پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی سوم مرحله ی گروهی : برزیل - ایتالیا

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
121 پاسخ برای این موضوع

#1
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

Brasil vs Italy

شنبه - 1 تیر ساعت 23:30 به وقت تهران



#2
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
ما مرد لحظه های سختیم ! میدونم که نفسشون رو تو ریو میگیریم ! :3:

#3
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
واسه این بازی ترکیب 3-5-2 خیلی خوبه برای هماهنگی بیشتر مدافعین ولی از اون طرف ده روسی نیست که اون جنگندگی وسط زمین رو داشته باشه و همچنین زوح بالوتلی و الشراوی هم اصلا مناسب این 3-5-2 نیست و حتی دی شیلیو هم ممکنه نتونه وظایفش رو به درستی انجام بده . از اون طرف سمت آباته (ماجو) نیمار حضور داره که که کاملا میتونه سمت راست ایتالیا رو به اتوبان تبدیل کنه تو سیستم 4 دفاعه بونوچی باید جای بارتزالی رو بگیره

#4
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
از نظر من با3-5-2 جلو برزیل نتیجه گرفتیم بازم میتونیم اما اباته میاد راست و جیاکرینی چپ یا حتی الشراوی...بونوچی دفاع سرعتی نیس که بخواد جای بارزالی رو بگیره ...4-4-2 نشون داده که میتونه تو گل زنی موثر تر باشه اما جایی که پشت مهاجمه ما مشکل داریم یعنی عملا پست های اکوییلانی و مونتولیوو یا مارکیزیو قاطی میشه چون اونقد هماهتگ نیستن که بخوان سریع جا عوض کنن .....با این حال به نظر من با این 2 تا بازی که کردیم کار دست پراندلی اومد که چه سیستمی رو واسه بازی سوم بزاره.....

#5
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- يكي از دغدغه هاي من براي اين بازي احتمال حضور آكوئيلاني و غيبت دروسي ـه. آكوئيلاني واقعا مشخصه برجسته اي نداره كه به بتونه مضاف بر پيرلو، مونتوليوو و ماركيزيو كاري رو انجام بده و حالا با نبود دروسي بيش از هر چيزي به هافبك جنگنده و دونده نياز داريم تا هافبك بازيساز. از بين آباته و ماجو مشخصا هيچ فرقي به حال ايتاليا نداره كه كدوم بازي كنند، چون هر دو ضعيف و شكننده اند و نيمار ميتونه روز سختي رو براي ايتاليا رقم بزنه، از اون سمت هم كه ديشيليو مدافع محكمي نشون نداده و نه تور كارهاي دفاعي خيلي خوبه و نه تو كارهاي هجومي. نبود بونوچي هم ميتونه يكي ديگه از نگراني هاي ما باشه، بازيكني كه جنگندگي خاصي داره و ميتونه به تيم كمك كنه. خط حمله رو هم ترجيح ميدم بالوتلي و جاكريني تشكيل بدند، هر چند كه خط دفاعي برزيل رو بازيكنان تنومندي تشكيل ميدند و اگه بازيكني مثل ديامانتي و يا جيلاردينو زوج بالوتلي رو تشكيل بدند احتما موفقيتشون بيشتره.

#6
Milan 4 ever

Milan 4 ever

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 186 ارسال
بازی بعدی با برزیل تصویر

اباته مقابل نیمار تصویر

دیشلیو مقابل هالک تصویر

یا علی تصویر باید 3.5.2 بازی کنیم نزاریم توپ به نیمار برسه

مهاجم وسط برزیل زیاد مال نیست :1: بارزاگالی و کیلینی باید به چپ و راست کمک کنن نیمار و هالک رو مهار کنن اگه دروسی بود میشد یه سیتمم عجیب قریب پیاده کرد :1: یه چیز شبیه اون بازی با اسپانیا تو گروهی دروسی رو میذاشتیم واسه مهاجم نوکشون :1:

بازی بعدی انتظار معجزه از اباته و دیشلیو نداشته باشین نمیتونن
:زاری: :زاری:

تایگو سیلوا و لوییز رو چجوری میخوایم رد کنیم جاکرینی نمیتونه رد بشه جاکرینی و جووونیکو به درد بازی با ژاپن میخوردن چون استایلشون به ژاپنی ها میخورد تا حدودی ولی بازی با برزیل له میشن بهتره دیامانتی باشه :39: :39:

#7
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
من که میگم میبریم :1: تیاگو سیلوا و لوییز به اندازه کافی تو این 2سال از یووه گل خوردن(چلسی ومیلان) اون هم دو تیمی که دفاعشون به مراتب از برزیل بهتره.مدافع های کناری برزیلی هم همیشه تو حمله بهتر بودن تا دفاع مثل الان آلوز و مارسلو و قبل ها کافو و روبرتو کارلوس.ولی کافو و کارلوس کجا و این دوتا کجا!! تفاوت کیفیت از زمین تا آسمان :1: همین چند وقت پیش با برزیل 2-2 کردیم.اگر پراندلی دست از سیستم های عجیب برداره میتونیم یه تسویه حساب کوچک و اولیه(قبل جام جهانی)داشته باشیم دیگه بحث استراحت هم نیست چون ایتالیا باید 3 تا بازی دیگه بکنه.بازی سومی هم برگزار میشه. فورتزا ایتالیا :wink2:

#8
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- ترکیبی که احتمالا پراندلی عاشقشه !
بوفون - آباته - بارتزالی - کیه لینی - دیشیلیو - "پیرلو - مارکیزیو - کاندروا - آکوئیلانی - مونتولیوو" - بالوتلی ! :np:

تفاوتی که بین مکزیک و ژاپن بود و باعث دو بازی کاملا متفاوت از ایتالیا شد این بود که مکزین سعی زیادی نکرد برای استفاده از کناره های زمین و یا شاید قدرت این کار رو نداشت، اما ژاپن وقتی که خط هافبک ایتالیا رو بهم ریخته دید سعی کرد از کناره ها هجوم بیاره و به همین ترتیب خط هافبک بی نظم ایتالیا رو از هم پاشیده تر کرد و کم کم از عمق هم به هر کاری که دوست داشتند دست زدند و به راحتی ایتالیا رو تحت فشار می گذاشتند.
برزیل هم تیمی هست که از کناره های زمین خیلی استفاده میکنه و اتفاقا تیم خوبی هم هست برای این تاکتیک، پس اگه پراندلی باز هم بخواد با این تفکر پیش بره شخصا انتظار شکست سنگینی رو دارم، برزیل توی زمین خودش داره بازی میکنه و قطعا برای دل خوش کردن هوادارنش هم که شده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنه و با تمام قدرت میاد که با کسب 3 برد و 9 امتیاز به مرحله بعد بره.
با توجه به اینکه در گروه 2 هم اسپانیا صدر نشین میشه تیم دوم این گروه نمی تونه تیم خوش شانسی باشه !

تا شنبه من فقط منتظر خبرهای اردوی ایتالیا هستم بلکه پراندلی در فکر یک سیستم و تاکتیک دیگه باشه ...

#9
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
کلا نمی دونم چرا نسبت به این ایتالیا با این شرایط بازیش علاقه خاصی ندارم و از روی عادت و یا علاقه قلبی بازی هاش رو دنبال می کنم اما دوست دارم تحت هر شرایطی به عنوان تیم اول بریم بالا که در فینال به اسپانیا بخوریم و هر طور شده بوفون انتقامش رو بگیره این شاید اخرین فرصت باشه دوست ندارم تا سال ها بگن بوفون در مقابل کاسیاس شکست خورد (بماند اینکه در دروان جوانی کاسیاس بازنده همیشگی بود) بردن اسپانیا در فینال به اندازه بردن یک اسکودتو برام ارزش داره

#10
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

کلا نمی دونم چرا نسبت به این ایتالیا با این شرایط بازیش علاقه خاصی ندارم


دقیقا...این ایتالیا به تنها تیمی که شباهت نداره ایتالیاس و به شدت از اصلالتش فاصله گرفته...
من فکر نمی کنم هیچ یک از طرفداران آتزوری در صورتی که تو دوران کودکی و نوجوانی با چنین
ایتالیایی رو به رو میشدن، هرگز طرفدارش میشدن...

#11
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
امیدوارم با یک بازی خوب مقابل برزیل و البته کسب برد نشون بدیم بازی با ژاپن فقط یک اتفاق بوده و بس هر چند دوست دارم نیمه نهایی به اسپانیا بخوریم نه فینال ولی چقدر خوب میشه تقابل برزیل و اسپانیا ------------------------- 3 بازی برای ایتالیا تو جام کنفدراسیون ها مونده که 2 تاش با برزیله :1: یکی شنبه یکی هم فینال :1:

#12
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
ایتالیا فقط از یووه ویدال کم داره.کدوم از بازیکن های فعلی یووه مثل بازیکن های خارجی قبلی دوست داشتنی اند؟مثل داویدز,ترزگه,زیدان و ...؟ لیخ!؟میرکو! یا کاسرس؟ ایتالیا فعلی که برای من با یووه فرقی نداره.به خاطر چند تا میلانی , ازیووه بدتون نیاد. :1: این بوفون و پیرلوی دوست داشتنی @};- همون مدافع ها بعضا پراشتباه و همون هافبک و مهاجم های رو اعصاب یووه :1: (منظور سبا و مارکیزیو(عملکرد هجومیش)). دیروز 7 تا یووه ای بازی کردند.ندیدم کسی گفته باشه.ولی مورچه اولین گل ملیشو زد :worship: دیرتر از جاکرینی!(هاییتی) :1: تا به حال 2 تا یووه ای اولین گل ملیشون زدن منتظرم که بوفون هم اولین گلشو بزنه.اگر کاسیاس باشه که دیگه بهتر.فینال هم باشه عالیه! :troll:

#13
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

دقیقا...این ایتالیا به تنها تیمی که شباهت نداره ایتالیاس و به شدت از اصلالتش فاصله گرفته...
من فکر نمی کنم هیچ یک از طرفداران آتزوری در صورتی که تو دوران کودکی و نوجوانی با چنین
ایتالیایی رو به رو میشدن، هرگز طرفدارش میشدن...

محمد در تایید حرفت یک نکته جالب دیگه هم هست

اینکه ایتالیایی صعود نکرد من به شخصه به یاد ندارم ایتالیا در مراحل گروهی از 2 بازی 6 امتیاز بگیره و کارش به روز اخر نکشه

واقعا شباهت با ایتالیا نداره

#14
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

ایتالیا فقط از یووه ویدال کم داره.کدوم از بازیکن های فعلی یووه مثل بازیکن های خارجی قبلی دوست داشتنی اند؟مثل داویدز,ترزگه,زیدان و ...؟
لیخ!؟میرکو! یا کاسرس؟

ایتالیای الان که برای من با یووه فرق نداره.به خاطر چند تا میلانی باعث نشه ازیووه بدتون بیاد. :1: این بوفون و پیرلوی دوست داشتنی @};- همون مدافع ها بعضا پراشتباه و همون هافبک و مهاجم های رو اعصاب یووه :1: (منظور سبا و مارکیزیو(عملکرد هجومیش)).

دیروز 7 تا یووه ای بازی کردند.ندیدم کسی گفته باشه.ولی مورچه اولین گل ملیشو زد :worship: دیرتر از جاکرینی!(هاییتی) :1:

تا به حال 2 تا یووه ای اولین گل ملیشون زدن منتظرم که بوفون هم اولین گلشو بزنه.اگر کاسیاس باشه که دیگه بهتر.فینال هم باشه عالیه! :troll:


سیا جان بحث بحث نفرات نیست..هممون میدونیم که این تیم الان شده ایتالیووه...چیزی که مورد بحث ماست تفکر موجود و حاکم
بر تیمه...تیم های ایتالیایی همواره اساس و بیسشون بر فوتبال درگیرانه و دفاعی و مبتنی بر ضد حملات و فرصت طلبی مهاجمینش
بوده...الان این تیمی که ما میبینیم چه شباهت هایی به اون آتزوری که میشناسیم داره؟...در کنار این موارد تیم به شدت بالا پایین
داره...یه بازی صده یه بازی صفر...همین بازیکنان یوونتوسی حاضر تو آتزوری،تو تیم باشگاهیشون حتی در هنگام بازی توسط مربی
تیمشون جاهاشون و پست هاشون کاملا مشخص شده و حتی در هنگام بازی هم اصلاح میشه...همه انگار مثل مهره های شطرنج
تو جاهای حیاتی و حساس زمین چیده شدن و وظایف همه مشخصه اما اینجا بازیکنان علی الخصوص عناصر دفاعیمون به شدت گیج
میزنن و رو توپ هایی که رو دروازه مون میاد این سردرگمی تو کارهای دفاعی کاملا مشخصه....

#15
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
تفکر پراندلی اینه که تیم هجومی تر کنه وایتالیا از سبک دفاعی همیشگی خارج کنه!که قابل تقدیره. @};- کاری که دو تا یوونتوسی دارند انجامش میدن :یکی کونته در یوونتوس و یکی هم پراندلی یوونتوسی در ایتالیا.شک نکنید ایتالیا اگر ایتالیایی بازی میکرد راحت ژاپن میبرد.بعضی بازی ها مثل این بازی (یا فینال یورو)ممکنه از دست تیم در بره.بازی ای که ایتالیا میخواست هجومی بازی کنه ,نتونست ,جریان بازی از دست داد و دیگه دفاع هم نتونست درست بکنه.مگر یه فوتبال چند دقیقست!؟ همین که بازی ای که تا دقیقه آخر نیمه اول 2-0 عقب بودیم و تیم غافل گیر شده بود تونستیم برگردونیم نشان از قدرت بالای ذهنی تیم و مربی با تدبیرش داره.حالا کاری ندارم که چندتا از گل های دوتیم با اشتباه داور بود و چندتا گل ایتالیا و حتی ژاپن (تیرک جاکرینی) با خوش شانسی نخوردن.ولی نتیجه پایانی اونی بود که ثبت شد.تیمی خوبه که وقتی هم بد بازی میکنه ببره(مثل اسپانیا دو سال اخیر) از ایتالیا که همیشه مهد تاکتیک و بازیکن های تاکتیک پذیره,انتظار میره که با هر سیستمی و روشی بتونین بازی کنند.تیم باید انعطاف تاکتیکی داشته باشه.اگر هم مشکلی در این زمینه باشه مشکل از یووست(بدنه اصلی تیم). نباید از موضوعاتی مثل خستگی,غافل گیری,دست کم گرفتن حریف, شناخت زاک از ایتالیا و انگیزه زیاد ژاپن به سادگی گذاشت! این بازی یک اتفاق بود و هیچوقت تکرار نمیشه.بازی با برزیل و در آخر بازی فینال(جام در دستان جی جی) نشون میده که من اشتباه میکنم یا نه؟ اگر این یووه ماست من که بهش ایمان دارم :wink2: :nish:

#16
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- پراندلی به چه جراتی مثلا میخواد تفکر دفاعی رو از ایتالیا خارج کنه ؟!! کونته با اینکه یکی از هجومی ترین تیم های تاریخ ایتالیا رو ساخته باز هم در فاز دفاعی یکی از برترین های اروپاست و هرگز به خودش اجازه چنین تفکری رو نمیده. اینکه پراندلی قصد داره فوتبال نوینی رو به نمایش بزاره قابل تقدیر هست، ولی بازی با 4 هافبک وسط فوتبال نوین ـه ؟! با 4 هافبکی که حداقل 2 تاشون کاملا خنثی هستند. بازی با دفاعی که اصلا تمرکز نداره و به راحتی در دو بازی 4 گل میخوره کجاش فوتبال نوینی ـه ؟! من همیشه طرفدار پراندلی بودم و باز هم هستم، چون مربی خوش فکری ـه ولی داره اشتباه میکنه و خیلی داره روی سلیقه پیش میره، بازی دادن به چند تا بازیکن واقعا حماقتی بیش نیست، از جمله مونتولیوو، آباته، دیشیلیو ....

#17
Milan 4 ever

Milan 4 ever

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 186 ارسال

میره، بازی دادن به چند تا بازیکن واقعا حماقتی بیش نیست، از جمله مونتولیوو، آباته، دیشیلیو ....


و بوفون بارزاگلی کیه لینی پیرلو دروسی بالوتلی جیاکرینی مارکیزیو و.....

این شد حرف؟ یهو بگو پراندلی خر هست و فقط باید از یوونتوس بازیکن بیاره حتما باید ماتری رو بزاره نوک و بالوتلی رو بزاره رو نیمکت بالوتلی بازیکنه ؟ حق ماتری داره خورده میشه با بازی های فوق العادش

تیم ملی جای بهترین هاست و اینایی که میبینی بهترین های این کشور هستن دیشب ماجو رو هم دیدم چه گلی به سرمون زد

مونتولیوو :)): :)): :)): :)): :)): یه وقت این حرف رو جایی دیگه نزن بهت میخندن

در مورد دیشلیو هم بگم انتونلی خوب بود که پاش شکست و دعوت نشد دیشلیو اینده سمت چپ ایتالیاست پس بهتره از همین الان تجربه لازم رو بدست بیاره بارزاگلی هم با اون همه تجربه بازی با مکزیک اشتباه کرد الان باید بگیم بارزاگلی مدافع بدیه ؟ همون دیشلیو بهترین بازیکن بازی با مکزیک بود چه زود یادتون میره اشتباه برا هرکس پیش میاد

#18
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- دوست عزیز، اصلا درک نمی کنم که چرا دوست داری تمام بحث رو ببری سر کل کل یووه - میلان. الان آتزوری ـه و مقدس تر از یووه و تمام تیم های دنیاست، پس اصلا بحث یووه، میلان و ... نیست. تو این سیستم کنونی ایتالیا مونتولیوو دقیقا چه نقشی داره ؟! در حالی که تو یورو 2012 یکی از خوب های ایتالیا بود و تاثیر بخصوصش رو در بازی مقابل آلمان دیدیم. اما در سیستم کنونی ایتالیا فقط پیرلو و دروسی هستند که بازی نسبتا خوبی رو انجام میدن، نه از مارکیزیو خبری هست، نه از مونتولیوو و نه از آکوئیلانی. ضمن اینکه در حال حاضر معتقدم مونتولیوو چیزی رو به ایتالیا اضافه نمی کنه که بازی نکردنش خطرناک باشه. آباته و ماجو هم قبلا گفتم که بازی کردن جفتشون اشتباهه، و البته دیشیلیو که ترجیح میدادم برای تیم زیر 21 ساله ها بازی کنه تا تیم بزرگسالان. ایتالیا با این سیستم دفاعی و با این نفرات نمی تونه به جایی برسه، نه بارتزالی و نه کیه لینی در حد واقعی خودشون نیستند و به خوبی در این دو بازی اخیر ثابت کردند. ضمن اینکه یادم نمیاد هیچ وقت از بالوتلی انتقاد کرده باشم، لطفا دیگه به حالت کل کل جواب نده @};-

#19
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال


مونتولیوو :)): :)): :)): :)): :)): یه وقت این حرف رو جایی دیگه نزن بهت میخندن

اگه دنبال اینجور مکالمات میگردی جای درستیو انتخاب نکردی .

#20
Milan 4 ever

Milan 4 ever

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 186 ارسال
ببین دوست خوبم واقعا طرز فکر شما عجبیه شما میگی مونتولییو یه اشغاله در صورتی که همین مونتولیوو در یورو خیلی موثر بود و امسال جزو 3 هافبک برتر سری آ بوده بی شک شما بهتر بگی سیستم پراندلی مشکل داره نه این که بیایی بگی این بازیکن ها احمق هستن مونتولییو اصلا پستش اونجا نیست مونتولیوو باید پست پیرلو بازی کنه که نمیشه دو تایی یه جا بازی کنن من اصلا قصد کل کل نداشتم و از خوندن این پست شما این حس به من داده شد که شما بازی کردن بازیمن های یوونتوس رو مهم تر از موفقیت اتزوری میدونی من قبلا هم گفتم واسه من تو تیم ملی فرقی نمیکنه کی از کجا اومده مهم اینه که الان با هم دارن تو یه تیم بازی میکنن :rose: :rose: سیستم بازی کاملا اشتباه هست بالوتلی اسیر میشه مارکیزیو محو میشه و..... اصلا این سیستم به بازیکنا نمیخوره درخت کریسمس پاسخ گوی ایتالیا نیست و باید سریعا سیستم عوض بشه مونتولییو داره نصف بازدهیشو میده در مورد دفاع هم بگم این دو مدافع باید به این سیستم عادت کنن چون فصل بعد یوونتوسم میخواد 4دفاعه بازی کنه :wink2: باور کن گزینه ی دیگه ای برای سمت راست نیست اباته یه بازی سگ میشه یه بازی خر پراندلی مجبوره همین که هی از ماجو و اباته تو سیستم چرخش استفاده میکنه معلوم میکنه از عملکرد هیچ کدوم راضی نیست کلی ایراد دیگه داره این سیستم حالا اگه وقت شد بحث میکنیم :rose: کل کل کجا بود داداش :1: الان فقط ایتالیاااااااا :nish: :nish: @};-





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی