پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و سوم سری آ- یوونتوس 1-0 میلان

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
142 پاسخ برای این موضوع

#141
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال

[img width=480 height=328]http://www.tarafdari.com/media/cache/news_main/uploads/news/8ba632a2b424006239a60634cc57cbbd94e35fe2.jpg[/img]

يك دست يـووه روي جـام

جدال پرافتخارترين هاي باشگاهي كالچو را يوونتوس برد تا تورين براي برگزاري جشن قهرماني سفيد و مشكي پوشان خود شمارش معكوس را آغاز كند. در جدال تيم هاي يوونتوس و ميلان در خانه بيانكونري، اين شاگردان آنتونيو كونته بودند كه با حداقل اختلاف ميهمان خود را با شكست به سمت خانه بدرقه كردند تا حاشيه امنيت خود را در صدر جدول دوباره 11 امتيازي كنند.
خطاي ماركو آمليا، سنگربان ميلان روي كوادوو آساموا در محوطه جريمه تيمش، براي بيانكونري پنالتي را به ارمغان آورد كه آرتورو ويدال، هافبك شيليايي يووه با گل كردن آن زمينه ساز پيروزي يك - صفر تيمش شد.
با اين پيروزي يوونتوس حال از 5 بازي باقيمانده خود تنها 4 امتياز مي خواهد تا قهرماني اش را مسجل كند. بالعكس ميلان با قبول شكست وضعيت خود در رده سوم جدول رده بندي و كسب آخرين سهميه ايتاليا در ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده را به خطر انداخت، چون فيورنتينا با پيروزي كه برابر تورينو كسب كرد خود را به يك امتيازي آبي و مشكي پوشان رساند.
آنتونيو كونته، مربي يوونتوس پس از بازي به اظهارنظر در خصوص عملكرد شاگردانش پرداخت. او با اشاره به خطاي پنالتي كه داور براي يوونتوس اعلام كرد گفت: «فكر نمي كنم هيچ شك و ترديدي در خصوص آن پنالتي وجود داشته باشد، پنالتي كه سرنوشت يك بازي متعادل را رقم زد. البته ما در اين بازي در دقايقي واقعا به دردسر افتاديم. ميلان در نيم فصل دوم سري A بدون شكست بود اما ما هم به پيشروي خود در بالاي جدول ادامه داديم. بايد به بازيكنانم به خاطر اين پيروزي كه برابر تيم بزرگي به دست آمد تبريك بگويم. ما به تساوي قانع نبوديم. كاملا مي دانستم كه به ميدان رفتن در حالي كه نمي دانيد به دنبال چه نتيجه اي هستيد، چه عواقبي در پي دارد. ناپولي مدتي است كه ما را تحت فشار قرار داده است و به همين خاطر مي خواستيم اين بازي را ببريم تا هر چه سريعتر دوباره اختلاف مان را با اين تيم افزايش دهيم. اين پيروزي، ششميم برد متوالي ما در سري A بود اما هنوز اسكودتو را نبرده ايم.»
كونته با اعتراف به اينكه مردانش براي برگزاري جشن قهرماني بي تابي مي كنند، ادامه داد: «بازيكنانم مدام از من مي پرسند كه چند تكه ديگر از اين پازل باقي مانده است. بايد بگويم كه اين برد ما را يك گام بزرگ ديگر به هدف مان نزديك كرد. ما مي خواهيم هرچه سريع تر تكليف قهرماني مان را مشخص كنيم تا بتوانيم در انتهاي فصلي سخت با خيالي آسوده استراحت كنيم. افراد زيادي به من به خاطر موفقيت يوونتوس تبريك گفته اند چون بردن اسكودتو آن هم براي دو سال متوالي كاري خارق العاده است و من از عملكرد تمام بازيكنانم راضي هستم.»
بازي بعدي يوونتوس در سري A در دربي شهر تورين برابر تورينو است. كونته در پاسخ به اين سوال كه فكر مي*كند تيمش در اين بازي مي تواند تكليف قهرماني خود را روشن كند يا خير، گفت: «هفته آينده بايد قهرمان شويم؟ اين را نمي دانم اما مي دانم كه برايم فرقي نمي كند كه كجا و برابر چه تيمي قهرمان شويم. مهم ترين چيز اين است كه اسكودتو را ببريم. مي دانيم كه دربي چه خطرهايي براي ما ممكن است داشته باشد اما با همان انگيزه هميشگي براي رسيدن به پيروزي پا به ميدان مسابقه مي گذاريم.»

ميلان تحت فشار نيست
روسونري با قبول شكست در خانه يوونتوس - نخستين شكست در سال 2013 - نتوانست اختلاف خود را با نزديك ترين تعقيب كننده اش، فيورنتينا كه به فاصله يك امتيازي شاگردان آلگري رسيده است، افزايش دهد. اين در حالي بود كه اين تيم از دو بازي قبلي خود هم تنها دو امتياز كسب كرده بود. با اين وجود، ماسيميليانو آلگري، مربي ميلاني ها به حمايت از شاگردانش پرداخت: «بازيكنان من بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. آنها به يوونتوس اجازه سوار شدن بر بازي را ندادند. درست است كه ما باختيم اما بايد آرامش خود را حفظ كنيم و از بازي هاي باقيمانده حداكثر امتياز را كسب كنيم. نگاه كردن به نتايج ساير بازي ها نبايد ما را تحت فشار قرار دهد، چون مي دانيم كه بايد حداكثر امتيازات را بگيريم.»
ميلان در جدال با يوونتوس روبينيو، استفان الشعراوي، جامپائولو پاتزيني و كوين پرينس بواتنگ را همزمان به ميدان فرستاد اما هيچ يك از آنها نتوانستند جان لوييجي بوفون، سنگربان يوونتوس را به دردسر بيندازند. آلگري در اين خصوص نيز گفت: «الشعراوي خوب بازي كرد مخصوصا در نيمه اول اما پس از آن يوونتوس فضاها را بست و اجازه نداد دروازه اش را به طور جدي تهديد كنيم. روبينيو هفته گذشته در بازي برابر ناپولي خوب كار كرد اما امشب او خودش را در سمت راست قرباني كرد. با توجه به اينكه مدت زيادي دور از ميادين بوده طبيعي است كه هنوز به فرم دلخواه خود نرسيده باشد.»
مربي سابق كالياري در انتها به تمجيد از عملكرد يوونتوس پرداخت: «يوونتوس بسيار خوب دفاع كرد اما ما هم در اين اواخر در موقعيت سازي در يك سوم دفاعي حريفان مشكلاتي داشتيم. بازي برابر يوونتوس هم يكي از همان بازي*ها بود كه باز در موقعيت سازي در يك سوم دفاعي حريف مشكل داشتيم. تصور مي كنم فصل آينده براي ما فصل متفاوتي باشد.»
آيا فصل آينده، آلگري باز هم روي نيمكت ميلان خواهد بود يا نه؟ او در پاسخ به اين سوال گفت: «ببينيم چه مي شود. الان نمي خواهم درباره اين موضوع حرفي بزنم. من هنوز با ميلان قرارداد دارم و از اينكه در اين تيم هستم خوشحالم.»

قهرماني پشت درهاي بسته
در جريان بازي يوونتوس و ميلان در تورين، هواداران بيانكونري چندين بار بازيكنان سياه پوست ميلان را هدف شعارهاي نژادپرستانه قرار دادند و به همين دليل احتمال دارد كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا تيم محبوب آنها را با جريمه نقدي و بازي پشت در هاي بسته بدون حضور تماشاگر مجازات كند. اين در حالي است كه يوونتوس پيش از اين هم چندين بار هشدارهايي مبني بر كنترل هوادارانش دريافت كرده بود. همچنين پيش از اين كانون هواداران دو آتشه يوونتوس در بيانه اي اعلام كرده بود كه با سردادن شعارهاي نژادپرستانه مخالف است. در صورتي كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا تصميم به مجازات يوونتوس بگيرد، اين تيم بازي خانگي بعدي خود برابر پالرمو را بايد بدون تماشاگر برگزار كند، بازي كه احتمالا يوونتوس در آن قهرماني اش را مسجل خواهد كرد.

#142
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
برد مقابل میلان رو با تاخیر فراوان تبریک میگم ، امیدوارم در دربی تورین جشن قهرمانی بگیریم

#143
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
راستی اینو یادم رفت بگم که املیا بیشتر به درد فوتبال امریکایی میخوره موقعی که حریف داره با توپ از زمین میره بیرون شیرجه بزنه روش :lol: :fp:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی