پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5406 پاسخ برای این موضوع

#2721
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3740 ارسال

الگری و تیمش مسلما در بین بهترین تیمهایی هستند که به دنبال تخریب بازی و تاکتیک حریفند ولی متاسفانه بعد از 5 فصل هنوز هم  توان و میل دیکته کردن بازی خود به حریفان ریز و درشت رو نداریم .

تعجب می کنم که دوستان دلیل بازی شلخته و بد یووه در مسابقات مختلف رو  نداشتن هافبک خوب معرفی می کنند ... آیا داشتن هافبک هایی مثل متوئیدی - بنتانکور - پیانیچ - جان برای انجام یک بازی خوب و منسجم و رو به جلو کافی نیست ؟

کدام یک از تیمهای ایتالیا هافبک های بهتری نسبت به یووه دارند ؟

به نظرم در دفاع هم خوب نیستیم وگرنه تیمی در قد و قواره اینتر نباید انواع و اقسام موقعیت ها رو در برابر دروازه ما ایجاد کنه .

الگری دوست داره تیمش با 3 نفر یا کمتر به گل برسه ولی با 11 نفر دفاع کنه .


  • GioVanni Agnelli, Orphée, Principino و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#2722
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
دوستان عزیز، تخصص الگری در تخریب کردن بازی حریف و ضدتاکتیکه. ایشون هیچوقت نمیتونه مانند پپ یا ساری یا زیزو سبک بازی خودش رو تحمیل کنه به تیم حریف!
به همین دلیل رونالدو که هیچی، مسی و هازارد و امباپه هم براش بخری، مرحوم کرایوف هم از قبر دراری بذاری تو خط هافبکش، باز هم همین سبک بازی رو به اجرا میذاره.
آزموده رو آزمودن خطاست!
  • GioVanni Agnelli, mory, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#2723
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

هر کسی یک سبکی داره و اگر توی اون موفق باشه نمیشه بهش خرده گرففت حالا یکی دوس داره یووه گواردیولایی بازی کنه و من دوست ندارم خوب این هوادار با هزار نوع افکاره ولی من میگم الگری جلو منچستر مالکیتی بازی کرد جلو اینتر سودمند جلو میلان پر قدرت جلوی هر تیمی ی سبکی رو انجام میده و این عامل موفقیتشه ضد تاکتیکه چون هر حریفی یک نقطه ضعفی داره تیم های پپ بدون دیدن نقطه ضعف حریف سعی در تحمیل بازی خودشون دارند اما دیدیم روی هوا ضعف داشتند و از چلسی باختند و خیلی چیزای دیگه ...خوب همین پپ اگر ژآوی پیرلو  اینیستا بهش بدی کی میخواد ببرتش؟/////هر کسی ی سبکی داره و الگری هر سال موفقه و هر سال با وجود حمایت داوری ها از رئال ک گندش در اومده و یوفا از رئال بیشتر  و البته قدرت رئال  سبب شده تو اروپا بیشتر نتیجه بگیره و صدالبته لیگ ضعیفی ک دارن .

 

 

الگری تو این همه بازی گل هم نخورده در صورتی ک اولای کار شزنی گل میخورد پس داریم بهتر میشیم ..هافبک کاملشو در اختیارنداشته همش مصدومیت بوده .....ب نظرم امسال الگری تیم خوبی داره اگر ژانویه بشه پوگبا رو گرفت محشر میشیم 


  • AAG, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2724
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

 پیش بینی در باره این مرد 

 

1- در هر زمان و هر مرحله و هر موقعیتی به بارسلون بخوریم باختیم(مگر معجزه ای رخ بده)

این مرد توی 2 تا مصاحبه فرمودند که بارسلون شانس اول قهرمانی توی اروپاست(حوصله تفسیر ندارم و تایپ ،ولی با توجه به شناختی که از این مرد دارم ، خودشو برای دومی آماده کرده )

 

2- رونالدو رو برای اروپا نخریدن و فکر اصلی اینها ادامه قدرتنمایی در ایتالیاست پس توقع قهرمانی در اروپا دیگه ندارم

 

3- با بازیهایی که تا بحال دیدم لیاقت قهرمانی در اروپا رو نداریم 

 

4- پیشنهاد میکنم کیروش استنلی و همچنین پک هجومی سپاهان رو هم به کادر بازیکنان یوونتوس اضافه کنن

 

5- شما توی بازیها پاس موثر عمقی یا پاس ظریف و خوشگل که مثلا 10 تا تماشاگر رو بهت زده بکنه دیدین؟(مثلا بازی با اینتر کدوم پاس محیرالعقولی صادر شد ؟)

با این روش بازی که بهش میگم بازی درجا و بدون هیچ خلاقیت خاص، لیاقت قهرمانی اروپا رو نداریم و اگر اگر اگر هم قهرمان بشیم فقط بصورت آماری برام جالب خواهد بود و نه فوتبالی!!

 

6- ذهنیت همون ذهنیت قبله و اگه صد بار دیگه هم با امثال تاتنهام و یونایتد بازی کنیم باید با صلوات برنده بشیم و بعد بازی خوشحال باشیم که نباختیم 

 

7- توقع قهرمانی به سبک و روش مورینیو رو اگه داشتم  سال 2010میرفتم هوادار اینتر میشدم


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2725
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
^
شماره ی ۵ چیزی بود که مدت هاست میخوام بگم و جمله ی مناسب به ذهنم نمیاد

دقیقا ما از لحاظ آماری جذاب ترین تیم اروپا هستیم، اما از لحاظ فوتبالی به هیچ عنوان

بردهامون قابل تقدیره و نقش الگری رو نمیشه نادیده گرفت به هیچ عنوان ولی این تیم فوتبال جالبی ارائه نمیکنه واقعا، رسما نون برتری بازیکنامون رو داریم میخوریم، در واقع بد هم نیست ولی زمانیکه تو بازی بزرگ قرار گرفتیم و اتفاقات علیه ما بود رسما دچار فروپاشی میشیم، اتفاقی که بارها موجب ناکامی تو اروپا شده برامون

تیم ما برای موفقیت تو اروپا شاید هافبک خوب بخواد، اما برای حکومت دائمی تو اروپا باید از لحاظ فوتبالی حاکم زمین بازی باشه، منظور اصلا بکار گرفتن سبک پپ و ساری نیست، تیم قهرمان اروپا باید فوتبال خودش رو به حریف تحمیل کنه، حریف رو به بازی بگیره، نه اینکه منتظر بازی حریف باشه و در صدد واکنش

این فصل یکم اوضاع رو بهتر دیدم، امیدوارم اومدن رونالدو این تغییری که شروع شده رو اساسی تر کنه و به چیزی که لازمه تبدیلمونه کنه
  • GioVanni Agnelli, Principino, Aminvo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#2726
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

^

^

در ادامه ی 2 پست قبلی :

از نظر منم تئوری های محمد عزیز قشنگ و درسته. اما با این تفاوت که در حقیقی بودن خط آخری شک دارم. بعید میدونم تلاش و انگیزه ی رونالدو هم نتیجه بده. مقصودم این نیست که کم تلاش میکنه یا چیزی شبیه به این، اعتقاد دارم مدیریت تیم ، قوانین کلی خوبی رو پیش گرفته ن ، اما عناصر هدف اشتباهه. این عناصر از نظر من پیشرفت فوتبالی نیست. پیشرفت مالی و قدرتنمایی (مالی و تبعات آن) در اروپا و مخصوصا در ایتالیاست. با این اوضاع مالی بحرانی ، به فکرشون رسیده که اول وضعیت مالی تیم رو بهبود ببخشن ، بعد باهاش قهرمانی بدست بیارن. که از نظر من مفت نمی ارزه. اگر این همه ادعا داریم ، باید واقعا تفاوتهایی هم با یک سری تیم ها داشته باشیم.

آلگری مربی جسوری (نسبت به مدیریت) نیست و علیرغم چهره ای که ظاهرا ازش میبینیم ، سر به زیره. تو کار مدیریت دخالتی نداره و مثل مثلا کنته یا امثالهم ادعای خاصی نداره. بازیکن هم هرچی براش گرفتن همونا رو بازی میده. همین ضعفی که داره باعث تقویت نیروی به کار گیری بازیکنش شده. باعث تقویت نیروی تحلیلیش هم شده.

اعتراضی که بعضی هواداران این سالهای اخیر داشته ن دلیل بر نق نقو بودنشون نیست. همه شاهدیم چقدر رکورد جابه جا شده و دو بار فینال اروپا بودیم و ... . شخصیت تیم داره به سمت ناجوری کشیده میشه. مشکل اینجاست. و توضیح بیشتر هم فایده نداره. چون ارزشها و هنجارها متفاوته. هدف هواداران هم از هواداری تیمشون متفاوته.

 

سالهای اخیر هرچی بازیکن میانی خوب بود رد کردیم و فقط سعی شد تیم زیر و رو بشه و عصر جدید آغاز بشه. پس به قول محمد، مشکل تیم واقعا خط هافبک نیست. ریشه ی مشکل چیز دیگریه که چون بستگی به تفکرات مدیریت داره ، پس حداقل تا سالها باید بیخیالش بشیم. از مدیریت ممنونم که یه جورایی نذاشتن آلکس و جی جی و مارکی آلوده ی این سیاستها بشن. دقت کردین ندود اصلا چهره ی خوشحالی نداره و سردی صورتش سردتر از همیشه ست ؟؟ یا حتی ترزگه !

 

امیدوارم قبل ازینکه دار فانی رو وداع بگم ، یک بار دیگه دوران خوبی از تیم ببینم که مجموعه ی افراد ، عاشقانه فوتبال بازی کنن. نه کار و کاسبی برای اهداف غیرفوتبالی.


  • GioVanni Agnelli, AAG, Orphée و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#2727
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

رئال زیدان رفت و نتیجش شد عدم موفقیت تزریق خواستن و تزریق ما باید پیروز بشیم و تزریق این انرژِی ک 4 سال پیاپی قهرمان بشی هم ب تیم هم ب مدیریت و هم ب ریاست این امیدو میده ک برای بهتر شدن تیم خرج کنی و تلاش کنی .

پارسال ناپولی خیلی خوب بود توی تورین مارو برد اگر یک هفته یا دو هفته تیم منفعل بازی میکرد ما قهرمان نمیشدیم پس این تاثیر مربیه شما میخواین زیبا بازی کنیم قبوله جلو منچستر بازی کردیم نتیجه بازی بدون مانجوکیچ هرچند عالی بود اما باخت بود ..مانجو میاد تخریب میکنه که فول  بک ها ازاد بشند و اینطوریه ک دفاع چپ و راست ما عالی کار میکنن 

 

 

زمانی ک تخریب انجام شد گل هم زدیم حالا ظرافت یعنی داگلاس کاستا ب بازی ممیاد ببینین  عاقلانه فکر کنین 

 

پارسال تو تورین جلوی رئال با دو هافبک بودیم و  پیانیچ نبود و خیلیم عناضر هجومی تو بود اما نبردیم باختیم اما برگشت تیم رو سه هافبک اماده میچرخید دیبالا هم نبود ولی 3 تا زدیم اگر کنار پیانیچ امره چان اماده بود یا پوگبا الگری بازی زیبا تری ب نمایش میذاشت  هر چند میگم الگری با اوردن مانجوکیچ زیبا بازی کردن رو فدا میکنه و برد رو تقدیم ما میکنه ..

 

امسال میدونم ک الگری میره  اما خاطره خوشی برامون میذاره مطمئنم هنوز دبل نشده و نمیشه 


  • Orphée, Aminvo, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2728
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

اگر فقط بردن و نتیجه رو ترجیح میده پس چرا دو فینال رو با نتیجه ی نه چندان جالب باختیم ؟؟

چرا مقابل بایرین و رئال حذف شدیم ؟؟ حذف شدنمون مقابل رئال ، چقدرش تقصیر داوری و چقدر تقصیر بنعطیه بود؟؟ آیا اگر جسورانه بازی رو ادامه میداد ، رئال می تونست بیاد تو یک قدمی دروازه ی یکی از بهترین تیمهای دفاعی جهان مانور بده ؟؟ اونم تو دقایق بعد از 90 !؟ چرا ما نمی تونیم تو بازیهای حساس به حریف 3 4 گل بزنیم و به قول معروف ، تو سایه ی گلهامون نفس راحتی بکشیم ؟؟

در فینالی که با رئال داشتیم ، علیرغم اینکه رئال قهرمان شد ولی یووه سود بیشتری کرد. این رو هوش و ذکاوت مدیریت نامیدیم. و الان هم به هوش و ذکاوت مدیریت می بالیم که دارن وضعیت اقصادی تیم رو پیشرفت میدن. ما هم داریم مث بعضی تیمها اینقد بی عرضه میشیم که نتونیم 4 بازیکن پرورش بدیم ، یا استعدادهای ناشناخته کشف کنیم. راه دوم که "با پول خریدن بازیکنان تقریبا ستاره شده" هست رو در پیش گرفته ایم.

من به شخصه آلگری رو "صرفا هیچ" نمی دونم و فکر نمیکنم کسی دیگه هم همچین نظری داشته باشه. کلیت مسئله رو وقتی بررسی میکنیم میبینیم که تیم نمی تونه همیشه برنده باشه. حداقل در بسیاری از بازیهای حساس و تعیین کننده مون یا باختیم ، یا یه جورایی با فاکتوری شبیه شانس برنده شدیم. شانس آوردیم حریف موقعیت هاش و گل نکرده یا رمق نداشته و .. .

چند روز قبل مقابل اینتر اگر اون حرکت ایکاردی و گالیاردینی گل میشد احیانا 2 امتیاز بازی رو از دست میدادیم. و مثالهای فراوان دیگر.

 

هوش آلگری در بازیخوانی رو هم غیر مستقیم بهش اشاره شد. ولی عیب هاش رو هم باید قبول کرد.

 

هرچند بحث سر آلگری نیست . من معتقدم سیاست های رده های بالا درست نیست. یه جورایی آلگری از بعضی مسائل مبراست.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, Aminvo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#2729
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال

تو رکوردای بینظیرش، باخت به یانگ بویز رو هم اضافه کنید:))))))))))))
تیمی که همیشه تو یک سوم دفاعیش با کوچکترین پرسی تحت فشار قرار میگیره یا توپ رو سریعا لو میده یا بی هدف میزنه زیرش!
تیمی که هیچ برنامه ی ترکیبی برای رسیدن به دروازه حریف نداره.
تنها تاکتیک تیم : سانتر از جناحین + خلاقیت بازیکنا
یک مورد فقط یک مورد نام ببرید که یک کار ترکیبی صورت گرفته در بازی های یووه.
مقایسه کنید با (گل اول آژاکس مقابل بایرن)
وقتی میگیم تیم نمیتونه بازیشو به تیم حریف تحمیل کنه از چه چی چیزی صحبت میشه!!
یانگ بویز با اعتماد به نفس جلوی ما بازی میکرد این از قدرت اونا نیست بلکه دقیقا از ضعف ماست!! از جایی که مرتیکه ی ترسوی محافظه کار هیچ طرح برنامه ای برای حمله کردن نداره!
سینه چاکان الگری اگه اینا مشکل از مربی نیست پس مشکل از کجاست؟
یه مربی ..... که انقد داگلاس و برناردسکی رو گذاشته نیمکت سطح بازیشون افت کرده. همونطور که با تغییر دادن پست دیبالا کاملا از بازی خارجش کرده.
بازی با منچستر هم گفتم اگه فردا هم اخراج بشه خیلی دیره...
تو مراحل حذفی به این حرف بنده میرسید
اما سخن پایانی برای دل خودم شخصی که تنها دلخوشیش یوونتوسه
نمیدونم کی میخوای ... از تیم محبوبم گم کنی؟
ولی اون روز قطعا خوشحالترین مرد دنیام.

 

اخطار مدیر : توهین ممنوع !


پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#2730
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3846 ارسال
  • LocationAhWaS

روزی هزار بار به انیلی و ندود لعنت خدا میفرستم که چقدر احمق هستن که تو رو کردن سرمربی یوونتوس

هرکسی جا الگری میومد و با هر فصل این همه ریخته پاش و تیم قهرمان کنته رو در دست میگرفت خیلی خیلی بهتر از علگری نتیجه میگرفت

ما هرسال باید داغ حذف شدن رو بخوریم ما هرسال هر بازی تو اروپا خون به جگر میشیم ما هرسال باید تو یه مرحله توسط بایرن رئال بارسا و .. تخقیر بشیم و حسرت بخوریم

این منگل یوونتوس رو به تیمی تبدیل کرده که مثل عروسیه که تو اینه میبینه با  رژ لب و کرم چقدر خوشگل شده اما زیر این ارایش و رژ لب ها یه تیم مسخره و پر از ضعف هست و مسی نمیتونه منکر ابن بشه

همش بیاید بگید علگری میبره علگری قهرمان سری ا میشه

اینو هم که کنته با بازی های زیبا و روان و بازیکنای ساده به دست میورد این علگری چه به یوونتوس اضافه کرده خدااااااااااااااااااااااااااااا

این علگری فقط ترس و بی نظمی و اشفتگی به تیم یوونتوس الغا میکنه

من قول میدیم هیچ تیمی تحت سلطه غلگری تو کل تاریخ نمیتونه سی ال بگیره


  • Orphée, Principino, Aminvo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2731
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

بارها درباره ذهنیته این مرد  حرف زدیم

 

استاد هنوز نمیدونه با اینجور مصاحبه ها دیگه نمیشه پیش رفت،باید ذهنیت رو عوض کنی

- هنوز هم معتقدم الگری همین الان اخراج بشه و رونالدو بشه مربی بازیکن تیم

................................................................

 

مصاحبه استاد قبل از بازی (ورزش سه)

 

آلگری: دیدار برابر یانگ بویز از اینتر مهم تر است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، دیدار برابر یانگ بویز را برای تیمش بسیار مهم قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای نهایی کردن صدرنشینی خود امیدوار به برتری در دیدار برابر یانگ بویز است و آلگری از بازیکنانش خواسته اهمیت این بازی را دانسته و آن را جدی بگیرند.

 

جدال با یانگ بویز: "بازی با یانگ بویز از جدال با اینتر مهم تر است زیرا ما برابر تیمی که در خانه عملکرد خوبی داشته باید برای صدرنشینی بازی کنیم و برای ما رسیدن به این امر بسیار مهم است.

یوونتوس با جدیت در این دیدار حاضر خواهد شد زیرا بازیکنان در مورد اهمیت بازی با یانگ بویز مسئول هستند. نتیجه ضعیف در این دیدار تاثیر بدی روی تیم ما خواهد داشت و قابل پذیرش نیست زیرا ابتدای هفته بعد ما با تورینو بازی داریم و باید در آن دیدار نیز نتیجه بگیریم.

 

حتی اگر حریف از نظر تکنیکی از شما پایین تر باشد، ما نباید این بازی را آسان بگیریم زیرا نتیجه این رفتار، ترک زمین با استخوان های شکسته خواهد بود پس هیچ بهانه ای در مورد دیدار با یانگ بویز وجود نداشته و ما به دنبال پیروزی هستیم."

 

شرایط بازیکنان: "اگر این بازی ساده بود رونالدو و سایر بازیکنان استراحت می کردند. بنتانکور و رونالدو در این دیدار فیکس خواهند بود اما من در مورد دیگر پست ها فردا تصمیم می گیرم. برناردسکی و داگلاس کاستا شرایط بسیار خوبی داشته و هر دو آماده هستند اما ما باید به فکر بازی با تورینو هم باشیم و البته کیه لینی در این دیدار غایب خواهد بود."

.......................................................................................................................

این مصاحبه یعنی ما میبازیم .

مربی یه تیم بزرگ در برابر یه تیم ضعیف و بیچاره اینجوری مصاحبه میکنه ؟!!!!!!!!!!!!

درباره اینکه ما زیادی برای حریفامون احترام قائلیم هم بارها حرف زدیم

علی پروین میگفت وقتی هافبک میانی بترسه یا سنش بره بالا شروع میکنه پاس رو به عقب بده و باید بفهمی زمانه فروشش رسیده

بنظرم الگری داره پاس رو عقب میده و وقتشه !!! یا باید ذهنیتش عوض بشه یا اینکه از تیم بره!!!


  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2732
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

^^^

 

شاید داشت بازیکنا رو تهییج می کرد که انگیزه داشته باشن و دست کم نگیرن  :39:


  • Orphée, Aminvo, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2733
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

این فصل اولین بازی ک رید این بازی بود اما خدارو شکر جلوی تیم دیگه تپپپ ای با این سیستم نیومدیم مشخص بود وسط کسی نیس ویبالا هم رابط حملست بیرونه و ضررمیکنیم امیدوارم اقای ازمایش و خطا ادم بشه چون من خودم ب شخصه فقط امسال ازش حمایت میکنم چون یک مربی بازیکن میخواد ک امسال داریم حتی هافبک هم داریم با وجود امره چان و کناره های قوی سبب میشه باررو دوش هافبک نیاد ما هر بازی ک کانسلو نبود باختیم منچستر و یانگ بویز  ......سی ال ی دفاع کناری خوب از مهاجم مهم تره ...ما فقط دیشب ب مربیمون باختیم و البته چمن ...توپامون نرفت تو گل ولی باید بهتر بازی میکردیم ...

 

بازم میگم خدارو شکر این سیستم رو جلو تر تست نکرد 


  • Orphée, tecra, amirali2001 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2734
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

از پتانسیل بازیکنای تیم درست استفاده نمیکنه. دیبالا رو از بین برده و میبره. از کاستا به اندازه کافی استفاده نمیکنه. مانزوکیچ رو نمیدونه کجا بازی بده یا اصلا بازی بده یا نده

در زمانهایی که نباید تو ترکیب تیم دست میبره و از اشتباهاتش هیچ وقت درس نمیگیره. 

هنوز که هنوزه بعد از اینهمه مدت به ترکیب ثابت نرسیده و این فقط مربوط به این بازی نه چندان مهم نیست تو بازیهای حذفی هم ازینکارا میکنه


  • tecra, Georgia , ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2735
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

u1o_photo_2018-12-13_15-17-18_thumb.jpg

 

انتظار هواداران یووه از مدیریت تیم بعد از هر باخت آلگری


  • Orphée, Pinturicchio, tecra و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#2736
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال
اینکه میخواد دوهافبکه بازی کنه یک دلیل بیشتر نداره. اینکه بتونه تعداد بیشتری از بازیکنای هجومی که روی نیمکت هستن رو به بیاره تو زمین. یه حساب کتاب ساده کنیم می‌بینیم که سه نفر تو خط فوروارد میتونن بازی کنن، مانژو و رونالدو که به حق فیکسن. میمونه یه پست خالی و دیبالا، کوادرادو، برناردسکی، داگلاس کاستا و کین. هرکیو بازی بده زیر تیغ انتقاده که چرا بقیه رو بازی نداده. پس سعی میکنه یه نفر از هافبک کم کنه تا یه بازیکن هجومی دیگه هم بتونه جا بده تو ترکیب. ایده بدی نیست ولی بارها ثابت شده که با حضور پیانیچ نمیشه دوهافبکه بازی کرد.
آزمون اصلی از اینجا به بعده. باید بتونه نقص هافبک رو پوشش بده. اصلا و ابدا دلخوش به خرید هافبک در ژانویه نباشید. با همین خط هافبک باید پیش بریم.
  • Orphée, mory, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#2737
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

الگری بد، افتضاح، مزخرف، و آشغال

یک سوال: معیار سنجش الگری برای شما کدوم مربیه؟ نگید به مربیای دیگه کار نداشته باش، چون تمام صفاتی که برای این فلک زده ردیف می کنید صفات نسبی هستند؛ یعنی شما الگری رو با یک نفر درمقایسه قرار میدید و به این نتیجه می رسید که الگری بد، افتضاح، مزخرف، و آشغاله. اون نفر (سنگ محک) چه کسیه؟

 

- پارسال به نظرم گند زد به تمام معنا فقط به یک دلیل: قهرمانی CL. دست از طرفداریش برداشتم چون پیشرفتی ازش ندیدم. درواقع دیگه طرفداریشو نکردم چون سنگ محک من برای الگری، شخص خودشه؛ و خب همین برای من کافیه که همین فلک زده رو یکی از 3 مربی برتر (اگر نخوام بگم برترین) حال حاضر دنیا میدونم. موضع کنونی: اگر قهرمان بشه باز هم طرفداریشو میکنم ولی الان نه له هستم نه علیه.


  • AAG, Orphée, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2738
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

بنظرم وقتشه یه لقب باحال براش بزاریم، ترجیحن fun باشه.. کنته فن ها دست بکار شید  :1: یه چیزی که به لبخند و تاکتیک هاش مرتبط باشه..

 

جملات بزرگان:

"When there's a bit of mud, you have to get your hands dirty"

 

تفسیرش هم نباید برا دوستان سخت باشه.. 

 

چقد این آدم دوست داشتنیه  :6:


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2739
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

بنظرم وقتشه یه لقب باحال براش بزاریم، ترجیحن fun باشه.. کنته فن ها دست بکار شید  :1: یه چیزی که به لبخند و تاکتیک هاش مرتبط باشه..

 

جملات بزرگان:

"When there's a bit of mud, you have to get your hands dirty"

 

تفسیرش هم نباید برا دوستان سخت باشه.. 

 

چقد این آدم دوست داشتنیه  :6:

 

خداوندگار تاکتیک و تکنیک . پروردگار ضد تاکتیک. گاد میدون دادن به جوان ها . سلطان به 100 رسوندن کارایی بازیکنا . فوق استاد بازیکن سازی از چوب خشک


  • Orphée, mory, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#2740
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
فعلا که من منتظرم فن هاش بیان یه متنی برای پست اول تاپیکش دست و پا کنن
چجور هواداری هستید اخه؟به غیرتتون برنمیخوره؟
  • mory, Prince Claudio, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی