پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5460 پاسخ برای این موضوع

#321
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

^

محمد نمیدونم توی اسکای چی دیدی ولی من توی بازی این هفته های یووه هیچ تاکتیک و برنامه ای که نشان از دانش فنی بالای مربیش داشته باشه نمیتونم ببینم.احتمالا مشکل از خودمه

 

مربی ای که دانش فنی داشته باشه توی سیستمی که دو تا مهاجمش دائم باید به کناره ها برن و به عقب برگردن از یه مهاجم ایستا بصورت دائمی استفاده نمیکنه، مربی با دانش نمیاد مدافعین کناری خودش رو در حالی که هیچ پوششی پشت سرشون نیست تبدیل کنه به نوک پیکان تهاجمی تیم از کناره ها و ...

 

آخه جلوی آتالانتا بیست دقیقه ی آخر بازی رو با ترس و لرز تیمت رو بچپونی تو دفاع؟ من واقعا از درک کردن دوستانی که از بازی تیم راضی هستن عاجز ام


  • juve's fan, Juventus FC, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#322
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21212 ارسال

- زمانی که یووه با دشان به سری آ صعود کرد و سپس رانیری سرمربی شد، تقریبا هیچ کس توقع نداشت یووه به کسب سهمیه حتی لیگ اروپا فکر کنه، ولی غیرت، تعصب، خشم و البته بدون هیچ بزرگنمایی، حضور اون 5 بازیکن شاخص باعث شد که یووه فراتر از حد انتظار نتیجه بگیره و خودش رو پیدا کنه، ولی در اواخر فصل دوم چی شد ؟ نیمکت از دست رانیری خارج شده بود، بوفونی که به خوش اخلاقی معروفه از رفتن به رختکن در بین دو نیمه امتناع می کرد، کامورانزی رسما کنترل نشدنی بود، ترزگه عصبی بود و ... خب، اخراج شد رانیری و فرارا اومد.

فکر می کنم دوستانی که بازی های یووه رو تو اون دو فصل تحت هدایت رانیری دیدند قبول دارند که رانیری به عنوان سرمربی، کمترین نقش رو در نتیجه گیری یووه داشت، ما در بعضی از بازی ها حتی 3، 4 تا شوت هم نداشتیم ! و به سختی از نیمه زمین رد میشد تیم، ولی خود "بازیکنها" انگیزه داشتند، بخصوص ندود، بوفون، ترزگه، کامورانزی و الکس" که با قلبشون بازی می کردند.

.

.

.

یک تیم عموما نباید همیشه خوب بازی کنه، و یادمون نره، همین که توی روز بدمون باز هم 3 امتیاز رو بگیریم این هنر "تیم" رو می رسونه و منظور از "تیم" هم شامل سرمربی ـه و هم بازیکن ها.

زمان کونته هم کم نبود بازی هایی که واقعا ضعیف بودیم ولی باز هم 3 امتیاز رو می گرفتیم، اتفاقا همین 3 امتیاز های به ظاهر بی ارزش هستند که باعث میشه تیم قهرمان بشه، 3 امتیاز های سخت ولی حیاتی.

 

ولی واقعا من درک درستی از تیم آلگری ندارم، احساس می کنم تیم رو فی البداهه تو زمین می فرسته و اونا از حفظ کار خودشون رو می کنند، بدون توجه به شرایط بازی !

تیم داره قابل پیش بینی میشه، در جریان بازی سخت تغییر به وجود میاد و تیم گیج می زنه ...


  • juve's fan, Juventus FC, Atomic Ant و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#323
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3768 ارسال

من قبلا هم خدمت دوستان گفتم پیرلو بازیکنی نیست که بتونه کار دفاعی کنه یا توقع پرس ازش داشته باشیم ...

ایرادی که به آلگری وارد میدونم این هست که باید بازیکنی رو که دونده و فیزیکی بازی میکنه رو در کنار پیرلو بازی بده (مثل گتوزو در میلان ) ویدال یا حتی پریرا یا حتی همین پادویین باید یک خط عقب تر و در کنار پیرلو بازی کنن تا بتونن با بازی فیزیکی خودشون جلوی پرتی بازی پیرلو رو بگیرن یا کمترش کنند .

بهترین بازیکن برای بازی در پست  پشت مهاجمین پوگبا هست چون هم تکنیک و هم قدرت بدنی مناسبی داره و میتونه ضربات ایستگاهی مناسبی هم برای تیم بگیره ...

به نظرم چیدمان بازیکنان درست نیست و همین موضوع ریتم بازی یووه رو کند و پرخطر کرده اگر بخوایم با این ریسک بالا جلوی دورتموند بازی کنیم نمیشه آنچنان امیدوار بود مطمئنا دورتموند میاد با پرس از جلو و فشار روی پیرلو بازی رو از دست یووه دربیاره .


  • juve's fan, eⁿzº, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#324
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
توویت الگری بعد بازی امشب :دی


f4e0686d4a8a2fe6c7e13b27211337d2-43365-c




"OfficialAllegri: Winning these games is good, sometimes we had little patience but the guys were good. On Tuesday we are ready, will #euroJuve!".


بردن این بازی ها خیلی خوبه گاهی وقتا باید صبور باشی ، افرادم خوب بودند
برای سه شنبه آماده ایم تا یک یوونتوس اروپایی باشیم



____

الهی امین
  • juve's fan, Juventus FC, Principino و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#325
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

خداروشکر که به مرحله ای رسیدیم که تیم میبره و باز انتقاد میکنیم این یعنی پیشرفت همونطور که بهمن گفت روزایی بود که از نیمه زمین به زور رد میشدیم....دیشب تیم ضعف داشت چه تو حمله و چه تو دفاع ولی نمیدونم چرا باید خیلی هجومی میشدیمو و خودمونو خسته میکردیم جلو اتالانتا ؟؟ این بازی فقط باید تموم میشد تا به بازی اصلی با دورتموند برسیم ....تیم الگری اگه میخواست تمام توانش رو بذاره مطمئنن میتونست بیشتر گل بزنه اما شلختگی تیم الگری رو قبول دارم و کاملا مشهوده .....تیم گل میخوره دس پاچه میشه و از کناره ها اصلا به درستی استفاده نمیشه اما باید قبول کرد نمیشه 100 درصد بازی ها رو عالی بازی کرد ...بابا رباط که نیستن ادمن ...دیشب رو خلاقیت بازیکنای خودمون بردیم و مربی کمتر نقش داشت اما نقش مربی جلوی دورتموند مشخص میشه چرا؟ برای اینکه باید دید چطور تیم دورتموند رو انالیز میکنه و چه تمرینایی مخصوص این بازیه و بعد از اونها چه چینشی و طرحی برای مقابله با حریف داره بازی با اتالانتا یه جورایی دس گرمی بود اما ضعف ما روی کرنر یه فصله که ترمیم نشده!!! اینجاس که الگری مقصره ...پس الگری جلوی دورتموند باید شرح وضایف بازیکنا و راه رسدن به گل رو نشون بده و اونجاس که واقعا باید نقد بشه.

 

چیزی که از تیم الگری پیداست اینه که توازن خاصی بین پیستون هاش نیست و بازیکن پشت مهاجم خوبی نداریم این سیستم مهمترین بخشش همون بازیکن پست 10 کلاسیکه که تیم ندااااره و این سیستم ضعف خودش رو نشون میده پس سعی میکنه توپو به کناره ها ببره و اونجاس که پست پیستونامون خالی میشه .


  • mory, alijuve, alexdelpiero و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#326
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
ادم باید خوبی ها و بدی هارو باهم بگه
البته حفظ توپ یورنته بهتر بود میشد بجای کومان بازیش داد دقایق اخر


مرسی مربی !
اگه اون توپ توز و پریرا گل میشد
اگه اون توپ مفت به رویس نمی‌رسید
اگه پیرلو مصدوم نمی‌شد
با ۴ اختلاف می‌بردیم
از بدشانسی اعصابم خورد شد
اون موقع تو قهرمان همه یوونتوسی ها بودی و همه عاشقت میشدن چون تو پازل گمشده اروپایی یووه رو با پیچیدن نسخه 4-0 دورتموند پیدا میکردی
به چشم دیدم از کلوپ بهتر کار کردی دیشب
این دورتموند تیمی نیست که گل نخوره بازی برگشت
ما ایتالیایی ها باید کار رو همیشه به وست فالن بکشونیم


مرسی سرمربی
  • Orphée, Mohammad-SS, alijuve و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#327
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

اصن این عدم ثباتش آدمو نابود میکنه.

 

یه نیمه طوری تیمش بازی میکنه که کاملا تیم حریف رو از کار میندازه اما نیمه ی دوم جلوی تیم ده نفره تیمش از لحاظ روانی از هم میپاشه و 10-15 دیقه ی کامل رو میره تو کما

 

هر چند از عملکردش توی بازی با دورتموند و نیمه ی اول بازی امشب کاملا راضی ام اما در کل حتی اگر آلگری رو یک مربی خیلی با دانش و فنی بدونیم ضعف شدیدش توی مدیریت روانی بازیکنا هیچوقت نمیزاره مربی موفقی بشه.

 

+ بعضیا یجوری ماکس ماکس میکنن انگار در مورد یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ باشگاه میخوان حرف بزنن. :fp:


  • juve's fan, Mohammad-SS, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#328
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

اصن این عدم ثباتش آدمو نابود میکنه.

 

یه نیمه طوری تیمش بازی میکنه که کاملا تیم حریف رو از کار میندازه اما نیمه ی دوم جلوی تیم ده نفره تیمش از لحاظ روانی از هم میپاشه و 10-15 دیقه ی کامل رو میره تو کما

 

هر چند از عملکردش توی بازی با دورتموند و نیمه ی اول بازی امشب کاملا راضی ام اما در کل حتی اگر آلگری رو یک مربی خیلی با دانش و فنی بدونیم ضعف شدیدش توی مدیریت روانی بازیکنا هیچوقت نمیزاره مربی موفقی بشه.

 

+ بعضیا یجوری ماکس ماکس میکنن انگار در مورد یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ باشگاه میخوان حرف بزنن. :fp:

همین که محمد برای تعداد بار بسیار معدود داره از آلگری تعریف میکنه مشخصه چقدر پیشرفت داشته ! :1:

 

در مورد مدیریت روانی کاملا قبول دارم ؛ اصلا روانشناس خوبی نیست . به زمانی که از کومان بازی میگیره توجه کنید ؛ بازیکن 18 ساله رو به عنوان بازیکن تعیین کننده میاره تو زمین ! دقیقه 80 به بعد وقتی بازی مساوی هست و بازیکنی رو تعویض میکنی همه از اون بازیکن انتظار تغییر نتیجه ی بازی رو دارن و فشار خیلی زیادی روشه ؛ هرچند کومان دیشب انقدر خوب بود که زیر این فشار ها له نشه ، اما اگر بازی رو میباختیم واقعا این کومان بیشتر از بقیه ضرر کرده بود .

 

من هنوزم میگم آلگری سرمربی خوبی نیست ؛ آلگری فقط به عنوان یه مربی جانشین و موقت این تیم رو فوق العاده اداره کرده . بنیتز سرمربی بود که بعد از مورینیو به اینتر رفت و نتونست بار روانی تیم رو کنترل کنه و اینتر و خودش رو به فنای عظما داد . اما آلگری ، حداقل تا اینجا بعد از کسی مثل کونته خیلی خوب تیم رو کنترل کرده و نتایج به شدت خوبی هم گرفته . 


  • J U V E N T I N I, juve's fan, Principino و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


تو میری ، آره میدونم

نمیگم که بمون پیشم !

ولی تا لحظه رفتن ، یه عالم عــاشقت میشـــم !


#329
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

ی تفاوتی هست بین آلگری و کونته که اگه بقیه هم نظر بدن ممنون میشم

موردی که کونته رو از آلگری متمایز میکرد بحث روحیه هست که اغلب اشاره شده و الان مهم ترین ضعف آلگری میتونه همین موضوع باشه

 

ی حسی بهم میگه کونته تو جریان بازی خلع نبودن کاپیتان رو پر میکرد . موردی که سالها تجربش رو داشته و به بهترین شکل انجامش میداده

بعد از رفتن الکس خلع نبودن کاپیتان رو واقعا حس نکردیم چون کونته با فریادها و بالا پایین پریدن هاش و با هزار شکل دیگه از بیرون زمین تیم رو کنترل کرد

 

ولی بعد رفتن کونته بوفون علیرغم همه توانایی هاش و بهترین دروازبان تاریخ بودن نتونسته  کاپیتان مقتدری باشه و حتی تو آتزوری هم همین ضعف رو داریم

همین مورد باعث میشه تو تیم آلگری و آتزوری این سالهای اخیر بعد از خوردن گل همه تمرکزمون رو از دست بدیم

آلگری هم این وسط عملا نمیتونه این خلع رو پر کنه . خیلی وقته این مورد تو ذهنم بود و نگفتم تا امروز . حتی این مورد رو نمیخوام به خودم بقبولونم.

 

اگه از اشتباه منو در بیارید واقعا خوشحال میشم


  • eⁿzº, Escanor, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#330
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
هرکی فهمید ترکیب بازی امشب چی بود بهم بگه خوشحال میشم
اول 433 بنظر میومد بعد 4312 شد بعد 4132 شد اخراش 424 بازی میکردیم من که نفهمیدم

+ تو تاپیک بازی هم گفتم خط دفاعمون احتمالا افتضاح میشه
اوگبانا هم اگه تکل اخرو نمیرفت رو پای دیامانتی الان ۳ تا خورده بودیم
بابا ما گفتیم الگری میاد کوپا ایتالیا برامون میاره چرا اینقد شل بازی میکردیم ؟!
واقعا بدون شک اگه ویدال و پوگبا توی ترکیب نبودن فک میکردم ی سری جوون اومدن تو چمن سیزده بدر با لباسای راه راه الانه که پیکنیک بیارن و شرو کنن به گشت و گزار
اقای مارکیزیو هم کم نذاشت امشب
انگار سوتی بازی قبلش تو روحیش تاثیر گذاشته
یورنته هم امشب شب خوبش بود قربونی تصمیمات الگری شد

بدون تعارف میگم نه طرفدارشم نه بدم میاد ازش
ولی ی حقیقتی هست ک امشب اب قط بود بدون شک
تمام تقصیرا رو نمیشه گردن یکی انداخت مسلما مجموعه اشتباهات دست به دست هم داد
ولی من بع عنوان مربی از ایشون انتظاراتی دارم که از پادویین ندارم
اخه چی بود

بعد ۲ سال باختیم ...
  • Escanor, Georgia , ace of glass و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#331
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
Twitter رسمی :

- " یک اشتباه باعث چنین آسیبی میشه ، این یک وضعیت بغرنج و پیچیدست ، تبریک به فیورنتینا حالا میخواهیم به روند برد هامون برگردیم .. "
  • juve's fan, Juventus FC, alijuve و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#332
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

باخت به جایی بود ...الگری باید بفهمه که جای ازمون و خطا اینجا نیست ........ب هر حال الگریه تیم انجلوتی هم 4 تا ار اتلتیک خورد...اما موضوعی که مهمه اینه که تیم برای تفریح اومده بود و نه برد ...این عدم قطعیت خیلی بده . تیفوسی ها تو ورزشگاه خیلی جو رو خوب نگه داشتن اما بازیکنا و مربی قدر زحمت تماشاگرا رو ندونستن به نظرم انیلی باید جلسه ای با الگری بذاره در مورد همین بازی ....مگه اینجا اث  میلانه؟؟ 

 

اما همچنان we trust max


  • alijuve, tecra, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#333
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21212 ارسال

- اگه واقعا قبول داریم که آلگری یکی از تاکتیکی ترین مربیان سری آ ست پس باید دلایل قانع کننده ای داشته باشه برای :

 

1- دلیل اصلی اینکه ما تو کوپا ایتالیا 4-3-3 بازی می کنیم چیه ؟!

این تغییر آلگری من رو یاد خودم میندازه تو PES که تو بازی های جام حذفی به ذخیره هام بازی میدم و با توجه به ذخیره هام سیستم تیم رو هم انتخاب می کنم ! ولی اونجا PES ـه و اینجا فوتبال واقعی، فوتبالی که "تاکتیک" و "آنالیز" توش حرف اول رو می زنه.

کاملا شک ندارم که اگه جلوی رم 3-5-2 بازی کردیم صرفا بخاطر کمبود نفرات بود و هیچ ربطی به شناخت از رم نداشت که مثلا خنثی بشند ! ولی اگه فرض بگیریم اون تغییرات در مقابل رم حاصل یک "آنالیز" دقیق بوده، آیا 4-3-3 بازی کردن مقابل فیورنتینا با این نفرات هم حاصل همین نتیجه بوده ؟!

 

2- علت اضافه کردن استورارو، دچلیه و متری به تیم چیه ؟! یعنی اینقدر فاجعه هستند که در حد تیم دوم یووه هم نیستند ؟ پس چرا اضافه شدند ؟!

کونته یه اخلاقی داشت که به بازیکنی در ژانویه می خریدند "بیش" از حد بازی میداد، مثل بوریلو و اوسوالدو که گاهی اوقات دیگه خیلی رو مخی می شدند، حالا آلگری برعکس ـه؛ کلا اعتقادی نداره به این مسائل ...

ولی نمی تونم قبول کنم که دچلیه از پادویین پایین تر باشه !!

 

3- چرا وقتی تیم به مشکل میخوره هیچ تغییری تو روند تیم ایجاد نمیشه ؟ چرا آلگری نمی تونه با یک تغییر، یک دستور تاکتیکی و ... تیم رو متحول کنه ؟ چرا تیم به بازی احساسی روی میاره و بی نظم میشه ؟!

یه نگاهی بندازید به امتیازهایی که در سری آ از دست دادیم، 90%شون بخاطر بی کفایتی و بی نظمی ـه تیم خودمون بوده و هیچ ربطی به تیم حریف نداشته، مثل اینتر و رم و ...

تا کی میخواد این مشکلات "تاکتیکی" تیم ادامه داشته باشه از سوی "تاکتیکی" ترین مربی سری آ ؟!

 

4- مسخره ست که وقتی تیم امتیاز نمیگیره اشتباهات فردی رو علم کنیم، اصلا ریشه همین مشکلات فردی از کجاست ؟ مگه از سرمربی تیم نیست ؟ مگه سرمربی تیم نباید بازیکن ها رو از نظر جسمی/روحی آماده کنه ؟

یکی مثل مورینیو بازیکن های متوسط رو تبدیل میکنه به بهترین های تیمش، یکی هم مثل آلگری حتی بازیکن های خوب رو هم داره با افت روبه رو میکنه.

 

 

 

 

خیلی مسائل دیگه هم هست،

واقعا تیم آلگری حس خوبی رو بهم نمیده، چون احساس می کنم تیم بدون سرمربی ـه ...


  • juve's fan, فرهاد, Principino و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#334
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

درود. خب از پست قبلیم دو بازی تو لیگ برگزار کردیم که با روش غلط به نتیجه درست رسیدیم! لیگ دیگه تمام شده هست و حکم آمادگی برای لیگ قهرمانان رو داره و بنابراین رد میشم ازش. تنها نکته ای که قابل اشاره هست ترس واضح الگری در بازی مقابل رم بود. به نظرم ترس فوتبالی نبود. یعنی از جنس ترس فصل اول کنته نبود. بیشتر ناشی از نامطمئن بودن جایگاهش هست. یه جوری حساب کرده بود حتی اگه 1 درصد هم احتمال باخت باشه، عواقبش خیلی سنگینه و نتیجه ش شد شوخی 20 دقیقه آخر. در ادامه کار ما در لیگ تاثیری نداره، رم هم باید بره با ناپولی و بقیه رقابت کنه. تاثیرش در ادامه کار ما در لیگ قهرمانان امسال و سال بعد معلوم میشه. جایی که خودمونو صعود کرده می بینیم، میریم برای کنترل بازی ولی 1 گل ِ بد -مثل خیلی از گل هایی که امسال خوردیم- دریافت می کنیم و خداحافظ...

 

بازی با دورتموند خوب بود، البته نه اونقدری که ازش تعریف شد. اشتباهاتی داشت ولی چون از اشتباهاتش ضربه نخوردیم و دورتموند هم بازی خوبی انجام نداد، در ظاهر چیزی برای گیر دادن نیست. فعلا بماند تا بازی برگشت.:دی

 

دیشب اما مقصر تمام و کمال الگری بود. از نفوذ صلاح گرفته تا اشتباه مارکیسیو. تیم با ذهنیت مریض وارد زمین شد. پا در هوا و بدون هدف. مونتلا یه بار دیگه یووه رو در نبرد تاکتیکی شکست داد و شانس آوردیم که اختلاف یکی بود نه بیشتر. همیشه مخالف کارهای نصفه نیمه هستم. حذفی یا مهمه یا نیست. حد وسط معنی نداره. اگه مهمه، مربی بیجا می کنه از استوراری و اوگبونا و ... استفاده کنه. اگه مهم نیس چرا توز رو میاری؟ چرا از یه سری بازیکن های دیگه که کم بازی کردن ولی شایسته بازی هستن استفاده نمی کنی؟ الگری دیشب خودشم نفهمید با خودش چند چنده. بعد آخر بازی اومده جفنگیاتی در مورد تحویل ما میده. تیم 3 سال است که 3-5-2 بازی می کرده! به جهنم! تموم شد فصل مربی!! اینا مال ماه اول دومه. یه چیزی یاد گرفته وقتی کم میاره 3 دفاعه 3 دفاعه! تو چه کار کردی پس؟ بوقی؟!:دی

 

"ما گل اول را درحالی دریافت کردیم که بازیکن حریف 70 متر پا به توپ حرکت کرد و دروازه ی ما را باز کرد و این موضوع ضعف تاکتیکی به حساب نمی آید."

 

سراسر ضعف تاکتیکی بود گل اول. از ضربه کرنر گرفته تا آخرش. این تاکتیکی نیست پس چی تاکتیکیه؟ چند بار صلاح اینجوری نفوذ کرد؟ چند بار دفاع تیمی و فردی یوونتوس رو به سخره گرفت و رنگ آمیزی کرد؟ مارکیسیو اشتباه کرد چرا کسی پوشش نداد؟ اوگبونا چرا جوری بازی می کنه که آدم حس می کنه دستش تو جیبشه؟ کاسرس چنتا بازی خوب به عنوان دفاع کناری داشته؟ چرا پوگبا جلوتر بازی نمی کنه؟ یورنته تعویض شد، موراتا اومد. که چی بشه؟ بره گوشه زمین سانتر کنه؟ پریرا هم که حرف نزنم بهتره. هیچ هافبکی تو این بازی تو پستی که تخصصش هست بازی نکرد. هیچ هافبکی. حرفی برای گفتن نیست. واقعا تحقیر آمیز بود بازی. من حاضر بودم کلا با ذخیره ها می رفتیم 3-0 می باختیم. یا کلا با بهترین ترکیب می رفتیم، خوب بازی می کردیم ولی می باختیم. چی بود این آخه؟ همیشه گفتم حذفی خیلی کم اهمیته برام ولی دیشب تیم هم از اسب افتاد هم از اصل. الگری هم که پیاده س بنده خدا. نشست رو خاک...

 

پ.ن.: با پست بهمن هم کاملا موافقم. تیم دیشب -مثل خیلی از اوقات مخصوصا ماه اخیر- بی صاحب بود حقیقتا! آه و ناله های مکس هم دقیقا نشان دهنده عجز تاکتیکش بود. از قبل بازی تا بین نیمه و تک تک لحظات 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم که تیر خلاص بود.


  • juve's fan, فرهاد, Principino و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#335
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4160 ارسال

حالا من  در ایرانم و الگری در ایتالیا

 

اما اینکه میگه ضعف تاکتیکی نیست منظورش اینه که استاد پادوین باید بهتر کار میکرد و گل اوم عاملش پادوین است که حرفش هم درسته..


  • Georgia و Donnie از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#336
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

چند تا نکته

 

- معمولا مربیان بزرگ تیمشون رو بر اساس یه سیستم مشخص آماده میکنن و به فراخور شرایطی که حریف داره یه سری تغییرات توی تاکتیک ها و برنامه ها و شرح وظایف بازیکنا به عمل میارن. نمونه ی بارزش کاری بود که خود همین آلگری جلوی دورتموند انجام داد و شرح وظایف مدافعین کناریمون رو برای مقابله با ضدحملات دورتموندیها عوض کرد اما همین آلگری چرا توی یه سری از بازیها کلا سیستم تیمش رو عوض میکنه و با این کارش نه تنها تاثیری روی بازی حریف نمیذاره، بلکه باعث سردرگمی و عدم هماهنگی شدید بازیکنا میشه؟

 

- یه سری از مربیان بزرگ مثل کلوپ و سیمئونه و مورینیو و مخصوصا کونته و حتی همین مونتلا تیم هاشون رو طوری میسازن که با تغییر نفرات سبک بازی تیم دچار تغییر نشه و کیفیت تیمی هم دچار کاهش محسوسی نمیشه، اگه یادتون بیاد ما فصول قبل توی کوپا کلا با ترکیب ذخیره ها بازی میکردیم اما همیشه پای ثابت مراحل پایانی کوپا بودیم و حتی با نیمکت نشین هایی که فاصلشون با تیم اصلی خیلی زیاد بود هم پایاپای با حریفانمون پیش میرفتیم، اما چرا تیم آلگری با چند تا تغییر توی خط دفاع و حمله دچار افت محسوس کیفی میشه؟

 

- سه فصل گذشته ما تمام بازیهامون رو به قصد برد شروع میکردیم و تقریبا هیچ بازی ای رو من یادم نمیاد که برای گرفتن حداقل امتیاز رفته باشیم به زمین اما این فصل به کرات شاهد این بودیم که تیم برای یه مساوی رفته تو زمین و با همون مساوی هم خارج شده، بازی رفت لیگ با فیوره، اودینزه، اینتر و بازی برگشت با رم از جمله بازیهایی بودن که ما کاملا توان برد رو داشتیم اما خودمون راضی به مساوی شدیم، این ذهنیتی هست که تیم ما رو از اون اقتدار گذشته به اینجا رسونده، تیمی که همه برای نباختن مقابلش قرار میگرفتن الان تبدیل شده به تیمی که بعضا خودش تعدادی از بازیها رو برای نباختن به زمین میره و این در حالی هست که نفرات و مخصوصا نیمکت تیم به شکل کاملا محسوسی تقویت شده.

 

- در نهایت فکر میکنم همه ی اینها تقصیر کونته هست که انتظارات ما رو بیش از حد بالا برد و الان از شرایطی که وجود داره بیش از اندازه ناراضی هستیم و شاید اگه اون سه فصل باشکوه رو تجربه نمیکردیم الان کاملا از شرایط راضی بودیم.


  • juve's fan, Juventus FC, Principino و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#337
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6422 ارسال
  • LocationRasht

PremiumCalcio همین الان قبل میلان-ورونا ، یه مقایسه ای کرده بین اساتید امر ؛ اینزاگی و سیدورف با آنچلوتی و آلگری و لئوناردو ... واقعا جالبه!

 

Punti : امتیازات | Giocate : بازیها | Media : متوسط امتیاز

 

385f5188c65830e96f519186b7f52702efde4649

 

حالا هوادارای میلان ، باز بیاید بگید خوشحالیم اینی که قیافه ش مفلوک و عاجز بود و نمیدونم صداش نازک بود و فلان و بیسار و ... رفت و فرشتگان درآمدند! متوسط امتیازش از کارلتو هم بیشتره :1:

حالا کسی نمیگه از کارلتو بهتر بود اما واقعا دیگه از اینزاگی و سیدورف ... :| تعداد بازیشم که تازه  5 الی 7 برابر این دوتاست و محک استانداردتریم خورده!!


  • juve's fan, Juventus FC, mory و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#338
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

حدود 20 روز پیش تو یکی از سایت ها که یه مقاله تحلیلی-آموزشی در مورد مربیگری و شرایط مربی نوشته بود یه مطلبی خوندم که هرچی فکر کردم تو آلگری همچین چیزی رو ندیدم !

چیزی که نویسنده مطلب در موردش توضیح داده بود خیلی شبیه شرایط آلگری تو یووه بود .. اشاره کرده بود که وقتی یه مربی به یه تیمی میاد که شرایط خوبی داره (یا قهرمانه یا از نظر بازیکن غنی) باید خودش هم یه چیزی به اون تیم اضافه کنه و قهرمان کردن دوباره تیم صرفاً نمی تونه دلیلی برای مثبت بودن عملکرد اون مربی باشه ..

اینکه یه مربی وقتی به تیم جدیدی میاد که بازیکن های خوبی داره و یا قهرمان شده باید بازیکن هایی که تو فصل قبل تو اون تیم بازیکن های معمولی بودن و خیلی بازیشون به چشم نمیومد رو رو فرم بیاره و شکوفا کنه .. مهم ترین وظیفه مربی ای که تیم قهرمان رو تحویل میگیره شکوفا کردن بازیکن های معمولی و یا با استعداد و اوج دادن به بازیکن های خوب فصل قبل هست ..

حالا این رو ما می تونیم تو یوونتوس ِ آلگری ببینیم که با اومدن آلگری چه اتفاقی برای بازیکن های یووه افتاده ؟!!

ویدالی که فصل پیش خوب بود (حتی با توجه به عملی که انجام داد) اوج گرفت یا اصلا تونست بازی فصل قبلش رو تکرار کنه ؟! پیرلو نسبت به فصل قبل چه چیز بیشتری به یووه ارائه کرد ؟

پوگبا که همه از با استعداد بودنش خبر دارن نسبت به فصل پیش جهش خاصی داشت یا همون بازیکن فصل قبل مونده ؟ 

تو این بین شاید مهم ترین بازیکنی که میشه ازش صحبت کرد و به آلگری در مورد ایراد گرفت یورنته هست که فصل قبل بعد توز بهترین گلزنمون بود و اتفاقا گل های حساسی هم میزد اما این فصل در حد یه بازیکن معمولی واسه یووه کارایی داره ..

با این شرایطی که می بینیم آلگری نه تنها بازیکنی رو شکوفا نکرده و نتونسته با هنر مربیگریش از یه بازیکن معمولی یه بازی ِ فوق العاده بگیره ، تازه بازیکن های خوب یووه رو هم تو همون جای قبلیشون نگه داشته تازه اگـه تو مواردی مثه یورنته نگیم باعث افتشون هم شده ..


  • juve's fan, Juventus FC, Mohammad-SS و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#339
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

^^^

حرف شما وقتی درسته که همه ی شرایط و جوانب بررسی بشه ، اصلا قصد دفاع از الگری و بحث ندارم فقط میخوام نظرم رو در مورد اون مطلبی که میگید بگم ! باید در نظر گرفته بشه سیستمی که مربی جدید واسه تیم در نظر گرفته شده کمبودهایی داره که باید با خرید بازیکن مناسب پر میشدند ! به همین دلیل مربی مجبور میشه بازیکن ها رو در پست های غیر تخصصیشون به کار بگیره ... 
از طرفی مثلا در مورد ویدال باید دید مصدومیت چقدر رو عملکردش تاثیر داشته ... 
همین طور سن بالای پیرلو ... قطعا سال دیگه نباید - با وجود هر مربی - انتظار افزایش کیفیت بازی پیرلو رو داشته باشیم ...
به نظرم تنها ایرادی که به الگری از این قضیه وارده تغییرات زیاد تو خط دفاعی هستش که باعث عدم تمرکز مدافعین و افزایش اشتباهاتشون شده ! ... البته باید توجه کنیم 2 بازیکن کلیدی از خط دفاع رو نداشته ...
 


  • Orphée, mory, Principino و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#340
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

تکبیر سهیل مدیر :1:. خیلی زیبا حرف دل منو زدی . :1:

 

^^^

حرف شما وقتی درسته که همه ی شرایط و جوانب بررسی بشه ، اصلا قصد دفاع از الگری و بحث ندارم فقط میخوام نظرم رو در مورد اون مطلبی که میگید بگم ! باید در نظر گرفته بشه سیستمی که مربی جدید واسه تیم در نظر گرفته شده کمبودهایی داره که باید با خرید بازیکن مناسب پر میشدند ! به همین دلیل مربی مجبور میشه بازیکن ها رو در پست های غیر تخصصیشون به کار بگیره ... 
از طرفی مثلا در مورد ویدال باید دید مصدومیت چقدر رو عملکردش تاثیر داشته ... 
همین طور سن بالای پیرلو ... قطعا سال دیگه نباید - با وجود هر مربی - انتظار افزایش کیفیت بازی پیرلو رو داشته باشیم ...
به نظرم تنها ایرادی که به الگری از این قضیه وارده تغییرات زیاد تو خط دفاعی هستش که باعث عدم تمرکز مدافعین و افزایش اشتباهاتشون شده ! ... البته باید توجه کنیم 2 بازیکن کلیدی از خط دفاع رو نداشته ...
 

 

اتفاقا سهیل مربی باید بر اساس بازیکنایی که داره ترکیب بچینه . نه این که هر ترکیبی که دلش خواستو بچینه و مدیریت واسش بازیکن بخره . اگه سیستم یووه اینجوری بود الان هنوز کونته رو نیمکتمون بود .

کل سیستم 4312 به اون یکشه، یعنی اصلا وقتی اون بازیکن پشت مهاجما نباشه استفاده از این سیستم مسخرست . حالا هرچه قدر هم مهاجمات خوب باشند و خط هافبکتم عالی بازیکنه .

 

به قول اون یکی سهیل تقریبا نصف بازیکنای ما دارند ضعیف تر از فرم واقعیشون بازی میکنند . از ویدال و پیرلو بگیر تا کلینی و لیخت و یورنته . مارکیزیو هم تو این چند تا بازی داره خیلی ضعیف بازی میکنه ( که اگه فرم مقطعی نباشه واقعا قابل بحثه ) .


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی