پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس در آستانه بازگشت به دوران طلایی

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

Tick Tack ! Someone's Coming Back
تصویر

Savvas Christou نویسنده سایت خبری و تحلیلی Bleacher Report مقاله ای نوشته که 5 تیم در حال پیشرفت و به قول خودش "در آستانه انتقال به سطح بالاتر" رو تحلیل کرده. این تیمها رو به ترتیب اهمیت به این صورت تحلیل کرده:

1- یوونتوس
2- موناکو
3- اتلتیکو مادرید
4- فیورنتینا
5- پاریس سن ژرمن
اشارات افتخاری: ناپولی و تاتنهام

قسمت مربوط به یووه:

1- یوونتوس

داستان یوونتوس داستانی رویایی برای تهیه کننده های هالیووده. به قول آری گولد (شخصیت تلویزیونی): "این شهر عاشق بازگشته!"

در 2006 هواداران یوونتوس تو جهنم بودن. بانوی پیر بعد از جریمه های بسیار سختگیرانه و وحشتناک به اتهام مشارکت در رسوایی فوتبال، روی زانوهاش افتاده بود. یووه به سری بی تبعید شد، 30 امتیاز منفی براش در نظر گرفتند و واسه نمک پاشیدن روی زخمشون هم دو اسکودتوی آخرشون رو ازشون پس گرفتند.

همونطور که پیش بینی میشد مهاجرت ها از راه رسیدند [نویسنده از کلمه Exodus استفاده کرده که به مهاجرت قوم بنی اسرائیل از مصر به کنعان اطلاق میشه] که فابیو کاناوارو، کاپیتان برنده جام جهانی با ایتالیا، سردمدار مهاجران بود. لیلیان تورام، جانلوکا زامبروتا و امرسون هم در اسپانیا به کاناوارو ملحق شدند که ارزش مجموع انتقال این چهار استعداد ناب فوتبال دنیا فقط 42 میلیون یورو بود. در همان زمان زلاتان ابراهیموویچ و پاتریک ویرا با رقم 35 میلیون یورو به اینتر پیوستند.

دوران سختی برای یووه سخت بود، با اینکه اعتراض اولیه آنها موفقیت آمیز بود اما جریمه سقوط آنها به قوت خود باقی ماند. هرچند آنها اولین سری بی تاریخ تیمشون رو با امتیازات منفی کمتری شروع کردند.

اسطوره های یوونتوس یعنی الساندرو دل پیرو، جانلوییجی بوفون و پاول ندود تو تیم معروف موندند و برای حل مشکل جنگیدند؛ نتیجه اون صعود تو همون فصل اول بود. یووه به سری آ برگشته بود اما یک میلیون مایل با سطحش تو دهه 90 و اوایل دهه 2000 فاصله داشت؛ دوره ای که 11 اسکودتو و 3 حضور پیاپی تو فینال چمپیونز لیگ (1998-1996) برای اونها در پی داشت. [ + یه قهرمانی و یه فینال دیگه تو 2003 که ننوشته!]

با وجود شروع امیدوار کننده هیچ نشونه ای از بازگشت نبود تا اینکه آنتونیو کونته، بازیکن سابق، عنان کار رو در دست گرفت.

در اولین فصل یووه همه و خودش رو هم متعجب کرد، نه فقط با بردن لیگ بلکه با بی شکست موندن در همه فصل. فصل گذشته غولهای تورین به راحتی از عنوان قهرمانیشون دفاع کردند - با 11 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی ناپولی.

هر چند با وجود این بازگشت، سری آ همچنان لنگ میزنه. دیگه سردمدار فوتبال دنیا نیست، حتی لوشمپیونا با ریخت و پاش پول پی اس جی و موناکو، گاهی جذابیت بیشتری برای بازیکنان برتر دارد.

با اینحال، ترکیب کنونی یوونتوس تمام شرایط لازم برای رسوندن دوباره سری آ به قله رو داره، در کنار بایرن و بورسیا دورتمند از بوندسلیگا.

اکنون یوونتوس در حال دروی محصول حاصل از ساخت استادیوم اختصاصی خود است، این استادیوم که در محل دل آلپی بنا شده و به استادیوم یوونتوس شهرت داره آغازگر انقلابی برای تغییر وضعیت تیمهای ایتالیایی از بازی تو استادیومهای فرسوده دولتی (بازمونده جام جهانی 90) بود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت افزایش هشیاری تجاری بیانکونری اونها رو در کمال تعجب به پردرآمدترین تیم لیگ قهرمانان فصل گذشته کرد، حتی بالاتر از بایرن مونیخ قهرمان و دورتمند فینالیست؛ با وجود اینکه فقط تا یک چهارم نهایی بالا اومدند. بعلاوه در لیست حسابداری Deloitta که سالانه لیست ثروتمندترینها رو منتشر میکنه، یوونتوس از رده 13 به رده دهم ارتقا پیدا کرد و دلیل اون هم افزایش درآمد باشگاه از 2012 تا 2013 بیش از 40 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

ترکیب این ثروت جدید با ورود کارلوس توز و فرناندو یورنته با همراهی سه گانه هافبک آرتورو ویدال، پل پوگبا و آندرا پیرلو، یوونتوس رو به مجهزترین تیم برای انتقال به سطح بالاتر و رسیدن به پادشاهی اروپا تبدیل میکنه.

سایت یوونتوس به خوبی این نکته رو جمع بندی میکنه که چرا یوونتوس شماره 1 این لیسته:

"با ترکیب رقابت جوی تیم اول، آکادمی جوانان در حال پیشرفت و ستاره های بی چون و چرای آینده ای مثل پل پوگبا که با یک استراتژی دقیق ترانسفرینگ جذب شده اند، هواداران حق دارند فکر کنند این دو عنوان قهرمانی متوالی می تواند تنها شروعی برای یک دوره طلایی برای باشگاه باشد."


تصویر







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی