پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم سری آ- کیه وو 1-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
97 پاسخ برای این موضوع

#81
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

بازی و ندیدم !

اما 2 3 ثانیه آخر بازی رسدیم و الآن هم ، هم هایلایت بازی و دیدم و هم گل ها رو ! لاین آپ داغونی از کونته شاهد بودیم + اینکه بردیم ! نمیگم با نامردی ولی این نکته رو هم مد نظر داشته باشیم که گل پالوسکی گل %100 سالم بود ! از بوفون اصلا انتظار همچین اشتباه بزرگی و نداشتم ! نا سلامتی بهتر گلر جهانه باید اینجوری توپ و بگیره ! جلو این کیه وو که اینجوری توپ دفع کنی جلوی رئال میخوای چه جوری توپ دفع کنی !

با ناداوری و شانس از بنتگودی در رفتیم ! عکس نمیگذارم که پس فردا تو فروم و انجمن های دیگه پیراهن عثمانش کنند ! ولی این جور بردن فایده نداره ! یوونتوس کونته پس از دو سال داره افت خودش و نشون میده ! از فردا باید توی هر محافل و برنامه ورزشی شاهد این باشیم که این صحنه رو کردن سمبل و به یوونتوس تهمت تبانی میزنند !

شما که بازی رو ندیدی خواشا نظر نده

پنالتی 100% رو توز و یورنته گرفته نشد

#82
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

شما که بازی رو ندیدی خواشا نظر نده

پنالتی 100% رو توز و یورنته گرفته نشد


والا هایلایت ! اسکای اسپرت که همه صحنه های مهم و نشون میده ! چیزی در این مورد نشون نداد اگر هایلایت دقیق تری داری بگذار تا ببینیم ! ما که بدمون نمیاد ادعا کنیم که تیممون مردونه بازی کرد و برد !

#83
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال

شما که بازی رو ندیدی خواشا نظر نده

پنالتی 100% رو توز و یورنته گرفته نشد

نبینم به همشهری ما تیکه بندازیا :1:
بار اخرت باشه :1:
پنالتی هم رو توزو دیدیم ولی یورنته رو یادم نمیاد :39:

#84
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

نبینم به همشهری ما تیکه بندازیا :1:
بار اخرت باشه :1:
پنالتی هم رو توزو دیدیم ولی یورنته رو یادم نمیاد :39:


همین حالا اسکای اسپرت نشون داد ! این صحنه رو ! منتها آفساید گرفتن اون صحنه از گرفتن پنالتی رو توز ! خطایی که خود توز هم ادعای پنالتی بودنش و نداشت سخت تر بود !

#85
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
صحنه ای که روی یورنته اتفاق افتاد که 1% هم پنالتی نبود ... اون صحنه ای هم که توز افتاد 50-50 بود ... حالا اصلا پنالتی ... کلا با توجه به اینکه یه سری هویج و یه پوگبا تو زمین بودن کسب این نتیجه راضی کننده به نظر میرسه ... اون شوتی که مارکیزیو زد و به پای بازیکن کیه وو خورد و داشت گل می شد رو دیدین؟! میگم خیلی خوب شد که به پاش خوردها وگرنه معلوم نبود کجا میره ... مسیر شوت مارکیزیو رو که داشتم دنبال می کردم داشت به سمت نقطه ی کرنر میل می کرد :np:

#86
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال
من موندم چه جوری بعضیا :1: میگن "مثل بازیای قبل خوب بازی نکردیم ":np: میشه بگید بازی خوب چه شکلیه؟ بازی قبلی و قبلیش که n تا موقعیت داشتیم بد بازی کردیم؟
نکته بعدی اینکه واقعا چه جوری میگید تیم افت کرده؟ ما تو این 2 تا بازی (کیوو و ورونا) از سیستم چرخشی استفاده کردیم. مثلا تو این بازی چند تا از عناصر اصلی تیم نبودن: بونوچی و ویدال و لیخت و آساموا و توز و ووچینیچ. ولی بازم با همین سیستم چرخشی 2 تا بازیمون رو بردیم
یادمه پارسال بعضی بازیا با تیمای نسبتا ضعیف با ترکیب اصلی بازم به مشکل میخوردیم ولی الان که بدون چند تا بازیکن مهممون بازی میکنیم و میبریم و خوب هم بازی میکنیم (بازی قبل) تیم افت کرده؟
در مورد لاین آپ هم به نظرم یکی از نکات مثبتی که امسال به کونته اضافه شده همین سیستم چرخشی هست. من به شخصه از این حرکت خوشحالم
در مورد داوریم وقتی واسه ما پنالتی نمیگیرن (چند مورد) ناداوری نیست ولی وقتی یه مورد به نفع ما میگیرن ناداوریه؟

#87
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
خیلی خودتون درگیر داوری نکنید معلوم نبود که اگر بازی 2-1 به سود کیه وو بود چی میشد.چون هم کار یووه سخت میشد هم کیه وو دفاعی تر بازی میکرد. ولی مطمئنم در اون صورت هم یووه حداقل یک گل میزد و بازی 2-2 میشد.احتمال 3-2 بردن ما هم کم نبود.ولی همه این حرف ها روی حدسیاته :1: با اینکه بهتر بود داور گل قبول میکرد ما 3-2 میبردیم ولی یک بار هم داوری اشتباه تاثیر گذار به نفع ما بکنه جای دوری نمیره!! همین اینتر,ناپولی و میلان پارسال وامسال کم با داوری امتیاز نگرفتند همین رم هفته قبل, قبل ازگل اولش دروسی به بازیکن لاتزیو چَک زد اخراج نشد! گل دوم و پنالتیشون هم اشتباه آشکار داوری بود یادم نمیاد آخرین بار کی داور اشتباه تاثیرگذار به نفع ما داشته ولی هر چی بوده خیلی وقت پیش بود yes1 گزارشگر هم یه صحنه که توز و ویدال صحبت میکردند خیابانی وار :1: گفت: با هم صحبت میکنند و حتما با زبان اسپانیایی صحبت میکنند! :2:(اون کسی که نورانداخته حتما تو ورزشگاه بود :2qcmh45: ) سر حرکت پوگبا هم برای من تصویر فریز! :2: شد.فقط تمجید گزارشگر و اینکه دوتا بازیکن کیه وو روی زمین هستند فهمیدم.بی زحمت یکی ویدیوش بذاره :thankyou: نمیدونم چرا به حضور پلوسو,پادووین و ایسلا آلرژی پیدا کردم :Facepalm: درکل به دوستان تبریک میگم @};- کم کم صدر داره به صاحب اصلیش برمیگرده :victory2: اصلا طاقت رتبه پایین تر از یک ندارم :nish:

#88
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

همین حالا اسکای اسپرت نشون داد ! این صحنه رو ! منتها آفساید گرفتن اون صحنه از گرفتن پنالتی رو توز ! خطایی که خود توز هم ادعای پنالتی بودنش و نداشت سخت تر بود !


در ظاهر آفساید خیلی فاجعه بود چون اون بازیکن خیلی عقب تر بود، ولی اشتباه یه مقداری تعریف ساده تری داشت و اونم این بود که داور خیلی زود آفساید گرفت (قبل از گل) اون بازیکنی که توی آفساید بود نهایتا توپ بهش نرسید و تاثیری در بازی نگذاشت ولی داور به جای اینکه صبر کنه ببینه توپ دقیقا کجا می ره وقتی توپ بوفون برگشت آفساید اون بازیکن بالایی رو گرفت.

#89
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
تبریک بابت برد.اینکه خوب بودیم یا نه اصلا هیچ تاثیری توی امتیازی که از این بازی گرفتیم نداره و حتی اون گل صحیح کیه وو هم با وجود اینکه لذت برد رو تا حد زیادی کم کرد رو هم بهتره ندید بگیریم و کام خودمون رو تلخ نکنیم.مهم 3 امتیازی هست که با نیمی از بازیکنای اصلیمون و توی اوج فشردگی مسابقات گرفتیم. همین ناپولی و میلان بخاطر دو تا بازی پشت سر هم دچار لغزش شدن. پس نکته ی خیلی مهم و امیدوار کننده اینه که ما توان تحمل فشردگی رقابت ها رو داریم و رقبامون ندارن. اما در مورد نکات فنی بازی.نیمه ی اول رو که ندیدم اون چیزی که من نیمه ی دوم دیدم این بود که کیه وو فشارش رو گذاشته بود روی مدافعینمون و به سبک بایرن با دو یا سه نفر به مدافعینمون فشار وارد میکردن.اما با این تفاوت که توان این رو نداشتن که همزمان وسط زمین رو هم به تصرف خودشون در بیارن و ناچارن به دلیل ترسی که از یووه داشتن تیمشون رو به دو قسمت تقسیم کرده بودن و تعدادی از بازیکناشون از جلو پرس میکردن و بقیه نزدیک محوطه ی جریمه مشغول مراقبت از دروازه بودن و وسط زمین رو خیلی راحت به هافبک های یووه واگذار کرده بودن. همین مسئله باعث شد که هافبک هامون چندان مشکل زیادی برای به گردش در آوردن توپ توی میانه ی زمین نداشته باشن و همینطور بارها فرصت شوتزنی براشون ایجاد بشه.تاکتیک یووه هم توی این شرایط این بود که توپ ها بصورت هوایی برای یورنته ارسال میشدن و یورنته با کنترل توپ بازی رو به هافبک ها میسپرد و البته همچنان مشکل همیشگی یعنی فشردگی خط دفاع تیم حریف باعث میشد موقعیت شازی برامون سخت بشه. مشکلی که توی خط دفاع تیم دیدم اینه که بیش از حد تحت تاثیر حرکات مهاجمین حریف قرار میگیره.زمانیکه بونوچی حضور داشته باشه خط دفاعیمون روی حرکات بدون توپ حریف خیلی کمتر فریب میخوره و همین مسئله تیمها رو توی موقعیت سازی ناکام میزاره اما اوگبونا با وجود پا به توپ خوبی که ازش دیدم هنوز توان رهبری و نظم دادن به خط دفاع رو نداره. در مجموع من از عملکرد تیم توی نیمه ای که دیدم راضی بودم اما به هر حال انتظار داشتم بهتر از این باشیم.

#90
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
کونتـه " ما در دقایق ابتدایی با کیه وو ای پر انگیزه و پر شور روبرو شدیم. ما باید همیشه از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنیم. ممکن است فرصت هایی در ابتدا بازی ایجاد شود و با از دست دادن آن ها تیم در ادامه از حریف عقب بیوفتد " " باید تمام جنبه های بازی را دید. اگر بازی خوب نباشد این تنها به یووه باز نمی گردد. تیم حریف نیز می تواند بر بازی ما موثر باشد " " عجیب بود که بوفون در صحنه گل کار زیادی را انجام نداد. اما ما عکس العمل مناسبی را نسبت به گل کیه وو داشتیم و بعد از آن 2 گل را زدیم " " همانطور که گفته شده بود در تیم بازیکنان به صورت چرخشی خواهند بود. امروز کوالیارلا از ابتدا فرصت بازی داشت. و ممکن است در آینده این اتفاق برای جووینکو بیوفتد. ما توز را هم به عنوان یک بازیکن مهم و تاثیرگزار همیشه خواهیم داشت " " بعد از گل خوردن بازگشت به شرایط و پیدا کردن راهی برای پیروزی اصلا آسان نیست. ما توانستیم با این کار شخصیت خود را نشان دهیم . برد پس از 2 سال آسان نیست " " من نمی توانم قبول کنم که یوونتوس تاکتیک تکراری را استفاده می کند. چرخشی بازی کردن بازیکنان خود نشان دهنده این است که ما در هر بازی تفکر متفاوتی داریم. بازیکنان در زمین مهم تر از ترکیب ها و سیستم هستند و آن ها هستند که نتیجه را تعیین می کنند " " من با آندره آ پیرلو مشکلی ندارم. با او 2 سال کار کردم و او یک راه حل برای مشکلات من بوده است " " من صحبت هایی را با پیرلو کردم. او به من توضیحاتی را به طور خصوصی داد و من هم قبول کردم. قرار نیست که تمام حرف های بین من و آندره آ گفته شود زیرا صحبت های ما در یک اتاق بسته و در مورد تیم بود " " بازی با رئال برای ما مهم خواهد بود. اما ما ابتدا باید به تیم هایی که پیش ِ رو هستند فکر کنیم. ما دربی تورین را در پسش داریم که باید برای پیروزی در آن تلاش کنیم " " مشخصا دربی بازی ای است که هواداران توجه و حساسیت بیشتری بر آن دارند و ما باید برای شکست تیم همشهری خود تلاش کنیم. سپس گالا و بعد میلان " " بازی های حساس یک به یک و پشت سر هم می آیند و ما چاره ای جز آماده شدن و عرق ریختن نداریم. وظیفه من در این بازی ها استفاده هوشمند از بازیکنان و دادن فرصت برای ریکاوری به آن ها اسـت "

#91
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
واقعا نمیدونم چه توقعی از تیمی دارید که چندین بازیکن اصلیش نباشن . همین که بردیم خودش خیلی اهمیت داره . اگه با ترکیب اصلی بازی میکردیم و 4 تا میزدیم و بعد تورینو رو هم 4 تا میزدیم و از گالا شکست میخوردیم خوب بود ؟

#92
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
با سیستم چرخشی خوب بود .روی بازی هم سوار بودیم. هرچند کیفیت بازی بازیکنهایی مثل ایسلا و پلوسو پایین بود ولی درمجموع خوب بود. نتیجه رو هم که گرفتیم. این سیستم چرخشی خوبه .لااقل برای اینجور بازیها واین هفته ها خیلی خوبه . حتی میشه تو بازی با تورینو هم یکی دوتا بازیکنمون رو استراحت بدیم. این یکی دوهفته بگذره بعد بهتر میشه

#93
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
صحبت های سرمربی کیه وو در مورد بازی و اشتباه داور در آفساید اعلام کردن گل صحیح پالوسکی : "گل او باید پذیرفته میشد ، ولی من دوست ندارم در مورد مسائلی مثل این داد و فریاد راه بندازم" "داور میتونه مرتکب اشتباه بشه و حمله کردن به اونها درست نیست " "بزرگترین حسرت من عدم پذیرش گل صحیح بازیکنم نیست ، بابت دو گلی هست که در این دیدار دریافت کردیم" "حالا باید به بازی بعدی خودمون فکر کنیم ، ولی عملکرد بازیکنانم مقابل قهرمان لیگ امیدوارکننده بود" در عین حال مدیر باشگاه کیه وو ، لوکا کامپدلی هم پس از پایان بازی به گروه داوری خسته نباشید گفت و این حرکت مدیریت و مربیان کیه وو هم توسط آنتونیو کونته تمجید شد .

#94
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال

واقعا نمیدونم چه توقعی از تیمی دارید که چندین بازیکن اصلیش نباشن . همین که بردیم خودش خیلی اهمیت داره .

اگه با ترکیب اصلی بازی میکردیم و 4 تا میزدیم و بعد تورینو رو هم 4 تا میزدیم و از گالا شکست میخوردیم خوب بود ؟


انشالله هستیمو ، بازی با گالا رو میبینیم !

مثل بازی با کپنهاگن که بثلا بازی با اینتر مدارا کردن که تو اولین بازی اروپا نتیجه بگیرن :rainbow:

و... :huhsmileyf:

#95
amirali2001

amirali2001

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 542 ارسال
بازی با اینتر و کپنهاگن که مساوی کردیم، به جز بازی با لاتزیو بقیه بازیها را با اختلاف یک گل بردیم. اونوقت بایرن مونیخ و بارسلونا و رئال دارند به حریفاشون 4تا و 5تا میزنند.

#96
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

بازی با اینتر و کپنهاگن که مساوی کردیم، به جز بازی با لاتزیو بقیه بازیها را با اختلاف یک گل بردیم. اونوقت بایرن مونیخ و بارسلونا و رئال دارند به حریفاشون 4تا و 5تا میزنند.


بارسلونا که اوضاعش معلومه . وقتی رئال سوسیه داد اونطوری مدافعینش پاس گل میدن به بارسا ، دیگه خرز و الچه و غیره هم مشخصه .

رئال مادرید هم که به الچه زوری 2 تا زد ، به ویارئال نیز

ضمنا خط حمله متشکل از رونالدو + یه هویج و مسی + یه چغندر (بر فرض بنزما و نیمار رو ضعیف هم بدونیم ! ) ، قدرتش با خط حمله ی این روزای ما که حتی خط حمله ی ایده آل کونته (توز+ووچینیچ) نیست ، قابل قیاس نیست واقعا .

من هوادار بخوام بین این بازی و بازی با کپنهاگن یکی رو ترجیح بدم مشخصا این بازیه ، چون 3 امتیاز رو گرفتیم ، هرچند که کپنهاگن رو میتونستیم له کنیم . مهم نتیجه ست و 3 امتیاز که اینجا کسب شد .

#97
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- 71 درصد از ما مالکیت توپ در اختیار یووه بود . واقعا ؟! :np:

- پلوزو : " پیروزی خوبی در شبی که سایر مدعیان امتیاز از دست دادند به دست آوردیم . این بازی شاید بر روی کاغذ ساده به نظر می رسید اما دیدید که در واقعیت بسیار پیچیده بود . دربی هفته آینده دربی خاصی است و ما می دانیم که این مسابقه چه قدر برای طرفداران دو تیم ارزش دارد . "

- بارزالی : " بازی مقابل تیمی که فقط دفاع می کند بسیار سخت است اما ما توانستیم موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم ! در دو بازی اخیر زود گل دریافت می کنیم و همیشه بازگشت به بازی ممکن نیست . باید روی این مسئله کار کنیم . اکنون تمام توجه ما به دربی است . می دانیم که آن ها فقط به فکر دفاع نیستند و روی ضد حمله مانند فصل پیش می خواهند به ما ضربه وارد کنند . "

- کوالیارلا : " این نشانه خوبی نیست . کونته در طول هفته نیز به ما گفت ؛ ما نباید به حریف اجازه بدهیم تا از ما پیش بیافتد . باید روی مسائلی کار کنیم تا شخصیت اصلی ما برگردد . من سه بار به توپ ضربه زدم تا وارد دروازه شد و موفق شدم گل بزنم . اکنون ما به دربی فکر می کنیم . این یک مسابقه مهم برای هواداران و بازیکنان هر دو تیم است . "

#98
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

انشالله هستیمو ، بازی با گالا رو میبینیم !

مثل بازی با کپنهاگن که بثلا بازی با اینتر مدارا کردن که تو اولین بازی اروپا نتیجه بگیرن :rainbow:

و... :huhsmileyf:

کی گفته بازی با اینتر مدارا کردیم ؟!! اینتر فوق العاده تیم منظمی بود و مساوی با اینتر تو سن سیرو نتیجه خیلی خوبی بود که به دست اومد
بازی کپنهاگن هم چند تا از نفرات اصلی بازی نکردن و داشتیم نتیجه هم میگرفتیم که خب توپ ها گل نشد .

حتی اگه بازی با گالا هم نتیجه نگیریم باز هیچی تغییر نمی کنه مهم اینه که کونته راه درست رو داره میره
یادمون نره فصل پیش چقدر امتیاز از دست دادیم فقط به خاطر خستگی . هر بازی کاربرا نظراشون این بود که بازیکن ها خسته هستن . همه نگران حال بارتزالی بودن بس بدون استراحت بازی کرده بود .

تازه یادمون نره اولویت اصلی یوونتوس کسب سومین قهرمانی متوالی هست . لیگ قهرمانان اولویت دوم رو داره . از حالا قرار باشه همیشه ترکیب اصلی بازی کنن تو لیگ هم به مشکل میخوریم . این فصل مثل دو فصل قبل نیست که هر چی یوونتوس امتیاز از دست بده رقیبا دو برابر امتیاز از دست بدن .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی