پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

به کونته اعتماد کن !

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
2 پاسخ برای این موضوع

#1
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تصویر



فرناندو یورنته به نیمکت نشینی خود در یوونتوس ادامه داد اما آنتونیو لاباته معتقد است که باید کمی ایمان و اعتقاد بیشتری نسبت به این تصمیم کونته داشت .


فرناندو یورنته از روی نیمکت برخاست و شروع به گرم کردن خود کرد اما تیم دانمارکی با کمک دروازه بان خود و برخی از ضربات بد یوونتوسی ها به یک حریف آزاردهنده تبدیل شد . فابیو کوالیارلا با گل خود یوونتوس را به بازی برگرداند اما به دست آوردن یک امتیاز در هفته اول لیگ قهرمانان آن هم از کپنهاگن قطعا گزینه مورد نظر یوونتوسی ها نبود !

بعد از 76 دقیقه بازی خوب و تماشایی از کوالیارلا و توز ، آنتونیو کونته تصمیم گرفت تا دست به تعویض بزند . طبق گزارشات ، طرفداران یووه منتظر بودند تا یورنته وارد زمین بشود و با استفاده از قدرت خود در محوطه جریمه ناجی یووه بشود اما مربی 44 ساله تصمیم گرفت تا کوالیارلا را با جووینکوی کوچک تعویض کند .

" من به برخی از بازیکنان دستور دادم تا خود را گرم کنند ، مانند جووینکو و یورنته ، چرا که می خواستم ببینم بازی به چه شکل پیش می رود . " این ها صحبت های کونته بعد از تساوی 1-1 در کپنهاگن بود . " در مقابل تیمی که در هوا قدرتمند اما در زمین کند هستند ؛ بازی کردن با مهاجمین بلندقد کار عاقلانه ای نیست . توز ، کوالیارلا و جووینکو با توجه به سریع و قد کوتاه بودنشان ، توانستند بیشترین مشکل را برای آن ها ایجاد کنند . " این توضیحی قانع کننده از سوی هافبک سابق یوونتوسی ها بود یا حداقل چنین اتفاقی باید می افتاد . اما هنگامی که یک تغییر تاکتیکی از سوی مربی تیم اعمال می شود ، مهم نیست که چه بازیکنی قربانی می شود حتی اگر یورنته نادیده گرفته شود .

یوونتوس ، با استفاده از قانون بوسمن با این مهاجم 28 ساله در ژانویه قرارداد امضا کرد . مهاجم ملی پوش یوونتوس ، در 262 بازی در لیگ اسپانیا موفق شد 85 گل برای اتلیتکو بیلبائو به ثمر برساند . یورنته شاید ممکن است آن Top Player مورد نظر هواداران یوونتوس نباشد اما او مهاجمی است که قطعا می تواند در این فصل طولانی و سخت برای یوونتوس کارآمد باشد . به هر حال ، یورنته بعد از یک فصل سخت و مشکل به تورین آمد . رد کردن تمدید قرارداد با اتلتیکو باعث شد تا او از تیم اصلی رانده بشود و " شیر شاه " ، غرش خود را از دست بدهد .

انتظارات همچنان در ایتالیا بالاست . آمدن توز از منچستر سیتی ، باعث شد تا احتمالات فرض را بر این بگیرند که یوونتوس لیگ را با زوج اسپانیایی - آرژانتینی خود آغاز خواهد کرد اما تمرینات پیش فصل نشان داد که میرکو ووچینیچ ، اگر چه میل به گلزنی کمتری دارد ، اما فعلا برای یوونتوس گزینه بهتری نسبت به یورنته است . کم کم و به مرور زمان ، ووچینیچ وارد ترکیب شد و یورنته به نیمکت رفت .

" یوونتوس بهترین انتخاب برای من بود . " یورنته در آگوست گذشته این ها را می گوید . " اما من نیاز دارم تا خودم را وفق بدهم و این موضوع زمان خواهد برد . مربی از من به عنوان یک مهاجم در سیستم 2-5-3 استفاده خواهد کرد پس بنابراین من باید حرکت های خود را بهبود ببخشیم و هم تیمی هایم را درک کنم . من باید کارهایی را انجام بدهم که در گذشته انجام نداده ام . من تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در سبک و نحوه بازی تیم ادغام بشوم . "

در 5 بازی رسمی تا به اینجای فصل ، یورنته فقط یک بار - ورود به زمین با تعویض دقیقه 89 در بازی با سمپدوریا - مورد استفاده قرار گرفت و همین موارد باعث شد تا شایعاتی در مورد جدا شدن یورنته در ژانویه یا حتی در پایان فصل به وجود بیاید . اما سیاست اصلی باشگاه متفاوت است . ماروتا در همین خصوص به گازتا گفت : " من نمی توانم وجود مشکل را رد کنم . ما او را به صورت آزاد بعد از تحقیق در مورد کیفیتش به خدمت گرفتیم . فراموش نکنید که او یک فصل را بازی نکرد و او نیازمند زمان است . ما با او قرارداد چهار ساله ای را امضا کردیم زیرا به او اعتقاد داریم و منتظر او خواهیم ماند . "

کونته در مصاحبه مطبوعاتی دیدار با کوپنهاگن گفت : " او یک سال است که بازی نکرده است و من می خوام زمانی او را بازی بدهم که بتواند بدرخشد . نمی خواهم او را در زمانی که وضعیت خوبی ندارد بازی بدهم تا روزنامه نگاران را خوشحال کنم . " هم چنین ، ورزشی نویسان ایتالیایی معتقد هستند که کونته فکر می کند مهاجم اسپانیایی نمی تواند در این سبک فوتبال بازی کند . در سبکی که مهاجمین باید تحرک بالایی داشته باشند . این چنین اتهامات فعلا مورد قبول است و زودتر از موعد مقرر و در ماه سپتامبر فرا رسیده اند .

تنها چیز مشخص این است که به زودی طلسم بازی نکردن یورنته شکسته می شود ولی او هنوز موفق نشده است که کونته را برای بازی دادن به خود قانع کند اما فرناندو هنوز یک بازیکن کلیدی است . آنتونیو کونته تیمی را که دو فصل پشت سر هم هفتم شده بود را به سطح اول فوتبال ایتالیا رساند و او می داند که چه تصمیمی در مورد بازیکنان خود بگیرد . فراموش نکنید که بانوی پیر به بازیکنانی مانند پولسن ، آمایوری و تیاگو خیلی زود فرصت بازی داد اما آن ها نتوانستند جایگاهی در یوونتوس به دست آورند !

بعد از بازگشت یووه به جایگاهی که تاریخ این باشگاه آن را پیشنهاد می داد ، اعتمادی به کونته که خون سیاه و سفید در رگ هایش جریان دارد وجود دارد . اگر یورنته می خواهد در یوونتوس بازی کند ؛ فقط یک راه برای او وجود دارد و آن تلاش در تمرینات و تحت تاثیر قرار دادن کونته است .

#2
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
فکر کنم تیتر مقاله میگه به کونته اعتماد کن. Trust Conte with Llorente یعنی در مورد یورنته به کونته اعتماد کنید.

#3
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

فکر کنم تیتر مقاله میگه به کونته اعتماد کن.

Trust Conte with Llorente

یعنی در مورد یورنته به کونته اعتماد کنید.


:Facepalm: :lol:
تقصیر ممد قمیه . :1: در مورد ترجمه تیترش شک داشتم ، از محمد کمک گرفتم که محمد گفت اینجوری بنویس . خودم هم یه لحظه شک کردم که تیتر با متن مقاله سنخیت نداره . :39:

مقاله هم به قلم آنتونیو لاباته و از سایت فوتبال ایتالیا ترجمه شده .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی