پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم سری آ- شانس اول قهرمانی 3-2 کفتارهای استان لاتزیو


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
136 پاسخ برای این موضوع

#21
ho3ein_bianconeri

ho3ein_bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 136 ارسال
  • Locationshiraz
رم مثل پارسال نیست و گارسیا هم از باخت جلوی یووه تو فصل قبل درس گرفته و 100% بازی سختی پیش رو داریم .
  • juve's fan, Georgia , ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
[SIGPIC][/SIGPIC]

#22
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار قبل از بازی

 

 

48563079104500818364.png

 

بهترین های دو تیم

 

80190789458426787555.png

 

میزان bmi

84856241486736335552.png


  • AAG, juve's fan, The_God_of_Goalkeepers و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#23
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

دسانکتیس (ساندیس) بازی رو از دست داده و دروازبان دومشون اسکروپسکی تو دروازه رم میایسته


  • juve's fan, The_God_of_Goalkeepers , eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#24
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار حساس با رُم ، تیم دوم جدول و پس از شکست در بازی با اتلتیکو مادرید در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در کنفرانس خبری به سوالات آن ها پاسخ داد .

" بازی فردا بازی دشوار برای ما خواهد بود . رُم تیمی است که در طول فصل های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند . بازی فردا با رُم اگرچه در خانه یوونتوس انجام می شود ، اما نمی تواند پیروزی ما را بطور حتم تضمین کند "

" در نتیجه باید برای برنده شدن تلاش زیادی داشته باشیم . به 3 امتیاز بازی با رُم بسیار نیاز داریم و می خواهیم روند پیروزی و صدر نشینی را در سری آ ادامه دهیم . البته همانطور که می دانیم رُم هم برای موفقیت به میدان خواهد آمد "

" شرایط بازیکنان یوونتوس خوب است . آندره آ بارتزالی تقریبا 1 ماه و نیم بازی نکرده ، من دیروز با او صحبت کردم و امروز وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد . او مدت زیادی را بازی نکرده اما بین امروز و فردا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد "

" نکته مهم این است که او را تا زمان بازگشت در بهترین شرایط ، پشتیبانی و حمایت کنیم زیرا او یک بازیکن کلیدی برای یوونتوس است . او سطح تیم را از نظر فنی بالا می برد و من بین امروز و فردا وضعیت او را بررسی و تصمیم گیری خواهم کرد "

بازی با اتلتیکو ؟

" این یک بازی تاکتیکی و سخت بود . بازی بسیار درگیرانه و البته تاکتیکی بود و بشدت در میانه میدان دنبال میشد . این مطمئنا بازی خوبی برای ما نبود و ما می خواستیم که برنده باشیم که در نهایت گل خوردیم و بازی را با شکست تمام کردیم "

" اما من می گویم که ما با یک شخصیت تیمی خوب و مهم تر از همه بدون ترس با اتلتیکو روبرو شدیم که تیمی که بار دیگر تکرار می کنم لالیگا را برنده شده و حتی تقریبا لیگ قهرمانان را هم پیروز شده بود ، در نتیجه این اصلا آسان نیست "

" گاهی شما برنده هستید اما بازی خوبی را انجام ندادید و گاهی شما موفق به کسب برد هستید اما چیزهای خوبی اتفاق افتاده است . در نهایت من به عنوان مربی هستم که باید همه چیز را در نظر بگیرم و بررسی کنم بدون در نظر گرفتن نتیجه "

" باید به یاد داشت که بازی های دیگر ما هم در سری آ بسیار مهم هستند . ما با رُمی بازی خواهیم کرد که با ما رقابت جدی برای قهرمانی دارد . اما این بازی هم ارزش یکسانی نسبت به بازی های دیگر دارد و نمی توان گفت که با پیروزی در این بازی همه چیز برای یووه بدست آمده و با شکست همه چیز از دست رفته است "

" اما به هر حال بازی بسیار مهمی است . زیرا ما در رتبه بالایی آن ها قرار داریم و آن ها تیمی هستند که به شدت تقویت شده و اعتماد به نفس زیادی دارند و در بازی های لیگ امسال و اروپا آن را مشخص کرده اند "

" یوونتوس تیمی است که موفق به کسب اسکودتو شده و در این فصل هم بدنبال قهرمانی است ، در نتیجه مواجه با یووه آسان نیست و من فکر می کنم که شکست دادن یووه همیشه مشکل است "

" رُم تیمی است که در حال پیشرفت است و در پایان فصل می توانیم رشد و پیشرفت این تیم را ببینیم . اما چیزی که مشخص است این است که آن ها قدرت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند و بازیکن های خوبی هم جذب کردند "

" فکر نمی کنم بازی فردا جنگی بین یووه و رُم باشد ، این فقط رقابتی جذاب بین دو تیم مدعی برای قهرمان شدن است . البته هنوز هم نمی خواهم اینتر ، ناپولی ، میلان و غیره را فراموش کنم . اما چیزی که در حال حاضر نشان می دهد این است که یوونتوس و رُم فاصله خوبی با تیم های دیگر دارند و رقابت جدی را برای کسب اسکودتو شروع کرده اند "

 " ما در مادرید می توانستیم بهتر باشیم و حتی از نظر فنی هم بازی بهتری انجام دهیم ، اما بازی در آنجا هرگز آسان نیست . به هر حال برای پیروزی در دیگر بازی ها تلاش خواهیم کرد و امیدواریم شرایط ما گونه ای باشد که بتوانیم به خواسته هایمان برسیم "

" کاسرس و موراتا دو بازیکنی هستند که کمی دچار مشکل شدند ، ولی با بررسی ها، شدت آن مشخص شد اما هنوز تصمیم نهایی را برای بازی کردن و بودن آن ها نگرفنم و باید باز هم صبر کنید "

" یووه تیمی است که با 17 امتیاز بیشتر از رُم قهرمان سری آ ایتالیا شد و فصلی فوق العاده را رقم زده و توانسته 3 قهرمانی پیاپی را کسب کند . پس ارزش یووه با یک باخت در مقابل اتلتیکو کم نمی شود و یک بازی نمی تواند ارزش واقعی یک تیم را مشخص کند "

" همانطور که ناپولی با شکست برابر بیلبائو و حذف ارزش خود را از دست نداد . شما می توانید در این بازی های مشکلات و ضعف های تیم را ببینید و پس از آن است که یک تیم با کیفیت بوجود می آید "

افت آرتورو ویدال در بازی های این فصل ؟

" ویدال بازیکنی است که با توجه به اینکه کم تر فرصت تمرین داشته و مصدومیت سخت و طولانی را پشت سر گذاشته فعالیت کم تری هم داشته ، اما می دانم که او می تواند بار دیگر به بازیکنی موثر و تعیین کننده تبدیل شود . همچنین پریرا در این پست می تواند حضور داشته باشد ، و ممکن است ما به استفاده از او نیاز داشته باشیم "

" نکته مهم این است که ما باید همیشه آماده ترین ترکیب را برای بازی ها انتخاب کنیم ، ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که با توجه به آمادگی و شرایط از آن ها استفاده می کنیم . ویدال در حال حاضر خوب است و روز چهار شنبه بازی خوبی انجام داد ، اما نه در حد نام ویدال و فکر می کنم خود او هم می داند "

" من نمی دانم که بازی با رُم فردا چگونه می شود اما تصور می کنم که رُم فردا همانند نیم ساعت اول ِ بازی فصل پیش خود در تورین نخواهد بود . اول ارزیابی می کند و سپس بدنبال نتیجه خواهد بود . من فکر می کنم که فردا یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود و فردا این را خواهیم دید "

توتی ، بازیکنی که در لیگ قهرمانان صاحب رکورد شده است در این سن . می خواهم بدانم او یک بازیکن معمولی است یا چیزی بیشتر دارد ؟

" او بازیکنی است که مانند باجو و دل پیرو تاریخ ایتالیا را رقم زده و ساخته است . بنابراین او بازیکنی است که نسبت به دیگران توانایی و چیزهای بیشتری دارد ، مانند دل پیرو و باجو . زیرا او هنوز هم در این سن دارد به فوتبال ادامه می دهد "

" مطمئنا او خوب خود را حفظ کرده و گارسیا هم بخوبی او را در تایم ِ بازی مدیریت می کند . بخصوص که یک بازیکن بزرگ و با تکنیک فوق العاده ، قابل اطمینان و اتکا و با تجربه است "

" بازی فردا مطمئنا بازی بزرگ خواهد بود زیرا رُم تیمی بسیار خوب است و از نظر فنی و بدنی در سطح خوبی قرار دارد . همیشه هواداران پشتیبانی عالی از ما می کنند ، همیشه به ما نزدیک هستند و دست از تشویق بر نمی دارند و این بسیار مهم است "

" فردا برای بازی کردن بین آزاموا و اورا تردید وجود دارد ، هر دو تعدادی بازی برای یووه انجام دادند و هر دو بسیار قابل اعتماد هستند . اما ممکن است فردا بازی به آزاموا برسد . شاید بدلیل اینکه اورا 3 بازی پشت هم برای ما انجام داده است . اما من بخاط عملکرد اورا خوشحال هستم زیرا او در حال تطبیق پیدا کردن با شرایط و نقش جدید خود است و من مشکلی نمی بینم اگر او یا بازیکنی دیگر بازی کند "

" ما از قدرتی که داریم آگاه هستیم ، ما تیمی هستیم که سه قهرمانی را بدست آوردیم و رُم اکنون رقیب اصلی ما بشمار می رود و مطمئنا بازی فردا بازی فردا یک بازی بزرگ خواهد بود "

" اما بدون در نظر گرفتن آنچه که فردا اتفاق می افتد این بازی ، تعیین کننده سرنوشت قهرمانی نیست . هنوز هم 32 بازی و 96 امتیاز مانده در نتیجه ما هنوز زمان و امتیازات بسیاری را داریم . این طبیعی است که ما در بازی فردا برای پیروزی تلاش کنیم و برای شناخت تیم حریف و اینکه چه نوع بازی را انجام خواهند داد "

" ما باید برای هر دو کار آماده باشیم ، فوتبال دو فاز دارد . یک : زمانی که شما توپ را در اختیار دارین و دو: زمانی که توپ در اختیار حریف است . زمانی که توپ در اختیار شما باشد شما باید به دفاع های آن ها فشار بیاورید و سعی کنید که از نظر تکنیکی و فنی خوب باشید . اما زمانی که توپ در اختیار حریف است باید مقابله کید و برعکس عمل کنید ، و کم ترین شانس و امکان (نفوذ) را با شناخت ِ ویژگی ها و کیفیت حریف به آن ها بدهید "

" زمانی که شما همچین بازی را داریم مطمئنا تعادل زیادی وجود دارد و باید بهترین استفاده را از بازیکنانی با توجه به ویژگی تیمی خود و نقاط ضعف حریف ، داشته باشیم "


  • AAG, juve's fan, Juventus FC و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#25
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

طبق آخرین گزارشات اسکای یوونتوس قراره با این ترکیب مقابل رم بازی کنه :

 

بوفون

 

کیلینی - بونوچی - کاسرس

 

آساموآ - پوگبا - مارکیزیو - ویدال - لیخت

 

توز - یورنته


  • juve's fan, فرهاد, The_God_of_Goalkeepers و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#26
Pourya Tavassoli

Pourya Tavassoli

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 109 ارسال

امیدوارم تیم ببره,چون اگه خدایی نکرده ببازیم شکی نیست رسانه ها و روزنامه ها تیم رو میبرن توو حاشیه

البته اگه اتفاق خاصی پیش نیاد و یوونتوس همیشگی باشیم میتونیم راحت ببریم

فقط من از انگیزه ی بیش از حد رم یه کم میترسم

رم رو توپهای هوایی امسال ضعف داشته امیدوارم یورنته موتورش روشن شه

FORZA JUVENTUS


  • juve's fan, Soheil Bianconeri, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#27
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

خوشبختانه مثل اینکه پیرلو اماده بازی شده ، مارکیزیو خیلی خوب بوده به عنوان یه Regista منتها پیرلو یه اعجوبه است در دنیا ! هیچ بازیکنی توانایی هایی رو که آندرآ داره رو نمیتونن بروز بدن ! امیدوارم شاهد افتش نباشیم 


  • juve's fan, FarSH4D, eⁿzº و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#28
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

امیدوارم پیرلو به این بازی نرسه و حداقل اگر رسید بازی نکنه

رم بازیکنای شوتزن زیادی داره (پیانیچ، ناینگولان و توتی) و برای جلوگیری از شوتزنی بازیکناشون، جلوی مدافعینمون نیاز به بازیکنی داریم که با تمام توانش پرس کنه.توی ادبیات فوتبالی پیرلو چیزی به عنوان پرس اصلا وجود نداره و توی این بازی اصلا صلاح نیست بازی کنه.


  • mory, The_God_of_Goalkeepers , eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#29
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
چرا این فکرو میکنی محمد....پیرلو ب ما توازن میده چیزی ک جلو اتلتیک نداشتیم......
  • Soheil Bianconeri, Georgia و Massimiliano Allegri از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#30
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

^

دلیلش رو گفتم.


  • Soheil Bianconeri و Georgia از این پست تشکر کرده است


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#31
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

امیدوارم همین ترکیبی باشه که محمد مهدی گفته ولی فقط به جای ویدال ، پرییرا رو بازی بدیم


  • eⁿzº, moha684, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#32
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

23 بازیکن دعوت شده برای بازی با رُم :

بوفون - کیلینی - کاسرس - اوگبونا - پوگبا - په په - مارکیزیو - موراتا - توز - کومن - جووینکو - یورنته - بونوچی - پادویین - پیرلو - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - استوراری - اورا - روبینهو - پریرا - ماتیلو 

 


  • AAG, juve's fan, The_God_of_Goalkeepers و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#33
White and Black

White and Black

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال
من به اين بازى خيلى خوش بينم. به اميد خدا فردا شب همه خوشحاليم. فقط لطفا اسم تاپيكو عوض كنيد. وقتى بازيكناى تيممون به حريف احترام ميذارن, دليلى نميبينم ما بى احترامى كنيم. بدون در نظر گرفتن حريف. اگه اون تيما بى احترامى ميكنن به نظرم بهتر اينه كه ما مثل اونا نباشيم. چون هرچى باشه يووه متفاوته و همچنين طرفداراش.
  • AAG, Soheil Bianconeri, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#34
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

نمیدونم خستگی تاثیر داشته روی بازی ات مادرید یا نه ولی این تیم مقابل والنسیا 3 تایی شد مثل 4 تیم قبلی که مقابل والنسیا باختن و اونا هم الببته 3 تایی شده بودن

 

امیدوارم خستگی برای ما زیاد تاثیر نداشته باشه ، البته ما یک روز بیشتر از ات مادرید استراحت کردیم و بازی هم تو خونه ی خودمونه و حداقل تواین دو مورد وضعمون بهتره نسبت به ات مادرید و الا هم ما داریم با تیم دوم ایتالیا بازی می کنیم و هم ات مادرید از تیم دوم اسپانیا 3 تا خورد.

 

کلا امیدوارم تو این بازی فقط گل نخوریم


  • AAG, eⁿzº, Soheil Bianconeri و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#35
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید پیش بینی کرد که آ اس رم به قهرمانی سری آ خواهد رسید.

آنچلوتی در مورد بازی رم و یوونتوس گفت :” پیش بینی مشکل است اما امیدوارم بازی بی نظیری باشد وتصویر فوتبال ایتالیا در خارج از کشور توسعه یابد. چه کسی اسکودتو را می برد؟ باید از فنس خارج شوم و بگویم که رم قهرمان می شود.” :milk:

 

 

 
 

  • juve's fan, The_God_of_Goalkeepers , eⁿzº و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#36
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

مرکز تحولات در تیم رم دو بازیکن مرکزی ناینگولان و پیانیچ هستند که معمولا در فاصله کم از هم قرار می گیرند و مداوم به هم پاس می دهند و از این دو بازیکن توپ ها به جروینو و کناره ها ارسال میشه.

 

 

نقطه ضعفشون هم خط دفاعی است که نبود دروسی و کاستان ارامش لازم رو ندارند.

 

از سوی دیگه  نقطه قوت یووه داشتن بازیکنان خوب در خط میانی  و حمله است ولی نقطه ضعف یووه مقداری در بعد دفاعی است و اینکه دایم توپ رو میبره پشت محوطه جریمه حریف یا داخل زمین حریف ولی تو همنین نقاط پیش روی اش متوقف میشه و نمی تونه فرصت گلزنی زیادی ایجاد بکنه....


  • juve's fan و Georgia از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#37
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال

کفتارهای استان لاتزیو چیه آقا ؟ خیلی ضایعه ست :|


  • FarSH4D, alexi kourd, L'Avvocato و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#38
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

شبکه های پخش بازی

canal +family HD

sky sport1

 

بقیه شبکه ها

http://www.livesocce...ventus-vs-roma/


  • juve's fan از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#39
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

اصلا مگه لاتزیو استانه !؟ 


  • juve's fan, Soheil Bianconeri و Arturo Vidal از این پست تشکر کرده است

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#40
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

ترکیب بازی مشخص شد و همونطور که پیش بینی کردم ویدال از رو نیمکت بازی رو دنبال میکنه و به جای اون پیرلو بازی میکنه. ترکیب عالیه فقط امیدوارم پیرلو مصدوم نشه چون قطعا رمی ها وحشیانه بازی میکنن مثل بازی های قبلشون مقابل ما

 

dzfhodz6jh0rcw8zzet3.jpg


  • juve's fan, eⁿzº, Soheil Bianconeri و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی