پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا- کپنهاگن دانمارک 1-1 یوونتوس ایتالیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
185 پاسخ برای این موضوع

#181
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
اصن اشکال ِ بازی ِ دیشب 3 دفاع بودن نیست ، چون آخرا دیگه ده چلیه کلا رفته بود جلو و جورجو شده بود دفاع چپ و ایزلا هم به خاطر ِ تازه نفس بودنش اومده بود دفاع راست باشه و بره و برگرده . یه جورایی شاید بشه گفت 4-4-2 شده بودیم ، یا 4-1-3-2 . مشکل ِ ارنج و تعویض ها رو پشت ِ سیستم پنهون نکنید !

#182
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
تیم خیلی محتاط ترسو و بدون کوچکترین ریسکی داره بازی میکنه. مقابل این تیم دانمارکی مخصوصا 15 دقیقه ی اول بازی رو نگاه کنید که چقدر بد بازی کردیم. تیم اون جسارت رو نداره که بی محابا روی دروازه ی تیمی مثل کپنهاگن حمله کنه تا اینکه یک گل میخوریم وبعد یادمون میفته باید گل هم بزنیم. این ترس واحتیاط تو بازی با اینتر هم بود تا اون اشتباه رخ داد و گل خوردیم وقتی پلوسو تعویض میشه و یکی مثل دچلیه میاد فقط برای اینکه بگیم تعویض کردیم اینکار رو انجام میدیم وگرنه همه میدونن دچلیه وپلوسو فرقی باهم ندارن. چه اشکال داشت یک مهاجم اضافه میکردیم انگار با سه مهاجم بازی کردن و برای لحظاتی تغییر سیستم دادن و از 2-5-3 به 3-4-3 رفتن گناه کبیره هست تو یوونتوس . یوونتوس تعویض نداره پس یا باید دعا کردمربی از اول همون ترکیب اصلی رو بچینه یا باید دعا کرد ترکیب بد نچینه چون تعویض تو یوونتوس یعنی نهایتا خروج کوالیارلا و ورود جووینکو یعنی مهاجم با مهاجم تغییر بازیکن یک پست نه چیزی بیشتر نباید انتظار کم کردن خط هافبک واضافه کردن مهاجم یا برعکسش رو داشت . کلا نباید انتظار تغییر تاکتیک وسیستم رو تو یک بازی داشت.

#183
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال

ولي داشتن بيش از 10 موقعيت گل اين رو نشون ميده كه تيم در فاز هجومي به چه بلوغ و شكوفايي باشكوهي رسيده ...


بهمن جان همه حرفات درس و منطقی ولی جواب من به این جمله صرفا "نه" هستش.

میدونین چرا این امتیاز از دست دادنا انقدر اعصاب خرد کنه؟ چون میدونیم که این تیم چه پتانسیلی داره و اینکه شخصا مطمئنم که کونته بالاخره این جام رو میبره چه با یوونتوس چه با تیم دیگه!

پس انتظار من از کونته در حد و اندازه تمام مربی های دیگه ای که این جام رو بردن. اگه ایراد یا حرفی هم هست هر چقدر تند منظور این نیست که قراره کونته با امثال رانیری و زاکرونی مقایسه بشه!

این انتقادها صرفا میزان انتظار ما طرفدارارو از یووه نشون میده که فکر نمیکنم بردن کپنهاگ انتظار زیادی باشه

یکی از دوستان من دانمارک زندگی میکنه که اتفاقا طرفدار انچنانی فوتبال هم نیست.. دیروز به من مسیج داده که فقط باید دانمارکی باشی که ابعاد افتضاح تیمتون رو درک کنی!

شخصا نمیتونم درک کنم که یه تیم مثل یووه وقتی با یه همچین تیمی مساوی میکنه چرا نمیتونه تقصیر مربی باشه؟؟ مگه غیر از اینه که 15 دقیقه اول تا وقتی گل خوردیم "افتضاح" بودیم؟؟اصلا چرا

از همچین تیمی گل خوردیم؟ اونم بد شانسی بود؟ اقا 20 تا موقعیت گل داشتیم قبول تو حمله بد بازی نکردیم بازم قبول اما واقعا وقتی با 6 نفر و این همه توانایی تاکتیکی به تیم درجه nام نمیتونیم گل

بزنیم که دیگه وای به حال بقیه بازی ها...یعنی خودتون قبول میکنید که همه اینا از بد شانسی بوده؟ اگه 1 دفعه این اتفاق میافتاد میتونست شانسی باشه..من با این حافظه ناقصم چندین و چند بازی

رو یادم میاد که همین آش بود و همین کاسه! نمونش همه مساوی های فصل اول کونته...

تقریبا هممون موافقیم که کونته مربی فوق العاده باهوشیه اما تنها چیزی که میتونه جلوی تاریخی شدن انتونیو کونته رو بگیره "لجبازی" خودش هست و بس!

#184
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

تیم خیلی محتاط ترسو و بدون کوچکترین ریسکی داره بازی میکنه. مقابل این تیم دانمارکی مخصوصا 15 دقیقه ی اول بازی رو نگاه کنید که چقدر بد بازی کردیم. تیم اون جسارت رو نداره که بی محابا روی دروازه ی تیمی مثل کپنهاگن حمله کنه تا اینکه یک گل میخوریم وبعد یادمون میفته باید گل هم بزنیم. این ترس واحتیاط تو بازی با اینتر هم بود تا اون اشتباه رخ داد و گل خوردیم
وقتی پلوسو تعویض میشه و یکی مثل دچلیه میاد فقط برای اینکه بگیم تعویض کردیم اینکار رو انجام میدیم وگرنه همه میدونن دچلیه وپلوسو فرقی باهم ندارن. چه اشکال داشت یک مهاجم اضافه میکردیم
انگار با سه مهاجم بازی کردن و برای لحظاتی تغییر سیستم دادن و از 2-5-3 به 3-4-3 رفتن گناه کبیره هست تو یوونتوس .
یوونتوس تعویض نداره پس یا باید دعا کردمربی از اول همون ترکیب اصلی رو بچینه یا باید دعا کرد ترکیب بد نچینه چون تعویض تو یوونتوس یعنی نهایتا خروج کوالیارلا و ورود جووینکو یعنی مهاجم با مهاجم تغییر بازیکن یک پست نه چیزی بیشتر
نباید انتظار کم کردن خط هافبک واضافه کردن مهاجم یا برعکسش رو داشت . کلا نباید انتظار تغییر تاکتیک وسیستم رو تو یک بازی داشت.


احسنت مهدی . دقیقا حرفی که میخواستم رو زدی . داشتم فکر میکردم چطوری منظورم رو برسونم .

حرف من اینه . من منکر 352 نیستم . خیلی هم عالیه . اصلا خیلی هم خوب که تیم ما مبدع 352 شده و همه از اون تقلید میکنن . ولی عباس جان دیگه 433 بارسا رو با ما مقایسه نکن . اونا سیستمشون سیستم غالب بود . و انقدر قوی بودن که اصلا مهم نبود تیم مقابلشون با جه سیستمی بازی میکنه . اونا با 433 میرفتن و میبردن . ما الان اونطوری هستیم ؟ . به قول مهدی باید دعا کرد که از همون اول تیم رو بد نچینه . وگرنه تغییرش میشه نهایتا خروج کوا و اومدن جوینکو

و یک سوالی هم دارم

ما دیشب تقریبا اگه اشتباه نکنم 7 الی 8 فرصت مثل هم رو از یه زاویه و با افراد مختلف و به یک روش از دست دادیم . سه بار توز یه بار پوگبا یه بار لیخ یه بار ویدال یه بار جووینکو یه بار ایسلا یه بار کواریارلا و چند تا دیگه که یادم نیست . به این صورت که از سمت راست با دروازبان تک به تک شدن و همه به یه شکل توپ رو کوبیدن به پای دروازبان . انگار که میخواستن به دروازبان لایی بزنن . هر بار که فرصت از دست میرفت من میزدم تو سر خودم و بعدش میگفتم اشکال نداره فرصت بعدی حتما میفهمن که باید هوایی به زاویه مخالف بزنن . ولی باز هم فرصت بعدی به همین شکل از دست میرفت . به شکلی که اگه من خودم کنار زمین بودم به بازیکنا میگفتم که توپ رو به بالا بزنن .
حالا از اونایی که میگن به مربی ربطی نداره میخوام بپرسم در این شرایط مربی کارش دیدن همین نکاته دیگه . نباید به بازیکن تذکر بده که پطوری بزنن ؟ یا همینطوری بشینه ببینه فرصتها عین هم داره از دست میره ؟

#185
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
جووانی گواردالا خبرنگار اسکای:
سال قبل هم یوونتوس در مقابل دروازبان نورژلند همین مشکل را پیدا کرد.اما صحبت هایی هست که یوونتوس باید میبرد و اینکه دروازبان کپنهاگن جلوی پیروزی یوونتوس را گرفت،اما با این حال دو امتیاز از دست رفته اند.کونته زمانی که بازی های این چنینی را میبیند از تیم عصبانی نمیشود.او زمانی عصبانی میشود که عطش پیروزی و مسئولیت پذیری وجود نداشته باشند.اکنون بازی مقابل گالاتاسرای تقریبآ تعیین کننده خواهد بود و نبردن این بازی میتواند خطرناک باشد.کونته خواهان جذب یورنته بوده است ودر تابستان گمان میکردیم که او بازیکن ترکیب اصلی یوونتوس باشد.چیزی در تمرینات برای او مشکل ایجاد کرده و او در هماهنگ کردن خود با اندیشه و سبک بازی یوونتوس دچار مشکل شده است.اکنون او آخرین انتخاب کونته هست، اما صحبت کونته درباره ی بازیکنان آماده تر برابر کپنهاگن درست است.میشد از او در این بازی استفاده کرد اما اینکه از او استفاده نمیشود به معنی این است که هنوز آماده نیست.


#186
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

grlsj79fvzsiqfdncgha.jpg

prz07f6mtivtjmutbnsc_thumb.jpg   gllhh1ij1smd5ygvrjgt_thumb.jpg   fpat996db75o3hnkksr8_thumb.jpg


  • mory, Pinturicchio و AbolfazlMF از این پست تشکر کرده است





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی