پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مسائل جاری فروم

* * * * * 1 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1657 پاسخ برای این موضوع

#1461
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال

روزی نیست که حداقل 50 تا 60 نفر کاربر وارد این فوروم نشه ...درسته از بین این  تعداد شاید 10 تا 20 نفرشون بیشتر فعال نباشند ولی این محیط دلخوشیه برای این تعداد آدم ...لطفا این دلخوشی رو از ما و من نگیرید . (کلی گفتم و منظورم شخص خاصی نیست )


  • حامد, GioVanni Agnelli, The_God_of_Goalkeepers و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#1462
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

جای تأمل جدی دارد که بر فرض پذیرفتن این گزاره که کاربری با ساخت یک حساب جدید به فروم می‌آید و به زعم مدیریت؛ ناقض یکی از بندهای مندرج در آیین‌نامه آن می‌شود آیا همچنان مستحق عتاب، رفتار خشمگین، اظهارات نفرت‌پراکنانه، توهین و نادیده گرفتن شأنیت‌اش به مثابه یک هویت مستقل در این فضای مجازی است یا خیر؟

 

بعید می‌دانم این گزاره با منطق انسانی، نگاه متکی به قانون و حتی رویکردی مدارامحورانه پاسخ منفی به همراه داشته باشد.

 

به نظر می‌رسد یکی از بهترین شیوه‌های مقابله؛ ارتباط مستقیم یکی از مدیران با آن کاربر از طریق پیغام خصوصی و مشخص کردن موارد مورد ابهام بود. اما انتشار پستی با حالت تهاجمی و پایانی منتهی به تهدیدِ خروج و متعاقب آن ارسال پستی دیگر که حاوی بیان نکات محرمانه سایت در منظر عمومی است، بی‌تردید روندی معیوب و قابل بررسی از سوی مدیر را هویدا می‌کند.

 

اینکه علی‌رغم تأکیدات مکرر کاربرِ «متهم» به عدم استفاده از اکانت جدید، مدیر بی‌تفاوت و غیر مسئولانه یکبار دیگر به آن کاربر در بخش عمومی یکی از تاپیک‌ها صفاتی ناشایست اطلاق می‌کند و او را به القابی دور از شأن متصف می‌کند، به جد قابلیت پیگیری از طریق مقامی ذی‌صلاح و به تعبیری بالاتر در فروم را می‌طلبد.

 

در نهایت باید مشخص شود کدامیک از طرفین مرتکب اشتباه شده‌اند. اگر حکم به ضرر کاربر باشد که قطعاً با تکیه بر قوانین می‌توان به آن رسیدگی کرد و از محرومیت برای او استفاده کرد اما اگر مدیری به هر دلیلی مرتکب قصور و عدول از اخلاق شده باشد، چه باید کرد؟

 

قطعاً تکیه بر عنوان مدیریت و اهانت به کاربر (آنهم به هر دلیل، چه برسد به این دلیل) هرگز زیبنده یک مدیر نیست. هویت و حیثیت 13 ساله من در این فروم چیزی نیست که به این آسانی از قید آن بگذرم.

 

من از تمامی دوستان عزیزم در فروم که همواره نسبت به اینجانب نظر لطف داشته‌اند، خواهشمندم با شجاعتی که همواره از آنها سراغ داشته‌ام، پا پیش گذاشته و در خصوص چاره‌جویی برای حل این مشکل (که روند طبیعی زندگی‌ام را مختل کرده و حسابی باعث ناراحتی و توهین شده) من را یاری کنند. در کنار این از تیم بالادستی مدیریتِ فروم نیز خواهشمندم که به شکایت اینجانب در خصوص «توهین» و «اتهام‌زنی» رسیدگی کنند.


  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1463
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6042 ارسال
  • LocationKhorram Abad
حامد عزیز چرا مدام این بحثو ادامه میدی در صورتیکه ما تمام تلاشمون اینه بحثو خاتمه بدیم! دقیقا دنبال چی هستی؟ راستش ما مثل شما قلم توانایی نداریم ک با کلمات بازی کنیم و سطرها بنویسیم

عزیز شما اکانت جدیدی ساختی و هویت خانم زهرا خواجوی (بانوی ملی پوش فوتبال ایران) رو جعل کردی! شما واضحا مرتکب تخلف شدید! ی وقتی کسی بخاطر علاقه ب ی فردی اسمشو میذاره رو یوزرش مثلا ما تو فروم "فدریکو برناردسکی" داریم اما صاحب یوزر ادعا نداره واقعا برناردسکیه! اما در مورد "زهرا خواجوی" قضیه برعکسه شما مستقیما خودتونو ب جای ایشون جا زدید و حتی مثل ایشون الگوی خودتون رو نویر اعلام کردید!

اکانتی ک شما اون رو همسر خودتون می نامید و همچنین اظهار میکنید نویسنده سایت Juventus.ir هستند و ب تمام تاپیکهای فروم اشراف کامل دارند چطور در فرستادن یک پست ساده ناتوان هستند؟ افرادی توی فروم حضور دارند ک هنوز از وجود بعضی تاپیکها خبر ندارند اما ایشون 1 روزه همه رو کشف کردند در حالی ک نمیدونند چطور پست بدند! اصلا چرا با وجود راهنمای خبره ای مثل شما از دیگران راهنمایی میخواستند؟ ضمنا چرا ایشون با همون اسمی ک تو سایت فعالیت میکنند تو فروم هم ثبت نام نکردند؟!

در مورد توهین ب شما هم هرچی ک بود شما هم مقابله ب مثل کردی و با کلمات قصار مورد عنایت قرار دادی یک مورد یکی از کاربران از کلمه شارلاتان استفاده کرد ک بلافاصله توسط شخص بهمن پاک شد. بعدشم توهین فقط فحش نیست همین ک شما با حساب های مختلف پست بدید یعنی دارید ب کاربران توهین میکنید!

شما قبلا با یوزر "سالومه" سابقه اینکارهارو داشتید ک بعد 12 13 سال ب اشتباهتون شجاعانه (!) اعتراف کردید آیا اینبار هم ب 12 13 سال زمان نیاز دارید؟!

در نظر داشته باشید با اینکار شما اگر دختران واقعی بعد از این وارد فروم بشن و با رفتار سرد کاربران مواجه بشن شما مقصرید! چون بعد از این سخت بشه باور کرد یوزری ک نام دخترانه داره واقعا دختره... جای تاسفه

حامد عزیز ما برای شما احترام قائل شدیم و اکانتتو بن نکردیم حتی اسمی از شما نیاوردیم بلکه ب خودتون بیاید و ب این بازی خاتمه بدید، شما خودتون اومدید گرد و خاک ب پا کردید! الانم ب نظرم خود کاربرای فروم با توجه ب قضایای پیش اومده بهترین قاضی هستند و میتونند بفهمند حق با کیه نگرانی چی هستید؟!

امیدوارم این پست آخر در مورد این موضوع باشه
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#1464
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3847 ارسال
  • LocationAhWaS

اقا با اجازه من هم چند کلومی حرف بزنم :53:

من اصلا در جریان اتفاقات اخیر نبوده و علاقه ای ندارم واقعا وارد بشم و سانتاژ کنم چیزی رو فقط چند خطی راجب خودم میخوام بگم

شخصا اولین کاربریم پلاتینی بود که رمزشو از دست دادم بعد ها بر گشتم به افشینز و با اینکه امیر یووه ای رمز رو برام بازیابی کرد هیچوقت ازش استفاده نکردم چون ما کاربرها و همه ادم های فروم یه اصل رو همیشه فراموش میکنیم و اونم اینکه که فروم یوودات ای ار خونه مجازی ما هست و همه ما کار و مشکلات خاص خودمون رو دارم و به خاطر علاقه مشترکی که به یوونتوس داریم اوقات فراغتمون رو بعد از خستگی کار و... به اینجا میایم تا با اخبار و بحث و گفتگو از این فروم و از این بستر مجازی نهایت استفاده رو ببریم و همه شما میدونید که رفاقت مجازی امروزه یه نوع رفاقت خاص و محبوبیه صرفا من تو فروم بجز اخبار و بحث گفتگو علاقه فراوانی به خلی از کاربران اینجا دارم بهمن میدونه من شخصا چقدر تلاش کردم نسیبه رو برگردونم چقدر برا فیاض چقدر برا امیر یووه ای چقدر برا عارش و حتی چقدر برا سهیل نامرد که مثل داداش خخودم میدونستمش با اینکه چندین بار با اکانت های فیک میومدم مشکل ایجاد میکرد تو فروم باز به مدیریت و بهمن و سجاد و نوید فشار اوردم اکانت اصلیش رو برگردونن اما بعد ها که فهمیدم چه اتفاقتی افتاده و سهیل چه کارای کرده واقعا شرمنده شدم که چقدر مدیریت تحملش کرد. اصل حرف من اینه امثال حامد ترسرا عباس فلورین و فراز و.. کاربرای بسیار مودب و دوست داشتنی فروم هستن هرکسی هم اشتباهاتی میکنه پس بهتره به نظرم مثلا امثال من به اتفقات بین بهمن و حامد اکسن نشون نده و این مسئله رو بیشتر باز نکنن و اگر مشکلی هست دوست دارم در پیام خصوصی بین مدیرت و حامد حل بشه نه اینکه منی که نه سر پیازم نه ته پیاز بیام قضاوت کنیم و چیزی رو کش دار بکنم.

 

بحثم طولانی شد میخوام یه مثال بزنم و اتفاقی که بین من و ارش(مدیر) چند وقت پیش افتاد رو خلاصه بگم: من ارشو مثل سایرین دوس داشتم جنبه شوخیم هم خودتون میدونید چقدر بالاست یه روز همین چند ماه پیش سر جریان گواردیولا و .. بحث میشد منوسینا داشتیم شوخی میکردیم و حرفای بین ما رد بدل شد میون پست های ما، عارش یه پستی دادو بعد ها من اشتباه برداشت کردم و فکر کردم ارش شوخی زشتی با من کرده و چون این نوع شوخی ها رو با ارش نداشتم پس زمینه بسیار بدی و ذهنیت بدی از عارش گرفتم درصورتی که چون پست های ارش و سینا پشت سر هم بود من اشتباها حرفای سینا رو فکر کرده بودم ارش زده خلاصه همین ذهنیت بد باعث شد کل کل های بکینم و در اخر کار به جاهای خیلی باریکی کشیده شد و حتی من تو عصبانیت حرفای و تهمت های که همیشه به شوخی تو هفته نامه به بهمن و مدیریت(مافیا و..) میزدم این سری تو عصبانیت به صورت جدی بر علیه ارش بهمن و مدیریت زدم که واقعا کارم درست نبود ولی خب سوتفاهمی پییش اومده بود که منو به اون سمت و اون حرفا کشوند 

خلاصه اینو میگم یک هفته بعدش من رفتم ببینم چرا با ارش به مشکل خوردم و بحثم شد ورفتم همه پست های یک ماه اخیر رو دوباره مطالعه کردم و متوجه شدم که اول اشتباه بزرگ رو خودم کردم که با عجله و اتفاقی اشتباه بدی از ارش برداشت کردم بعدم هم خودم هم عارش واقعا بچگونه اون کل کل رو ادامه دادیم و وقتی فهمیدم از اول مقصر خود من بودم اینقدر شهامتش رو داشتم و رفتم تو پیام خصوصی با ارش حرف زدم و ازش معذرت خواهی کردم و توضیح دادم که چه اتفاقی افتاد

 

این داستان رو صحبت کردم که همه همیشه برگردن به اصلشون و بدونید چرا ما اینجایم و اگر اشتباهاتی شد نه تنها تکرار نکینم بلکه شهامت اینو داشته باشیم اشتباهاتمون رو بپذیریم.

همینطور یخورده همدیگرو هم درک کنیم بهمن کاملا شخصیت منو میدونه چه ادم شوخیم و چقدر جنبه دارم و چه مواقعی از هم میپاشم و اگه رو من شناخت نداشت و منو درک نمی کرد طبق قوانین باید اکانت منو مسدود میکرد برا اون حرفا و اتفاقات ولی خیلی بزگوارانه سکوت کرد و منو به ارامش دعوت کرد چون میدونست من اون ادمی نیستم که اون حرفا رو دارم میزنم

 

حرفا اخر گلایه ای هم از بهمن دارم بهمنی که این همه مسایئل بزرگ و ریز درشت رو راحت مدیریت میکنه ازش انتظار داشتم این مسئله حامد رو خصوی بین خودش و حامد حل بکنه  من واقعا تو متن اتفاقات نیستم اما وقتی کوچک ترین اتفاقات رو بیایم تو این تاپیک موشکافانه تحلیل و بررسی کنیم  اونوقت قضیه خیلی بزرگ میشه و همه حرف دارن برا گفتین و این وسط خیلیامون بینمون دلخورایی پیش میاد.

 

پس خواهشی که دارم اینه هم مدیریت هم حامد جان این مسئله رو فراموش کنن و اگه مشکلی چیزی هم هست رو خصوصی حل کنن چون من به شخصه فروم برام مهمه وخیلی اهمیت میدم بهش دوست دارم وقتی میایم فروم بحث ورزش و گفتگو های دوستانه داشته باشیم تا این که هر وقت میام فروم همیشه تاپیک مسائل جاری فروم پر بازدید ترین تاپیک و بیشترین ارسال ها رو داشته باشه.

 

سرتونو درد اوردم وراجبیمو هم کردم یا حق :nish: :thank: :53: :8:


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1465
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

حقیقتاً مایه خجالت است!

 

در واقع خروجی تمام عرایض شما «دروغگو» بودن نگارنده است. پشیزی ارزش برای حرف‌های من قائل نیستید. من می‌گویم حساب کاربری توسط همسرم ایجاد و طی 48 ساعت با ارسال 10 پست توسط ایشان مدیریت شده و شما با طرح پرسش‌هایی «اگه راست می‌گی پس چرا ...؟» قصد توجیه قضاوت زودهنگام و رفتارهای زننده‎تان را دارید.

 

بسیار خوب، خوش باشید. در جایی که «حرف» من اعتبار خود را از دست داده و با حدود 40 سال سن دائماً مهر «رَد» به سینه آن زده می‌شود. و در شرایطی که احترامی به کسوت و شناختی که مدعی آگاهی از آن به خاطر سالهای طولانی حضورم در این پایگاه هستید نیستید؛ دیگـر ماندن جایز نیست.

 

از خام‌دستی عالیجناب بهمن و واکنش احساسی و قضاوت اشتباه و اصرار بر استمرار شرایط، آنهم در مقابل «حرف‌های من» که قاطعانه اتهام کودکانه «انتصاب یک حساب کاربری به من» را نفی می‌کنم، بگذریم با کلاه مدیرِ امدادی چگونه نمد بسازم؟! پرتاب گستاخانه متلک استاد آرش که با کمال وقاحت مرا مورد این پرسش قرار می‌دهد که آیا برای «آیا اینبار هم ب 12 13 سال زمان نیاز دارید؟!» دیگر از تاب و توان من خارج است.

 

دوستان عزیزم در فروم. روی سخنم با شماست. کمابیش آگاه شده‌اید از این ماجرای شوم. دوست دارم با تمام شناختی که از حقیر دارید و با تمام اعتباری که برای حرف من قائلید این چند خط را بخوانید و از من بپذیرید.

 

سوگند یاد می‌کنم که حرف‌هایم دروغ نبوده و همگی صادقانه و با صراحت و آکنده از حقیقت بیان شده است. برایم حقیرانه و خنده‌دار است که برای نجات خویشتن از یک اتهام خرد در یک فضای مجازی چنین ماجرایی پیش بیاید و به چنین دشواری خود را درافکنم.

 

هرچه گفتم فهم مشترک و متقابل ایجاد نشد و در بر همان پاشنه چرخید که نباید. به قول شاعر چراغ‌های رابطه خاموش است.

 

آنچنان حرف‌هایم نزد برادران مدیر (که پنداری مدیران ارشد بزرگ‌ترین کارتل‌های اقتصادی هستند) بی‌اعتبار و بی‌قدر است که خود نیز به خویشتن شک و تردید کردم. اینکه چه شد دوستان دیروز چنین جامه دریدند و خشمگین به سوی من حمله‌ور شدند و جملگی در این مسیر کم نگذاشتند قطعاً برای من یک درس بزرگ بود. باورش سخت است: یعنی من برای کاری که نکرده‌ام می‌بایست مواخده و بدنام ‌شوم! آنهم از سوی کسانی که جای برادر کوچک من هستند و صد در صد در موضع اتهام‌زنیِ کور قرار گرفته‌اند.

 

در واقع حرف آنها مصداق این است که پای ناموسم را برای تطهیر و رهایی خویشتن پیش کشیده‌ام. اما سوال من اینجاست که آیا یک اتهام بچه‌گانه در یک محیط مجازی اساساً چنین ارزشی را دارد؟ یا من خیلی بلانسبت «عوضی» هستم؟!

 

قطعاً پشیمانم که از همان ابتدا حقیقت را شجاعانه برای آنها که مثل یکی از اعضای خانواده‌‎ام بودند برملا ساختم و خاطرنشان کردم که کاربر فوق‌الذکر همسرم است. اما چه کنم که تنها راه «فهم» برای مدیریت بهره جستن از خاصیت «پوزیتیوستی»‌شان است و بس.  

 

13 سال از زیست من در این انجمن مي‌گذرد؛ چه‌آنکه پیش از عضویت در آن نیز بدون داشتن نام کاربری یکی دو سالی خواننده مطالب آن بودم. ام گاهي با خود مي‌انديشم آيا زمان آن فرا نرسیده که نه قهر و مهاجرت موقت که فرار را بر قرار ارجح کنم؟!

 

بگذار بیایند یا نیایند، بگویند یا نگویند، مرا همچنان متهم بدانند یا ندانند، عذر بخواهند یا نخواهند، دروغگو و مظلوم‌نما و پررو بدانند یا ندانند. بی‌تفاوت باشند یا جمله‌پردازی‌ها کنند و ... آنچه مسلم است خروج من دستپخت شوربای آنهاست. مجدانه به شما هشدار می‌دهم که این شیوه و مسیر در پیش‌پای شما دوستان نیز قرار دارد و بعید نیست دیر یا زود با سناریویی دیگر دامن‌گیر شما شود. پس مراقب خودتان باشید دوستان نازنینم. عنقریب است که در اوج دوستی و احترام، پرده‌ها فرو افتد و شلاق‌ها بر روان و هویت‌تان فرود آید.

 

ديگر زیاده نيز عرضی نیست. برقرار باشید. پاینده باد یووه.


  • Orphée, Atomic Ant, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1466
amirali2001

amirali2001

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 542 ارسال
یکی دو روزی بود میخواستم بیام یه پست بذارم ولی یا فرصت نمیشد یا فرصت بود ولی حالش نبود؛ یا هر جفتش بود ولی با خودم میگفتم دخالت نکنم.
 
تابستون سال 95 یه ماجرایی (که متاسفانه نمیتونم توضیحش بدم) برای من پیش اومد که چهار، پنج نفر از دوستام را از دست دادم. تقریبا همه شواهد علیه من بود؛ حالا هی از من کتمان که به پیر به پیغمبر من این کار را نکردم و از اونا اصرار و من را متهم به انجام اون کار میکردن و به غیر از صمیمی ترین رفیقم کسی حرفم را باور نکرد. گذشت. بعد از دو سه ماه، تقریبا به صورت اتفاقی اصل ماجرا را فهمیدند و دو نفرشون تلفنی ازم معذرت خواستن ولی دیگه هیچوقت رابطمون مثل قبل نشد.
 
اینا را گفتم که بگم هیچوقت به صورت صددرصدی یک نفر را قضاوت نکنید. :53:
 
من حرف حامد را باور میکنم چون برای خودم پیش اومده که هرچی بگم فلان کار را نکردم ولی طرف مقابلم باز هم به حرف خودش اصرار کرده.
 
نمیدونم تاحالا براتون پیش اومده که به اشتباه قضاوت بشید یا نه ولی قطعا براتون پیش اومده که یک نفر را اشتباه قضاوت کنید.
 
ما حق نداریم درباره کسی قضاوت کنیم، قضاوت کورمون میکنه، قضاوت اجازه نمیده که جنبه های دیگه یک موضوع رو درک کنیم. شاید درباره یک نفر، یه پیش داوری توی ذهنمون ایجاد بشه و دست خودمون هم نباشه (فکره دیگه، دست خود آدم نیست یهو از سرت رد میشه)، درواقع آدمیزاد نمیتونه قضاوت نکنه مهم اینه نگذاریم اون قضاوت در رفتارمون نمود پیدا کنه.
 
من اصلا اهل نصیحت نیستم، خودم هم از نصیحت شنیدم خوشم نمیاد ولی بیاید حرمت نگه داریم. حرمت دوستامون (چه حقیقی و چه مجازی) را حفظ کنیم. حرمت احترام کوچیکتری بزرگتری را حفظ کنیم. حرمت احترامی که تا دیروز بینمون بود را حفظ کنیم. قدرشناس باشیم. آتیش بیار معرکه نباشیم.
هروقت خواستیم راجع به اشتباهات یک نفر حرف بزنیم کاش تن و بدنمون میلرزید، هربار که میخوایم با انگشت اشاره مون کسی را متهم به گناهی کنیم، کاش مکث میکردیم و یک درصد احتمال میدادیم که ممکنه ما اشتباه کنیم.
 
این همه حرف زدم که بگم ما ابداً حق نداریم کسی را قضاوت کنیم. پس قضاوت نکنیم تا جسم و روح و ذهنمون آرامش پیدا کنه و دوستیها خراب نشه  :53:
ببخشید، از معدود دفعاتی بود که پستم اینقدر طولانی شد. :thank:

  • Orphée, mory, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1467
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

خوب 

یه سوال از مدیرای عزیز دارم . شاید مشکل حل بشه 

 

اگر من و همسرم و پسرم از یه مودم  وایرلس استفاده کنیم 

من با کامپیوترم . همسرم با موبایلش و پسرم با لب تاب عضو فروم بشن 

ایا ای پی های مختلف نشون داده میشه ؟ یا فقط یک ای پی نمایش داده میشه 

 

اگر نمیدونید میتونم الان با موبایل اقدام به عضویت در فروم بکنم تا مشخص بشه 

بهمنک من همون 0936 دیروزی هستم 


  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1468
eⁿzº

eⁿzº

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 609 ارسال
امیدوار بودم این مسئله که ظاهرا ریشه در سوتفاهم داشت در فضای دوستانه و با وساطت کاربران فعال و تاثیرگذارِ فروم حل بشه که نشد !

قصد قضاوت و جبهه گیری ندارم ، چون کاربرانی که تو موضوع پیش آمده دخیل هستن هرکدوم به نوعی برای فروم فعالیت های ارزشمندی داشتن و زحمات قابل تقدیری کشیدن ، سوتفاهم و عکس العمل از روی عصبانیت ، حقانیت ، ناراحتی ، بدبینی و رفتارِ متقابل رو میشه موشکافی و بررسی کرد و دنبال راه چاره و برطرف کردن مشکلات بود ، ولی اگه شخصی قصد و عمدِ خاصی داشته باشه و عامدانه به استقبال اینچنین دلخوری ، فروم زدگی و اختلافاتی بره ، جای تاسف و نگرانی داره و سرانجام خوبی برای این فروم دوست داشتنی نداره ... البته امیدوارم موردِ دوم در میان نباشه

شخصا با وجود حضور تقریبا ۱۰ ساله تو فروم ، بدلیل ارتباط کمی که با کاربران و دوستان محترم دارم ، به تنهایی آنچنان توانایی و شرایط وساطت ، میانجی گری و ریش سفیدی تو قضایای اینچنینی رو ندارم ولی در حد توانم اگر بتونم گره ای باز کنم تلاشم رو انجام میدم

به نظرم برای احترام به خودمون و فروم هم که شده نمیشه بی تفاوت بود ، در همه ابعاد زندگی اگر محیطی برامون ارزشمنده نباید نسبت به اتفاقات و مشکلات اعضاش بی تفاوت باشیم

در آخر باید بگم متاسفم ...
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1469
اون که دوسش ندارم

اون که دوسش ندارم

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2 ارسال
خوب من با موبایل عضو شدم
  • Aminvo و cr7 از این پست تشکر کرده است

#1470
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

شده بوده برای مسخره بازی خودم (سالها قبل) :1: 

در کنار دوستان شیطان و قدیمی فرومی  :nish: 

قلابی عضو فروم بشیم (بشم)

البته هدفمون این بود که ببینیم کدوم فرد ظرفیت داره

و البته دنبال این بودیم ببینیم مثلا فلان پسر که راجع بهش حرف هست(البته حرفا واقعیت هم داشت)

و در بدو ورود یک دختر به فروم

سعی میکنه دام پهن کنه براشون

حقیقته یا نع 

خوب ...

هر احتمالی هست 

هم بهمن هم آرش هم حامد ادمای عاقلی هستند و کم کم میفهمن سوئ تفاهم بوده و روی همو میبوسند  :53: 


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1471
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

من حدس میزنم خانم حامد یا دوست یا برادر حامد 

بدون اطلاع حامد عضو فروم شده و بدون اطلاع حامد این پستها رو نوشته

و حامد عزیز هم برای اینکه هیچکس اسیبی نبینه و روابط دوستانه فرومی و خانوادگی خراب نشه 

مجبور به دفاع شده 

شناختی که از مدیرا و حامد دارم حس میکنم دقیقا همین داستان بوده

چون ممکنه کسی از مودم وایرلس مشترک استفاده کنه 


  • Aminvo و cr7 از این پست تشکر کرده است

#1472
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

خوب 

یه سوال از مدیرای عزیز دارم . شاید مشکل حل بشه 

 

اگر من و همسرم و پسرم از یه مودم  وایرلس استفاده کنیم 

من با کامپیوترم . همسرم با موبایلش و پسرم با لب تاب عضو فروم بشن 

ایا ای پی های مختلف نشون داده میشه ؟ یا فقط یک ای پی نمایش داده میشه 

 

اگر نمیدونید میتونم الان با موبایل اقدام به عضویت در فروم بکنم تا مشخص بشه 

بهمنک من همون 0936 دیروزی هستم 

 

بنده با توجه به اینکه این سوال رو پرسیدید بهتون پاسخ می دم شاید به درد دوستان هم بخوره.

زمانی شما IP تون تغییر نمی کنه که اقدام به خرید یک IP ثابت بکنید

 

شما کافیه عبارت "خرید ip ثابت" رو توی گوگل جستجو کنید تا کل شرکت های ارئه دهنده ی ای پی ثابت رو براتون بیاره مثل شاتل، اسیاتک ، پارس انلاین ، مخابرات و ...

 

همگی با توجه به یک سری سیاستی که دارن ای پی های شمارو تغییر می دن. مثلا الان من اینترنت گوشی موبایلم رو وصل کردم و با هات اسپات وصل کردم به سیستم. الان ای پی من برای موبایل و سیستم یکیه، ولی وقتی حالت "Flight mode" رو میزنم و دوباره وصل میشم به mobile data برای من یک ip جدید ثبت میشه.

 

ممکنه توی هر اتصال به اینترنت ip شما عوض بشه.


  • mory, Aminvo, Senmorta و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1473
sadrazp

sadrazp

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 780 ارسال

فعالسازی یوزر کاربری رو با استفاده از کد ارسالی به موبایل میشه انجام داد ، هم نه رباتی میتونه بیاد هم نه مولتی یوزر


  • mory, Aminvo و DMC از این پست تشکر کرده است

l79r_0406219752900443d6e8bed68198b71b.pn

__________________
<< I'M Not God. Not Yet >>


#1474
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 369 ارسال
  • Locationتهران
سلام
امیدوار بودم این قضیه حداقل پایان خوبی داشته باشه و کمی گذشت در این بین باشه که اینطوری حالم گرفته نشه . در مورد مولتی یوزر و شناسایی اون ، اگر شما IP Class بدونید و Range یک IP و‌شرکت ارائه دهنده اون رنج ک شهر هایی که اون IP ازش میاد میتونید اطلاع بدست بیارید که میتونه به تشخیص مولتی بودن کسی کمک کنه . از طرقی زبان php میتونه نوع و ورژن سیستم عامل و حتی نوع و ورژن مرورگر شما رو تشخیص بده و درصد تشخیص مولتی یوزر رو‌بالا ببره .‌در مورد ارسال اس ام اس مثلا منی که سه تا سیم کارت دارم یا میتونم درخواست اس ام اس برای عضویت با گوشی اعضای خانواده یا دوستان انجام بدم ، تنها شما اگر به دیتابیس مخابرات دسترسی داشته باشید میتونید هویت مالک خط رو داشته باشید و تقریبا میشه گفت میتونید احراز هویت کنید که اینم یک ارتباط رده بالا نیاز داره . یک روش دیگر تشخیص ادبیات و نوع نگارش فرد است که نیاز به تجربه و زمان دارد .


من از این اتفاق ناراحتم ، قبلا توی یک انجمن کاربرانی که محروم میشدند در یک تاپیک ، مدت و دلیل محرومیت به اطلاع همه میرسید ، پس از مدتی به درخواست کاربران این مساله دیگه عمومی نشد . هر کدوم اینا مزایا و معایبی داره که نتیجه عمومی شدن این قضیه و ناراحتی که تقریبا برای خیلی پیش اومده رو داریم میبینیم . من قبلا از بهمن عزیز در تاپیکی درخواست کردم که اینهمه بگیر ببند نباید عمومی باشه ، خصوصی حل کنید یا در مسائلی که اصلا نیاز به هشدار و گفتگو نیست مستقیما اعمال محدودیت یا محرومیت کنید . این قضایا ذهن همه رو ناراحت و درگیر میکنه . بهمن عزیز اگر من اشتباهی انحام داده باشم باید تا آخر عمرم به خاطر همون اشتباه سرزنش بشم ؟ شما یا کسی چه میدونه شاید من پشیمون شدم و قضیه رو کنار گذاشتم ، حتی اگر نزاشتم . اینطوری یکی رو تخریب کردن و یادآوری موضوع ۱۳ سال پیش اصلا صورت خوشی نداره . با گذشت و مهربونی میشد با این مساله برخورد کرد واقعا از این اتفاق پیش اومده خیلی ناراحت شدم . مدیریت نباید اصلا در بخش عمومی سایت اینطوری با طعنه و کنایه حرف بزنه . مساله میتونست خصوصی حل بشه . اگر فرض کنیم مدیریت در این مساله اشتباه نکرده است و کاملا حق دارد باز این قضیه تلخه ، حامد پست داد و عذر خواهی کرد ، جنایت نکرده که ، یکم گذشت بد نیستا . و اگر مدیریت اشتباه کرده بازم قضاوت هر دو طرف زشت و بده و میتونست خیلی دوستانه و یا حتی قاطعانه به صورت خصوصی حل بشه .


ممنون میشم من و به جانبداری متهم نکنید ، این حرفا لازم بود گفته بشه چون داشتم اذیت میشدم و در انتها امیدوارم مدیریت به یک تصمیم قاطع در این زمینه ها برسد و با هیج کس تعارف نداشته باشد .و امیدوارم حامد عزیز برگرده و دیگه شاهد این اتفاقات نباشیم :53:
  • Orphée, mory, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#1475
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
یکی هم با گوشی خودس هم با گوشی باباش فعالسازی کنه چی؟
بنظرم این مسائل بیشتر به شعور آدما بستگی داره که چقدر قانونی که برا رعایتش چوب بالاسرش نیست رو رعایت می کنه و مولتی یوزر نمیشه
  • Orphée, Aminvo و cr7 از این پست تشکر کرده است

#1476
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21134 ارسال

- حقیقتا این موضوع برای من تموم شده ست علی رغم اینکه من مورد ظلم قرار گرفتم اما لازم میدونم چند مورد رو خدمتتون عرض کنم.

 

1- صراحتا گفته میشه لطفا این فروم رو از ما نگیرید که دلخوشیمون ـه و ...

شخصا هیچ وقت قصد چنین کاری رو نداشتم، موضوعات و مشکلات زیادی هست که هیچ وقت بیان نکردم، از مولتی یوزرها، هک کردن یوزر، تهدید کاربران، فحاشی و ...

گاها به خودم میگم واقعا یک نفر چرا باید یوزر دیگه ای رو هک کنه ؟! چرا باید توی پیغام خصوصی افراد دیگه رو مورد عنایت قرار بده ؟! چرا باید 2 یا چند یوزر درست کنه ؟

میدونید کار من مدیر چیه ؟! این نیست که بیام تاپیک بزنم، بحث راه بندازم و فعالیت کنم، کارم این شده هر روز IP ها و یوزرهای حتی باسابقه رو چک کنم ! مسخره ست، ولی واقعیت داره !

کنترل پنل فروم خیلی قدیمی و بدون ابزار کافی ـه و خیلی از مسائل امنیتی رو نمیشه عملی کرد.

ولی بدونید اکثر راه های ممکن رو رفتیم.

 

2- متاسفم که این حرف رو میزنم ولی دور و بر خودتون رو نگاه کنید، ایستاگرام رو یک دور بزنید، پر شده از فرهنگ های غلط و مشمئز کننده ای که روزانه داریم در جامعه هم میبینیم.

این افراد کیا هستند ؟ از کره ماه که نیومدند، همین ماها هستیم دیگه.

فروم هم دورش یک فیل*تر شکن نصب نشده که افراد حتما سلامت اجتماعی داشته باشند و بعد عضو بشن،

باز هم میگم، لطفا به خودتون نگیرید، دارم کلی حرف میزنم ولی شخصا روزانه با این مسائل دارم دست و پنچه نرم میکنم.

 

3- هیچ وقت نمیشه همه رو راضی نگه داشت،

توی بحث های الگری و کونته و ... انگشت اتهام به سمت مدیریت بود که چرا با طرفداران کونته برخورد نمیشه، چرا با کسانی که بد حرف می زنند برخورد نمیشه.

در حالی که برخورد میشد، ولی چون علنی نمیشد کسی نمیدید.

الان هم مدت هاست که به عنوان مثال کاربر mohamadjuve100 اعمال محدودیت شده (برای بار دوم).

در صورتی که برای همون بار اول ایشون حسابی از خجالت من و کل فروم در اومدند ! اما باز هم بخشیده شدند.

یا میتونم افشین رو مثال بزنم، افشین، شخصا چند بار به شکا تذکر دادم ؟! . آیا آخرین بار شما رو تهدید به بن کردم یا نه ؟!

 

 

4- در رابطه با بحث اخیر،

گفتنی زیاده، چون بر موضع خودم مبنی بر تخلف همچنان با قدرت ایستاده ام ! چون در اینکه تخلفی صورت گرفته هیچ شکی ندارم.

اما رفتاری که با من و به صورت کلی تیم مدیریت شد بسیار شرم آور بود ولی از این موضوع گذشت میکنم و کاربر "حامد" میتونه فعالیت داشته باشه.

DMC عزیز که میگید کاش این مسائل در پیغام خصوصی حل میشد و ...

مگه من اسمی از کسی توی فروم بردم ؟! حتی اشاره ای هم نکردم. خود ایشون بودند که بحث رو علنی کردند و با مظلوم نمایی خودشون و سیاه نمایی علیه مدیریت قصد تخریب بنده رو داشتند.

هر بار هم که بحث رو خاتمه میدادیم باز شروع میکردند.

بهرحال، کاش شما هم یک طرفه به مسائل نگاه نکنید، اینجوری خیلی بهتره !

باز هم میگم؛ شخصا از این مسئله گذشت میکنم و یوزر "حامد" مینونه توی فروم فعالیت کنه، کما اینکه سابق بر این هم مانعی برای فعالیت نداشتند.

 

 

 

5- من نمیدونم چرا اینجوری ـه ! دوستان توی پیغام خصوصی یک جور دیگه با من حرف می زنند و توی فروم یک جور دیگه ! انگار توی فروم داشتن چهره ضد مدیریت کلاس داره ! یا اگه کسی از مدیریت دفاع کنه حتما از خودشون ـه !!

اگه چیزی توش داره بگید حداقل ما هم بدونیم !

آرش رو مثال نمیزنم، ولی نوید، محمد موها، سجاد و ... چقدر پول به جیب زدید ؟! اصلا این همه مدت مدیریت کردید یک نفر گفت دستت درد نکنه ایشالله جبران کنم ؟!

به جز این بوده که از زندگی شخصی تون زدید ؟! به جز این بوده که وقتی میرفتید مهمونی یا مسافرت ولی فکرتون فروم بوده ؟!


  • mory, El rey leon, Aminvo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#1477
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 369 ارسال
  • Locationتهران
@GioVanni Agnelli

ظاهرا با هر ادبیات و هر سبکی صحبت کنم و سعی کنم جو رو اروم کنم فایده نداره چون واقعا شما خیلی توپت پره .
به ته قضیه نگاه کن ، در نهایت اگر ادعای کاربر حامد درست بود شما صرفا مرتکب یک “اشتباه” شده بودی .
ولی بر عکس قضیه ، یعنی ادعای شما درست باشه چی شده ؟ زدی آبرو و اعتبار یکی و نابود کردی و با این جو و فشار روانی مجبور شده بره .
من ادم دو رو و بی شخصیتی هستم ، شما فعلا رو من زوم نکن ، بزار از حامد حرف بزنیم ، بعدا منم بنداز وسط .
از مدیریت انتظار میره جو رو اروم کنه نه اینکه غیر مستقیم نیش و کنایه بزنه و اینطوری یکی رو تخریب کنه .
شما با غیر مستقیم حرف زدن بساط چنین تنشی رو فراهم کردی ، اصلا تو نطفه باید این جیزا رو خفه کنی نه اینکه بدترش کنی .
جناب ادمایی که باهات حرف میزنند همه دشمن تو نیستند که دست تو توبره ات کنی و هر جیزی به دستت رسید به سمتشون پرت کنی .
اگر ادعای شما بدون هیچ حرف و خدیثی درست باشه ، حامد بن میشد بهتر بود تا بی آبرو بشه .
دیگه سخته از این وضعیت بلند شدن و پست نوشتن . طرف مجبوره با یوزر دیگه بیاد .
مدیریت یک مدت عضویت و ببنده ، هیچ طوری نمیشه . جون با این جوی که بوجود اومده همه جدیدا مواتی هستند مگه اینکه خلافش ثابت بشه .
در نهایت اگر کسی با شما دوستانه صحبت میکنه ، حمل بر این نرارید که قراره همیشه شما رو تایید کنه .
  • Orphée, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#1478
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6359 ارسال
  • LocationRasht

خیلی با خودم کلنجار رفتم که این پست رو بدم یا نه، بیشتر توصیه بر این بود که سکوت کنم چون واقعاً طاقت نیش و کنایه شنیدن ندارم و الانم اگه ناپرهیزی میکنم فقط بخاطر فرومه و تموم سعیم رو کردم که کسی ناراحت نشه...  :53:

 

من کاملاً حرف بهمن در مورد عواقب مدیر بودن رو درک میکنم چون تجربۀ دسته اول داشتم. روز اولی که یکی از بچه ها مدیر شد، بهش گفتم مدیریت فرومها یعنی انتظار زیاد و قدرشناسی کم و خودشم تو فروم گفت که چقدر زود به حرف من رسیده. اگه الانم حرفی میزنم صرفاً بخاطر این هست که دلم میسوزه و مخاطب حرفم فقط مدیریت نیست، کما اینکه اونها رو هم دلسوز میدونم و باید برای زحمات شبانه روزی و اعصاب پولادینشون ارزش قائل شد و همینکه تا امروز دووم آوردن خودش کُلیه.

 

تو حقوق همیشه اصل بر برائت (بیگناهی) و حُسن ظنه؛ نه فقط در حقوق ایران بلکه تمامی نظامهای حقوقی دنیا. بر فرض سابقه دار بودن فرد، تا گناهکاری ثابت نشه، اون سابقه محلی از اعراب نداره. (شاید بی سواد باشم ولی رشته م بهرحال حقوق بوده). من حرفم اینه که 1 % احتمال بدید که 'زهرا خواجوی' خانم حامد باشه. از طرفی حامد هم اشتباه کرد که در مورد بیِناتی که بهمن و آرش آوردن (چطور همسر حامد پست دادن بلد نبود با وجود حامد یا در مقابل چطور با نقشۀ فروم و تاپیکاش آشنایی داشت یا معرفی 'زهرا خواجوی' بجای خود یا قضیۀ 'سالومه') شفافسازی نکرد، هر چند من اینارو خصوصی از حامد پرسیدم.

 

از طرف دیگه مرحلۀ آخرو اول رفتن و عدم امتحان راه حل پیغام خصوصی هم در بهترین حالت، جالب نبود... از طرفی حامد نه تنها از فروم، بلکه از نویسندگی سایت هم بهمراه همسرش خداحافظی کرده و این هزینۀ فقدانشو دو برابر میکنه و از طرف دیگه بی اعتمادی بوجود اومده نسبت به مدیریت، به احتمال زیاد اونارو دلسرد میکنه برای ادامۀ راه... من میگم کم هزینه ترین راه روبوسی حامد و آرش و بهمنه، فقط کافیه کمی غرورمونو بشکنیم... :-] یا میتونیمم مثه فیلمای اصغر فرهادی تهشو باز بذاریم * و اجازه بدیم زمان مسائلو مشخص کنه و هر کس برداشت خودشو داشته باشه.؛ بقول معروف، زمان همه چیو شکست میده... حالا برای تلطیف فضای ملتهب کنونی، یچیزی که الان یادم اومدو، میگم بخندید. گفتم از سر کنجکاوی IP هارو چک میکردم تو پارسفوتبال. شاید باورتون نشه ولی چند باری پیش اومد که IP خودم با چند نفر دیگه یکی بود! laugh.gif

 

* منظور از 'باز گذاشتنِ تَه' این نیست که یه طرف قبول کنه دروغ گفته یا طرف مقابل بپذیره که قضاوت غلط کرده. حرف اینه که میتونیم بذاریم هر کسی برداشت خودشو بکنه و زمان درمان دردها باشه...


They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#1479
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

@Orphée  بهمن مطمئن ـه که اون یوزر حامد بوده


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#1480
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21134 ارسال

- فراز عزیز، اتفاقا خیلی کار خوبی کردی که حرف زدی، چون به نظرم رودررو حرف زدن خیلی بهتره.

حرف های بدی هم نزدی، ولی قبل از اینکه صحبت کنم یک داستانی رو تعریف میکنم، نمیدونم قبلا توی فروم گفتم یا نه ولی بهرحال. سال دوم راهنمایی بودم، اول صبح و قبل از شروع تایم کلاس، به صورت اتفاقی با یکی از بچه ها بحثم میشه، یه چیزی میگه و منم "ادامه ش" میدم. کارمون میکشه به مدیریت، وقتی که رفتیم اونجا من مطمئن بودم که تبرئه میشم، چون "هیچی" نگفته بودم و هیچ "کاری" هم نکرده بودم، معاون مدرسه که از دوست های بابام بود همه رو از اتاق بیرون میکنه، اون هم کلاسی ـه من رو هم تبرئه میکنه و من رو نگه میداره، سرم داد زد که "احمدی، چیکار داری میکنی ؟! و ..." من حقیقتا خیلی شوکه شده بودم، چون واقعا کاری نکرده بودم.

ولی میدونید معاون مدرسه به من چی گفت ؟ گفت تو شروع نکردی، ولی ادامه ش دادی و این تقصیر تو رو بیشتر میکنه !

 

الان هم قضیه اینه، من نه اسمی بردم و نه کاری کردم، فقط از ساختن یک یوزر "فیک" واقعا دیگه کلافه شده بودم، (یوزر فیک بود ! زهرا خواجوی کیه دیگه ؟!؟!)

ولی این حامد بود که توی اولین پستش (که متاسفانه همه شون رو ویرایش کرده) کاملا داستان رو به سمت بدنام کردن و سیاه نمایی برد.

من و آرش باز هم خواستیم کاری نکنیم، ولی این حامد بود که داشت "ادامه" میداد.

من هنوز هم برای دلایلی که ذکر کردم در خصوص حامد هیچ جوابی نگرفتم.

هنوز هم میگم، ایشون خودشون ادامه ش دادند و زیادی هم تند رفتند، ولی قطعا فروم میتونه ایشون رو بپذیره و برگردند و فعالیت کنند.

به قول شما هم حتما نباید یک نفر این وسط قبول کنه اشتباه کرده، چون زمان خودش همه چیز رو مشخص میکنه !

 

درباره این بحث IP که گفتی، عزیز دل من، فکر میکنی اینجا هم از این چیزا نداریم ؟!

قبلا هم اشاره کردم که IP ها دقیق دارند چک میشن.

 

 

DMC عزیز، من واقعا نمیدونم چی گفتم که اینجوری برافروخته شدی !

ولی من برای شما احترام قائلم و توقع چنین رفتاری رو نداشتم. شما رو هم دو رو تلقی نکردم.

حالا دیگه برداشت شخصی تون هست یا نه رو کاری ندارم. ولی حداقل جواب شما رو در کمال احترام دادم و توقع چنین رفتاری رو هم داشتم ازتون که اینطور نبود !


  • mory, فرهاد, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی