالی بازی رو کنترل کردیم .

 

از نکات مثبت بازی برگشت ویدال بود . ویدال درسته هنوز ویدال سابق نیست ، اما نسبت به چند هفته ی گذشته بهتر شده بود . شاید اگه یکم بهتر شوت میزد و توز مزاحمش نمیشد ، دقیقه ی 14 به گل میرسیدیم . 

 

نکته ی خوب بعدی مارکیزیو بود . این پسر فوق العادس . دو تا موقعیت خراب کرد دیشب درست ، اما واقعا فکر میکنید کس دیگه ای بود این توپا گل میشدن ؟ توی هر دو موقعیت تمام بدنش رو کشید ، اولی با بد شانسی رو پاش جفت و جور نشد و دومی کار دیگه ای باهاش نمیشد کرد . همین توزی که انقدر همه قربون صدقش میرن ، دقیقه ی 47 بازی نتونست خودش رو بکشه و توپ رو گل کنه . واقعا زشته انقدر از مارکیزیو الکی انتقاد میکنید ! پاس گل به اون خوبی داد ، یه پاس فضایی هم به پادوین داد که پادوین هم سانتر کرد و یورنته نتونست گلش کنه . مارکیزیو از نظر من دیشب بهترین بازیکن یووه بود . 

 

نکته ی بعدی ، گل یورنته بود ! انقدرام که همه میگن پا به توپش بد نیست ! درسته اشتباه دروازه بان بود اما دو بازیکن کنارش هم نتونستن توپو ازش بگیرن و جا موندن . 

 

پادوین چه بازیکنی شده !! واقعا اگر پادوین همینطوری بمونه هیچ نیازی به بازیکن برای اون سمت زمین نداریم ! خیلی خوب بازی کرد ! کلا تیم آلگری از اون سمت حمله نمیکنه ولی هرچی سانتر انداخت من نیم خیز شدم ! خیلی خوب بود ! با این وضع ، با برگشت آساموا ، میشه آساموا رو پشت مهاجمین و جای فعلی ویدال امتحان کرد . به نظرم اونجا خیلی خوب جواب میده ! 

 

پریرا هم 10 دقیقه فقط بازی کرد اما عالی بود . واقعا نیمکت خیلی ظلمه برای این پسر ! خیلی حیفه بشینه رو نیمکت و افت کنه . خداکنه زودتر کوپا شروع بشه تا آلگری بتونه جای پیرلو و پگبا پریرا و آساموا رو بازی بده . با این وضع هافبک ، ما الان یه خط هافبک عالی و یه نیمکت خیلی خوب براش داریم . امیدوارم آلگری بتونه این ترافیک رو به عنوان یه مزیت ببینه و با یه ترکیب چرخشی خوب ازش به بهترین نحو استفاده بکنه ! تازه این رو هم باید در نظر بگیریم که کومان یه استعداد خیلی عالی هست و پشت این مهاجمین میتونه انتخاب عالی باشه . همینطور ماتیلو ! کلا این ترکیب جدیده باعث شده یه سریا استعدادشون شکوفا بشه !  :1:  همین شکوفایی پادوین ، کومان و پریرا یه ترافیک خفن به وجود آورده ! با این وضع نمیشه برای ژانویه شکیری یا یووتیچ رو گرفت . ینی نیازی هم بهشون نیست . روی همین بازیکنا کار بشه بهترین نتیجه رو میگیریم .

 

پیرلو چقدر سوتی داد دیشب ! خودش ایستگاهی رو زد ، خورد به دیوار و برگشتش رو نتونست جمع کنه ، چه ضد حمله ای خوردیم ! لیشتن خیلی خوب بازیکن حریفو اداره کرد ولی اگر بازیکن مقابلش یکم زرنگ تر بود ممکن بود گل بخوریم . 

 

یه چیز جالب هم همکاری خیلی قشنگ پگبا - مارکیزیو - یورنته در دقیقه ی 47 بود که توز نتونست گلش کنه . مارکیزیو یه توپ برای یورنته انداخت ، یورنته سر ضرب پاس رو برای پگبا کاشت و پگبا برای مارکیزیویی که فرار کرده بود توی عمق فضا به اون خوبی درست کرد ، ولی حیف پاس آخر مارکیزیو به توز رو توز نتونست جمع کنه و گل نشد !

 

شوت توز آخر بازی خیلی قشنگ بود ! پگبا که پاس داد و همونطوری بدون فکر شوت زد توز ، توپ کاملا داشت بیرون میرفت و تو دلم فحشش دادم ! اما خیلی خوب کات گرفت و جهتش عوض شد ، رفت گوشه ی دروازه . 

 

راضیم از این تیم ! خصوصا از آقای آلگری ! بین دو نیمه واقعا خوب تیمش رو اداره کرد . کنار زمین هم گاهی داد و فریاد راه انداخته بود و منو یاد مستر کونته انداخت ! آلگری با یووه به شدت پیشرفت کرده . این آلگری ، الگری میلان نیست ! واقعا عوض شده و این یووه رو خوب داره پیش میبره . اگر یه برد خوب جلوی اتلتیکو بگیره و تیم اول از گروه صعود کنیم ، شدیدا هوادارش میشم خودم ! 

مرسی سر مربی  :thank:


  • juve's fan, FarSH4D, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


تو میری ، آره میدونم

نمیگم که بمون پیشم !

ولی تا لحظه رفتن ، یه عالم عــاشقت میشـــم !


#51
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

یه بازی دیگه و یه برد دیگه و یه عملکرد اطمینان بخش دیگه از تیم ... تیم روی غلتک خیلی خوبی افتاده و نکته ی مثبت تیم به نظرم عملکرد بسیار عالی و فرم خوب ِ غیر قابل انکار تیم در نیمه ی دوم بازی هاست ... ما هم جلوی پارما، هم جلوی المپیاکو، هم جلوی امپولی، هم جلوی لاتزیو و هم جلوی مالمو بدون استثنا در نیمه ی دوم بازی های بسیار خوبی رو انجام دادیم که فارغ از گل هایی که زدیم کلا بازی خیلی خوبی رو به اجرا در آوردیم که نشون میده تیم دیگه بین دو نیمه تو رختکن شیش و هشت نمی زنه و مشخصه با برنامه برای نیمه ی دوم میاد تو زمین ...

 

یه سری ها که کلا معطل بودن که آلگری گند بزنه تو این بازی که بعد از یه نتیجه ی بد یا یه بازی بد از دکمه های کاپشن تا میمیک صورتش رو با شیلنگ مورد عنایت قرار بدن که خب خوشبختانه اتفاق بدی نیافتاد و فعلا اوضاع خوبه و باید ببینیم جلوی اتلتیکو با چه طرحی بازی می کنیم که اونجا اگه آلگری ریپ بزنه خودم اولین نفر با چماق بالا سرشم!

 

این بازی نشون داد یووه بیش از هر چیز نیاز به یک بازی معقولانه و غیر احساسی در زمین رقبا داره تا به نتیجه برسه. عدم تمرکز در بازی های خارج از خونه مهم ترین مشکل یووه در بازی های خارج از خونه در اروپاست و امیدوارم رفته رفته ترس و استرس بازیکن ها بریزه و کارهای تمرین شده بهتر در زمین پیاده بشه. تیم بازی منطقی و خوبی رو انجام داد ... موقعیت گل فقط 1-2 بار در اختیار بازیکن های مالمو قرار گرفت که اونها هم اکثرش ناشی از سوتی های بونوچی بود که خب خوشبختانه به خیر گذشت ...

 

یه موردی که تو بازی یووه به چشم خورد تو این بازی به نظرم کاهش میل هجومی کلی تیم به نسبت زمانی هست که 4-3-2-1 بازی می کنیم ... فکر می کنم 4-3-2-1 بهتر جواب میده تا 4-3-1-2 ... وقتی یکی مثل پریرا از راست و توز از چپ نفوذ می کنن خیلی با انسجام بیشتری حملات به محوطه جریمه و موقعیت گل می رسه تا زمانی مثل بازی دیشب که خبری از یه بال راست نفوذی نیست ... الزاما هم قرار نیست پریرا باشه مثلا پوگبا هم فکر می کنم خوب جواب میده واسه پست بال راست تو 4-3-2-1 ولی تو این سبک بازی دیشب که فقط توز حرکتهای نفوذی قابل توجه انجام میداد و بقیه ی هافبک ها به شکل دیاموند خط حمله رو ساپورت می کردن به نظرم خیلی سخت میشه به محوطه جریمه رسید ... مخصوصا اگه حریف تیمی بزرگتر و قوی تر از مالمو باشه ...

 

بدترین بازیکن های بازی دیشب به نظرم پیرلو و بونوچی بودن که به طرز عجیبی افتضاح بازی کردن ... پیرلو که به اندازه ی یه نیم فصل لایی و دریبل خورد از بازیکن های مقابلش ... بونوچی هم که یاد و خاطره ی فصل 2011-2012 رو زنده کرد مرتیکه الدنگ! واقعا شانس آوردیم گل نخوردیم وگرنه به هیچ وجه چنین سوتی های بزرگی قابل جبران نیست در اشل میدان بزرگی مثل لیگ قهرمانان ...

 

بقیه ی همه خوب بازی کردن ... مارکیزیو و ویدال واقعا بازی بی نظیری تو خط میانی داشتن ... نمی دونم اونایی که از بد بازی کردن ویدال خوشحال میشن و دوست دارن چپ و راست بگن افت کرده و دیگه بازیکن خوبی ازش در نمیاد چجوری فکر می کنن ولی ویدال 2-3 بازی دیگه فیکس بازی کنه میشه همون مهره ی ارزشمند سابق ... 2-3 تا پاس عالی داد دیشب واسه توز و مارکیزیو ... مارکیزیو هم خیلی عالی بود فقط اگه تک به تک دوم رو گل می کرد نور علی نور می شد (تک به تک اول رو پاس ویدال رو عمه ی زلاتان هم نمی تونس گل کنه خداییش)

 

قبل از بازی گفتم می خوام خوشبین باشم که می بریم و خوشحالم که دست پر داریم به استقبال بازی آخر جلوی اتلتیکو میریم ... همه چی دست خودمونه و حتی شانس اول شدن داریم با یه برد 2-0 که به نظرم با یه بازی منسجم و غیرتی در تورین با رعایت تمام جوانب احتیاط برای نباختن (خدای نکرده) می تونیم حتی اتلتیکو رو ببریم ... المپیاکو همین اتلتیکو رو تو زمینش 3-2 برد چرا ما نتونیم ببریم؟ البته همه ی این ها مستلزم گل کردن موقعیت هایی هست که به دست میاریم نه مثل استاد موراتا از 50 سانتی دروازه توپ به تیرک زده بشه ...


  • juve's fan, eⁿzº, alex 4ever و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#52
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

اتلتیکو خارج  از خونه فقط یه تیم خوبِ که تو ویسنته کالدرون یه تیم فوق العاده میشه ! دقیقا همین موضوع برای یوونتوس هم صادقه ! اگه بد شانسی نیاریم مثلا یه گل زود هنگام یا یه اشتباه بچگانه مرتکب نشیم میتونیم نتیجه بگیریم حتی بردن با بیش از دو گل دور از انتظار نیست ! 


  • juve's fan, Juventus FC, Mohammad-SS و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#53
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

 

بدترین بازیکن های بازی دیشب به نظرم پیرلو و بونوچی بودن که به طرز عجیبی افتضاح بازی کردن ... پیرلو که به اندازه ی یه نیم فصل لایی و دریبل خورد از بازیکن های مقابلش ... بونوچی هم که یاد و خاطره ی فصل 2011-2012 رو زنده کرد مرتیکه الدنگ! واقعا شانس آوردیم گل نخوردیم وگرنه به هیچ وجه چنین سوتی های بزرگی قابل جبران نیست در اشل میدان بزرگی مثل لیگ قهرمانان ...

 

 

نمیدونم چه اصراری هم داره به این که وقتی توپو لو داد،نره سمت بازیکن حریف و فشار وارد نکنه...همینجور روشو میکنه به مهاجم و دنده عقب میگره سمت بوفون...

یعنی تصور کنید یکی از این توپ ها رو جلوی تیمی مث بارسا رو قوس محوطه لو بده و باز دنده عقب بگیره!!...گاها فوق العاده س و گاها پر اشتباه و فاجعه...

 

اتلتیکو خارج  از خونه فقط یه تیم خوبِ که تو ویسنته کالدرون یه تیم فوق العاده میشه ! دقیقا همین موضوع برای یوونتوس هم صادقه ! اگه بد شانسی نیاریم مثلا یه گل زود هنگام یا یه اشتباه بچگانه مرتکب نشیم میتونیم نتیجه بگیریم حتی بردن با بیش از دو گل دور از انتظار نیست !

 

کلا آتلتیکو خلاصه شده تو 3 بخش :

 

1 : فوتبال درگیرانه و خشن و ایجاد جنگ روانی و پیاده روی رو اعصاب داور و تیم حرف(وحشی بازی خودمون)

 

2 : استفاده از ضربات شروع مجدد

 

3 : نفوذ از کناره ها و اورلپ به خصوص از سمت راست و ارسال تند و تیز با ارتفاع پایین روی دروازه

 

اگه حواسمون به این 3 مورد باشه من فکر نمی کنم نشه بردشون...تیمشون هم آنچنان سرعت انتقال بازی بالایی نداره...

البته همه اینا در صورتیکه که یه اتفاق غیر منتظره مثلا مثل اخراج بن عطیه جلوی من سیتی یا اتفاقاتی از این دست برای ما پیش نیاد...

 

پ . ن : از توپ های سوم هم خیلی خوب استفاده میکنن... :1:


  • Mohammad-SS, eⁿzº, moha684 و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#54
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال

اگه یووه واسه دفاع بره  مساوی هم نمیگیره میبازه!

باید امونشون ندن این گاوهای وحشی رو اون اشتباهی که با بازی بنفبکا و دبدار رفت اتلتیکو کردن فراموش نشه چقد لفت دادن به امید نیمه دوم و زمان باقیمانده کلا یووه چوب همین تاکتیکش میخوره با خونسردی به امید لحظات اخر بازی دلگرمه در صورتیکه تیمهای دیگه مثل بارسا بایرن ریال و ... حمله می کنن و نتیجه میگیرن با بازیکنایی مثله پوگبا  توز ویدال و ... چرا دفاع؟! کل بازی مثل مالمو باید یکپارچه حمله بشه چون خصلت اتلتیکو همینه اگه بهش فرصت بدن و فشار نیارن بهش مثل دیدار رفت رو یک تک موقعیت شانسی گل میزنن


  • Georgia , ace of glass و Camel Blue از این پست تشکر کرده است

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn






2 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی