پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5367 پاسخ برای این موضوع

#2601
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21023 ارسال

- اعتقاد دارم آلگری تئوری و ایده های خودش رو داره و خیلی هم بهشون پایبند هست. در اصل این خیلی خوبه که یک مربی، تئوریسین باشه و برای فکر خودش ارزش و احترام قائل باشه.

اینکه 4 سال با یوونتوس دبل کنی و 2 فینال اروپایی رو پشت سر بزاری قطعا کار کوچیکی نیست و از عهده هر مربی هم بر نمیاد.

به طور کلی مربیگری در تیم های بزرگ بیشتر از 3 سال ریسک ـه ولی آلگری پا رو فراتر گذاشته و موفق هم بوده البته.

اما خودش هم میدونه امسال، سالی ـه که برای هیچ شکستی، هیچ بهانه ای قبول نیست، بخصوص در اروپا که مشخصا یووه قهرمانی CL رو هدف گرفته.

جدا از این مسائل، من خیلی بدم میاد یک مربی/بازیکن به حدی بره جلو که افت کنه و کارنامه درخشان خودش رو لکه دار کنه.

آلگری امسال هم مجال خودنمایی رو داره ولی امیدوارم اگه خواست سال دیگه هم در تیم بمونه یک دگرگونی در تفکرات خودش رو بده و البته تصمیمش در موندن رو یک شجاعت خالص تلقی میکنم.

اما به طور کلی میخوام بگم آلگری قطعا یکی از بهترین/پر افتخار ترین مربیان تاریخ یووه قلمداد خواهد شد و میتونه این عنوان رو با یک قهرمانی در CL کاملا رویایی و دست نیافتنی کنه.


  • حامد, AAG, Pinturicchio و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2602
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

^

بابت این نظر منصفانه از شما که در زمره طرفداران آلگری دسته‌بندی نمیشید ممنونم  :thank:

تا اینجای فصل، مشخص شده که پیروز شدن کار ساده‌ای نیست. چه در لیگ داخلی چه در اروپا. الان فقط طرفدارای یوونتوس هستن که از نتایج تیمشون راضین و بقیه تیم‌های بزرگ اروپا نتایج مطلوب هواداراشون رو کسب نکردن. رئال سه بازی پیاپی هست که گل نزده (بی سابقه در 11 سال گذشته)، سیتی، یونایتد، تاتنهام، بارسا، بایرن (که برابر آژاکس در آلیانز آره‌نا 1-1 متوقف شد)، لیورپول (که دیشب باخت به ناپولی) و بقیه، نتایج سینوسی داشتن تا این لحظه. بحث پی اس جی هم جداست. هر وقت دو تا حریف گردن کلفت رو شکست دادن میشه تازه در موردشون صحبت کرد.

بنابراین نمیشه گفت این ترکیب یووه اگر مربی هم نداشته باشه قهرمان سری آ میشه.

به هر حال آلگری داره میبره... با سیستم‌ها و بازیکن‌های مختلف. این ارزشمنده. انتقاداتی هم بهش وارده که منم قبول دارم. این فصل انتظارات ازش بالاست. شانس خیلی خوبی هم داره واسه بردن سی ال. رئال، بارسا و بایرن اون قدرت سابقو ندارن. بهترین فرصته واسه قهرمانی اروپا. سی ال رو ببره، برای من شخصا، میشه هم رده لیپی بزرگ.


  • GioVanni Agnelli, Pinturicchio, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#2603
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 365 ارسال
  • Locationتهران
بسیاری از مربیان از هم الگو میگیرند ولی در برخی موارد بیشتر کپی کاری هست و در واقع بازده خوبی هم ندارند .
در تاریخ هم سیستم های مختلف هم خلق شده ولی فلسفه یک تیم مقدم بر چینش بازیکنان هست
ولی باید به دنبال سیستمی باشیم که فلسفه ما رو در بهترین سطح اجرا کنه .

Narrow formations - که تاکید زیادی به بازی در وسط زمین و حمله از عمق دارند .

Wide formations - که تاکید زیادی به حمله از جناحین و استفاده از تمام عرض زمین دارند که تیم مقابل برای دفاع مجبور به پوشش تمام زمین است .

Change to attacking formations - تاکید به قربانی کردن بازیکنان تدافعی برای حمله کردن است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده میشود و بخصوص زمانیکه تیم از حریف عقب است و ما بازی را با یک سیستم تدافعی شروع کردیم ، .استفاده میشود و تیم حالت تهاجمی به خود میگیرد .

Change to defensive formations - زمانیکه تیم از حریف جلو است و میخواهد از نتیجه محافظت کند این تغییر را در سیستم خود اتخاذ میکند تا از نتیجه حفاظت کند .


سیستم ها با تعریف وظیفه بازیکن باید سیستم تهاجمی یا دفاعی خوانده شوند ، یک بازیکن با خصوصیات دفاعی و تخریبی اگر در یک پست تهاجمی قرار بگیرد ، از مهاجمین قلمداد نمیشود مگر اینکه تیم به خاطر اتمام تعویض یا برای جبران نتیجه بازیکن دفاعی را برای حمله کردن قربانی کرده است . در یوونتوس این مساله به صورت رایج آن احرا نمیشود . مثلا خدیرا و ماتوئیدی جلوتر از پیانیچ ایفای نقش میکنند و بیشتر در حمله هستند و گاهی هم داخل محوطه جریمه حریف میشوند . همین مساله خلاقیت و قدرت تیم را در حمله کم میکند ولی باید اینجا به حضو بازیکنان خلاق اشاره کنیم . دور بودن بازیکن خلاق و بازیساز از مهاجمین ضریب خطای پاس های بازیساز را افزایش میدهد و حرکات ترکیبی و پاس های عمقی را در خط آتش تیم نیز کاهش میدهد .

در فصول گذشته تیم آلگری با سیستم 1 - 3 - 2 - 4 در دفاع به سیستم 2 - 4 - 4 تغییر میکرد چون سیستم چهار جهار دو narrow و فشرده هست .

A80F6116_C3A6_4E61_A6C3_23311A3C35D6.jpe

034E8092_0440_4826_B877_2ABB00459E58.png


ولی در سیستم 3 - 3 - 4 برای دفاع تیم سریعا به 1 - 5 - 4 switch میکند و حضور ماتویدی و خدیرا در این خالت دفاعی قابل دفاع و منطقی است ، به همین خاطر من الکری رو مربی محافظه کاری میدونم . اما نکته ای که در ابتدای پستم اشاره کردم میخواهم بیشتر توضیح دهم . کونته حتی زمانیکه که با سیستم سه مدافع بازی میکرد از پیرلو در جلوی مدافعین استفاده میکرد و الگری و پراندلی در اینالیا هم عین همین روش و پیاده میکردند . خب یا این مربیان ضرورت بازیساز بودن sweeper و نمیدونستند و اینکه به این فاصله کم دو بازیکن بازیساز و قرار میدادند هدف دیگری داشتند . تیم کونته با تغییر سیستم سه پنج دو و حذف شماره ده کلاسیک عملا ارتباط میان بازیساز پشت سر دو مهاجم و دورتر کرده بود و تا حدودی بین دو هافبک جلوی پیرلو تقسیم کرده بود . پیرو بودن الگری و پراندلی برام حالب بود به مانند استفاده اکثر مربیان از inverted winger یا تاکید برای حفظ توپ در تیم های مختلف باشگاهی و ملی ، زمینه ساز مرگ مهاجم های finisher شده است . در گذشته هم کلی سیستم مورد استفاده قرار گرفته و کلی مربی از هم الهام گرفتند و سیستم های عجیب و جالبی مثل WM هم پیاده کردند ولی به نظرم بهتره روی بازده این تغییرات و ایده ها تامل کنند . الگری تیمش داره نتیجه میگیره ، جیزی که تمام مربیان خواهان آن هستند ولی هم تیم کونته هم تیم الگری هنوز تورنومنت مهم و بین المللی نبردن . شاید این مساله نیاز به کمی جسارت و شجاعت بیشتر در حمله کردن دارد .


وقتی ما اولویت را روی دفاع میگذاریم ، مصاف های تک به تک مثل قضیه دزد و پلیس میشود و بازیکن نمیداند که حمله کننده چه تصمیمی دارد به همین خاطر پوشش و عمق کم بازی نقش مهمی در دفاع ایفا میکند . ایتالیا بارها قهرمان جهان شده است ، تیم های دفاعی هم در تورنومنت های مهم و بین المللی با روش های دفاعی یا خود کاتناچیو یا الهام گرفتن از بخش های مهمی از این تاکتیک قهرمان شده اند . ولی همیشه مدعی نبوده اند .


شاید یووه بهتره در حمله کمی شجاعت بیشتری به خرج دهد ، منظورم انتحاری بودن و احساسی بودن نیست ، منظورم این استرس و ترس از کل خوردن در بازی های بزرگ که یقه ما را سالهاست کرفته است ، میباشد .
  • GioVanni Agnelli, MaMpIeRo, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#2604
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بایرن - رئال - بارسلونا - تاتنهام - چلسی کنته - حتی من سیتی همه تیم ها تاکتیکشون ب بن بست میخوره اما تنها مربی ک هیچ گاه در رفت و برگشت مغلوب کامل نبوده الگریبوده و هیچ گاه تاکتیکش تکراری نشده بلکه تیمش خیلی راحت بازیو میبره حتی بدون زیبا بازی کردن ....چرا ب راستی هیچ تیمی نمیتونه مکس رو دبل کنه ؟  نشون نبوغ مربیه ...شما ب دید زیبا بازی کردن میبینی مربی ب دید راحت ترین راه برای بردن 


  • Orphée, Pinturicchio, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2605
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 365 ارسال
  • Locationتهران
^
اگر منظور از “ شما “ من هستم ،
بارها عرض کردم من از یووه انتظار فوتبال سراسر هجومی ندارم ، فکر کنم بار چهارم است که میگویم .
دارم در مورد نحوه بازی تیم الگری حرف میزنم ، منفعل بودن و تخریب بازی حریف .
شما دارید برای من از آمار حرف میزنید ؟
قبلا هم عرض کردم اگر تمام حرفایی که راجب تیم زدم اشتباه است به لحاظ تاکتیکی دفاع کنید نه اماری .
هر چند خودتون بهتر از من میدونید و بازی ها رو توی این سالها مشاهده میکنید .
موفق بودن یک مبحث ، نحوه رسیدن به اون موفقیت یک مبحث دیگر است ، متوجه شدید ؟
شما که از شکست و بن بست تاکتیکی تیم های دیگر حرف میزنید ، چرا به موفقیت این تیم ها اشاره نمیکنید ؟
یووه آخرین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا کی بوده ؟ در این مدت بارسا و رئال چند جام اروپایی بردن ؟
یووه فعلی یک ورزشکار تنومند و قدرتمنده که وقتی وارد رینگ میشه دستاشو میزاره روی سرش و به امید فرصت مینشینه
این صحنه بخصوص در مقابل تیم های ضعیف خجالت آوره .
کسی با فراری توی کلاس هاچ بک ها نمیره ، اگرم بره با گرفتن جلوی بقیه ماشین ها قهرمان نمیشه .
امیدوارم دیگر حرفی از فوتبال تهاجمی نرنید . سپاسگزارم .
تحمل شنیدن چهارتا انتقاد و نظر مخالف و داشته باشید .
  • eⁿzº, GG.B1, Prince Claudio و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#2606
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2512 ارسال

@DMC ممنون.. :53:

---

 

دو نکته بی ربط در مورد الگری به ذهنم اومد:

 

1- فرقی که یووه ی امسال کرده -حداقل در لیگ- اینه که در بازی ها مالکیت توپ بیشتری داریم و خیلی کمتر از قبل دفاعی بازی میکنیم. 

یه دلیل کوچیک حضور کانسلو و بونوچی هست که قدرت پا به توپ خوبی دارن. بیشتر اما حس میکنم تیم خودش کمتر عقب میشینه و کمتر به حریف اجازه خیمه زدن میده. الان تیم اونقد قوی شده که تحت فشار بهتر بتونه پاسکاری کنه و از خطر بیرون بیاد و حتی ضدحمله بزنه. دو مثال از الگری در این زمینه:

 

الگری بعد بازی با یانگ بویز که سه گل زده بودیم: "فرصت های زیادی داشتیم و باید با چابکی بیشتر در حملات، گل های بیشتری به ثمر می رساندیم". 

تغییری که تیم کرده و خود الگری هم اشاره داره (بعد بازی با ادینزه): "در حال حاضر همه بازیکنان از اینکه ما دنبال چه چیزی هستیم آگاه هستند، اما بعد از زدن گل و برتری در بازی، خیلی با حریف با ملایمت رفتار میکنیم، اما امروز اینگونه نبود. "

 

 

2- یه دلیل پیروزی های مکرر تیم ثبات تاکتیکی بوده. شاید کمتر به این قضیه دقت شده ولی تغییر خاصی در ترکیب تیم نداشتیم. شاید در یه بازی 3-5-2 و 4-2-3-1 بازی کرده باشیم ولی پایه اصلی تیم رو 4-3-3 بنا شده و فعلن به همین شکل پیش رفته. 

بنظرم میشه تا آخر فصل با همین ترکیب پیش رفت.. با 4-3-3 بازیو شروع میکنیم. اگه به گل احتیاج داشتیم برناردسکی بجای یکی از هافبکای باکس به بازی میاد. وقتی هم که تیم احتیاج به دفاع داره امره جان/بنتانکور بجای پیانیچ به زمین بیاد تا خط هافبک محکمتر بشه. 


  • GioVanni Agnelli, GG.B1, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2607
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بسیاری از مربیان از هم الگو میگیرند ولی در برخی موارد بیشتر کپی کاری هست و در واقع بازده خوبی هم ندارند .
در تاریخ هم سیستم های مختلف هم خلق شده ولی فلسفه یک تیم مقدم بر چینش بازیکنان هست
ولی باید به دنبال سیستمی باشیم که فلسفه ما رو در بهترین سطح اجرا کنه .

Narrow formations - که تاکید زیادی به بازی در وسط زمین و حمله از عمق دارند .

Wide formations - که تاکید زیادی به حمله از جناحین و استفاده از تمام عرض زمین دارند که تیم مقابل برای دفاع مجبور به پوشش تمام زمین است .

Change to attacking formations - تاکید به قربانی کردن بازیکنان تدافعی برای حمله کردن است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده میشود و بخصوص زمانیکه تیم از حریف عقب است و ما بازی را با یک سیستم تدافعی شروع کردیم ، .استفاده میشود و تیم حالت تهاجمی به خود میگیرد .

Change to defensive formations - زمانیکه تیم از حریف جلو است و میخواهد از نتیجه محافظت کند این تغییر را در سیستم خود اتخاذ میکند تا از نتیجه حفاظت کند .


سیستم ها با تعریف وظیفه بازیکن باید سیستم تهاجمی یا دفاعی خوانده شوند ، یک بازیکن با خصوصیات دفاعی و تخریبی اگر در یک پست تهاجمی قرار بگیرد ، از مهاجمین قلمداد نمیشود مگر اینکه تیم به خاطر اتمام تعویض یا برای جبران نتیجه بازیکن دفاعی را برای حمله کردن قربانی کرده است . در یوونتوس این مساله به صورت رایج آن احرا نمیشود . مثلا خدیرا و ماتوئیدی جلوتر از پیانیچ ایفای نقش میکنند و بیشتر در حمله هستند و گاهی هم داخل محوطه جریمه حریف میشوند . همین مساله خلاقیت و قدرت تیم را در حمله کم میکند ولی باید اینجا به حضو بازیکنان خلاق اشاره کنیم . دور بودن بازیکن خلاق و بازیساز از مهاجمین ضریب خطای پاس های بازیساز را افزایش میدهد و حرکات ترکیبی و پاس های عمقی را در خط آتش تیم نیز کاهش میدهد .

در فصول گذشته تیم آلگری با سیستم 1 - 3 - 2 - 4 در دفاع به سیستم 2 - 4 - 4 تغییر میکرد چون سیستم چهار جهار دو narrow و فشرده هست .

A80F6116_C3A6_4E61_A6C3_23311A3C35D6.jpe

034E8092_0440_4826_B877_2ABB00459E58.png


ولی در سیستم 3 - 3 - 4 برای دفاع تیم سریعا به 1 - 5 - 4 switch میکند و حضور ماتویدی و خدیرا در این خالت دفاعی قابل دفاع و منطقی است ، به همین خاطر من الکری رو مربی محافظه کاری میدونم . اما نکته ای که در ابتدای پستم اشاره کردم میخواهم بیشتر توضیح دهم . کونته حتی زمانیکه که با سیستم سه مدافع بازی میکرد از پیرلو در جلوی مدافعین استفاده میکرد و الگری و پراندلی در اینالیا هم عین همین روش و پیاده میکردند . خب یا این مربیان ضرورت بازیساز بودن sweeper و نمیدونستند و اینکه به این فاصله کم دو بازیکن بازیساز و قرار میدادند هدف دیگری داشتند . تیم کونته با تغییر سیستم سه پنج دو و حذف شماره ده کلاسیک عملا ارتباط میان بازیساز پشت سر دو مهاجم و دورتر کرده بود و تا حدودی بین دو هافبک جلوی پیرلو تقسیم کرده بود . پیرو بودن الگری و پراندلی برام حالب بود به مانند استفاده اکثر مربیان از inverted winger یا تاکید برای حفظ توپ در تیم های مختلف باشگاهی و ملی ، زمینه ساز مرگ مهاجم های finisher شده است . در گذشته هم کلی سیستم مورد استفاده قرار گرفته و کلی مربی از هم الهام گرفتند و سیستم های عجیب و جالبی مثل WM هم پیاده کردند ولی به نظرم بهتره روی بازده این تغییرات و ایده ها تامل کنند . الگری تیمش داره نتیجه میگیره ، جیزی که تمام مربیان خواهان آن هستند ولی هم تیم کونته هم تیم الگری هنوز تورنومنت مهم و بین المللی نبردن . شاید این مساله نیاز به کمی جسارت و شجاعت بیشتر در حمله کردن دارد .


وقتی ما اولویت را روی دفاع میگذاریم ، مصاف های تک به تک مثل قضیه دزد و پلیس میشود و بازیکن نمیداند که حمله کننده چه تصمیمی دارد به همین خاطر پوشش و عمق کم بازی نقش مهمی در دفاع ایفا میکند . ایتالیا بارها قهرمان جهان شده است ، تیم های دفاعی هم در تورنومنت های مهم و بین المللی با روش های دفاعی یا خود کاتناچیو یا الهام گرفتن از بخش های مهمی از این تاکتیک قهرمان شده اند . ولی همیشه مدعی نبوده اند .


شاید یووه بهتره در حمله کمی شجاعت بیشتری به خرج دهد ، منظورم انتحاری بودن و احساسی بودن نیست ، منظورم این استرس و ترس از کل خوردن در بازی های بزرگ که یقه ما را سالهاست کرفته است ، میباشد .

 

اینجا مکان ب چالش کشیدنه و قطعا از فحش خوردن هم لذت میبرم :53:  :53:  ولی دوسس ندارم ب کسی توهین کنم ببخشید .....انصافا امسال حتی جلوی ناپولی  ما ضعیف نبودیم جز 10 دقیقه ک طبیعیه تیم ححریفم چقره ب هر حال بلده جلوی ما بازی کنه ....امسال بعد گل تعویض های ما باز هم هجومیه و الگری مزد کار خودشو گرفته نه جیره خور دیگران بودهبا موراتا و خط هافبکمونم فینال رفته با هیگواین مانجو هم رفته پارسالم رئال دقیقه 93 و اللبته 2 هافبکه چیدنی ک خود الگری این فصل فهمیده اشتباه کرده ک اونجا اشتباهم نکرده اصن هافبکی نداشته ک بیاره تو ی بنتانکور بود ک مارو ب فنا داد جلو رئال در نتیجه شجاعت بیشتر خوبه اما ب نظرم شجاعت زیادی حماقته الگری اینو درک کرده ...گاهی لازمه شجاعت بیش از حد داشت ک بازی برگشت جلوی رئال داشتیم ....


  • Orphée, tecra, amirali2001 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2608
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

گاهی لازمه شجاعت بیش از حد داشت ک بازی برگشت جلوی رئال داشتیم ....

اون بازی شجاعت کامل نداشتیم علیرضا جان وگرنه با نبودن راموس باید واسه گل چهارم هم حمله میکردیم نه اینکه بعد از زدن گل سوم دوباره محتاط بشیم و خودمونو بذاریم واسه وقت اضافه. اعتراف میکنم امسال تا این لحظه فقط بازی با ناپولی رو اونم نه به طور کامل،نگاه کردم که تو اون بازی خوب بازی کردیم که البته حضور رونالدو صددرصد تو این روند تاثیر داره(هر چند ازش خوشم نمیاد). به نظر من الگری آدم پیچیده و مرموزیه یعنی یه وقتهایی یه تاکتیکی پیاده میکنه که آدم میگه با این تاکتیک تیم صددرصد برده ولی میبینی بدجور میبازه بعضی وقتها هم یه تاکتیکی پیاده میکنه که آدم میبینه خنده اش میگیره ولی میبینی با همون تاکتیک آدمو متعجب میکنه و تیم برنده میشه. تا این لحظه که بازی های الگری رو دیدم با صراحت میگم نمیتونم قااطع دربارش نظر بدم چون بیشتر وقتا غافلگیر شدم یعنی یه وقتایی از ته دل تحسینش کردم و بعضی وقتا هم تا جا داشته بهش فحش دادم. البته بعضی مسائل جنبی مثل طرز رفتارش با بازیکنها و چیزهای دیگه رو مدنظر قرار ندادم


  • Orphée, tecra, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#2609
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

كلوديو بِنِفورتي در گفتگو با RMC Sport

روزنامه‌نگار و نويسنده روزنامه كوريه‌ره دلو اسپورت

 

در نگاه نخست به نظر مي‌رسد اگر الگري در پايان اين فصل شانسِ قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را نيز از دست بدهد كسي خواهان جدايي او از يوونتوس نخواهد شد. با اين حال مروري بر تحليل‌هاي رسانه‌هاي ايتاليايي در هفته‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه بر خلاف واقعيتِ گفته شده، از قضا خواستي ديگر در حال جا افتادن و رشد در افكار عمومي است. تمايلي كه بي‌ميل نيست تا الگري با كسب هر نتيجه‌اي، فصل پاياني‌اش را در جمع بيانكونري‌ها سپري كند. اگر احتمال دوم محقق شود، بعيد است گزينه‌اي قابل اعتماد در ايتاليا توانايي جانشيني او را داشته باشد. در چنين احوالي من نيز مثل همه بهترين گزينه را «زيزو» مي‌دانم.

 

4y4y_bafee14988e52c2120fcf34a7add04a7-42


  • AAG, eⁿzº, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#2610
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

بسیاری از مربیان از هم الگو میگیرند ولی در برخی موارد بیشتر کپی کاری هست و در واقع بازده خوبی هم ندارند .
در تاریخ هم سیستم های مختلف هم خلق شده ولی فلسفه یک تیم مقدم بر چینش بازیکنان هست
ولی باید به دنبال سیستمی باشیم که فلسفه ما رو در بهترین سطح اجرا کنه .

Narrow formations - که تاکید زیادی به بازی در وسط زمین و حمله از عمق دارند .

Wide formations - که تاکید زیادی به حمله از جناحین و استفاده از تمام عرض زمین دارند که تیم مقابل برای دفاع مجبور به پوشش تمام زمین است .

Change to attacking formations - تاکید به قربانی کردن بازیکنان تدافعی برای حمله کردن است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده میشود و بخصوص زمانیکه تیم از حریف عقب است و ما بازی را با یک سیستم تدافعی شروع کردیم ، .استفاده میشود و تیم حالت تهاجمی به خود میگیرد .

Change to defensive formations - زمانیکه تیم از حریف جلو است و میخواهد از نتیجه محافظت کند این تغییر را در سیستم خود اتخاذ میکند تا از نتیجه حفاظت کند .


سیستم ها با تعریف وظیفه بازیکن باید سیستم تهاجمی یا دفاعی خوانده شوند ، یک بازیکن با خصوصیات دفاعی و تخریبی اگر در یک پست تهاجمی قرار بگیرد ، از مهاجمین قلمداد نمیشود مگر اینکه تیم به خاطر اتمام تعویض یا برای جبران نتیجه بازیکن دفاعی را برای حمله کردن قربانی کرده است . در یوونتوس این مساله به صورت رایج آن احرا نمیشود . مثلا خدیرا و ماتوئیدی جلوتر از پیانیچ ایفای نقش میکنند و بیشتر در حمله هستند و گاهی هم داخل محوطه جریمه حریف میشوند . همین مساله خلاقیت و قدرت تیم را در حمله کم میکند ولی باید اینجا به حضو بازیکنان خلاق اشاره کنیم . دور بودن بازیکن خلاق و بازیساز از مهاجمین ضریب خطای پاس های بازیساز را افزایش میدهد و حرکات ترکیبی و پاس های عمقی را در خط آتش تیم نیز کاهش میدهد .

در فصول گذشته تیم آلگری با سیستم 1 - 3 - 2 - 4 در دفاع به سیستم 2 - 4 - 4 تغییر میکرد چون سیستم چهار جهار دو narrow و فشرده هست .

A80F6116_C3A6_4E61_A6C3_23311A3C35D6.jpe

034E8092_0440_4826_B877_2ABB00459E58.png


ولی در سیستم 3 - 3 - 4 برای دفاع تیم سریعا به 1 - 5 - 4 switch میکند و حضور ماتویدی و خدیرا در این خالت دفاعی قابل دفاع و منطقی است ، به همین خاطر من الکری رو مربی محافظه کاری میدونم . اما نکته ای که در ابتدای پستم اشاره کردم میخواهم بیشتر توضیح دهم . کونته حتی زمانیکه که با سیستم سه مدافع بازی میکرد از پیرلو در جلوی مدافعین استفاده میکرد و الگری و پراندلی در اینالیا هم عین همین روش و پیاده میکردند . خب یا این مربیان ضرورت بازیساز بودن sweeper و نمیدونستند و اینکه به این فاصله کم دو بازیکن بازیساز و قرار میدادند هدف دیگری داشتند . تیم کونته با تغییر سیستم سه پنج دو و حذف شماره ده کلاسیک عملا ارتباط میان بازیساز پشت سر دو مهاجم و دورتر کرده بود و تا حدودی بین دو هافبک جلوی پیرلو تقسیم کرده بود . پیرو بودن الگری و پراندلی برام حالب بود به مانند استفاده اکثر مربیان از inverted winger یا تاکید برای حفظ توپ در تیم های مختلف باشگاهی و ملی ، زمینه ساز مرگ مهاجم های finisher شده است . در گذشته هم کلی سیستم مورد استفاده قرار گرفته و کلی مربی از هم الهام گرفتند و سیستم های عجیب و جالبی مثل WM هم پیاده کردند ولی به نظرم بهتره روی بازده این تغییرات و ایده ها تامل کنند . الگری تیمش داره نتیجه میگیره ، جیزی که تمام مربیان خواهان آن هستند ولی هم تیم کونته هم تیم الگری هنوز تورنومنت مهم و بین المللی نبردن . شاید این مساله نیاز به کمی جسارت و شجاعت بیشتر در حمله کردن دارد .


وقتی ما اولویت را روی دفاع میگذاریم ، مصاف های تک به تک مثل قضیه دزد و پلیس میشود و بازیکن نمیداند که حمله کننده چه تصمیمی دارد به همین خاطر پوشش و عمق کم بازی نقش مهمی در دفاع ایفا میکند . ایتالیا بارها قهرمان جهان شده است ، تیم های دفاعی هم در تورنومنت های مهم و بین المللی با روش های دفاعی یا خود کاتناچیو یا الهام گرفتن از بخش های مهمی از این تاکتیک قهرمان شده اند . ولی همیشه مدعی نبوده اند .


شاید یووه بهتره در حمله کمی شجاعت بیشتری به خرج دهد ، منظورم انتحاری بودن و احساسی بودن نیست ، منظورم این استرس و ترس از کل خوردن در بازی های بزرگ که یقه ما را سالهاست کرفته است ، میباشد .

بسیار عالی، یه پست فنی سطح بالا که مدت هاست نظیرش رو توی فروم خیلی کم میبینیم

در مورد آلگری همه با نظرات همیشه منتقدانه ی من آشنا هستن، اما چیزی که تقریبا همتون هم قبول دارید اینه که تخصص اصلی ایشون واکنش نشون دادن به کنش های حریف بوده همیشه و این مسئله انقدر توی تیم عمق پیدا کرده که ذهنیت بازیکنا هم بر اساس اون شکل پیدا کرده

من به ترس از گل خوردن معتقد نیستم، کلا به اینکه آلگری نود دقیقه کامل تفکرات خودش رو به درون زمین دیکته میکنه هم معتقد نیستم و اصولا در مورد کسی که خودش معتقده برای هر بازی کمتر از یک ربع زمان برای فکر کردن لازمه نمیشه همچین چیزی رو قائل بود.

مسئله ای که من بهش معتقدم اینه که کلا مقوله ی شجاعت یا ترس اصلا اینجا مطرح نیست، سبک آلگری یه سبک منفعلانه و واکنشی هست و خیلی تفاوتی نداره مقابل چه تیمی قرار گرفتیم، طبعا تیم های ضعیف سری آ با ذهنیت دفاع مقابل ما قرار میگیرن و واکنش ما به سبک تدافعی حریف حمله کردن هست، این حمله کردن انقدر ادامه پیدا میکنه تا به گل ختم بشه و بعدش تیم حریف برای جبران از لاک دفاعی خارج میشه و باز هم تیم آلگری با ذهنیتی که از سرمربیش دریافت کرده ناخودآگاه در مقابل حملات حریف واکنش تدافعی میده و این تصور ایجاد میشه که آلگری از تیم خواسته بعد از گل زدن برگردن به دفاع، در حالیکه من ابدا به این مسئله معتقد نیستم



توی بازیهای بزرگ هم همینه، حریف حمله میکنه و ما دفاع، فرضا ۳ گل میخوریم و بعد توی بازی برگشت حریف برای دفاع میاد و تازه پتانسیل نفرات هجومی ما تو حملات خودشو نشون میده، به گل سوم میرسیم و حریف تصمیم میگیره دوباره حمله کنه و باز این ماییم که در مقابل کنش حریف طبق عادت واکنش نشون میدیم و دفاع و گل خوردن و ...

و این یعنی تیم و مربی ای که از خودش برنامه ی خاصی نداره و اکثر مواقع بر اساس سبک بازی حریف و تاکتیک های مربی حریف برنامه و شکل بازی اش تغییر میکنه

در مجموع خیلی با مورد پیچیده ای مواجه نیستیم، موضوع خیلی ساده ست، سبک مربیمون هم خیلی ساده ست، ابزار خوبی در اختیارش قرار گرفته و دقیقا به اندازه ی ابزارش بازدهی داشته

فقط در مورد این فصل بگم که اوضاع با ورود رونالدو کمی متفاوت شده. انقدر تاثیرگذار بوده و با خودش ذهنیت تهاجمی رو به تیم تزریق کرده که ما رو از اون قالب گذشته ی واکنشی تا حد زیادی خارج کرده و بدون توجه به کنش حریف کار خودمونو میکنیم، اگر ادامه داشته باشه میشه به رسیدن به اون رویای چند ساله امید داشت
  • Orphée, eⁿzº, Prince Claudio و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#2611
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بگذارید امار جای ما حرف بزند ...

 

امار این فصل رو میدم

 

یوونتوس الگری بر پایه غافلگیری ابتدایی و دفاع ضد حملست اما همیشه نه گاهی هم تو بازی هایی همیشه مالکیت داشته حتی ب 70 درصد هم رسیده 

اگر جلوی همه تیم ها دفاع میکنیم بر طبق حرف دوستان این امار مالکیت یوونتوس در این فصله 

 

ae5_capture.jpg7_thumb.jpg

d4yz_capture.jpg6.jpg

 

در طول بازه زمانی مختلف مالکیت ما به 79 درصد و کمترینش به 35 درصد رسیده 

 

 

امار گل های زده

 

دوستان میگن ما موقعیت بلد نیستیم خلق کنیم این امار گل زنی تیم ها بر اساس هر پاسی چ سانتر چ غیره  و امار دوم امار تعداد پاس ها و خلق موقعیت هست 

 

a5aw_capture.jpg4.jpg

 

9cd_capture.jpg3.jpg

 

 

اگر الگری بلد نیست از پتانسیل بازیکنا استفاده کنه قیمت بازیکن هایی ک ب یئووه اومدن همشون رفته بالا از دیبالا تا رینکون پس این هم امار این فصل بهترین های تیم ها 

 

e9ox_capture.jpg8_thumb.jpg

 

تو تیم منتخب هم دو دفاع کناری یووه در سال 2018 هستند 

2d5c_capture.jpg9_thumb.jpg


  • GioVanni Agnelli, Orphée, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2612
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3845 ارسال
  • LocationAhWaS

آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین ج ان و ر ی  زنده بماند

علرگی شیر مادرت چشم داری عقل هم داری متیودی اینقدر خسته بود که حتی نمیتونست بدوه و پاس سالم نمیتونست بده بخدا بازیکن خوبیه اما خسته بود  چرا امره جان اماده باید رو نیمکت باشه این 75 دقیقه تیم رو ده نفره کنه

علگری جان تو فهم داری شعور داری و دیدی تو تمرینات  داگلاس کاستا اماده نیست و حتی ده درصد هم اماده حضور تو بازی رو نداره چرا روفروم ترین بازیکت یعنی  برناردسکی باید هشت دقیقه اخر بازی کنه اما امثال کاستا و کوادرادو که در خدمت تیم نبود و اماده نیست این همه زمان میدی

دیبالا اصلا اماده نبود چرا بازیش دادی گس کی میخای به مویزه زمان بدی اون انگیزه داره و استعداد بالای داره حداقل از دیالا ئ کاستا نا اماده صد درجه بهتره

 

تنها کسی که میتونه یوونتوس رو به نابودی بکشه همین مستر علگریه البته لج لجبازی هاش

البته حالا بهت حق میدم که چرا اینقدر خدیرا رو بازی میده الحق خدیرا بهترین هافبکمون هست


  • Orphée, tecra, ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2613
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2512 ارسال

قال مکس:

Inattention, superficiality and haste are our hardest opponents to beat. Today they won. It doesn't have to happen, but it can happen in the process of becoming a team at 100%.


  • ace of glass, amirali2001 و farzad-t از این پست تشکر کرده است

#2614
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

کلودیو زولياني در گفتگو با JTV

مدير شبكه تلويزيوني يوونتوس

 

درست است كه سرمربي تيم در بسياري از بدشانسي‌ها و لحظات اتفاقي در جريان بازي مقصر نيست اما وقتي در پايان بازي‌ها نارضايتي‎‌اش از عملكرد تيم را ابراز مي‌كند و در ديدار بعدي عملاً تلاشي در جهت رفع آنها در تيم ديده نمي‌شود، ديگر نمي‌توان به انتقاد از بازيكنان اكتفا كرد. يوونتوس آشكارا مي‌توانست برتري يك گله‌اش در مقابل جنوا را با زدن يك گل ديگر تثبيت كند اما در نهايت اين جنوا بود كه در نيمه دوم با اتخاذ تاكتيكي دايناميك بر انفعالِ تاكتيكي يوونتوس چيره شد. حتي اگر ضربه ديبالا و تلاش‌هاي ناكام كاستا در دقايق پاياني بازي نيز نتيجه مي‌داد نيز نبايد فراموش مي‌كرديم تفسير استرات‍ژيك و تحليلي تاكتيكي الگري در نيمه دوم هرگز پتانسيل بالاتري نسبت به حريفش نداشت.

 

3lue_a42789cf99c0b1b52ca38dc4f059338e.jp


  • GioVanni Agnelli, AAG, eⁿzº و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#2615
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

انجلو دي‌ليويو در گفتگو با tuttojuve

مدافع و هافبك سابق يوونتوس در سالهاي 1993 تا 1999

 

الگري مربي فوق‌العاده‌اي است؛ من جزو تحسين‌ كنندگان او هستم. او در نيم دهه اخير ذهنيت اروپايي يوونتوس را دگرگون كرده است. با وجود او با آرامش خاطر به تماشاي ديدار يوونتوس در مقابل منچستر مي‌نشينم. يوونتوسِ الگري امشب يكبار ديگر به فوتبال اروپا ثابت خواهد كرد كه باشگاهي مهم، با اهدافي بزرگ است. همراهي بازيكن بزرگي مثل كريستيانو رونالدو نيز به عطش يوونتوس براي موفقيت در رقابت‌هاي اروپايي مي‌افزايد. الگري علي‌رغم عدم همراهي برخي از بازيكنان اصلي يوونتوس، بازيكناني با كيفيت و داراي شخصيت و ذهنيتِ آماده پيروزي در اختيار دارد. زوج احتمالي الگري براي بازي امشب در خط حمله، رونالدو و ديبالا هستند؛ تركيبي كه با قرار گرفتن كاستا، برناردسكي و كوادرادو در پشت سرشان، به راحتي اولدترافورد را به تسخير خود درخواهند آورد. در مجموع معتقدم برنده بازي يوونتوس و منچستر تفاوت و كيفيت مربيان دو تيم را عيان خواهد كرد.

 

g95g_i.jpg


  • eⁿzº, tecra, Senmorta و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#2616
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3845 ارسال
  • LocationAhWaS

اقا بردیم تبریک هم میگم اما با چشمای خودتون باز ثابت شد الگری تیمش بعد گل زدن خود به خود میره تو لاک دفاع و توپ رو به حریف میده

این تیم تو اروپا منچستر نا خوش احوال بود که نتونست گل بزنه اما در نظر بگیرید اگه اینچنین مثل نیمه دوم جلو بارسا یا سیتی یا پاریس یا رئال بازی کنیم چه جوره نابود میشیم

تیم هافبک بسیار قوی نداره که وقتی تحت فشاریم از تجت فشار ما رو در بیاره فقط یخورده متیودی بنده خدا این زحمت رو میکشه

خوب شد پوز منچستر و مورینیو رو با خاک یکسانت کردی علگری خان اما امیدواریم این نقص بزرگ رو درست کنی وگرنه به جایی نمیرسیم


  • tecra, Georgia , ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2617
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2512 ارسال

"اما تیم و شرایط بازیکنان نسبت به بازی برابر والنسیا بهتر شده، تیم رشد کرده و از نظر ذهنی و امادگی در شرایط خوبی قرار گرفته."

 

راست میگه خیلی پشیرفت داشتیم. اون موقع اصن تیم نبودیم و بازیکنای جدید گم بودن.

رونالدو به خوبی داره با تیم جا میفته و کانسلو هم روز به روز بهتر میشه و تفکرات مریض الگری داره ذوق حمله کردناشو مثل ساندرو کور میکنه  :1:

---

 

"می توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم، چندین فرصت گلزنی داشتیم که از دست داد و از دست دادن این فرصت ها برای خط حمله زیاد است. می توانیم بدون مانژو نیز بازی کنیم، دیبالا، رونالدو و بنتاکور خیلی خوب بازی کردند، اما زمانی که تیم در حمله قرار می گیرد اشتبات زیادی در این بخش انجام می دهیم، باید بهتر شویم، واقعا نیاز داریم که این اشتباهات را رفع کنیم، نباید در حمله به این اندازه اشتباه کنیم و فرصت از دست دهیم. باید چشمان مان را باز کنیم، بارها این اشتباه را مرتکب شدیم و بازیکنی که توپ را پیش می برد و می تواند بهترین پاس را بدهد، اشتباه کرده و فرصت از دست رفته."

 

راست میگه مثل بازیای بارسا موقعیت حروم کردیم.. چیزی که الگری میخواد اینه که یه حمله یه گل باشه.. دقیقن مثل بازی رفت با موناکوی دو سال قبل که دو تا حمله/ضدحمله زدیم و دو گل نتیجه ش شد.. 

با این حجم حملات دیشب باید 4 تا میزدیم. این تا ماه مارچ درست میشه. همین الانم پیشرفت خوب بوده.. بالاترین راندمان و بازدهی با صرف کمترین انرژی لازم. 


  • GioVanni Agnelli, Aminvo, Senmorta و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2618
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

خوب بودیم ولی طبق معمول از یه جایی به بعد کشیدیم عقب. زیاد ربطی به پرفشار بودن بازیا نداره. کلا تیم چنین خصلتی داره متاسفانه... کاش شجاع تر بودی مربی!

البته تو با همین وضعیت هم اگر بهتر از موقعیتامون بهتر استفاده میکردیم اختلاف بیشتر می شد. سطح یووه خیلی بالاتر از منچستر بود.


  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کافی‌ است چشمانم را بازکنم تا دوباره آغاز شود دودِ بشریت...


#2619
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
یه بررسی کنید که چند تا از گلامون ارسال کنارین یا پاس بلند مستقیمه.
با الگری هیچ وقت به ماکسیمم قدرت تیم نخواهیم رسید و همین ریسک سی ال بالا می بره. دیگه من نمی دونم چطوری باید بفهمیم. ما می تونستیم به منچستر ۴ تا بزنیم اگه بازیکن درست تو بود. اگه کارای ترکیبی زیاد اجرا می شد و اگه واکنش گرا نبودیم.
به هر حال هست باید امیدوار باشیم همینطوری بره فینالو
  • Aminvo, tecra و ace of glass از این پست تشکر کرده است

#2620
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

بسیار عالی، یه پست فنی سطح بالا که مدت هاست نظیرش رو توی فروم خیلی کم میبینیم

در مورد آلگری همه با نظرات همیشه منتقدانه ی من آشنا هستن، اما چیزی که تقریبا همتون هم قبول دارید اینه که تخصص اصلی ایشون واکنش نشون دادن به کنش های حریف بوده همیشه و این مسئله انقدر توی تیم عمق پیدا کرده که ذهنیت بازیکنا هم بر اساس اون شکل پیدا کرده

من به ترس از گل خوردن معتقد نیستم، کلا به اینکه آلگری نود دقیقه کامل تفکرات خودش رو به درون زمین دیکته میکنه هم معتقد نیستم و اصولا در مورد کسی که خودش معتقده برای هر بازی کمتر از یک ربع زمان برای فکر کردن لازمه نمیشه همچین چیزی رو قائل بود.

مسئله ای که من بهش معتقدم اینه که کلا مقوله ی شجاعت یا ترس اصلا اینجا مطرح نیست، سبک آلگری یه سبک منفعلانه و واکنشی هست و خیلی تفاوتی نداره مقابل چه تیمی قرار گرفتیم، طبعا تیم های ضعیف سری آ با ذهنیت دفاع مقابل ما قرار میگیرن و واکنش ما به سبک تدافعی حریف حمله کردن هست، این حمله کردن انقدر ادامه پیدا میکنه تا به گل ختم بشه و بعدش تیم حریف برای جبران از لاک دفاعی خارج میشه و باز هم تیم آلگری با ذهنیتی که از سرمربیش دریافت کرده ناخودآگاه در مقابل حملات حریف واکنش تدافعی میده و این تصور ایجاد میشه که آلگری از تیم خواسته بعد از گل زدن برگردن به دفاع، در حالیکه من ابدا به این مسئله معتقد نیستم



توی بازیهای بزرگ هم همینه، حریف حمله میکنه و ما دفاع، فرضا ۳ گل میخوریم و بعد توی بازی برگشت حریف برای دفاع میاد و تازه پتانسیل نفرات هجومی ما تو حملات خودشو نشون میده، به گل سوم میرسیم و حریف تصمیم میگیره دوباره حمله کنه و باز این ماییم که در مقابل کنش حریف طبق عادت واکنش نشون میدیم و دفاع و گل خوردن و ...

و این یعنی تیم و مربی ای که از خودش برنامه ی خاصی نداره و اکثر مواقع بر اساس سبک بازی حریف و تاکتیک های مربی حریف برنامه و شکل بازی اش تغییر میکنه

در مجموع خیلی با مورد پیچیده ای مواجه نیستیم، موضوع خیلی ساده ست، سبک مربیمون هم خیلی ساده ست، ابزار خوبی در اختیارش قرار گرفته و دقیقا به اندازه ی ابزارش بازدهی داشته

فقط در مورد این فصل بگم که اوضاع با ورود رونالدو کمی متفاوت شده. انقدر تاثیرگذار بوده و با خودش ذهنیت تهاجمی رو به تیم تزریق کرده که ما رو از اون قالب گذشته ی واکنشی تا حد زیادی خارج کرده و بدون توجه به کنش حریف کار خودمونو میکنیم، اگر ادامه داشته باشه میشه به رسیدن به اون رویای چند ساله امید داشت


فکر کنم کل فعالیت من توی این تاپیک تا آخر فصل بعد از هر بازی به نقل نقول همین پست محدود بشه:1:

چقدر با من هم نظرید؟
  • Aminvo, Prince Claudio, tecra و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی