پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کارلوس توز - El Apache

* * * * - 2 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
799 پاسخ برای این موضوع

#1
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

کارلوس توز ؛ از بوکا جونیورز تا یوونتوس .

یک جوان 17 ساله ، یک استعداد خالص از محله های یهودی نشین بوئنوس آیرس - پایتخت آرژانتین – کار خود را از بوکاجونیورز آغاز میکند و این کار تا رسیدن به یک پیراهن خاصِ سیاه و سفید ادامه پیدا میکند . زمانی که فوتبال توز به پایان برسد ، توز راه هایی را پیموده که کمتر کسی شایستگی پا نهادن به آن هارا داشته .
سورپرایز فصل نقل و انتقالات توز ـی بود که با یک اعلام جنجالی راه زندگی خود را از انگلیس به ایتالیا تغییر داد . با باری از گل های بسیار زیبا و کوله باری از مدال های نقره ای رنگ در دست دیگر توز انگلیس را به مقصد ایتالیا ترک کرد . قهرمانان ایتالیایی نیز در طرف دیگر با روحیه پیروزی خوشحالند که توز در کنار دیگر استعداد های آنان میتواند سومین اسکودتوی پیاپی را برای آنان به ارمغان آورد .

بوکا جونیورز :
 

25280503176345654080.jpg

نو جوان توپُرِ خاکستری ، از Apache ، یک محله ی فقیر نشین ی بوئنوس آیرس ، خیلی زود در بوکاجونیورز به محبوب هواداران تبدیل شد .
کارلیوتوس با گل دیر هنگامی که مقابل رقیب همیشگی ، ریور پلاته در مرحله ی نیمه نهایی لیبرتادورس به ثمر رساند و با رقصی که مقابل هواداران ریور پلاته انجام داد ، خود را در تاریخ بوکا جونیورز جاودانه کرد .

Spoiler


کوریتیانس :
 

13449454276526763169.jpg

در حالی که توز زمان نسبتا کوتاهی را برای باشگاه برزیلی بازی کرد ، اما تمام هواداران میتوانند آن را به یاد بیاورند . توز در کوریتیانس به معنی واقعی " قدرت " مطلق بود .
در یک سال و نیم و تنها 58 بازی برای کوریتیانس او 34 گل برای باشگاه به ثمر رساند و کمک اساسی کوریتیانس برای به دست آوردن چهارمین قهرمانی در برزیل بود . این در حالی بود که کارلوتیوس تنها 19 سال داشت .
توز در سال 2003 با ارزشترین بازیکن لیبرتادورس شناخته شد و برای 3 سال متوالی تا سال 2005 بهترین بازیکن آمریکای جنوبی بود . او در 2004 افتخارات بسیاری جمع آوری کرد و موفق شد کفش طلای المپیک ، ورزشکار سال و بهترین بازیکن آرژانتین را برای خود کسب کند .
در ابتدا ، هواداران کوریتیانس توز را به عنوان بازیکن میپرستیدند . اما بعد ها ، مشکلاتی برای وی به وجود آمد و او از بازی برای کوریتیانس امتناع کرد . به خاطر امنیت خود و خانواده اش ، به فکر ترک آمریکا افتاد .

Spoiler


وستهم :
 

21830392590709674971.jpg

باشگاه های زیادی ، چه خارج و چه داخل آمریکا خواهان توز بودند . اما همیشه تیم های انگلیسی برای جذب بازیکنان آمریکای جنوبی پیش قدم بودند . اما رفتن توز در میانه ی فصل به باشگاهی که برای سقوط نکردن تقلا میکند برای همه تعجب آور بود .
توز شروع خوبی در وستهم نداشت . برای چندین هفته پای او به گلزنی باز نشد و رابطه ی تیره و تار او با مربی وقت وستهم Alan Pardew نقطه ی اوج مشکلات او در وستهم بود . پس از مدتی ، سر مربی جدید جایگزین Pardew شد و توز توانست اولین گل خود برای وستهم را در سال 2007 در بازی 3-0 در جام حذفی مقابل Brighton & Hove Albion به ثمر برساند . توز ، نقش بسیار مهمی در سقوط نکردن وستهم از لیگ برتر داشت .



منچستر یونایتد :
 

59831094971534781031.jpg

در سال 2007-2008 ، توز به قهرمانان لیگ برتر پیوست . شروع توز در منچستر رویایی بود . در اولین فصل حضور ، توز با منچستر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را به خانه برد . نقش توز در قهرمانی در لیگ قهرمانان برای منچستر غیر قابل چشم پوشی بود . توز در این سال اولین بازیکن آرژانتینی لقب گرفت که لیبرتادورس ، لیگ قهرمانان اروپا و جام بین قاره ای را کسب کرده . فصل دوم او با منچستر نیز بسیار برجسته بود ، اما خارج شدن او از ترکیب اصلی و جایگزین شدن مهاجمین جدید باشگاه به جای او کم کم رابطه ی او و الکس فرگوسن را نیز با مشکلاتی روبرو کرد . در ادامه ، رفتن وی از منچستر نیز با جنجال خاصی روبرو بود . توز با سنگین مبلغ 47 میلیون پوند به رقیب دربی های منچستریونایتد ، منچستر سیتی پیوست .

Spoiler


منچستر سیتی :

 

[img width=720 height=540]http://www.shiaupload.ir/images/09133570443014790881.jpg[/img]

با وجود آشفتگی ها و مشکلاتی که برای توز در شهر منچستر به وجود آمده بودند ، توز در سیتی بیشترین تعداد بازی را انجام داد که بعضی از آن ها در تمام دوران ورزشی او بی سابقه بودند .
از سال 2009-2010 ؛ توز 4 سال متوالی را در ورزشگاه اتحاد گذراند . 74 گل و 22 پاس گل ، آمار توز در 126 بازی او برای سیتی بود .
توز در سال 2010-2011 در کنار برباتوف بهترین گلزن لیگ جزیره نام گرفت و از روبرتو مانچینی مربی وقت منچسترسیتی بازوبند کاپیتانی را دریافت کرد . البته همه ی این ها قبل از این بود که رابطه ی او با مانچینی هم رو به وخامت برود !
پس از چند بحث حاشیه ای گرم و داغ با مانچینی ، توز برای اعتراض به آرژانتین عقب نشینی کرد و برای مدت طولانی از تمرینات و بازی های تیم غیبت کرد .



یوونتوس :
 

17105057951041532951.jpg

در 26 ژوئن 2013 ، توز رسما به غول های تورین و قهرمان دو دوره ی قبل سری آ پیوست . استایل محکم و تکنیکی او در فوتبال ، همه جا برای او تحسین بر انگیز بوده . اما همه جا هواداران و طرفدارانی بودند که از توز متنفر بودند . اگر او بتواند در تورین محبوبیت کسب کند و دورانی به دور از حاشیه ها با مربی و هواداران داشته باشد ، و همچنین بتواند به آن ها در گرفتن سری آ یا حتی بالا بردن یوونتوس در لیگ قهرمانان کمک کند ، تعجب نکنید اگر نام او را نیز روی دیوار های یوونتوس استادیوم دیدید !

 

 

در تابستان 2015، به ازای قرارداد قرضی وادالا، به بوکاجونیورز پیوست.


  • Friend, Mohammad-SS, alexdelpiero و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

تصویر


امیدوارم ورود توز فصل نو و نفطه عطفی تدریجی بر پایان مشکلات یوونتوس در خط حمله باشه ...

#3
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
مثلث توز-یورنته و یووتیچ عجب مثلثی میتونه باشه. امیدوارم به سرعت یووتیچ رو بخریم

#4
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
این ویدئو توی سایت Gazzetta بود، استقبال هواداران از توز.
http://video.gazzett...9e-cf510643ae67

#5
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
خبرنگار اسکای گفته که تا حالا ندیده بودم چنین جمعیتی برای استقبال یک بازیکن به فرودگاه بیان.

ماروتا بالاخره بعد از 3 فصل زجر دادن، از "تاپ پلیرش" رونمایی کرد. :1:

تصویر تصویر

#6
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
خب منم حضور آپاچی رو تو جمع تیفوسی های یووه تبریک میگم به همه امیدوارم ماروتا عقل سر کلش بیاد بتونیم به بهترین شکل ممکن فصل نقل و انتقالات رو پشت سر بذاریم من به عنوان ی یوونتوسی کبیر دیگه سری آ واسم ارضا کننده نیست ! اسکودتو که اصلا مال خودمونِ من چمپیونز موخاااام ... باید واسه اون جنگید امیدوارم امسال بتونیم بازم قدرت یووه رو به رخ بکشیم لازم میدونم جای اله رو هم باز خالی بدونم نمیدونم چرا حرف یووه میشه یاد پینتورکیو میفتم اصن :hc:


واسه خالی نبودن عریضه و مفید تر شدن پست ...

افتخارات این بشر ...

باشگاهی


بوکا جونیورز


دسته برتر آرژانتین: اپرتورا ۲۰۰۳
جام لیبرتادورس: ۲۰۰۳
کوپا سودامریکانا: ۲۰۰۴
جام بین‌قاره‌ای: ۲۰۰۳

کورینتیانس

دسته اول قهرمانی برزیل: ۲۰۰۵

منچستر یونایتد

لیگ برتر انگلستان: ۰۸-۲۰۰۷، ۰۹-۲۰۰۸
لیگ قهرمانان اروپا:۰۸-۲۰۰۷
جام باشگاه‌های جهان: ۲۰۰۸
جام حذفی انگلستان: ۰۹-۲۰۰۸

بین‌المللی

المپیک ۲۰۰۴: مدال طلا
قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی: ۲۰۰۳

فردی

باارزش‌ترین بازیکن لیبرتادورس: ۲۰۰۳
بازیکن سال آرژانتین: ۲۰۰۳، ۲۰۰۴
ورزشکار سال آرژانتین: ۲۰۰۴
کفش طلای المپیک: ۲۰۰۴
بهترین بازیکن دسته اول فوتبال برزیل: ۲۰۰۵
فوتبالیست سال آمریکای جنوبی: ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵
بازیکن ماه لیگ برتر: دسامبر ۲۰۰۹
بازیکن سال باشگاه منچستر سیتی: ۱۰-۲۰۰۹

منبع : ویکی پدیا @};-

#7
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
انصافا توز عالیه اگه یوونتوسی بشه ارزش صبر کردنو داشته :hc: توز عالیه

#8
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
از همین حالا منتظر معرفی توز و یورنته در ورزشگاه یوونتوس هستم :hug: به نظر من باید یک مراسم براشون برگزار بشه در شان هردوتاشون. واقعا بازیکنان خیلی خوبی هستند ، تازه اگر یم خورده صبر هم داشته باشیم و یووتیج رو هم به اینا اضافه کنیم که خیلی خوب میشه دیگه ، هر 3 مهاجم در یک روز در تورین معرفی بشن ، تازه پول خوبی هم گیر باشگاه میاد ، چون شک ندارم همه میرن استادیوم

#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
[img width=480 height=483]http://www.uppic.org/image-2394_51CB0067.jpg[/img]

#10
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
بازخورد جذب توز توسط یوونتوس در توئیتر BBC:

- توز دقیقاً همون چیزیه که یووه نیاز داره، من انتظار دارم که یوونتوس فصل بعد حداقل به نیمه نهای لیگ قهرمانان برسه.
- سیتی باید دنبال یه جانشین برای توز باشه، که البته آسون نیست. کسی که بتونه به اندازه ی توز گل بزنه و کارایی داشته باشه، کاوانی اون بازیکنی که بتونه جاش رو پر کنه نیست.
- متعحب نشدم که توز سیتی رو ترک کرد، ولی از قیمت جابجاییش چرا! 10 میلیون یورو؟ یوونتوس دزدی کرده اینجا!
- به عنوان یه هودار چلسی از رفتنش به یووه و ایتالیا خوشحالم. همیشه جلوی ما گل میزد!
- من سیتی داره از شر بازیکن هایی که رختکن رو میتونن بهم بززن خلاص میشه (توز و بالوتلی) اما همچنین این بازیکنا کسایی که میتونن نتیجه ی بازی های بزرگ رو رقم بزنن.
- سیتی برای بازیکن های اثبات نشده 20-30 میلیون خرج میکنه بعد توز رو با 12 میلیون میفروشه؟ کسی که میانگین هز بازی یه گل میزنه! جای خالیش رو احساس میکنن.

آماز توز در منچستر سیتی:

تصویر



#11
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
یه نکته ای هم یادم رفت تو تاپیک چه بازیکنی اضافه کنم...ظاهرا توز محبوب ترین بازیکن در آرژانتینه...حتی محبوب تر از مسی... :1:

#12
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

یه نکته ای هم یادم رفت تو تاپیک چه بازیکنی اضافه کنم...ظاهرا توز محبوب ترین بازیکن در آرژانتینه...حتی محبوب تر از مسی... :1:


محمد مسی اصلا محبوب نیست در ارژانتین نسبت به توز ، هنوز فحاشی های هواداران به مسی یادم نرفته. فکر کنم دختر یکی از مربیان ارژانتین هم همین چند وقت پیش یک حرفی زد که اوضاع رو هم خیلی بدتر کرد.

توز به خاطر جنگندگیش خیلی خیلی محبوبیتش بیشتر از هر کس دیگه تو ارژانتینه ، یادمه مارادونا اعتقاد بیشتری به توز داشت نسبت به داماد خودش

#13
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

[img width=480 height=342]http://www.shiaupload.ir/images/27346297873307293719.jpg[/img]

:lol:



#14
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
من پارسال بازیای توزو ندیدم ولی اون زمانی که میدیدم ی عطش ب پیروزی و جنگدگی منحصر ب فردی داشت ی خوبیه دیگه ای هم که داره ب تنهایی میتونه خط دفاعی حریفو فلج کنه

#15
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21023 ارسال
- یعنی باور کنم ؟! :nish:

#16
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

تصویر

تبریک به همه



#17
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
مبارکمون باشه توز .عالیه :زاری: :زاری: :زاری:

#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بودن توز و یورنته همزمان کنار هم خیلی فوق العاده میشه .. یه بازیمن سرعتی و پا به توپ و یه بازیکن قدرتی و چارچوب شناس ! البته انصافا توز قدرتش تو جنگ و کورس ها عالیــه yes1 + بیانکونری های زیادی این بار در فرودگاه تورین منتظر آپاچی هستند !

#19
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
دوستان این کلیپ رو حتما دانلود کنید و ببینید

کیفیت HD هست

به شکل حماسی حرکات توز رو نشون میده

http://www.mediafire...oalKhone.iR.mp4

بدون شک با دیدن این کلیپ متوجه میشید توز یعنی چی. و چرا من اینقدر خوشحالم از خریدش.

جنگنگی ، حرکات تکنیکی ، سرعت ، هوش بالا ، جایگری بی نظیر، ضربات گل فوق العاده ف همشون تو این کلیپ نمایش داده شدن.

کلا توز به این جمله میتونه معروف باشه : " تعصب به پیراهنی که تنش میکنه"

واقعا خرید بی نظیری بود. هنوز که هنوزه باورم نشده :hc:

#20
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21023 ارسال
- خیلی کنجکاو هستم که چه شماره ای رو بهش میدن. توز طی این سالها عیار فوتبالش رو به خوبی نشون داده، یک بازیکن تکنیکی، سرعتی، قدرتی، شوتزن و البته خلاق. یعنی میشه گفت تمامی مشخصاتی که یووه بهش احتیاج داره رو داره، مشکلاتی که طی این دو فصل شدیدا دچارش بودیم و حالا بازیکنی به تیم اضافه شده که میتونه مفید باشه. البته قطعا نباید از توز انتظار معجزه رو داشت، یووه کاملا تکیه به کارهای تیمی داره و قطعا حرکات انفرادی در اولویت نیستند. ولی در هر صورت توز یک بازیکن با کلاس و سطح بین المللی هست و البته بزرگ، چیزی که خط حمله یووه حتی اسما هم بهش احتیاج داشت.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی