پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی ام سری آ- اینترناتزیوناله 1-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
163 پاسخ برای این موضوع

#161
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
من بعد از بازی رفتم خوش گذرونی و تا الان خونه نیومده بودم و نتونستم پست بدم. در مورد بازی بگم که واقعا بازی خیلی عالی بود. :lol: یووه یه جوری بازی میکرد که انگار داره با یک تیم محلی بازی میکنه. :2qcmh45: همونطور که دوستان هم اشاره کردند یووه به دلیل بازی مهم پیش رو مقابل مایرن زیاد به آب و آتیش نزد و با یه بازی حساب شده نتیجه ای که میخواست رو گرفت. یه بازی منطقی که 3 امتیاز رو برامون به همراه داشت. واقعا باید به کونته و بازیکناش احسنت گفت ، ما خودمون خیلی اضظراب داشتیم که نکنه تو این بازی تیم خسته بشه و برای بازی بایرن به مشکل بخوریم ، از طرفی هم بازی دربی ایتالیانو بود و به هیچ وجه نمیشد شل گرفت و به اینتر راه داد تا بازی رو ببره. yes1 یووه تو کل بازی نبض بازی رو در دست داشت و واقعا اینتر رو له کرد. در مورد صحبت آقا نادر هم بگم که چرا میگید تیم از نظر تاکتیکی ضعیف بود؟ موقعیت و حساسیت این بازی و بازی پیش رو مقابل بایرن زمین تا آسمون با بازی رفت فرق میکرد و به دلیل اینکه یک سری از بازیکنان باید استراحت میکردند دست کونته رو تا حدودی بسته بود و به اجبار تاکتیک تیمی رو عوض کرد ، ما تو این بازی نباید به آب و آتیش میزدیم و فقط باید نتیجه گرا بازی میکردیم ، الان واقعا نباید از این تیم انتظار بازی زیبا داشت ، من شخصا همین بازی بدون ریسکی که 3 امتیاز رو برامون به همراه داشت رو خیلی پسندیدم و بسیار زیاد خوشحالم. :victory2: واقعا از دیدن این یوونتوس لذت بردم و به همتون تبریک میگم این برد شیرین رو ، به امید موفقیت مقابل بایرن... :rose:

#162
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
یکی نوشته بود اگه مسئولین نسبت به تکل کامباسو رسیدگی نکنن ، فصل بعد اینا گاز میگیرن بازیکنا رو :laugh3:

#163
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته در مورد خطای کامبیاسو گفته : من جلوی کامبیاسو و زانتی و ساموئل بازی کردم، سه بازی کنی که می دونم چه شخصیتی دارند و می دونم بازیکن های صادق و جوانمردی هستند (این اولین کارت قرمز کامبیاسو در 9 فصل بازیش در سری آ بود). من احترام زیادی برای این بازیکن ها قائلم. واکنش کامبیاسو به خاطر یه لحظه نا امیدی و عصبی شدن بود ولی نیت مصدوم کردن جووینکو رو نداشت، بعد از بازی هم به رختکن اومد، جویای حال جووینکو شد و به خاطر این اتفاق معذرت خواهی کرد.

#164
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
79.341 نفر در سن سیرو حضور داشتند .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی