پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سری آ در فصل 2014-2013

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
24 پاسخ برای این موضوع

#21
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


[FONT="]تصویر


تیم هفته ی بیستم سری آ



[/FONT]

[FONT="]هفته ی هفدهم ، هفته ای که دو تیم صدرنشین بار دیگر کیفیت های خود را به اثبات رساندند ، دیو تایلر تیم هفته ی سری آ را برگزید .

[/FONT]

[FONT="]ماتیا پرین (جنوا)

[/FONT]

[FONT="]مطمئنا خط دفاعی مقابل او بهترین خط دفاعی لیگ نیست و همین موجب می شود که او بار ها در طول هر بازی آزمایش شود . بار دیگر او یک تنه و با سیو های پیاپی برابر اینتر ، سه امتیاز را برای جنوا به ارمغان آورد. با اراده .

[/FONT]

[FONT="]مهدی بن عطیا (رم)

[/FONT]

[FONT="]مدافع مراکشی بسیار خوب عمل کرد و اجازه ی خودنمایی به پائولینهو را نداد . توپ ها را قبل از این که به موقعیت خطرناکی تبدیل شوند قطع می کرد و با 97 درصد صحت پاس ، فوق العاده بود. مستحکم.

[/FONT]

[FONT="]الساندرو لوکارلی (پارما)

[/FONT]

[FONT="]مدافع پر تجربه ی پارما بار دیگر ارزش های خود را به نمایش گذاشت . شوت سرکش دژان لازارویچ را بلوکه کرد . همچنین گل دقایق پایانی او نیز بسیار مهم بود . سرکش .

[/FONT]

[FONT="]لوکا آنتونلی (جنوا)

[/FONT]

[FONT="]بسیار مستحکم در عملکرد دفاعی در مراحل مختلف . یک شوت را بلوکه کرد و سانتر های خطرناکی را ارسال کرد . به عنوان یک مدافع پیشداخته ، گل سه امتیازی دیدار برابر اینتر را به ثمر رساند . مصمم .

[/FONT]

[FONT="]آدم لیائیچ (رم)

[/FONT]

[FONT="]بهترین بازیکن دیدار در متن اکثر حرکات رم قرار داشت . پاس او منجر به گل اول تیم توسط دسترو شد . همچنین حرکات انفجاری دیگری نیز در طول بازی داشت و در نهایت با یک شوت پای راست سرکش نام خود را به عنوان گلزن بازی نیز ثبت کرد . چالاک.

[/FONT]

[FONT="]کوین ستروتمن (رم)

[/FONT]

[FONT="]کاملا میانه ی زمین را اداره کرد و پیش از به ثمر رساندن گل ، دو مرتبه به گلزنی بسیار نزدیک شد . ضربه ی زمینی او روی ارسال کرنر ، گل دوم رم را موجب شد . با ثبات.

[/FONT]

[FONT="]آرتورو ویدال (یوونتوس)

[/FONT]

[FONT="]اولین گل بازی را با ضربه ای زیرکانه به ثمر رساند . خط میانی را با اقتدار و دوندگی زیاد کنترل کرد و در همان نیمه اول روی پنالتی که خود به دست آورده بود ، دومین گل خود در دیدار را به ثمر رساند تا با 10 گل سومین گلزن برتر مسابقات باشد . مقاوم.

[/FONT]

[FONT="]پول پوگبا (یوونتوس)

[/FONT]

[FONT="]شوت های زیادی را روانه ی دروازه کرد . پاس زیبای او باعث به ثمر رسیدن اولین گل دیدار توسط ویدال شد و شوت او از 20 متری دروازه بازی را برای حریف به اتمام رساند . هدفمند .

[/FONT]

[FONT="]الساندرو متری (فیورنتینا)

[/FONT]

[FONT="]میتری – ماتری نمی توانست شروعی بهتر از این در فیورنتینا داشته باشد . پاس گل او به ماتی فرناندز و سپس دو گلی که به ثمر رساند . در حال احیا .

[/FONT]

[FONT="]رولاندو بیانکی (بولونیا)

[/FONT]

[FONT="]بازیکن برتر میدان . تنها در دهمین حضور از ابتدای خود ، پاسخ اطمینان مربی خود را داد و هد او روی ارسال دیامانتی ، گل اول دیدار را به ثمر رساند و در دقایق پایانی دیدار ، گل تساوی بخش دیدار را به ثمر رساند . نیرومند .

[/FONT]

[FONT="]آنتونیو کاسانو (پارما)

[/FONT]

[FONT="]به مانند جیانفرانکو زولا ، شما نمی توانید یک لحظه از او غافل شوید . شوت از پشت محوطه جریمه ی او اولین گل پارما در بازی را به ثمر رساند و با گل دقایق پایانی لوکارلی ، پارما به پیروزی 2-1 رسید . پر شور.[/FONT]



[FONT=Arial]بازیکنان شایسته :[/FONT]

[FONT="]میرالم پیانیچ (رم) ، جروینیو (رم) ، کوادوو آساموا (یوونتوس) ، رومولو (ورونا) ، الساندرو دیامانتی (بولونیا) ، مانوئل پاسکوال (فیورنتینا) ، ماتی فرناندز (فیورنتینا) ، چیرو ایموبیله (تورینو)[/FONT]



تصویر

تصویر



#22
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

?Serie A Week 21: Did You Know


هتریک آلبرتو آکوئیلانی، کارت قرمز برای جیانلوئیجی بوفون و ادامه ی مصیبت های لاتزیو، کالیاری و جنوا در آمارهای سوزی کامپاناله از هفته ی 21 ام سری آ.

تصویر


از شکست 2-0 برای لچه در 20 فوریه سال 2011 تاکنون بوفون کارت قرمز نگرفته بود، این 4 امین بار بود که وی در دوران ورزشی خود کارت قرمز می گرفت. 4 بازی آخر یوونتوس در سری آ کارت قرمز داشته است و در این 4 بازی این نخستین بازی بود که کارت قرمز برای یوونتوس ثبت می شد.

در 19 رویارویی اخیر بین یوونتوس و لاتزیو در سری آ تیم شهر رم هرگز موفق نشده است یوونتوس را شکست دهد، در بازی های خارج و داخل خانه لاتزیو تنها 6 تساوی در این 19 بازی کسب کرده است و بقیه ی بازی ها را واگذار کرده است. از سال 2003 تاکنون یوونتوس در المپیکو در سری آ به لاتزیو نباخته است، 6 برد و 3 تساوی کسب کرده است. یوونتوس در 34 بازی اخیر خود در سری آ در تمام بازی ها موفق به گلزنی شده است و یوونتوس تنها 1 بازی تا رسیدن به رکورد گلزنی در 35 بازی متوالی در سری آ که در بین سال های 1957-1958 در تاریخ این باشگاه ثبت شد فاصله دارد. رکورد پیروزی های متوالی یوونتوس در سری آ با 12 برد متوالی خاتمه پذیرفت. این دومین تساوی یوونتوس در این فصل سری آ بعد از تساوی 1-1 برابر اینتر بود.

پارما و یوونتوس با زدن 8 گل روی ضربات سر بیشترین گل را روی این ضربات به ثمر رسانده اند و فرناندو یورنته با زدن 5 گل با ضربات سر در سری آ در صدر بهترین سر زنان قرار دارد. از زمانی که ادی رخا جای ولادیمیر پتکوویچ را گرفته است تاکنون لاتزیو هیچ شکستی را متحمل نشده است، آنها 3 برد و 2 تساوی در سری آ و کوپا ایتالیا کسب کرده اند. کاندروا در دوران بازیگری خود 9 پنالتی زده است که 8 تا از آنها در سری آ زده شده است. با زدن 6 گل تا هفته ی 21 ام وی به رکورد زدن 6 گل در فصل قبل که بهترین رکورد گلزنی وی بود رسید.





آلبرتو آکوئیلانی نخستین هتریک خود در سری آ را جشن گرفت، وی حالا در سری آ 23 گله شد. هر 4 گل آکوئیلانی در این فصل برابر جنوا زده شده است و مجموعا وی برابر این تیم 5 گل زده است البته در 3 بازی آخر. آلبرتو جیلاردینو تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 168 رساند، لوکا آنتونینی 6 امین و سباستین دی مایو تخستین گل های خود در سری آ را به ثمر رساندند. 5 گل از 6 گل این بازی را بازیکنان سابق میلان به ثمر رساندند.

تعداد دقایق بسته بودن دروازه ی فیورنتینا در دقیقه ی 500 و قبل از دریافت 3 گل در 1 بازی متوقف شد. 3 بازی قبلی بین جنوا و فیورنتینا مجموعا 18 گل داشته است. آخرین برد جنوا برابر فیورنتینا در فلورانس به بردی 2-1 در سال 1977 بر می گردد، 7 تساوی و 10 شکست از آن پس برای جنوا در فلورانس رقم خورده است. شاگردان وینچنزو مونتلا در 9 بازی آخر شکست نخورده اند و 7 بازی از این 9 بازی را برده اند. تورینو و فیورنتینا و جنوا این فصل با دریافت 7 پنالتی تا اینجا بیشترین میزان پنالتی را داشته اند.





رم 5 امین برد متوالی خود در سری آ و کوپا ایتالیا را به دست آورد، اما بعد از حدود 7 ساعت در بازی های مختلف دروازه ی آنها باز شد. بعد از 3 تساوی و 1 شکست شاگردان رودی گارسیا بار دیگر در بازی های خارج از خانه به برد رسیدند.


از یک برد در سال 1996 تاکنون هلاس ورونا چه در خانه و چه در بیرون از خانه موفق به شکست دادن رم نشده است و از 9 بازی برای این تیم تنها 2امتیاز به دست آورده است. 26 آوریل سال 2009 و تساوی 2-2 رجینا برابر یوونتوس آخرین باری بود که امیل هالفردسون در سری آ گل زده بود. آدم لیائیچ تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 20 رساند، جروینیو 5 و توتی 232 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساندند. توتی در این بازی 64 امین گل خود را در سری آ از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند، وی حالا تنها 4 گل با تعداد گل های از روی نقطه ی پنالتی روبرتو باجو فاصله دارد.





برای نخستین بار در این فصل از سری آ میلان موفق به کسب 2 برد پیاپی در سری آ می شد. برد 3-1 برابر کاتانیا تنها برد خارج از خانه ی دیگر میلان در این فصل بوده است. در 23 بازی اخیر بین کالیاری و میلان در سری آ کالیاری هرگز موفق به شکست دادن میلان نشده است، 5 تساوی و 18 شکست از برد 1-0 در 18 اکتبر سال 1998 برابر میلان برای کالیاری به دست آمده است. شاگردان دیه گو لوپز در کالیاری از 9 بازی آخر خود در سری آ 1 بازی را برده اند، 5 بازی را مساوی کرده اند و بقیه را واگذار کرده اند.


96 امین گل پاتزینی در سری آ نخستین گل وی از زمان برد 4-2 میلان برابر کاتانیا بود که پاتزینی موفق شد 2 گل در آن بازی بزند. ماریو بالوتلی 12 گل از 21 گل خود برای میلان را از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رساده است، 8 گل از روی ضربات پنالتی و 4 گل از روی ضربات آزاد. بالوتلی در 3 بازی متوالی موفق به گلزنی شده است. مارکو سائو تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 17 رساند.


میلان در 15 دقیقه پایانی بازی هایش 13 گل به ثمر رساده است که از هر تیمی بیشتر است. در این زمینه ورونا با دریافت 11 گل در 15 دقیقه پایانی بازی هایش بدترین آمار را دارد.






ناپولی رکورد شکست ناپذیری خود را به 6 برد و 4 تساوی متوالی افزایش داد، از اکتبر 2009 تا ژانویه ی 2010 آنها 13 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بودند. از ماه مارس سال 2013 تاکنون ناپولی هرگز 2 بازی متوالی را مساوی نکرده بود. 11 گل از 16 گل کیه وو در این فصل در نیمه ی نخست زده شده است. بعد از 1 برد و 4 شکست در سن پائولو این نخستین تساوی کیه وو در سری آ در سن پائولو ناپولی است. رائول آلبیرول و جنارو ساردو نخستین و هشتمین گل های خود در سری آ را به ثمر رساندند.






کاتانیا بالاخره نخستین امتیاز خارج از خانه ی خود در سری آ را پس از 10 شکست به دست آورد، همچنین این نخستین کلین شیت کاتانیا در بازی های خارج از خانه پس از دریافت 27 گل در 10 بازی قبلی بود. کاتانیا 2 بازی از 3 بازی قبلی خود در سن سیرو برابر اینتر را مساوی کرده است، اما با کسب 3 تساوی و تحمل 14 شکست برابر اینتر در این زمان هنوز موفق به برد اینتر در سن سرو نشده است. اینتر تنها 1 بازی از 9 بازی قبلی خود در سری آ را برده است، 5 تساوی و 3 شکست دیگر دراین بازی به دست آورده است. تنها بار دیگری که آنها در این فصل در گلزنی درسن سیرو ناکام شدند شکست 3-0 برابر رم بود.



تیم منتخب هفته ی 21 ام سری آ :



Albert Frison : Catania

Luca Antonini : Genoa

Mehdi Benatia : Roma

Andre Dias : Lazio

Abdoulay Konko : Lazio

Alessio Cerci : Torino

Alberto Aquilani : Fiorentina

Fabian Rinaudo : Catania

Dries Mertens : Napoli

Gervinho : Roma

Fernando Llorente : Juventus




#23
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


[FONT="]تصویر

تیم هفته ی 22 سری آ

[/FONT]


[FONT="]در پایان هفته ی بیست و دوم ، یوونتوس همچنان قدرتمندانه به صدرنشینی ادامه می دهد . دیو تایلر از تیم منتخب هفته می نویسد.

[/FONT]


[FONT="]دنیله پادلی (تورینو)

[/FONT]


[FONT="]در این دیدار عکس العمل های بسیاری با نوک دستان خود داشت . دو بار ضربات پاتزینی را اینگونه دفع کرد و یک ضربه ی آزاد مونتولیوو را نیز به خوبی جمع کرد . او همچنین ضربه ی برق آسای کاکا را به خوبی دفع کرد و
شوت کیسوکه هوندا را به بالای دروازه فرستاد . شگفت انگیز !
[/FONT]


[FONT="]
امرسون (لیورنو)

[/FONT]


[FONT="]مدافع کهنه کار برزیلی در ابتدای بازی با بد شانسی نتوانست موفق به گلزنی شود و دروازه بان حریف ضربه ی او را مهار کرد . در ادامه او روی گل به ثمر رسیده توسط امقارا ، تاثیر مستقیم داشت . هوشیار !

[/FONT]


[FONT="]آندره دیاس (لاتزیو)

[/FONT]


[FONT="]مانند یک هشت پا ، پاهای او در جدال بر سر توپ در تمام صحنه ها حضور داشتند . همیشه هوشیار و با دقت ، اولین ضربات را روی توپ های ارسالی می زد . همچنین او ، دو قطع توپ بسیار مهم داشت . با دقت !

[/FONT]


[FONT="]جورجو کیه لینی (یوونتوس)

[/FONT]


[FONT="]نشان داد که به چه دلیل توانسته 400 حضور در بازی های سری آ داشته باشد . تمامی جنگ ها بر سر توپ را با پیروزی پشت سر گذاشت و رکورد فوق العاده ی 95 درصد پاس صحیح را به نام خود ثبت کرد . او در نقش گلزن نیز ظاهر شد . توانمند !

[/FONT]


[FONT="]استفان لیختشتاینر (یوونتوس)

[/FONT]


[FONT="]یک عملکرد خارق العاده ی دیگر از این بازیکن آس سوئیس . سمت چپ اینتر میلان را کاملا فلج کرده بود . کارهای ترکیبی او با آنددره آ پیرلو چشمگیر بود ، کسیکه پایه گذار گل او شد . فوق العاده !

[/FONT]


[FONT="]آندره آ پیرلو (یوونتوس)

[/FONT]


[FONT="]از یک جایی به بعد دیگر شما صفات را برای شرح دادن عملکرد او کم می آورید . به عنوان بهترین بازیکن میانه ی زمین را اداره می کرد و با پاس های بی نظیر خود به گونه ای عمل می کرد که بازیکنان تیم حریف آماتور هایی بیشتر به نظر نیایند . عالی !

[/FONT]


[FONT="]ماکسی مورالز (آتلانتا)

[/FONT]


[FONT="]بازیمن آرژانتینی کیفیت خود را به رخ هواداران کشید . جنب و حوش بسیار تا جایی که در نهایت به آنچه استحقاقش را داشت رسید و گلزنی کرد . در عین بی مسئولیتی فدریکو فرناندز ، او را به راحتی جا گذاشت و دروازه را بازکرد . ماهر !

[/FONT]


[FONT="]کوادو آساموا (یوونتوس)

[/FONT]


[FONT="]هر آنچه لیختشتاینر در جناح راست انجام داد ، این غنایی در سمت چپ یوونتوس ارائه داد . در بسیاری از کورس ها جاناتان را پشت سر گذاشت ، پاس ها و ارسال های مثبت او دردسر بسیاری برای اینتر به وجود آورد .
عملکرد او نشان از آساموایی در اوج داشت . کامل !
[/FONT]


[FONT="]
اینوسنت امقارا (لیورنو)

[/FONT]


[FONT="]با استفاده از سرعت زیاد خود ، توانست گلزنی کند . هر دو گلی که به ثمر رساند به این دلیل بود که او اولین کسی بود که به توپ های برگشتی توسط دروازه بان کاتانیا در ضربات امرسون و دونکان ، می رسید . پر تلاش !

[/FONT]


[FONT="]جرمن دنیس (آتلانتا)

[/FONT]


[FONT="]مهاجم سابق ناپولی دو گل روی دو اشتباه از جانب مدافعین به ثمر رساند . گل اول او شوتی بود که از زیر په په رینا عبور کرد و گل دوم و در نهایت پاسی که منجر به گل سوم تیم شد . با مهارت ![/FONT]


[FONT="]
بالده دیائو کیتا (لاتزیو)

[/FONT]

[FONT="]بدون شک بهترین بازیکن میدان این مهاجم کم سن و سال اسپانیایی-سنگالی بود . صرف نظر از پاس او ، او می توانست هتتریک کند ، اما ضربات او منحرف شدند . مسلط ![/FONT]

[FONT="]
بازیکنان شایسته
[/FONT][FONT=Times New Roman]
[/FONT][FONT=Times New Roman]Ciro Immobile [Torino], Luca Toni [Verona], Emil Hallfredsson [Verona], Pablo Barrientos [Catania], Kamil Klik [Torino], Maxi [/FONT][FONT=Times New Roman]
Lopez [Sampdoria], Arturo Vidal [Juventus[/FONT]

تصویر

تصویر



#24
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

?Serie A Week 21: Did You Know



دابل ویدال برابر اینتر و ادامه ی مشکلات ناپولی برابر آتلانتا در فضولی های آماری سوزی کامپاناله از هفته ی 22 ام سری آ.


تصویر





یوونتوس تنها 1 بازی از 8 بازی آخر خود در دربی ایتالیا برابر اینتر را باخته است، شکست 3-1 در نوامبر سال 2012 و در 7 بازی دیگر 5 برد و 2 تساوی برای یوونتوس ثبت شده است. در این 8 بازی یوونتوس 3 بار موفق به کلین شیت شده است. یوونتوس در 35 بازی اخیر خود در سری آ موفق به گلزنی شده است، حالا یوونتوس با رکورد تاریخی باشگاه خود که از آوریل 1957 تا آوریل 1958 و گلزنی در 35 بازی متوالی در سری آ بود برابری کرد. یوونتوس از 18 بازی اخیر خانگی خود در سری آ 18 بازی را برده است و 2 بازی را مساوی کرده است.



آرتورو ویدال با گلزنی در این بازی 28 امین گل خود در سری آ و 11 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند، وی در 2 بازی اخیر یوونتوس در خانه 3 گل زده است. ویدال در بازی رفت بین یوونتوس و اینتر در این فصل نیز گل زده بود و بعد از مائورو ژرمن کامورانزی که در فصل 2007-2008 برابر اینتر دابل کرده بود نخستین بازیکن یوونتوس است که در دربی ایتالیا موفق به زدن گل در هر 2 بازی رفت و برگشت در 1 فصل می شد. استفان لیششتینر 11 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، 2 گل از این 11 گل برابر اینترمیلان بوده است. جورجیو کیلینی 400 امین بازی خود در دوران بازیگری خود را نجربه کرد، این 23 امین گل کیلینی در سری آ بود و البته دومین گل کیلینی برابر نرآتزوری.

با 2 تساوی و 2 شکست در تمام بازی ها اینتر در سال 2014 همچنان موفق به کسب برتری نشده است. برای نخستین بار از نوامبر 2012 و ژانویه ی 2013 اینتر هر 4 بازی آخر خارج از خانه ی خود را واگذار کرده است. بعد از گلزنی برابر ورونا در ماه اکتبر رولاندو موفق شد دومین گل خود در سری آ را به ثمر برساند.




ناپولی پس از شکست ناپذیری در 11 بازی متوالی شکست خورد، آنها 7 بازی از این 11 بازی را برده بودند. از 12 بازی آخر ناپولی در برگامو زمین آتلانتا در سری آ و سری ب ناپولی تنها 1 بازی را برده است. شاگردان رافا بنیتز در این فصل 3 بازی خارج از خانه ی خود را واگذار کرده اند که در هر یک از این 3 بازی موفق به زدن گل نشده اند، برابر رم، یوونتوس و آتلانتا.

آتلانتا تنها 1 بازی از 10 بازی خانگی اخیر خود در سری آ و کوپا ایتالیا را واگذار کرده است، شکستی 4-1 برابر یوونتوس و 7 برد و 2 تساوی در این 10 بازی به دست آورده است. ژرمن دنیس 57 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، این 5 امین گل وی برابر ناپولی بود، در حالی که مکسی مورالز 11 امین گل خود در سری آ را به ثمر می رساند. لوکا چیگارینی بازیکن آتلانتا 200 امین بازی خود در سری آ را نیز انجام داد.




کلارنس سیدورف رکورد شکست ناپذیری خود در زمان مربیگری خود در میلان را حفظ کرد، اما در تبدیل شدن به نخستین مربی میلان از زمان لوئیجی بونیتزونی در فصل 1958-1959 که موفق شده بود هر 3 بازی خانگی نخست در سری آ را ببرد ناکام ماند. عادل رامی نخستین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، از 15 اکتبر سال 2011 تاکنون وی در بازی های لیگ داخلی موفق به گلزنی نشده بود. مدافع جدید فرانسوی میلان 15 امین بازیکن این فصل میلان بود که برای این تیم موفق به گلزنی می شد. میلان این فصل 4 بار در سن سیرو در ابتدای بازی عقب افتاده است، از این 4 بار 2 بازی را مساوی کرده است و 2 بازی را نیز واگذار کرده است.


آخرین برد تورینو در سن سیرو برابر میلان به بردی 1-0 در سال 1985 بر می گردد، 6 تساوی و 12 شکست از آن پس برای تورینو در سن سیرو رقم خورده است. تورینو 13 سال است که میلان را نبرده است، تنها 4 امتیاز از 12 بازی آخر خود برابر روسونری کسب کرده است. تورینو تنها 1 بازی از 10 بازی اخیر خود را باخته است، 6 برد و 3 تساوی دیگر در این مدت به دست آورده است اما رکورد 3 بازی کلین شیت متوالی آنها در این بازی شکسته شد. در دسامبر 2012 نیز چیرو ایموبیله در سن سیرو برابر اینتر گلزنی کرده بود و حالا تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 16 رساند. از 10 گل اخیر تورینو 6 گل با دخالت مستقیم چیرو ایموبیله به ثمر رسیده است.




فیورنتینا برای دومین فصل پیاپی به کالیاری در زمین کالیاری باخت، در مارس 2013 نیز آنها در زمین کالیاری 2-1 باخته بودند و از آوریل سال 2011 تاکنون فیورنتینا موفق نشده است کالیاری را در زمین حریف شکست دهد. کالیاری در 6 بازی آخر خود موفق به کسب برتری نشده بود، 3 باز یاز این 6 بازی را باخته وبد و این نخستین کلین شیت آنها در بازی های خانگی بود. شاگردان وینچنزو مونتلا در 9 بازی آخر خود در سری آ و کوپا ایتالیا شکست نخورده بودند، 7 برد و 2 تساوی از این بازی ها به دست آورده بودند. هر 4 گل آخر کالیاری برابر فیورنتینا در بازی های سری آ را مائرویسیو پینیلیا به ثمر رسانده است.



#25
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 26: Did You Know

دابل شدن میلان توسط یوونتوس و قرار گیری یوونتوس در کنار اینترمیلان و ادامه ی نتایج نامناسب ناپولی برابر لیورنو در توضیحات آماری سوزی کامپاناله از هفته ی 26 ام سری آ


تصویر



آخرین باری که یوونتوس موفق شده بود میلان را در یک فصل دابل کند فصل 1994-1995 بود، آن فصل یووه در تورین 1-0 و در سن سیرو 2-0 میلان را برده بود.

با کسب 22 برد در 26 بازی نخست یوونتوس ِ کونته موفق شد رکورد باشگاه یوونتوس در این زمینه که مربوط به تیم کاپلو بود را بشکند، و حالا با این تعداد برد در بازی های نخست با رکورد اینتر در فصل 2006-2007 برابری کرد. یوونتوس در تمام 39 بازی قبلی خود در سری آ موفق به گلزنی شده است، در این مدت آنها 83 گل به ثمر رسانده اند. کارلوس توز حالا به تنهایی آقای گل سری آ با 15 گل شده است، 4 گل از این 15 گل از پشت محوطه ی جریمه به ثمر رسیده اند، یورنته در این بازی 11 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

سیدورف حالا به عنوان مربی در سری آ 4 برد، 1 تساوی و 2 شکست را متحمل شده است، این نخستین بازی ای در سری آ بود که تیمش گلی نزد. با کسب 35 امتیاز در 26 بازی این بدترین شروع میلان از فصل 1996-1997 است. آخرین باری که میلان حتی از این هم کمتر امتیاز گرفته بود فصل 1983-1984 بود که در 26 بازی نخست روسونری فقط 32 امتیاز کسب کرده بود.



از فصل 2001-2002 تاکنون اتفاق نیافتاده بود که رم در 25 بازی نخست فقط 1 بازی را واگذار کند. از یک برد 4-0 در سال 2008 تاکنون اینتر موفق نشده است رم را در استادیو المیپکو شکست دهد و تنها 2 امتیاز از 5 بازی بعدی خود در این ورزشگاه برابر رم گرفته است. جالوروسی حالا 16 بازی است که در بازی های خانگی شکست نخورده است، 13 بازی را برده و 3 تساوی نیز به دست آورده است. آخرین باری که رم در خانه موفق نشده بود به تیمی گل بزند در 25 نوامبر و بازی برابر کالیاری بود. بعد از دریافت 8 گل در 6 بازی متوالی خارج از خانه این نخستین کلین شیت اینتر در بازی های خارج از خانه بود.




ناپولی 3 بازی از 4 بازی آخر رسمی خود را مساوی کرده است، 1 بازی دیگر را هفته ی گذشته برابر سوانسی برده بود. بعد از گل به خودی برابر لاتزیو و اودینزه این سومین گل به خودی بازیکنان ناپولی بود.

با کسب 21 امتیاز از 26 بازی، این بدترین شروع لیورنو در سری آ از فصل 1930-1931 به شمار می آید، آنها در آن فصل از 26 بازی نخست فقط 12 امتیاز گرفتند. لیورنو در خانه برابر ناپولی به طرز عجیبی آمار خوبی دارد، آنها در سری آ در خانه برابر ناپولی 7 بار برده اند، 3 بار مساوی کرده اند و فقط 5 بار شکست خورده اند.




فیورنتینا دومین شکست متوالی خانگی خود در سری آ را متحمل شد. آنها همچنین در این بازی از گل زدن در آرتمیو فرانکی ناکام ماندند، از 4 ماه می امسال و شکست 1-0 در خانه برابر رم تاکنون آنها در تمام بازی های خانگی خود در سری آ گل زده بودند، به عبارت دیگر در 13 باز 27 گل. برای نخستین بار در این فصل لاتزیو موفق به کسب 2 برد متوالی در سری آ شد. با کسب 14 امتیاز در نیم فصل دوم لاتزیو به همراه رم دومین تیم های برتر سری آ بودند که بیشترین امتیاز را در نیم فصل دوم گرفته اند، یوونتوس با 17 امتیاز بیشتر از این دو تیم امتیاز گرفته است.










0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی