پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و دوم سری آ- یوونتوس 3-1 جام دزدهای آماتور

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
100 پاسخ برای این موضوع

#101
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
این پست رو من بعد از بازی با کالیاری در دفاع از لیخت و زمانی که انتقاد شدیدی از سانترهای ضعیفش شد ارسال کردم


اکثر حرکات لیخت بصورت انفجاری و خیلی سریع انجام میشه و حوزه ی عملکردش هم کل طول زمین هست و طبیعتا وقتی به کناره های محوطه ی حریف میرسه نهایت فشار بدنی رو متحمل میشه و تقریبا توی بالاترین سطح از ظرفیت تنفسی خودش هست. توی این شرایط هم مغز توان درست تصمیم گرفتن نداره و هم عضلات توان واکنش درست رو ندارن.خب وقتی توی این شرایط قرار میگیره مجبوره توی اولین فرصت توپ رو ارسال کنه تا هم شانس ایجاد فرصت رو از دست نده و هم مالکیت توپ رو به حریف واگذار نکنه.معمولا هم توی این شرایط توپ از سوی مدافعین حریف بلاک میشه.
این مورد رو فقط از این جهت گفتم که معمولا خودم این شرایط رو زمانی که با دوستان بازی میکنم تجربه میکنم و زمانی که به نهایت توان تنفسی نزدیک بشم توپ رو توی اولین فرصت جایی میفرستم که کمترین ضرر و بیشترین سود ممکن رو در بر داشته باشه.

در کل هم اگر بخوایم در مورد استفان قضاوت کنیم کمتر بازیکنی توی فوتبال اروپا وجود داره که این سطح از توان بدنی رو به همراه فاکتورهای عالی دفاعی و هجومی و دوندگی رو از خودش نشون بده.


بخاطر قطعی دو سه روزه ی برق بازی رو نتونستم ببینم و ظاهرا مثل همیشه یه بازی فوق العاده زیبا رو از دست دادم.
احساس خوبی نسبت به این بازی نداشتم ولی خوشبختانه احساسم اشتباه بود.

با تاخیر برد رو تبریک میگم.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی