پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سری آ در فصل 2014-2013

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
24 پاسخ برای این موضوع

#1
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر


بـــه نـــام خـــدا

http://s2.picofile.com/file/7908364080/Serie_A_logo_201314.jpg

در این تاپیک ، گزارش های هفتگی ، آمار های هفتگی ، تیم های هفته و نقل قول های جالب هر ماه از سایت معتبر Football-Italia.net و همچنین ویدئو های زیباترین گل ها ، زیبا ترین پاس گل ها ، زیبا ترین واکنش های دروازه بانان و مشکوک ترین صحنه های داوری شبکه ی معتبر Sky Sport قرار خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید :

• تمامی این مطالب به صورت اختصاصی انجمن Bianconeri.iR خواهد بود و با همکاری کاربران این انجمن تهیه خواهند شد.
• استفاده از این مطالب در سایت ها ، انجمن ها و ... دیگر تنها با ذکر نشانی Bianconeri.iR بلامانع خواهد بود.
• در صورت تمایل برای همکاری در این تاپیک این موضوع را با مدیر فوتبال جهان در میان بگذارید.
• در این تاپیک به هیچ وجه بدون هماهنگی پستی ارسال نکنید ، برای بحث و تبادل نظر عمومی در مورد رقابت های سری آ می توانید به تاپیک سری آ و کوپا ایتالیا مراجعه نمایید.
• در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ، سوال و یا انتقاد ، آن را با مدیر فوتبال جهان در میان بگذارید.

موفق و سر بلند باشید. [img alt=@};-]http://bianconeri.ir/Smileys/default2/84266669305521091430.gif[/img]

http://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.png



#2
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر
تصویر

Livin’ La Vida Luca*

تصویر2-1 تصویر
گلزنان ایتالیایی گذشته و امروز ، آخر این هفته در ورونا شاخ به شاخ شدند. جانکارلو رینالدی گزارش می دهد که چگونه گرگ باران دیده در هفته 1 سری آ، موفق تر بود.تناقض بوجود آمده با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، نمی توانست بیشتر از این باشد. یک بازیکن در نا امیدی تمام ناکامی را تجربه میکرد در حالی که دیگری درخشان ظاهر شده بود. در سمت افسرده میدان ماریو بالوتلی میلان قرار داشت اما شادی زائد الوصف برای لوکا تونیِ ورونا بود.

فقط یک بیننده فوتبال با قلب سنگی می توانست برای مهاجم بزرگ خوشحال نباشد. فصل گذشته او اولین گل فصل را به تیم زادگاهش زد و این فصل او این کار را برای بیانکا، دختر دو ماهه اش انجام داد. حتی هواداران حریف هم به خوشحالی او غبطه می خوردند.

دو گل تونی ورق بازی ای را برگرداند که به نظر می رسید روسونری آنرا بعد از گل زیبای آندرا پولی، در دست داشته باشد. اما آنها همانند بازی اروپایی شان به ناگهان محو شدند و در نهایت ورونا لیاقت پیروزی اش را داشت. چراغ هشدار از هم اکنون برای آلگری روشن شده است تا شروعی مانند فصل گذشته نداشته باشد.

درک اهمیت مسابقه ای که دو نسل کنونی و قبلی گلزنان ملی پوش ایتالیا مقابل هم قرار گرفته بودند چندان سخت نبود. تونی با یک لبخند روی لبش بازی میکند، از زندگی شخصی اش راضی و خوشحال است و در حال لذت بردن از یک تابستان هندی در دوران ورزشی خود است، چیزی که کمتر کسی برای او پیش بینی می کرد. در مقابل بالوتلی در توده خشم و نا امیدی به نظر می آید؛ ناتوان از برگرداندن مسابقه ای که به شدت می خواست در آن برنده باشد. چگونه می توانست مقابل رضایت و خرسندی هم شماره ای حریفش آرام بماند؟

و در عین حال این بی قراری سوپر ماریو نشانه خوبی برای تیمش نیست. شکی نیست که یار سابق من سیتی به دلیل بحث لفظی با هواداران ورونا و احتمال شعار های نژاد پرستانه، انگیزه ای مضاعف برای این دیدار داشت. اما یک مسئله دیگر این است که او حس میکند باید به تنهایی این میلان را روی دوش بگیرد و با یک نگاه به نفرات روسونری گفتن دلیل آن سخت نیست.

جایی که قبلا جایگاه پائولو مالدینی، فرانک رایکارد یا دژان ساویچویچ بود امروز جایگاه کوین کونستانت، آنتونیو نوچرینو و ام بایه نیانگ و امثالهم است. هر کسی مرتبط با تیم باید با این واقعیت کنار بیاید که در زمینه ستاره های نابغه کمبود وجود دارد. ممکن است هنوز همان بشقاب پاستا باشد اما همه تکه های فراوان قارچ و گوشت ناپدید شده اند.

در بازی عصر شنبه تلاش زیاد بالوتلی برای برنده کردن تیمش به تنهایی ثابت کرد فشار و مسئولیت سنگینی روی او قرار دارد. لگد زدن به پرچم کرنر و فریاد زدن به روی داور از جمله تلاش های مصرانه او برای عوض کردن بازی بود. خوشحالی تونی با تیمی که در صورت بقا در سری آ خشنود خواهد شد، در نقطه مقابل او قرار داشت.

البته مطمئنا دوران بهتری برای ماریو و تیمش از راه خواهد رسید. اما به نظر واضح است که هواداران باید انتظارات خود را پایین تر از سالهای درخشان گذشته بیاورند. این ترکیب هنوز میتواند نتایج خوبی بگیرد – خصوصا در ایتالیا – اما مانند سابق گروهی نیست که ترس را به جان سایر تیمهای کره خاکی بیاندازد. استادیوم بنتگودی (جایی که هر دو تیم قدر میلانی روزی رویای اسکودتو شان را در آن از دست رفته دیدند) ، این نکته را ثابت کرد. ورونا الگویی برای سایر تیمها درست کرد و به آنها امید غلبه بر روسونری در آینده را داد.

تصویر3-0 تصویر
حماسه تونی او را کاندیدای اصلی برای عنوان نمایش برتر هفته کرد اما مدعی دیگر مارک همسیک از ناپولی بود. آخرین باقیمانده سه جنگجوی ناپولی پس از خروج ازکوییل لاوتزی و ادینسون کاوانی، همچنان موزیک دلنوازی می نوازد. دو گل و یک پاس گل نمایش برتر او بود و به رافا بنیتز یک شروع همراه با برد را در سن پائولو مقابل بولونیای مریض، هدیه کرد. برای تیم ناپلی تازه واردهای زیادی حاضر بودند تا بتوان برای آنها هیجان زده شد.

تصویر 0-1 تصویر
یووه، قهرمان و حکمرانان لیگ هم کار خود را با یک برد بخور و نمیر که از آن عناوین لیگ می سازند، شروع کردند. کارلوس توز گل پیروزی را زد تا نشان دهد او تازه واردی است که می تواند در کوتاهترین زمان بیشترین اثر گذاری را برای بیانکونری داشته باشد. اگر او مرد 20 گله ای باشد که آنها به دنبالش بودند، رسیدن به مردان آنتونیو کونته سخت خواهد بود.

تصویر2-0 تصویر
امید اینتر به نزدیک تر شدن به بانوی پیر به نسبت فصل پیش با یک برد زیر نظر والتر ماتزاری، روشن شد. او خط میانی را مجهز کرد و به نظر اشتباهات سال گذشته در رویارویی با جنوا را تکرار نکرد. یک شکوفایی دیرهنگام –که مشخصه تیمهای اوست- کافی بود تا یک پیروزی روحیه بخش به وسیله یوتو ناگاتومو و رودریگو پالاسیو به دست آید.

http://img.uefa.com/...32x32/50137.png0-2 http://img.uefa.com/...32x32/88183.png
مربی تازه دیگری که شروع دلپذیری داشت، رودی گارسیای رم بود. یک نیمه برای به ثمر رسیدن اولین گل دروسی در سری آ در مدت بیش از یکسال، طول کشید و سپس الساندرو فلورنزی با گلهایش کار لیورنو را یکسره کرد. مسئله قابل بحث دیگر آن شب دیدن اریک لاملا روی نیمکت و فیکس بودن مارکو بوریلو بود. به نظر می رسید این نکته ثابت شد که جوان آرژانتینی به زودی به مقصد دیگری مهاجرت خواهد کرد.

http://img.uefa.com/...32x32/51310.png2-1 http://img.uefa.com/...32x32/52973.png
در سمت دیگر پایتخت، لاتزیو از برد مقابل اودینزه یِ طبق معمول "ضعیف در ابتدای فصل"، لذت کافی برد. با وجود اینکه از حضور هواداران پرشورش هم بی بهره بود. جایگاه تماشاچیان لاتزیو به طرز عجیبی ساکت بود. چرا که لاتزیویی ها به دلیل اقدامات نژاد پرستانه در سوپر کاپ ایتالیا از حضور در این بازی محروم شده بودند. از خوش شانسی ولاد پتکوویچ این مسئله به تیمش ضربه زیادی وارد نکرد.

http://img.uefa.com/...32x32/52816.png2-1 http://img.uefa.com/...32x32/59013.png ||| http://img.uefa.com/...x32/2600632.png 2-0 http://img.uefa.com/...32x32/50029.png
کالیاری در سر و صدای حتی کمتری در استادیوم نرئوراکو به آتالانتا غلبه کرد. تورینو هم مقابل ساسولوی تازه وارد سه امتیاز دشت کرد. در عین حال تنها بازی بدون برنده هفته در پارما بود و اثر آنتونیو کاسانو برای شکست دادن کیوو سمج کافی نبود.

http://img.uefa.com/...32x32/93736.png2-1 http://img.uefa.com/...32x32/52817.png
آخرین دیدار این هفته را فیورنتینا و کاتانیا، دوشنبه شب برگزار خواهد کرد. ویولا امیدوار است خرید گرانقیمت جدید آنها، ماریو گومز به ادامه فرم خوب فصل پیش آنها کمک کند. در غیر اینصورت چه کسی میداند؟ شاید دوباره به شمال و به سمت ورونا نگاه کنند. به سوی مردی که در تابستان خیلی راحت و بدون هیچ پشیمانی به او اجازه رفتن دادند. [فیورنتنیا 2- 1 کاتانیا]
 

* اشاره به عنوان آهنگ Livin' la Vida Loca ریکی مارتین داره که به معنی Livin' the Crazy Life (زندگی در یک زندگی دیوانه وار) هست. و با کلمه Loca و Luca (اسم لوکا تونی) بازی کرده.

#3
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال


تصویر
تصویر


بررا خوشش نمی آمد...*

به نظر میرسد مهاجمان جذب شده در تابستان بازدهی فوری داشته اند. جانکارلو رینالدی در هفته ای که برای دروازه بانان و مدافعان کابوس وار بود، در شمارش [گل ها] دچار مشکل شد.

اگر جانی بررا دوباره زنده میشد و از قبر بیرون می آمد، حتما ساز مخالف می زد. برای یکی از معروفترین نویسنده های فوتبال ایتالیا، بازی بی نقص بازی ای بود که بدون به ثمر رسیدن حتی یک گل تمام شود. بنابراین با دیدن این هفته سری آ 43 دلیل برای ناراحتی می توانست داشته باشد.

شاید این مسئله از فضای دیوانه وار پر از شایعه آخرین روزهای نقل و انتقالات نشات گرفته بود. جایی که بازیکنان مطمئن نیستند بعد بازیهای ملی کجا بازی خواهند کرد و یا ترس این را دارند که جایگاهشان را به تازه واردان دقیقه آخر نقل و انتقالات ببازند. هر چه هست باعث ایجاد یک جشنواره گل در سراسر کشور شد با میانگین بیش از 4 گل در هر بازی!

نتایج نهایی باعث قرار گرفتن 5 تیم در صدر جدول با رکورد 100% پیروزی شد. بنا به فرم فصل گذشته حضور چهار تیم اول (یوونتوس، ناپولی و فیورنتینا) در این لیست تعجب آور نبود. هر چند بیانگر ریکاوری قابل توجه برای رم و اینتر هم بود حتی اگر تعداد بازیهای محدودی انجام شده باشد.

تصویر3-0 تصویر ||| تصویر 0-3 تصویر
در همین ابتدای فصل تفاوتهایی در رمِ رودی گارسیا و اینترِ والتر ماتزاری وجود دارد. به نظر آنها اطمینان، فرم و اعتماد به نفس خوبی دارند و این باید روزنه ای از امید به هوادارانشان بدهد. بردهای 3-0 که به ترتیب مقابل ورونا و کاتانیا با گلزنیهای میرالم پیانیچ و ریکی آلوارز بدست آوردند، شاهد این ادعاست. اگر دو تیم بتوانند از چنین قابلیتهای فردی برای رسیدن به نهایت پتانسیل تیمی استفاده کنند، می توانند دوران خوبی در پیش رو داشته باشند.

اشتباه نکنید، اینها بازیهایی بودند که سال قبل براحتی می توانستند دردسرساز و سخت شوند. اما در عوض امسال آنها بخوبی از فرصتهایشان استفاده کردند و در دفاع استوار و محکم نشان دادند. قدم کوچکی است و شکی در آن نیست، اما حداقل بالاخره قدمی در مسیر درست است.

تصویر4-1 تصویر
البته به نظر همچنان آنها مسافت طولانی ای برای رقابت با امثال یوونتوس و ناپولی در پیش رو دارند. دو تیمی که روز یکشنبه در بالاترین فرم خود قرار داشتند. مردان آنتونیو کونته تخریب لاتزیو در سوپرکاپ را بار دیگر با دبل آرتورو ویدال و پیروزی 4-1 تکرار کردند. نکات جالب توجه دیگر بازی گلزنی دوباره کارلوس توز، پسر تازه وارد یووه و پاس گلهای خوشمزه لئوناردو بونوچی به جای آندرا پیرلو بود. حالا 10 سال از آخرین باری که بیانکوچلستی موفق به شکست بانوی پیر در یک بازی لیگ شد، می گذرد.

تصویر 2-4 تصویر
در ورونا، مردان رافا بنیتز مهر تاییدی بر سطح بالای هفته گذشته خود زدند. مارک همسیک با یک دبل دیگر در برد هیجان انگیز 4-2 تیمش، دوباره بر نقش خود به عنوان رهبر تیم تاکید کرد. در عین حال همدردی نکردن با آلبرتو پالوسچی هم سخت بود؛ کسی که دو بار موفق به گلزنی شد اما در نهایت همچنان در سمت بازنده میدان حضور داشت. ناپلی ها چند لغزش در خط دفاعی نشان دادند اما با به ثمر رسیدن اولین گل گونزالو هیگواین، در بخش حمله بسیار قدرتمند به نظر می رسند.

http://img.uefa.com/...32x32/52817.png2-5 http://img.uefa.com/...32x32/52972.png
دیوانه کننده ترین نمایش بین تیمهای این هفته، به طور قریب به یقین نمایش فیورنتینایی ها بود. ماریو گومز و جوزپه روسی در دو دقیقه اول بازی دو موقعیت مسلم را از دست دادند اما هر کدام با دو گل بیش از حد لزوم آنها را جبران کردند! آنها با 3-0 نیمه اول طبعا باید با خیال راحتی بازی می کردند اما در عوض در خط دفاع ضعف نشان دادند تا جنوا به برگرداندن نتیجه امیدوار شود تا اینکه پنالتی ماریو گومز در اواخر بازی، تیر خلاصی برای آنها بود.

http://img.uefa.com/...32x32/59013.png3-1 http://img.uefa.com/...32x32/50058.png
سوپر ماریوی دیگر – نسخه میلانی – هم مقابل کالیاری روی اوج قرار داشت تا هفته ای خوب برای روسونری رقم بخورد. با قطعی شدن بلیط لیگ قهرمانان و شایعات قوی پیرامون بازگشت کاکا در حوالی سن سیرو، حس مثبت خیلی زیادی در مصاحبه قبل بازی مکس آلگری وجود داشت. کسی که حالا می داند می تواند چند هفته ای بدون شایعات مربوط به تعویضش روی نیمکت میلان به کار خود ادامه دهد.

http://img.uefa.com/...32x32/54262.png3-1 http://img.uefa.com/...32x32/51310.png ||| http://img.uefa.com/...32/50029.png2-0 http://img.uefa.com/...32x32/52816.png ||| http://img.uefa.com/...32/50089.png2-2 http://img.uefa.com/...32x32/52969.png
اولین گل با پیراهن پارما چندان به کار کاسانو نیامد چرا که تیمش از اودینزه شکست سختی خورد. ضمن اینکه آتالانتا مقابل تورینو به برد ارزشمندی رسید در حالی که بولونیا و سمپدوریا در 4 گل با هم شریک شدند – که شامل یک گل زیبا از مانولو گابیدیانی میشد. می توانید حس کنید این گل آخر او برای Blucerchiati در این فصل نخواهد بود. پاداش او برای این بازی، دعوت شدن به آخرین اردوی ایتالیایِ چزاره پراندلی بود.

http://img.uefa.com/...32x32/88183.png 1-4 http://img.uefa.com/...x32/2600632.png
آخرین صحبت این هفته مربوط به مسابقه ای بود که از همین ابتدای فصل بوی 6 امتیازی بودن و سقوط از آن میامد. لیورنو برنده بزرگ در بازی خارج از خانه مقابل ساسولو بود. جایی که اینوسنت ایمگارا تاثیر فوری خود را گذاشت و با 2 گلش نقش بسزایی در پیروزی 4-1 تیم منطقه توسکانی داشت. روزگاری این بازیهای فشرده بین تیمهای تازه صعود کرده، بسیار هیجان انگیز، تاکتیکی و امری به نسبت خسته کننده بود. اما با شواهدی که روزهای شنبه و یکشنبه این هفته از مقابل چشمانتان گذشت، آن روزها خیلی وقت است که رفته اند. شاید به نظر بررا خیلی خوب نباشد، اما خب، سرگرم کننده است!

 
* Gianni Brera نویسنده فقید مشهور ایتالیایی که به فوتبال کاتاناچیو و دفاعی اعتقاد عجیبی داشت.

#4
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 1st Fixture

تصویر

تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 01:25 | Size : 13.32 MB تصویر

Download - Top Goals


تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 01:17 | Size : 12.09 MB تصویر

Download - Top Assists


تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 00:37 | Size : 05.82 MB تصویر

Download - Top Saves



#5
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 2nd Fixture

تصویر

تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 01:23 | Size : 12.81 MB تصویر

Download - Top Goals


تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 00:41 | Size : 06.41 MB تصویر

Download - Top Assists


تصویر MP4 | 640×360 | Sky Sport HD | Italian | Duration 00:37 | Size : 04.63 MB تصویر

Download - Top Saves



#6
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

قلقلک نقل قول ها: ورژن دوم کاکا


تصویر


بازگشت کاکا به میلان، مقایسه ی مارک همسیک با استیون جرارد و پیشرفت لاتزیو. سوزی کامپاناله احمقانه ترین اظهارات هفته را بیان می کند.


«من یک برنده ی میلانی بوده ام.»
اوه کاکا، شرایط واقعاً تغییر کرده است...

«او نمی خواست چهار سال پیش برود، این میلان بود که پس از اظهار علاقه ی قابل توجه رئال مادرید این تصمیم را گرفت. رابطه ی ما با او هرگز پایان نیافت، او همیشه در قلب ما بود. می دانستیم که دیر و زود او را به خانه برخواهیم گرداند.»
آدریانو گالیانی قاعده ی دیرینه ی خود را بیان می کند: [میلان] اگر واقعاً او را دوست داری، پس بگذار در ازی 65 میلیون یورو برود.

«ما همچنان یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم. چیزی که می خواهم بگویم این است که کاکا به تیمی نیامده که از یک مشت آواره تشکیل شده باشد.»
گالیانی اشاره می کند که جنارو گتوسو دیگر در میلان نیست.

«میلان چند مدافع میانی دارد که در میان برترین های ایتالیا هستند.»
آن ها که هستند و چرا ماسیمیلیانو آلگری پنهانشان کرده؟

«مارک همسیک قدرت استیون جرارد را ندارد، اما او هوش تاکتیکی بیشتری دارد.»
همسیک انگلیسی هم بهتر صحبت می کند!

«ما باید چنین عملکردی را هزار بار دیگر هم تکرار کنیم تا یک فصل عالی داشته باشیم.»
استفان کامبیاسو می گوید که بازی های فصل دارد خیلی زیاد می شود.

«من می خواهم یکشنبه، جهارشنبه و باز هم یکشنبه بازی کنم.»
یک نفر به ماریو گومز بگوید که لیگ اروپا پنجشنبه ها برگزار می شود.

«در حال حاضر فقط مسی و رونالدو را بهتر از خودم می دانم، اما این می تواند این فصل تغییر کند.»
شرایط ماریو بالوتلی می تواند هم بهتر شود و هم بدتر، البته برخلاف اعتماد به نفسش که یک نوار رو به بالای ثابت باقی خواهد ماند.

«ما با مسئولین ساندرلند جلسه ای داشتیم و آن ها گفتند که مصدومیت او در طول چهار یا پنج هفته بهبود خواهد یافت، بنابراین آن ها با وجود اطلاع از این شرایط تصمیم گرفتند در هر صورت او را جذب کنند.»
مدیر برنامه های آندره آ دوسنا، آلبرتو لا فلوریو، توضیح می دهد که موکلش فقط نیاز دارد که در ورزشگاه ساندرلند یکجا ثابت بنشیند و این اتاق درمان او خواهد بود.

«هنگامی که از لحاظ مالی مشکل دارید، مجبورید از نبوغ خود استفاده کنید و ما این کار را به خوبی در حال انجام دادن هستیم.»
آنتونیو کونته اسکونیئتزو را در قبر می لرزاند. ۱

«فاصله ی ما با آن ها آنقدر نبود.»
حق با ولادیمیر پتکوویچ بود، یوونتوس اینبار لاتزیو را با اختلاف سه گل شکست داد. عجب پیشرفتی!

«این سرنوشت من در بازی های اروپایی است. هنگامی که جلوی تیم های پپ گواردیولا بازی می کنم، باید یکی از بازیکنانم اخراج شود.»
شاید به خاطر آن است که یکی از برگ های یادداشت درهم خودت را به بازیکنانت می دهی.

«وینچنزو مونتلا آرام تر از من است و او دو سال از من بزرگتر است. حالا ببینیم چه کسی اول پیر می شود!»
فابیو لیورانی اساساً تعریف زمان را اشتباه یاد گرفته است.

«هدف من در این فصل؟ می خواهم مربی خودم را بدون توجه فشارهای خارجی حفظ کنم.»
مدیرعامل جنوا، انریکو پرتزیوسی، بعلاوه تصمیم دارد که تمریناتی را برای کاهش وزنش انجام دهد و در دوی ماراتون شرکت کند، اما همه می دانیم که هیچ یک از این سه اتفاق نخواهند افتاد.

«نمی توانم بگویم که از کودکی هوادار فیورنتینا بوده ام، چون در این صورت دروغ گفته ام.»
آنته ربیچ فقط 19 سال سن دارد، بنابراین او در آینده یاد خواهد گرفت که بازی با کلمات و نادیده گرفتن خاطرات دوران کودکی اصلاً یکی از اساس کنفرانس های مطبوعاتی است.

«در شهر رم فقط یک رئیس وجود دارد و آن کسی نیست جز فرانچسکو توتی.»
منظور کوین استروتمن دولت ایتالیا و واتیکان هم است.

«ما در مورد او به عنوان یک بازی پا به سن گذاشته صحبت کردیم، اما او یک بازیکن پا به سن گذاشته ی جوان است.»
جوزپه سانینو در: مورد عجیب آلبرتو پالوسکی

 

۱ اشاره به داستان معروف یک جوان زاغه نشین ایتالیایی

 

تصویر



#7
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 2: Did You Know


توضیحات آماری سوزی کامپاناله از هفته ی دوم سری آ، شامل رکورد های مارک همسیک در 2 گل زدن در 1 بازی، پایان حسرت روبینیو در گلزنی و بهترین آغاز رم در سری آ در 8 سال اخیر.



تصویر



مارک همسیک در بازی هفته ی دوم تیمش موفق به زدن 74 امین گلش با لباس ناپولی شد، و حالا فقط 3 گل تا جوزپه ساوولدی 6 امین گلزن برتر تاریخ باشگاه ناپولی فاصله دارد. مارک همسیک برای 6 امین بار در سری ا موفق شد 2 گل در 1 بازی بزند. آخرین بازیکن سری آ که موفق شده بود در 2 بازی ابتدایی فصل در هر بازی 2 گل بزند الساندرو دلپیرو در فصل 2002-2003 بود که در بازی برابر تیم های آتلانتا و امپولی به هر تیم 2 گل زد.

کیه وو در 6 بازی اخیر خود در سری آ نباخته بود. 2 برد و 4 تساوی به دست آورده بود. در 11 بازی اخیر بین ناپولی و کیه وو، ناپولی 6 بازی را برده و 5 بازی را هم کیه وو برده بود و هرگز تساوی در این 11 بازی آخر به دست نیامده بود. آلربتو پالوسکی تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 22 رساند و برای سومین بار در سری آ موفق به زدن 2 گل در 1 بازی شد.

برای سومین بار متوالی ناپولی موفق شد هر 2 بازی ابتدایی فصل خود را ببرد، در تاریخ باشگاهشان این 10 امین بار بود که چنین اتفاقی می افتاد. ناپولی تنها 1 بار و آن هم در سال 2010 موفق شده بود کیه وو را در زمین حریف شکست دهد و از آن تاریخ به بعد 3 بار با این تیم در زمین کیه وو بازی کرده بود که هر 3 بازی را باخته بود بدون اینکه بتواند به حریف گلی بزند.



برای سومین فصل متوالی یوونتوس موفق شد از 2 بازی نخست فصل خود 6 امتیاز بگیرد. این 12 امین باری بود که یوونتوس موفق به چنین کاری در سری آ میشد. از یک برد 2-0 در سال 2003 تاکنون لاتزیو نتوانسته است در لیگ یوونتوس را چه در خانه و چه در بیرون از خانه شکست دهد، از 18 بازی برابر این تیم فقط 5 امتیاز به دست آورده است. آخرین برد انها در تورین برابر یوونتوس برد 2-1 در سال 2002 بوده است، 3 تساوی و 7 شکست بعد از آن بازی نصیبشان شده است.

19 امین گل آرتورو ویدال در سری آ مصادف با دومین بار زدن 2 گل در 1 بازی به لاتزیو شد و حالا با زدن 4 گل به لاتزیو در سری آ می توان گفت لاتزیو به شکار مورد علاقه ی ویدال تبدیل شده است. میرکو ووچینیچ 95 امین گل خود در سری ا را به ثمر رساند، وی 8 امین گل خود به لاتزیو را به ثمر رساند ( 1 گل با یووه، 3 گل با لباس لچه و 4 گل با لباس رم). این 100 امین گل ووچینیچ در بازی های لیگ ایتالیا در مجموع سری ا و سری ب بود.

کارلوس توز در 3 بازی رسمی برای یوونتوس 3 گل زده است. میروسلاو کلوزه بالاخره در پنجمین بازی برابر یوونتوس نخستین گل خود را به ثمر رساند. هرنانس دومین کارت قرمز خود در سری آ را دریافت کرد، وی در 28 امتیر 2012 هم در برابر فیورنتینا اخراج شده بود.



رمی ها پس از فصل 2007-2008 و کسب 2 برد پیاپی در 2 بازی نخست بار دیگر موفق به تکرار این امر شدند، در حالی که در این 2 بازی دروازه ی خود را بسته نگه داشتند. نتایج سال 2007-2008 (برد 2-0 برابر پالرمو و برد 3-0 برابر سیه نا) دقیقا مانند نتایجی بود که آنها در ابتدای این فصل به دست آوردند. آدم لیائیچ در نخستین دیدار خود با لباس جالوروسی موفق به گل زدن شد. هر 6 گل اخیر رم در سری آ در نیمه ی دوم زده شده است.

ورونا هر 7 بازی اخیر خود در برابر رم را واگذار کرده است در حالیکه در این 7 بازی 22 گل دریافت کرده است. آنها تنها در تاریخ خود 2 بار رم را در خانه ی حریف شکست داده اند، برد 2-1 در سال 1969 و برد 1-0 در سال 1973. هلاس ورونا 15 بازی اخیر خود در سری آ و سری ب را نباخته بود، 10 برد و 5 تساوی به دست اورده بود.



آث میلان هر 10 بازی اخیر خود در سن سیرو برابر کالیاری را برده است، 25 گل به این تیم زده است و تنها 7 گل خورده است. آخرین برد کالیاری در سن سیرو برابر میلان برد 1-0 آنها در سال 1997 بود و بعد از آن بازی میلان 11 بار کالیاری را برده است و 1 تساوی هم به دست آورده است. میلان در 22 بازی اخیر خود چه در خانه و چه در بیرون از خانه به کالیاری نباخته است.
روبینیو بعد از دسامبر سال 2012 که توانسته بود به تورینو گل بزند تاکنون نتوانسته بود در سری آ گل بزند و گلش به کالیاری 23 امین گل وی در سری آ بود و البته این سومین گلی بود که وی به کالیاری میزد و حالا کالیاری به همراه کاتانیا شکارهای مورد علاقه ی روبینیو هستند.



آتلانتا بعد از گذراندن 5 بازی بدون برد در خانه با 3 باخت و 2 تساوی به این رکورد پایان داد. در فصل گذشته آتلانتا هر 2 بازی رفت و برگشت را به تورینو واگذار کرد، 5-1 در برگامو و 2-1 در تورین. استنداردو موفق به زدن 11 امین گل خود در سری آ شد. از برد 2-0 در زمین پسکارا در 20 ژانویه تاکنون تورینو موفق به کسب برد در بیرون از خانه نشده است، 3 بازی را مساوی کرده اند و 6 بازی را باخته اند، 21 گل در این مدت در بازی های خراج از خانه دریافت کرده اند.



7 بازی از 9 بازی آخر بین بلونیا و سامپدوریا در سری آ مساوی شده است. استفانو پیولی همچنان به رکورد نبردن سامپدوریا ادامه می دهد، وی در 6 بازی برابر این تیم به عنوان مربی تنها 4 امتیاز گرفته است. دلیو روسی نیز هر گز در زمین بلونیا موفق به کسب برد نشده است، 4 بازی از 8 بازی را باخته است. از برد در ژانویه در تورین برابر یوونتوس، سامپدوریا تاکنون نتوانسته است تیمی را در زمین حریف شکست دهد.



کاتانیا در 1 بازی اخیر خود در زمین خودی برابر اینتر تنها 2 بار موفق به بردن اینتر شده است، یک برد در سال 2010 و یک برد در سال 2011 و 7 بازی را باخته است و 1 بازی را هم مساوی کرده است.

از سال 2003-2004 که اینتر موفق شد در 2 بازی نخست مودنا و سیه نا را شکست دهد تاکنون نتواسته بود هر 2 بازی اول خود در سری آ را ببرد. 49 امین گل رودریگو پالاسیو 6 امین گل وی به کاتانیا بود، پارما با 7 گل شکار مورد علاقه ی پالاسیو است. پالاسیو در هر 7 بازی اخیر خود در سری آ گل زده است. یوتو ناگاتومو در هر 2 بازی نخست تیمش در این فصل گل زده است.



جنوا از یک برد 2-1 در سال 2009 تاکنون موفق نشده است در زمین خودی فیورنتینا را شکست دهد، 2 بازی را مساوی کرده اند و بقیه ی بازی ها را واگذار کرده اند. جنوا حالا 5 بازی است که در سری آ نبرده است، 3 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. آلبرتو جیلاردینو 160 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، وی حالا 4 امین گلزن برتر سری آ است که هنوز در میادین بازی می کند.

از باخت 2-1 در در 30 مارس برابر کالیاری تاکنون فیورنتینا در بازی های خارج از خانه ی خود شکست نخورده است، 5 برد متوالی کسب کرده است و 16 گل در این 5 بازی به ثمر رسانده است. از 23 ژانویه ی 2011 که جوزپه روسی در برابر رئال سوسیه داد موفق به زدن 2 گل در 1 بازی شد تاکنون در 1 بازی 2 گل نزده بود.

ماریو گومز در نخستین گلزنی خود برای فیورنتینا موفق به زدن 2 گل شد. از 139 گلی که ماریو گومز در بوندس لیگا و سری آ تاکنون زده است 133 گل از درون محوطه ی جریمه زده شده است.




از یک باخت 3-1 در سال 2011-2012 در استادیوم فریولی (زمین اودینزه) تاکنون پارما در فریولی به اودینزه نباخته بود، در فصل گذشته هم آنان به نتیجه تساوی 2-2 دست یافتند. در 3 سال اخیر تمام بازی های اوینزه و پارما در فریولی 4 گل داشته است. روبرتو دونادونی در 5 بار رویارویی برابر فرانچسکو گوئیدیلین تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

امانوئله بادو پس از 68 بازی برای اودنیزه نخستین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند، این 50 امین گل وی در سری آ بود. توماس هرتاکس پس از 18 بازی در سری آ بالاخره موفق به گلزنی شد، در حالی که آنتونیو کاسانو نخستین گل خود برای پراما را به ثمر رساند.




ساسوئولو 4 بازی از 9 بازی آخر خود به لیورنو را واگذار کرده است، 4 بازی را برده است و 1 بازی را مساوی کرده است. نخستین گل سیمونه زازا در سری آ نخستین گل وی در سری آ برای ساسائولو هم بود.

لیورنو در سال 2009 هم موفق شده بود 3-2 ساسوئولو را شکست دهد، البته بعد از آن 3 فصل پیاپی بازی هایش مقابل این تیم را واگذار کرد. لیندرو گیکو پس از 37 بازی موفق به گلزنی برای تیمش لیورنو شد، در حالیکه اینوسنت امگارا برای دومین بار موفق به زدن 2 گل در 1 بازی در سری آ شد و نهمین گل خود در سری آ را هم به ثمر رساند. آخرین گل پائولینهو برای لیورنو در 27 می سال 2007 در برد 4-2 تیمش برابر آتلانتا بود.




تصویر



#8
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر
تصویر

خشم و وحشت در فلورانس


تصویر 1-1 تصویر
در تاریخ باشگاه فیورنتینا روزهای بدی وجود داشته است اما تعداد کمی از آنها مثل بازی با کالیاری بوده اند. جانکارلو رینالدی از آخر هفته سری آ گزارش می دهد و اینکه چگونه شانس ویولا برای پیوستن به ناپولی در صدر جدول تبدیل به یک فاجعه شد.

تقلای فیوره در این دیدار یادآور فوریه تلخ 15 سال پیش بود. وقتی ماریو گومز روز یکشنبه روی زمین افتاد و از درد به خود پیچید، ذهن ها خود به خود به فصل 99-1998 معطوف شد؛ جایی که گابریل باتیستوتا با مصدومیتی مشابه مقابل میلان مواجه شد. مصدومیتی که رویاهای فیورنتینا برای فتح سومین اسکودتو را بر باد داد.

البته هنوز خیلی زود است تا ویولای کنونی را به عنوان مدعی جدی قهرمانی بدانیم اما این هفته آنها فرصت این را داشتند که به ناپولی رافا بنیتز در قله سری آ ملحق شوند. چیزی که می توانست موجبات جشن و سرور را در استادیوم آرتمیو فرانکی فراهم آورد به کابوسی بدل شد. هر اتفاق بد قابل تصوری بود برای آنها افتاد.

ابتدا مصدومیتی برای خوان کوادرادو وینگر تاثیر گذار تیم پیش آمد و سپس مهاجم آلمانی طوری مصدوم شد که به نظر او را برای مدتی در زمین نخواهیم دید. سپس برتری آنها که با گل بورخا والرو به دست آمده بود با گل تساوی دیرهنگام مائوریسیو پینلا خنثی شد تا خشم آنها را دو چندان کند. این احساسات جایی تا مرز انفجار پیش رفت که به نظر می رسید خطای پنالتی روی جوزپه روسی گرفته نشد و داوید پیزارو به دلیل اعتراضش از زمین بازی اخراج شد. حتی وینچنزو مونتلا معمولا خونسرد نیز همزمان با سوت پایان بازی از خشم برافروخته بود.

البته پیش زمینه ای هم در این باره وجود دارد. فصل گذشته پیزارو بعد از اتفاقات هفته آخر که میلان را به جای فیورنتینا راهی لیگ قهرمانان کرد، قصد ترک سری آ را داشت. احساس او – غلط یا درست – این بود که برخی تصمیماتی که برای تیمهای بزرگ ایتالیا گرفته می شود هرگز برای تیمهای کم نام و نشان تر وجود نداشته است.

مونتلا هم با مصاحبه بعد از بازی حرفهای زیادی برای گفتن داشت. به عقیده اوهر هفته بازیکنانی هستند که خیلی شدیدتر از هافبک شیلیایی او به داور اعتراض می کنند ولی برخورد یکسانی با آنها نمی شود. پیدا کردن داورهایی که هر هفته چشم و گوش خود را به روی این صحنه ها می بندند چندان کار سختی نیست. به هر حال شما هم هر نظری داشته باشید، فیورنتینا به احتمال زیاد سه بازیکن کلیدی خود را برای مدتی در اختیار نخواهد داشت. با این جدول فشرده مسابقات آنها برای باقی ماندن در کورس باید تلاش خود را دو چندان کنند.

تصویر 1-1 تصویر
در واقع فرصت رسیدن به صدر جدول برای فیورنتینا توسط دربی معمولا داغ ایتالیا در روز یکشنبه فراهم شده بود. مسابقه ای که روی چند نکته تاکید کرد که قبلا هم می دانستیم. اول اینکه اینتر دیگر آن تیم بازنده فصل گذشته نیست چنان که مائورو ایکاردی آنها را تا آستانه پیروزی پیش برد – چهارمین گلش در سه بازی ای که مقابل یووه قرار گرفته به ثمر رساند. دوم اینکه بیانکونری همچنان آن خاصیت جندگندگی و توانایی بازگشت را در خود حفظ کرده است – که نشانه آن پاسخ سریع و قابل تحسین آرتورو ویدال بود. در این نبرد نشانه های دلگرم کننده ای برای طرفداران هر دو تیم دیده میشد.

تصویر2-0 تصویر
تقسیم غنایم آنها به ناپولی اجازه داد با برد سخت مقابل آتالانتا، به تنهایی در صدر قرار بگیرد – حداقل تا رویارویی رم و پارما در شب دوشنبه. شکستن مقاومت تیم برگاماسکی [آتالانتا] مقداری زمان برد و البته نیاز به حضور مارک همسیک در اوج بود تا ورق بازی را برگرداند. او با پاس گلش به گونزالو هیگواین در شکستن قفل دروازه کمک کرد و سپس خوزه کایخون با گلش تاثیر زودهنگام خود را در سری آ گذاشت.

تصویر2-2 تصویر
بازی دیگر شنبه شب بازی ای بود که به طور همزمان باعث دلگرمی و نگرانی هواداران سلتیک قبل از رویارویی با آث میلان در لیگ قهرمانان شد. به نظر میرسید گل السیو چرچی برای پیروزی تورینو کافی باشد آن هم در حالی که تنها چند دقیقه به پایان باقی مانده بود. اما یک شوت خنده دار از سولی مونتاری و یک پنالتی در وقت اضافه از ماریو بالوتلی (چند بار دیگر در طول فصل این اتفاق خواهد افتاد؟) یک امتیاز این بازی را نجات داد. مکس آلگری در حالی نمیتوانست صحنه پنالتی را نگاه کند که مهاجمش آن را با خونسردی تمام به تور دروازه رساند. این تیم هرگز در 90دقیقه و گاهی اوقات بیشتر از آن شکست نخورده است.

http://img.uefa.com/...32x32/52972.png0-3 http://img.uefa.com/...32x32/50089.png
برای دیدن جشن جنوا در دربی دلا لانترنا صبر زیادی لازم نبود. فابیو لیورانی مربی تحت فشار تیم یک پیروزی 3-0 قاطعانه و در حین حال غافلگیر کننده مقابل سمپدوریا بدست آورد. اینکه یک مربی جوان بعد از دو بازی تیمش در لیگ با خطر اخراج مواجه شود خیلی مسخره است اما دیوانگی سری آ اینچنین است. تعجبی ندارد او نتوانست مقاومت کند و برای خوشحالی به بازیکنان و هواداران ملحق شد. این حرکت او هم قابل درک بود و هم کاملا سزاوارانه.

http://img.uefa.com/...x32/2600632.png 2-0 http://img.uefa.com/...32x32/52301.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/93736.png 2-0 http://img.uefa.com/...32x32/88183.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/77904.png 3-0 http://img.uefa.com/...32x32/52973.png
داستان موفقیت آمیز دیگر روز یکشنبه مربوط به تیم لیورنو، لاتزیو و ورونا بود که جایگاهشان در جدول را امن تر کردند. در حالی که ساسوئولو تا الان راه خودش را پیدا نکرده، تیمهای تازه صعود کرده دیگر به نظر به خوبی جا افتاده اند. تیم پایتخت هم کیوو را در هم کوبید تا به نظر برسد برای ادامه فصل در مقاطع بالای جدول حضور خواهد داشت.

http://img.uefa.com/...32x32/52969.png1-1 http://img.uefa.com/...32x32/51310.png
آخرین تقسیم امتیاز هفته به بازی جذاب اودینزه و بولونیا برمی گشت. طبق معمول یک ضربه ایستگاهی عالی از الساندرو دیامانتی به نظر سه امتیاز را به حساب روسوبلو واریز کرده بود اما توتو دیناتاله فکر دیگری داشت و بازی را به تساوی کشاند. این اولین گل او برای پسران فریولی در این فصل بود – اما شما می توانید مطمئن باشید آخرین آنها نخواهد بود.

آخرین بازی هفته:

http://img.uefa.com/...32x32/50137.png .vs http://img.uefa.com/...32x32/54262.png

#9
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 3: Did You Know



پایان 17 ماه صدرنشینی یوونتوس در سری آ، ادامه ی کورس لاتزیو و کیه وو و بهترین برد جنوا در دربی دلا لاترنا در فضولی های آماری سوزی کامپاناله در هفته ی سوم سری آ.




تصویر



صدرنشینی یوونتوس در سری آ پس از 17 ماه پایان یافت. ناپولی پس از 23 سال صدرنشینی در سری آ را تجربه کرد، البته به صورت موقت، چون رمی ها صدر را از آنها پس گرفتند. رمی های همواره در هفته ی نخست بعد از 3 جام جهانی در صدر جدول بوده اند، هفته ی نخست پس از جام جهانی 2002، 2006 و 2010.

آنتونیو کونته 100 امین مربی گری خود برای یوونتوس را تجربه کرد، وی در این مدت 64 پیروزی، 26 تساوی و 9 شکست با یوونتوس به دست آورد. یوونتوس در هر 16 بازی اخیر خود در سری آ موفق به گلزنی شده اند، در این 16 بازی یوونتوس 27 گل زده است.
مائورو ایکاردی در سومین دیدار خود برابر یوونتوس 4 امین گل خود به این تیم را زد. از 15 گلی که در سال 2013 یوونتوس در سری آ دریافت کرده است 4 گل توسط ایکاردی زده شده است. بعد از فصل 2010-2011 اینتر هرگز در 3 بازی موفق به کسب 7 امتیاز نشده بود. اینتر در 5 بازی برابر کونته هرگز موفق به شکست وی و یوونتوس نشده است، در 5 بازی تنها 2 بار مساوی کرده است و 3 بار مغلوب یوونتوس ِ کونته شده است.



لوکا آنتونینی در نخستین دیدار خود برای جنوا موفق به گلزنی شدف این 5 امین گل وی در 149 امین دیدارش در سری آ بود. از گلی که وی در برد 3-0 میلان در 15 می 2010 برابر یوونتوس زد تاکنون وی موفق به گلزنی در سری آ نشده بود.

امانوئله کالایو در نخستین دیدار خود برای جنوا موفق به گلزنی شد. وی از 31 اکتبر 2012 که برای سیه نا موفق به گلزنی شده بود تاکنون در سری آ گل نزده بود. فرانچسکو لودی از ژانویه ی سال 2011 تاکنون 11 گل از روی ضربات آزاد به ثمر رسانده است – 5 گل بیشتر از تمام بازیکنانی که در این مدت از روی ضربات آزاد گل زده اند.

جنوا تاکنون 4 بار در سری آ موفق شد است سامپدوریا را با نتیجه ی 3-0 شکست دهد، آخرین بار این اتفاق در نوامبر سال 2009 رخ داده بود. در سری آ و سری ب این نهمین باری بود که جنوا موفق میشد با اختلاف بیش از دو گل سامپدوریا را شکست دهد. در 10 دربی اخیر شهر جنوا 9 بار تیمی که موفق شده است گل اول را بزند در نهایت بازی را برده است، 1 بار هم در این 10 بازی نتیجه تساوی رخ داده است.

سامپدوریا در 24 دربی شهر جنوا بازنده بوده است، 26 بازی را مساوی کرده و 25 بار موفق به شکست جنوا در این دربی شده است. با کسب 1 امتیاز در 3 بازی این بدترین شروع سامپدوریا از سال 2004-2005 بوده است، سامپدوریا در 14 بازی اخیر خود تنها 1 برد را به دست آورده است. از آغاز بازی های این فصل تاکنون سامپدوریا تنها 10 شوت در چارچ.ب داشته است که کمترین شوت زده در چارچوب در بین تیم های سری آ است.

فابیو لیوارنی به عنوان بازیکن تنها 1 بار به سامپدوریا باخته است، آن هم زمانی که در ژانویه ی سال 2005 لاتزیو در خانه 2-1 مغلوب سامپدوریا شد. لیورانی در فصل 2005-2006 در لاتزیو و از نومابر 2009 تا ژولای 2011 در پالرمو شاگرد دلیو روسی بوده است.




خوزه ماریا کایخون رکورد هر بازی 1 گل خود در سری آ را حفظ کرد، از سال 2008 که ماریو زاراته و دیه گو میلیتو توانستند چنین کاری کنند تاکنون کسی چنین آماری را نداشته است. گنزالو هیگواین نخستین گل خود در سن پائولو را به ثمر رساند. آتلانتا در بازی های خارج از خانه خی خود برابر ناپولی تنها 4 بار برده است، 8 بازی را مساوی کرده است و در 31 بازی مغلوب این تیم شده است. آتلانتا هر 4 بازی اخر خارج از خانه ی خود را واگذار کرده است. ناپولی از ابتدای سال 2013 در خانه شکست نخورده است و 10 بازی از 12 بازی خانگی خود را برده است.



ماریو بالوتلی در 16 بازی در سری آ برای میلان 14 گل زده است، نیمی از آنها از روی نقطه ی پنالتی زده شده است. سوپر ماریو رکورد 100 % گلزنی از روی پنالتی ها را در 21 امین پنالتی خود در تمام مسابقات ادامه داد، 9 گل از این 21 گل در سری آ بوده است. روسونری در 6 بازی آخر خارج از خانه ی خود تنها 1 بار موفق به کلین شیت شده است.
جیامپیرو ونتورا با 6 شکست و 2 تساوی هنوز موفق به شکست دادن ماسیمیلیانو آلگری نشده است. از برد 1-0 در نوامبر سال 2001 تاکنون تورینو موفق نشده است چه در خانه و چه در بیرون از خانه میلان را شسکت دهد و 4 تساوی و 6 شکست نصیبشان شده است. دانلیو دی آمبورزیو سومین گل خود را در سری آ به ثمر رساند، از 11 نوامبر 2011 تاکنون در سری آ وی موفق به گلزنی نشده بود.




پارما به شکار مورد علاقه ی توتی تبدیل شد، وی 18 گل به تنهایی به پارما زده است. فلورنزی در 3 بازی نخست تیمش در این فصل 2 گل زده است وی فصل قبل هم دقیقا چنین کاری را انجام داده بود.



آنتونیو دی ناتاله 300 امین بازی خود برای اودینزه را انجام داد و 159 امین گل خود در سری آ برای این تیم و 177 امین گل خود در مجموع بازی هایش در سری آ را به ثمر رساند و حالا تنها 1 گل تا رسیدن به رکورد جیامیتور بونیپرتی فاصله دارد. دی ناتاله نخستین بازیش در سری آ را در تاریخ 24 سپتامبر 2004 در برابر رجینا برگزار کرد که آن بازی 0-0 مساوی شد. فرانچسکو گوئیدلین 200 امین برد خود در سری آ در 520 امین بازی خود به عنوان مربی را تجربه کرد.

بلونیا از سال 2005 تاکنون در هر هیچ دیداری موفق به شکست دادن اودینزه نشده است، 2 شکست و 4 تساوی برابر این تیم به دست آورده است، فصل قبل هم هر دو بازی این دو تیم مساوی شد. بلونیا در فریولی تاکنون 8 برد و 14 تساوی و 15 شکست به دست آورده است. بلونیا تنها 1 بازی از 13 بازی آخر خارج از خانه خود را برده است، 4 بازی را واگذار کرده و در 8 بازی متوقف شده است. الساندور دیامانتی از 3 مارس امسال که به کالیاری گل زده بود تاکنون و تا این بازی در سری آ گل نزده بود.

استفانو پیولی در دوران مربی گری خود موفق به شکست اودینزه نشده است، 3 امتیاز از 7 رویارویی برابر این تیم کسب کرده است. وی همچنین به عنوان مربی هرگز موفق به شکست گوئیدیلین نشده است و تنها 6 تساوی از 9 بار دیدار برابر گوئیدیلین کسب کرده است.




لاتزیو از 1 برد 1-0 در سال 2003 تاکنون نتوانسته بود کیه وو را در استادیو المپیکو شکست دهد، 5 تساوی و 3 شکست از آن زمان تاکنون برابر این تیم داشته است. لاتزیو در 6 دیدار قبلی خود برابر کیه وو فقط 2 گل به این تیم زده است. کاندروا در 21 امین دیدار خود در سری آ برای لاتزیو موفق به گلزنی شد. سناد لولیچ ششمین گل خود در سری آ را برای لاتزیو به ثمر رساند هر چند از 25 فوریه و گلزنی در برد 2-0 تیمش برابر پسکارا موفق به گلزنی نشده بود. کیه وو هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را نبرده است، اگر چه تنها 2 بازی را واگذار کرده است.




فیورنتینا برای دومین بار در 9 بازی اخیر خانگی خود در گلزنی در نیمه ی نخست ناکام ماند. آنها هیچ یک از 9 بازی آخر خود در سری آ را مساوی نکرده بودند، 8 بازی را برده و 1 بازی را باخته بودند. کالیاری از یک برد 1-0 در سال 1972 تاکنون موفق به شکست دادن فیورنتینا در فلورانس نشده است، 5 بازی را مساوی کرده و در 22 بازی به این تیم باخته است. آخرین تساوی دو تیم در این ورزشگاه تساوی 0-0 در فصل 2011-2012 بوده است. پیزارو نخستین کارت قرمز خود با لباس فیورنتینا را دریافت کرد.



از دسامبر سال 2009 تاکنون کاتانیا 3 بازی متوالی را واگذار نکرده بود. در تاریخ بازی هایشان برابر لیورنو 2 برد، 6 تساوی و 12 باخت داشته اند. از فصل 1966-1967 که موفق شدند در سری ب و در سیسیل لیورنو را 1-0 شکست دهند تاکنون در زمین این تیم به پیروزی نرسیده اند.
پائولینهو 3 گل از 5 گل خد در سری آ را به کاتانیا زده است. لیورنو آخرین بار در دسامبر سال 2009 و در بازی ای که در سیسیل 1-0 همین کاتانیا را شکست داده بود موفق شده بود در سری آ دروازه ی خود را بسته نگه دارد، در این مدت آنها در 24 بازی در سری آ 46 گل خورده بودند. کاتانیا هیچ یک از 4 بازی آخرخود در زمین لیورنو را نبرده است.




آخرین باری که هلاس ورونا در سری آ در هفته ی سوم 6 امتیاز داشت به فصل 1984-1985 بر می گردد که در آن فصل آنها اسکودتو را فتح کردند. از نوامبر سال 2001 که هلاس ورونا در خانه ی خود با یوونتوس در سری آ 1-1 مساوی کرد تاکنون در بازی های خانگیش در سری آ مساوی نداشته است، 10 برد و 4 تساوی به دست آورده است. مارتینهو در 32 امین بازیش در سری آ نخستین گلش رابه ثمر رساند.
آخرین برد ساسوئولو در زمین هلاس ورونا به برد 1-0 در سال 2008 و در سری سی 1 بر می گردد، از آن به بعد آنها 3 بار در زمین هلاس ورونا بازی کرده اند که هر 3 بازی را باخته اند.



تصویر



#10
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
[center]Serie A Team of Week 3
تصویر



تصویر
Andrea Consigli - Atalanta

تنها یک حرکت زیبای آکروباتیک می توانست جلوی حمله شریع ناپولی را بگیرد. با چندین واکنش عالی و دور کردن توپ با کشیدن فوق العاده دست موفق شد مقابل شوت ها گوران پاندف و سایر بازیکنان ناپولی ایستادگی کند . << تنومند >>


تصویر
Mehdi Benatia - Roma

عملکرد بازیکن جوان رم در نتیجه بدست آمده و شکست پارما بسیار مهم بود. او دروازه رم را امن نگه داشت و توانست کاملا آمائوری را مهار کند و حتی باعث تعویض او شد. << اتمی >>


تصویر
Hugo Campagnaro - Inter

با نقش حیاتی و پررنگی که در خط دفاع داشت یوونتوس را به داشتن چند موقعیت خطرناک محدود کرد که یکی از آن ها توسط میرکو ووچینیچ بود. و با گذشت هر دقیقه از بازی تسلط بیشتری در دفاع پیدا می کرد و مانند یک صخره مستحکم بود . << با قدرت >>



تصویر
Luis Pedro Cavanda - Lazio

در سمت چپ میدان استفاده شد و توانست فوق العاده در پشت سر لولیچ کار کند و در صحنه گل یک حرکت خوب از کنره میدان آغاز کرد و در ادمه با یک شلیک پرقدرت و عالی به گوشه سمت چپ دروازه توانست گلزنی کند. << پر جُنب و جوش >>



تصویر
Antonio Candreva - Lazio

بازیکن برتر میدان که در عین دفاع کردن و رسیدن به وظیفه دفاعی خود توانست با یک شوت پای راست توپ را در گوشه راست دروازه جای دهد. او در بازی با راه انداختن هم تیمی های خود در سمت راست به تحت فشار قرار دادن کیه وو ادامه داد . << با نفوذ >>



تصویر
Francesco Lodi - Genoa

بازیساز سابق تیم کاتانیا بسیار خوب ظاهر شد و در میانه ی میدان بازی را کاملا کنترل کرد. او تقریبا نمایش بی عیب و نقصی داشت و توانست با یک ضربه آزاد پای چپ توپ را به کنج دروازه برساند. << سرسخت >>



تصویر
Ricardo Alvarez - Inter

بازیکن برتر میدان کسی که ملیتی آرژانتینی دارد و زیر نظر والتر ماتزاری نمایشی متفاوت و جدید را داشته است. او همیشه مهاجمین را پشتیبانی و تغذیه کرد و در چندین حمله رو به جلو تاثیرگذار و شروع کننده بود و در صحنه گل مائورو ایکاردی نیز او پاس گل را ارسال کرد. << هنرمند >>



تصویر
Arturo Vidal - Juventus

آیا بازیکنان دیگری از شیلی می آیند که با فوتبال ایتالیا سازگار باشند ؟ او نیز در طول بازی فوق العاده بود. و در صحنه گل بسیار خوب عمل کرد و توانست با پاس رو به عقب کوادو آزاموا دروازه حریف را باز کند . << ثابت و پایدار >>



تصویر
Danilo D'Ambrosio - Torino

عزم و اراده خود را در طول بازی نشان داد و توانست چندین حمله را پایه ریزی کند. توانست توسط پاس چرچی گل زنی کند و برای گلزنی چرچی هم تاثیر زیادی بگذارد و در طول بازی شوت های زیادی را بسوی دروازه آبیاتی روانه کرد. << سریع و کشنده >>



http://www.shiauploa...46950592752.jpg
Alessio Cerci - Torino

همیشه به عنوان یک خطر و آسیب برای میلان بود و توانست در طول بازی با پاس های رو به جلو و عمقی تورینو را در حالت هجومی قرار دهد. او توانست با یک شوت زیبای پای چپ از درون محوطه جریمه دروازه آبیاتی را باز کند. << فانتزی >>



http://www.shiauploa...96813261465.jpg
Paulinho - Livorno

مهاجم برزیلی لیوورنو توانست در فاصله پنج دقیقه گلزنی کند به زیبایی. در گل اول ضربه ناگهانی او درون محوطه جریمه بود که به گل تبدیل شد و در گل دوم توانست با یک ضربه پای راست از یک زاویه تنگ دروازه کاتانیا را باز کند. << پر انرژی >>


: Special Mentions

Senad Lulic - Lazio, Gonzalo Higuain - Napoli, Borja Valero - Fiorentina, Giuseppe Rossi - Fiorentina, Romulo - Verona, Marek Hamsik - Napoli, Jose Callejon - Napoli, Francesco Totti - Roma, Kevin Strootman - Roma

#11
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 4: Did You Know



ورق خوردن تاریخ برای ناپولی، میلان و اینتر میلان، پنالتی از دست رفته برای بالوتلی و پایان دربی های نبرده برای رم در گزارش سوزی کامپاناله از هفته ی چهارم سری آ.




تصویر




ناپولی پس از برد 2-1 در آوریل سال 1986 تاکنون موفق به شکست دادن میلان در سن سیرو نشده بود، در آن بازی دیه گو آرماندو مارادونا جزو گلزن های ناپولی بود، از آن به بعد تا این بازی ناپولی در سن سیرو 9 تساوی و 10 باخت را در کارنامه ی خود دید. پس از شکست 3-1 در 11 نوامبر 2012 در خانه برابر فیورنتینا تا این بازی میلان در خانه متحمل شکست نشده بود، 11 برد و 2 تساوی خانگی به دست آورده بود.

بالوتلی نخستین پنالتی دوران بازی گری خود را از دست داد، وی تا قبل از این 21 پنالتی زده بود که همه را گل کرده بود. وی هر 10 پنالتی قبلی خود در سری آ را تبدیل به گل کرده بود. این سومین بازی متوالی بود که وی موفق به گلزنی برای میلان میشد، و حالا تعداد گل های زده ی خود در سری آ را به عدد 35 رساند. وی با لباس اینتر، منچستر سیتی و میلان تاکنون 4 بار برابر ناپولی بازی کرده است و هر 4 بازی را واگذار کرده است.

آخرین گل میگوئل آنخل بریتوس در 13 فوریه سال 2012 و برد 2-0 تیمش در برابر کیه وو به ثمر رسید، این گل ششمین گل وی در سری آ بود. گنزالو هیگواین در هر 3 بازی اخیر خود در سری آ برای ناپولی گل زده است.



از هفته ی چهارم فصل 2007-2008 تاکنون رم هرگز در هفته ی چهارم سری آ صدرنشینی را تجربه نکرده بود. از 1952-1953 تاکنون این سومین بار است که رم در هفته ی چهارم سری آ در صدر جدول است.

پس از 4 شکست و 1 تساوی در دربی پایتخت در سری آ و کوپا ایتالیا رم بالاخره موفق به برد در این دربی شد. رم به عنوان میزبان در دربی پایتخت 31 بار پیروز شده، 33 بار مساوی کرده و 16 بار متحمل شکست شده است. این نخستین دربی پایتخت ایتالیا بود که در ماه سپتامبر برگزار میشد. یکی از آمارهای جالب دربی پایتخت عدم گلزنی لاتزیو در 6 شکست و 1 تساوی برابر رم بوده است.

فدریکو بالزارتی از برد 2-1 پالرمو برابر ناپولی در آوریل سال 2011 تاکنون در سری آ گل نزده بود. لاتزیو در 4 بازی از 6 بازی اخیر دربی ایتالیا که میهمان محسوب میشده است گل نزده بود. آندره دیاز 16 امین بازیکنی بود که در 11 دربی اخیر رم اخراج می شد ( 9 بازیکن از لاتزیو و 7 بازیکن از رم). رم 9 امتیاز خود در این فصل را مدیون عملکرد و گلزنی های خود در نیمه ی دوم بازی هایش بوده است.



ساسوئولو بدترین آمار گلزنی یک تیم در سری آ در 80 فصل اخیر را به نام خود ثبت کرد. فقط تیم کاساله در فصل 1933-1934 در 4 بازی نخست 16 گل دریافت کرد. تنها تیمی که در 4 بازی نخستش در سری آ موفق به کسب امتیاز نشده بود تیم ترویزو در فصل 2005-2006 بود. از ماه مارس سال 2010 در سری ب تاکنون تیم ساسوئولو 4 بازی متوالی خود را واگذار نکرده بود.

اینتر موفق به کسب بهترین برد خارج از خانه ی خود در سری آ شد، آنها جز بازی با پارما در ژانویه سال 2010 که در 1 نیمه 3 گل زدند تا این بازی موفق به انجام چنین کاری نشده بودند. البته تیم اینتر در بازی های غیر رسمی و بازی های جوانان بردهای 7-0 دیگری در تاریخ باشگاهش داشته است، برد7-0 مقابل پروپوتریا در 10 سپتامبر 1950 و برد 7-0 مقابل اودینزه در شهر پالرمو در 27 فوریه سال 2011. مقتدرانه ترین بردهای تاریخ سری آ برد ونزیا مقابل پادووا در 20 نوامبر سال 1949 و برد 8-0 جنوا مقابل میلان در 5 ژوئن سال 1955 بود.

دیه گو میلیتو پس از بازگشت از مصدومیت پس از 7 ماه موفق به گلزنی شد. آخرین گل وی در برد 3-1 تیمش در 10 فوریه بود. میلیتو از برد 3-1 تیمش در تورین برابر یوونتوس تا این بازی موفق به زدن 2 گل در یک بازی نشده بود.

اینتر در این بازی 2700 امین بازی خود در سری آ را انجام داد و تنها تیم سری آ است که در تمام ادوار سری آ حضور داشته است. نرآتزوری 1339 برد، 757 تساوی و 604 شکست در سری آ را در دوران حضور خود در سری آ را تجربه کرده است، 4539 گل زده است و 2793 گل دریافت کرده است. رودریگو پالاسیو در 5 امنی بازی این فصل خود در سری ا و کوپا ایتالیا پنجمین گل خود را به ثمر رساند. رافائله پوکینو در نخستین دیدار خود در سری آ نخستین گل خود را به ثمر رساند، البته گل به خودی!

اینتر نخستین در سری آ پس از میلان ِ فصل 2002-2003 شد که در 4 دیدار نخست خود 13 گل زد. این بهترین شروع اینتر در خط دفاعی پس از فصل 2003-2004 است که در آن فصل در هر 4 بازی نخست فصل کلین شیت کردند.




مایکوسوئل سریعترین گل این فصل سری آ را به ثمر رساند، وی فقط 50 ثانیه زمان لازم داشت تا دروازه را بگشاید. کیه وو این فصل در نیمه ی نخست بازی هایش 6 گل دریافت کرده است، اما نخستین برد خود از مارس امسال در بنتگودی را به دست آورد، و این پایانی بر 3 تساوی و 3 شکست خانگی بود. اودینزه از یک شکست 2-0 در سال 2006 تاکنون در بنتگودبی به کیه وو نباخته بود، 2 برد و 3 تساوی به دست آورده بود. 86 امین گل سرجیو پلیسیر در سری آ نخستین گلش از 21 آوریل و برد 1-0 کیه وو برابر سیه نا بود. لوکا ریگونی تعداد گل های زده ی خود در سری ا را به عدد 7 رساند، وی از فوریه امسال که به اینتر گل زده بود تا این بازی گلی نزده بود.




تیم هلاس ورونا هر 9 بازی اخیر خود در تورین مقابل یوونتوس را باخته است، آخرین بار که انها در تورین بازنده نبودند به 14 فوریه سال 1988 بر می گردد، ورونا هیچ یک از 25 بازی اخیر خود در تورین مقابل یوونتوس را نبرده است. آمار تیم ورونا در برابر یوونتوس در تورین عبارت است از 1 برد در کوپا ایتالیا در سال 1963، 5 تساوی و 26 شکست.

ورزشگاه خانگی یوونتوس 40 بازی در سری آ را تاکنون میزبانی کرده است، 29 برد برای یوونتوس، 9 تساوی و 2 شکست برای یوونتوس در این بازی های به دست آمده است. کارلوس توز در 6 بازی برای یوونتوس 4 گل به ثمر رسانده است، در حالی که فرناندو یورنته نخستین گل خود برای یوونتوس و در سری آ را به ثمر رساند. از 19 ما می سال 2013 و گلزنی برابر رئال زاراگوزا تاکنون یورنته موفق به گلزنی نشده بود.




فیورنتینا هفتمین برد متوالی خارج از خانه ی خود را به دست آورد. رکورد آنها اکنون در برگامو برابر آتلانتا 14 برد، 24 تساوی و 20 شکست است. پاسکوال 243 امین بازی خود با لباس ویولا را به ثبت رساند و به رکورد گابریل باتیستوتا در رتبه ی 10 امین بازیکن با بیشترین تعداد بازی برای فیورنتینا رسید.
استفانو کولانتونو سرمربی آتلانتا در 5 رویارویی با وینچنزو مونتلا به عنوان سرمربی هرگز موفق به شکست دادن وی نشده است و از 5 بازی برابر وی تنها 1 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. آتلانتا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد و اکنون 189 دقیقه است که در سری آ این تیم گل نزده است. جوزپه روسی در بازی های این فصل 5 گل برای تیمش زده است و تعداد گل های زده ی خود در سری آ را به عدد 13 رساند.





سامپدوریا تنها یکی از 15 دیدار اخیر خود در سری آ را برده است، بازی ای که در ماه می و برابر یوونتوس برد، از این 15 بازی 8 بازی را واگذار کرده است. کالیاری در 10 دیدار اخیر خود برابر سامپدوریا شکست نخورده است، چه در خانه و چه در بیرون از خانه، 5 بازی از این 10 بازی را برده است. دانیله کونتی تاکنون 5 بار به سامپدوریا گلزنی کرده است.




السیو چرچی در 6 بازی اخیرش در سری آ 5 گل زده است. تورینو به بازی های بدون برد خود در خارج از خانه از 20 ژانویه ی امسال پایان داد، 6 شکست و 3 تساوی در این مدت برای آنها به دست آمده بود، اما مهمتر از اینها اینکه تورینو پس از 33 سال موفق شد بلونیا را در زمین حریف شکست دهد. آخرین بار آنها با نتیجه ی 2-1 در سال 1980 در زمین بلونیا برده بودند و 5 شکست و 4 تساوی پس از آن برابر بلونیا به دست آورده بودند.
دانیلو دی آمبروزیو تا قبل از 2 گلی که در این فصل به ثمر رسانده بود کلا 2 گل در سری آ زده بود! اما در همین 4 هفته ی ابتدایی این فصل 2 گل زده است. از 4 گل دی آمبروزیو 2 گلش به بلونیا زده شده است.



پارما تاکنون موفق به بردن کاتانیا در زمین حریف نشده بود و 8 تساوی و 8 شکست در زمین این تیم کسب کرده بود. آنها در 7 بازی از 10 بازی آخرشان مقابل کاتانیا گلی نزده بودند. روبرتو دونادونی به عنوان مربی هرگز موفق به شکست کاتانیا نشده است و از 6 رویارویی با این تیم 2 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. رولاندو ماران سرمربی کاتانیا در برابر دونادونی شکستی نداشته است، 2 تساوی برابر تیم های دونادونی داشته و بقیه ی بازی ها را هم برده است.



جنوا و لیورنو 9 بازی از 11 بازی آخر خود را مساوی کرده اند، 1 برد هم سهم هر تیم از این 11 بازی بوده است. لیورن تنها 1 بار و آن هم در سال 1939 در زمین جنوا موفق به برد شده است، 8 باخت و 5 تساوی نتایج دیگر بازی هایش برابر این تیم بوده است. لیورنو در هر 6 بازی آخر خود برابر جنوا موفق به گلزنی شده است، به جز یک باخت 1-0 در سال 1969 که در سری ب اتفاق افتاده بود. لیورنو تنها 1 بازی از 13 بازی آخر خود در سری آ و سری ب و کوپا ایتالیا را باخته بود و 5 بازی را برده بود.



تصویر



#12
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

تصویر


سقوط شاهزاده پنالتی


تصویر 1-2 تصویر

بالاخره ماریو بالوتلی یک ضربه پنالتی از دست داد تا همچنان ناپولی به پیروزی هایش ادامه دهد. جانکارلو رینالدی و گزارشی از هفته چهارم.

22 بار تلاش لازم بود ولی یک دروازه بان بالاخره راهش را پیدا کرد. نام پپه رینا به عنوان مردی که سرانجام جلوی ماریو بالوتلی ایستاد و برای اولین بار باعث از دست رفتن پنالتی او در دوران حرفه ای اش شد، در تاریخ فوتبال ایتالیا ثبت می شود. ضمن اینکه او به 27 سال طلسم نبردن ناپولی در زمین میلان در سری آ نیز پایان داد.

این بازی برای روسونری های حاضر در سن سیرو همانقدر بد و ناگوار بود که برای ناپولیتان ها شیرین و دلچسب. فصل گذشته مردان مکس آلگری در اواخر فصل فستیوالی از ضربات پنالتی مهاجمشان به راه انداختند. این بار با وجود تکرار همان سناریو، نتیجه به شکل دیگری رقم خورد.

تا آن لحظه تیم میزبان با گل زودهنگام میگل بریتوس و گل گونزالو هیگواینِ زود جا افتاده در سری آ، با دو گل از حریف عقب بود. با وجود اینکه بالوتلی با گلی زیبا کمی از سنگینی شکست کم کرد اما پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، از عصبانیت منفجر شد و با اعتراض ممتد به داور زمینه دریافت کارت قرمز را برای خود مهیا کرد. طبق معمول شبی طوفانی برای یار سابق من سیتی رقم خورد.

البته هواداران تیم رافا بنیتز علاقه ای به شنیدن این مسائل ندارند. با چهار برد از چهار بازی آنها در رویای سومین اسکودتو هستند. آن هم با نتایجی که از دوران دیگو مارادونا بی سابقه بوده است. چه کسی می تواند از آنها خرده بگیرد؟

تصویر2-0 تصویر
تنها تیمی که با آنها برابری می کند، رم رودی گارسیاست. پیروزی در دربی پایتخت مثل تاجی برای موفقیتهای اخیر او محسوب می شد. از قبل همه ما می دانستیم که جالوروسی پتانسیل بیشتری از آنچه در این چند وقت دیده ایم، دارد. حالا آنها در حال اثبات آن هستند.

مربی فرانسوی از یک ضرب المثل فرانسوی استفاده می کند و می گوید: "ما باید کلیسا را به مرکز روستا برگردانیم." منظور او این است که فرانچسکو توتی و دوستان می خواهند به این رکورد ادامه دهند و مخالفت با آن کار سختی است. گلهای فدریکو بالزارتی و آدام لیاچیچ برای شکست پسرخاله شان و بالا بردن اعتماد به نفس تیمی، کافی بودند.

سرمربی رم ادامه داد: "هدف ما قرار گرفتن در بین 5 تیم بالای جدول است. من هم جاه طلب هستم اما واقعیت این است که از حالا برای فهمیدن اینکه ما دقیقا چقدر خوب هستیم، خیلی زود است. اما من این تیم و هوادارانمان را دوست دارم."

از سوی مقابل ولاد پتکوویچ، مربی حریف اظهار داشت:" ما در نیمه اول فرصتهای بیشتری داشتیم و در نیمه دوم هم هر اتفاقی ممکن بود بیفتد. من مطمئنمکه اگر از شانسهایمان استفاده می کردیم، مسائل طور دیگری پیش می رفت. برای کار رم اعتبار قائلم اما به نظرم تیم من هرگز تسلیم نشد."

تصویر0-7 تصویر
یک بعد از ظهر یکشنبه لذت بخش برای والتر ماتزاری بود چرا که اینتر جدید او مقابل ساسائولو تحسین برانگیز ظاهر شد. یک برد هفت گله هم روی پیشرفت اینتر صحه گذاشت و هم بار دیگر ضعفهای قهرمان فصل گذشته سری بی را آشکار کرد. اگر ماسیمو موراتی فروش باشگاهش را قطعی کرده بود، این برد می توانست شیرینی خوبی برای آن باشد.

اوضاع با بازگشت شاهزاده دیگو میلیتو بهتر هم شد. میلیتو بعد از هفت ماه مصدومیت به زمین چمن بازگشته بود و این بازگشت را با دو گل جشن گرفت تا آن را به یاد ماندنی تر کند. این مسابقه برای هواداران اینتر مانند یک شام خوب بعد از یک دوره تحقیرآمیز بود.

و همچنان مثل اینکه هر هفته باید شاهد یک نکته حاشیه ای در سری آ باشیم. بعد از محروم شدن برخی هواداران اینتری به دلیل اظهارات نژادپرستانه در دربی ایتالیا، این هفته هم هواداران سفر کرده میلان به ناپولی تصمیم گرفتند وارد عمل شوند. شعارهای تلخ در مورد ناپل و ناپلی ها مسئله دلخواهی نبود. ظاهرا می شود به برخی هواداران نتایج خوب هدیه کرد اما شما نمی توانید به آنها منطق و نجابت معمول بدهید.

تصویر 2-1 تصویر
در عین حال آن بالا در تورین چشمه ای از فرناندو یورنته کمتر دیده شده رو شد تا به یووه در حرکت سریعتر به سمت سومین اسکودتو پیاپی کمک کند اما مطمئنا ورونا آنها را به زحمت انداخت. پس از لنگیدن در اروپا بیانکونری برای از پیش رو برداشتن پسران بنتگودی در بهترین شرایط خود قرار نداشت. آنها با ضربه فابریتزیو کاچیاتوره از حریف عقب افتادند اما کارلوس توز و مهاجم اسپانیایی در پنج دقیقه دیوانه وار قبل از نیمه اول، ورق را برگرداندند. همین پنچ دقیقه برای کسب پیروزی کافی بود.

این نتیجه و نمایش احتمالا برای آنتونیو کونته هم قوت قلب دهنده و هم نگران کننده بود. در این بازیها سه امتیاز بیشتر از هر چیز دیگری مثل فوتبال زیبا اهمیت دارد. اگر بتوانید بدون بودن در بهترین فرم، بازی را ببرید، می توانید از جنگندگی و جای پیشرفت تیمتان مطمئن شوید.

http://img.uefa.com/...32/52817.png0-2 http://img.uefa.com/...32x32/52816.png

تیم دیگری که بدون درخشش زیادی برد، تیم پنجم سری آ، فیورنتینا بود. مردان وینچنزو مونتلا قبل از سفر به اتالانتا در وجودشان ترس بود اما در نهایت پیروز از میدان خارج شدند. ضربه سر رافال ولسکی که کسی انتظار فیکس بودنش را نداشت، اولین هشدار را به میزبان داد تا نهایتا ماتی فرناندز ویولا را پیش بیاندازد و سپس جوزپه روسی که در غیبت ماریو گومز انتظارات از او بالاتر هم رفته است، برد را تثبیت کرد. پس از آن هم هواداران ویولا و هم چزاره پراندلی خوشحال بودند.

http://img.uefa.com/...32/51310.png2-1 http://img.uefa.com/...32x32/77904.png ||| http://img.uefa.com/...32/50029.png1-2 http://img.uefa.com/...32/50089.png2-2 http://img.uefa.com/...32x32/59013.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/88183.png 0-0 http://img.uefa.com/...32x32/52972.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/54262.png 0-0 http://img.uefa.com/...32x32/93736.png
برنده های دیگر این هفته کیوو و تورینو بودند که با برد مقابل اودینزه و بولونیا، به جایگاهشان در جدول استحکام بیشتری بخشیدند. در بازی های دیگر کالیاری و سمپدوریا، جنوا و لیورنو و کاتانیا و پارما امتیازات را تقسیم کردند. برای تیم سیسیلی (کاتانیا) اولین امتیاز فصل بدشان بود. در حالی که در سالهای اخیر موفق ظاهر شده اند. تنها نکته دلگرم کننده برای آنها پیشی گرفتن از ساسائولو بود. ساسائولویی که متاسفانه ظاهرا قصد دارد تمام رکوردهای منفی سری آ را از آن خود کند.

#13
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
[center]Serie A Team of Week 4
تصویر




تصویر
Pepe Reina - Napoli

دروازه بان اسپانیایی فوق العاده بود. بخصوص در مهار پنالتی بالوتلی. هم چنین در مقابل شوت های زیبای بالوتلی واکنش های فوق العاده ای را داشت اما در صحنه گل بالوتلی دیگر هیچ کاری نمی توانست انجام دهد . << مستحکم و زیبا >>



تصویر
Nicolas Frey - Chievo

بازیکن 29 ساله و فرانسوی کیه وو کاملا بازیکنان روبرو خود را تحت کنترل خود قرار داده بود و همچنین هافبک ها را برای پیشروی کمک می کرد. همچنین در صحنه گل اول کیه وو پاس گل را او داد. << ثابت >>



تصویر
Miguel Britos - Napoli

مدافع مرکزی ناپولی که به خوبی خط دفاعی این تیم را کنترل کرد. در بازی هوایی موفق بود و به آلبیول در رهبری خط دفاع کمک کرد. همچنین توانست به عنوان دفاع برای ناپولی گلزنی کند . << هماهنگ >>



تصویر
Hugo Campagnaro - Inter

چهار بازی و چهر مرتبه حضور در تیم هفته. همیشه مطمئن و رو به جلو در دفاع نرآتزوری. بسیار هوشمندانه چندین حمله را برای اینتر تدارک دید و به هافبک ها کمک زیادی کرد. و البته جندین تکل مهم و سرنوشت ساز زد . << مبارز >>



تصویر
Federico Balzaretti - Roma

قدرت زیاد رم در سمت چپ و راست لاتزیو که باعث شد این تیم تحت فشار قرار گیرو و اجازه نفوذ را پیدا نکند چندین حمله فوق العاده و بازیسازی خوب و در نهایت ضربه پای چپ او که باعث برتری او نسبت به دروازه بان و برتری کامل مقابل لاتزیو شد. << پیـروز >>



تصویر
Luca Rigoni - Chievo

بازیکن 27 ساله کیه وو نشان داد که چرا در مورد علاقه هواداران قرار گرفته و نشان داد که کاملا در فرم خوب خود بسر می برد. و در انتها نیز توانست با یک شوت پای راست از خارج محوطه جریمه توپ را به بالای دروازه پالوچی بفرستد . << بسیار مفید >>



تصویر
Ricky Alvarez - Inter

قطعه جدایی ناپذیر سیستم جدید اینتر. او همیشه پشت سر مهاجمین بازی می کند و همیشه با تلاش زیاد به دنبال توپ است. او توانست با یک ضد حمله سریع گل چهرم اینتر را وارد دروازه ساسولو کند. << مهم و قابل توجه >>



تصویر
Danilo D’Ambrosio - Torino

با سانتر فوق العاده آلسیو چرچی گل نخست بازی را با یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند . در سمت چپ تورینو فعالیت زیادی داشت و در چندین صحنه توانست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. << مهم >>




تصویر
Francesco Totti - Roma

همه کار را انجام داد. گل زد و برای هم تیمی های خود فرصت های زیادی را ایجاد کرد. در ثانیه هایی از بازی که بازی پرفشار دنبال می شد نقش محوری و حیاتی برای رم داشت و در صحنه گل بارزالتی نیز از او کرنر سانتر زیبایی را کشید. << با ظرافت >>




http://www.shiauploa...06851261242.jpg
Diego Milito - Inter

به عنوان بازیکن جانشین در 30 دقیقه پایانی بازی به میدان آمد. 10 دقیقه بعد از گل ششم خود توانستپاس گل را برای ششمین گل اینتر ارسال کند و سپس گل هفتم را زد تا در بالاترین سطح و فرم بازی قرار داشته باشد . << همه کاره >>




http://www.shiauploa...07266818355.jpg
Carlos Tevez - Juventus

هرگز دفاع ورونا فرصت توقف و استراحت را نداشت و با انرژی زیاد خود همیشه رو به جلو بود. قبل از پایان نیمه اول توانست گلزنی کند. اما این بار نه از مقابل دروازه بلکه از یک زاویه تنگ و در شرایطی سخت . << پیـروز >>



:Special mentions

- Gonzalo Higuain - Napoli, Alessio Cerci - Torino, Giuseppe Rossi - Fiorentina, Mario Balotelli - Milan, Fredy Guarin - Inter, Douglas Maicon - Roma, Francesco Bardi Livorno, Paul Pogba - Juventus, Rafael - Verona, Valon Behrami - Napoli

#14
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر
تصویر

دربی مسموم تورین


تصویر0-1 تصویر

در فوتبال اینکه سر و صداهای بعد از بازی بیشتر از اتفاقات خود بازی باشد، هیچگاه خبر خوبی نیست. اما همانطور که جانکارلو رینالدی اتفاقات هفته ششم را گزارش می دهد، دربی تورین از یک مهمانی شاهانه هم سر و صدای بیشتری تولید کرد.

اگر قبلا این مدلش را دیده اید به من هم بگویید. نتیجه یک جنگ سخت مابین یکی از غولهای ایتالیا و تیمی کمتر قویتر، توسط تصمیم جنجالی داوران رقم می خورد و – می توانید حدس بزنید؟- این تصمیم به نفع تیم بزرگتر تمام می شود. تا اینجای قضیه خیلی آشناست.
این یکشنبه هم مثل بازیهای وسط هفته شانس دوباره با یوونتوس یار بود. مقابل کیوو به نظر می رسید اشتباه گرفتن آلبرتو پالوسکی با سایریل ترائو می توانست توضیحی برای اشتباه کمک داور در مردود اعلام کردن گل کیوو باشد. اما به نظر می رسد این هفته کارلیتوس توز موفق شد نامرئی شود تا تنها شوت دربی سرد تورین توسط پل پوگبا وارد دروازه شود. یار آرژانتینی در هنگام تاثیر گذاری در لحظه پیروزی بخش تیمش، در موقعیت آفساید قرار داشت.

این باعث شد آنتونیو کونته دوباره به مود "گاهی اوقات تصمیمات به نفع شماست و گاهی اوقات به ضرر شما" ـی خود بازگردد. اما مشکل اینجاست که چنین اشتباهات تاثیر گذاری آن هم در دو بازی پشت سر هم براحتی از ذهن ها پاک نخواهد شد. بانوی پیر بدون این اشتباهات شاید 4 امتیاز از کورس اسکودتو عقب تر می ماند.

البته بر این نوع منطق هم ایراداتی وارد است. بارزترین آنها این است که هیچ کس نمیتواند با قاطعیت بگوید اگر آن اشتباه رخ نمیداد، نتیجه بازی چه میشد. این هم واضح است که اگر میخواهیم بررسی کاملی داشته باشیم، هر لحظه جنجالی باید به دقت آنالیز شود – نه فقط آنهایی که منجر به گل شده اند. در واقع سرمربی یووه هم دقیقا تصمیم به چنین کاری گرفت و اشاره کرد که اگر چیرو ایموبیله به دلیل خطای واضح بر روی کارلوس توز اخراج می شد، تورینو باید اکثر زمان بازی را 10 نفره دنبال می کرد.

این گفته باعث واکنش گراناتا (تورینو) شد. آنها در وبسایتشان در بین صحنه های دیگر، صحنه خطایی از پل پوگبا قرار داند که به نظر آنها می توانست منجر به اخراج وی شود. آنها همچنین به این صحبت کونته که یووه در بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات بیشتری انجام داد، اعتراض داشتند چرا که از نظر آماری همه چیز تقریبا برابر بود. بیانیه آنها به این صورت جمع بندی شده بود: "حقیقت این است که یوونتوس دربی تورین را با نتیجه 1-0 و با گل کاملا آفساید پیروز شده است. صحبت در مورد سایر مسائل بی مورد است."

حالا که گرد و خاکها خوابیده است، دوباره می رسیم به مسئله ای که هفته به هفته فوتبال ایتالیا را آزار می دهد. اینکه هر کسی گزینه خودش را دارد در مورد اینکه کدام تیم بیشترین "کمکها" را از داوران دریافت می کند. در حال حاضر نیفتادن در دام چنین بدگمانی و بدبینی سخت است؛ خصوصا با سابقه ای که کالچو دارد. اما از سوی دیگر هر لحظه می توانیم به یاد بیاوریم که سری آ تنها لیگی نیست که در آن تصمیمات داوری به نفع تیمهای بزرگتر گرفته می شود. اگر شما می خواهید باور کنید که همه اینها یک توطئه است، در انجام آن کاملا مختارو محق هستید. اما اگر آن را باور کنید چیز زیادی از جذابیت تماشای بازیهای هر هفته سری آ کم نمی شود.

تصویر 0-2 تصویر
نتیجه نهایی این دربی معمولا جنجال برانگیز بیانکونری را درست در وسط کورس اسکودتو قرار داد. ناپولی با برد 2-0 مقابل جنوا در شب شنبه با دو گل گوران پاندف، زودتر دست به کار شده بود. در عین حال آنها با این برد به مربیگری فردی خوش فکر اما به ظاهر خالی از ظرفیت به نام فابیو لیورانی شد. ممکن است بپرسید رئیس انریکو پریزیوسی هنگام انتصاب چنین فرد بی تجربه ای چه فکری با خود میکرد. هرچند سوال بهتر این است که چرا وقتی او این کار را کرده بود فقط 6 بازی به او فرصت خودنمایی داد؟ بجای او مردی که روزی سر الکس فرگوسن گریفونه نامیده می شد یعنی جانپیرو گاسپرینی روی نیمکت خواهد نشست. با این یکی موفق باشی گاسپرسون.

تصویر 5-0 تصویر
هرچند رم در شب یکشنبه هم یووه و هم ناپولی را پشت سر گذاشت و با شش از شش کامل به صدر جدول چسبید. بازی با بولونیا برای آنها مثل یک نسیم خنک بود و موفق شدند در همان نیمه اول سه گل وارد دروازه حریف کنند و در نهایت 5-0 برنده شوند. شاید خبر غافلگیر کننده و تعجب آور برای هواداران آرسنال، خبر دو بار گلزنی در شب جشنواره گل در المپیکو رم باشد.

تصویر 1-1 تصویر
در جای دیگر، اینتر بعد از یک دوره درخشش مقابل کالیاری محکم و استوار در بازی بارانی تریسته، متوقف شد. والتر ماتزاری اشاره کرد که تیمش درست به همان اندازه بازی با ساسائولو خوب بازی کرد اما با یک دروازه بان فوق العاده مواجه شد و البته تیمش هم در زدن ضربات آخر کمی بی دقت تر بود. البته از اول هم معجزه ای که او در حال انجام آن روی نراتزوری است، قرار نبود یک شبه صورت پذیرد.

http://img.uefa.com/...32x32/50089.png 1-0 http://img.uefa.com/...32x32/50058.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/51310.png 2-0 http://img.uefa.com/...32x32/52816.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/77904.png 2-0 http://img.uefa.com/...32x32/93736.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/52973.png 2-2 http://img.uefa.com/...x32/2600632.png ||| http://img.uefa.com/...32x32/54262.png 2-2 http://img.uefa.com/...32x32/52817.png
در سایر بازیهای هفته میلان به لطف گل والتر بیرسا به پیروزی یک گله مقابل سمپدوریا رسید. آتالانتا به خاطر برد روحیه بخشش مقابل اودینزه باید مدیون دبل جرمن دنیس باشد در حالی که کاتانیا با پنالتی جنجالی جورگینیو به برد مشابهی مقابل کیوو رسید. ساسائولو هم به طرز معجزه آسایی دو گل عقب افتادگی را به مساوی تبدیل کرد تا به یک تساوی ارزشمند مقابل لاتزیو برسد. دوشنبه شب هم مشخص خواهد کرد که آیا فیورنتینا به کورس قهرمانی بازمیگردد یا پارما به ثبات در میانه جدول خواهد رسید. هر اتفاقی بیفتد روی اینکه یکی از طرفین بعد از بازی غر غر و گلایه نکند، شرط نبندید!
[فیورنتینا و پارما 2-2 مساوی شدند]

http://www.football-italia.net/sites/all/themes/italia/logo2.png


26537251182347146642.jpg


#15
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 8: Did You Know



پایان کورس ناکامی فیورنتینا با هتریک جوزپه روسی، نزدیک و نزدیک تر شدن رم به رکورد اساطیر یوونتوس و تاریخ سازی ساسوئولو در آمارهای هفتگی سوزی کامپاناله از هفته ی هشتم سری آ.



تصویر




فیورنتینا در 15 سال اخیر هرگز موفق به شکست یوونتوس در فلورانس نشده بود، آخرین بار با تک گل گابریل باتیستوتا در دسامبر 1998 یوونتوس در خانه ی ویولا باخته بود، 7 تساوی و 4 شکست برابر یوونتوس از آن تاریخ به بعد برای فیورنتینا به دست آمد. آخرین بار که آنها موفق شده بودند به یوونتوس گل بزند در فصل 2009 – 2010 بود که با نتیجه 2-1 به یوونتوس باختند و مارکو مارکیونی برای آنها گلزنی کرد.

این نخستین بار در تاریخ مربی گری کونته در یوونتوس بود که شاگردانش در یک بازی 4 گل دریافت می کردند، آنها از 11 ژانویه ی 2011 که 4-1 به پارما باخته بودند تاکنون هرگز در 1 بازی 4 گل دریافت نکرده بودند. وینچنزو مونتلا در 4 رویارویی قبلی خود برابر آنتونیو کونته تنها 2 تساوی مقابل وی کسب کرده بود. این نخستین بازی این فصل خارج از خانه ی یوونتوس بود که بیانکونری در نیمه ی نخست موفق به گلزنی می شد. این نخستین شکست خارج از خانه ی یوونتوس در ایتالیا پس از باخت 2-0 در فینال کوپا ایتالیا برابر ناپولی بود.


خوآکین نخستین گل خود در سری آ را برای فیورنتینا به ثمر رساند، در حالی که جوزپه روسی نخستین هتریک دوران بازی گری خود را انجام داد. فصل قبل تمام گل های پول پوگبا در تورین به ثمر رسید، اما این فصل هر دو گل وی در خارج از خانه زده شده است. یوونتوس از 10 بازی قبلی خود در تمام مسابقات تا قبل از این بازی 7 برد به دست آورده بود.





آ.اس.رم پس از یوونتوس به دومین تیمی تبدیل شد که 8 بازی نخست فصل خود را می برد، یوونتوس این کار را در فصول 1930 – 1931 ، 1985-1986 و 2005 – 2006 انجام داده بود و در تمام آن فصول موفق شد که در پایان اسکودتو را فتح کند.


آخرین بار که یک تیم در سری آ در 8 بازی نخست فصلش 16 گل و به طور میانگین 2 گل در هر بازی زده بود اودینزه در فصل 2009 بود که البته رکورد آنها تا هفته ی نهم ادامه یافت. آ.اس.رم در 10 سال اخیر هرگز در 5 بازی متوالی کلین شیت نکرده بود. آث میلان هم در سری آ در فصل 1993-1994 در 8 بازی اول فصلش 1 گل دریافت کرده بود.

آخرین شکست خارج از خانه ی ناپولی در سری آ در برابر همین رم با نتیجه ی 2-1 در می سال 2013 رقم خورده بود. از آوریل سال 1995 تاکنون هرگز بازی این دو تیم در برابر هم بدون گل نبوده است که در این مدت 21 بازی این تیم حداقل 1 گل را درپی داشته است. ناپولی در 7 بازی اخیر خود در تمام مسابقات خارج از خانه در برابر رم 12 گل زده بود، آخرین بار در 28 ژانویه سال 2001 و در یک شکست 3-0 در المپیکو بود که ناپولی در گلزنی به رم در خانه ی حریف ناکام مانده بود. ناپولی پس از به ثمر رساندن 44 گل در 17 بازی متوالی در سری آ بالاخره در گلزنی در یک بازی ناکام ماند. میرالم پیانیچ برای نخستین بار در دوران حرفه ای بازیگری خود موفق شد در یک بازی دو گل به ثمر برساند.

هفته ی هشتم سری آ 11 پنالتی در بر داشت، در 3 دسامبر سال 1950 نیز دقیقا چنین اتفاقی افتاده بود. تورینو، رم و هلاس ورونا تاکنون 4 ضربه ی پنالتی دریافت کرده اند که از دیگر تیم ها بیشتر بوده است.






کاکا پس از شکست 3-2 در سن سیرو برابر رم در 24 می سال 2009 بار دیگر در سن سیرو به میدان رفت. والتر بیرسا در هر یک از دو بازی اخیر خود برای میلان موفق به گلزنی شده است، وی در 29 بازی قبلی خود 2 گل فقط زده بود.

اودینزه هر 4 بازی قبلی خارج از خانه ی خود در سری آ را باخته بود، البته در تمام این بازی ها کمتر از 2 گل دریافت کرده اند. فرانچسکو گوئیدیلین تاکنون تنها یک بار موفق به شکست دادن ماکس آلگری شده است و 3 بار تساوی و 5 شکست دیگر نتایج وی در برابر آلگری بوده است. تا قبل از این بازی هم میلان و هم اودینزه در 10 بازی اخیر بینشان در سن سیرو موفق به گلزنی شده بودند و در مجموع 47 گل زده بودند (30 گل برای میلان و 17 گل برای اودینزه). آخرین بار که اودینزه در سن سیرو برابر میلان کلین شیت کرده بود برد1-0 در نوامبر سال 2002 بود. از یک برد 3-2 در نوامبر سال 2007 تاکنون اودینزه موفق به شکست دادن میلان در سن سیرو نشده است، 2 تساوی و 5 شکست به دست آورده است. البته اودینزه در ژانویه سال 2010 هم در سن سیرو و در کوپا ایتالیا میلان را 1-0 شکست داده بود.


تورینو از سال 1994 تاکنون نه در خانه و نه در بیرون از خانه موفق به شکست دادن اینتر نشده است و پس از آن تاریخ تاکنون 5 تساوی و 14 شکست برابر این تیم داشته است. تورینو به رکورد 9 شکست خانگی خود در بازی برابر اینترمیلان در این بازی پایان داد. فردی گوآرین 5 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، رودریگو پالاسیو برای 52 امین بار در سری آ گلزنی کرد و البته برای یازدهمین بار در 1 بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند. نیکولا بلومو در دومین دیدارش در سری آ نخستین گل خود را به ثمر رساند. از آوریل سال 2012 تاکنون تیم های والتز ماتزاری در دو بازی و در هر بازی 3 گل دریافت کرده اند که هر دو بازی برابر تورینو بوده است.






کالیاری از 1 آوریل سال 2012 تاکنون در استادیوم سنت الیا بازی نکرده بود، در آن بازی آنها 2-0 آتلانتا را بردند و پس از آن 29 بازی رسمی خود را در ورزشگاهی به جز سنت الیا برگزار کردند. این نتیجه پایانی بر 6 بازی بدون برد کالیاری در سری آ بود و البته پایانی بر مربی گری ماران در کاتانیا. تنها برد خارج از خانه ی کاتانیا در زمین کالیاری در سال 2006 رقن خورد و پس از آن 4 شکست و 3 تساوی به دست آوردند. ویکتور ایباربو 3 گل از 11 گل خود در سری آ را به کاتانیا زده است.






آتلانتا به سومین برد پیاپی خود دست یافت، از دسامبر سال 2012 تاکنون آنها چنین کاری نکرده بودند. آمار بد لاتزیو در بازی های خارج از خانه همچنان ادامه دارد، آنها در 4 بازی خارج از خانه این فصل فقط 1 امتیاز کسب کرده اند. باشگاه آتلانتا در این هفته 106 امین سال تاسیس خود را جشن گرفت، در 17 اکتبر سال 1907 این باشگاه تاسیس شد. ژرمن دنیس و لوکا چیگارینی بازیکنان آتلانتا در 9 گل از 11 گل آتلانتا در بازی های این فصل نقش داشته اند و یا گل زده اند و یا پاس گل داده اند. چیگارینی 13 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.





ساسوئولو به نخستین برد خود در تاریخ دربی امیلیا رومانا دست یافت. دومنیکو براردی دومین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، در حالی که آنتونیو فلورو فلورس 41 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. بلونیا تنها تیم این فصل سری آ است که هیچ یک از بازی های خود در این فصل را نبرده است، و از برد 2-0 برابر پارما تاکنون هیچ بازی ای را نبرده است و در 18 بازی قبلی فقط 1 بازی را برده است و از این 18 بازی 8 بازی را باخته است.






با کسب 4 امین برد خانگی تمی هلاس ورونا به رکورد 100% برد در بازی های خانگی دست یافت. دونادونی هرگز موفق به شکست ماندورلینی نشده است و در 4 بازی برابر وی در سری آ و سری ب 2 بار به وی باخته است و 2 بار هم مساوی کرده است. 7 بازی ساسوئولو و پارما در سری آ تاکنون هرگز تساوی را به خود ندیده است. جورجینیو در 4 بازی قبلی برای تیمش 5 بار موفق به گلزنی شده است. با وجود بازی در پست وینگ بک فابریتزیو کاچیاتوره 3 بار در این فصل گل زده است، 2 گل در 2 بازی اخیر زده است. آنتونیو کاسانو 98 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.





جنوا دومین برد خود در سری آ را به دست آورد، این اولین برد آنها زیر نظر گاسپارینی بود. کیه وو 4 امین شکست متوالی خود در سری آ را تجربه کرد و این برای اولین بار از سپتامبر سال 2010 برای آنها رخ می داد. کیه وو هر 3 بازی آخر خود در سری آ در زمین جنوا را برده بود. آلبرتو جیلاردینو 162 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.






سامپدوریا بالاخره نخستین برد خود در سری آ را به دست آورد، و کاری کردند که رکورد بردهای متوالی لیورنو در عدد 5 متوقف شود. سامپدوریا قبلا فقط یک بار لیورنو را در توسکانی شکست داده بود، بردی که 46 سال پیش در سری ب رقم خورده بود، 5 شکست و 5 تساوی پس از آن برای این تیم رو در روی لیورنو به دست آمده است. آخرین برد سامپدوریا در خارج از خانه به برد در 6 ژانویه در زمین یوونتوس بر می گردد، 7 تساوی و 5 شکست پس از آن برای یوونتوس به دست آمد. لوکا سیلیگاردی پس از 17 بازی در سری آ نخستین گلش را زد، در حالی که ادر 17 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. نیکولا پوتزی هم 26 امین گل خود در سری آ را زد.
[FONT="]
[/FONT]



#16
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 12: Did You Know


گلزنی های فرناندو یورنته در سری آ، پرواز جوزپه روسی به آسمان و پایانی بر یکی دیگر از رکوردهای رم در آمارهای سوزی کامپاناله از هفته ی 12 ام سری آ.

تصویر


آخرین باری که ناپولی در یکی از بازی های خارج از خانه ی خود 3 گل خورده بود در تورین بود در برابر تیم تورینو که 5-3 در 30 مارس بازی را برد. ناپولی هیچ یک از 5 بازی قبلی خود در رقابت های مختلف را نباخته بود. ناپولی فقط یکی از 18 بازی قبلی خود در تورین را با برد پشت سر گذاشته بود، بردی 3-2 در سال 2009 و کسب 5 تساوی و 12 شکست در 18 بازی اخیر نتایج ناپولی برابر یووه در تورین در این 18 بازی بوده است. از یک تساوی 0-0 در سال 1982 تاکنون ناپولی هرگز نتوانسته است در تورین برابر یوونتوس دروازه ی خود را بسته نگه دارد.

فرناندو یورنته دومین گل خود در سری آ و 4 امین گل خود برای یوونتوس را به ثمر رساند. او نخستین بازیکن اسپانیایی بود که به یک دروازه بان اسپانیایی در سری آ گل می زد. آندره آ پیرلو 53 امین گل خود در سری آ و 24 امین گل خود از روی ضربات آزاد را به ثمر رساند. پول پوگبا نهمین گل خود در سری آ و دومین گل خود به ناپولی را به ثمر رساند.

رافا بنیتز قبلا هرگز به یووه نباخته بود، 1 برد و 2 تساوی نتایج قبلی وی در برابر یوونتوس بود.



رم نخستین گل خود در استادیو المپیکو پس از برد 2-1 برابر ناپولی در ماه می امسال را دریافت کرد، و این پایانی بر 550 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه در المپیکو بود. ساسوئولو در هیچ یک از 3 بازی آخر خارج از خانه ی خود شکست نخورده است، 5 امتیاز در این 3 بازی به دست آورده است که البته آنها را مدیون 4 گل براردی در 2 بازی اخیر است.



کیه وو در هیچ یک از 14 بازی اخیر خود برابر میلان چه در خانه و چه در بیرون از خانه موفق به برد نشده است، اما در این بازی موفق شد نخستین کلین شیت خود در خانه برابر میلان را تجربه کند. کیه وو در 302 دقیقه اخیر در بازی هایش موفق به گل زدن در سری آ نشده است و با زدن 7 گل در 12 بازی ضعیف ترین خط حمله ی این فصل سری آ تاکنون را در اختیار دارد. آلبرتو پالوسکی 100 امین بازی خود در سری آ را در برابر تیم اصلی ِ خود تجربه کرد.

میلان از 6 بازی اخیر خود فقط 2 امتیاز کسب کرده است و برای نخستین بار از سال 2007 در کسب حتی 1 برد در 4 بازی رسمی پیاپی ناکام مانده است. با کسب 13 امتیاز در 12 بازی این بدترین شروع میلان در سری آ پس از فصل 1981-1982 است که 9 امتیاز از 12 بازی ابتدایی برای میلان ثبت شد و در پایان آن فصل میلان به سری ب سقوط کرد.




از دسامبر سال 2012 تاکنون نشده بود که اینتر 2 بازی متوالی خانگی را بتواند ببرد. یوتو ناگاتومو سومین گل خود در این فصل از سری آ و 7 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. لیورنو هر 8 بازی آخر خود در سن سیرو را باخته است، و فقط 2 بار در سال 1934 و 1942 در این ورزشگاه برده است، 14 بازی را باخته است و 3 بار هم مساوی کرده است. از 22 آوریل سال 2006 که لیورنو موفق شد 3-2 پالرمو را شکست دهد تاکنون هرگز هیچ از 22 بازی ای که در سری آ در روز یکشنبه داشته است را نبرده است.

خاویر زانتی در بازگشتش به میادین 604 امین بازی خود در سری آ را انجام داد. فقط پائولو مالدینی با 647 بازی بالاتر از زانتی قرار دارد. 3 گل از گل های اینتر در این فصل گل به خودی بازیکنان تیم های حریف بوده است، اینتر به همراه منچستر سیتی و نانت در بین تیم های لیگ های اروپایی خوش شانس ترین تیم ها از این نظر هستند.




فیورنتینا در 6 بازی اخیرش در خانه در سری آ 11 گل خورده است. جوزپه روسی 20 امین گل خود در سری آ و 4 امین تجربه ی خود در زدن 2 گل در یک بازی و 11 گل در 12 بازی را به ثبت رساند. تنها بازیکن تاریخ ویولا که تا هفته ی 12 ام بیش از این گل زده بود لوکا تونی بود که در فصل 2005-2006 تا هفته ی 12 ام 15 گل زده بود. سامپدوریا سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد، از دسامبر سال 2012 تاکنون این بدترین آمار آنها بوده است. از یک برد 2-0 در سال 2004 تاکنون سامپدوریا در 8 بازی در فلورانس برابر ویولا تنها 3 امتیاز کسب کرده است. مانولو گابیادینی 10 امین گل خود در سری آ و پالومبو 300 امین بازی خود در سری آ را تجربه کرد.


پ.ن: به علت کمبود وقت از این به بعد سعی می کنم اطلاعات بازی های مهم تر رو ترجمه کنم. به ما چه که بلونیا تنها 1 با در تاریخ خودش آتلانتا رو در برگامو شکست داده :22:



#17
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 13: Did You Know


پانصدمين بازي جيانلوئيجي بوفون در سري آ، رم و کالياري در تاريخ و يک پنالتي ديگر که بالوتلي از دست داد در آمارهاي سوزي کامپاناله از هفته ي 13 ام سري آ.

تصویر


بوفون 500 امين بازي خود در سري آ را هم به انجام رساند، در 19 نوامبر سال 1995 و در ديدار تيم پارما برابر ميلان که با تساوي 0-0 به پايان رسيد بوفون نخستين ديدار خود در سري آ را انجام داد.


از يک شکست 1-0 در سال 1941 تاکنون يوونتوس در زمين ليورنو شکست نخورده است، 7 برد و 4 تساوي در برابر ليورنو در زمين اين تيم به دست آورده است. يوونتوس 5 امين برد متوالي خود در سري آ را به دست آورد و حالا 460 دقيقه است که دروازه ي خود در سري آ را بسته نگه داشته است. فرناندو يورنته سومين گل خود در سري آ را به ثمر رساند و توز تعداد گل هاي خود در سري آ را به عدد 7 رساند.



از 31 اکتبر سال 1999 که ديدار رم و کالياري با تساوي 2-2 به پايان رسيد تاکنون هرگز بازي هاي اين دو تيم برابر هم تساوي نداشته است و 7 برد در خانه و 2 برد در خارج از خانه براي رم در اين مدت به دست آمده است. از يک تساوي 0-0 در فوريه سال 1992 تاکنون هرگز اتفاق نيافتاده بود که رم در برابر کالياري موفق به گل زدن نشود، در 16 بازي اخير بين اين دو تيم رم 37 گل زده بود. از 19 ماه مي امسال که کالياري دروازه ي خود برابر لاتسيو را بسته نگه داشت تاکنون هرگز موفق به ملين شيت نشده بود، در 13 بازي قبلي خود 22 گل خورده بودند، اين نخستين بازي اين فصل رم بود که در آن موفق به گلزني نمي شد.



از ابتداي سال 2013 تاکنون ناپولي در بازي هاي خانگي در سري آ شکست نخورده بود، 13 برد و 3 تساوي به دست آورده بود. اين نتيجه پاياني بر 14 بازي متوالي موفقيت ناپلي ها در گلزني در بازي هاي خانگي بود که در اين 14 بازي موفق به زدن 33 گل در سري آ و ليگ قهرمانان شدند. از 4 شکست آخر ناپولي در سري آ 3 شکست مربوط به بازي هايي بوده است که در نيمه ي نخست موفق به گلزني نشده است. اين نخستين برد خاج از خانه ي پارما در سري آ در اين فصل بود، از 5 بازي قبلي خارج از خانه آنها فقط 2 امتياز گرفته بودند. پارما آمار خارق العاده اي در ناپل دارد، آنها 2 بازي از 3 بازي قبلي خود در ناپل برابر ناپولي را برده اند. آنتونيو کاسانو 99 امين گل خود در سري آ را به ثمر رساند، البته با احتساب گل به خودي بحث برانگيز پوجيوني بازيکن کيه وو در بازي بين اينتر و کيه وو مي توان گفت کاسانو در سري آ 100 گل زده است.



ميلان رکورد ناکامي خود در کسب پيروزي در بازي هايش را به عدد 7 رساند، 3 شکست و 4 تساوي متوالي در 7 بازي اخير ميلان در تمام مسابقات براي اين تيم به دست آمده است، براي نخستين بار از سپتامبر سال 2007 انها در کسب برد در 5 بازي متوالي در سري آ ناکام شدند. کاکا 200 امين بازي خود در سري آ و 72 امين گل خود در سري آ و 97 امين گلش براي ميلان در تمام بازي ها را در اين بازي جشن گرفت.


ماريو بالوتلي اين فصل 2 پنالتي خراب کرده است، هر دوي آن ها در سن سيرو بوده است، وي بيشترين تعداد پنالتي از دست داده در بازيهاي خانگي در سري آ را دارد. ماتيا پرين هم به پپ رينا در جمع تنها دروازه باناني که پنالتي هاي بالوتلي را در دوران حرفه اي ورزشيش گرفته اند اضافه شد. پرين از 11 پنالتي اي که در سري ا برابر آنها ايستاده است 2 پنالتي را گرفته است.


زير نظر گاسپريني جنوا از 7 بازي 14 امتياز گرفته است، و البته گل کاکا پاياني بر 328 دقيقه بسته بودن دروازه ي تيم جنوا بود. آخرين برد جنوا در بقرابر ميلان در سري آ و در سن سيرو به بردي 5-1 در سال 1958 بر مي گردد، پس از آن 6 تساوي و 18 شکست براي اين تيم در سري آ و سري ب برابر ميلان به دست آمد. آلبرتو جيلاردينو 165 امين گل خود در سري آ را به ثمر رساند و نخستين پنالتي اي که براي تيمي در برابر ميلان در اين فصل از سري آ به دست مي آمد را به گل تبديل کرد.


پس از 2 شکست متوالي در فريولي، اودينزه بار ديگر راه پيروزي را آغاز کرد و بر 251 دقيقه ناکامي در گلزني در فريولي پايان داد. فرانچسکو گوئيديلين 200 امين مربيگري خود براي اودينزه در فريولي را انجام داد، 89 برد، 49 تساوي و 62 شکست براي وي در اين 200 به دست آمده است. برد 1-0 در سال 2008 در فريولي تنها برد فيورنتينا در 10 بازي آخرش در زمين اودينزه برابر اين تيم بوده است، 2 بازي از اين 10 بازي را مساوي کرده اند و 7 بازي را واگذار کرده اند.



از شکست 2-1 در سال 2002 تاکنون اينتر در زمين بلونيا نباخته است، 7 برد و 2 تساوي در اين مدت در زمين بلونيا به دست آورده است. دروازه ي اينتر در اين بازي پس از 256 دقيقه باز شد. کونه بازيکن بلونيا تنها بازيکن اين فصل سري آ تاکنون شد که در 15 دقيقه ابتدايي موفق به گل زدن به اينتر مي شد.



#18
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A Week 14: Did You Know

ششمين برد متوالي يوونتوس، پاياني بر ناکامي هاي ناپولي در استاديو المپيکو، جشنواره ي گل در فلورانس و 100 گله شدن آنتونيو کاسانو در آمارهاي سوزي کامپاناله از هفته ي 14 ام سري آ.

تصویر

از آوريل و سپتامبر سال 2002 تاکنون اين نخستين بار بود که يوونتوس در 6 بازي متوالي موفق به بسته نگه داشتن دروازه ي خود شد، البته آن بار آنها در 6 بازي متوالي که تعدادي از آن در يک فصل و تعدادي از آن در فصلي ديگر بود موفق به انجام اين کار شدند. جيانلوئيجي بوفون حالا 550 دقيقه است که در سري آ دروازه ي خود را بسته نگه داشته است و به رکورد قبلي خود که 568 دقيقه در فصل 2011-2012 دروازه ي خود را بسته نگه داشته بود بسيار نزديک شده است. اگر بازي هاي بين دو فصل را هم در نظر بگيريم بوفون در فصل 2001-2002 و 2002-2003 و بازي هاي بين اين دو فصل در 761 دقيقه از بازي هاي رسمي موفق شده بود دروازه ي خود را بسته نگه دارد.

يوونتوس 14 بازي از 16 بازي قبلي خود در تورين را در سري آ برده است، 2 بازي ديگر را مساوي کرده است، بيانکونري در 27 بازي رسمي خود در تمام مسابقات موفق به گلزني شده است و در اين 27 بازي 50 گل به ثمر رسانده است. يوونتوس اکنون تنها تيم فعلي در سري آ است که در تمام 14 بازي خود در اين فصل موفق به گلزني شده است. فرناندو يورنته براي سومين بازي متوالي براي يوونتوس موفق به گلزني شد.

اودينزه هر 3 بازي قبلي خود تورين را به يوونتوس باخته است، آنها 6 بازي از 7 بازي قبلي خارج از خانه ي خود را در سري آ باخته اند و در 214 دقيقه ي اخير بازي هايشان در سري آ در خارج از خانه هيچ گلي نزده اند. اودينزه پس از کاتانيا با 10 گل و کيه وو با 11 گل زده با زدن 12 گل سومين خط حمله ي ضعيف سري آ را دارد.



آنتونيو کاسانو در اين هفته 100 امين گل خود در سري آ، 6 امين گل خود در اين فصل از سري آ و 5 امين گلش در 8 بازي اخير خود را جشن گرفت. وي در 18 دسامبر سال 1999 در بازي باري با اينتر نخستين بازي خود در سري آ را براي باري انجام داد و در آن بازي که باري 2-1 اينتر را شکست داد براي باري موفق به گلزني شد. کاسانو در سري آ 6 گل براي باري، 39 گل براي رم، 35 گل براي سامپدوريا، 7 گل براي آث ميلان، 7 گل براي اينتر ميلان و 6 گل براي پارما زده است. وي در دوران بازيگري خود در سري آ به 49 دروازه بان گل زده است.


از ماه مي سال 2000 تاکنون رخ نداده بود که رم 4 بازي متوالي را مساوي کند، اما حالا انها رکورد شکست ناپذيري خود در سري آ را به 16 بازي افزايش دادند. با دريافت تنها 4 گل در 14 بازي نخست، شاگردان رودي گارسيا با بهترين آمار در خط دفاعي در 14 هفته ي ابتدايي که دريافت 4 گل در 14 بازي نخست بود و توسط اينتر در فصل 1988-1989 و رم در فصل 2003-2004 به ثبت رسيده بود برابري کردند. همچنين آنها با رکورد قبلي باشگاه خود که عدم شکست خوردن در 14 هفته ي نخست بود و در فصل 2003-2004 به ثبت رسيده بود برابري کردند. در بين تمام ليگ هاي اروپايي اکنون فقط بايرن مونيخ، رم و پاري سنت ژرمن هستند که در بازي هاي داخلي شکست نخورده اند.

از يک تساوي 1-1 در سال 2001 تاکنون رم در برگامو با آتلانتا مساوي نکرده بود، 4 بازي انجام داده بود که هر 4 بازي را برده بود. کوين استرومتن سومين گل خود در سري آ را هم در اين بازي به ثمر رساند. لوکا چيگاريني 100 امين بازي خود با لباس آتلانتا را در سري آ انجام داد.


پس از يک برد 1-0 در اکتبر سال 2008 تاکنون اين نخستين برد خارج از خانه ي ناپولي در زمين لاتزيو بود، در 4 بازي قبلي بين ناپولي و لاتزيو در شهر رم ناپولي فقط 2 امتياز گرفته بود. در 17 بازي آخري که هيگواين جزو گلزنان تيمش در يک بازي در ليگ داخلي بوده است تيمش نباخته است. ناپولي قبلا فقط 2 بار موفق شده بود در رم به تيم هاي شهر رم 4 گل در يک بازي بزند، بردي 4-0 برابر لاتزيو در سال 1953 و تساوي 4-4 در سال 2007. از ماه مي سال 1993 تاکنون ناچولي موفق نشده بود در شهر رم بيش از 3 گل به لاتزيو بزند. گوران پاندف در 300 امين بازي خود در سري آ موفق شد 70 امين گلش در سري آ را بزند، کايخون در سري آ 7 گله شد.



در تاريخ سري آ بازي فيورنتينا و هلاس ورونا دومين بازي پر گل روزهاي دوشنبه ي سري آ بود، در 3 ماه مي سال 1999 بازي رم و اينتر در سري ا در روز دوشنبه با نتيجه ي 5-4 به نفع اينتر پايان پذيرفت. فيورنتينا در 13 بازي قبلي خود در سري آ در روز دوشنبه شکست نخورده است، آخرين شکست انها در روز دوشنبه در سري آ به باختي 3-1 به ميلان در سال 1950 بر مي گردد. در هيچ يک از بازي هاي قبلي در سري آ در قرن جديد 4 گل در 15 دقيقه به ثمر نرسيده بود. البته اين بازي پر گلترين بازي نيم فصل نخست نبود، بازي پارما و آتلانتا در 25 سپتامبر هم 4-3 شده بود.

ويولا در هر 4 بازي آخر خانگي خود در سري آ يک پنالتي دريافت کرده است و با داشتن 6 پنالتي در اين فصل بيشترين تعداد پنالتي را داشته است. اين دومين بار بود که بورخا والرو موفق مي شد در 1 بازي 2 گل بزند، بار قبلي در سال 2008 و براي تيم مايورکا بود. وارگاس 20 امين گل خود در سري آ را به ثمر رساند. روسي در 14 هفته ي ابتدايي اکنون 12 گل زده است، لوکا توني در فصل 2005-2006 در 14 هفته ي ابتدايي 16 گل زده بود.



از يک برد 1-0 در سال 1963 تاکنون کاتانيا چه در خانه و چه در بيرون از خانه موفق به شکست دادن ميلان نشده است، 14 تساوي و 15 شکست برابر ميلان داشته است. کاتانيا تنها 1 بازي از 8 بازي قبلي خود را برده است، 2 بازي را مساوي کرده و بقيه را باخته است. روسونري به آمار کسب 3 امتياز از 5 بازي قبلي خود در سري آ پايان داد و پس از ماه سپتامبر اين اولين بار بود که ميلان 2 بازي متوالي خود در تمام مسابقات را مي برد. پس از چند باخت و 3 تساوي اين نخستين برد خارج از خانه ي ميلان در اين فصل بود.
ريکاردو مونتوليوو 25 امين گل خود در سري آ را در اين بازي به ثمر رساند، پس از تساوي 2-2 ميلان و فيورنتينا اين نخستين گلي بود که وي در سري آ به ثمر مي رساند، در حالي که بالوتلي پس از گلزني در 22 سپتامبر برابر ناپولي ديگر در سري آ گل نزده بود. کاکا در هر 3 بازي آخر خود براي ميلان موفق به گلزني شده است و اين 73 امين گل وي در سري آ و 99 امين گلش براي ميلان در تمام مسابقات بود. کاکا در 6 بازي برابر کاتانيا تاکنون 6 گل به اين تيم زده است.


از يک برد 4-3 در سال 1996 تاکنون سامپدوريا موفق به بردن ِ اينتر در سن سيرو نشده است و فقط 5 تساوي از 12 بازي آخرش در سن سيرو برابر اينتر داشته است. فردي گوآرين 6 امين گل خود در سري آ را در اين بازي به ثمر رساند، اين گل دومين گلش برابر سامپدوريا بود، اما رنان بازيکن سامپدوريا پس از 7 بازي در سري آ نخستين گل خود را به ثمر رساند.




#19
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج

نقل قول هاى برتر ٢٠١٣
سوزى كامپاناله

تصویر

از جر و بحث رافا بنيتز و ماركو ماتراتزى، تا مضحكه گويى آنتونيو كاسانو و درس هاى اخلاق دليو روسى. سوزى كامپاناله نقل قول هاى سالى كه گذشت را جمع آورى كرده است:

" او دروغ مى گويد. ماركو ماتراتزى دروغ مى گويد. او فقط و فقط دروغ مى گويد! تمام حرف هايش دروغ است! هرچيزى كه راجع به من گفت، وقتى داشت با ژوزه مورينيو صحبت مى كرد، دروغ است چون هيچ كس نمى دانست كه من دارم به اينتر مى روم، حتي خودم! او دروغ گويى بيش نيست!"
رافا بنيتز اصرار مى كند كه مراقب بينى ماتراتزي باشيم تا دراز نشود.

" اگر من دروغ گو هستم آن وقت بنيتز لاغر است!"
ماتراتزى دختر حسود درونش را نشان مى دهد.

"آندرا آنيلى مانند دخترهاى ترشيده اى رفتار مى كند كه از تنهايى رنج مى برند!"
رييس كاتانيا، آنتونينو پولويرنتى، هر چه در چنته دارد نشان مى دهد.

"ماريو مى خواست با ژست بعد از گلش جاودان شود؛ ماهيچه هايش را نشان دهد و حريفش را به مبارزه دعوت كند. من او را مانند يك ورزشكار دروان باستان تصور كردم. سبك مجسمه ى او چيزى بين كلاسيك و پاپ است، از جنس پلاتين است كه برنزى رنگ شده و چشم هايش از سنگ هاى گران قيمت ساخته شده اند."
ليويو اسكارپلا، مجسمه ساز بالوتلى، اطمينان دارد كه رفتار بالوتلى ديگر غير قابل كنترل نيست چون مجسمه ى او را با اندازه ى واقعى و مثل خدايان يونانى ساخته است.

"يك تفاوت بين من و ماريو وجود دارد. او دوست دارد هميشه اسمش در روزنامه ها باشد، اما من اصلا دوست ندارم. ولى من بزرگ ترين اشتباه زندگى ام را مرتكب شدم. تمرين را ترك كردم و با ماشين به داخل زمين رفتم. هرچه مى خواهيد فكر كنيد ولى من واقعا اين كار را انجام دادم."
آنتونيو كاسانو دليل اين كه ماشين بالوتلى حالت استتارى دارد را مشخص ميكند؛ او مى تواند با ماشين داخل زمين برود بدون اين كه كسى مچش را بگيرد!

“اگر من جاى او بودم آن طور به داور عكس العمل نشان نمى دادم؛ در عوض به خانه ميرفتم و كمد ها را خرد مى كردم"
براى نكات محرمانه و سودمند موريزيو زامپارينى، در هفته هاى بعد نيز با ما باشيد!

"ما به دنبال گيلاس روى كيك بوديم، ولى چيزى پيدا نكرديم."
اورليو آندراتزولى خود كيك را هم پيدا نكرد. رم فصل قبل فقط توانست يك شيرينى كشمشى تضمين كند.


"حرفه ى من پايان نرسيده است. بعد از چنين مدت طولانى اى، بدن من به تعويض تاير هم نياز داشت."
خاوير زانتى نه تنها اعضاى مصنوعى دارد، بلكه آنها را تعويض هم ميكند!

"همان طور كه شاهد هستيد لوچيانو موجى در حذب اصلاح طلبان ايتاليا نامزد شده است. او نماد مبارزه با "سيرك" رسانه ها و قضاوت هاى دردسرساز در ايتالياست."
موجى دنبال حذبش است همان طور كه نماد سياست به هم ريخته ى ايتاليا نيز هست!

"شرايط آب و هوايى برزيل من را مى ترساند."
چزاره پراندلى هنوز كابوس ١٢٠ دقيقه در گرماى برزيل را مى بيند!

"ديويد بكهام بازيكنى با كلاس واقعى است و نميتوانم اين را انكار كنم ولى تصميم ميلان تمركز بر جوانان است."
اين را ماسيميليانو آلگرى درست يك روز قبل از پيوستن زاكاردوى ٣١ ساله به ميلان گفت.

"اگر در بچگي به من مى گفتيد كه من براى باشگاه مورد علاقه ام، منچستر يونايتد، بازى خواهم كرد و جام خواهم برد، كاپيتان تيم ملى مى شوم و بيش از ١٠٠ بازى براي انگليس انجام مى دهم، و در بزرگ ترين باشگاه هاى جهان بازى مى كنم، مى گفتم تخيلات شماست!"

و اگر به او مى گفتيد كه براى ال اى گلكسى بازى خواهد كرد، مى گفت:«براى كجا؟!!!»


"ما در ناپولى، در ١٠ دقيقه ى اول بازى مانند يك تور راهنمايى شده عمل كرديم و تاوان اين را هم پس داديم."
سرمربى تورينو، جامپيرو ونتورا در فروشگاه هديه فروشى گم شد!

"مردم پالرمو من را دوست دارند، آنها من را در خيابان متوقف مى كنند و اصرار مى كنند بمانم. حتى بعضاً به ماشينم آب دهان پرتاب مى كنند، اما واقعا از اين فراتر نمى روند!"
زامپارينى مردم را شكل گوله هاى عشق و محبت مى بيند!

"نگران آبروى زامپارينى براى استخدام و اخراج ام هستم؟ نه، تنها چيزى كه من نگرانش هستم مرگ است!"
جنارو گتوزو خودكشى شغلى اش را مسخره مى كند.
"ما ديگو فابرينى را پشت پرده به تيم آورديم؟ نه، فقط كنار رودخانه منتظر بوديم تا جنازه را تحويل بدهند."
مديركل پالرمو، پيترو لو موناكو، براى توصيف اين انتقال كمى از زبان محاوره اى استفاده مى كند!

"من داشتم به بازيكنانم علامت مى دادم كه نيكولاس بورديسو از دور به من توهين كرد. يك بازيكن حرفه اى چگونه مى تواند با يك مربى اين گونه رفتار كند؟ چرا من بايد عذرخواهى كنم؟ او نمى تواند به من درس اخلاق بدهد. كسى كه به حريف آرنج مى زند و آب دهان پرتاب مى كند فقط بايد خفه شود!"
حالا اين دليو روسى است كه به كسى درس اخلاق ورزشى مى دهد، بعد اينكه بازيكن خود را مشت مى زند و به حريف انگشتانش را نشان مى دهد! احمقانـ... اوه صبر كنيد:

"وقتى به من توهين مى شود نمى توانم آرام بگيرم. قبول دارم كه زياده روى كردم، اما نمى توانستم ساكت بمانم. نمى خواهم بحث را دوباره باز كنم، اما نمى دانم دفعه ى بعد خود را كنترل خواهم كرد يا نه! به هر حال سعى ام را مى كنم."
در وهله ى اول بايد بدانيد كه مشكل زود عصبانى شدن داريد، و سپس بايد سعى كنيد اين عادت را ترك كنيد. به اين ترتيب دليو روسى هنوز در مرحله ى منفى يكم قرار دارد!


"امسال بعضى از طرفداران طورى بازى را تماشا مى كنند كه انگار در تئاتر نشسته اند!"
آنتونيو كنته مى گويد كه طرفداران ما به خاطر ساندويچ به ورزشگاه نمى آيند، به خاطر كاناپه مى آيند.

"شما بايد او (بالوتلى) را مشغول نگه داريد. موقع كريسمس، ما براى يكسرى از كودكان بازى اى ترتيب داديم، و او حدود نيم ساعت در صف آنها ماند تا نوبتش شود و ما مى گفتيم:« خدايا! با او چه كنيم؟ او يك كابوس واقعى است!». در نهايت او سرگرم يك مصاحبه ى ٢٠ دقيقه اى همراه با جو هارت شد، بعدش يك نفر به او يك آيپد داد تا انگرى بردز بازى كند."
جيمز ميلنر نگران اين است كه بيش فعالى دوپينگ محسوب مى شود يا خير!

"دوستان عزيز، ديشب من به خاطر رانندگى در مستى، جريمه ى ملايمى شدم."
نيكلاس بنتنر مى گويد كه در دانمارك جريمه ها انواعى مانند ملايم، فلفلى و بدون گاز تقسيم مى شوند.

"ما چند سال پيش ليونل مسى را در چنگ خود داشتيم. پس قطعا در مورد او بيشتر افسوس مى خوريم تا از دست دادن لواندوسكى!"
مدير جنوا، انريكو پرزيوسى، هر چقدر هم افسوس بخورد، باز هم آنقدر هست كه تمام مدت يادآورى كند.

"فرانچسكو توتى، به نظر مى رسد تو هر روز به جاى اينكه پير تر شوى جوان تر مى شوى!"
بوفون شباهت هايى بين كاپيتان رم و بنجامين باتن مى بيند!

"رختكن تيم خطرناك ترين منطقه ى تورين است، مخصوصا بين دو نيمه. حتى وقتى ما جلو هستيم، كنته طوفان به پا مى كند و هر چيزى به دستش مى رسد پرت مى كند به ديوارى كه جاى من است. او همه چيز را پرت مى كند، به خصوص بطرى هاى پر از آب!"
بعد از اين همه هياهو، آندرا پيرلو به يك سشوار نيز نياز دارد!


"ديديد چگونه جاى گيرى كرد؟ او مثل بازنشسته ها عمل كرد! داويد آلابا از ١٢٠ مترى شوت زد!"
فرانز بكنباوئر مى گويد بوفون بانوى پير يووه است.

"ولى بازنشسته ها انسان هاى خردمندى هستند..."
پراندلى به پايان رساندن روياهاى آلمان توسط بازنشسته هايى مثل بوفون، آن هم دو بار، اشاره مى كند.

"پابلو اسوالدو فوق العاده قوى است، حتى اگر كمى در كله مشكل داشته باشد!"
زيبى بونيك فكر مى كند كه اين دليل عالى بودن مهاجم سابق رم در ضربات سر است.

"موراتى ٤ روز پيش من را تاييد كرد، پس بعيد مى دانم به اين زودى نظرش را عوض كند.."
آندرا استراماچونى نمى داند كه اينجا ايتالياست؟؟!!

"پول براى راضى كردن زن راضى نيست. اگر او بخواد با مرد ديگرى بخوابد، اينكار را مى كند!"
اورليو دلاورنتيس ماتزارى را "دختر بى حيا" صدا مى زند.

"بازيكنان بايد احساس راحتى كنند. من نبايد حتى تولد ها را فراموش كنم، گاهى اوقات اين چيز هاى كوچك هستند كه حساب مى شوند."
سرمربى رم، رودى گارسيا، مى گويد مربى بودن مثل اين است كه با ٢٥ نفر ازدواج كرده باشيد.

"زندگى يك مربى وقتى كه خارج از كشور است كاملا متفاوت است، مثلا بعد از باخت يك بازى، لازم نيست از مردمى كه در راه خانه به شما سنگ پرت مى كنند بترسيد."
پراندلى دلش براى آن روز هاى خوشى كه طرفداران فقط گوجه پرت مى كردند تنگ شده است.

"ما مثل باشگاه هاى ديگر نيستيم كه به مسابقاتى راه پيدا مى كنند، ولى بعد پشيمان مى شوند و مى خواهند در اولين فرصت ممكن حذف شوند."
ماسيمو چلينو نام اودينزه اى را، نه منظورم اين است كه نام تيمى را نمى برد!

"من وضعيت باشگاه ها را به مديرى تشبيه مى كنم كه به زندان برده شده چون بايد به هند هليكوپتر مى فروخته و اگر درصدى را به واسطه هاى هندى نمى داده، معامله انجام نمى شده. متاسفانه، بند هاى بيشتر قراردادها اين گونه شده كه شما تا درصدى را به ايجنت بازيكن ندهى انتقال صورت نمى گيرد."
تشبيه زامپاريني را ادامه بدهيم، به اين مى رسيم كه فوتبال مانند جنگ هاى مدرن است؛ اغلب تير اسلحه اى كه خود فروخته ايد بهتان اصابت مى كند.

"من از QPR تشكر ميكنم، آنها تنها باشگاهى بودند كه من را مى خواستند."
پس ژوليو سزار بلاخره فهميد چرا به QPR رفت!





تصویر

#20
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

Serie A Team of Season so far



بعد از گذشته نیمی از فصل جدید سری آ ، داو تایلور تیم منتخب نیم فصل را با ترکیب 3-4-3 انتخاب می کند .

تصویر


ماتیا پرین ( جنوا )
قطعا قوی ترین مدافعان را در مقابل خود ندارد و او در تمام بازی ها تست شده است اما این مرد به تنهایی ایستاده است و پشت سرهم Save انجام می دهد . او جوان است و استعداد او هنگامی نشان داده شد که او دومین کسی بود که موفق شد پنالتی ماریو بالوتلی را بگیرد ! البته او مقاومت های بحث برانگیزی دارد که یکی از ان ها از بهترین واکنش های فصل است و ان هنگامی بود که او توانست ضربه سر ضرب و مرگبار موسکاردلی را از زیر تیر افقی دروازه با اشاره انگشتان دست خود بیرون بکشد . Spensley-like .

الساندرو لوکارلی ( پارما )
مدافع کهنه کار پارما که کاملا با ثبات و پایدار بود و در تمام دیدار ها به جز یک دیدار حضور داشت . او هرگز به هیچ بازیکن حریفی ، یک اینچ از زمین را نداد و یک برنده دائمی و همیشگی در نبرد های هوایی است . او با استفاده از تجربه زیاد خود ، به خوبی بازی خوانی و تیم را از عقب رهبری می کند . هر سه گل او نیز از ضربات کرنر در این فصل به ثمر رسیده است . Fabio Cannavaro-like .

مهدی بناتایا ( آ اس رم )
مدافع مراکشی که یکی از ارکان اصلی 17 دیدار بدون باخت و دریافتن کردن فقط 10 گل خورده تیم رم بود . این نشان می دهد که او و کاستان به خوبی منطقه دفاعی رم را در دست دارند . او خطرات را قبل از اینکه به وقوع بپیوندند ، پیش بینی و در نطفه خفه می کند . البته بناتایا نیز فرصت پیدا کرد و توانست 5 گل برای رم به ثمر برساند . گل او در مقابل بولونیا شاید بتواند عنوان بهترین گل تیم رم را به دست بیاورد . Aldair-like .

جورجو کیلینی ( یوونتوس )
فردی بزرگی که بر حریفان تسلط دارد و چیره می شود ، چه در هوا و چه در زمین . او همیشه به دنبال شرکت در ضد حملات است و البته خطر وجود خود در ضربات آزاد را هنگامی که ضربه آزاد پیرلو را در دیدار برابر میلان در ریباند گل کرد ، نشان داد . هم چنین او در کل تیم یوونتوس ، بهترین درصد پاس صحیح را دارد و در برابر کالیاری توانست به رکورد افسانه ای 98 درصد پاس صحیح برسد ! Thuram-like .

السیو چرچی ( تورینو )
هافیک پا راستی که می تواند در نقش وینگر به خوبی بازی در نقش مهاجم دوم بازی کند و انرژی و توان امتیاز گرفتن از حریف را به خوبی دارد . چرچی به خوبی با توپ کار می کند و همین موضوع باعث شده است تا او با 7 پاس گل در صدر جدول پاس گل دهنده های لیگ باشد . هم چنین او با به ثمر رساندن 9 گل برترین گلزن باشگاه خود نیز می باشد . او در ضد حمله پیشتاز است و به خوبی عمل می کند . مثال بارز این توانایی او ، آنجایی بود که در هفته سوم و در برابر میلان یک گل را به ثمر رساند و در ادامه کار نیز فرار های تند و تیزی را انجام داد . Schifo-like .

آرتورو ویدال ( یوونتوس )
با چاره جویی های مدبرانه او ، تقریبا مهار کردن این ستاره شیلیایی غیرممکن است . انرژی او و دویدن های سمجانه او ، به تیم حریف یک سردرد واقعی می دهد و در هر بازی لقب خود (The Warrior ) را نشان می دهد و به اثبات می رساند . ویدال همیشه شدت حرکت های تاثیر گذار خود را حفظ می کند و هیچ وقت از صحنه های مهم و حساس دور نیست . زدن 8 گل و دادن 4 پاس گل نشانگر این موضوع است . Tardelli-like .

پل پوگبا ( یوونتوس )
برای اضافه کردن بالانس و تعادل به تیم او در سمت چپ بازی خواهد کرد . قدرت بدنی ، درصد فعالیت و توانایی او دقیقا مانند یک ویران کننده و مخرب است . دویدن های هیجان انگیز و چالاک او ، یکی از عوامل برتری یوونتوس در بازی هاست . همه این ها در کنار 5 گل و 5 پاس گل او به چشم می آیند . گل سرسبد گل های او ، همان گل خارق العاده اش به ناپولی است . او توپ را ضربه نهایی بالا آورد و با یک ضربه هیجان انگیز ، توپ را درون دروازه ناپولی جا داد . Davids-like .

بورخا والرو ( فیورنتینا )
هافبک اسپانیایی فیورنتینا که در این فصل هیچ بازی ای را از دست نداد و توانست 5 گل به ثمر برساند و 7 پاس گل بدهد . عملکرد فوق العاده او در هفته شانزدهم و در برابر بولونیا بود . زمانی که او دومین گل ویولا را به سبک روبی باجو به ثمر رساند ؛ او پاس ارسالی روسی را استپ کرد و شروع به دویدن کرد و با پای راستش به توپ ، سر توپ زد و بلافاصله ضربه دوم را زد و دور از دستان دروازه بان توپ را درون دروازه جای داد . Rui Costa-like .

کارلوس توز ( یوونتوس )
او در بهترین شرایط خود قرار داشت . مدافعان مدام سعی داشتند او را بگیرند اما شانس آن ها برای گرفتن یک میمون پوزه بلند بیشتر از مهار کردن توز است . او با 11 گل و 6 پاس گل ، تیم حریف را از مرکز ، عمق و جناحین مورد تهدید قرار می داد . او در همه جا حاضر می شد و با بیشترین میانگین شوت در هر بازی ، به طور کاملا واضح نشان می دهد که او چه قدر برای یوونتوس ارزشمند است . در هفته شانزدهم و در پیروزی 4-0 مقابل ساسولو ، او تمام این توانایی ها را نشان داد و در کنار این ها ، در آن بازی 3 گل زد و یک پاس گل داد ! Vialli-like .

جوزپه روسی ( فیورنتینا )
با 14 گل که 41 درصد گل های فیورنتینا را تشکیل می دهد ، نشان دهنده پیوستن موفقیت آمیز او به ویولا و عملکرد باور نکردنی اوست . در دیدار برابر بولونیا که به پیروزی 3-0 منجر شد ، او جدا از اینکه گلی را برای والرو ساخت ، گلی بسیار تماشایی نیز به ثمر رساند . روسی توپ را با شانه اش استپ کرد ، با ران پایش توپ را اماده کرد و با ضربه سریع با بیرون پای چپ خود توپ را درون دروازه جای داد . به طور خلاصه ، او فوق العاده است . یک مهاجم مدرن و سریع . او توپ را می گیرد ، اماده می کند و گل می زند . از هر زاویه ای . Batistuta-like .

گونزالو ایگوایین ( ناپولی )
ستاره سابق رئال مادرید با آمدن خود به ناپولی ، یک بعد جدید در خط حمله این تیم ایجاد کرده است . بهترین گلزن ناپل بودن با 9 گل و دادن 5 پاس گل برای تبدیل کردن او به تهدید همیشگی در گل زدن یا گل ساختن کافیست . بهترین عملکرد او در مقابل لاتزیو بود که با گل های او و هم تیمی هایش به نتیجه 4-2 ختم شد . Careca-like .

سرمربی : رودی گارسیا ( رم )
رمی ها می دانستند که بعد از ناکامی فصل گذشته نیازمند خط مشی جدیدی هستند . ان ها در تابستان بازیکنان خوب خود را فروختند و بازیکنانی به ظاهر بهتر را به رم آوردند . مرد فرانسوی در نیم فصل اول لیگ فوق العاده کار کرد و به نظر می رسد رمی ها زیر نظر او ، لیگ را در بین 3 تیم بالای جدول تمام کنند .

بازیکنان ویژه :
پیانیچ ( رم ) ، ژروینیو ( رم ) ، آساموا ( یوونتوس ) ، آلوارز ( اینتر ) ، رومولو ( ورونا ) ، لیائیچ ( رم ) ، دیامانتی ( بولونیا ) ، کایخون ( ناپولی ) ، آکوئیلانی ( فیورنتینا ) ، توتی ( رم ) .

تصویر

تصویر


::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی