پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و نهم سری آ - کاتانیا 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
50 پاسخ برای این موضوع

#41
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال
مصاحبه کنته بعد از بازی با کاتانیا از اخراج هر دو مربی شروع می کنیم. چه اتفاقی رخ داد؟ "شما نزدیک زمین بودید و می توانستید ببینید چه اتفاقی افتاده. آقای داماتو به طور مرتب به بازیکنان داخل زمین تذکر می داد و برای آرام شدن جو بازی ، مربیان را از کنار زمین اخراج کرد." آیا موافق این تصمیم بودید؟ "بله بله ، هم من هم ماران . این یک دیدار عادی نبود. در داخل وخارج از زمین جو متشنجی ایجاد شده بود. داماتو بسیار خوب این جو را مدیریت کرد و ما هم مانند پسرانی خوب از تصمیمش تبعیت کردیم" گلی از توز ، ممکن بود امشب نتیجه دیگری رقم بخورد. "گامی دیگر را رو به جلو برداشتیم. کافیست نگاهی به رم بیندازید تا ببینید چقدر سرسخت در حال تعقیب ما هستند و این نشان می دهد که رقابت هنوز پایان نیافته و ما نیز از آن آگاهیم . یوونتوس با توجه به رقابت های لیگ اروپا باید هر سه روز یک بار بازی کند ، پس ما نباید تسلیم شویم ، چون رقیبمان تسلیم نشده است." نکته ای در مورد تیم شما ، اسوالدو را فیکس گذاشتید در حالی که نمایشی مناسب از خود نشان نداد. "برعکس به نظر من او خوب بازی کرد. مشکل این است که دنیل از ژوئن با ما نبود و نیاز به آماده سازی داشت. او کیفیتی عالی دارد ، در تمرینات بسیار خو ظاهر می شود و چیزهای مهمی به یوونتوس اضافه می کند با اینکه می توانست امشب گل بزند اما تکنیک و جایگیری های او به کمک تیم آمد. او پسر خیلی خوبیست. اگر وقت بیشتری برای تمرین های تاکتیکی و تکنیکی با او داشتیم شاهد کیفیتی متفاوت از او می بودید. اما وقتی او را به عنوان یار ثابت به زمین می فرستم ، که هیچ وقت هم مشخص نیست چه کسی از ابتدا بازی می کند ، به این معنی است که به او اطمینان دارم." در مقایسه با سال گذشته ، چقدر بهبود داشته اید و اکنون چه خلا هایی دارید؟ "انرژی مان بیشتر شده است. در حالی که نقاط قوتمان را حفظ کرده ایم. به همین دلیل یوونتوس در این فصل امتیازات بسیاری را جمع کرده است. می دانیم که موقعیت کسب سومین قهرمانی متوالی را در اختیار داریم اما به اندازه سال اول هوشیار و آگاه هستیم. سال قبل ما متوسط بودیم اما امسال می توانیم کیفیت خود را خوب ارزیابی کنیم. امروز آسامواه تنها هافبکی بود که من بر روی نیمکت داشتم. در این مقطع از فصل به دلیل مصدومیت ها شرایط دشواری داریم. در فلورانس نمی توانستم ریسک کنم اما اینجا به سایر بچه ها فرصت بازی دادم." به قرعه لیگ اروپا نیز فکر می کنید؟ "ما تنها به برد فکر می کنیم. در جام حذفی به رم برخوردیم. و حالا در لیگ اروپا لیون در مقابل ماست ، می خواهیم ادامه دهیم ، نه بازی در لیگ باقی مانده پس نیاز به مدیریت نیرویمان داریم. به نظر من عملکرد خوبی در سال های اخیر داشته ام و از جملاتی که بعد از بازی رفت با فیورنتینا می شنیدم ناراحت شدم... اما فکر می کنم که خیلی چیزها را ثابت کردم."

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#42
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
تبریک میگم. برد تمیزی بود. واقعا نیمکت خالیه.ژوئن باید چند بازیکن برای نیمکت بگیریم.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#43
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
اولش گفتم اسوالدو باید اعدام بشه با این حرکتای خرکیش اما الان کنته حرف قشنگی زداوسوالدو تمرینات زیادی با یووه نداشته مخصوصا پیش فصل............

یووه تو این بازی هم موقعیت های زیادی خراب کرد که اشاره نشد.....

تصویر

capture1_gp2v.jpg


#44
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
ویدال خیلی خسته است واقعا ، دوندگی می کنه اما مفید نیست و کلا خیلی افت کرده کیفیت بازیش. برخلاف شما به نظر من اون برگردون اسوالدو خیلی به جا و قشنگ بود و با کمی شانس می تونس گل هم بشه. دیشب بیشتر توز منو و کفری کرد چون اولا چندین گل نزد و شانس اورد که اون توپش بعد از برخورد به دست دروازبان باز گل شد. تکروی هم کرد چند جا. به نظرم اگه دیشب یه خورده تیم قوی تری مقابلمون بود می تونس دو سه تا گل بهمون بزنه ، موقعیت های اخر بازی بوفونو هم رو نیمکت استرسی کرده بود :-\ اون تیکه ای که توز تعویض شد ، دلم خنک شد ، گفتم ببین چه گندی زدی که تو رو کشید بیرون جووینکو رو اورد ، برو بمیر :-d کونته هم توی اون قاب شیشه خیلی گناه داشت ، یاد اون مدت محرومیتش افتادم.

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#45
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
برد خوبی بود . بقیه رو تا اخر فصل همینطوری نیم کلاچ بریم خوبه توی تیم به غیر از بونوچی که خیلی دوسش دارم عاشق دو نفر دیگه هم هستم . کاسرس و پادوین . کلا از بازیکنایی که متعصب و غیرتی هستن و سر میدن جلوی توپ خوشم میاد . اون دفغ توپ کاسرس واقعا جالب بود اسوالدو هم که اگه کارایی که کرد تو بازی رو با هم جمع جبری کنیم میشه صفر . دو تا فرصت گلزنی از دست داد . یه پاس گل داد . یه قیچی هم زد استوراری هم که فکر کنم توپ به دستش نخورد اصلا

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#46
ernesto

ernesto

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 54 ارسال
عامل اخراج دیشب کنته نه داور بلکه مستر بونوچ بود!نمیدونم چرا بونوچی که حتی خواجه حافظ شیرازی هم به بی استعدادیش در امر نمایش پی برده اینقدر اصرار داره باز به این حرکاتش ادامه بده و با داوینیگهای الکی داور ها رو مجبور کنه پنالتی بگیرن یا بازیکن حریف رو با کارت زرد و قرمز مواجه کنند. دیشب هم با اون تمارض الکیش تو وسط زمین تنها باعث فریب خوردن کنته و داد و بیداد اونو اخراجش توسط داور شد!

#47
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
تک گل بازی

تصویر

لازم به ذکر هست که باز هم با پاس استثنائی پیرلو این گل پایه گذاری شد.

پیرلو نبود توی 3 بازی اخیرمون احتمالا نتیجه ای بهتر از مساوی نمیتونستیم بگیریم.

Spoiler



07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#48
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
این صحنه رو هم ببینید.دقیقه ی 2 بازی


تصویر



توی این صحنه که البته توپ هم وارد دروازه شد مشخصه که کی داره خطا میکنه و اونوقت داوری که دقیقا پشت سر این دو ایستاده و صحنه رو به وضوح میبینه قبل از ورود توپ به دروازه سوت میزنه و خطای بونوچی رو میگیره.

البته معمولا توی اینجور کشمکش ها داورا خطای مهاجم رو میگیرن ولی اینجا بونوچی اصلا فشاری به بازیکن کاتانیا وارد نمیکنه که بخواد خطا گرفته بشه.هرچند قطعا همین استنباط هم از این سوت نابجا خواهد شد.

این از همون نوع حمایت هایی هست که جناب توتی کاپیتان اسطوره ای رم اعتقاد دارن نسبت به یووه انجام میشه.

اگر همین صحنه توی یکی از بازی های رم اتفاق می افتاد و بازی هم بدون گل تموم میشد، اونوقت تصور کنید جوی که توسط رسانه ها راه می افتاد و مزخرفاتی که پشت سر یووه (حتی اگه بازی هیچ ارتباطی هم به یووه نداشته باشه) گفته میشد.یا حتی روی همین صحنه تصور کنید واکنش بازیکنان رم و در رأسشون بناتیا رو و همینطور مقایسه کنید با واکنش بازیکنان یووه بعد از سوت داور.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#49
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
اون صحنه ی دفع توپ کاسرس رو کسی نداره ؟

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#50
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
^ اتفاقا خیلی گشتم ولی پیداش نکردم.حتی فیلمشو هم پیدا نکردم


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#51
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
در جریان این دیدار یک دختر طرفدار یووه در شب ازدواج خود، با لباس عروس وارد زمین فوتبال شد و برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

تصویر

تصویر

* به نظر می رسد داماد نتوانسته بود از سد ماموران بگذرد و عروس به تنهایی وارد زمین شد. اما ماموران، او را نیز از زمین خارج کردند. یووه با یک گل این بازی را برد و صدرنشین باقی ماند.

تصویر

منبع : شبکه خبر





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی