پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی اول مرحله ی گروهی : مکزیک - ایتالیا

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
57 پاسخ برای این موضوع

#41
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

کته ی دیگه ای که خیلی به چشمم اومد این بود که مدافعای ما از بس توی سیستم سه دفاعه بازی کردن خیلی سخت داشتن خودشونو باسیستم جدید آداپته می کردن مثلا می دیدیم کیلینی بعضی وقتا مثل یوو توپو بر می داشت میومد پشت محوطه ی حریف یا مثلا می چسبید به بارزالی به امید این که یکی دیگه اونطرفو پوشش میده


به شدت قبول دارم ، اشتباهاتشون برای همین بود که یه مقدار گیج بود و تصمیم درست رو دیر میگرفتن

#42
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
شما زندگیت رو واسه یه تیم بذار ، بعد بخوان به خاطر ِ پول بفروشنت کسی هم جواب ِ روشنی بهت نده ! تو این شرایط مارکیزیو که سهله ، کرویف هم بد بازی می کنه !

#43
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
من هزار بار میگم این مزدک هوادار ایتالیا هستش ولی تو ایتالیا میلانیه نه یووه ای به کت شما نمیره :1: دیدیشب دید که گزارشش چجوری بود

#44
juventusplus

juventusplus

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 99 ارسال

من هزار بار میگم این مزدک هوادار ایتالیا هستش ولی تو ایتالیا میلانیه نه یووه ای به کت شما نمیره :1:
دیدیشب دید که گزارشش چجوری بود


مزدک که هیچی جان چمپیون هم طرفدار ایتالیا و یووه باشه نه یه ذره از اعتبارشون کم میشه نه یه ذره اضافه :fts:

#45
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
اینکه از یه مربی انتقاد کنیم فکر می کنم حق اولیه ی هر طرفداریه و اصولا ریشه ی انتقاد در کمال طلبیه و برای اعتلای بیشتر تیمه. طبیعتا این مثال که پراندلی باید بره و بزنه تو کار تولیدی اچار فرانسه یه کنایه هست برای ابراز انتقاد از اشتباهاتی که پراندلی در بازی دیشب داشت و همه معنی شوخی رو با جدی می فهمیم و قطعا هیچ کس از حرف من برداشت نخواهد کرد که دوست دارم پراندلی دیگه مربی تیمه ملی نباشه و یکی مث کانناوارو بیاد! این فقط یه مثاله دوست عزیز ... یه مثال فقط. به یاد می آرم که از همون تیم 2006 لیپی هم انتقادات زیادی می شد مخصوصا به خاطر بازی با آمریکا و استرالیا یا در همون یورو 2012 دیدیم که پراندلی بعد از 5 بازی حساس در بازی 6 ام و در جایی که باید از سیستم 3-5-2 برابر اسپانیا استفاده می کرد (کما اینکه در بازی اول تورنمنت برابر اسپانیا این کار رو کرد) رفت سراغ سیستم 4 دفاعه که مشخص بود پایانش چیزی جز دادن فضا به اسپانیا و تقدیم جام به لا روخا نیست. انتقاد جز یکی از اولیه ترین حقوق طرفداریه و با انتقاد من و برگومی و زید و ... از ارزش کار مربی ای که همیشه بهش افتخار می کنیم کم نمیشه.همون طور که پراندلی بعد از یورو 2012 جزو مربیان مورد علاقم شده و 10 سال بعد در هر تیمی باشه همچنان مورد علاقم خواهد موند. اما انتقاد از اینکه یه کار نادرست رو داره امتحان می کنه و مشخصه جواب نمیده تنها برای دیدن یه آتزوریه بهتره. وگر نه حق انتقاد از مربی چیزی نیست که یه طرفدار از کسی بخواد بخره یا مجوزش رو بگیره.طبعا چنین انتقادی که هدفش تخریب نیست کمکی برای رشد بهتر و بیشتر تیمه ...

#46
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
پراندلی مربی خوبیه شاید در اون مقطع هم بهترین انتخاب بود ولی من حس میکنم پراندلی شخصیت قهرمانی نداره میتونه تیم و به اوج برسونه ولی در حدی نیست که بتونه تیم و قهرمان یورو یا جام جهانی بکنه ، سر حَد عملکردش میتونه رسوندن ایتالیا به فینال جام جهانی باشه ! کسایی مثل لیپی ، کاپلو مثل همین آنتونیو کونته شاید اولین ملاک قهرمانیشون این کاریزمایی که داشتن ، واقعا کونته کاری با این مدافعان کرده بود که اگر مدافع هم میخواست نمیتونست اشتباه بکنه ! همینطور روانشنانسی لیپی ، شاید بعد از سختگیری های لیپی درصد بیشتری قهرمانی هم اون صحبت های لیپی بود که چه جور در مغز و استخوان بازیکنان نفوذ کرده بود ! همینطور آنتونیو کونته که به نظرم به مراتب روانشانسی قوی تری نسبت به لیپی داره و از هیچ یه تیم قهرمان بلامنازع در ایتالیا ساخت ! ولی دیشب دیدیم که بارتزالی در دو سه صحنه اشتباه کرد که یکیش مرگبار بود یک پنالتی تقدیم مکزیک کرد یکی دو تا دیگه هم به خیر گذشت ! همینطور در گل کردن موقعیت ها هم تیم مشکل داشت ، نیمه اول چندین موقعیت خلق شد و اونوقت ایتالیا باید با یه ضربه آزاد روی نبوغ یکی از هافبک هاش به گل میرسید ! در هر صورت انتظار میره که پراندلی با ایتالیا هم در این جام هم در جام جهانی خوب کار کنه ولی این و میشه پیش بینی کرد که قدرت قهرمان کردن تیم و نداره !

#47
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
پراندلی :

- شور و هیجان زیادی برای این بازی داشتیم ، در طول بازی تمرکزمون رو حفظ کردیم و میخواستیم بازی رو ببریم که با ارائه یه فوتبال ممتاز به اون دست یافتیم ، ما خیلی خوشحال هستیم .

- وقتی که برای بازی آماده و مستعد باشی نمیگم آسونه ولی میدونی که باید چیکار کنی ، امروز ما دقیقا فهمیدیم که باید چه کاری رو انجام بدیم.

- کلمات زیادی برای وصف آندره آ نیست ، فقط یه آغوش بزرگ و تحسین و تمجید ... در مورد بالوتلی هم اون باید از نشون دادن عضلاتش دست بکشه ، چون کارتای زرد شمرده میشن .

#48
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
بوفون : - ما تیم قابل احترامی هستیم که به خوبی سازمان یافته ایم و حریف را زیر فشار قرار می دهیم . - این بازی شروع قانع کننده ای برای ما بود . - آیا ما قوی تر از برزیل هستیم ؟ نمی دانم . - برزیل در خانه بازی می کند و به نظرم ما برای روبرو شدن با آن ها باید تقویت شویم . - رسیدن به جمع چهار تیم برتر از اهداف ماست . - وقتی بازی در سطح بالا برگزار می شود ، ما همیشه عملکردی یکسان از خود به نمایش می گذاریم . - ضربه آزاد پیرلو یک شاهکار بود . مخصوصا وقتی که او این گل را در صدمین بازی ملی خود به ثمر رساند . - او بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت . یک بازیکن بزرگ همیشه شایستگی های خود را به نمایش می گذارد .

#49
ALEX107

ALEX107

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 292 ارسال
دیشب واقعا چند نفر رو مخ بودن یکی که پراندلی بود با اون ترکیبش داره میبینه مارکیزیو گند زده 70 دقیقه بازیش میده دوم جاکرینی که نمیدونم چه اعتقادی به این بازیکن داره اونم در نقش بال سمت چپ حمله که گاهی میومد کمک بالوتلی نوک حمله خب نامرد جووینکو رو بازی بده یا حتی دیامانتی سوم اینکه ایتالیا همش میرفت گوشه سانتر میکرد آقای خاص تیم ما(بالوتلی) پشت محوطه جریمه بود من ترجیح میدم کنار بالو جیلاردینو بازی کنه چون جیلاردینو خوب ضربه سر میزنه...جام کنفدراسیونها که حالا زیاد مهم نیست فقط خدا کنه واسه جام جهانی یه مهاجم نوک آماده داشته باشیم من که از عملکرد بالوتلی راضی نبودم گلی هم که زد باعث نشد ازش خوشم بیاد ....بعدش بارزالی انگار یه جوری منگ بود تو زمین نمیدونم چش شده بود این پسر من واقعا بهش اعتقاد دارم البته تو دفاع 3 نفره واقعا یه دیواره واسه خودش دیشب توقع نداشتم ده شیلیو اینقدر خوب بازی کنه و پیرلو هم ....بهتره چیزی نگم

#50
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
مکزیک واقعاً ضعیف بود، پر اشتباه در دفاع و کم خطر در حمله. فرصت خوب برای حمله کم نداشتن، اما بی دقتی و عجله شون و گاهی اوقات هم زیادی بازی کردن با توپ باعث شد نتونن توپ خاصی روی دروازه بیارن. ایتالیا میتونه مطئن باشه که جلوی برزیل و حتی ژاپن شاید با چالش های خیلی خیلی بیشتری روبرو میشه. کاری به اشتباهات دیشب بارتزالی ندارم، اما همچنان بدون در نظر گرفتن اشتباهات مرگبارش فکر میکنم که بارتزالی اصلاً به درد این سیستم 4 دفاعه نمیخوره و باید به جاش بونوچی بازی کنه، هر چند حدوداً 2 فصل بازی کردن 3 مدافع یوونتوس تو سیستم 2-5-3، تطبیق پذیریشون رو با سیستم فعلی کمی مشکل میکنه. تنها نکته ی مثبت ایتالیا نسبت به بازی های قبلی این بود که فضای پشت محوطه ی جریمه ی خودیمون رو بسته تر کردیم برای حریف، فضایی که توی بازی مقابل چک به شدت زیاد بود. در مجموع عملکرد امشب ایتالیا خیلی قابل دفاع نبود، تنها 2 بار گل زدن به این مکزیک و این دروازبان به شدت آماتور، اونم یه بار روی نبوغ فردی پیرلو و یه بار هم با چاشنی شانس (پاس جاکرینی!)، نمیتونه نشونه ی خوبی برای آتزوری باشه.

#51
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

پراندلی مربی خوبیه شاید در اون مقطع هم بهترین انتخاب بود ولی من حس میکنم پراندلی شخصیت قهرمانی نداره میتونه تیم و به اوج برسونه ولی در حدی نیست که بتونه تیم و قهرمان یورو یا جام جهانی بکنه ، سر حَد عملکردش میتونه رسوندن ایتالیا به فینال جام جهانی باشه ! کسایی مثل لیپی ، کاپلو مثل همین آنتونیو کونته شاید اولین ملاک قهرمانیشون این کاریزمایی که داشتن ، واقعا کونته کاری با این مدافعان کرده بود که اگر مدافع هم میخواست نمیتونست اشتباه بکنه ! همینطور روانشنانسی لیپی ، شاید بعد از سختگیری های لیپی درصد بیشتری قهرمانی هم اون صحبت های لیپی بود که چه جور در مغز و استخوان بازیکنان نفوذ کرده بود ! همینطور آنتونیو کونته که به نظرم به مراتب روانشانسی قوی تری نسبت به لیپی داره و از هیچ یه تیم قهرمان بلامنازع در ایتالیا ساخت !

ولی دیشب دیدیم که بارتزالی در دو سه صحنه اشتباه کرد که یکیش مرگبار بود یک پنالتی تقدیم مکزیک کرد یکی دو تا دیگه هم به خیر گذشت ! همینطور در گل کردن موقعیت ها هم تیم مشکل داشت ، نیمه اول چندین موقعیت خلق شد و اونوقت ایتالیا باید با یه ضربه آزاد روی نبوغ یکی از هافبک هاش به گل میرسید ! در هر صورت انتظار میره که پراندلی با ایتالیا هم در این جام هم در جام جهانی خوب کار کنه ولی این و میشه پیش بینی کرد که قدرت قهرمان کردن تیم و نداره !


اصلا این رو قبول ندارم!

- اولا اینکه صد در صد این ایتالیا خیلی با قهرمانی جام جهانی فاصله داره ولی یادمون نره پراندلی چه تیمی رو تحویل گرفته و با چه روند جالب و شگفت انگیزی داره نسل آتزوری رو تغییر میده. همونطور که تو پست قبلیم گفتم پراندلی یه رفرم و تغییر نسلی رو شروع کرده که به جرات کمتر مربی ای ریسک همچین کاری رو قبول میکرد اون هم تو فضای با فشار وحشتناک رسانه های ایتالیا که با یه باخت حکم اعدام مربی رو صادر میکنن. اما پراندلی شجاعت این رو داشت که از اسم خیلی ها عبور کنه و انقدر با سیاست عمل کرد که کمترین اعتراضی بهش صورت نگیره. مثالش اون مصاحبه قبل یورو بود که گفت درهای تیم ملی همچنان به روی امثال الکس و توتی باز هست اما مشخصا نمیخواست اونها رو دعوت کنه و اون مصاحبه و امثالش فقط سیاستی واسه کم کردن فشار روی تیم جوونش بود. این شجاعت رو فقط پراندلی میتونست داشته باشه، شجاعتی که حتی لیپی بزرگ هم قبل ج.ج 2010 ازش بی بهره بود (هرچند باید وقت محدود مارچلوی عزیز رو هم در نظر بگیریم)


- دوما به نظر من یکی از دلایل اصلی رسیدن آتزوری به فینال یورو شخصیت و کاریزمای فوق العاده پراندلی بود. درسته تو بازی فینال یه اشتباهاتی داشت و آتزوری همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و همیشه باید مدعی باشه ولی یادمون باشه هیچ کس از ایتالیای پوست انداخته توقع رسیدن به فینال رو هم حتی نداشت! شخصا اون کاراکتری که روی نیمکت، تو مصاحبه ها و اخبار تمرینها ازش برداشت کردم خیلی خیلی بالا بود و میتونست به تنهایی دلیل موفقیت یک تیم در تورنمنتی مثل یورو باشه. پراندلی دقیقا از اون کاریزما و کلاسی که "سرمربی آتزوری" باید داشته باشه، برخورداره و از این لحاظ به نظر من فدراسیون بهترین انتخاب رو داشت.

در کل به نظرم چزاره پراندلی هم اون روحیه قهرمانی مد نظر سپهر رو داره فقط نیاز به زمان داره تا پروسه ساخت یه آتزوری جدید رو به سرانجام برسونه و جدای از اون در حال حاضر انتخاب بهتری هم واسه آتزوری وجود نداره.

در مورد بند دوم و اشتباه بارتزالی هم تو پست قبلی توضیح دادم شاید خیلیها ندیده باشن:
روی صحنه پنالتی بارتزالی دقیقا به این خاطر اشتباه کرد که اولا کیلینی ازش فاصله داشت و اون خاصیت پوششی 3 دفاعه رو طبعا رعایت نکرده بود ثانیا اون مدافع سوم (بونوچی) کنارش نبود که کمکش کنه و مجبور شد اون حرکت من درآوردی رو انجاام بده که پنالتی داد آخرش! حتی جورجو هم توی چند صحنه دچار این مشکل شد! البته به نظرم بارتزالی قابلیت آداپته شدن با سیستم 4 دفاعه رو داره ولی اگه فصل بعد قراره 4 دفاعه بازی کنیم و از این 2-5-3 خسته کننده خلاص بشیم در کنار مزیت هایی که داره باید منتظر عواقب اینجوریش هم باشیم!

و فکر میکنم بعد اون دوره موقتی یورو که پراندلی تقریبا مجبور بود به سیستم 3 دفاعه رو بیاره، جام کنفدراسیونها بهترین فرصت برای دوباره آداپته کردن بازیکنا و خصوصا مدافعا با سیستم 4 نفره هست و حتی یووه هم میتونه از پیامدهای اون استفاده کنه

#52
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال

تصویر




تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرhttp://teh-up.ir/ima...63463_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...37128_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...51837_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...41800_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...85125_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...70624_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...11867_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...80508_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...97908_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...84638_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...17023_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...51522_thumb.jpghttp://teh-up.ir/images/22453915301923301040_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...49755_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...48922_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...48922_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...95179_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...22950_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...55159_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...65912_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...79452_thumb.jpghttp://teh-up.ir/ima...00729_thumb.jpg



#53
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
پراندلی به بالوتلی : خواهشا دیگه عضلاتت رو به نمایش نگذار :nish:

#54
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

نمرات بازیکنان ایتالیا در بازی مقابل مکزیک

[img width=480 height=285]http://www.tuttosport.com/images/97/C_3_Media_1726297_immagine_ts673_400.jpg[/img]

جانلوئیجی بوفون - 6.5 - مطمئن: یک نمایش خوب دیگر از دروازبان 35 ساله ی ایتالیا. در صحنه ی پنالتی نمی توانست کاری انجام دهد اما هر بار که مکزیکی ها دروازه ی او را مورد هدف قرار دادند، آماده بود.

ایگناتزیو آباته - 6 - متقاعد نکننده: یک بازی معمولی دیگر از مدافع راست میلان. دفاع کردن او قابل پرسش بود و در فاز هجومی حرکت های او نا امید کننده بود. احتمالاً به خاطر نبودن بازیکن قابل اتکای دیگری در سمت راست زمین تنها انتخاب تیم خواهد بود.

ماتیا ده شیلیو - 7 - عالی: یک بازی عالی از این مدافع جوان، کسی که مانند یک بازیکن با تجربه کار کرد. پوشش های او در خط دفاعی درجه یک بود و فرار ها و سانتر های او از سمت چپ به همان اندازه تحسین برانگیز. نه تنها یک مهره ی قابل اتکا برای آینده ی ایتالیا، بلکه مهره ای که از هم اکنون آماده ی درخشش است.

آندره آ بارتزالی - 5 - نا هماهنگ: یک بازی فاجعه بار برای مدافع میانی. اشتباهی وحشتناک که در نهایت منجر به یک پنالتی و به ثمر رسیدن گل به سود حریف شد و اشتباهاتی که در سراسر بازی از او سر می زد. اما آیا پراندلی چاره ای جز بازی دادن به او دارد؟

جورجو کیه لینی - 6.5 - قابل قبول: بعد از حضور در سمت چپ خط دفاعی به نقش اصلی خود، مدافع میانی، بازگشت، کیه لینی در این پست راحت به نظر می رسید و برای هم تیمی هایش قابل اطمینان بود. ایتالیا نمی تواند بدون حضور او در خط دفاعی از سد حریفان بگذرد.

آندره آ پیرلو - 7.5 - رئیس: به ثمر رساندن آن ضربه ی ایستگاهی رویایی و ارسال چندین پاس فوق العاده که دقت آن ها تنها می توانست با «یک خط کش » مورد محاسبه قرار گیرد. مغز متفکر و خلاق خط میانی ایتالیا، کسی که به معنای واقعی کلمه نبض بازی را در دست داشت.

دنیله ده روسی - 6.5 - مصمم: هافبک تیم رم در تمام دقایق بازی دوید و همه جای زمین حضور داشت، توپ ها را به نفع ایتالیا قطع می کرد و هر زمانی که بازیکن حریف در زمین قدم می گذاشت، برای او مشکل ایجاد می کرد. او در حمله حضور زیادی نداشت، اما بقیه ی بازیکنان برای انجام این وظیفه آماده بودند.

ریکاردو مونتولیوو - 6.5 - همه کاره: بخش زیادی از بازی هجومی او قربانی و در خدمت آرایش تیمی ایتالیا بود و بیشتر از حالت طبیعی اش نقشی تدافعی داشت. با این حال کاپیتان جدید میلان در این نقش نیز خوب عمل کرد.

کلودیو مارکیزیو - 5.5 - غایب: از آخرین باری که ما نمایشی خوب از مارکیزیو در پیراهن تیم ملی ایتالیا دیده ایم، زمان زیادی می گذرد و این مشخصاً پراندلی را گیج کرده است. در کنار هم تیمی اش جاکرینی قرار گرفت و در نقش بازیساز به کار گرفته شد اما هم تیمی یوونتوسی اش بود که درخشش بیشتری داشت. نتوانست تاثیر خاصی در میدان بگذارد.

امانوئله جاکرینی - 6.5 - تحسین برانگیز: پاس گل دوم ایتالیا برای برای بالوتلی ارسال کرد و هنگامی که پا یه توپ می شد خطرناک بود. در سطح خوبی کار کرد و هنگامی که در محوطه ی جریمه دیده می شد، تهدید برانگیز به نظر می آمد.

ماریو بالوتلی - 7 - اجتناب ناپذیر: بدون شک هنگامی که در شرایط روحی مناسبی قرار داشته باشد، بهترین امید ایتالیا برای پیروزی خواهد بود، «سوپر ماریو» بار دیگر قاطع عمل کرد. در جلوی خط میانی و در پست خودش به خوبی عمل کرد. یک کارت زرد احمقانه ی دیگر برای درآوردن پیراهنش دریافت کرد و پراندلی به همین خاطر به او تذکر داد، تنها ایرادی که پس از یک نمایش خوب می توان از او گرفت. حالا خاطره ی بازی مقابل جمهوری چک می تواند تیره و تار تر جلوه کند.

السیو چرچی - تعویض در دقیقه ی 67 - 5.5: اکثر اوقاتی که صاحب توپ می شد، ناموفق بود. اشتباهات زیادی را مرتکب شد.

آلبرتو جیلاردینو - تعویض در دقیقه ی 85: -

آلبرتو آکوئیلانی - تعویض در دقیقه ی 87: -

مربی - چرازه پراندلی - 7: تصمیمات تاکتیکی درستی را اتخاذ کرد و آزمون و خطای او موفق از آب در آمد، البته به غیر از استفاده از مارکیزیو به عنوان بازیساز. باید از دیدن چنین نمایشی پس از جدال های نا امید کننده مقابل جمهوری چک و هائیتی خشنود باشد.

forzaitalianfootball.com



#55
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
در اولین دیدار آتزوری در جام کنفدراسیون ها ، بازهم تفاوت هایی رو نسبت به سایر دیدارها شاهد بودیم . پراندلی از زمان حضورش با سیستم های مختلفی که در سری آ بازی میشه ، تیمش رو ارنج کرده و این قدرت تاکتیک پذیری پراندلی رو نشون میده ، 3-5-2 ، 4-3-3 ، 4-2-3-1 ، 4-3-1-2 از جمله ترکیب های مورد استفاده بوده ، اگه غیر قابل پیش بینی بودن و تاکتیک پذیر بودن آتزوری رو نقاط قوت تیم پراندلی بدونیم ، عدم ثبات در منطقه بازیکن ها و نداشتن ابزار مناسب در هر سیستم و هم چنین پایین آمدن راندمان تیمی بر اثر لاین آپ اولیه رو میشه نقاط ضعف بدونیم . جالب بنظر میرسه که پراندلی پس از چند سال حضور روی نیمکت هنوز در حال آزمون و خطا روی ترکیب تیم هست و جالب توجه تر یه جورایی چپوندن بازیکنان مورد علاقش در ترکیب های موجود هستش . خوب اگه به بازیکنان ایتالیا نگاه کنیم بوفون ، پیرلو و بالوتلی ستارگان واقعی آتزوری هستن و تنها دلیلی که واضح و مشخص کننده درخشش این سه نفر نسبت به سایرین هست ایجاد شدن ثبات در بازی شون هستش . بوفون همیشه شماره 1 تیم هست با وظایف همیشگی ، پیرلو در هر ترکیبی در قلب خط هافبک قرار داره و تیم رو رهبری میکنه و بالوتلی در هر سیستمی دو مهاجم یا تک مهاجم ، مرد ثابت خط حمله آتزوری هستش طوری که توپ ها بهش ختم میشه . اما در مورد سایر بازیکن ها : خط دفاعی که مرکزش رو بازیکنان یوونتوس تشکیل میدن از سیستم سه دفاع تبدیل به 4 دفاع شده و نظم و هماهنگی موجود در قلب خط دفاعی بهم خورده طوری که بر اثر اشتباه فردی بارزاگلی گل دریافت میکنیم در حالی که همیشه پشت سر بارزاگلی بونوچی آماده ایستاده و در صورت حضورش یه پنالتی الکی نمیدادیم . استفاده از کیه لینی در دفاع چپ اشباه هست و پراندلی از بین سه مدافع مرکزی در اختیارش حق دو انتخاب رو داره و در دفاع کناری از بازیکنان میلان استفاده میشه که هرچند بازیکنهای خوبی هستن اما عملکردشون در دیدارهای مختلف تلرانس زیادی داره ! . اما نقطه قدرت و قلب تپنده آتزوری یعنی خط هافبک تیم که یه روز با سه هافبک وارد زمین میشیم یه روز با 4 هافبک و روز دیگه با پنج هافبک که البته همه این ها اعداد و ارقام هستن اما این تغییرات مکرر و پیاپی هماهنگی بازیکن ها رو از بین میبره و باعث سر در گمی بازیکن ها میشه و در نتیجه بازدهی تیم پایین میاد . در مورد خط حمله هم ثبات بالوتلی باعث درخشش شده و از نظر من ماریو تو سیستم هایی با تک مهاجم عملکرد بهتری داره . + در بازیهای بعدی بازهم باید منتظر تغییر در ترکیب تیم باشیم ، با شواهد موجود پراندلی هنوز نتونسته در انتخاب ترکیب تیم با خودش به صلح برسه . در کل در کنار نقاط قوت ، رویه پیش گرفته شده از سوی پراندلی ، نقاط ضعف زیادی هم وجود داره مثلا مارکیزیو هیچ وقت نمیتونه یه Trequartista باشه :1:

#56
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
کیلینی : - در چنین رقابت های کوچکی ، پیروزی در دیدار اول بسیار مهم است . - مکزیک نیز یکی از رقیبان ما برای صعود به دور بعد است . - ما در برابر آن ها عالی بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم . - اکنون ، باید خود را برای بازی بعدی در برابر ژاپن آماده کنیم . - پیروزی در برابر ژاپن می تواند منجر به صعود ما به دور بعد ، قبل از دیدار با برزیل بشود . مارکیزیو : نتیجه 2-1 عادلانه نبود و ما باید با گل های بیشتری پیروز میدان می شدیم . ( :1: )

#57
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

اصلا این رو قبول ندارم!

- اولا اینکه صد در صد این ایتالیا خیلی با قهرمانی جام جهانی فاصله داره ولی یادمون نره پراندلی چه تیمی رو تحویل گرفته و با چه روند جالب و شگفت انگیزی داره نسل آتزوری رو تغییر میده. همونطور که تو پست قبلیم گفتم پراندلی یه رفرم و تغییر نسلی رو شروع کرده که به جرات کمتر مربی ای ریسک همچین کاری رو قبول میکرد اون هم تو فضای با فشار وحشتناک رسانه های ایتالیا که با یه باخت حکم اعدام مربی رو صادر میکنن. اما پراندلی شجاعت این رو داشت که از اسم خیلی ها عبور کنه و انقدر با سیاست عمل کرد که کمترین اعتراضی بهش صورت نگیره. مثالش اون مصاحبه قبل یورو بود که گفت درهای تیم ملی همچنان به روی امثال الکس و توتی باز هست اما مشخصا نمیخواست اونها رو دعوت کنه و اون مصاحبه و امثالش فقط سیاستی واسه کم کردن فشار روی تیم جوونش بود. این شجاعت رو فقط پراندلی میتونست داشته باشه، شجاعتی که حتی لیپی بزرگ هم قبل ج.ج 2010 ازش بی بهره بود (هرچند باید وقت محدود مارچلوی عزیز رو هم در نظر بگیریم)


- دوما به نظر من یکی از دلایل اصلی رسیدن آتزوری به فینال یورو شخصیت و کاریزمای فوق العاده پراندلی بود. درسته تو بازی فینال یه اشتباهاتی داشت و آتزوری همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و همیشه باید مدعی باشه ولی یادمون باشه هیچ کس از ایتالیای پوست انداخته توقع رسیدن به فینال رو هم حتی نداشت! شخصا اون کاراکتری که روی نیمکت، تو مصاحبه ها و اخبار تمرینها ازش برداشت کردم خیلی خیلی بالا بود و میتونست به تنهایی دلیل موفقیت یک تیم در تورنمنتی مثل یورو باشه. پراندلی دقیقا از اون کاریزما و کلاسی که "سرمربی آتزوری" باید داشته باشه، برخورداره و از این لحاظ به نظر من فدراسیون بهترین انتخاب رو داشت.

در کل به نظرم چزاره پراندلی هم اون روحیه قهرمانی مد نظر سپهر رو داره فقط نیاز به زمان داره تا پروسه ساخت یه آتزوری جدید رو به سرانجام برسونه و جدای از اون در حال حاضر انتخاب بهتری هم واسه آتزوری وجود نداره.

در مورد بند دوم و اشتباه بارتزالی هم تو پست قبلی توضیح دادم شاید خیلیها ندیده باشن:
روی صحنه پنالتی بارتزالی دقیقا به این خاطر اشتباه کرد که اولا کیلینی ازش فاصله داشت و اون خاصیت پوششی 3 دفاعه رو طبعا رعایت نکرده بود ثانیا اون مدافع سوم (بونوچی) کنارش نبود که کمکش کنه و مجبور شد اون حرکت من درآوردی رو انجاام بده که پنالتی داد آخرش! حتی جورجو هم توی چند صحنه دچار این مشکل شد! البته به نظرم بارتزالی قابلیت آداپته شدن با سیستم 4 دفاعه رو داره ولی اگه فصل بعد قراره 4 دفاعه بازی کنیم و از این 2-5-3 خسته کننده خلاص بشیم در کنار مزیت هایی که داره باید منتظر عواقب اینجوریش هم باشیم!

و فکر میکنم بعد اون دوره موقتی یورو که پراندلی تقریبا مجبور بود به سیستم 3 دفاعه رو بیاره، جام کنفدراسیونها بهترین فرصت برای دوباره آداپته کردن بازیکنا و خصوصا مدافعا با سیستم 4 نفره هست و حتی یووه هم میتونه از پیامدهای اون استفاده کنه


من به پراندلی احترام میگذارم و در توانایی هاش هیچ تردیدی ندارم ! مطمئنا معمار این آتزوری جدید خواهد بود و بنیان فکریش شاید تا سالها در استخوان بندی آتزوری بمونه حتی اگر یه نفر دیگه جاش و بگیره ! من بیشتر اون منتقل کردن روحیه و فهموندن توانایی های بازیکنان به خودشون بود اینکه خودشون و دست کم نگیرند ، یا اینکه بازی جوری برای بازیکنان آنالیز بکنه که نتیجه ای جز برد باعث رضایتشون نشه ! همینطور کاریزما پراندلی که من به شخصه تا حالا چیزی ازش ندیدم ، مصاحبه ای هم از شخص خاصی نخوندم که بتونه این و تایید بکنه !

ولی در مورد کونته در تمرینات این قشنگ مشخصه همینطور موقع بازی بالا و پایین پریدن هاش فریاد هاش ! تو سر بازیکن زدن هاش ! من کمتر دیدم کونته تو بازی نکته کلیدی به بازیکنان بگه ولی اینکه بارها سر بازیکن ها فریاد زده و بهشون عملکرد درست و فهمونده خیلی دیدم ! ولی در پراندلی ندیدم ! من ندیدم بازیکنی برای اشتباهش مورد غضب مربی قرار بگیره یا حداقل حرکتی از سوی مربی انجام بشه ! در هر صورت من احساس میکنم پراندلی برای قهرمانی یه چیزی در شخصیتش کمه ! آتزوری به یه چیزی الآن نیاز داره که شاید تو شخصیت پراندلی دیده نمیشه !

#58
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
پس از بررسی های فراوان ( :fp: :1: ) برام مشخص شد که بوفون اون توپی رو که به تیر برخورد کرد، لمس کرد. درست مثل اون توپی که تو بازی اول یورو 2012 جلوی اسپانیا از اینیستا گرفت و داور هم کرنر گرفت. منتها اونجا با دوربین سوپر اسلوموشن راحت میشد لمس توپ رو تشخیص داد، ولی اینجا نه.

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

در فریم چهارم دیگه کاملاً مشخصه :1:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی