پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هفتم سری آ - یوونتوس 1 -0 فیورنتینا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
97 پاسخ برای این موضوع

#21
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
بودن ماتری تو ترکیب یعنی اینکه اونا بازی رو 10 نفره شروع می کنن . بردمون قطعی شد:1: . فیورنتینا 11 نفره سخت از پس یووه بر میاد چه برسه به 10 نفره :1:

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#22
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

وینچنزو مونتلا : ما طعمه ی یوونتوس نخواهیم بود

"حقیقتا ما رقیب دیگری را در لیگ اروپا ترجیح می دادیم . اما تقابل با یوونتوس رقابتی جذاب است . هر نتیجه ای برابر یوونتوس محتمل است ، اما نکته ی مهم این است که ما توانایی خود را به خوبی ارائه دهیم و از بازی لذت ببریم . ما باید نشان دهیم که برای اهداف مهمی می جنگیم ."

"آیا ما از ترکیب چرخشی استفاده خواهیم کرد ؟ ما به مصاف تیمی می رویم که در صورتی که بهترین عملکرد را نداشته باشیم ، شکست ناپذیر است ."

دیداری که فیورنتینا شکست 2-0 را به پیروزی 4-2 تبدیل کرد ...

"چرا ما تنها تیمی هستیم که یوونتوس را شکست داده ؟ بگذارید منطقی به این موضوع نگاه کنیم . یوونتوس تیمی قدرتمند است ، چه از نظر فردی و چه از نظر تاکتیک تیمی . آنها مدیریت قوی دارند و تاریخشان با پیروزی گره خورده است . آن بازی به ما روحیه مضاعفی بخشید و شاگردان من هم به این موضوع واقف هستند . ما باید هر آنچه داریم در این مصاف ها ارائه دهیم و من از تیمم توقع دارم که تاکتیک های تیمی را تماما اجرا کنند."

"در آن پیروزی ما همان کاری را کردیم که در دیدارهای دیگر نیز انجام می دادیم . البته من به بازیکنانم 70 دقیقه ی ابتدایی آن دیدار را نیز نشان می دهم . دقایقی که شرایط بازی بر وفق مراد ما نبود."

بورخا والرو به دلیل محرومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود ، محرومیتی که آندره آ دالا واله آن را به "شکستی برای فوتبال" تعبیر کرده بود ، اما مونتلا به دنبال آرام کردن شرایط است .

"ما طعمه ی هیچ جیزی نیستیم . در مقاطعی از فصل ، نتایج به راحتی به دست می آیند و شرایط به خوبی پیش می رود . موضوع مهم این است که ما با ایمان به توانایی های خود به فعالیت ادامه دهیم و هیجان و اراده ی خود را از دست ندهیم . به هر حال ، زندگی پر از بی عدالتی است..."

بعد از 5 ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت زانو ، ماریو گومز می تواند از ابتدا در ترکیب فیورنتینا قرار گیرد.

"شرایط او رو به بهبود است . او چیزی که در توان دارد را در حال حاضر نمی تواند به خوبی بروز دهد و این بر شانه هایش سنگینی می کند ، اما این تقصیر او نیست ، مصدومیت ها پیش می آیند . او متوجه شده است که بعد از دور بودن از میادین اندکی زمان بر است که به شرایط آرمانی بازگردد . اما من اعتقاد دارم که او به زودی به سطح اصلی خود باز می گردد . او به گلزنی نیاز دارد. "

"آیا زوج کارلوس توز و فرناندو یورنته از زوج جوزپه روسی و ماریو گومز قوی تر است ؟ من نمی خواهم با اظهار نظر در این مورد تیم رقیب را تهییج کنم ، اما در اختیار داشتن گومز و روسی در تمام طول فصل اتفاقی خوش آیند است."

با توجه به محرومیت بورخا والرو ، مونتلا به شاگردانش اخطار می دهد که شرایط را از این سخت تر نکنند . به خصوص اینکه ارساتو بیشترین آمار کارت زرد داده شده در طول فصل را داشته است .

"ما باید به تصمیمات داور اخترام بگذاریم . او داوری سخت گیر است و ما این را می دانیم ."



تصویر



#23
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
21 بازیکن توسط آنتونیو کونته برای این بازی دعوت شدند: بوفون، کیه لینی، کاسرس، اوگبونا، پوگبا، مارکیزیو، توز، جووینکو، پلوزو، یورنته، بارتزالی، اوسوالدو، بونوچی، پادویین، آساموا، ویدال، لیختشتاینر، کوالیارلا، استوراری، ایسلا و روبینیو. ترکیب پیش بینی شده: یوونتوس (2-5-3): بوفون؛ بارتزالی، بونوچی، کیه لینی؛ لیختشتاینر، ویدال، مارکیزیو، پوگبا، آساموا؛ یورنته، توز نیمکت ذخیره ها: استوراری، روبینیو، کاسرس، اوگبونا، پلوزو، ایسلا، پادویین، اوسوالدو، جووینکو، کوالیارلا مصدومین: ووچینیچ، په په محرومین: پیرلو

#24
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال
تا زمانی که یووه در اروپا است بازیهاش فقط یکشنبه ها است.

#25
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
تو 3 بازی که والرو تو ترکیب فیورنتینا نبوده ، این تیم برنده نشده ..



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#26
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666

Serie A - Week 27
Sunday - 9 March

http://bianconeri.ir...61701Fiorentina - Juventus
تصویر



دشمنان قدیمی ، یوونتوس و فیورنتینا در شرایطی به اولین مصاف از سه مصاف پیاپی خود نزدیک می شوند که شرایطی به مراتب متفاوت نسبت به یکدیگر دارند .


یوونتوس پس از پیروزی شیرین 2-0 برابر میلان به این دیدار قدم می گذارد . دیداری که ابتدا با گل یورنته و سپس با شوت برق آسای توز در نیمه ی دوم به برتری دو گله ی یوونتوس برابر میلان انجامید . این پیروزی فاصله ی آنها در صدر جدول را به 11 امتیاز افزایش داد .


در یک تقویم فشرده از بازی ها ، آنتونیو کونته از در اختیار داشتن غالب بازیکنانش خوشحال است . او توانسته با استفاده از ترکیب چرخشی ، میان دیدار های سری آ و لیگ اروپا توازنی برقرار کرده ، تا تمام بازیکنانش آمادگی خود را حفظ کنند . یوونتوس در یک هفته ی پیش رو دو بار میزبان ویولا خواهند بود . با این نظر که بتوانند انتقام شکست 4-2 در دیدار رفت سری آ را بگیرند .


آندره آ پیرلو به دلیل محرومیت و میرکو ووچینیچ و په په به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار کونته نخواهند بود .


رویاهای رسیدن به چمپیونزلیگ برای فیورنتینا در حال رنگ باختن است ، جایی که شاگردان وینچنزو مونتلا از ناپولی رده سومی ، 7 امتیاز کمتر کسب کرده اند . آنها هفته ی گذشته به دلیل تساوی ناپولی ، امید زیادی به کاهش این فاصله داشتند ، اما با شکست خانگی 1-0 برابر لاتزیو ، نتوانستند از این فرصت بهره ببرند . این سومین شکست فیورنتینا در 5 بازی اخیرشان بود .


هواداران فیورنتینا به شدت به این سه بازی پیش رو دل خوش کرده اند . مونتلا تمام تلاش خود را کرده تا با کنترل شرایط ، وضعیت مناسبی برای نتیجه گیری مناسب در این مصاف ها (مخصوصا دیدار های لیگ اروپا) به وجود آورد که پیروزی در این دیدار در چهارچوب سری آ نقش انکار ناپذیری در افزایش روحیه برای جنگندگی در رقابت اروپایی خواهد داشت . ویولا تنها تیمی است که با عملکرد خارق العاده ی جوزپه روسی یوونتوس را در لیگ شکست داده است .


بورخا والرو و نناد توموویچ به دلیل محرومیت در این دیدار حاضر نخواهند بود . داوید پیزارو محرومیتش را پشت سر گذاشته است ، اما روسی ، هگازی و ربیچ کماکان به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند .


پیروزی های فیورنتینا در خانه ی یوونتوس بسیار معدودند و به سال های دور بر می گردند . یوونتوس 48 بار در خانه فیوره را شکست داده ( آخرین پیروزی 2-0 فصل 2012-13) . این در حالی است که دو تیم 74 بار در تورین به مصاف هم رفته اند .


بازیکن مهم : کلودیو مارکیزیو (یوونتوس) – هافبک متولد تورین در این دیدار وظایف پیرلو را به دوش خواهد کشید . نقشی که در دیدار برگشت مقابل ترابوزانسپور ایفا کرده بود . حال باید او همان عملکرد را در برابر خط میانی خلاق فیورنتینا بروز دهد .



نتایج پنج دیدار اخیر دو تیم


Juventus W D W W W
Fiorentina L W L D L


نتیجه فصل قبل

یوونتوس 2-0 فیورنتینا


نکته ی قابل توجه

فیورنتینا در 5 سفر اخیرش به تورین هرگز پیروز نبوده است . سه شکست و دو تساوی حاصل 5 دیدار اخیر بوده است .


ترکیب احتمالی دو تیم

Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pogba, Asamoah; Llorente, Tevez


Fiorentina : Neto; Diakite, Rodriguez, Savic, Pasqual; Aquilani, Pizarro, Mati Fernandez; Cuadrado, Matri, Ilicic




تصویر



#27
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

21 بازیکن توسط آنتونیو کونته برای این بازی دعوت شدند:

بوفون، کیه لینی، کاسرس، اوگبونا، پوگبا، مارکیزیو، توز، جووینکو، پلوزو، یورنته، بارتزالی، اوسوالدو، بونوچی، پادویین، آساموا، ویدال، لیختشتاینر، کوالیارلا، استوراری، ایسلا و روبینیو.


ترکیب پیش بینی شده:



یوونتوس (2-5-3): بوفون؛ بارتزالی، بونوچی، کیه لینی؛ لیختشتاینر، ویدال، مارکیزیو، پوگبا، آساموا؛ یورنته، توز

نیمکت ذخیره ها: استوراری، روبینیو، کاسرس، اوگبونا، پلوزو، ایسلا، پادویین، اوسوالدو، جووینکو، کوالیارلا

مصدومین: ووچینیچ، په په
محرومین: پیرلو



انتقادی که همیشه به کونته وارد بوده و هست دعوت نکردن از جوانان هست اون هم در هر شرایطی. در حال حاضر تیم به طور میانگین تیم سه روز یک بار بازی می کنه. با توجه به شرایط و نبود محدودیت های گذشته مثل 5 بازیکن و ... می تونه حداقل یکی از جوانان را دعوت کنه تا با شرایط جوی ورزشگاه حداقل آشنا بشه به جای اینکه دو تا دروازبان دعوت کنه. بلترامه را پارسال چند دقیقه بازی کرد خوب هم بازی کرد، می تونه یک شانس دیگه به یک بازیکن دیگه بده حداقل.

به نظر من کلا به جوانان در ایتالیا کم توجه میشه و باید تیم های بزرگتر مثل میلان و یوونتوس به این رده از سنی توجه بیشتری بکنند.

به امید پیروزی

:juve::juventus::juve:



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#28
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال
يه خبر بد محروميت والرو به يك جلسه كاهش پيدا كرد ك تو بازي با لاتزيو بازي نكرد و يعني فردا جلو يووه بازي خواهد كرد ولي با اين حال مطمئنا بازي رو مي بريم:juve:

#29
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال

يه خبر بد
محروميت والرو به يك جلسه كاهش پيدا كرد ك تو بازي با لاتزيو بازي نكرد و يعني فردا جلو يووه بازي خواهد كرد
ولي با اين حال مطمئنا بازي رو مي بريم:juve:


از چهار جلسه به سه جلسه کاهش پیدا کرده. جلوی ما هم نیست.

#30
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
بعد از پایان این هفته تعداد تیمهایی که دیگه رو کاغذ هم نمیتونن قهرمان شه احتمالا به 12 تیم یا حتی 13 تیم میرسه! :1: اگه این بازی رو ببریم و هفته بعد رو هم فیورنتینا هم حذف میشه و رو کاغذ هم فقط سه تیم میمونن.. سری آ روزهای قشنگی رو سپری نمیکنه! اما واسه طرفدارای یووه خیلی هم عالیه! زیادی از سطح سری آ بالاتریم، این اونقدرها هم خوب نیست.. حرف کاپلو خیلی بی راه نبوده.

[SIGPIC][/SIGPIC]


#31
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
بازیکنان دعوت شده ی ویولا: آمبروزینی، اندرسون، آکوئیلانی، باکیچ، کومپر، کوادرادو، دیاکیته، ماتی فرناندز، گومز، ایلیچیچ، خواکین، لوپاتلی، ماتری، نتو، پاسکوال، پیزارو، رودریگز، رونکاگلیا، روساتی، ماتوس رایدر، ساویچ، وارگاس، والسکی بورخا والرو و نناد توموویچ به علت محرومیت و جوزپه روسی و آنته ربیچ به علت مصدومیت در این لیست جایی ندارند. ترکیب پیش بینی شده فیورنتینا: فیورنتینا (3-3-4): نتو؛ دیاکیته، رودریگز، ساویچ، پاسکوال؛ آکوئیلانی، پیزارو، ماتی فرناندز؛ کوادرادو، ماتری، ایلیچیچ

#32
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال


بازیکنان دعـوت شده برای بازی با فیورنتینا

بوفون - کیلینی - کاسرس - اوگبونا - پوگبا - مارکیزیو - توز - جووینکو - پلوزو - یورنته - بارتزالی - اوسوالدو - بونوچی - پادویین - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - کوالیارلا - استوراری - ایزلا - روبینهو




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#33
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
+ دو تیم در کل در تورین،74 بار به مصاف هم رفته اند که از این 74بازی،سهم یووه 48 برد بوده و 20 بازی هم مساوی شده...فیورنتینا تنها 6 بار موفق به شکست دادن یووه شده... + اولین بازی دو تیم در فصل 32-1931 برگزار شد که با تساوی 2-2 خاتمه یافت. + یووه در چنین مقطعی در فصل گذشته، یعنی هفته بیست و هفتم برابر ناپولی به تساوی 1-1 رسید و فیورنتینا موفق شده بود 2-1 کیه وو رو شکست بده.

#34
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
باجو در مورد جدال یوونتوس و فیورنتینا صحبت کرد: - هیچوقت جرأت نصیحت کردن آنتونیو کونته را نخواهم داشت، چرا که او در حال انجام کار فوق العاده ای است. - قبل از مربی شدنش هم حتی نشانه هایی مبنی بر آن که او مربی بزرگی خواهد شد، وجود داشت. کونته در زمین همیشه می دانست کجا و چگونه قدم بردارد تا به بهترین نحو تیمش را کمک کند. - توز را تحسین می کنم، از زمانی که بازی او را در بوکا جونیورز دنبال می کنم. او ثابت کرده است که بازیکن بزرگی است. گلزنی مستمر در سری آ برای هر کسی آسان نیست، بنابراین واقعاً برای او خوشحالم. - همینطور برای پول پوگبا، چه چیزی در مورد او می توانم بگویم؟ او به طرز خارق العاده ای قدرتمند است و مطمئنم همه از آن آگاهی دارند. - وینچنزو مونتلا هم مربی فوق العاده ای است و واقعاً از کاری که او در فلورانس انجام می دهد متشکر هستم. - یووه جزء مدعیان قهرمانی لیگ اروپا است، مخصوصاً اگر آن ها بتوانند قهرمانیشان در سری آ را پیش از موعد مسجل کنند. - آیا ممکن است تحت عوان پست مدیریت به یوونتوس برگردم؟ نه، واقعاً فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. علاوه بر این ها یوونتوسی ها هم نیازی به حضور من ندارند.

#35
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
من میگم کنته با یک گل قانع میشه و بازی رو فقط یه جوری میخواد به پایان برسونه تا واسه یورو لیگ خسته نشن ..........یا اینکه اینجا با تمام قوا میاد و تو یورو لیگ به پلوزو و امسال اون بازی میده
Spoiler

capture1_gp2v.jpg


#36
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
فیورنتینا خیلی بیشتر از یووه به این 3 امتیاز احتیاج داره .یوونتوس اگه شکست بخوره تو این بازی چیزی رو از دست نمیده ولی نتیجه نگرفتن فیورنتینا و فاصله گرفتن با ناپولی که احتمالا این هفته از پس رم بر میاد و از اون طرف برد احتمالی اینتر تو بازی خونگی مقابل تورینو و کم شدن فاصله امتیاز میتونه رویای لیگ قهرمانان رو براشون کم رنگ کنه پس فیورنتینا میاد که ببره . میاد جلوی یوونتوسی که حمله میکنه تاکتیک ضد حمله رو پیاده کنه . این وسط نقش کونته دوباره تو این بازی به نظرم به چشم میاد . یوونتوس حمله نمیکنه که ضد حمله بخوره . فیورنتینایی که به برد احتیاج داره باید حمله کنه در نتیجه بهتر از این نمیشه

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#37
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
یووه تا بدینجای کار 13 بازی متوالی در یوونتوس آره نا رو با پیروزی پشت سر گذاشته و در صورتی که فردا بتونه فیورنتینا رو شکست بده،به رکورد رویایی تورینو در فصل 76-1975 میرسه که تونسته بود 14 برد متوالی رو در خونه خودش کسب کنه... + یووه از زمان تاسیس یوونتوس آره نا 67 بازی رو تو این استادیوم برگزار کرده که از این 67 بازی 50 تا رو با برد پشت سر گذاشته...14 بازیش مساوی شده و فقط 3 شکست برابر بایرن، سمپ و اینتر داشته...

#38
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال


گریـه کونته ، بعـد از باخـت 2-4 ...

فردا برعکــسش رو می بینیـــــــــم :juventus:

تصویر




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#39
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال


گریـه کونته ، بعـد از باخـت 2-4 ...

فردا برعکــسش رو می بینیـــــــــم :juventus:

تصویر


گریه کدومه سهیل...این عکس ذوق و زرنگی عکاس رو نشون میده...درسته حالش گرفته شده بود ولی همون موقع من هر چقدر فیلم اون بازی رو پس و پیش کردم اشکی تو چشای کونته ندیدم...:D...یه همچین عکسی از مانچینی چند وقت قبل منتشر شده بود که رو نیمکت خوابیده در حالی که اون بازی مانچو یه لحظه از روی عصبانیت چشماشو بست و سریع باز کرد...عکاس درست حین بسته شدن چشماش ازش عکس گرفته بود...

#40
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
این بشر الکس رو انداخت بیرون و تو چش هممون گریه انداخت اونوقت واسه یه باخت بیاد گریه کنه حد اقل 10 بار وقتی قیافش اینطوری شده رو من دیدم............تیک داره :1: کلا میخواد دستاشو تو جیبش بذاره اینطوری میشه

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی