پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

-| منفور ترین تیم تاریخ فوتبال |-

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
31 پاسخ برای این موضوع

#1
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
به پیشنهاد ِ کاربر ِ عزیز عسکر ( La Roccia ) این تاپیک زده میشه و شما میتونید توی اوقاتی که هنوز خبری از مسابقات و حتی بازی های دوستانه نیست ، با فراغت ِ بال به موضوع ِ تاپیک بپردازید . از عنوان ، مشخص هست که هدف از زدن ِ این تاپیک چیه . افرادی توی فوتبال اومدن و رفتن و خاطرات ِ خوب و بدی رو از خودشون به جا گذاشتن . شما میتونید با فلش بک زدن و مرور ِ خاطرات 11 نفر از این بازیکنای منفورتون رو کنار ِ هم بچینید . طبیعی ئه که انتخاب ِ یک مربی هم به جذابیت ِ تاپیک اضافه می کنه . :wink2:

#2
Nedved123

Nedved123

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 156 ارسال
منفورترین تیمه کل دورانه پسو پیشه من :poker:

Spoiler


#3
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
منفورترين ادم زمن و مسي و برلوسكوني وتيم بارسلونا شيطاني ترين دنياست ! گوارديولا هم فكر ميكنه زرنگ ترين آدمه

#4
tiesto

tiesto

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 144 ارسال
دروازه:کس خاصی مدنظرم نیست.چون شاید خودم دروازه بانی می کنم بعضا :1: دفاع:مایکون،ماتراتزی،تورام،زامبروتا هافبک:استانکوویچ،نایجل دی یونگ،لاسانا دیارا،اسنایدر حمله:آلوارو رکوبا،پایان رافت :1: پ.ن:زامبروتا و تورام خیلی بد رفتن از یووه...از نظر من غیر قابل بخشیدنن...به خصوص زامبروتا

#5
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
منفورترین مربی هکتور کوپر و در مرحله بعد زمن

تیم منفور من تیم ملی اسپانیاس اما تیم منفور رویایی من طور دیگه ای ه

دیدا - استانکوویچ - گوارین - مسی - نیمار :king_Aragorn: - والتر ساموئل - ماتراتزی - تیاگو موتا - و هرکی که به اینتر مربوطه

علی الخصوص جناب کفتار خرفت
تصویر

#6
tiesto

tiesto

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 144 ارسال

منفورترین مربی هکتور کوپر و در مرحله بعد زمن

تیم منفور من تیم ملی اسپانیاس اما تیم منفور رویایی من طور دیگه ای ه

دیدا - استانکوویچ - گوارین - مسی - نیمار :king_Aragorn: - والتر ساموئل - ماتراتزی - تیاگو موتا - و هرکی که به اینتر مربوطه

علی الخصوص جناب کفتار خرفت
تصویر

هکتور کوپر و دیدا رو یادم رفته بود :1: دمت گرم :1: ولی زمن در اون حدی نیست که ازش متنفر شد اصلا :3:

#7
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
به یکی از دوستان (خودش میدونه :Facepalm: ) گفتم یه ترکیب بهم بده که هنوز نداده غیر از اون تیمی که میخوام بنویسم به عنوان منفورترین تیم تو کل تاریخ زندگیم تک تک هم چند تا بنویسم دروازه بان : الیور کان دفاع : مارسلو ، پویول ، پیکه ، آربلوا هافبک : سیدورف ، ریبری ، اینیستا ، شوانشتایگر مهاجم : رونی ، مسی مربی : گواردیولا این فعلا بود اصلیش مونده که واقعا ازشون متنفرم

#8
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

دروازه بان : دیدا

دفاع : ساموئل - مکسز - زامبروتا - ماتراتزی

هافبک : تیاگوموتا - امرسون - ریبری

مهاجم : زلاتان - کاوانی - هالک

سرمربی : زدنک زمن

مدیریت : آندره آنیلی



#9
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
دوازه بان: ینس لمان مدافعان: آبیدال _ پویول _ فابیو کاناوارو _ مایکون هافبک ها: مالودا _ کوخان اینلر _ تیاگو موتا _ همسیک مهاجم: مسی _ آنری سرمربی: مورینیو رئیس باشگاه : شغال پیر، کفتار خبیث ، لاشخور بی همتا، پریزیدنت ماسیمو موراتی

#10
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21021 ارسال
- تیم منفور اینجانب :nish:

دروازه بان : ایکر کاسیاس (اسپانیا)
طبیعی ـه که نمیشه منکر اندک توانایی های کاسیاس شد، ولی واقعا دروازه بان خوش شانسی ـه که حداقل در کشوری پرورش پیدا کرد که دروازه بانی در خودش نبود و همیشه به عنوان شماره 1 لقب می گرفت، خیلی بیشتر از حدش افتخار کسب کرده و لایق این همه اسم و افتخار نیست !
مدافع راست : سرجیو راموس (اسپانیا)
یک مدافع خشن، پر اشتباه و تنفر انگیز، البته از زمانی که به دفاع وسط منتقل شد اوضاع نسبتا بهتری پیدا کرد. ولی تنها خصوصیت مثبت و خوبی که داره این هست که به عنوان یک مدافع خیلی خوب گل میزنه و همیشه میشه روش حساب کرد.
مدافع وسط : فیلیپ مکسز (فرانسه)
یک مدافع بی اخلاق، خشن و کاملا رو اعصاب ! البته تا سالهای پیش حس خوبی بهش داشتم ولی بعد از جروبجث هایی که با دل پیرو و ندود داشت تبدیل شد به شخصیتی منفور و منزجر کننده !
مدافع وسط : لیلین تورام (فرانسه)
بعد از ترک یوونتوس تبدیل شد به یکی از منفور ترین چهره های ورزشی ـه من، بازیکنی که در سال آخر فوتبالش خفت و خاری کشید و حداقل اینجا فوتبال عدالت خودش رو نشون داد ...
مدافع چپ : جانلوکا زامبروتا (ایتالیا)
زامبروتا هم شرایطی مشابه تورام داره ولی چند لول بالاتر ! زامبروتا تو یووه تبدیل شد به یکی از برترین های دنیا ولی با یک انتخاب اشتباه اعتبار و تمامی تلاش های خودش رو به باد داد.
هافبک وسط : آلبرتو آکوئیلانی (ایتالیا)
اعتراف می کنم که همیشه دوست داشتم آکوئیلانی برای یووه بازی کنه و به خواسته خودمم رسیدم، از سالها پیش که خودش رو به عنوان یک هافبک آینده دار در رم مطرح کرد علاقه خاصی بهش داشتم و البته اون موقع واقعا هم بازیکن خوبی بود، ولی انتقال به لیورپول، افت فوتبال و اعتماد به نفس، رفتارهای دخترگونه (!)* و حساسیت زیاد به روی ساق های مبارک باعث شد که تبدیل بشه به یکی از بازیکن های منفور من و حالا حتی تحمل دیدنش رو هم ندارم !
* بی احترامی نشه به دخترهای عزیز، منظورم مدل راه رفتن و رفتارهاش بود، کلا بیخیال، نشنیده بگیرید، بلد نیستم توضیح بدم :Facepalm:
هافبک وسط : سرجیو بوسکتس (اسپانیا)
یک "بازیگر" واقعا کار درست و حرفه ای، فکر می کنم اگه از ابتدا وارد حرفه سینما میشد میتونست به راحتی جای آل پاچینو و جانی دپ رو بگیره و برای خودش افسانه ای بشه !
هافبک وسط : سالی مونتاری (غنا)
کلا موجود حال بهم زنی ـه برای من ! نه از قیافه ش خوشم میاد، نه از استایلش و نه از اخلاقشريال اگه می تونستم کلا از فوتبال محرومش می کردم :nish:
مهاجم : وین رونی (انگلیس)
علی رغم توانایی های فنی که داره و الحق هم فوق العاده ست ولی هیچ وقت نتونستم هضمش کنم ! از صورت های کک مکی هم خوشم نمیاد کلا :nish:
مهاجم : روبینیو (برزیل)
همیشه حس منفی نسبت بهش داشتم، نه فوتبالش رو قبول داشتم و نه کلا سبک و سیاقش رو ! استعدادش هم خیلی زود خاموش شد خدا رو شکر ...
مهاجم : سید مهدی سید صالحی (ایران)
حقیقتا از این بازیکن متنفرم :Facepalm: یک انسان همیشه حذب باد، حتی فکر کردن به این بازیکن هم باعث میشه یه جوریم بشه :nish:

سرمربی : زدنیک زمن (جمهوری چک)
بعد از اتهامات و توهین های مستقیم و غیر مستقیم به یوونتوس و دل پیرو باعث شد که منفور ترین سرمربی واسه من شه، خدا رو شکر هم همیشه جلوی ما لوله شده رفته پی کارش :nish:

مدیر عامل : ماسیمو مورانی (ایتالیا)
باید توضیح بدم ؟ :nish:

#11
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
منم به سبک بهمن می نویسم ولی اگه به بهمن 100 بدید من 1 میگیرم :1:

دروازبان :
رحمتی :1:
هیچ رقمه و تحت هیچ شرایطی نمی تونم این موجود رو ببینم . اینکه کیروش از تیم ملی انداختش بیرون فکر کنم هیچکی اندازه من خوشحال نشد :1:

مدافعین :
پویول
چه وقتی فوتبال میدیدم چه وقتی بازی میکردم (pes) این موجود ازش رد نمیشد در کل هر چی نبینمش بهتره

آلبا
با اینکه سنی نداره ولی همه چی برمیگرده به فینال یورو که اسمش رو هم نمیخوام بشنوم

راموس
منکر این نمیشم که قبل ها خیلی دوستش داشتم ولی ازش بدم اومده به خاطر حضور تو تیم ملی اسپانیا. فینال یورو هم با اون حرکتش کلا برام نابودش کرد

هافبک ها :
ژاوی
این سبک بازیش رو اصلا دوست ندارم پاس های زیاد با فاصله کم برای بالا بردن آمارش :1: یاسر رو هم بذارن اونجا بیشتر از ژاوی پاس میده :1:

فابرگاس
کلا همه بازیکن های بارسا برام منفور شدن و فابرگاس هم جزو همین دسته هست با درصد بیشتر :1:

ماتا توضیحی در مورد ماتا ندارم ولی وقتی می بینمش حالم رو بد می کنه

پارک:
بعد جام جهانی 2002 کلا حس خوبی به کره ندارم . یادمه همیشه کره رو بیشتر از ژاپن میخواستم به خاطر رنگ لباسش . ولی بعد از جام جهانی 2002 دیگه کلا ار هر چی کره ای هست بدم اومده . پارک رو گذاشتم چون اسم اون پسره که گل زد به ایتالیا رو نمیدونم :1:

اینیستا
کاش میشد اصلا نبینمش . کاش حداقل اسپانیایی نبود تا یکم چهرش قابل هضم بود .

مهاجمین
مسی : اینکه از مسی و بارسا بدم میاد برمیگرده به یکی از دوستام که طرفدار بارسا هست . زمانی که دانشگاه میرفتم اونقدر از این مسی و بارسا میگفت که حال آدم رو خراب میکرد . تو همه صندلی ها آرم بارسا رو می کشید و اونقدر از مسی تغریف می کرد که خستت میشدی.
اینکه از آرژانتینی ها هم بدم میاد برمیگرده به همین رفیقم . آقا از تیمتون به اندازه تعریف کنید :1:

مجیدی :1:
از هیچ مهاجمی به اندازه مجیدی بدم نمیاد . یکی از مهم ترین دلایلی که دیگه نمیخوام تو تاپیک هوادار در مقابل هوادار شرط ببندم عکس همینه . اون موقع که عکسش رو برام انتخاب کرده بودن یک هفته 3 تا پست دادم :np: خودم هم حالم بد میشد وقتی پست میدادم .
----------------------------
مربی: زمن
---------------------------
اینکه اسم اینا رو آوردم الان باز باب میشه همه اسم پرسپولیسی ها رو میارن .
کلا با فوتبالیست ها مشکلی ندارم ازشون بدم نمیاد و واقعا اسمی به ذهنم نیومد که بدم بیاد ازش واسه همین اسم استقلالی ها رو نوشتم
-------------------------
منفورترین بین این چند تا رو هم مجیدی انتخاب می کنم

#12
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
دروازه بان : کوپکه (آلمان)
همیشه برای دروازه بان ها احترام زیادی قائل بودم اما هیچ وقت نتونستم آندریاس کوپکه رو دوست داشته باشم ، هم چنین چون به یک اندازه از آلمان و انگلیس تنفر دارم از بین کوپکه و دیوید سیمن به گزینه اول رای دادم

مدافع : جان تری (انگلیس)
یکی دیگه از بازیکنان منفوری که میشناسم ایشون هستن که از لحاظ شخصیتی اصلا قبولش ندارم و از نظر کیفیت هم از نوع بازیش خوشم نمیاد .

مدافع : پویول (اسپانیا)
کارلوس پویول فقط به لطف تیمی که توش بازی میکنه تونسته افتخار کسب کنه و برای فوتبالیست بودن کمی چهره خوب هم نیاز هست که ایشون فاقد این فاکتور هستن :1:

مدافع : تونی آدامز (انگلیس)
همونقدر که مالدینی و نستا رو صاحب کلاس فوتبالی میدونم . آدامز رو در کنار مدافعینی که نام بردم ازشون بی کلاس و نخراشیده میدونم . آدامز در نسلی از مدافعین خوش فکر و صاحب سبک بازی میکرد اما با اون قد درازش هیچ وقت یک فوتبالیست خوب نبود .

مدافع : فیلیپ لام (آلمان)
جزء منفورترین شخصیت های تاریخ هستن ایشون ، یک آلمانی که از نظر فنی واقعا در سطح بالایی قرار داره ، اما استایلش وحشتناک نچسب ـه و دوست داری خفش کنی :1:

هافبک : کریستین کارمبو (فرانسه)
نمیدونم این بشر تو نسل طلایی فرانسه و تو کهکشانی های مادرید چه غلطی میکرد . یک بازیکن بی اخلاق و خشن که فقط زدن بلد بود ! واقعا کارمبو به فراتر از چیزی که بود رسیده !

هافبک : ینس یرمیس (آلمان)
همیشه پای یک آلمانی در میان است :1: ، یک هافبک از نسل قبلی آلمان که بین مو طلائی های آلمانی بدجور به گری میزد :1:

هافبک : لوئیز فیگو (پرتقال)
در موردش چیزی نگم بهتره ، از لحاظ فنی فوق العاده بود اما هیچ وقت چهره محبوبی نزد من نبودش .

هافبک : فرانک ریبری (فرانسه)
واقعا وقتی که مجبور میشم اسم کشور فرانسه رو مقابل اسم این بازیکن قرار بدم ناراحت میشم ، ریبری که خوی وحشی گری داره با حرکاتی که تو بازی انجام میده و نمونش ضربه ای که به ویدال زد شدیدا حالم رو بهم میزنه .

مهاجم : ریوالدو (برزیل)
ریوالدو به قدری خوب بود که این خوب بودنش باعث اعصاب خوردی میشد ، این بشر از نظر فوتبالی فوق العاده بود و در کنار کلایورت در بارسا خیلی دوران خوبی رو داشت . اما هیچ موقع نتونستم دوست داشته باشمش و هم از خودش و هم از باشگاه هاش بدم میومد .

مهاجم : مایکل اوون (انگلیس)
این رو زیادی انگلیسی ها خواستن بهش پر و بال بدن و بزرگش کنن ، اما چیزی در حد همون کاسانوی خودمون بود :1: ازش که بدم میومد با این مصاحبه اخیرش هم بیشتر متنفر شدم ازش :1:

سهمیه ها :

آلمان : 3 سهمیه
انگلیس : 3 سهمیه
فرانسه : 2 سهمیه
اسپانیا : 1 سهمیه
برزیل : 1 سهمیه
پرتقال : 1 سهمیه

سرمربی : فیلیپ اسکولاری (برزیل)

#13
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دروازه بان : علی نظر محمدی - محمد الدعایه مدافع : جان تری - ماتراتزی - سرخیو راموس - ابراهیم شکوری :Facepalm: - ناگاموتو - مکسس - مایکون هافبک : مونتاری - فردی گوارین - مالودا - مازیار زارع - -جویی بارتون مهاجم : کاسانو - میلیتو - پاندف - علی علیزاده سرمربی : خوزه مورینیو - زمن رئیس باشگاه : موراتـی و برلوسکونی

#14
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال
دروازبان : نویر :np: مدافعان : راموس - تری - ماتراتزی هافبک : مایکون - شوانشتایگر - بوسکتس - همشیک - ریبری مهاجمان : لاملا - پالاسیو نیمکت : لام - لمن - کان - کامبیاسو - میلیتو - پویول - پیکه - دی یانگ - مکسز - مانزوکیچ - و بقیه بازیکنای ژرمن و اینتر و یه سری دیگه که یادم نیست :1: سرمربی : زدنیک زمن :mad: کمک مربی : گواردیولا ماساژور تیم : بکن بائر رئیس باشگاه : موراتی

#15
Principino

Principino

    Nothing really matters

  • اعضا
  • 940 ارسال
  • LocationFar far away
بازیکنایی که من ازشون متنفرم به اندازه ی یه تیم نمیشن

مدافع
پویول:
: چند سال پیش توی یک ال کلاسیکو یه تکل خیلی خشن رفت روی پای زیدان و زیدان افتاد زمین. ولی داور به زیدان به علت تمارض کارت زرد دوم رو نشون داد و اخراجش کرد
از اون موقع از پویول بدم اومد و بعدشم چون به نظرم همه ی کارشناسا با اغراق ازش تعریف میکردن دیگه کم کم متنفر شدم
البته از قیافش هم حالم به هم میخوره


هافبک
ژاوی:
البته این بیچاره زیاد تقصیر خودش نیست که ازش بدم میاد :1: اینم بیشتر به خاطر تعریف های اغرار آمیز و الکیه
به نظرم اصلا" در حدی نیست که ازش تعریف میشه. درسته که آمار پاسش خیلی بالاست ولی چه جور پاسی عاخه؟؟؟ ینی پاسای ژاوی رو میشه با پاسای پیرلو مقایسه کرد؟؟
ولی نمیدونم چرا هیچکس پیرلو رو نمیبینه و همه ژاوی رو میبینن
و البته به نظرم اینیستا هم کنار ژاوی مظلوم واقع شد!! اینیستا رو خیلی دوست دارم و فکر میکنم خیلی از ژاوی بهتره ولی همه فقط ژاوی رو میبینن :np:

مهاجم
زلاتان:
فکر نمیکنم نیازی به توضیح داشته باشه، یه مهاجم خودخواه، بی چشم و رو، حذب باد، و البته از نظر فنی عالی :62:


مربی
زمن:
بدون توضیحات


رئیس باشگاه
موراتی و آندره ا آنیلی
خداییش اینم دیگه توضیح نمیخواد :np:

#16
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
دروازه بان : تولدو فک کنم فقط واسه خاطر اینتری بودنشه!! دفاع : مایکون - هایتینگا :np: - کاروالیو - محمود فکری ذخیره: ماتراتزی و مکسس هافبک : تیاگوموتا - کامبیاسو - آکویلانی ذخیره: تادای- درک کویت مهاجم : جبرئیل سیسه - ووچینیچ - پالاچیو ذخیره: جیووینکو- پاندف سرمربی : زدنک زمن مدیریت : موراتی ( با تشکر از آنیلی :np: )

#17
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
دروازبان : ویکتور والدس مدافعان : اشلی کول - تری - په په - مایکون هافبک : تیاگو موتا - مونتاری - امبروزینی - ملو مهاجم - بالوتلی - جووینکو مربی : والتر ماتزاری

#18
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

My Hated Team

 

My_Hated_Team.jpg

 

My Hated Head Coach

My_Hated_Coach.jpg



#19
alexdelpiero

alexdelpiero

    مهدی

  • اعضا
  • 885 ارسال
  • LocationRoudan,Hormozgan
^^^^^^
اولین باره می بینم یکی از جرارد متنفره ! :cry2:



توی فوتبال ایران از خیلیا متنفرم ولی ترجیح میدم ایرانی منفور تو لیستم نباشه ولی نمی تونم از معمارزاده بگذرم ! :62:
دروازه بان : میثاق معمارزاده :mad: - مانوئل نویر - بارتز
مدافعین : روبرتو کارلوس - پاتریس اورا - ماتراتزی - فردیناند - په په - راموس - جان تری - مکسس - والتر ساموئل - آربلوا - اون دفاع که زد آله رو ناکار کرد ( اسمش یادم نیست )
هافبک : کامبیاسو - هرنانس - میرلس - همشیک - خاوی مارتینز - استانکویچ - تیاگو موتا - مونتاری - گیگز - اسکولز
مهاجمین : فن نیستلروی - کریس رونالدو - رونی - چیچاریتو - میلیتو - کاسانو - هالک - رکوبا

ترکیب هم بخوام بچینم میشه این :

بارتز
کارلوس - مارتزاتزی - په په - آربلوا
کامبیاسو - همشیک - موتا - مونتاری
کریس رونالدو - کاسانو

ایرانی هایی که متنفرم ازشون :
Spoiler


#20
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
بارتز بکن بایر - مارتزاتزی - په په - تری کریمی - امبروزینی - موتا - مونتاری کریس رونالدو - علی دایی مربی:زمن مدیر:موراتی





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی