پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دربی هفتاد و هفتم

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
136 پاسخ برای این موضوع

#121
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال
حیف این همه کل کلی که کردیم :Facepalm:

#122
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

Che Classe! i


فکر میکنم دیگه اکثرا تو سالن و چمن و نهایتا تو محله و کوچه فوتبال بازی کرده باشید؛ تاکتیکی که اونجا هست شامل اینهاست: "توپ نزدیک دروازه شد بزن زیرش از دروازه دورش کن" "دیدی نمیتونی یارت رو بگیری بزنش، در واقع توپ رد شد یار رد نشه!"،"با کمترین برخورد حریف خودت رو بنداز رو زمین و کولی بازی دربیار بعدم سر داور داد بزن که: آآآآآی ... خطـــا!"،"ای بازیکن خفن تیم! توپ رو بردار و برو جلو و سعی کن همه یارای حریفو دریبل بزنی!"،"هر کی خالی بود بهش پاس بده کسی هم نبود همینطوری یه لگد به توپ بزن بالاخره یه جایی میره دیگه!"،"بعضی وقتا هم از هر جای زمین عشقت کشید بشوت!"، و اگه بازی یه ذره حساس بود هم تاکتیک "بپا گل نخوریم حالا نزدیم هم نزدیم" به این تاکتیکها اضافه میشه! حالا امروز و خصوصا تو نیمه اول (نیمه دوم یکم به فوتبالی که دنیا اون رو به عنوان یه ورزش قبول داره شبیه تر بود که اون هم محدود به چند نفر و چند دقیقه میشد) 22 تا بازیکن و چند تا مربی با لباس استقلال و پرسپولیس دقیقا و بدون اغراق همین تاکتیکا و سبک بازی رو به نمایش میذاشتن با این تفاوت که "دیدی یکم بازی سریع شد توپ رو نگه دار" رو هم میشد به عنوان آپشن اضافی اینجا دید؛ حداقل تو سالن و کوچه باید دوید و وقتی واسه وایسادن و نگاه کردن نیست ولی خب قبول کنید زمین فوتبال خیلی بزرگه و فوتبالم که اوووووه 90 دقیقه است! بازیکنای طفلکی اگه بدوئن عرق میکنن و خسته میشن. مدل موهاشونم خراب میشه... گناه دارن خب حیوونیا! انقدر کادر پزشکی دو تا تیم اومدن تو زمین که جیگرم واسه این بازیکنای بدبخت کباب شد. هر بار که میومدن تو تن و بدنم میلرزید که نکنه طوریشون بشه.. اینا سرمایه های ملی ما هستن..

"دربی تهران" ، "شهراورد بزرگ پرسپولیس و استقلال"، "نبرد آبی و قرمزهای پایتخت" و ... اسمایی که برای کشیدنشون تریلی و کمرشکن لازمه اما در عمل فقط باد هواست! هرچند طبیعیه تو این بی رونقی و کسادی فوتبال مملکت در حالی که اکثر مردم خیلی راحت به فوتبالهای اروپایی دسترسی دارند، این بازی با این همه سر وصدا و پرداخته شدن توی n روزنامه و برنامه تلویزیونی برگزار میشه و برآیندش همچین چیزیه! چیزی که اصلا شبیه فوتبال نیست.

البته بی انصافیه اگه بگیم بازی هیچی نداشت حالا شاید یه توپ روی دروازه اومد و اونجا شلوغ پلوغ شد توپ یه جوری قل خورد رفت تو دروازه. میتونستیم از صحنه تکرار و دوربین های مجهز پشت دروازه بفهمیم کی گل زده.

پ.ن 1: قاسم دهنوی :worship:

پ.ن 2: همه کل کل ها و کری خوندنا و اینا واسه تفریحه وگرنه کمتر کسی به بازی تیمش فکر میکنه و از روی حساب و کتاب حرف میزنه و البته تموم حس و حال باقیمونده این دربی هم واسه همین چیزاست. شخصا اگه با دو سه نفر کری نداشتم اصلا وقتمو واسه دیدن این بازی تلف نمیکردم. با اینکه این پرسپولیس رو اون تیمی نمیدونم که یه موقعی عاشقانه دوسش داشتم و بازیهاش رو دنبال میکردم.

پ.ن 3: البته یه انگیزه دیگه ای واسه دیدن بازی داشتم زیر نویسهای اخلاقی شبکه 3 بود که واقعا ازشون چیز یاد گرفتم. من که فکر میکنم از نقل قولهای رنه دکارت الهام گرفته بودن اونها رو... "تماشای شهرآورد با خاموش کردن لامپهای اضافی لذت بخش تر است." و "بهترین هدیه ای که میتوانیم به فرزندانمان بدهیم وقت است." ، Top2 من بودن و مسیر زندگی من رو عوض کردن :1:

[ :fts: ]

#123
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

خب خدارو شکر دربی هرچی نداشت برای من سود داشت :lol:



#124
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
کلا نظر من در مورد این بازی :Facepalm: فستیوال کارت زرد ها در 96 دقیقه ی نفرت انگیز :mad:

#125
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
من فکر کنم سرجمع 3 دقیقه از بازی رو دیدم. مثل روز برام روشن بود بازی مساوی میشه ، خداروشکر وقتم رو هدر ندادم و بازی رو ندیدم :troll:

#126
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
پرسپولیسی ها دو تا شوت زدن که رحمتی مجبور شد شیرجه بزنه! نیلسون بدنش اصلاً با چمن برخورد نداشت! :| سه بازی متوالی بدون گل! :| من نمیدونم اینا کی میخوان بفهمن مربی ای تو اینجور بازی ها برنده اس که جسارت داشته باشه... قلعه از ترس خراب شدن رکوردش بازی نمیکنه، علی دایی هم از ترس اسم علی کریمی!!!

#127
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


پ.ن 3: البته یه انگیزه دیگه ای واسه دیدن بازی داشتم زیر نویسهای اخلاقی شبکه 3 بود که واقعا ازشون چیز یاد گرفتم. من که فکر میکنم از نقل قولهای رنه دکارت الهام گرفته بودن اونها رو... "تماشای شهرآورد با خاموش کردن لامپهای اضافی لذت بخش تر است." و "بهترین هدیه ای که میتوانیم به فرزندانمان بدهیم وقت است." ، Top2 من بودن و مسیر زندگی من رو عوض کردن :1:

[ :fts: ]


دقیـــــــــــــــقا ! و صد البته " وقتی از ماشین زباله پرت میکنید بیرون ، دیگران چه فکری میکنند ؟" من هنوز مغروق و حیران ازین جمله ی ژرف هستم :troll:

پرسپولیسی ها دو تا شوت زدن که رحمتی مجبور شد شیرجه بزنه! نیلسون بدنش اصلاً با چمن برخورد نداشت! :|


قبول ندارم . نیلسون هم سر شوت ساموئل با چمن اصابت داشت :65:

#128
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
حرام باد این پولی که در فوتبال خرج میشود حرام باد :P: در ضمن فرهادتون همینجوری تمریناتش رو ادامه بده دربی بعد میتونه توپ رو شوت کنه سه سانت و نیم با فاصله هوا رو شوت زدن خیلی هم براش بد نیست :lol:

#129
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
‏البته از یه چیز دیگه هم تو این بازی رونمایی شد سه ستاره روی پیراهن استقلال !! حالا نمیدونم به خاطر دسته 3 بودش یا ایمون زاید !!

#130
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال
پرسپولیس این فصل جلوی تیمای ضعیف امتیاز داده . سایپا ، ذوب آهن ... امروزم کیسه :fts: زیاد تعجب نکردم :65:

تنها چیزی که بازی داشت :huhsmileyf:

تصویر



#131
ღSamiraღ

ღSamiraღ

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 584 ارسال
سه تا ستاره :)): واسه چیه ؟ جدا .؟ یکی بیاد جواب بده ذهنم اینقدر درگیر بود که بازی رو نتونستم درست ببینم :2:

یه ضرب المثل هست که میگه : خدا خر رو شناخته که بهش شاخ نداده :))


حرکت پیام صادقیان رو جوات 100-+6 دمش گرم . :))

یه لحظه فک کردم جوات بهترین بازیکن زمین شده :lol:

#132
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
بازی هیچی نداشت اما حداقل از استقلال بهتر بودیم . استقلال عملا هیچ حرفی واسه گفتن نداشت . نلسون هیچ توپی نگرفت :Facepalm: :Facepalm: جناب فغانی هم یه لباس آبی میکرد تنش بهتر بود . با کارتهای بیموردش عملا تیمو فلج کرد من نمیدونم اون ضربه نکونام به سر خلعتبری و اون تکل عمران زاده رو خلعتبری چجوری کارت قرمز نداد . حالا بماند که کارت زرد هم نگرفتن

#133
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
بازی هیچی نداشت فقط یه تک به تک مجیدی بود که به گمان آفساید توپ رو نزد ! و صحنه دوم هم پاس خوبش مجیدی به ساموئل بود که اونم گل نشد . پرسپولیس هم یه شوت نوری بود که خارج از دروازه بود و رحمتی الکی کرنر داد و شوت صادقیان که رحمتی دفع کرد . در کل نه بحثی هست نه حرف و حدیثی هرکی هم بگه ما بهتر بودیم چرت و پرت گفته . وقتی هیچ کدوم از تیم ها نمیخوان بازی رو ببرن ما چرا تو سر و کله هم دیگه بزنیم ! + ^ شما مطمئنی که موقع فوتبال مثل شیرینی نخوابیده بودی ! اگه یه صحنه مشکوک این بازی داشت خطای بی مورد صادقیان روی پای نکونام بود که بدون توپ پای جواد رو زد !

#134
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
نگاه کن چه شاد و خوشحالن یه امتیاز از پر افتخارترین تیم ایران و آسیا گرفتن :)) اگه اون تک به تک ساموئل گل میشد می خواستین چیکار کنین الان ؟! واقعا فکر میکنم این یه امتیاز رو مدیون دایی هستن لنگیا ! تا آخر بازی فکر کنم نزدیک 25 هزار صلوات فرستاد :1:خو معلومه توپ به پای مجیدی نمیگیره و ساموئل تک به تکو خراب میکنه :)) بعد هم اگه بنا بر اخراج بود دهنوی نیمه اول باید 5 تا کارت زرد میگرفت ! اون وقت با احتصاب زردی که نیمه دوم گرفت باید سه بار اخراج میشد :1: اون بچه این وری هم که انگار زنبور نیشش زده بود :1: با اون تکلش روی کاپیتان تیم ملی باید کارت مشکی میگرفت کلا !! پس از داوری صحبت نشه خواهشا ....

#135
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
اونایی خوابن که سه تا ستاره میزارن رو پیراهنشون بی دلیل !!!! يه صحنه هم جناب قاضی بازیکن برتر این میدان !!!!!انجام داد رو پیام که اونم باید اخراج میشد البته شاید سه ستاره بخاطر این بوده که ۳ تا بازیکن استقلال باید تو این بازی اخراج میشدن و نشدن!!! جالبه کسابی که ادعا میکردن اینجا پست نمیدن و از دیگران هم خواهش میکردن اینجا پست ندن حالا خودشون دارن پست میدن اینجا !!!!

#136
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
اولا که پستایی که توی تاپیک اس اس در مورد تیم خودمون هم می دیم بی دلیل داره یکی یکی پاک میشه به بهانه ای بسیار مسخره ! مام که دیگه حوصله بحث کردن سر این چیزای مسخره رو نداریم ! ثانیا قبل از بازی که اصلا بازی برگزار نشده و بحث ها همه بچه بازیه چه دلیلی داره که اینجا پستی ارسال بشه ؟! ثالثا بعضیا که خواب تشریف داشتن تو طول بازی دلیل نمیشه یهو که بیدار شدن هر حرف الکی راجع به بازی بزنن !

#137
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
خب بازی استقلال و پرسپولیس تموم شد و به معنی این هست که فعالیت این تاپیک هم به پایان میرسه . وقتی قصد کردم که کلوپ های پرسپولیس و استقلال رو برگردونم و این ریسک رو با توجه به سابقه ی تاریک این تاپیک ها قبول کردم ، معضل اصلی ای که ذهنم رو مشغول کرده بود ، چگونگی گذر از دربی بود . شاید تنها راه حل اون روزهای فوتبال ایران همین بود و اگه معایبی هم داشت ، باز بهترین راه حل بود . به هر حال از این بازی هم گذشتیم و همه چی با خوبی و خوشی تموم شد و از فردا همه جدا از رنگ های دیگه ، پیش هم به فکر موفقیت بیانکونری هستیم . ممنون بابت همکاریتون و اینکه منت گذاشتین و به حرف احترام گذاشتین . این تاپیک به آرشیو منتقل میشه .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی