پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

لیست خروجی یوونتوس در تابستان

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5 پاسخ برای این موضوع

#1
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

تصویر


باشگاه یوونتوس برای پر کردن فاصله خود با برترین باشگاه های حال حاضر اروپا ، نیازمند چند قربانی بزرگ است.

هرچه مدیر ورزشی یوونتوس بپه ماروتا و سرمربی تیم آنتونیو کونته برای لیگ قهرمانان فصل بعد برنامه ریزی بیشتری می کنند ، لیست بازیکنان مازاد یوونتوس نیز افزایش می یابد.

در حالی که بعضی از بازیکنان به سادگی ارزش خود را در یووه اثبات کرده اند ، بعضی دیگر پتانسیل خوبی در جذب سرمایه برای بیانکونری در فصل نقل و انتقالات دارند.

سایت معتبر گل ، لیستی از بازیکنان یوونتوس منتشر کرده است که لحظات آخر حضور خود در یوونتوس را روزشماری می کنند :

1- سباستین جووینکو :


تصویر


مورچه اتمی قول های فراوانی داده است اما هرگز انتظارات لازم را در پیراهن یوونتوس برآورده نکرده است. او پس از فصل موفق خود در پارما دوباره توسط کونته به یوونتوس فراخوانده شد اما با تلاش و سازگاری کمی که از نظر تکنیکی و تاکتیکی از خود نشان داد نتوانست به عضوی ثابت در ترکیب 11 نفره بیانکونری تبدیل شود.

در با استعداد بودن جووینکو هیچ شکی نیست ، اما در سن 27 سالگی دیگر نمی توان او را سرمایه ای برای آینده تلقی کرد.

و به همین روی ، محصول آکادمی یوونتوس در این تابستان از باشگاه مورد علاقه خود خداحافظی خواهد کرد.

جیامپیرو ونتورا در تورینو و رجا در لاتزیو هر دو از طرفداران جووینکو هستند ، اما در این لحظه مقصد احتمالی جدیدی برای او قطعی نشده است و زمان زیادی نیز برای او و مدیر برنامه هایش برای تصمیم گیری وجود دارد. اگرچه درخشش آنتونیو کاسانو در تیم پارما ، برای بازگشتش به ترکیب تیم ملی ایتالیا ، بازگشت جووینکو به این تیم را نامحتمل کرده است.

مسئله دیگر ، بی میلی یوونتوس برای تمدید قرارداد جویونکو است ، که بعد از این فصل تنها 12 ماه اعتبار دارد. در صورتی که ماروتا و فابیو پاراتیچی اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکن سابق امپولی نداشته باشند ، او به پایان دوران خود در یوونتوس نزدیکتر خواهد شد.

2- میرکو ووچینیچ :

تصویر


اگر مداخله اریک توهیر در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات ژانویه نبود ، ووچینیچ اکنون بجای یوونتوس در اینتر توپ می زد. اگرچه این مهاجم 30 ساله با ماندن اجباری در یوونتوس ، خروج خود از اهداف این باشگاه را چند ماه به تاخیر انداخت.

از دیدگاه بیانکونری ، گذشتن پنج ماه دیگر از قرارداد ووچینیچ کمکی به این باشگاه نخواهد کرد و او نیز مانند جووینکو پس از یک سال می تواند با قراردادی آزاد راهی تیمی دیگر شود.

بنابراین یوونتوس مصمم است تا از فرصت نقل و انتقالات پیش رو استفاده کرده و از فروش این مهاجم مونتنگرویی به باشگاهی خارجی سود کند ، اما این بازیکن بخاطر شرایط خانواده اش به ماندن در ایتالیا علاقه دارد.

ماروتا و پاراتیچی بطور مداوم با مدیر برنامه های ووچینیچ ، الساندرو لوچی ، در تماس هستند ، کسی که بابت قرارداد های مفید قبلی برای باشگاه قابل احترام است. به همین منظور ملاقاتی برای مشخص کردن آینده ووچینیچ در برنامه آنها وجود دارد تا قدم بعدی این مهاجم را تعیین کنند.

بنابراین او تقریبا از حضور خود در باشگاهی غیر از یوونتوس در فصل 2014-2015 مطمئن است.

3- سیمونه پادوین :

تصویر


اگر ویژگی های سر سختی ، چند پسته و قابل اطمینان بودن را برای یک هافبک در نظر بگیریم ، سیمونه پادوین از ابتدای ورود خود به تورین نتوانسته این کیفیت را در حد یوونتوس داشته باشد. هافبک سابق آنتالانتا اکثر اوقات تعویض سوم کونته بوده است ، اما اگر باشگاه به دنبال موفقیت در اروپاست ، باید نیمکت خود را بیشتر از این مجهز کند.

نقل و انتقالات تابستانی بهترین فرصت برای تمام این اهداف است و در حالی که باشگاه به دنبال بازیکنانی جدید است پادوین به جایگاه ثابت در جایی دیگر نیازمند است. این بازیکن 30 ساله که اکنون تجربه خوبی در یکی از بهترین باشگاه های اروپایی بدست آورده و ایام پایانی حضور خود در تورین را سپری می کند ، می تواند به دنبال باشگاهی باشد تا هم از تجارب خود در وینوو در آنجا استفاده کند و هم زمان بیشتری برای بازی بدست آورد.

از جنوا و پارما می توان به عنوان شانس های احتمالی او نام برد. پادوین به اندازه کافی شناخته شده است تا نگرانی ای بابت کمبود مشتری برای او وجود نداشته باشد.

4- فدریکو پلوسو :

تصویر


این مدافع رمی باشگاه های ریادی را خواهان خود می بیند. پارما ، لاتزیو و وولفسبورگ همگی به دنبال بازیکن سابق آتالانتا می باشند که در ژانویه 2013 به یوونتوس پیوست.

بانوی پیر می خواهد کیفیت بازیکنان خود را در تمام پست ها افزایش دهد و پست هافبک چپ یکی از مهمترین نیازهای آنهاست. کونته به دنبال بازیکنی است که در کناره های زمین چه در زمینه تهاجمی و چه تدافعی کیفیتی بالاتر را به ترکیب کنونی تیم اضافه کند و توانایی بازی در پست های مختلف را نکته کلیدی در جذب بازیکنان جدید می داند.

با این وجود پلوسو توانایی ارائه کفیت مورد انتظار را ندارد و به جمع خروجی های احتمالی باشگاه اضافه خواهد شد. به احتمال زیاد نیمی از مالیکیت او به تیمی دیگر واگذار خواهد شد تا هم باشگاه مقداری سرمایه جذب کرده و هم این مدافع 30 ساله را بطور کامل از دست ندهد.

ساسولو در ژانویه برای جذب پلوسو اقدام کرد و احتمالا در ژوئن بار دیگر برای به خدمت گرفتن او بازخواهد گشت.

5- فابیو کوالیارلا :

تصویر


خروج او از لیست نفرات اعزامی به لیگ اروپا و به حاشیه رفتن حضور او در ترکیب یوونتوس در رقابت های سری آ ، بدون شک نشان دهنده مرگ تدریجی دوران حضور فابیو کوالیارلا در یوونتوس است.

در ژانویه پیشنهاد های فراوانی برای جذب او بدست سران یوونتوس رسید و لاتزیو دوباره در زمستان برای جذب او اقدام کرد تا کیفیتی مضاعف به خط حمله خود ببخشد و این مهاجم 31 ساله با پیوستن به تیم رجا می توانست در پستی مناسب ، در زمانی مناسب و در باشگاهی مناسب بازی کند.

با وجود علاقه واضح لاتزیو به کوالیارلا ، سران تورینی باید بپذیرند که درخواست های اینچنینی برای مهاجمی که تنها یک سال از پایان قراردادش باقی مانده همیشگی نخواهد بود.

البته با وجود علاقه باشگاههای نوریچ و هال سیتی ، ممکن است آینده کوالیارلا در تیمی انگلیسی رقم بخورد.

در ماه های آینده مشخص خواهد شد که بازیکن سابق اودینزه فوتبال خود را در خارج از ایتالیا ادامه می دهد و یا در ایتالیا ماندگار خواهد شد.

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#2
hamid1370

hamid1370

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 69 ارسال
اگه ایسلا رو به این لیست اضافه کنیم تکمیل میشه.

[SIGPIC][/SIGPIC]


#3
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
احیانا جای ایسلا و جیووینکو نباید عوض شه؟؟؟؟؟

capture1_gp2v.jpg


#4
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال
به نظرم ایسلا برای این تو این لیست نیست که هنوز نتونسته کیفیت واقعیه خودش رو تو ترکیب یووه نشون بده و در عین حال هم گزینه جانشین بدی نیست ، حداقل نسبت به پلوسو و پادوین.

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#5
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال
جووینکو رو جهیزیه کونته و یووه هست:1: . فکر نمی کنم جووینکو حداقل تا زمانی که کونته هست از تیم خارج بشه. ضمن اینکه این روز ها نسبت به قبل بهتر کار کرده و پیشرفت هم داشته.



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#6
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 989 ارسال
  • LocationKurdistan
لیست تخیلی و زاییده ذهن بیمار نویسنده هستش دلخوش به این مقدار نباشید:eyebrows: احتمال خروج پادووین و پلووزو و ایسلا نزدیک به صفره:pep: و تا زمانیکه کونته هست سیستم 3-5-2 هم هست بیخود دلتونو صابون نزنین.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی