پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس در فصل 2014-2013

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
14 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

[img width=720 height=360]http://forzaitalianfootball.com/wp-content/uploads/2013/07/Serie-A-logo-201314.jpg[/img]

زمان زیادی به شروع فصل جدید سری آ باقی نمونده؛ با توجه به این که تقریباً تمام تیم های حاضر در سری آ، بازیکنان مورد نظرشون رو جذب کردند و بازی های تدارکاتی هم تقریباً به پایان رسیده، شِمای کلی تیم ها رو اکثرتون میشناسید.

امسال یوونتوس هم سعی زیادی کرد که در بازار ترانسفر فعال باشه و با جذب بازیکنان مورد نیاز خودش، تیم قدرتمندتری نسبت به پارسال داره. البته تیم هایی مثل ناپولی و فیورنتینا هم تیم هایی هستند که قدرت خوبی دارن و برای کسب اسکودتو آماده هستند.
اما تفاوت یوونتوس با این تیم ها در این هست که در لیگ قهرمانان هم حاضر هست و با توجه به نمایش فصل گذشته اش، انتظارات از این تیم بالاست. چه ما که هوادار هستیم و چه سایر تیم ها، حساب ویژه ای روی یوونتوس باز کردن. این نکته میتونه فشار مضاعفی رو به یوونتوس وارد کنه.
حالا با این تفاسیر، دوست دارم پیش بینی شما رو از فصل آینده بدونم. این که یوونتوس میتونه هت تریک اسکودتو رو داشته باشه یا خیر؟

دوستان، لطفاً فقط به رأی دادن اکتفا نکنید. شرکت شما در بحث، باعث جذابیت بیشتر فروم برای خودتون خواهد بود. @};-

#2
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال
به نظر من امسال نسبت به پارسال و سال قبلش رقابت خیلی سخت تره ، احتمال کسب اسکودتوی دوباره هنوزم زیاده ولی نسبت به پارسال احتمالش کمتره ، از طرفی تیمهای مدعی به نظرم: اولی ناپولیه ، اونم به خاطر عملکردش تو نقل و انتقالات ولی بنیتز بیشتر از اینکه عامل موفقیت ناپولی باشه عامل افولش میشه ، یعنی با همچین بازیکنایی یه مربی معمولی هم میتونه تیم رو بالا بیاره ، تو لیگ که نه فقط به موفقیت ناپولی تو لیگ قهرمانان امید دارم و اتفاقا اینجا فقط به خاطر بنیتز. دومی به نظرم اینتره ، تیم جوونی شده و یه مربی با استعداد هم داره ولی امیدوارم موفق نباشه سومی فیوره س ، روسی که برگشته و گومزم که هنوز آمادس برای میلان اصلا شانسی قائل نیستم ، با اینکه آلگری رو خیلی دوس دارم و آدم خیلی با شخصیتیه ، اما مربی متوسطیه و میلان هم اونقد پیشرفت چشمگیری نداشته(دوفصل پیشم به لطف زلاتان یه ذره خوب بودن) در آخر رایمو هم به تکرار قهرمانی دادم

#3
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
به نظر من هم رقابت امسال سخت تره. ولی یوونتوس امسال چیزی از پارسال کم نداره . هر چند دیگر تیمهای سری آ نسبت به پارسال قویتر شدند اما یوونتوس هم توی پستهایی که مشکل داشت تقویت شده و بازیکنان کلیدیش رو هم حفظ کرده و این خیلی خوبه. به نظر من اگه یه دفاع چپ خوب بگیریم تا کونته بتونه تاکتیک و ترکیبی که توی ذهن داره رو روی تیم پیاده کنه حتی راحت تر از پارسال میتونیم اسکودتو رو کسب کنیم. درسته که یووه توی تورنومنت آمریکا ضعیف کار کرد ولی این باختها نیاز بود تا بازیکنان از غرور کاذب بیرون بیان و خودشون رو برای رقابتهای رسمی آماده کنند. با ابن خریدهایی که انجام دادیم و گرفتن یه دفاع چپ تخصصی و کار آمد به نظرم اسکودتو برای یووه رقابت کوچیکیه و ما هوادارا باید خودمونو برای قهرمانی توی چمپیونز لیگ آمامده کنیم. به امید اون روز... :یووه: :یووه: :یووه:

#4
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
^ دقیقاً منتظر همین بودم. این که توقعات هواداران به قدری از تیم بالا رفته که قهرمانی چمپیونز لیگ ارضاشون میکنه. خُب، این خوبه؛ بله! ولی به نظرم ما باید واقع گرایانه تر به قضیه نگاه کنیم. امسال تو چمپیونز، کارلتو با یک رئال مادرید قدرتمند حضور داره. مورینیو با تیمی هست که با زیر و بمش آشنا هست و در صدد تقویت خودش هست. بایرن با گواردیولا. بارسا. منچستر با مویس که به آب و آتیش میزنه که در اولین فصلش چیزی از فرگی کمتر نداشته باشه. به نظر من با تیم فعلی یوونتوس، قهرمانی چمپیونز واقعاً یک رویاس. باید واقع بین تر به قضیه نگاه کرد. خودم فصل پیش خیلی امید داشتم به چمپیونز ولی بازی با بایرن خیلی حقایق تیم رو آشکار کرد. برای من، هت تریک سری آ مزه ی دیگه ای داره. به خصوص این که دو تیمی که یووه رو در ترانسفر خیلی اذیت کردن هم داعیه ی قهرمانی دارن! شخصاً نمیتونم تحمل کنم دلورنتیس تازه به دوران رسیده یا اون دلاواله ی احمق اسکودتو رو بگیرن. با تیم فعلی، به نظر من سرمایه گذاری مجدد روی اسکودتو خیلی عقلانی تر هست تا رویایی فکر کردن و چمپیونز خواستن. جاه طلبی من، بهم اسکودتو رو نشون میده! در نازلترین سطحش، برای کم شدن روی ناپولی، فیورنتینا و میلان!

#5
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
امسال در مقایسه با تیمهای دیگه ما اونقدرها تقویت نشدیم میلان هم همینطوره... ولی برتری ما و میلانی ها نسبت به بقیه اینه که یه دست تر و هماهنگ تریم و برتری میلان نسبت به ما اینه که جوون تر و با انگیزه ترن.. اگه بتونیم قهرمان بشیم کار خیلی بزرگی انجام دادیم ولی من کاندید اول رو میلان میدونم و یا بازی رود رو با میلان قهرمان رو معین خواهد نمود :1: فک کنم با اختلاف یکی دو امتیاز دوم شیم :np:

#6
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
کافیه به اکثر مصاحبه های اشخاص معتبر ایتالیا نگاهی بکنیم تا متوجه بشه اوضاع از چه قراره ، اتفاقا یکی از همین ستاره های سابق میلان هم که متاسفانه اسمش رو یادم رفت هم نظریه ی ای داشت که نشون میداد یوونتوس باز هم شانس اول قهرمانی هست اگر هم به کسی اعتما نداریم کافیه به داشته های خودمون نگاه بکنیم ، مطمئنا با یک صحبت صحیح و واقعی رو به رو میشیم یعنی : "یوونتوس بخت اول قهرمانی و بعد از اون تیم های نظیر ، فیورنتینا و ناپولی و میلان و اینتر و رم وجود دارند " من هم با نظریه این کسانی که این جمله رو میگن موافق هستم اگر سایر تیم های سری آ قدرتمند شدن و بازیکن جدید گرفتن ، ما هم ضعف های خودمون رو با خرید چند ستاره پوشش دادیم و البته هنوز بازار نقل و انتقالات ما بسته نشده و بعید نیست ستاره ی دیگه ای به یوونتوس اضافه بشه شاید این ستاره ها گیلاس روی کیک نباشن ، ولی در حد نام خودشون ستاره هستن به نظر من ، یوونتوس امسال شانس بیشتری برای قهرمانی داره و گزینه ی "تکرار قهرمانی" گزینه ی درست تری محسوب میشه

#7
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
به نظر من امسال رقباي اصلي به ترتيب ناپولي اينتر ميلان،رم،فيورنتينا هستند ولي در نهايت قهرماني مال ماست قويتر شدن رقبا تو اين فصل نميتونه جام رو از ما بگيره ولي مارو براي بازيهاي اروپايي قويتر ميكنه تو چمپيونز ليگ هم اگه تا4تا بريم خوبه ولي همه چي به قرعه مربوط ميشه اگه خوب بياد ميشه قهرمان شد اگه بد بياد ميشه گروهي حذف شد

#8
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
من امسال هم به قهرمانی اُمید دارم .. سال اول با کونته فکر قهرمانی رو نمیکردم .. سال دوم خیالم از قهرمانی راحت بود و گاهی واسه خودم عجیب بود که مثلا چرا با یه مساوی اندازه فصل قبل ناراحت نمیشم (حتی فکر میکردم تعصبم کم شده :Facepalm:) .. اما این فصل باز یکم واسه قهرمانی استرس دارم . یعنی میدونم که بدست میاد اما مطمئنم سخت این اتفاق میوفته .. ناپولی بازیکن خوبی رو از دست داد اما بجای اون تونست یکی مثه هیگواین رو بگیره که بالاخره کلاس بالایی تو گلزنی داره .. اما خوب مطمئنا ماتزاری تونسته این ناپولی که الان جز خوب های ایتالیا هست رو بسازه و تیمی درست کنه که نایب قهرمان ایتالیا بشه و واسه همه تیم ها دردسر درست کنه .. من خودم فکر نمی کنم که بنینز بتونه اون طراوت و شادابی که ناپولی داشت رو تکرار کنه تو این تیم . من هم اصلی ترین رقیب یوونتوس رو میلان می دونم .. برلوسکونی و گالیانی تو فصل پیش دیگه کامل نشون دادن کاملا پشت آلگری هستن و بدترین شرایط ازش حمایت کردن .. به نظر من 2 تا شاخصه مهمی که میلان امسال داره " محکم بودن جایگاه مربی و جا افتادن بیشتر بالوتلی تو میلان " هست .. بعد از میلان هم به نظر من فیوره هم طراز با ناپولی هست یا حتی به نظر من میتونه بهتر از ناپولی باشه چون مونتلا رو نگه داشتن که به نظرم بهتریـن کار بود و هم اینکه تیم خوب فصل قبلشون رو تقویت کردن .. من فکر می کنم یوونتوس باید برای اسکودتو به ترتیب با میلان-فیورنتینا و ناپولی بجنگه .. @};-

#9
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
ولي من فكر ميكنم ليگ امسال رقابت مربياس به همين دليل فك ميكنم رقباي اصلي بنيتس و ماتزاري باشن اين خط اينم نشون البته نظر شما هم محترمه!

#10
AbbasJuve

AbbasJuve

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
اگه با بنیتز آشنا باشید متوجه میشید که هیچ وقت تو قهرمانی تو لیگ مربی موفقی نبوده یعنی اون روحیه قهرمانی تو لیگ انگار توش نیست ولی برعکس تو مسابقات حذفی خوب کار میکنه (دقیقا برعکس کاپلو) واقعا نمیدونم اگه پارسال بجای شاختار یا یووه چلسی بالا میومد تا کجا میتونست بالا بره؟؟؟ + اینکه تیم ناپولی هم این روحیه قهرمانی لیگ رو از خودش نشون نداده و نداره که نشون بده (تیمی که کلا اگه اشتباه نکنم 2 بار قهرمان لیگ شده - 1 که مارادونا تکی قهرمان شد = 1 قهرمانی) پس رقبای لیگ به نظرم فقط میلان و تا حدی فیورنتینا (چون روند تیمشون سینوسی هست شدید) ماتزاری هم تازه یه تیم له له رو تحویل گرفته و بهش امیدی ندارم که حتی در حد مدعی اسم اینتر رو بیارم ولی سال بعد یا دو سال بعد میتونه رقیب و مدعی باشه در ضمن این دوره بدنسازی به این سنگینی مطمئن باشید بدون برنامه نبوده و با این فشار بدنسازی که کونته آورده و رس همه رو کشیده من که کلی به موفقیت در چمپیونز امید دارم و میگم اگه روحیه تیم خوب بشه (روحیه قهرمانی تو چمپیونر) و یه دفاع چپ پدرمادر دار بگیریم قهرمانی دور از دسترس نیست. (توهمات یک طرفدار یووه) ولی روی لیگ مطمئن و اگه شرط بندی رو قبول داشتم حاضر بودم روش شرط هم ببندم تا 100 هزار تومن (کل درآمد یه ماه یه دانشجو با کار دانشجویی) :cry2:

#11
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21122 ارسال
- فقط کافیه طی دو فصل پیش به جای اون زوج خط حمله ضعیف، فقط یک مهاجم گلزن رو تصور کنید، با توجه به تعدد موقعیت های گل یووه هر اغلب بازی ها و از دست دادن های پیاپی اون فرصت ها، یووه باز هم با اختلاف تیم شایسته ای نسبت به حریفانش بوده و ما در این دو فصل بدون داشتن حتی یک مهاجم شش دانگ با شایستگی قهرمان شدیم. این فصل با اضافه شدن توز و یورنته (در صورت کارایی مورد نظر) یووه ضعف دو فصل اخیر خودش رو احساس نخواهد کرد. ضمن اینکه در خیلی از بازی های فصل قبل به خاطر فاصله شدید یووه با تیم مقابل، بازیکن های تیم از روی شکم سیری بازی می کردند ! در این فصل میلان به تیم بهتری تبدیل شده و حداقل میشه گفت که بازیکن های میلان هماهنگی بیشتری رو به دست اوردند، فیورنتینا به خوبی خودش رو بخصوص در فا هجومی تقویت کرده و البته اینتر با ماتزاری رو هم نمیشه دست کم گرفت. اما ناپولی علی رغم خریدهای نسبتا خوبش، صرفا بخاطر بنیتز نمی تونه تیمی در حد قهرمانی باشه، بنیتز طی سالهای پیش ثابت کرده مربی نیست که بتونه تو لیگ به موفقیت برسه، در حالی که استاد بازی های حذفی هست، شخصا احتمال موفقیت ناپولی رو در کوپا ایتالیا و اروپا بیشتر از سری آ میدونم. در فاز دفاعی با اضافه شدن اوگبونا و وجود بازیکنی مثل کاسرس به اندازه کافی مهره های عالی داریم و خط دفاعی 3 نفره یووه هم طی دو فصل اخیر از بهترین های اروپا بودند. اما دغدغه من خط هافبک ـه که با رفتن جاکرینی حالا خلا یک بازیکن خلاق و سرعتی رو بیش از پیش احساس خواهیم کرد. معتقدم علی رغم خط هافبک اصلی بسیار خوبی که داریم این فصل اگه قرار باشه از ناحیه ای ضربه بخوریم همین پست هست چون به خوبی تقویت نشده. شاید برگشتن په په بتونه معادلات رو بهم بزنه، بازیکنی که در دو فصل پیش سهم زیادی در قهرمانی یووه داشت. معتقدم یووه باید تلاش خوش رو در درجه اول برای سری آ بزاره و سعی کنه با هتریک در قهرمانی سری آ جای پای خودش رو محکم تر از قبل کنه و سپس به موفقیت در اروپا فکر کنه، هر چند یوونتوس به عنوان قهرمان ایتالیا در اروپا حضور داره و قطع به بقین باید نمایش در خور شانی هم از خودش ارائه بده. در هر صورت من شانس تکرار قهرمانی رو زیاد می دونم، ولی سال سوم سال نحسی ـه ...

#12
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- امسال که به احتمال زیاد قهرمانی ـم اما خب ممکنه نتونیم خیلی با اقتدار قهرمان بشیم ! میلان با پنالتولی و فیورنتینا هم با خرید هایی مثل گومز و خواکین می تونن برامون خطر ساز بشن علی الخصوص میلان ! ناپولی هم با بنیتز اصلا شخصی قهرمانی نداره . :1: نکته اصلی ناپولی این چند سال هم کاوانی بود که به تنهایی ناپل رو پیروز بازی ها می کرد ! امسال با رفتن کاوانی و اومدن ایگوایین بعید بدونم خط حمله ناپل اون فروغ قبلی رو داشته باشه . پس بای ناپل روی رتبه های 4 و 5 حساب کنین . :1: البته از اینتر هم نباید غافل شد ، علی الخصوص اینکه امسال توی اروپا حضور ندارن و راحت تر می تونن بازی کنن ! دقیقا عین دو سال پیش ما . به شخصه از اینتر بیشتر از ناپولی می ترسم . :1: بهمن هم به نکته خوبی اشاره کرد ؛ اگر توز و یورنته بتونن گل های بیشتری به نسبت 4 مهاجم پارسال بزنن ، قطعا میشه روی قهرمانی بالای 90 امتیاز شرط بست ! :1: اما خب ، بازی یووه به محوریت پیرلو ـه و پیرلو هم پیرتر از پارسال ! :cry2: قطعا یه افت نسبی رو خواهیم داشت که امیدوارم پوگبا بتونه جای پیرلو رو پر کنه و حتی خیلی خوش بینانه بهتر از پیرلو این وظیفه رو انجام بده ... !

#13
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
امیدوارم سریعا پیشنهاد تمدید قرارداد به پیرلو داده بشه تا با روحیه دو چندان مثل دو فصل اخیر یووه رو هدایت کنه. پیرلو ارزش حداقل 2 سال سرمایه گذاری رو داره.

#14
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

امیدوارم سریعا پیشنهاد تمدید قرارداد به پیرلو داده بشه تا با روحیه دو چندان مثل دو فصل اخیر یووه رو هدایت کنه. پیرلو ارزش حداقل 2 سال سرمایه گذاری رو داره.


آره این پیرلو به گردن یووه خیلی حق داره . یادش بخیر من چقدر از پیرلو بدم میومد یعنی در اصل چقدر زورم میومد ازین پیرلو لامصب اینقدر خوب بود من فقط دلم میخواست جفت پا برم تو شکمش که چرا داره میلان بازی میکنه :2qcmh45:

#15
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
اصلی ترین رقیبمون رو میلان میدونم . باید قبول کنیم تیمی که زلاتان و سیلوا یعنی پایه های تیم رو یکجا از دست میده + چند بازیکن با تجربه خیلی سخته دوباره سرپا بمونه ولی آلگری تیم داغون اوایل فصل پیش رو تونست به جمع مدعیا نزدیک کنه و حتی سوم هم بشه ! به نظرم این فصل آلگری خیلی حرف برای گفتن داره . یکی از معدود مربیا که کونته از نظر تاکتیکی شکست خورد ازش ناپولی با از دست دادن مربی خودش عملا شانس قهرمانی رو از خودش گرفت . نتایج سینوسی ناپولی این فصل هم ادامه داره فیورنتینا یکی از اصلی ترین ضعف هاش نتایج بد تو بازیهای خارج از خونه هست . با اومدن گومز تا حدود زیادی میتونن این ضعف رو پوشش بدن در این صورت خیلی میشه رقیب سختی میشن . وضعیت اینتر هم که معلومه . تیم از این منفورتر هم مگه میشه :np: با اینکه تمرکزشون روی سری آ هست ولی بازم این فصل بتونن لیگ اروپا رو هم بیارن هنر کردن . در مورد رم و ادوینزه هم نمیشه نظر مشخصی داد ولی در مورد قهرمان شدن تصورش هم نمیشه کرد در آخر با اینکه قهرمانی برای بار سوم رو انتخاب کردم ولی یوونتوس اگه میخواد قهرمان بشه باید خیلی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیره . این فصل به نظرم باید بالای 90 امتیاز بیاریم تا قهرمان بشیم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی