پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سیزدهم سری آ لیورنو 0-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
62 پاسخ برای این موضوع

#61
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال
گل یورنته در اثر پا به توپ شدن سریع اساموا در وسط زمین و در حالی بود که لیورنویی ها یک خورده جلو کشیده بودن و خط دفاعیشون از حالت تجمعی و پر تعدادی بخ کم نفری و کم تراکمی رسیده بود و همین که اساموا داشت میومد به وسط زمین اونها هم داشتند برمیگشتن ولی دفاعشون کم تعداد شده بود... ولی جدا در نیمه اول خیلی خوب دفاع کردن اما واقعا از نظر خط حمله هیچی برای گفتن نداشتن.

#62
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

^
رضا حتما این مسئله رو هم تصدیق میکنی که اگر حرکت مارکیزیو و قرار گرفتنش توی اون نقطه نبود هیچوقت توز فرصت شوتزنی پیدا نمیکرد؟


فکر کنم منظورم رو اشتباه گرفتی. چون عکس های گل رو گذاشته بودی یاد حرکت یورنته افتادم و نقل قول کردم. مدتی بود می خواستم این رو بگم و با عکس های پستت بهم یاد آوری شد. در جواب به بحثت نگفتم این رو.

یکی دو بازی پیش بود هم آخه اگر درست یادم باشه، یه مدافع اومد با شونه زد بهش، خود مدافع در نتیجه برخورد با یورنته عقب عقب رفت و تعادلش رو از دست داد :21:


Have You Heard
It's a Silent Dream


#63
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
البته در این مورد کاملا درست میگی رضا دقیقا ووچینیچ هم وظیفه ی نگه داشتن توپ در حالت پشت به دروازه رو داره اما قدرت بدنی یورنته رو نداره و حتی با وجود تکنیک بالاتر زمان حفظ توپش کمتر از یورنته هست و از این لحاظ و با توجه به اینکه این مورد یکی از تاکتیک های تمرین شده ی تیم هست و بارها ازش برای گلزنی استفاده کردیم وجود مهره ی کارآمدی مثل یورنته خیلی میتونه ما رو توی انجام دادن این تاکتیک موفق تر کنه. ظاهرا کونته خوب می دونه چطور از تواناییهای بازیکناش به بهترین نحو استفاده کنه و خود یورنته هم واقعا کیفیتی فراتر از اون چیزی رو که فکرش رو میکردم ارائه داده و در آینده میتونه بهتر از این هم باشه. من قبل از ورود یورنته و حتی تا همین یکی دو ماه گذشته حس خوبی به یورنته نداشتم و آینده ی خوبی رو براش متصور نبودم و حتی شدیدا با خریدنش مخالف بودم، اما الان یکی از طرفدارای پر و پا قرصش هستم:1:


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی