پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هقته یازدهم سری آ- پارما 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
34 پاسخ برای این موضوع

#21
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال
دلیل بازی پادوین چیه واقعا !!! این بابا بدرد 18 نفر نمیخوره که بره حالا جزوه 11 نفر ! با وجود پوگبا پیرلو تو پست این بشر چرا این بازیش میده کونته ...

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#22
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
pogba
http://www.mediafire...c2g5qjcd1cvmc4w

#23
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
تبریک ! روی نبوغ کوالیارلا و فرصت طلبی پوگبا به گل رسیدیم ! انصافا کوالیارلا چه ضربه فوق العاده ای به تیرک زد ! و پوگبا عالی به توپ ضربه زد ! یعنی اگر مارکیزیو به این توپ ضربه زده بود صدی نود توی آسمونا باید دونبال توپ میگشتیم ! یک برد دلچسب از پارمایی که فقط دفاع بود و یک حمله داغون...

71312052046200342812.jpg


#24
Heypnotism

Heypnotism

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 152 ارسال
مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم راضیم از نتیجه نحوه ی یازی تیم در این مقطع از فصل و بازی های فشرده هم مهم نیست مهم 3 امتیاز هاس که در یه هفته 9 امتیاز گرفتیم با 3 کلین شیت تبریک

#25
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
پارما اعصاب خوردکن بازی می کرد .. خیلی می زدن اما کلا هم تیم ِ دست و پا بسته ای نبودن .. به نظرم باید بیشتر قدر کوالیارلا رو دونسـت .. کم بوده که تو بازی موثر نباشه .. پوگبا هم که واقعا فرصت طلب هست .. تبریـــــــــــــــــــــــــــــــک :53::53::53:



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#26
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
پارما اعصاب خوردکن بازی می کرد .. خیلی می زدن اما کلا هم تیم ِ دست و پا بسته ای نبودن .. به نظرم باید بیشتر قدر کوالیارلا رو دونسـت .. کم بوده که تو بازی موثر نباشه .. پوگبا هم که واقعا فرصت طلب هست .. تبریـــــــــــــــــــــــــــــــک :53::53::53:



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#27
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4141 ارسال
بهترین برد این فصل تا حالا همین بود. واقعا به مارکیزیو و جوینکو برای نجات تیم هیچ امیدی نیست. کونته در لحظات اخر خیلی پریشان و پر داد و فریاد بود. برد دلچسبی بود به امید سقوط رم و ناپولی... در ضمن امایوری در شکست خوردن پارما بی تاثیر نبود.

#28
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
واقعا دل و رودمون بیرون اومد تا بردیم . من هم موافقم اگه جووینکو یا مارکیریو بودن اون توپ رو خیلی احتمال داشت خراب کنن ولی پوگبا عالی زد . از وقتی پیرلو وارد زمین شد تمام بازیکنان تیم انگار از نو متولد شدن توی بازی و هر کس وظیفه ی خودشو به بهترین شکل ممکن انجام داد . بازی واقعا سخت بود و خوشحالم که با تیم هایی مثل فیورنتینا ، سمپدوریا و این پارمای لعنتی دور برگشت تو خونه ی خودمون بازی میکنیم .
دوست دارم جووه

#29
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال
ای جووووونم فابیو ، بزار بیای تو بعد ضربه فنی بزن :1: دمت گرم ، مصدومت هم آماده تر از خیلی هاست :53:

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#30
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
برد خیلی خوبی بود.تبریک بازی خوبی انجام ندادیم.تحرک بازیکنهامون توی زمین کم بود، بخاطر خستگی ناشی از بازیهای فشرده خلاقیت بازیکنامون به صفر نزدیک شده بود و همینطور توان انجام وظایفشون رو به نحو احسن نداشتن.در کل برنامه ای برای حمله نداشتیم و پارما هم با دفاع همه جانبه تمام راه ها رو جلومون بسته بود.ضمن اینکه با داشتن بازیکن های خطرناکی مثل بیابیانی و کاسانو شدیدا روی ضدحملات خطرناک بودن و همین هم باعث دست به عصا بودن یووه میشد. روی یک صحنه حرکت بیابیانی و پشت پای آمائوری واقعا ارزش یک گل رو داشت.موقعیت خیلی خطرناکی بود و از یووه خیلی بعید بود که انقدر توی اون صحنه خوش شانس باشه که اون توپ گل نشه. مهاجمینمون که تعویض شدن به هیچ عنوان دیگه امید نداشتم که گل بزنیم ولی خوشبختانه باز هم کوا یه گل سرنوشت ساز برامون ساخت و توی بازی ای که تعداد خیلی کمی موقعیت گل داشتیم و شاید حتی مستحق برد هم نبودیم 3 امتیاز شیرین رو برامون به ارمغان آورد. در مورد بازیکنها ; جووینکو به هیچ عنوان به درد اون پست نمیخوره.توی هر کجای دنیا و توی هر لیگی اگه تو این پست بازی کنه هیچ کاری ازش برنمیاد.اینسینیه و جووینکو دو تا بازیکن با شرایط تقریبا برابر و سطح بازی یکسان هستن ولی اینسینیه با بازی توی پست مناسب روز به روز بیشتر اوج میگیره ولی در مقابل جووینکو یا روی نیمکته و یا دقیقا بدترین نقطه ی زمین به بازی گرفته میشه. پادویین شدیدا ضعیف بازی کرد.توی حمله که هر وقت توپ بهش رسید تمام زحمات تیم رو به باد داد و توی دفاع هم بعضا جا میموند و بیشتر وظایف دفاعیش رو بارتزالی انجام میداد.فقط یه سانتر زمینی خوب داشت که تنها موقعیت خطرناک نیمه ی دوممون رو بوجود آورد که شوت توز رو میرانته گرفت. اصلا یکی از معضلات تیم توی این بازی همین دیر رسیدن پادویین و در مواقعی هم آساموا به موقعیت هجومی مناسبشون بود که برنامه های تیم رو برای باز کردن دفاع پارما عقیم میذاشت. پوگبا در عین اینکه گل زد یک نمایش معمولی داشت،ویدال و مارکیزیو و پیرلو هم در مجموع نمایش متوسطی داشتن.اما توی خط دفاع بارتزالی مثل همیشه عالی بود و اوگبونا هم کاملا بی نقص بود و نمره ی قبولی گرفت.توی یک صحنه سرعت بالای خودش رو نشون داد که واقعا قابل توجه بود. در مجموع در روزی که خوب نبودیم خوش شانس بودیم و بردیم و خیلی هم این برد به من چسبید.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#31
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Why you remain with us
More expensive than other times
A Great Qua

تصویر


لعنت به تو پسر! تو بی کله ترین آدمی هستی که تو زندگیم دیدم! گندت بزنن با اون نوسانت که یه روز استپ نمی تونی بکنی و یه روزم اینجوری شاهکار می کنی :1:


فقط چند ثانیه برای کوالیارلا کافی بود که نسخه ی پارما رو بپیچه ... سوت های کاملا میزبان نوازانه ی داور بازی باعث شد که تا دقیقه ی 77 برای گل زدن صبر کنیم و بالاخره یه بار دیگه روی هنرنمایی کوالیارلا و شوت دیدنیش یه تک به تک تیپیک گیر پوگبا بیاد و به واقع فقط 3-4 تا بازیکن در یوونتوس می تونستن چنین توپ روی هوایی رو وارد دروازه کنن :22:

واقعا درود بر روان پاک موتا، ایسلا، مولینارو، ملبرگ، دی چلیه، پلوزو و تمام مدافع کنارهایی که برای یووه بازی کردن! بابا این پادوین خیلی دیگه خره!


اصلا کاه تو مغز آدم بگذاری یه برون دهی بهت میده! ولی واقعا به ماده ی دورن جمجمه ی پادوین نمی تونم پی ببرم. د ِ لا مصب استپ کردن که دیگه چیزی نداره با خودش که یه استپ هم بلد نیستی گاگول!


ولش کن دیگه نمی خوام شیرینی این برد رو تلخ کنم. به هر حال برد خیلی خوبی بود و با یه روحیه ی خوب به مصاف بازی با رئال می ریم. نمی دونم لیخت و ووچینیچ به بازی سه شنبه می رسن یا نه ولی واقعا اگه نباشن برای اون بازی خیلی حیفه و بخش زیادی از قوای هجومی موثرمون رو نخواهیم داشت.



*جناب آقای داور یادت باشه یووه به این راحتی ها پا پس نمی کشه! با این سوت ها فقط یوونتوس رو عصبانی تر می کنی ...




#32
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
لوليديم تيم حريف را.......ماركيزيو و پادوين خجالت بكشين بچه 20 ساله از جفتتون بيتر تر بازي ميكنه

capture1_gp2v.jpg


#33
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

طلسم ِ کونته در تاردینی ، شکست !


پر هیجان ترین بازی فصل تا به اینجا . بازی ای که واسه بردنش خون بازیکنا شاید نه ، اما خون ِ ما و کونته و نیمکت نشینا واقعا بالا اومد . یه بازی پر از تاکتیک و ضد ِ تاکتیک از کونته و دونادونی که فقط چند ثانیه برای تعویض ِ طلایی ِ کونته کافی بود که سرنوشت ِ بازی رو رقم بزنه . بازی ِ یوونتوس - میلان 2011/12 ، توی دو بازی حذفی و لیگ ، تعویضا بازی رو عوض کردن ، بازی یوونتوس - اینتر ، بازی یوونتوس - ناپولی و ... همه از این دست بازی ها بودن که کونته با تعویضش ورق رو برگردوند . وقتی میبینی نمیشه به دروازه ای که 10 نفر دفاع جلوش هستن نزدیک شد ، پس بهترین کار اینه که بازیکنی رو بیاری که توی شوت های غافل گیر کننده و دقیق امتحانش رو پس داده . این یه برگشت از مصدومیت ِ فوق العاده برای کوا بود و چه تکمیلی کرد پوگبای جوان حرکت ِ کوا رو . وقتی که پیرلو آماده ی اومدن به زمین می شد ، حتی گزارشگر ِ الجزیره هم حدس از تعویض با پوگبا میزد ، اما کونته به جای پوگبا مارکیزیو رو بیرون آورد و نتیجه ش هم یه گل ِ 3 امتیازی توی زمینی بود که همیشه برای ما طلسم بوده . طلسمی که برد توی تاردینی رو برای ما یه خاطره ی 3 ، 4 ساله از تیم ِ زاکرونی گذاشته بود . یوونتوس قدم ِ بلندی برداشت . این یه بازگشت ِ فوق العاده بود بعد از بازی با فیورنتینا که 3 برد با 7 گل ِ زده و بدون ِ گل ِ خورده به دست بیاد . این میتونه یه هشدار برای دو تیمی باشه که در فاصله ی 4 روز قراره به تورین بیان . یوونتوسی که از چنین بازی ِ فشرده ای با برد بیرون بیاد ، مطمئنا رقیب ِ آسونی برای رئال و ناپولی نیست .

پارما با 3-5-2 جلوی یوونتوس میرر کرد و همین تقابل ِ خط به خط ِ بازیکنا ، جنگ ِ تن به تن رو بیشتر کرده بود . اوایل ِ بازی پارما با تکیه بر قدرت ِ میزبانی ، سعی بر دیکته کردن ِ خودش به یووه داشت ، اما بعد از حدود ِ 10 دقیقه یوونتوس با کمک ِ هافبک ها بازی رو گرفت و بیشتر روی نفوذ از سمت ِ ماتیا کاسانی یا شوت از راه ِ دور کار کرد که تونست حتی چندین موقعیت ِ خوب هم فراهم کنه . نیمه ی دوم هم این مورد ادامه داشت با این تفاوت که برای جلوگیری از ضد ِ حمله ، آزامواه مقداری از بار ِ هجومیش کم کرده بود و تقریبا پوگبا داشت سمت ِ چپ رو ساپورت می کرد . جابجایی های جووینکو خیلی خوب بود توی خط ِ حمله ، اما متاسفانه توز نتونست روز ِ پر فروغی داشته باشه . روی تک موقعیت هایی که براش مهیا شد هم نتونست چاره ساز بشه و بعد از چند بازی هم فکر کنم میشد انتظار ِ چنین خستگی ای ازش میشد داشت . با اومدن ِ کوا و یورنته ، مشخص بود که قراره تاکتیک ِ یووه ، سانتر از جناحین باشه و استفاده از شم ِ گلزنی ِ بالای 2 مهاجم ِ هدف . که همینطور هم شد و شوت ِ غافلگیرانه ی کوا بعد از برخورد با تیر و جایگیری ِ مناسب ِ پوگبا ، به گل تبدیل شد . بعد از گل ِ یووه اما پارما سانسونه رو به زمین آورد و به شکل ِ 3-4-3 درومد ، اما باز تعدد ِ نفرات ِ خط ِ حمله باعث ِ اشتباه ِ دفاع ِ یووه نشد و خوشبختانه یه برد ِ شیرین به دست اومد .

توی بازی ِ امروز توپ گیری های فوق العاده ی اوگبونا خیلی خود نمایی می کرد . استرس توی بازیش بود و این طبیعی ئه که یه بازیکن که به تیمی تو سطح ِ یووه اومده ، چنین استرسی داشته باشه . به طور ِ مثال پاس به عقبی که اول ِ بازی داد و داشت کار دست ِ یووه میداد . اما بعد از اون پوشش های مناسبی داد و حتی دقایق ِ آخر ِ بازی یه توپ رو توی محوطه و توی آخرین لحظه از جلوی پای بازیکن ِ پارما دور کرد . با این حال که قدرت ِ بازی سازیش در حد ِ بونوچی نیست ، اما توی بعضی بازی ها میتونه جانشینش باشه . بالاخره بازیکنی که 12 میلیون برای خریدش داده شده ، باید طوری باشه که بشه روش حساب کرد در مواقع ِ نیاز .

بر عکس ِ اوگبونا ، امروز پادوئین باز مث ِ همیشه ثابت کرد که تک تک ِ یوروهایی که بهش داده میشه ، دونه به دونه حرام هستن و این آدم لیاقت چنین پولی رو نداره . فکر کنم اگه قرار به دادن ِ پول باشه ، این پادوئینه که باید به یووه پول بده چون یووه باعث ِ ثبت شدن ِ 2 اسکودتو و 2 سوپر کوپا توی کارنامه ش شد و البته الآن همین پادوئین افتخارات ِ بیشتری به نسبت ِ توتی داره ! سمت ِ راست ِ یووه با بودن ِ این بازیکن کاملا فلجه . اصلا توپ رو از ترس ِ اینکه لو نده ، به سمت ِ راست نمی برن ! چون میدونن که حتی از یه استپ ِ ساده هم عاجز هست . واقعا بازی کردن ِ چنین بازیکنایی قابل ِ درک نیست و مشخص نیست دقیقا هدف از نگه داشتن ِ این بازیکنا چیه !

از وقتی که کونته به یوونتوس اومد ، چیزی که خیلی نمود پیدا کرد ، همدلی ِ بیش از حد ِ بازیکنا بود . وقتی توپی به اوت میره ، بازیکن ِ هم پست ِ همون بازیکنی که میخواد اوت پرتاب کنه ، میاد بهش توپ رو میده ، بازیکنای هم پست باهم بین ِ نیمه از رختکن میان بیرون . توی خوشحالی های بعد از گل ، کل ِ نیمکت غرق در شادی میشه . حرکت ِ امروز ِ پوگبا نشون داد که این بازیکن نه فقط از لحاظ ِ فنی ، بلکه از لحاظ ِ اخلاقی هم میتونه به جایگاه ِ بالایی برسه . پوگبا بعد از گلش به سمت ِ مارکیزیو اومد و شادیش رو با این بازیکن تقسیم کرد . این حرکات نشون میده که همه فقط برای تیم دارن بازی می کنن . همه فلسفه ی وجودی ِ یووه رو درک کردن ، وقتی گل ِ 3 فصل ِ پیش ِ کراسیچ به کاتانیا ، گل ِ ماتری به میلان ، گل ِ ویدال به تورینو ، گل ِ کوا به اینتر و خیلی از این گلها و صحنه های بعدش رو میبینه ، متوجه میشه که بعد از قدرت ِ نفرات ، همدلی ِ تیمی میتونه اصلی ترین عامل ِ قهرمانی یه تیم باشه . وقتی یه بازیکن ِ نامدار توی تیم یک فصل نیمکت نشین میشه و حرفی نمی زنه ، همه ی اینا ثابت می کنه که تیم راه ِ درستی داره طی می کنه .

28 امتیاز از 11 بازی یعنی یه نتیجه ی فوق العاده . واقعا انتظار ِ چنین نتیجه ای از تیم نداشتم . ما فقط توی 2 بازی از فصل برنده نبودیم و این نشون از یه تیم ِ فوق العاده داره . توی این 11 بازی میشه گفت تقریبا همه ی بازیکنای ما ( به جز روبینیو ) بازی کردن و یعنی تیم متکی به بازیکن نبوده که با نبود ِ یکی دو بازیکن ، کل ِ شاکله ی تیم از بین بره . این یعنی تیمی که برای قهرمانی آماده ست . تیمی که روحیه ی قهرمانی داره و قهرمانی برای تمام ِ بازیکناش دیکته شده . این هیچ اهمیتی نداره که بقیه ی تیم ها چه عملکردی دارن ، چون چیزی که مشخصه لیگ پر از اتفاقاته و تیمی میتونه از این اتفاقات جون ِ سالم به در ببره که یه تیم ِ آماده برای قهرمانی داشته باشه . یوونتوس تا به اینجا عالی بوده ، مطمئنا ادامه ی راه رو هم همینطور طی می کنه . بعد از بازی ِ هفته ی بعد مقابل ِ ناپولی که البته برد مثل ِ 2 فصل ِ اخیر دور از دسترس نیست ، میتونیم تا چندین بازی امتیازی از دست ندیم . یوونتوس همینطور ادامه بده میتونه خیلی زود تر از فصل ِ قبل حتی قهرمانیش رو مسجل کنه . فکر می کنم ژانویه میتونه یه امتحان ِ خیلی سخت برای تیم ِ ما باشه که چندین سال ازش به سختی عبور کردیم . به هر حال تیم خیلی آماده ست و توانایی ِ برداشتن ِ هر رقیبی رو از سر ِ راهش داره . ادامه ی این بازی ها ، نوید ِ یه فصل ِ رویایی رو میده .

#34
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
تبریک میگم. اینم از پارما. میریم که رئالو نابود کنیم.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#35
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
نتیجه ی بازی ، مشت محکمی بود بر دهان رضای جهان خوار :1:

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی