پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

زمانی برای شکوفا شدن لوکا مارونه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/marrone-heart490ai_0.jpg[/img]





کاری که لوکا مارونه باید انجام دهد سوالی است که یوونتوس در این تابستان باید به آن پاسخ بدهد. نوشتاری از آنتونیو لاباته.





"من قطعا این ماه از یوونتوس نخواهم رفت، در ماه ژوئن ما دوباره شرایط را بررسی خواهیم کرد. من با مربی و باشگاه صحبت کرده ام. ما همه معتقدیم که 10 بازی برای یک تیم بزرگ در طول فصل برای من مهم تر و بهتر و ارزشمند تر 30 بازی با تیم دیگری است. ماندن در اینجا به من کمک خواهد کرد که پیشرفت کنم."


این ها صحبت های مارونه برای مشخص کردن تکلیف خود در ماه ژانویه بود. با گذشت 6 ماه و رسیدن به پایان فصل او دقیقا در سری آ 10 بازی برای یوونتوس انجام داد، و حالا زمان آن رسیده است که مارونه مهمترین تصمیم دوران ورزشی خود را بگیرد.



مارونه نمی تواند که فصل آینده را در جایی غیر از تورین تحمل کند. یادگیری و کسب تجربه از همبازی ها و بازیکنان با تجربه یک بحث است و هفته به هفته برای یک تیم بازی کردن چیز دیگری. این موضوعی است که هم او و هم باشگاه به خوبی از آن مطلع هستند. جابه جایی و رفتن به یک تیم دیگری در این تابستان موضوعی است که می توان به آن اندیشید.



تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا، جام برای مارونه با یک مصدومیت کهنه در همان بازی نخست برابر انگلیس به پایان رسید و باعث شد تا نمایش تحسین برانگیز مارونه زود پایان پذیرد. اگر چه او و یوونتوس باید گام بعدی را خیلی هوشمندانه بردارند.



در حال حاضر و در این مرحله خیلی بعید به نظر می رسد – اگر چه غیر ممکن نیست – که یوونتوس او را بی درنگ بفروشد. یک قرارداد قرضی یا مالکیت مشترک گزینه هایی برای بانوی پیر هستند. قرارداد قرضی امن ترین حالت و انتخاب برای باشگاه است چون این اطمینان حاصل می شود که می توانند بازیکن خود را در صورت تمایل باز گردانند. دادن نیمی از مالکیت هم گزینه ی دیگری برای حل این ماجراست، علی رغم آنچه برای چیرو ایموبیله در فصل قبل در جنوا رخ داد این نوع از انتقال می تواند هزینه ی بیشتری برای برگداندن بازیکن در پی داشته باشد.




اگر شما بخشی از مالکیت بازیکن را در مذاکرات انتقال دهید طبیعی است که یکی از تیم های مالک در صورت جلب شدن نظرشان توسط بازیکن اقدام به خرید نیمه ی دیگر بکنند. این تاکیتیکی بود که در ماجرای سباستین جیووینکو و پارما هم اتفاق افتاد. حقیقت این است که یوونتوس 11 میلیون یورو برای خرید نیمه ی دیگر قرارداد جیوینکو به پارما پرداخت کرد در حالیکه قبلا خود باشگاه نیمه ی مالیکت او را به پارما داده بود. آنها در گام نخست 3 میلیون یورو از پارما برای نیمه ی قرارداد مورچه اتمی دریافت کردند، با وجود مشکلاتی در فصل 2012-2013 باید اذعان کرد جیووینکو در حال حاضر به مراتب بازیکنی بهتر از آنچه بود که در آن زمان به پارما قرض داده شد و این بازیکن حالا خیلی بیشتر از 10 میلیون یورو می ارزد.



آنچه یوونتوس و مارونه نیاز دارند باشگاهی است که آینده ی مارونه را تضمین کند. باشگاهی مثل سیه نا که در تلاش برای بقا همیشه به سر می برد. فوتبال ایتالیا با نگرانی وضعیت مارونه را دنبال می کند، او 23 ساله است و پتانسلی پیشرفت به وضوح در وی دیده می شود البته به شرطی که فصل آینده و فرصت های آن برای مارونه از بین نرود. اینکه او چند بازی در سری آ انجام خواهد داد؟ او تاکنون فقط 15 بازی در سری آ در کارنامه خود دارد.



اوضاع کمی پیچیده است. یافتن خانه ای جدید برای مارونه صرفا کافی نیست، اینکه او قرار است گه نقشی را بازی کند هم اهمیت دارد. اگر چه تطابق با شرایط یکی از مهم ترین ویژگی های مارونه است ادامه دادن راه و پیشرفت در یک پست خاص خود مخاطره ای برای مارونه است. قبل از شروع فصل گذشته، مارونه یک هافبک میانی با توانایی بازی سازی بود. این قبل از تبدیل شدن او به یک مدافع میانی توسط آنتونیو کونته بود.



بازی در یک پست دفاعی در بازی های پیش فصل- کاری بود که آنتونیو کونته قبلا هم در سیه نا با بعضی بازیکنان اناجم داده بود – نیاز به بازیکنی با فیزیک بدنی مناسب یک مدافع مانند لئونارد بونوچی دارد که بتواند به عنوان یکی از 3 مدافع وسط به میدان برود. اما کونته اینکار را انجام داد و این سوال پیش می آید که چرا؟



"من احساس می کنم که در این شرایط راحت هستم. مارونه فصل قبل این را گفت. مهم ترین چیز این است که شما برای یوونتوس بازی کنید. من قبلا در پست دلخواهم یعنی میانه میدان بازی می کردم. حالا هر جایی که از من خواسته شود بازی می کنم و این برای کسب تجربه خوب است."


در فصل گذشته مارونه در 9 بازی از 10 بازی خود در سری آ به عنوان مدافع بازی کرد. در مورد علاقه ی شخصی وی به پیشرفت و رشد، این تصمیم لازم است گرفته شود که وقتی او رشد و پیشرفت کرد باید در کجا بازی کند؟ با یادآوری دوران بازیگری او می توان حس کرد که بازی او در پست هافبک میانی با حس بهتری همراه است، مخصوصا اینکه گمان هایی در مورد سیستم یوونتوس وجود دارد و اگر آنها به طرف سیستم 4 دفاع بروند قطعا در میانه ی میدان روزی یوونتوس به مهره های جدیدتری نیازمند خواهد بود.



" من قطعا دوست دارم بیشتر بازی کنم. این چیزی است که وی در اسرائیل در مورد فصل 2013-2014 بیان کرد. من قطعا تمام پیشنهادهایی که برایم می آید را بررسی خواهم کرد. تمرین کردن برای کسب تجربه کاملا ضروری است، اما بازی در میدان یک امتحان واقعی برای بازیکن است. بازی مداوم کاملا حائز اهمیت است. همان طور که همه می دانند من در فصل بعد می توانم نمایش خوبی در تیم دیگری داشته باشم و در آینده به تورین برگردم. "



سناریو خیلی منظم و مرتب می تواند رخ دهد به شرطی که باشگاه به فکر آن باشد. 12 ماه گذشته نشان داد که مارونه می تواند به روزی به بهترین هافبک ایتالیا تبدیل شود، اما دیر یا زود، بانوی پیر آندره آ پیرلو ی 34 ساله را از دست خواهد داد. در حال حاضر برخی معتقدند مارونه می تواند جایگزینی برای پیرلو باشدآ اما صحبت های ایجنت مارکو وراتی به ما یادآور می شود که وراتی برای بازی در تیم های ایتالیایی کاملا با تجربه و ارزشمند است، اما مارونه یک استعداد است که در خانه ی یوونتوس رشد کرده است حتی اگر زمزمه ی خداحافظی موقت او از تورین یا فروش 50% مالکیت او مطرح باشد.



نویسنده : Antonio Labbate
ترجمه اختصاصی : mohammad.mahdi
منبع : http://www.football-...me-marrone-grow







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی