پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

آنتونیو کونته: چرا او یکی از مربیان برتر سری آ در سال های آتی خواهد بود؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1 پاسخ برای این موضوع

#1
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر


آنتونیو کونته: چرا او یکی از مربیان برتر سری آ در سال های آتی خواهد بود؟



زمانی که 2 سال پیش، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی یووه برگزیده شد،او در حال جدا شدن از جهان سری بی ایتالیا و بازگشت به خانه خود بود.
کونته 13 سال از دوران بازیگری خود را در یووه سپری کرده بود.او نیمه دوم دوران بازیگری خود را به عنوان کاپیتان بیانکونری سپری کرده و همچنین در جام جهانی 1994 و رقابت های یورو 2000 آتزوری را همراهی کرده بود.کونته در زمان حضورش در یووه در مجموع موفق به کسب 14 جام شد که در این زمینه تنها کاپیتان افسانه ای یووه،الکس دل پیه رو با 16 جام بالاتر از او قرار دارد.
جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه،پس از موفقیت های کونته در باری و سیه نا و بازگرداندن آن ها به جمع بزرگان سری آ، کونته را به عنوان جانشین لوئیجی دل نری پس از پایان فصل 11-2010 انتخاب کرد.مبنای انتخاب کونته هم کاملا روشن بود: سپردن سکان هدایت باشگاه به فردی از جنس یووه،آشنا به سبک یووه و آگاه بودن به ارزش های باشگاه.
کونته به واقع تمامی این خصوصیات را در خود داشت.او توانست اولین اسکودتو یووه را بعد از کالچوپولی به تورین بیاورد و نکته جالب تر این قضیه قهرمانی یووه در سری آ بدون تحمل حتی یک شکست بود.
در آغاز این فصل علی رغم محرومیت کونته از حضور در کنار یووه به دلیل عدم گزارش تخلف در تیم سیه نا در زمان حضورش در این تیم،یووه توانست رکورد شکست ناپذیری خود را تا رکورد 49 بازی ارتقا دهد.
بازگشت او به کنار زمین و هدایت مستقیم یووه در ادامه راه یووه را قدرتمند تر از گذشته کرد.حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا، برتری 9 امتیازی در سری آ نسبت به دیگر رقیبان در حالی که تنها 9 هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده نشان دهنده عملکرد فوق العاده کونته در تیم یوونتوس است.
این موفقیت ها باعث شد که نام کونته برای حضور در تیم های متمول و بزرگ اروپا شنیده شود.شایعات حضور او در چلسی و رئال و علاقه مندی های این دو باشگاه متمول و بزرگ اروپایی اتفاقاتی از این دست بود.
پیشنهادهای اینچنینی می تواند برای کونته وسوسه انگیز باشد اما ترک یووه توسط او حداقل در برای چند سال آینده بعید به نظر می رسد.دلایل این استدلال متعدد است:
دلیل اول: آندره ا آنیلی و جوزپه ماروتا توانسته اند یووه را بار دیگر به سطح اول اروپا بازگردانند و خرید بازیکنان تاپی نظیر آرتورو ویدال به یووه برای رسیدن به این جایگاه کمک شایانی کرده است. تیمی که با زحمت و تلاش کونته و بازیکنان در کنار مدیریت به این مرحله رسیده است ترک آن در مرحله باروری به نظر منطقی نیست.
دلیل دوم: خاطرات و افتخارات او با باشگاهش باید مدنظر قرار گیرد.کونته یک juve man است و بسیار بعید است به تیمی که او را در سطح اول ایتالیا مطرح کرد،پشت کند.
دلیل سوم تاریخچه عملکرد مربیان ایتالیایی در خارج از ایتالیاست.تاریخ همواره ثابت کرده مربیان موفق در فوتبال ایتالیا معمولا در خاک کشورهای بیگانه نتوانسته اند توفقیات زمان حضورشان در ایتالیا را بدست بیاورند.
کارلو انجلوتی مثالی عینی از مربیان موفق ایتالیاییست.کارلتویی که در زمان حضورش در میلان موفق به کسب 2 چمپیونز لیگ شد،پس از خروج از ایتالیا تنها موفق به کسب 1 عنوان قهرمانی در لیگ برتر به همراه چلسی شد که در نهایت هم حضورش در این تیم به اخراجش از استمفورد بریج در سال دوم هدایت این تیم منتهی شد.
شروع کار آنجلوتی در پاریس سن ژرمن تنها با یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ به پایان رسید.کارشناسان صدرنشینی و قهرمانی محتمل این فصل او را بی ارتباط به خرید ستاره های گران قیمت و اختلاف فاحش مهره های این تیم با دیگر رقیبان سنتی لوشامپیونا و مشکلات مالی رقبای آن ها مرتبط می دانند.
دوران حضور کاپلو در رئال مادرید هم چندان درخشان نبود. درست است که او در طی 2 بازه زمانی حضورش در رئال 2 عنوان قهرمانی لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد اما کسب نتایج ضعیف در اروپا و فوتبال دفاعی و بعضا خسته کننده تیم تحت هدایت او، سبب بروز اختلاف میان او و مدیریت رئال و متعاقب آن جدا شدن از این تیم پرافتخار اسپانیایی بود.
حضور او در تیم ملی انگلستان و عملکرد ضعیف در جام جهانی 2010 و سپس درگیری های او با اتحادیه فوتبال انگلستان بر سر بحث کاپیتانی 3 شیرها در حالی که تیمش از وضعیت مناسبی در راه صعود به یورو 2012 قرار داشت، این بار هم منجر به جدایی کاپلو از تیمی غیر ایتالیایی و ناکامی دیگر بود.
روبرتو مانچینی هم در من سیتی چندان کارنامه درخشانی به جا نگذاشته است.تنها یک FA CUP و یک عنوان قهرمانی لیگ برتر با خرج های میلیونی شیوخ اماراتی و عملکرد غیر قابل دفاع من سیتی طی 2 فصل حضور در اروپا،کارنامه مانچینی را کاملا خاکستری کرده است.
اگر کونته ایتالیا را ترک کند ممکن است نامش به این سیاهه اضافه شود.درست است که کونته توانایی تطبیق سریع با شرایط جدید را دارد اما برای مثال لالیگا سری آ نیست.آنجا فقط کسب نتایج خوب الزامی برای موفق نامیده شدن شما نمی باشد.مربی محبوب قلوب مدیران و هواداران فوتبال در اسپانیاست که توامان 2 پارامتر فوتبال تماشایی و کسب نتیجه را در تیم خود به ارمغان بیاورد.
علاوه بر این ها در اسپانیا و به خصوص در انگلستان مدیران تمایل بیشتری به جذب مربیان اتو کشیده دارند.پارامتری که به نظر در کونته حداقل یافت نشود.
حرکات کونته پس از پیروزی برابر بولونیا و عصبانیت استفانو پیولی از واکنش های او در برابر تماشاگران مثال هایی از این دست است.

تصویر


به نظر می رسد سری آ و یووه بهترین و مناسب ترین جا برای آنتونیو کونته باشد.با افتتاح استادیوم جدید بیانکونری، یووه از نظر اقتصادی نسبت به دیگر رقبا از شرایط بهتری برخوردار است و به نظر می رسد با حضور کونته در این تیم، آینده سری آ تحت سلطه یووه باشد.با لحاظ کردن تمامی این شرایط یووه در سال های آتی یکی از مدعیان و خطرهای احتمالی برای کسب چمپیونز لیگ خواهد بود


THE END


SAM LOPRESTI



#2
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال

تصویر


آنتونیو کونته: چرا او یکی از مربیان برتر سری آ در سال های آتی خواهد بود؟



جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه،پس از موفقیت های کونته در باری و سیه نا و بازگرداندن آن ها به جمع بزرگان سری آ، کونته را به عنوان جانشین لوئیجی دل نری پس از پایان فصل 11-2010 انتخاب کرد.

THE END


البته تا جایی که یادمه کنته رو ماروتا انتخاب نکرد.بعد از فصل سیاهی که لوئیجی دلنری (سرمربی که توسط ماروتا انتخاب شد) با یووه پشت سر گذاشت و ماروتا تا انتهای فصل ازش حمایت کرد و یووه حتی به لیگ اروپا هم نرسید، آندره آنیلی بسیار عصبانی بود و توی رسانه ها اعلام کرد سرمربی فصل بعد رو خودم انتخاب می کنم.و این انتخاب کسی نبود جز گلادیاتور سال های نه چندان دور یوونتوس کبیر





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی