پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

5 درسی که از بازی یوونتوس – سمپدوریا فرا می گیریم

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

1- آرتورو ویدال از این فصل توقف ناپذیر خواهد بود


تصویر



این هافبک شیلیایی دو گل به ثمر رساند که یکی از آنها پنالتی ای بود که خودش بدست آورد. طبق معمول پنالتی را زیبا و ساده ، به بالای سر دا کاستا فرستاد.

او در ضد حملات هم هوشیار بود . زمانی که بازیکنان تیم سمپدوریا پس از گل به خودی بارزالی برای برگرداندن نتیجه حمله می کردند او از فرصت های ضد حمله به خوبی استفاده می کرد.

عملکرد ویدال انکار ناپذیر است. نمایش درخشان او در این فصل با 10 گل زده در سری آ کاملا نمایان است ، که با تعداد گل های او در فصل 2012-2013 برابری می کند ، با اینکه هنوز 18 بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

او به عنوان یک هافبک دفاعی هم خوب عمل کرد ، سه تکل و یک دفع توپ در این بازی ، نشان می دهد که چرا او انقدر برای بیانکونری ارزشمند است.

2- سن جیانلوئیجی بوفون آنطور که فرانس بکن بائر فکر می کرد بالا نرفته است


تصویر

بعد از بازی با بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان فصل گذشته و گلی که بوفون خورد ، مربی قبلی آلمان ها بوفون را به یک بازنشسته تشبیه کرد.

از آن موقع ، هرچند کاپیتان یوونتوس عملکرد خیره کننده ای داشت ، همچنان منتقدان زیادی از عملکرد او وجود داشتند. او بار دیگر وارد زمین شد و شوت موستفی ، بازیکن سمپدوریا ، را در نیمه اول بسیار عالی سیو کرد ، بطوری که در جمع یکی از بهترین واکنش های فصل قرار می گیرد. او این عملکرد را با دفع شوت ادر ادامه داد.

ممکن است او 35 ساله باشد ، اما در حال حاضر تعداد خیلی خیلی کمی ، اگر حتی وجود داشته باشد ، دروازه بان بهتر از او در دنیای فوتبال وجود دارند.

3- حضور کلودیو مارکیزیو هنوز برای آنتونیو کنته حیاتی است



تصویر

اخیرا شایعات زیادی درباره هافبک متولد تورین و انتقال او به منچستر یونایتد وجود داشت ، همانطور که حضور دیوید مویس در بازی با کالیاری گواهی بر این موضوع بود.

با حضور پوگبا و گرفتن جای او ، او مدت طولانی تری را بر روی نیمکت گذراند اما در این بازی ثابت کرد که می تواند در انواع پست ها بازی کند.

شماره 8 یوونتوس جانشین آندره آ پیرلو در قلب خط هافبک شد و در حالیکه حملات سمپدوریا را به خوبی خنثی می کرد ، سرعت بازی را نیز در دست گرفت .

4- بازیکنان یووه با بازیکنان هیچ تیمی قابل مقایسه نیستند


تصویر

آنتونیو کنته تصمیم گرفت آندره آ پیرلو و لئوناردو بونوچی را در این بازی کنار بگذارد ، با این حال این تیم باز هم درخشان عمل کرد.

ماکیزیو بیشتر از یک هافبک ساده نشان داد ، در حالیکه آنجلو اوگبونا هم در قلب دفاع عملکردی مشابه او داشت و اثبات کرد که چرا باشگاه انقدر برای جذب او از تیم همشهری ، تورینو ، تلاش کرد.

ما می توانیم حتی جابجایی بیشتری از بازیکنان را در برابر رم در مرحله یک چهارم کوپا ایتالیا در این هفته شاهد باشیم تا کنته به بازیکنان بیشتری استراحت دهد. نمی توان هیچ باشگاهی را در سری آ از لحاظ بازیکن با بیانکونری مقایسه کرد.

5- آینده تنها روشن نیست ، آینده سیاه و سفید است


تصویر

آنها تا اینجای کار برای کسب سومین اسکودتو متوالی درخشان عمل کردند ، غول های تورین در این فصل هایی که گذشت استعداد های بسیاری را برای آینده خود نیز جذب کردند.

مانولو گابیادینی گل زد ، باعث یک گل به خودی توسط یاران یوونتوس شد و یک شوت سرکش را به تیرک دروازه بوفون کوبید ، عملکرد او عالی بود ، و این بازیکن 22 ساله تحت مالکیت یوونتوس نیز قرار دارد.

همین چیزها را می توان درباره دومنیکو براردی گفت ، کسی که چهار گلش به میلان برای اخراج آلگری کافی بود . و تعداد بیشتری از بازیکنان جوان در سر تا سر سرزمین چکمه ای وجود دارند و چشم انداز ترسناکی از آینده یوونتوس ساخته اند.






تصویر



تصویر


I Joined Juventus Too Soon






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی