پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی سوم مرحله ی گروهی : برزیل - ایتالیا

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
121 پاسخ برای این موضوع

#41
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
2-5-3 بدجوری واسه این بازی مناسبه. مشکل فقط اینه که وینگ بک های اجرای این سیستم رو نداریم اما به هرحال توی این 2 بازی اخیر ما چندان از کناره ها استفاده نکردیم و دفاع های کناریمون هم چیز خاصی از خودشون نشون ندادن پس در مقابل برزیل بهترین کار اینه که تیم با همون 2-5-3 بازی کنه.واقعا چه اصراری وجود داره که وقتی تیم یک سری از ابزارها رو نداره بخواد رو به فوتبال هجومی بیاره؟اونهم در حالی که ذات فوتبالش مبتنی بر دفاع مستحکم هست؟وقتی اکثریت باشگاه های ایتالیایی 3 دفاعه بازی میکنن واقعا چه اصراریه که وقتی بهترین مدافعینت نمیتونن توی دفاع 4 نفره با هم هماهنگ باشن رو به این چینش دفاعی بیاری؟ خلاصه اینکه هیچوقت پراندلی رو بطور کامل یه مربی بزرگ نمیدونستم.اصرار بر استفاده از یه سیستم هایی که هیچ توجیه عقلانی نداره واقعا برام جای سوال داره.همیشه این اعتقاد رو داشتم که توی یورو این تاثیر یوونتوس بر روی آتزوری بود که مارو به موفقیت رسوند و واقعا پراندلی اونقدرها هم اثر زیادی بر روی تیمش نداشته.

#42
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تغییرهای زیاد توی ترکیب های هر بازی نسبت به بازی بعد، نشون میده که پراندلی به جای این که بخواد به جام کنفدراسیون ها به عنوان محلی برای آزمایش ترکیب های مختلف نگاه کنه، این جام رو به تمسخر گرفته. بازی با مکزیک آباته بازی میکنه و هیج تاثیر مثبتی توی زمین به جا نمیذاره، جای خودش رو به ماجو میده، ماجو بد بازی میکنه، آباته برمیگرده! این یعنی 1- قبول اشتباه اول، 2- سعی در جبرانش، 3- تکرار اشتباه دوم، اما عدم تلاش برای جبرانش! ده شیلیو تو فاز هجومی چیزی به ایتالیا توی این دو تا بازی اضافه نمیکنه ولی باز پراندلی به استفاده ازش اصرار میورزه. پراندلی مجبور نیست که به ده شیلیو یا به آباته و یا به هر بازیکن بی استعداد دیگه ای توی کناره های زمین بازی بده، خیلی راحت میتونه دوباره روی بیاره به 2-5-3. سیستم فوق العاده ای نیست و ضعف های زیادی داره - از جمله این که تیم حریف با دو تا وینگر خوب خیلی راحت میتونه تیم رو فلج کنه - ولی خب خیلی بهتر از این هست که مهره هایی مثل آباته و ده شیلیو با چند تا بازی فاجعه و پشت سر هم بازی کنن و بازی بد 15 دقیقه ای چرچی متر و ملاک کیفیتش قرار بگیره و به نیمکت دوخته بشه. پراندلی باید چهارچوب سیستم ایتالیا رو تو این فرصت فوق العاده که میتونه بازیکناش رو برای 4-5 تا بازی پشت سر هم داشته باشه، بشناسه نه این که اینطوری فرصت سوزی کنه. از مصاحبه های قبلیش مشخص بود که دوست داره احتمالات زیادی رو تو این جام بررسی کنه، اما دیگه فکر نمیکردم تا این حد. جووینکو و جاکرینی از معدود خوب های ایتالیا بودن تو 2 بازی اخیر، در حالی که توی این بازی نیمکت نشین هستن و بزرگ ترین نقص این تیم که نبود بونوچی هست رو همه متوجه شدن به جز پراندلی. به اضافه ی این ها فلسفه ی بازی آتزوری امیدوارم تغییری نداشته باشه و رویه ی بازی با ژاپن تکرار نشه. من یه جا خوندم که پراندلی میخواد "با حمله" ، ضعف تیمش رو در دفاع از بین ببره، در حالی که اگه قرار باشه بر اساس مهره های تیم نقاط قوت و ضعفش رو شناسایی کنیم، خیلی راحت میشه گفت که ایتالیا در دفاع اوضاع بهتری داره. همین خط دفاع 3 نفره ی یوونتوس با همین دوازه بان بود که جلوی بهترین تیم های اروپایی بهترین رکورد کلین شیت لیگ قهرمانان رو به دست آورد. + شاید در مجموع عملکرد پراندلی خوب بوده باشه - که واقعاً هم بوده، نایب قهرمانی در یورو 2012، صدر نشین بودن تو مرحله ی گروهی جام جهانی و حالا هم صعود از مرحله ی گروهی جام کنفدراسیون ها - اما این نگرانی ها هم واقعاً وجود داره. ایتالیا تو این جام از لحاظ نتیجه خوب عمل کرده، ولی نمایش های خوبی رو انجام نداده. یکی از نقاط قوت همیشگی ایتالیا که ثبات و قدرت در فاز دفاعی بود به شکل توهین آمیزی جلوی ژاپن زیر سوال رفت و طبیعتاً این سوال پیش میاد که با این منوال چه وضعیتی در انتظار ایتالیا جلوی تیم های بزرگ تر خواهد بود. به هر حال امیدوارم اینا صرفاً یه سری ضعف های مقطعی باشن و این نگرانی ها هم غیر ضروری...

#43
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
به امید شکست آتزوری در این مسابقه و همینطور صعود اروگوئه از اون سمت به عنوان تیم دوم ! برای اینکه تو نیمه نهایی این دو تیم به هم نخورن و فینال تمام آبی رو ببینیم :hug: تقابل ستاره های خط حمله آبی آسمونی ها با مدافعین و دروازبان آتزوری :flower:

#44
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
آخرین ترکیب پیش بینی شده:

Italy: Buffon; Abate, Bonucci, Chiellini, De Sciglio; Aquilani, Montolivo; Marchisio, Diamanti, Candreva; Balotelli

:2qcmh45:

انصافاً هم با نبود پیرلو مگه چاره ی دیگه ای هم میشد داشت؟ :1:

به امید شکست آتزوری در این مسابقه و همینطور صعود اروگوئه از اون سمت به عنوان تیم دوم ! برای اینکه تو نیمه نهایی این دو تیم به هم نخورن و فینال تمام آبی رو ببینیم :hug:

تقابل ستاره های خط حمله آبی آسمونی ها با مدافعین و دروازبان آتزوری :flower:


مرتیکه به جای شکست میتونی آرزوری مساوی دو تا تیم رو بکنی.. :Facepalm:

#45
3LyAr

3LyAr

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1180 ارسال
نبود پیرلو از یه جهت میتونه مثبت باشه واسه تیم اونم اینکه احتمالا برزیل زیاد جدی نگیره ماکیزیو رو اگه بجای پیرلو بازی کنه و فضای خوبی بهش برسه :1:

#46
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
مونتولیوو - پرندلی هنوز دقیقا مشخص نکرده که من باید کجا بازی کنم اما با این حال من سعی می کنم که بیشترین کمک ممکن را به ایتالیا کنم - ما در برد مقابل ژاپن اشتباه های زیادی داشتیم و تمرکز لازم را نداشتیم و مهمتر از همه رطوبت هوا که هیچ کمکی به ما نمی کرد. - این درست است که ما در بازی دوستانه در ژنف برابر برزیل به تساوی 2-2 رسیدیم و خوب بودیم، اما آنها در آن بازی تیاگو سیلوا را در اختیار نداشتند و شرایط این مسابقه به کلی متفاوت است - پیرلو در برابر مکزیک گل زد و دنیله دروسی به ژاپن گل زد و شاید حالا نوبت گلزنی من است مقابل برزیل ! - امیدوارم این نوار موفقیت هافبک ها ادامه پیدا کند و اگر اینگونه باشد برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی بعدی بین بازیکنان دعوا می شود ! - گذشته از شوخی، من در اولین بازی برابر مکزیک هم می توانستم گل بزنم و مطمئنا در بازی برابر برزیل شانسم را دوباره امتحان خواهم کرد . - من انگیزه زیادی دارم و با وجود نبود پیرلو امیدوارم که بتوانم به خوبی نبود آندرا پیرلو را پر کنم و برای آتزوری مفید باشم

#47
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
4 درخواست من از ایتالیا و ایتالیایی ها در بازی امشب

Spoiler


#48
Milan 4 ever

Milan 4 ever

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 186 ارسال

درخواست من از ایتالیا و ایتالیایی ها در بازی امشب


اباته سوتی نده

بالوتلی اخراج نشو

مورچه گل بزن

پشه انقدر وول نخور :دی

#49
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دی شیلیو هم خیــــــلی سوتیه .. من 4 تا درخواستم از اونه که سوتی نده و وقتی نمیتونه نفوذ کنه نره جلو !! :Facepalm:

#50
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
4 درخواست من : کیه لینی ، با اینکه نیمار رو دوست دارم اما بزن فلج اش کن پراندلی جون مادرت مارکیزیو رو یا جای درست بازی بده یا بازی نده بالوتلی ، کارت زرد نگیر جاکرینی ، پاس گل بده بازم

#51
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
ژاپن که آرزوشه روزی به برزیل برسه ، اونطور جلوی ایتالیا بازی کرد ، حالا خود ِ برزیل چیکار میخواد بکنه ؟! معلومه که قدرت ِ نفرات ِ ایتالیا خیلی بیشتر از اون چیزی هست که تو بازی میبینیم ، اما نمیتونن ارائه ش بدن و این موضوع مستقیما به سرمربی ربط داره . دوست دارم امشب ایتالیا ببره چون برزیل بیشتر از ایتالیا قدرت ِ مغلوب کردن ِ اسپانیا رو داره . واقعا اینکه اسپانیا بازم قهرمان شه حال ِ آدمو بهم میزنه ! فوتبال دیگه داره بو میگیره ! دوست دارم یوونتوسی ها از امشب ثابت کنن که نیمار هنوز کارش به جای سفت نرسیده !!! امشب شب ِ جورجو و بوفون ئه .

#52
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
هالک به مارکیزیو تنه زد خودش ولو شد :)) برای هرکی هالکی برای شازده ما خاله ریزه ای :fts:

#53
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
دی شیلیو فقط دور خودش چرخید و نگاه کرد.واقعا توهینی بزرگتر از این نیست که با مالدینی مقایسه میکننش.بیچاره مالدینی

#54
Milan 4 ever

Milan 4 ever

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 186 ارسال
دوستان همه باهم درخواست ها رو پس بگیرین :)): :fts: لطفا مصدوم نشین :mad: :mad: خرشانسی در حد رئال بارسلون مونتوی هم به شهدا پیوست و پس از ان اباته هم دار فانی را بالا رفت :1: اوضاع هطریه من میرم بازی ژاپن رو ببنیم حداقل دلمون به این هوندا خوش باشه امشب خبری نیست :1: :1: مسی شماره کنته و الگری رو داره زنگ بزنه بیان بازیکناشونو جم کنن تا هم مرخص نشدن :lol:

#55
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
دو تا بازیه پراندلی فهمیده 4 دفاعه بازی کردن یعنی توهین به شعور همه. اخه نمیدونم دلیل این اصرار چیه... فعلا که گند زدیم سفت1.0

#56
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
واقعا این پیراهن به تن بعضی ها خیلی گشاده!!!!! شرمم بیاد بگم دل پیرو ، توتی ، مالدینی ، کامورانزی ، و امثال اینها یک روزی این پیراهن رو میپوشیدن :np: مونتولیوو که داشت تر میزد خودشو انداخت بیرون ، اباته از اون بدتر که باز اونم خودشو انداخت بیرون. دی شیلیو که واقعا فاجعه برای این بشر کمه. و .... کاربرد اکویلانی چیه دقیقا ؟!!!

#57
hamed sohrabpoor

hamed sohrabpoor

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 36 ارسال
وقتی آکوئیلانی رو تو بازی دیدم فهمیدم چی میشه :Facepalm:

#58
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
بازی چیز خاصی نداشت توی نیمه ی اول. ایتالیا مثل خیلی بازی های دیگه بازی رو بد شروع کرد و پر اشتباه، درست مثل بازی جلوی ایرلند توی یورو، اما یواش یواش بازی متعادل تر شد. برزیل تو 5 دقیقه ی اول فشار زیادی آورد و یه توپ هم هالک داشت که بوفون واکنش مناسبی نشون داد. پراندلی دفاع های کناری رو بیشتر متمرکز کرده به دفاع کردن و وظایف هجومی خاصی بهشون نداده، به همین خاطر بود که برزیل یا فرصت رسیدن به کناره های زمین و سانتر کردن رو پیدا نمیکرد و یا به سختی به کناره های زمین ایتالیا میرسیدن. گلی که خوردیم نیمه ی نسبتاً خوبی رو که ایتالیا داشت (حداقل از نظر دفاعی - به جز دقایق ابتدایی -) خراب کرد. چند هزارمین سیو فوق العاده ای بود که بوفون داشت اما کاور نکردن درست دفاع باعث شد سیوش بی نتیجه بمونه. گل هم شبیه گلی بود که بایرن تو بازی برگشت لیگ قهرمانان سال قبل به یووه زد. مارکیزو بازم کارت الکی گرفت! خطا کردن روی بازیکن حریف، توی نیمه ی زمین حریف و در حالی که دفاع رو به دروازه ی خودشونه! :np: این بازی هرچی نداشت اینو داشت که بفهمیم آکوئیلانی و مونتولیوو روی هم حتی نمیتونن یک سوم کارایی پیرلویی رو که تو سال های آخر بازیگریش قرار داره، داشته باشن.

#59
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
خط هافبک ایتالیا منو به شدت یاد خط هافبک میلان می اندازه واقعا معلوم نیست برناموشون چیه؟توپ رو گرفتن الکی به هم پاس می دن که سومین پاسوشون اشتباه هست 5 دقیقه اول که فاجعه بودن اگر بوفون نبود همون دقیقه اول گل رو خورده بودند بالوتلی وقتی زوج داره کار خاصی نمی کنه حالا تنها گذاشته اش خط حمله واسه چی؟به غیر از توپ لو دادن کار دیگه ای می کنه؟ خدایی این بالوتلی اگه سیاه نبود الان سری b بازی می کرد فقط منتظر پنالتی هست که گل بزنه خط حمله ایتالیا از دلپیرو و اینزاگی و توتی و باجو .. به بالوتلی رسیده فاجعه است این تیم کلا یک پیرلو رو داشت که این بازی هم نیستش خیلی بد بازی می کنند من هرچه فکر می کنم نیم دونم چرا کاندروا و اکویلانی فیکس بازی می کنند؟

#60
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
مارکیزیو واقعا که شاهزاده ای ی ی نیم ساعت فقط مارکیزیو رو زیر نظر داشتم! یک نفره داشت تو خط هافبک پرس میکرد و برزیل رو عقب میکشید! آکوئیلانی و مونتولیو و کاندروا که افتضاح بودن! باز بگین مارکیزیو از یوونتوس بره! شاید بازیش به چشم نیاد اما واقعا دوندگی بالایی داره و تاثیر زیادی داره تو تیم این پسر...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی