پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و دوم سری آ- یوونتوس 2-0 لیورنو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
37 پاسخ برای این موضوع

#21
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
واقعا انتظار زدن چنین ضربه ای رو از یورنته توی این شرایط نداشتم :9:

#22
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
جیووینکو خیلی رو فرمه اساموا خیلی خسته.....پوگبا هم افت داشته به خاطر فرصت کم برای ریکاوری

capture1_gp2v.jpg


#23
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
میشد با گل های بیشتری لیورنو رو شکست داد ... 2 تا پنالتی 100% هم که داور نگرفت .. یکی نیمه اول ، یکی نیمه دوم ... به هر حال تبریک :135555::juventus: + 39.284 هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردن و یوونتوس از این بازی 1,242,174 یورو درآمد داشـت .



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#24
juventus1985

juventus1985

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2954 ارسال
:juventus::8:

#25
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال
به امید این بودم که یورنته تو این بازی هتریک کنه ولی نشد .:nish: نیمه دوم تیم تقریبا حمله نکرد که انرژیشو برای بازی پنج شنبه حفظ کنه . _ چرا لیخت امروز با همه دعوا میکرد؟ درسته کلا اعصاب نداره:1: ولی امروز یه جور دیگه بود!!! - ووچینیچ از روی شکم سیری بازی میکرد ولی جووینکو خیلی بهتر از اون بازی کرد در کل این بردو تبریک میگم . خیلی چسبید، مخصوصا اون دو گل یورتنه

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#26
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
بازی خوب و برد خوب و رسیدن به رکورد n سال پیش تورینو و پیوستن به تاریخ سری آ تو زمینه بردهای متوالی خانگی رو تبریک می گم

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#27
aZaDeH

aZaDeH

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 374 ارسال
منم این برد رو تبریک می گم:victory2::36: اما حیف شد پنالتی هامون رو نگرفت داور:23: حقش بود نتیجه پر گل تر از این می شد:3::10: :juve: Forza Juve :juventus:

[SIGPIC][/SIGPIC]


#28
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
ببینیم فردا رسانه ها به پنالتی اشاره خواهند کرد یا نه؟! کلا به این نتیجه رسیدم که اگه به تصمیمات داور اعتراض نکنی به جو روانی موجود دامن زده میشه!! بازیکنا و تیم ما هم خیلی کم اعتراض میکنن، واقعا خیلی کم اعتراض میکنن، کنته هم فقط فصل اول اعتراض میکرد! ---- هر هفته بیشتر از این رسانه ها و این جو متنفر میشم :22::22:

[SIGPIC][/SIGPIC]


#29
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال



کیلینی

این یک پیغام بود ؟

" بله . این چیزی بود که ما برای رقیبانمان ارسال کردیم "

" تداوم قابل توجه ای در بازی هایمان داشتیم . از اواسط ماه فوریه تا به امروز بازی های پرفشاری انجام دادیم "

" داشتن تنها یک باخت از آن زمان تا کنون با این فشار زیاد چیز ساده ای نیست و به آسانی بدست نمی آید "

" بازی امروز و روز پنج شنبه در برابر حریفانمان می توانست بسیار سخت تر از این باشد . فکر می کنم که در شرایط خوبی این بازی ها را پشت سر گذاشتیم "

" امروز بازی خوبی را انجام دادیم . هنوز هم مشکلات و نواقصی وجود دارد . با توجه به بازی های پررفشاری که داشتیم و البته بازی پیش رو سعی کردیم که همه چیز را کنترل کنیم "

نیاز به استراحت دارید ؟

" از ماه گذشته شدیدا تحت فشار بودم و بازی های زیادی را انجام دادم . همه چیز بخوبی پیش رفته و می خواهیم که همینگونه نتایج خوبمان را ادامه دهیم "

" این متعلق به همه تیم است . نتایج گروهی رقم می خورد و در تیم فرد توسط گروه کمک و پشتیبانی می شود "

" با تمام خستگی اما به چیزی بجز قهرمانی فکر نمی کنیم و می خواهیم ادامه دهیم . در حال نزدیک شدن به پایان هستیم وقطعا می خواهیم که کارهای خارق العاده ای را انجام دهیم "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#30
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
بازی خیلی راحت با 2 گل زیبا از فرناندو یورنته بردیم ، خیلی شدید منتظر گل زنیش بودم ، اما فارغ از بازی ، داوری فاجعه بود خطای واضح مصباح روی پوگبا نمیگیره مدافع لیورنو دقیقه 94 با آرنج تو محوطه میزنه تو شکم مارکیزیو سوت پایان میزنه ! این داوری به درد فدراسیون منحوس ایتالیا میخوره ! بخت باهامون یار بود که بدون درگیری و داوری بردیم مگر نه این داوری پتانسیل به زمین زدن یوونتوس و داشت ! از به بازی اومدن میرکو بسیار خورسند شدم همچنین جووینکو ناامید کننده ظاهر شد ! فکر کنم تو استادیوم خونگی نمیتونه درست بازی بکنه برعکس پارسال که نسبتا خوب و تاثیر گذار بود ! امیدوارم به روند رو به رشدش برگرده سبا و هواداران در استادیو تشویقش کنند !

71312052046200342812.jpg


#31
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
تصور نمیکردم لیوور (به سبک سرهنگ:1:) انقدر ضعیف باشه.توان حمله که نداشتن و زمانی که ضدحمله هم میزدن کاملا خیالم راحت بود که کاری از پیش نمیبرن. توی دفاع هم تنها کار که کردن تجمع نزدیک دروازشون بود و تنها تاکتیکشون برای مقابله با حملات یووه افزایش نفرات و شلوغ کردن محوطه ی جریمه بود. نیمه ی اول لیخت سمت راست زمین رو واسه خودش اتوبان کرده بود و اگر فقط یک ذره تکنیک بیشتری داشت چند تا گل هم میتونست پایه گذاری کنه از اون سمت. فکر میکنم پیرلو یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم خودش رو انجام داد.(آمار پاسش رو توی تاپیک خودش میزارم.فوق العاده ست).در عوض پوگبا در ادامه ی روند رو به افتش ضعیفترین بازیکن یووه توی این بازی بود.کم کم دارم نگران این بشر میشم. به هر حال برد خوبی بود.یک قدم دیگه به قهرمانی نزدیک شدیم.تبریک
Spoiler


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#32
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
البته یادمون نره اگه بوفون رو نداشتیم همین لیورنو هم میتونست بهمون گل بزنه

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#33
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال



آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس پس از دیدار با لیورنو و حفظ اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول در مورد بازی گفت .

" قهرمانی هنوز بدست نیامده . دو تیم اول جدول در حال انجام کارهای بزرگ و زدن رکورد هستند و هنوز چیزی تمام نشده "

" هنوز چیزی تمام نشده ، 6 بازی دیگر برای یوونتوس و رُم باقی مانده و ما همینگونه خوب ادامه خواهیم داد "

" بازی امروز برای ما می توانست گل های بیشتری را هم بدنبال داشته باشد ، اما ما نگران چیزی نیستیم زیرا آنچه را که خواستیم بدست آوردیم . لیورنو در برابر ما خوب بود و بسیار دونده ظاهر شد اما ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم "

" ما در مقایسه با بازی لیون 2 تغییر داشتیم . یورنته و لختشتاینر را استفاده کردم . ویدال در خط هافبک با محرومیت روبرو بود و مجبور به انتخاب بازیکنی دیگر بودم ، در حالی که گزینه زیادی نداشتیم "

" همچنین اوگبونا و پلوزو نیز پنج شنبه به تمرینات بازگشته بودند و من باز هم انتخاب زیادی نداشتم . بنابراین باید با بازیکنانی که آماده تر بودند در میدان قرار می گرفتیم "

" من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم . زمانی که تیمی مانند رُم در حال رقابت با شما است و ما در لیگ اروپا بازی های پر فشاری را هم داریم باید با در نظر گرفتن همه جوانب در بازی حاضر شویم "

" من بسیار خوشحال هستم زیرا خوب بودیم اما باید همچنان به بازی کردن ادامه دهیم و خوب کار کنیم "

سرمربی 44 ساله یووه ادامه داد " کمی افت در بازی ما طبیعی است ، زیرا همه فشار زیادی را تحمل می کنند اما این چیز طبیعی است و ما می خواهیم که به عملکرد خوبمان ادامه دهیم "

" همانطور که گفتم یوونتوس بازیکنان مصدوم زیادی هم دارد ، تعدادی در حال بهبودی هستند و برخی همچنان نیاز به استراحت دارند در نتیجه کمی کارمان سخت می شود "

" ما به 7 بازیکن به همراه پیرلو در حال حمله بودیم ، اما کمی تعادل هم لازم بود . دیدن تیم هجومی که با بازیکنان زیادی میل به حمله کردن دارد از روی نیمکت زیبا است اما من می خواستم که کمی هم تعادل ایجاد شود "

" در نیمه دوم ما فضای بیشتری را به آن ها دادیم و البته در دقایقی هم فضای خوبی را پیش رو داشتیم . در این نیمه می توانستیم بدون هیچ خطری و از دست دادن چیزی گلزنی کنیم "

" ما به تیمی بسسته روبرو شدیم . اما در صحنه گل اول توپ با حوصله و صبر و البته به سرعت در گردش بود که ما موفق به گلزنی شدیم "

" اما پس از زدن گل دوم می خواستیم با حمله بیشتر و ایجاد فضا گل های بیشتری به لیورنو بزنیم . اما ما نمی توانیم با هر 3 روز یکبار بازی کردن و در حالی که پنج شنبه هم بازی مهمی داریم شدیدا حمله کنیم "

" در کل فکر می کنم که یوونتوس استحقاق پروزی در این دیدار را هم داشت و علاوه بر این مانند بسیاری از دیدارهای دیگر می توانستیم در گلزنی بهتر باشیم . اما بازیکنان یوونتوس بازی خوبی را انجام دادند "

" ذخیره انرژی و بازی با هدف می تواند برای صعود ما و بازگشت دوباره یک تیم ایتالیایی به اروپا خوب لاشد . ضمن اینکه لیون هم در این هفته و آن ها در ضد حمله هم تیم خوبی هستند "

" بازی بعدی ما یک بازی مهم و فرصت ویژه برای رسیدن به مرحله بالاتر است . من انتظار یک ورزشگاه پر برای حمایت از بازیکنانم دارم . در سال گذشته نیز ما به لطف همین هواداران توانستیم موفقیت کسب کنیم و امسال هم امیدوارم که با کمک آن ها فصل را بخوبی به پایان ببریم "

" مطمئنا حضور هواداران در هر بازی برای ما بسیار امید بخش است . اگرچه ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت و از الان خودمان را در فینال نخواهیم دید ، اما اگر در فینال باشیم این هواداران یوونتوس هستند که به ما کمک کردند تابه آنجا برسیم و طبیعتا برای قهرمانی هم به آن ها نیاز خواهیم داشت "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#34
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
بازی خوبی بود مخصوصا نیمه اول که یکی از بهترین یووه های فصل بودیم همه تقریبا خوب بودن تو نیمه اول و یووه نشون داد که تیم قهرمان باید چگونه بازی کنه همه یه طرف گزارشگر جزیره یا بین اسپورت فعلی هم یه طرف بد جور عالی گزارش میکرد و هوادار پیرلو هم بود نمیدونم کسی هم اشاره کرد یا نه بین دو نیمه استفانو تاکونی دروازبان سابق یووه تو استادیوم اومد

06974274285927411678.jpg

تو حتی توی این شرایط هم ...


#35
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
تصویر


امار بازی

موقعیت ها

تصویر

بهترین بازیکنان زمین

تصویر

حمله های یووه

تصویر

حمله های لیوورنو

تصویر

سانتر های یووه
تصویر

سانتر لیوورنو
تصویر



تکل های یوونتوس : Juventus- Total:39 Success:13

تکل های لیوورنو : Livorno- Total:32 Success:12
___________________________________________

تعداد پاس های لیوورنو : Livorno - Total:260 Completed:186

تعداد پاس یوونتوس : Juventus - Total:716 Completed:647
_______________________________________________

capture1_gp2v.jpg


#36
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
تبریک میگم. هر دو گل یورنته فوق العاده بود. مخصوصا گل اول که فقط از یه مهاجم تراز اول برمیاد.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#37
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

دی کارلو: «ستاره ها تفاوت رقم می زنند»

تصویر


سرمربی لیورنو، دومینیکو دی کارلو معتقد است که این قدرت ستاره های یوونتوس بود که در بازی مقابل تیمش تفاوت رقم زد و او اکنون تنها به بازی بعدی لیورنو مقابل کیه وو فکر می کند.

لیورنو در تورین مقابل یوونتوس با درخشش فرناندو یورنته و دو گلی که این ستاره ی اسپانیایی به ثمر رساند، شکست خورد و اکنون تهدید جدی سقوط به سری بی را در نزدیکی خود با قرار گرفتن در بین یکی از سه تیم پایین جدول احساس خواهد کرد.

دی کارلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «با تفکر مناسبی این مسابقه را آغاز کردیم و بلافاصله پس از سوت آغاز دیدار سه بار برای گلزنی اقدام کردیم. تیم را دوست داشتم و تعادل تاکتیکیمان را پسندیدم، اما باید به یاد داشته باشید که در مقابل تیمی مانند یوونتوس قرار گرفته بودیم.»

«یورنته گل نخست را به زیبایی وارد دروازه مان کرد، هرچند بیشتر باید در قبال گل دوم حسرت بخوریم، گلی که در نهایت تفاوت را رقم زد.»

«خودمان را در بازی حفظ کردیم و تعادل خود را از دست ندادیم، در غیر این صورت با شکست تحقیر آمیزی مواجه می شدیم.»

«بوفون دو واکنش عالی داشت و آن ها موفق شدند دو گل به ثمر برسانند، درنتیجه نهایتاً همین ها بود که تفاوت را رقم زد.»




تصویر



#38
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
گل های بازی

تصویر


تصویر



07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی