پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و پنجم سری آ- یوونتوس 1-0 تورینو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
73 پاسخ برای این موضوع

#41
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دوستانی که خیلی روشن فکرانه دارن انتقاد می کنن !!!

بازی یوونتوس اصلا تو نیمه دوم دلچسب و باب ِ میل هوادارای یوونتوس نبود ... اما یادتون رفته این تیم پنج شنبه یه بازی سنگین و پرفشار داشته ؟!!

یوونتوس در عین ِ حالی که تو نیمه دوم بازیش اصلا زیبا نبود اما خیلی حرفه ای گری کرد و نتیجه رو نگه داشت .. حتی اگه 0-2 هم جلو بودیم بازم نباید زیاد حمله می کرد ، چون بازم یه بازی سخت تو روز ِ پنج شنبه در پیش ِ ...



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#42
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
بازی عجیب غریبی بود ! من وقتی فیفا بازی می کنم و بازیکن هام خسته اند و بازی مهم در پیش هست، گل که می زنم تا آخر بازی بین مدافع هام پاس کاری می کنم. بازی امروز هم حداقل در ظاهر یه همچین وضعیتی داشت! یووه هیچ میلی به حمله نداشت. یعنی توپ به استفان که می رسید نزدیک میانه ی زمین، پیرلو بهش اشاره می کرد پاس بده به عقب ! بخش زیادی از بازی بعد از گل یووه پاس کاری های بین بونوچی-کاسرس و بونوچی-بارتزالی بود. از دقیقه 70 هم تورینو تصمیم گرفت جلو بکشه و مهاجم اضافه کرد و سیستم عوض کرد و 20 دقیقه پایانی یووه رو به دفاع مطلق آورد. کلا اصرار یووه به حمله نکردن در این بازی حتی یه مقداری غیر متعارف بود. یه خط توپ که به جلو برده می شد بازیکن صاحب توپ می چرخید و توپ رو برمی گردوند به خط دفاع !


Have You Heard
It's a Silent Dream


#43
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
یعنی اگه پنالتی اونا رو گرفته بود هم نتیجه رو از دست می دادیم و هم پیرلو رو برای بازی با میلان نداشتیم :fp:

#44
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
نمی دونم واقعا تا به کی می خوایم از تفکر فیفا و پس استفاده کنیم تیم پنجشنبه همین ساعت بازی داشته کمتر از 72 ساعت دوباره بازی کرده انتظار دارید نیمه دوم تیم هی حمله کنه ضد حمله بخوره؟ کمی منطقی باشید تیم بسیار تحت فشار هست این برد عالی بود عالی

[SIGPIC][/SIGPIC]
CLAUDIO MARCHISIO


#45
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

بوفون پس از بازی با تورینو در مصاحبه با خبرنگاران گفت :

" تورینو تیم خوبی است و این نتیجه نشان دهنده فصل ِ فوق العاده ای است که داشته اند "

" این یک بازی مهم برای ما بود . به تورینو تبریک می گویم بخاطر ِ عملکرد خوبی که داشتند اما این 3 امتیاز برای ما مهم بود . این یک دربی واقعی و یک نتیجه خوب برای ما بود "

" در این بازی خستگی زیادی داشتیم . مخصوثا در نیمه دوم که بازی به دقایق انتهایی نزدیک میشد . تورینو تا انتهای بازی سختی زیادی به ما وارد کرد اما در نهایت از این پیروزی خوشحالیم "

بازیکنان تورینو به پنالتی اعتقاد داشتند ..

" به نظر من اصلا برخورد نکرد . تنها یک تماس برای گرفتن ِ پنالتی کافی نیست ، همچنین به چگونگی برخورد و شدت ِ آن هم بستگی دارد "

قبول دارید که توز تفاوت ایجاد کرده ؟

" مطمئنا . ما امروز کارهای زیادی کردیم و کارلوس توز باگل ِ فوق العاده ای گه زد پیروزی را به ما هدیه کرد . معمولا شوت های بازیکنان بزرگ گره بازی را باز می کند "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#46
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
Spoiler



تصویر


یووه و تورینو، چیزی فراتر از رقابت دو همشهری




آنتونی لوپوپولو
Feb 21, 2014

دو باشگاه در خیلی چیزها مشترک بوده اند: سوابق مایه شرمساری، موفقیت ها، تراژدی ها و حتی ورزشگاه اما هواداران شان از اینها برای تحقیر همدیگر استفاده کردند. شاید تنها چیزی که میان آنها نقطه اشتراک واقعی و توافق نظر باشد همان موله آنتونلیانا است. ساختمانی که اسم دربی را از روی آن برداشته اند و حالا این ساختمان موزه ملی سینما شده. یوونتوس بیش از یازده میلیون هوادار در سراسر ایتالیا دارد که بیشترشان اهل جنوب و سیسیل هستند اما تورینو را افرادی غیر متخصص بنا کردند. مایو سولداتی در کتاب خود می نویسد: «این تیم، تیم طبقه کارگر بود، کارگران مهاجر که از کشورها یا استان های همسایه آمده بودند. طبقه فرودست و فقیر.» اما برای یوونتوسی ها که حتی نام تیم شان ریشه لاتینی دارد –زبانی که مختص افرادی خاص و کلیسا بوده- باشگاه شان تیم جنتلمن هاست، تیم پیشگامان صنعتی، محافظه کاران و بورژواهای ثروتمند. این بازی تقابل دو تیم از دو لایه مختلف اجتماع است که این بار در ورزشگاه جدید یوونتوس انجام می شود. ورزشگاهی مدرن با صندلی های جدید و مرکز خرید. استادیو المپیکو ورزشگاه قبلی حالا به تورینو تعلق دارد. باشگاهی باقی مانده از دوران بتنیو موسولینی که برازنده تورینو هم هست چرا که این باشگاه هنوز هم به گذشته ها تعلق دارد و در این میان یوونتوس است که مدلی برای آینده نگری شده.
تورینو، یووه را از سال 1995 به این سو نبرده و از 12 سال پیش به این طرف به این تیم گلی نزده که می شود در طول 9 بازی. برخی می گویند فیورنتینا رقیب بزرگتری برای یوونتوس بوده است اما همیشه همینطور نبوده. تورینو اولین باشگاهی است که هر دو جام داخلی را برده. آنها در دهه چهل میلادی پنج قهرمانی متوالی را به دست آوردند. هواپیمای حامل کل بازیکنانی که از بازی دوستانه در لیسبون می آمدند در سال 1949 بر فراز تپه های تورینو سقوط کرد و در میان 31 قربانی بازیکنان بزرگ این تیم دیده می شدند. روحیه تیم با این اتفاق نابود شد. تورینو بعد از این تراژدی یک بار در کورس قهرمانی در سال 1976 حضور داشت اما طلسم از همان موقع شروع شد. آنها سال بعد با وجود کسب تنها یک باخت در طول فصل کورس را به یووه باختند و دوم شدند. در دهه هشتاد سه بار متوالی در فینال جام حذفی به شکست تن دادند. جام یوفای سال 1993 را هم به خاطر خوردن گل در خانه از دست دادند. در قرن بیست و یکم مشکل مالی هم دست از سر آنها برنداشت.
حتی بازی های دوستانه دو تیم هم حالتی دوستانه نداشته و سال 1945 که با هم بازی کردند دست آخر با هم توی زمین گلاویز شدند. میزان شوخی ها و مسخره کردن ها هم کم نبوده، به خصوص بعد از حادثه هیسل که آنها در شعارهایشان به خاطر کشته شدن برخی از هواداران یووه در آن اتفاق ابراز خوشحالی کرده بودند و همین آتش کینه میان دو تیم را شعله ور تر کرد.

منبع

ترجمه

[SIGPIC][/SIGPIC]


#47
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

کارلوس توز ، زننده تک گل یوونتوس که توانست به زیبایی با ضربه شوت دروازه تورینو را باز کند در پایان بازی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت .

انگشتت چطوره ؟

" اکنون خوبه . من برای پیروزی خوشحالم ! "

مشکلی برای بازی بازی بعدی نداری ؟

" نه ، هرگز "

بازی شبیه به بازی پنج شنبه ، همراه با سختی ِ زیاد ...

" بله . ما می دانستیم که تورینو تیم خوبی است و برای مبارزه خواهد آمد و سختی زیادی به ما می دهد . اما در نهایت پیروزی را بدست آوردیم "

گلی که با دقت و سرعت عمل ِ بالا زدی ..

" بله . این گل ِ فوق العاده ای بود . خوشحالم که بخوبی توانستم ضربه بزنم "

شادی پس از گلی که داشتی ...

" یک ترومپت بود ! "

معنی خاصی می دهد ؟

" نه .. این چیزی است که در آرژانتین می گویند و رایج است "

در اول در خط حمله در کنار یورنته بودی و مدام با او صحبت می کردی ، اما در نیمه دوم با وجود فضای زیادی که داشتی کاری صورت ندادید ..

" در حقیقت این بیشتر در 25 دقیقه ابتدایی بود و در نیمه دوم توپ بسیار کم تر نسبت به قبل در اختیار ما بود . در نتیجه بازی کردن در مقابل تیمی که در فضای خالی بهترین کار را انجام خواهد داد ، اصلا آسان نخواهد بود "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#48
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
خوب باز شد :1: وقتي حذف شديم از ليگ قهرمانان قطعا بايد خودمون رو براي اين شرايط بازي در سه روز اماده ميكرديم قشنگ خستگي رو ميشد تو بازيكنان ديد بازي خوبي رو انجام نداديم مخصوصا نيمه دوم و يه پنالتي هم برا تورينو گرفته نشد حاا اينا به كنار مشكلي اصلي من تو اين بازي چيز ديگه اي بود كه نديدم كسي اشاره كنه اونم اين بود چرا جاي ويدال و پوگبا عوض شده بود عملا بااين حركت كونته هم اين دو بازيكن و ليخ رو هم از جريان بازي انداخته بود كلا حركت عجيبي بود وقتي دو بزيكن تو پست هاي خودشون خوب هستن دليل اين جابه جيي چي هستش ؟ ((البته من از دقيقه 30 ديدم قبلش رو نميدونم)

06974274285927411678.jpg

تو حتی توی این شرایط هم ...


#49
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
یه نفر گل توز رو بزاره :135555:

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#50
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
من متاسفانه بازی را نتونستم ببینم. ولی از صحبت های دوستان میشه تفاوت بازی در دو نیمه را احساس کرد. به هر حال تیم در موقعیت حساسی قرار داره و بازی های خیلی خیلی پرفشاری را پیش رو داره و این سه امتیاز ها با هر کیفیتی برای تیم حیاتی هست. تیم آخر هفته با تیمی بازی داره که طرفداراش توی ورزشگاه یوونتوس آتیش به پا کردند وای به حال ورزشگاه خانگیشون. جو بازی سنگین خواهد بود و بعد با میلانی که بازی قابل قبولی در لیگ قهرمانان در مقابل تیم خوب اتلنتیکو مادرید ارائه داد و حالا هم سمپدوریا را با نتیجه دو بر صفر برد. ظاهرا سیدورف موفق شده تغییرات مثبتی را در تیم میلان ایجاد کنه. با این بازی های پیش رو باید به کونته حق داد که به تیمش در زمین بازی فشار زیادی نیاره و ریسک کنه ،حتی اگه با یک گل جلو باشه اجازه حمله به تیم حریف را بده چون خودمون می دونیم که نیمکت درست و حسابی نداریم و اگه لیخ فقط دفاع کنه و حمله نکنه بهتر از این هست که ایسلا در زمین باشه و با حمله ها و حرکت های بیهوده انرژی بقیه بازیکن ها را بگیره. از نبود ویدال هم در مقابل میلان ناراحت شدم ولی اگه اشتباه نکنم بعد میلان با فیورنتینا بازی داریم که ترجیح میدم ویدال برای اون بازی در زمین باشه، گرچه که سه تا بازی با فیورنتینا با فاصله نزدیک داریم ولی برای لیگ را ترجیح میدم باشه. این برد را هم به همه یوونتوسی های عزیز تبریک می گم. :juve: :juventus: :juve:



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#51
ho3ein_bianconeri

ho3ein_bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 136 ارسال
  • Locationshiraz
نیمه اول خوب بودیم و راحت و روان بازی می کردیم ولی نیمه دوم تیم کلان عقب کشید شاید به خاطر بازی پنجشنبه شب احتمال مساوی یا حتی باخت هم بود تو این بازی که در کل شانس باهامون یار بود اون صحنه هم فکر کنم پنالتی بود چون پیرلو پای الکدوری رو زد ( این نظر منه ) نیمه دوم انگار شده بود نیمه دوم بازی با ترابوزان . ============= ویدال از اون روزهای بدش بود و واسه بازی حساس با میلان محروم شد نیمه دوم هم که تعویض شد به احتمال زیاد بازی با ترابوزان فیکس بازی میکنه چون یکشنبه استراحت میکنه کاسرس هم یه سوتی داد که بونوچی مجبور شد خطا کنه در کل گویا قرار نیست این دو نفر از سوتی دادن دست بکشن :fp: پیرلو هم یه خورده افت کرده تو ضربات ایستگاهی قبلا بهتر کار می کرد . پوگبا و ویدال هم اصلا تو این جا به جا یی پستها خوب نبودن.
[SIGPIC][/SIGPIC]

#52
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

تقدیم به تورین

تصویر

بوفون پس از بازی امشب با اسپورت مدیاست به گفت و گو پرداخت :

"بازی دشواری بود.

برای قهرمانی ، برای تورین و برای مربی و بازیکنانی که این رقابت را برایمان هیجان انگیز کردند . حالا امتیاز این بازی در دست ماست.

این مهم بود که برای بردن بازی کنیم و گل بزنیم. این هدف ما بود و به آن رسیدیم.

در مورد ال کادوری من برخوردی ندیدم. او قسم می خورد که او را زده اند. اما دلایل قانع کننده ای برای برخورد احتمالی به وجود آمده ارائه نمی کرد."

در مورد قرعه یورو ؟

"اگر من تا آن موقع آماده باشم با تیم خواهم بود . این مربی خواهد بود که تصمیم می گیرد در آینده بوفون در تیم ملی خواهد بود یا خیر."

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#53
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
تو این شرابط هیچی از برد مهم تر نبود که به دست اومد . حالا تیم چطوری بازی کرده و با اشتباه داور برده و ... زود فراموش میشه . تبریک

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#54
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
شاید بازی رو میتونستیم بهتر انجام بدیم ولی باز هم حریف حرفی برای گفتن نداشت ومیشد پیش بینی کرد که برنده ی بازی ما هستیم پیشاپیش باید بریم برای جشن قهرمانی

#55
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
خب به سلامتی با پنالتی که ریتزولی روی ال کادوری نگرفت،خوراک کوریره دلو اسپورت،رودی گارسیا و دوستان جور شد...

#56
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
کلا نیمه ی دوم که یووه چیزی نداشت تا بخوایم در موردش صحبت کنیم.

در مورد نیمه ی اول هم وسط نیمه گفتم.اما دلیل جاجایی بین پوگبا و ویدال توی تصویر زیر مشخصه


تصویر


تورینو اکثر حملاتش رو از سمت راست جایی که چرچی و دارمیان همکاری خوبی با هم داشتن انجام میداد و پوگبا هم دوندگی و سرعت لازم برای تقابل با این دو نفر رو نداشت.بنابراین ویدال به این سمت اومد تا جلوی نقطه ی قوت تورینو رو بگیره و دیدیم که موفق هم بود و توی نیمه ی دوم اکثر حملات تورینو از سمت چپشون انجام شد.

ضمن اینکه این مسئله رو هم باید بگم که هماهنگی بین پوگبا و لیخت، هم توی دفاع و هم توی حمله خیلی پایین بود و تورینو هم بخاطر تحرک پایین پوگبا توی حمله از این سمت نسبت به سمت راست تیمشون خیلی موفق تر بود.

در مجموع برد خیلی مهم و حیاتی ای بود.تبریک میگم



07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#57
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
تو این بازی بالاترین نمره رو توز گرفت و بهترین بازیکن زمین معرفی شد بدترین بازیکن زمین هم چرچی معرفی شد بعد از چرچی بازیکنی مثل ویدال هم به همراه و ایموبله و 5 نفر دیگ که کاسارس هم جزوشونه کمترین نمره رو دریافت کردن دروازه بان تورینو و آسامو بعد از توز بهترین بازیکنان زمین معرفی شدند

#58
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

برای موفقیت باید خشن بود

تصویر

مشکل خستگی وجود ندارد. کاملا واضح است که بازی های بسیار بسیار مشکلی پیش روست و تورینو چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها با ورونا در حال رقابت هستند.

در چشم من ، بازی ما از نظر تاکتیکی عالی بود همانطور که با تفکراتی آماده و قلب هایی تپنده بازی کردیم. ما به تورینو شانس های کمی دادیم و سعی کردیم حمله های از ناحیه کناری آنها را که نقطه قوت عمده شان بود محدود کنیم.

ایموبیله ، چرچی و ال کادوری در هر لحظه خطرناک خواهند بود و اگر ما اجازه قدرت نمایی به آنها می دادیم ریسک بزرگی کرده بودیم. بنابراین تمرکز خود را صد در صد حفظ کردیم. این آسان نیست و من از بازی شاگردانم پس از تنها سه روز استراحت راضی هستم.

اکنون ما باید بر روی بازی پنج شنبه شب تمرکز کنیم. اتمسفر سنگینی در ترکیه حاکم است و هرکه صعود ما را از پیش قطعی می داند در اشتباه است. ما نیاز به گلزنی به محض ورود به زمین داریم.

تورینو نیز 3-5-2 بازی کرد. که با یک تک مهاجم به 3-5-1-1 می رسید و عرض بازی را گسترش می داد. چرچی مهاجمی است که توانایی تغییر پست دارد ، او می تواند ناگهان به داخل محوطه جریمه آمده و خطرنک باشد. من فکر می کنم تاکتیک محدود کردن او را عالی اجرا کردیم."

کنته بیان می کند که پاس های عرضی بجای پاسهای عمقی در دستور کار بود.

"کاری که امشب کردیم بداهه نبود. ما موقعیت را بررسی کردیم. ما به مالکیت توپ برای کشاندن مهاجمان آنها بسمت خود احتیاج داشتیم نه اینکه مهاجمان برگردند و توپ را بگیرند ، که فضا را برای هر حمله از کناره ها بر رویشان ببندیم و یا حداقل آنها را خسته کنیم.

بیایید بگوییم ال کادوری در موقیعت بود و برخورد نیز داشت. من به هر آنچه در زمین رخ داد احترام می گذارم ، حتی اگر پنالتی بود. خوشبختانه داور تصمیم درستی برای ما گرفت ( می خندد)

تورینو را به خاطر بازی خوب خود و ونتورا را به خاطر کار عالی اش ستایش می کنم ، من کمتر کسی را ستایش می کنم اما آنها واقعا لایق آنند.

اگر از من بپرسید این فصل آرامش بیشتری داریم.ما رقابت خوبی داریم ، اما رم نیز فوتبلا خوبی ارائه می کند .

آنها امسال از ناپولی خطرناک ترند ؟

"بله یقینا ، آنها در اروپا نیستند و با هیچ مشکلی که من در اولین فصل حضورم در یووه داشتم نیز مواجه نیستند. ما باید مراقب باشیم ، دادن امتیاز همانطور که در مقابل ورونا رخ داد باعث امیدواری آن ها می شود.

رم دیشب این پیغام را فرستاد و ما امشب به آن پاسخ دادیم و در هفته بعد باید در میلان به مصاف آنها رویم. چیزی که مرا نگران می کند این است که نتوانیم تا قبل از 7 صبح جمعه از ترکیه بازگردیم و یکشنبه دوباره به میدان رویم که در آن صورت جایی برای استراحت نخواهیم داشت.

من میدانم که زیاد دوست داشتنی نیستم ، اما بر روی کارم بسیار جدی ، متمرکز و سخت گیر هستم. من معتقدم که برای موفقیت باید اینگونه بود."

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#59
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

^

" من فکر می کنم که امروز با تورینویی روبرو شدیم که با یک آمادگی جسمی آمده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت و بسیار آرام تر از ما بود "

" ما فشار بازی که رُم انجام داده بود و پیروزی که کسب کرده بود را حس می کردیم و اما ما بازی بزرگی را با فکر ِ آزاد و قلبی پر حرارت انجام دادیم "

" ما بازی خوبی را انجام دادیم و از این جهت خوشحالیم . فراموش نکنید که بازی ما در شرایطی انجام شد که بازیکنانما در نیمه دوم خستگی زیادی را حس کردند . در بازی که دربی بزرگی است و در مقابل تیمی که برای بازی بدنی و جنگیدن آماده شده بود و آموزش دیده بود "

" به نظرم استفاده چرخشی از بازیکنان جواب داد . نمی توان فراموش کرد که 3 روز پیش بازی کرده بودیم و حالا هم بازی برگشت با ترابوزان و سپس بازی با میلان خواهد بود . بازی با میلان مطمئنا دیداری بزرگ خواهد بود "

" بازیکنان تورینو بازی خوبی انجام دادند . بازیکنانی مانند آلسیو چرچی و الکادوری که البته توانستیم آن ها را بخوبی متوقف کنیک . نباید فراموش کرد که بازی مهمی ا با پیروزی پشت سر گذاشتیم "

" توز یک قهرمان است و من از بازی او شگفت زده شدم . او بازیکنی است که بسیار در خدمت تیم بازی می ند و البته در تیم بسیار مهم و موثر است . توز با وِیژگی و شرایط ِ تیمی ما بسیار خوب وفق پیدا کرده و عالی بازی می کند "

" گلی که او زد نشان داد که سطح بالایی دارد . مطمئنا حضور او برای ما یک مزیت مهم حساب می شود و او بازیکنی است که می توانند مانند امشب بسیار کارساز و در بازی گره گشا باشد "

" این بازی بود که داور تحت فشار بود . شما به راحتی در مورد اشتباه داور صحبت می کنید اما به این سادگی نیست . شاید برخوردی باشد اما هر برخوردی نمی تواند داور را به گرفتن ِ یک ضربه پنالتی وادار کند . ریتزولی در دقیقه 12 بازی بخاطر یک خطا که فکر می کنم ویدال پیراهن بازیکن حریف را کشید کارت ززد به ویدال می دهد و او از بازی آینده محروم می شود . اما نمی توان به سادگی اشتباهات را به یک تیم ربط داد "

" اگر ما می خواستیم تا دقیقه آخر حمله کنیم ممکن بود که گل دریافت کنیم و خطرناک باشد . بازی پرفشاری را بعد از بازی 3 روز قبل انجام دادیم و این اجازه نمی داد که ما همیشه به حمله فکر کنیم زیرا ممکن بود که اشتباه کنیم . ما در دقایق پایانی کمی افت کردیم زیرا می ترسییم که مانند بازی با هلاس ورونا اتفاق بیوفتد "

" بهر حال استفاده از بازیکنان جایگزین به نوعی اجباری است ، ضمن اینکه بازیکنان نیمکت نشین هم انگیزه بالایی دارند و می توانند کمک کنند "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#60
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ترومپت توز یه معنی بدی هم میده هاااااااااااا

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی