پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازگرداندنِ همهمه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

تصویر


جمعه ، 26 جولای 2013

بازگرداندنِ همهمه


درسته که ایتالیا گروهی از بازیکنان مستعدش رو تابستان امسال به باشگاه های ثروتمند تر خارجی واگذار کرده ، اما جان کارلو رینالدی با تعدادی از قراردادهای جدید سری آ دلگرم شده.

تصویر


امیدوار نباشید ، ای کسانی که فوتبال ایتالیا رو دنبال می کنید.در سال های اخیر ، فصل نقل و انتقالات برای تمام عاشقان کالچو حال و هوای جهنم به خودش گرفته بود ، کوچ هر یک از نام های بزرگ از شبه جزیره ، خشم و ماتم زیادی رو به دنبال داشته.

هم ناپولی و هم رم (پیشنهاد) پاری سنت ژرمن تازه به دوران رسیده رو غیرقابل مقاومت یافتند و ادینسون کاوانی و مارکینوس رو به آن سوی آلپ فرستادن.فیورنتینا بالاخره یه مشتری پولدار در قالب منچستر سیتی برای استیون یووتیچ پیدا کرد.در این فرایند 3 تا از بهترین بازیکن های سری آ ازش جدا شدن.

ادعای های زوال نهایی در بین اعضای گروه و پیش گویی های غم افزا برای آینده ردیف شد.بدون شک لیگ به خاطر این کوچ ستارگان دیگه مث قبل ترسناک نیست ، اما با توجه به 100 میلیون یورو ای که به خزانه ی کالچو می ره ، خیلی داد و ستد بدی بود؟ البته فرایند سرمایه گزاری مجدد گواه ادعای ماست.

در توسکانی جمعیت زیادی برای استقبال از ورود ماریو گومز اومدن و فروش بلیط های فصلی رو به افزایشه. به علاوه ی شایعات مکرری وجود داره که حتی مارکو وراتی ممکنه برای پیوستن به پروژه بنفش ها وسوسوه بشه.هیچ کس در آرتمیو فرانکی درمورد فصل جدید آنچنان بدبین نیست.

در مورد ناپولی چطور ، جاییکه اونا به تازگی سوراخ بزرگی رو که در خط حمله شون ایجاد کرده بودن رو با یه کپه پول نقد پُر کردن؟ ده لائورنتیس به مربی جدیدش بنیتز قول داده تا بودجه زیادی رو تو فصل نقل و انتقالات صرف کنه.مثل از راه رسیدن ایگواین که مطمئنا دردِ (از دست رفتن کاوانی) رو تسکین داده.

رم هم ، سود حاصل از مارکینوس رو برای تازه واردهایی مثل استرتمن و بن اتیا خرج کرده.فقط زمان می تونه بگه که اونا بدون استعداد بزریلی نوجوونشون بدتر کار خواهند کرد یا نه. اما یادمون باشه که حتی وقتی او رو هم در تیمشون داشتن ، مسابقات اروپایی رو پارسال از دست دادن.

تیم های دیگه هم تلاش کردن تا کمی زرق و برق رو به سری آ برگردونن.فرناندو یورنته و کارلوس توز ممکنه اسم های سرآمد دنیای فوتبال نباشن ، اما هر دو بازیکنای باکیفیتین که به یووه اضافه شدن.اینتر خریدهاش رو نزدیک خونه انجام داد ، با مهاجمای جوونی - ایکاردی و بلفودیل - که به نیروهاش اضافه شدن. و میلان همچنان داره برای معامله ای برای هوندا چنگ می ندازه که مطمئنا لبخند رو بر صورت آدریانو گالیانی خواند نشاند.

البته ، فقط دیووانه ها و کوته فکرا می تونن این دوران رو با عصر طلایی تیم های ایتالیایی ولخرجی مقایسه کنن ، که هر کسی رو می خواستن تابستون هر سال به چنگ می آوردن.چیزی که هست ، این روزها بعضی از قیمت های نقل و انتقالات دور از دسترس تیم های سری آ ست.اگه شما یه شیخ یا مالک چاه نفت تو هیئت مدیرتون نداشته باشید ؛ استراتژی خریدتون باید مبتکرانه تر از صرفا " هر چقد که هس بهشون بده" باشه.

اگر چه این به معنای فاجعه نیست.فقط لازمه که باشگاه ها در رویکردشون به کازرار کالچومرکاتو کمی متفاوت فکر کنن.

آیا این به این معناست که اونا می تونن با این ولخرج های میلیونر رقابت کنن؟ احتمالا خیر. با این حال ، هنوزم می تونه کمی هیاهو رو به سری آ برگردونه و به باشگاه ها اجازه بده که مدل های پایدارتری نسبت به گذشته بسازن.پول البته همچنان حرف اول رو می زنه اما معیارهای دیگه ای هستن که تیم های ایتالیایی می تونن در تلاششون برای جذب بازیکن به کار بگیرن. بهبود ورزشگاه ها ، بازاریابی بهتر و جذب دوباره ی هوادرا همه جزئی از این پکیج هستن.

پس لازم نیست که بشینیم زار زار گریه کنیم.بازیکنای بزرگی کشور رو ترک کردن اما ما چندتا رو در عوض اونا مال خود کردیم. یووه ی طغیان گر ، غول های میلانی ، فیورنتینا ی آزاد و رها ، باشگاه های پایتخت ، تدبیرِ جهانی کشف استعداد اودینزه و خیلی از باشگاه های دیگه می تونن نقششونو برای بازگرداندن ایتالیا به صحنه ی نمایش ایفا کنن.ما نمی تونیم مث قبل عمل کنیم ، شاید ، اما این به این معنی نیست که هنوز فرصت های خوبی رو در چنته نداشته باشیم.

با تصرف :1:







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی