پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سوپر کوپا ایتالیا - یوونتوس 4-0 لاتزیو


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
173 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

تصویر


یوونتوس - لاتزیو

زمان : یکشنبه 27 مرداد 1392
ساعت 23:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه المپیک رم



#2
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
تا الان 44 هزار و 500 بلیت فروخته شده که 28 هزارتای اون رو هوادارای یوونتوس خریدن و گویا 4 هزار بلیت دیگه هم برای یوونتوسی ها قابل خرید هست .

#3
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
از بازيهاي سال قبل المپيكو كه خاطره خوبي نداريم خدا اين يكي رو به خير كنه

#4
AbbasJuve

AbbasJuve

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
به خیر میشه انشاالله بعد از دوران سخت بدنسازی که نتایجش رو تو آمریکا دیدیم منتظر کسب اولین جام به راحتی هستم. نتایج آمریکا منو یاد نتایج بازیهای دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی 98 میندازه که باعث اخراج مربیمون ایویچ شد ولی در نهایت دیدیم که تیم ملی چه بازیهایی ارائه داد و اگه یه مقدار خودباوری چاشنی کارشون بود میتونستیم صعود از گروهمون رو تجربه کنیم. من که امسال به این یووه خیلی خوشبینم و با وجود اینکه انگار سری آ تیماش قویتر شدن فکر میکنم خیلی راحت دوباره قهرمان میشیم و حتی تو اروپا هم اگه یه مدافع چپ بگیرن و تنبلی نکنن من فینال رو دور از دسترس نمیبینم. :victory2: :victory2: این بازیم انشاالله استارت واقعی این فصلمون باشه. یه سوال: بارسا تی وی و بوندسلیگا تی وی هیچکدوم بازی رو پوشش نمیدن؟؟؟

#5
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

یه سوال: بارسا تی وی و بوندسلیگا تی وی هیچکدوم بازی رو پوشش نمیدن؟؟؟


مثل اینکه بازی psg با بوردو رو پخش کردن :np: عقل حکم می کنه این بازی که هم مهمتر هست هم تعداد بیننده ی بیشتری داره پخش مستقیم بشه
البته اینا رو عقل حکم می کنه :fts:

#6
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
^^ همون ساعت در همون روز بازی رئال مادرید در هفته اول لالیگاست و بعیده که شبکه 3 این بازی رو از دست بده :np: همون ساعت و همون روز باز بازی پاریسن ژرمن هست و ممکنه باز شبکه ورزش هم این بازی رو از دست نده :np: به هر حال امیدوارم بازی رو شبکه 3 نشون بده و شبکه ورزشی یکی از این دو بازی رو نشون بده که همه دوستان بتونن بازی رو ببینن

#7
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
خيلي بي انصافيه اگه نشون ندن سوپرجام سال قبل هم پخش نكردن

#8
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
بازی 1شنبه ساعت 23:15 هست؟ :39: میتونم بهتون اطمینان بدم با تمام این اوصاف بازی از شبکه 3 بصورت زنده پخش میشه. :65: یکشنبه 27 مرداد تولد منه... :worship: و از اونجایی که من خرم خیلی میره و یه آدم کله گنده هستم به خاطر من هم که شده قرار هست بازی از شبکه 3 زنده پخش بشه. :np: :yeah: پس اگر دیدید که بازی پخش زنده شد اصلا تعجب نکنید و بدونید که از صدقه سر من هست. :alone: برید حالشو ببرید. :1: اما در کل با این یوونتوسی که من توی اون تورنمنت دیدم بعید میدونم که بتونه لاتزیو رو شکست بده. :sad1: راستی بازی کجا برگذار میشه؟ :39: ویرایش:زمان و مکان بازی رو دیدم فقط چرا تو المپیک رم؟؟؟؟؟ :20:

#9
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

بازی 1شنبه ساعت 23:15 هست؟ :39:


یوونتوس - لاتزیو

زمان : یکشنبه 27 مرداد 1392
ساعت 23:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه المپیک رم



#10
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
توتو نوشته که تو روزهایی که ملی پوشان نبودن و تمرین یوونتوس اون شکل اصلی خودش رو نداشته آنتونیو کونته 12 آیتم مخصوص رو برای توز تدارک دیده که برای بازی حساس مقابل لاتزیـو کاملا آمادش کنه ..

#11
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

شبکه های پخش بازی :

Al Jazeera Sport +7
Al Jazeera Sport HD 3
beIN Sport 1 / HD
C+ Fútbol (esp) / HD
Digi Sport 1 (cze/svk)
Digi Sport 3 (rom)
ESPN Dos
Orange Sport (poland)
OTE Sport 1 / HD
Russia 2 (Rossiya 2)
Sport 1 (israel) / HD
Sport TV Live / HD
SuperSport 1 HD (alb)
SuperSport 3 (za) / HD


برای این تو بخش تاپیک رسانه ی بیانکونری نذاشتمش چون مدیران بخش فکر کنم خودشون بازی های رسمی رو به شکل بهتری بذارن ، من اینو گذاشتم که فقط بگم اگر سی سی کم بگیرید میتونید بازی رو راحت ببینید.

#12
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
کونته نام 27 بازیکن رو برای بازی با لاتزیو رو تایید کرد

این لیست شامل یورنته ، بارزاگلی و په په نیز هست

قبلا گفته شده بود از سوی رسانه های ایتالیا که یورنته به این بازی دعوت نخواهد شد


1 Buffon
3 Chiellini
4 Caceres
5 Ogbonna
6 Pogba
7 Pepe
8 Marchisio
9 Vucinic
10 Tevez
11 De Ceglie
12 Giovinco
13 Peluso
14 Llorente
15 Barzagli
16 Motta
17 Marrone
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho



#13
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

شبکه 3 بازی رو پخش می کنه


تصویر



#14
JuveStoriaDiUnGrandeAmore

JuveStoriaDiUnGrandeAmore

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 276 ارسال
به یاد گل الکس :زاری: امیدوارم بهترین زوج خط حمله انتخاب بشه ، میرکو - توز ریسک کمتری داره ولی توز - یورنته هم خوبه البته کمی ریسکه که یورنته غیراماده رو تو ترکیب گذاشت . میرکو اماده تر و مطمئن تره . اگر مارکتی مثل بازی دیشب باشه باید با قهرمانی سوپر کاپ خداحافظی کرد حتی در پنالتی ها . همین مارکتی بود که یووه رو از کوپا حذف کرد چون هر کس دیگه ای بود نمیتونست اون هد ویدال و شون سرضرب ماتری رو بگیره . اگر در این بازی گل بخوریم جبرانش کار حضرت فیل خواهد بود . دفاع لاتزیو و اون دروازه بان ... باید از فرصت ها حداکثر استفادرو کرد توز یا یورنته باید با اقای گل شدن سوپر کاپ پروژه گلزنی رو شروع کنند .

#15
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
لاتزیو تا قبل از این بازی در سال 1998 یک بار با یوونتوس در این بازی ها بازی کرده که در اون بازی ، پاول ندود یکی از بهترین های لاتزیو بود و باعث قهرمانی لاتزیو شد ، اون بازی در دل الپی برگزار شد و لاتزیو تونست 2-1 بازی رو ببره ، گل یووه رو هم الکس دل پیرو زد. لاتزیو در 4 باری که قبل از امسا در این بازی ها بوده ، 3 بار قهرمان شده و فقط یک بار شکست خورده که اون هم مقابل میلان بوده و 2 بار اینتر رو شکست داده و 1 بار هم یووه رو. یک بار لاتزیو در المپیک رم ، بازی سوپر کاپ رو برگزار کرده که اون بار هم مقابل اینتر بوده و اینتر رو شکست دادند و قهرمان شدند ویرایش : !!!! اقا بار قبلی اشتباه تایپی بوده ، نوشتم لاتزیو ر وشکست دادند!!! بالاش گفته بودم فقط یک بار شکست خوردند اونم مقابل میلان بود ، اشتباه شد و الان درستش گردم!!!!

#16
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21023 ارسال
- میشه از صحبت های کونته این برداشت رو کرد که زوج خط حمله رو توز و ووچینیچ تشکیل میدند، این زوج درصد ریسک کمتری رو هم داره. در خط هافبک فکر می کنم لیختشتاینر و آساموآ دو سمت بازی می کنند و 3 هافبک اصلی رو مارکیزیو، پیرلو و ویدال تشکیل میدند، هر چند احتمال بازی کردن پوگبا به جای مارکیزیو هست. اما در خط هافبک باید دید وضعیت بارتزالی چگونه پیش میره ولی در صورت عدم آمادگی 100%ش، باید منتظر اولین بازی رسمی اوگبونا برای یووه باشیم در کنار کیه لینی و بونوچی.

نکته نگران کننده این هست که خط دفاعی یووه (خصوصا کیه لینی و بونوچی) همیشه در اوایل فصل خیلی پر اشتباه بازی می کنند و مشکلات زیادی رو برای یووه به وجود میارند، پر اشتباه بودند در مقابل کلوزه و بازیکن های فرصت طلب لاتزیو میتونه به راحتی اولین قهرمانی فصل رو از ما بگیره.

به نظرم باید منتظر یک روز خوب از ویدال باشیم و البته در صورتی که پوگبا بازی کنه می تونیم چشم به درخشش این بازیکن جوون هم داشته باشیم، اما توز هم دیگر بازیکنی هست که در این بازی دوربین های زیادی به روش زوم هست و ظاهرا در این روزها تمرینات ویژه ای رو هم براش در نظر گرفتند تا با آمادگی هر چه بیشتر به میدان بره. درخشش پیرلو هم میتونه امیدوار کننده باشه، بهرحال پیرلو هنوز قلب تپنده یووه ست و آمادگی پیرلو به معنی موفقیت یووه ست.

ترکیب پیش بینی شده من : بوفون - بارتزالی (اوگبونا) - بونوچی - کیه لینی - لیختشتاینر - ویدال - پیرلو - مارکیزیو - آساموآ - توز - ووچینیچ

#17
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
+ کاروان یووه عصر امروز وارد رم شد... + کوجو آساموآه قبل از این دیدار حساس : " یک تساوی خوب برابر ترکیه و حالا با تمرکز تمام،سوپر کاپ " + یووه ساعت 18 به وقت محلی پشت درهای بسته تمرین کرد و ژورنالیست های ایتالیایی اجازه حضور در تمرینات یووه را نداشتند.

#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
گویا زمین چمن ورزشگاهی که یوونتوس میخواست توش امروز یه جلسه تمرینی برگزار کنه مشکل داشته و تمرین امروز کنسل شده که کونته بخاطر این موضوع خیلی عصبانی شده .. حتی گفته میشه وضعیت تمرین فردا هم دقیق مشخص نیست و این باعث شده خود کونته با جدیت دنبال مشخص شدنش بره ..

#19
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2512 ارسال
اگر یورنته با توجه به مسافت طولانی سفر شرایط بازی رو داره کنته باید ازش استفاده کنه. از همون اول باید بهش اعتماد بشه و فرصت داده بشه تا در ترکیب جا بگیره. حتی اگه بد بازی کنه نباید تعویض بشه تا متوجه بشه که اعتماد مربی رو همراه خودش داره.. تنها امیدواری که میشه داشت تا یورنته نه یک الیا ی جدید، بلکه همون ستاره ی اتلتیکو در یووه باشه اینه که بازی کنه،تمام دقایق تمام بازی ها( تا حد امکان)، مخصوصن بازی های ابتدایی فصل. کیفیت بازی ووچینیچ و یورنته تقریبن یکسانه و اگه کنته به توانایی های یورنته شک کنه ووچینیچ راحت میتونه به ترکیب برگرده و این خبر خوبی واسه تیم نیست، از اونجایی که توز و ووچینیچ هیچکدوم مهاجم هدف نیستن. رویکرد کنته در فصل قبل سیستم چرخشی و استفاده متناوب از تمام بازیکن ها در خط حمله بوده. اگر این رویکرد در قبال یورنته هم اعمال بشه سرنوشتی مثل کراسیچ و سایرین در انتظار او خواهد بود. ووچینیچ امتحان خودشو پس داده و نشون داده که روند بازیش نوسان زیادی داره. وقتشه که به بازیکنی که تموم کنندگی بهتری داره و میتونه قابلیت های جدیدی به تیم اضافه میکنه اعتماد کنیم. یه خاطره : زمان مربیگری کاپلو، زلاتان خریده شد. در دو فصلی که با یووه بود با توجه به پتانسیلی که داشت خوب بازی نمیکرد(با توجه به سن، تجربه و...) و موقعیت های گلزنی زیادی رو هم از دست می داد. دل پیرو ذخیره او بود و هروقت که به بازی میومد هم خوب بازی میکرد و هم گل میزد و همه رو امیدوار میکرد که در بازی بعد میتونه از ابتدا بازی کنه. ولی کاپلو در بازی بعد هم به زلاتان اعتماد میکرد. این قضیه، برای دو سال ادامه داشت تا زلاتان به بازیکنی تبدیل شد که الان می بینیم.

#20
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

ترکیب پیش بینی شده من : بوفون - بارتزالی (اوگبونا) - بونوچی - کیه لینی - لیختشتاینر - ویدال - پیرلو - مارکیزیو - آساموآ - توز - ووچینیچ


امیدوارم کونته هم همین تصمیمی رو بگیره که بهمن پیش بینی کرده

اصلا دوست ندارم سورپرایز بشم وقتی ترکیب یوونتوس رو میبینیم !! اگه به هر دلیلی بشه باخت به اینتر رو بخشید ، این باخت رو اصلا نمیشه بخشید ، دیگه نمیشه بهونه اوورد که بازی مهمی نبوده ، واقعا یوونتوس برای روحیه ایش هم که شده باید این بازی رو ببره

دوستان یک نکته رو بگم که از نظر من حداقل این نکته خیلی خیلی مهمه !

الان 3 کاپ در ایتالیا برگزار میشه که واقعا هر سه مهم هستند ، 1- سری آ 2- کوپا ایتالیا 3- سوپرکاپ

در دو کاپ اولی ما تیم اول هستیم ( البته بماند که در کوپا یک شریک داریم ) ولی در سوپر کاپ بعد از میلان ، شریک اینتر هستیم با 5 عنوان قهرمانی در جایگاه دوم

تیم اول این کاپ ، میلان هست که 6 بار این عنوان رو کسب کرده و اگر ما هم قهرمان بشیم 6 کاپه میشم و در این جام هم میریم اول ، یعنی دیگه اقای 3 کاپ معتبر ایتالیا میشیم








0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی