پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی دوم لیگ قهرمانان اروپا - یوونتوس ایتالیا 2-2 گالاتاسرای ترکیه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
123 پاسخ برای این موضوع

#1
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
ویرایش می شود...


Have You Heard
It's a Silent Dream


#2
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
بازی امشبه ها :4: منتظر تحلیل ها هستیما . محمد مدیر شدی واسه چی ؟ :4: بیا تحلیل بازی رو بزار :4:

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#3
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
ترکیب احتمالی دو تیم برای مصاف امشب :

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Vucinic, Tevez

Galatasaray: Muslera; Riera, Chedjou, Semih Kaya, Eboue; Felipe Melo, Selcuk Inan; Bruma, Sneijder, Aydin Yilmaz; Drogba



#4
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
کلا دو تیم 4 بار با هم بازی کردن با هم بین سال های 1998 تا 2003 که سهم هر دو تیم یک پیروزی بوده و 2 بازی هم مساوی شده

نتایج بازی ها :

سال 1998

بازی رفت : یوونتوس 2 - 2 گالاتاسرای

زننده گل های یوونتوس : اینزاگی و بریندلی

بازی برگشت : گالاتاسرای 1 - 1 یوونتوس

زننده گل یوونتوس : اموروسو

در اون سال یوونتوس بعنوان تیم اول و گالاتاسرای بعنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردن

سال 2003

بازی رفت : یوونتوس 2 - 0 گالاتاسرای

زننده گل های یوونتوس : دل پیرو و فررارا

بازی برگشت : گالاتاسرای 2 - 0 یوونتوس

در اون سال یوونتوس بعنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد ولی گالا به مکانی بهتر از سوم دست نیافت و از صعود بازماند




در کل نباید گالا رو دست کم بگیریم ، اونها وقتی سال 2003 مارو شکست دادن ، اوضاعشون هم تا هفته ششم هم چیزی تو همین مایه های الانشون بود ، ولی همونطور که میبینیم بازیکنان حرفه ای زیادی این تیم داره که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان رو طی سال های اخیر رو هم دارن

در کل روحیه این تیم بعد از ورود مربی جدیدشون یعنی مانچینی مطمئنا بهتر میشه و کلا جلوی تیم هایی که تازه مربیشون رو عوض کردن بازی کردن همیشه سخت بوده مخصوصا وقتی مربی اون تیم ایتالیایی هم باشه و با یوونتوس هم کامل اشناباشه

#5
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
بازی سختیه. هرچند از نگاه شبکه های ایران رئال گالا مهم تره :flame:

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#6
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
رابطه های تیمی گذشته در یک نگاه:

تصویر



#7
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
گالا مطمعنا واسه برد مياد حتي شده با يه گل ماميتونيم با سرعت توز تو ضد خمله حساب كنيم البته از نظر من مانچيني سعي ميكنه بازي رو زماني كه توپ دست يووه هست با پرس شديد شروع كنه و تا توپ به گالا برسه با تعداد زياد به يووه حمله كنه اگه 15 دقيقه اول گل نخوريم حتما گالا بهم ميريزه و مثل اكثر بازيهاي يووه هر چي زمان ميگذره يووه بهتر ميشه و خودشو پيدا ميكنه

capture1_gp2v.jpg


#8
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
گالاتاسرای تو اروپا قهرمانی جام اروپا رو سال 2000 -1999 رو داره . نکته جالب اینکه اون سال که قهرمان شدن تو سوپر جام رئال رو شکست دادن و قهرمان اون جام هم شدن . گالا تو شرایط عادی هم احتمال داره که بتونه از یوونتوس امتیاز بگیره و یا حتی بازی رو ببره نیاز به اتفاقات بازی نیست . همچین تیم دست و پا بسته ای نیستن . بازی با رئال هم خیلی خوب داشتن بازی میکردن که یکباره همه چی رو از دست دادن الان هم با مربی جدید به این راحتی ها نمیشه شکستشون داد . نکته مثبت اینه که بازی تورین برگزار میشه

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#9
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

بازی امشبه ها :4: منتظر تحلیل ها هستیما . محمد مدیر شدی واسه چی ؟ :4: بیا تحلیل بازی رو بزار :4:


عباس من مشهدم.الان هم با بدبختی یه کافی نت پیدا کردم و اومدم فروم.

در مورد بازی من اصلا نسبت به این بازی خوشبین نیستم.نمیدونم چرا ولی احساس من میگه ما توی این بازی هم بازم واسه بردن به مشکل برمیخوریم و من حتی انتظار تحت فشار قرار گرفتن توسط گالا رو هم دارم.

ترکیب احتمالی رو اصلا مناسب نمیدونم.از بین پیرلو و پوگبا فقط یک نفر دمناسب این بازی هست و مارکیزیو حتما باید توی بازی باشه.کم شدن تحرک توی میانه ی زمین به شدت بهمون ضربه میزنه و حضور پوگبا و پیرلو هم یعنی پایین اومدن تحرک به کمترین حد خودش.

مورد بعدی که باعث نگرانی شدید من هست تواناییهای شوتزنی اسنایدر هست و حضور پیرلو و پوگبا در کنار هم خیلی راحت فضا رو برای شوتزنی این بازیکن آماده میکنه.

البته یک مسئله ی خیلی امیدوار کننده هم وجود داره که اسمش مانچینیه.اگه توی این بی خبری چند روزه درست خبر بهم رسیده باشه مانچینی مربی گالا بزرگترین نقطه ضعف این تیم و بهترین شانس واسه ما هست.به هیچ عنوان مانچینی رو مربی خوبی نمیدونم و مخصوصا توی بازی های بزرگ مانچینی یک شانس برای تیم های حریف هست.

بازی رو هم که به لظف مسئولین عزیز شبکه ورزش نمیتونم ببینم.

به هر حال آرزوی موفقیت واسه تیم دارم توی این بازی.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#10
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
به نظر من عمده ترین تفاوتی که احتمالا تاثیر خودش را هم می تونه نشون بده امشب تفاوت فشردگی بازی ها هست که هرچه رو به بازی های آخر گروه میریم کار برای ما سخت تر میشه. این مدت ماکیزیو مصدوم بود و خط هافبک میانی نتونسته اون طور که لازم هست از سیستم چرخشی استفاده کنه. امیدوارم که حداقل تا نیم فصل کونته بتونه خط هافبک را مدیریت کونه تا توی اون مقطع یک فکری بکنند. گالا بازیکنان قدرتی هم داره مخصوصا در خط حمله که می تونه برای یوونتوس دردسر ساز بشه. گالا تیمی هست که تازه مربی عوض کرده و یک مربی ایتالیایی هم آورده، بازیکنانی هم مثل اشنایدر و ملو داره که تجربه سری آ را هم دارند و نکته قابل توجه این جاست که هر دو هم در خط میانی هستند.هر چند تفکرات مانچینی و خط هافبک و حمله خوب گالا ممکنه بتونه برای یووه مشکل ساز بشه ولی تیم گالا تجربه بازی به سبک ایتالیایی را نداره و اگه مانچینی بخواد از سبک ایتالیایی استفاده کنه حتما امشب شکست خواهد خورد. احتمالی که خودم میدم این هست که گالا می خواد پرسینگ را در درستور کار خودش قرار بده ولی نه مثل بایر از یک سوم دفاعی یوونتوس، چرا که توانش را ندارند بلکه از نیمه زمین خودش و بعد به سرعت دروگبا و ایلماز و کارهای ترکیبی خوبی که در خط میانیش هست استفاده کنه و بعد هم به کورنر دل ببند که متاسفانه یوونتوس در چند بازی اخیر ضعیف عملکرده روی ارسال ها. کونته هم مثل همیشه سعی می کنه کا ابتدا بازی را مدیریت کنه و بعد فشار را لحظه به لحظه بیشتر که اگه یوونتوس در نیمه اول یا اولایل نیمه دوم گل برتری را نزنه می تونه به مشکل بربخوره در ضد حمله ها. ولی با توجه به قدرت بازی سازی یوونتوس در دفاع و خط هافبک به احتمال خیلی خیلی زیاد ابتکار عمل را یوونتوسی های پس از دقایق ابتدایی بازی به دست می گیرند. ولی به دلیل احساسی بازی کردن ذاتی تیم ترکی در دقایق پایانی، به احتمال زیاد یک ششم زمان آخر بازی را شاهد حملات تیم ترکی خواهیم بود. که کونته هم احتمالا سبا یا کوا را برای استفاده از ضد حملات جایگزین توز خواهد کرد. به هر حال من فکر می کنم احتمال برد یوونتوس 60 درصد و احتمال تساوی 30 درصد و احتمال برد گالاتاسرای 10 درصد هست. امیدوارم که موقعیت ها را در این بازی مثل بازی کوپن هاگن از دست ندیم و دقیقا مثل همون بازی از این گلهای الکی اون هم در دقایق ابتدایی بازی به گلا هدیه نکنیم. به امید پیروزی



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#11
pouya333

pouya333

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال
بازی ساعت 10:15 شروع میشه؟

#12
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

بازی ساعت 10:15 شروع میشه؟


بله

#13
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
مطمئن باشید اگر سرعت تیمی یووه از دفاع به حمله کم باشه و فرصت آرایش گرفتن خط دفاعی به گالا داده بشه کار برای گلزنی مثل بازی های گذشته سخت میشه. اگر نتونیم از این بازی به راحتی 3 امتیاز بگیریم باید در صعود خودمون به دور بعد شک کنیم.

طوفان در راه است...


#14
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر



روبرتو مانچینی از بچگی طرفدار و عاشق یوونتوس بوده و توی این سالها هم کاملا این موضوع رو نشون داده. حتی بعد از دل نری شایعاتی بود برای مربیگری یووه که خیلی واضح تمایلش رو نشون داد. این چند وقت هم که مسئولیتی نداشت چند بار تو یوونتوس آرنا برای دیدن بازیهای یووه دیده شده. حالا مانچینی باید در اولین بازی ای که به عنوان سرمربی روی نیمکت گالاتاسرای میشینه و جانشین فاتح تریم میشه باید مقابل یووه قرار بگیره.

کونته از اینکه باید مقابل تیمی قرار بگیره که مربی جدیدی روی نیمکتش میبینه اظهار نگرانی کرده.
مصاحبه کونته قبل از بازی: "نتیجه بازی قبل برای گالاتاسرای خیلی سخت بود. آنها بعد شانس مسلم بوراک ایلماز لیاقت جلو افتادن رو داشتن اما بعد رئال خیلی خوب کار کرد و از فرصت هاش تونست استفاده کنه و به یک پیروزی بزرگ برسه. اما این نتیجه نباید ما رو گول بزنه. این همه فاصله بین دو تیم نبود و گالاتاسرای شایستگی خیلی بیشتر از اینها رو داشت.

قرار گرفتن مقابل روبرتو مانچینی لذت بخشه. او هم در ایتالیا و هم در خارج از ایتالیا جام برده است. ترجیح میدادم در این مقطع زمانی مقاببل او قرار نمیگرفتیم چرا که وقتی یه تیم مربیش رو عوض میکنه پیش بینی عملکرد آنها خیلی سخت میشه. من مانچینی رو یکی از بهترین مربیای اروپا میدونم و اینکه دوباره به گود برگشته اتفاق خوبیه. مطمئن نیستم چقدر میتونه در بازی فردا تاثیر بذاره و این یه سوال باقی میمونه.

در کوپنهاگن ما نتونستیم از شانسهامون استفاده کنیم. اون بازی رو به حساب روز بدمون میذاریم. ما یکم بی دقت بودیم و دروازه بان اونا فوق العاده عمل کرد. اما بهتر اینه که فرصت های زیادی داشته باشیم و اونا رو از دست بدیم تا اینکه اصلا فرصتی گیرمون نیاد. این فلسفه بازی ماست."


یووه از بازی سخت دربی تورین که هم خستگی درون زمین و هم استرس حواشی اون رو به دنبال داشت، به استقبال این بازی میاد. هر چند به هر ترتیب (و البته با نمایشی نه چندان دلچسب) این بازی رو بردیم. آندرا پیرلو هم استراحت کرد تا با وضعیت بهتری مقابل گالا به میدون بره. یووه در حال حاضر با دو امتیاز کمتر از رم و ناپولی در رده سوم قرار داره. وضعیت مچ پای کارلوس توز که در بازی با تورینو مصدوم شد هنوز اعلام نشده ولی مثل اینکه میتونه بازی کنه اما کونته گفته که در مورد یار کلیدی این فصل تیم ریسک نمیکنه: "من به بازیکنی که پاش میلنگه بازی نمیدم." میرکو ووچنیچ هم چند روز از تمرین رو به خاطر مصدومیت جزئی زانو از دست داده بود که الان برای بازی آماده ست.

مانچینی هم قبل بازی حرفهای جالبی زده: "این بازی برای من عجیب خواهد شد چون که من تازه دیروز با تیم آشنا شدم. من عصای جادویی ندارم اما امیدوارم تیم که وقتی دیدمشون عالی به نظر میرسیدن، بتونن بازی خوبی انجام بدن چرا که ما مقابل یه یووه بزرگ قرار میگیریم و این کار ما رو خیلی سخت میکنه. فقط در صورتی میتونیم برنده باشیم که خیلی تلاش کنیم.

طبیعیه که هوادارا عاشق فاتح تریم هستند - اون یکی از بزرگترین مربیای ترک و یکی از بزرگترینها در اروپاست اما این مسائل در فوتبال اتفاق میفته. من توسط گالاتاسرای دعوت به کار شدم و از این بابت خوشحالم.

خوشحالم که بعد از 3 ماه دوباره با کارلوس توز ملاقات میکنم. ما همیشه رابطه فوق العاده ای داشته ایم و با هم 3 جام تو منچستر سیتی بردیم. اون یه بازیکن عالیه و فکر نمیکنم به خاطر یه مشکل مچ پای کوچیک از این بازی بگذره. هدف من اینه که به کار تریم ادامه بدم، اگه امکانش بود برنده بشم و در چمپیونز لیگ پیشروی کنیم. اولین بازی سخت بود اما به نظرم هر تیمی ممکنه به رئال مادرید ببازه. ما پنج بازی دیگه داریم و اولیش امشبه و خیلی هم سخت. هدف ما پیشرویه. ما باید بازی مادرید رو فراموش کنیم و به بازیهای بعد فکر کنیم.

خوشبختانه بعد از بازی یووه یه وقفه ای داریم و وقت دارم تیم رو بهتر بشناسم.گالاتاسرای تیم خوبیه که همیشه میتونه پیشرفت کنه. حتی در بعد تاکتیکی هم هنوز نمیدونم چطور باید بازی کنیم. تو بازی امشب خواهیم دید.

اتفاقات میتونن خیلی سریع در فوتبال رخ بدن طوری که هیچ کس انتظارش رو نداره و من اینجام برای یه شروع خوب در چمپیونز لیگ و مقابل یوونتوس. من تا زمانی که بازی کردن رو شروع کردم یه "یوونتینو" بودم. به نظرم بازی خوبی میشه. البته این یه اشکاله که درست یه روز قبل از بازی تیمی رو در دست بگیری. ممکنه به کمی شانس نیاز داشته باشیم اما من یوونتوس رو خیلی خوب میشناسم و میشه از این مسئله استفاده کرد."


گالاتاسرای هم در بازی هفته آخرش تو لیگ ترکیه با کایکور رایزاسپور 1-1 مساوی کرد. غایبای این تیم حمیت آلتینتاپ و ارای ایسکان هستن. وسلی اسنایدر ممکنه این بازی رو از دست بده و تو بازی قبل هم بین دو نیمه به علت درد کمر و پاش تعویض شد. دیدیر دروگبا و یکتا کورتولوس هم به دلیل احساس ناراحتی کمی خودشون تمرین کردن اما برای این بازی آماده هستن.

Match Fact

آخرین باری که دو تیم مقابل هم قرار گرفتن به دور گروهی چمپیونز لیگ 04-2003 برمیگرده که الکس دل پیرو بزرگ تو تورین دبل کرد و با تک گل هاکان شوکور برای تیم ترکیه ای، نتیجه بازی 2-1 برای یووه تموم شد اما تو بازی برگشت شوکور دو گل زد تا گالاتاسرای 2-0 برنده باشه.

تصویر


26537251182347146642.jpg


#15
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

ترکیب رسمی :

تصویر

نیمکت یوونتوس :
Storari, Ogbonna, Peluso, Isla, Marchisio, Llorente, Quagliarella


ویرایش شده توسط IL PRINCIPINO 02 October 2013 - 09:40 PM.

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#16
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

تصویر

فضاساز بزرگ نیست

:biggrin1:



تصویر

I can count all the things I fear
I close my eyes but they don't disappear
If there's a god then there's a guarantee
But if there's not it's just you and me

Can you feel it coming
Can you feel it coming
Can you feel it, feel it, feel it


#17
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

فضاساز بزرگ نیست

:biggrin1:




^^^ فقط یه یوونتوسی میتونه . :دی

اگه 15 دقیقه ی اول نزنیم ، کارمون سخت میشه . ابوئه میتونه بازیکن ما باشه امشب . :دی

#18
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
بوفون گل به خودي نزنه بلند صلوات :دى

تصویر

I can count all the things I fear
I close my eyes but they don't disappear
If there's a god then there's a guarantee
But if there's not it's just you and me

Can you feel it coming
Can you feel it coming
Can you feel it, feel it, feel it


#19
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
http://firstrownow.e...alatasaray.html

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#20
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
یعنی الان به صورت ناگهانی همه شبکه های روی هاتبر را با هم زدن در منطقه ما، ترک را هم نیمه زدن، فقط شبکه های عربی درست میگه، فاکس موی ببینم سنگین تر هست تا شبکه سه رانگاه کنم.



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی