پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نرم نرمک می رسد اینک بهار ... نوروز 92


  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
29 پاسخ برای این موضوع

#1
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال

هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

[img width=480 height=317]http://www.shiaupload.ir/images/50780487682204044201.jpg[/img]

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر
برترینش کن برایم این زمان و این زمین



خب نوروز 1392 هجری خورشیدی یا به عبارتی 3751 زرتشتی هم از راه رسید، سال 91 هم با همه خوبی ها و بدی ها و اتفاقات ریز و درشتش به پایان رسید و کم کم داره جای خودش رو به سال جدید میده، یعنی دقیقا در ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه روز چهارشنبه 30 اسفند رسما سال 92 جای سال 91 رو می گیره، امسال سال " مار" ه همین موجود خوشگلی که در زیر می بینین :1:

[img width=480 height=451]http://www.shiaupload.ir/images/35379247239100059542.jpg[/img]


در سالهایی که به نام این آقای مار نامگذاری شده اتفاقات جالبی افتاده که در زیر به مهمترین هاش یه نگاهی میندازیم:

Spoiler




اما یه توضیح کوچیک درباره نوروز بدم و اون این که جشن نوروز به طور رسمی در 4 اسفند 1388 برابر با 23 فوریه 2010 به عنوان روز جهانی عید نوروز با ریشه ایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به رسمیت شناخته شد و در تقویم سازمان ملل به عنوان عنوان جشنی که بیش از 3000 سال قدمت داره و امروزه بیش از 300 میلیون نفر اونو جشن می گیرن ثبت شد :rainbow:


[img width=480 height=355]http://www.shiaupload.ir/images/50544829250341429833.jpg[/img]


در ادامه تاپیک اگه مقدور شد توضیحاتی درباره نوروز و آیین ها و مسائل مربوط به این رویداد رو قرار میدم، اما بریم سراغ اصل مطلب و کار خودمون :

این تاپیک رو ساختم برای اینکه بچه ها هر حرف گفتنی درباره سالی که گذشت و سال جدیدی که داره از راه میرسه دارن اینجا بگن، این که سالی که گذشت براشون چطور بود و چه ترسیمی از سالی که پیش روئه دارن، از اتفاقات خوب و بد و کارهایی که در سال گذشته انجام دادن و اهدافی که تو این سال به دست اوردن و هدف هایی که بهشون نرسیدن و اهداف و برنامه هاشون برای سال جدید، از درد دل ها و حرفهای گفتنیشون از خاطرات و هر حرفی که مربوط به این دو سال یکی رو به اتمام و یکی رو به آغاز باشه، خلاصه این که راحت باشین هر چه میخواهد دل تنگتون بگین :rainbow:

یه خوبی که داره این تاپیک اینه که سال دیگه همین موقع میتونین برگردین و تاپیک رو دوباره بخونین و یادآوری بشه براتون که برای امسالتون چه برنامه ها و اهدافی داشتین و به چندتاشون تونستین برسین و به کدوماشون نتونستین برسین :rainbow:


آهان، راستی تا یادم نرفته، سال نوتون مبارک :wink2: @};-

#2
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
امسال من بد شروع شد اما ترجیح دادم اهمیت ندم و تو خودم بیخیالی سر کردم ، تقسیم بندی کردم سالی که گذشت رو

تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها
سال خوبی داشتم ، خیلی بیرون رفتم اینور و اونور ، تو جمع رفاقتی خودم خیلی جاها رفتم ، کوه ، مشهد ، پارک ، رستوران ، جشن تولد ، کافی شاپ ، سینما ، تئاتر ، استادیوم ، فوتسال و میتینگ و خوه دوستان و... ! خیلی جاها ! شاید میانگین هر 7 روز یه بار من یه همچین برنامه هایی داشتم . از این نظر خیلی متنوع تر بود نسبت به سالهای قبل و بیشتر خوش گذشت
سفری که با حسن و سعید رفتیم به مشهد شاید یکی از نقاط عطف من بود ، خوش گذشت ، هرچند سرد بود و البته بد موقع رفتیم ، محرم و روز تاسوعا اونجا بودیم.
جز مشهد فرصت نشد شهر دیگه ای برم
اما در زمینه آرامش و استراحت ، سال خیلی آروم و ملو ای داشتم ، تا اینکه خیل عظیم مهمان ها این اواخر رسید ! یعنی دقیقن این 4 ماه آخر که مطمئن تا 13 ام فروردین امسال هم طول خواهد کشید حداقل .
4 تا از خواهر برادرهام به همراه فرزندان و شوهر و زن شون اومدن ! حساب کردم حدود 17 مهمون ثابت این 4 ماه بدون وقفه خونه مون بودن بینابین اینها هم مهمون های دیگه ای اومدن برای دیدن اینها ! باور کنید مشکل روحی پیدا کردم ! سخته 4 ماه صدای جیغ و داد و بدوبدو و داد و بیداد یه سری بچه زیر 10 ساله و بعضن بالای 10 سال رو تحمل کنی ! شاید 1 یا دوماه بود میشد ، اما 4 ماه مداوم که داره تو ماه 5ام میره ! :np: از این نظر افتضاح بود آخر سال ام
از نظر چیزهای مورد علاقه ام در سال 91 ، در مورد موسیقی ، تقریبن چیزی بالاتر از حد انتظارم بود چیزهایی که شنیدم ! آلبوم های موسیقی داخلی خواننده های مورد علاقه ام منتشر شدن ،خارجی هم سعی کردم چیزهای جدید بشنوم در حد توان و داشتن امکانات . آهنگ های خوبی شنیدم ، البته بر طبق ذائقه ی خودم ، از نظر موسیقی سال خوبی بود برام
یوونتوس هم که تیم مورد علاقه ی ماست فوق العاده کار کرد و نکته ی تاریک ورزشی ، بد بودن پرسپولیس تو لیگ بود که البته درخشش تو جام خذفی تا حدی التیام بخشید این قضیه رو

اقتصاد و کار
امسال سعی کردم برا خودم هزینه کنم سر یه مسائلی ، البته شاید از نظر خیلی از شماها هزینه ی زیادی نباشه و به چشم نیاد ، اما من که درآمدم از جیب خودم هست و آینده ای برای خودم تصور کردم و باید پول جمع کنم ، هزینه ی زیادی میشه تقریبن ، حدود 350 تومن هزینه ی خرید گوشی جدید کردم ( که همین الان قیمت همین گوشی حداقل 480 تا 500 تومن باید باشه ) کارت الجزیره خریدم برای دیدن بازیها که به مشکل برخورد البته ، 265 تومن ! یه رسیور جدید برا خونه خریدم 270 تومن ، 410 هزار تومن هزینه ی 1 سال اینترنت دادم ، 1 میلیون تومن هزینه ی ارتقای کیس جدید ( ارتقاء که چه عرض کنم ، همه چیزش رو تغییر دادم ) . در حدود 100 تومنی هم هزینه ی Vea Pee'N برای خودم و سایرین کردم . خرید خورده ریزه هم خیلی زیاد بود زیاد بود .شاید 500-600 تومنی خرج خرید لباس ( خودتون فکر کنید یه کت تک حدود 95 تومن قیمتش شده الان تو باز تازه ارزونش ! ) چیزی در حدود 2.5 هم به این و اون قرض دادم ! خلاصه متاسفانه موفق نشدم پول زیادی جمع کنم امسال ، از نظر اقتثادی و کار سال خوبی بود ، اما خرج ها فوق العاده زیاد بود

درس و تحصیلات و دانش :
تکلیف درس و تخصیلات من که روشنه ، اما امسال میخواستم دوباره کلاس های زبان انگلیسی رو بعد از 5-6 سال شروع کنم ، از نظر بنیان و پایه فوق العاده ضعیف نیستم ، هی ، یه 4-5 تا کلمه ای رو بلدم سر هم کنم جمله بشه ، چندین بار دنبال این بودم که برم جهاد دانشگاهی ثبت نام کنم ( شنیدم جای معتبری هست ) اما هر بار دیر شد و مهلت ثبت نام تمام شد ، طرف ما هم آموزشگاه خوبی نیست متاسفانه ، من میخوام مجدد از پایه شروع کنم ، حتی اگه منو بشونن سر کلاس اینترچنج قرمز !
در هر صورت فکر میکنم موکول شد به اینور سال این قضیه و حتمن حتمن حتی اگه جهاد دانشگاهی نشد ، جای دیگه ای خودم رو میندازم ! زبان انگلیسی رو این زمان کسی بلد نباشه تقریبن لال هست !

سلامت و ورزش :
از نظر سلامتی ، امسال سال اسفناکی بود برام ، منی که تا 1-2 سال پیش شاید در کل سال یه بار مریض میشدم، امسال به صور میانگین هر 2 ماه 3 بار دکتر میرفتم به خاطر بیماری و بیشتر گلودرد ! قسمت اعظم این قضیه بر میگشت به سنگین شدن کار من ، یکی از همکاران شهریور امسال رفت و کاری که قرار بود 2.5 نفر انجامش بدن افتاد به عهده ی 1.5 نفر ! جور اون رو من کشیدم و سختی کار من بیشتر شد ! هم فشار روحی و هم جسمی ، دائم سرپا بودن و سر کله زدن به یه سری روان پریش . البته برادر من هم مدت ها همین بیماری منو داشت ! شاید ارثی باشه !
هزینه دارو و درمان و آمپول زیاد دادم این اواخر !
تا قبل از ماه رمضون به صورت مرتب هر هفته جمعه ها با بچه های فروم میرفتیم سالن ، ضمن اینکه گهگاهی هم میشد که کوهی چیزی میرفتیم ، بعدش از ماه رمضون اصلن ورزش نکردم ، جز پیاده روی روزنانه و یه جلسه فوتسال که اگه نمیرفتم سنگین تر بودم ! سه سوت به نفس نفس افتادم
قصد داشتم برم باشگاه بهم برنامه افزایش وزن بده یکم هیکلم رو سر و سامون بدم ، اونم نشد ، احتمالن میره برای بعد از عید



اما در کل ، سال 1391 برای من سال نسبتن خوب و البته پر فراز و نشیبی بود ، بخوام از 1 تا 10 نمره بدم از نظر رضایت ، بهش 7 میدم .

بی صبرانه منتظر سال جدید هستم ، هدف هایی دارم که دیگه باید امسال اونها رو عملی کنم ، اگه نشه شاید دیگه هیچوقت نشه !

در مورد زبان انگلیسی و باشگاه و جمع کردن پول و افزایش درآمد و البته بعضی کارهای سیکرت باید کارهایی رو انجام بدم نهایتن تا پایان فصل بهار.

میتونه سال 92 برای من سال سرنوشت سازی باشه که احتمالش رو میدم اوایلش سختی هاش بیشتر از اینی که الان هست بشه

#3
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
خب اینم یه سری سوال که در کنار سایر حرفهاتون بهشون جواب بدین: 1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 ) 2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟ 3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟ 4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟ 5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟ 6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟ 7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟ 8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال 9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟ 10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟ 11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟ 12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:

#4
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
استارت اول رو بصیر زد و من ادامه میدم تا بقیه هم بگن

اول در مورد اولین پست این تاپیک و بعد جواب دادن به سوال ها . طبق روال بصیر منم از چند جنبه ادامه میدم

تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها
خوب تفریح خاصی نداشتم و میشه از جشن قهرمانی یوونتوس و همین میتینگ جدید اسم برد . کلا زیاد اهل مسافرت نیستم و اگه هم هستم واقعا فرصتش رو ندارم . اکثر جمعه ها و تعطیلی های امسال رو خونه موندم و بیرون نرفتم . بر خلاف سالهای قبل که روزهای تعطیل هم مغازه بودم . مورد علاقه هام هر روز کمتر از گذشته شده و علاقه خاصی به چیزی ندارم حتی گوش کردن به موسیقی هم خیلی به ندرت شده .

اقتصاد و کار
خوب امسال با کمک خانواده تو مغازه دیگه ای هم شریک شدم و 2 مغازه دارم و از هر کدوم 50 درصد شریکم . اوضاع اقتصادی اگه خوب باشه سرعت پیشرفتم بالا میره ولی فعلا که شرایط اصلا خوب نیست . گاهی پول اینترنت هم چند ماهی عقب میفتاد و خیلی وقتها از وسایلی که لازم هم داشتم اجتناب کردم و نخریدم .

درس تحصیلات دانش
تکلیف درس و دانش من که سال 90 مشخص شد و امسال سعی کردم برای ارشد بنویسم ولی شهریه اونقدر بالا بود که کلا منصرف بشم برای ادامه تحصیل مگه سالهای بعدی کمی اوضاع بهتر بشه و پول اضافه ای داشته باشم برای ادامه تحصیل . هر چند که خیلی مفید نمیدونم .


سلامت و ورزش
امسال نتونستم مثل سال 90 حضور مداوم تو ورزش داشته باشم و دقیقا 4 ماه از سال رو به کل از دست دادم . امیدوارم از سال جدید دوباره بتونم اون رغبت قبلی رو به ورزش داشته باشم .

در کل سال 91 سال خوبی بود . یک سال فراموش نشدنی که تا آخر عمر هم این سال رو فراموش نمی کنم . دلیلش هم مشخصه دیگه :1: البته بخوام هم نمیتونم فراموشش کنم :1: نمره من از 10 بازم میتونم به این سالی که گذشت 10 بدم .
اصلا هم منتظر سال جدید نیستم چون اصلا هیچ فرقی برام نداره .

1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

همینطور که پارسال هم نوشتم و امروز خوندمشون هر سال داره برام بهتر از سال قبل میشه . پارسال گفته بودم که میخوام تکلیفم رو با زندگیم مشخص کنم و منظورم ازدواج بود که خوب هر چند میتونست تو 6 ماهه اول سال این اتفاق بیفته ولی به دلایلی کمی با تاخیر انجام شد که در هر صورت سال خوبیه

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاق همین زندگی مشترک بود که چند سال بود بدجور درگیرش بودم. اتفاق بد هم که از مغازم دزدی شد .

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بهترین اتفاق که میتونه همین قهرمانی بدون شکست + رسیدن تا این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان
بدترینش هم بدون شک باخت بعد از 49 بازی تو ورزشگاه خانگی مقابل اینتر

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

اگه اتفاق خاصی نیفته تا ساعت نزدیکای 2 مغازه هستم و بعد که میام خونه و مدتی بعد تحویل سال رو داریم در کنار پدر و مادرم
خیلی دوست دارم سر سفره قرآن بخونم .

5_ واسه تعطیلات چه برنامه هایی دارین؟

اگه برنامه ها درست بشه یک سری میام تهران . اگه هم نه که تمام تعطیلات رو خونه میمونم و مغازه

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

عیدی که نمیگیرم مگه از پدر و مادرم که همون رو هم باید بدم به 2 تا پسر 2 تا داداشم . نظر خاصی هم در مورد عیدی ندارم

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

شیرین ترین خاطره که همون جشن یوونتوسی ها بود و البته این میتینگ . خاطره تلخی از فروم ندارم

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

اون پست رضا تو تاپیک مارکیزیو که نقش مارکیزیو رو نشون میداد فوق العاده بود . کاربر سال رو هم مهدی پالیزوان میدونم

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

به اوضاع نابسامان اقتصادی

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

خوب تو این سال مهمترین و اولین برنامه ای که دارم اینه که بتونم تا آخر سال برم سر خونه و زندگی خودم هر چند واقعا مشکله چون هنوز قدم خاصی برداشته نشده برای این موضوع . برنامه بعدیم هم اینه که بتونم قرض های مغازه رو کلا جمع کنم و کلا دیگه نقد خرید کنم که تو این اوضاع بازار این مورد هم خیلی مشکله چون از اون طرف برای رفتن سر زندگی خودم برداشتم بالا میره

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

اول از همه منتظر تغییر در د و * ل ت هستم که شاید تغییری تو این روند انجام بشه .
از نظر فوتبالی هم قهرمانی تو لیگ قهرمانان و سری آ و همینطور مدعی بودن 3 گانه برای فصل آینده

12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:

ازدواج اصلا خوب نیست :1:

#5
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
خب میریم که داشته باشیم.... :1:


تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها

امسال که جایی سفر نرفتم..کلا آدمیم که زیاد اهل مسافرت نیستم..خونه،هات چاکلت ،اینترنت و TV رو با رفتن به ریودوژانیرو هم عوض نمی کنم... :1:
تفریحمون هم فقط فروم بود...
آرامش یه کم داشتم... :1:
استراحت تا دلتون بخواد،وزنمم به همین خاطر رفت بالا...

اقتصاد و کار

ما فعلا بیکاریم و در حال ارتزاق از جیب پدر هستیم و این بحث به ما ارتباطی نداره :1:...باید از پدرم اینو پرسید که سال 91 از نظر اقتصاد و کار براش چجوری بود... :1:

درس تحصیلات دانش

تقریبا درسم امسال تموم شد و فقط مونده دفاع پایانی ارشدم رو انجام بدم که ایشال.. اونم تو سال 92 انجام میدم...

سلامت و ورزش

نیمه اول سال رو که اصلا ورزش نکردم و چربیمون زد بالا...نیمه دوم سال دارم ورزش می کنم،امیدوارم سال بعد هم حسش باشه و ادامه ش بدیم...

1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

برای من معمولی بود..اتفاق چندان عجیب و فوق العاده ای تو زندگیم رخ نداد...خوب نبود،هر چند بد هم نبود...

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاق برای من همون راحت شدن از رخ به رخ شدن با اساتید دانشگاه و حضور تو کلاس های بعضا خسته کننده شون بود... :1:
بدترین اتفاق هم هر چی فکر می کنم چیری به ذهنم نمیرسه...شاید مرگ چاوز... :1:

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بهترین اتفاق که مشخصه،قهرمانی تیم محبوبمون تو سری آ، اونم از نوع بدون شکستش...
بدترین اتفاق یوونتوسیم،رانده شدن محترمانه الکس از خونه ش بود... :Facepalm:
بحث محرومیت کونته و سم پاشی هایی بود که از سوی رسانه ها علیه یووه شد هم ناراحت کننده بود...

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

موقع تحویل سال همیشه خونه بودم...امسال هم بعید میدونم اتفاق خاصی بیفته...
موقع تحوبل سال هم کار خاصی انجام نمیدم.. :1:

5_ واسه تعطیلات چه برنامه هایی دارین؟

احتمالا خواهرم و دومادمون عید مهمون ما هستن و ما هم به عنوان خدمتگزار احتمالا باید در معیتشون باشیم... :1:

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

کلا چیز خوبیه :1:...من کلا عیدی میگیریم..خوبیش اینه هر چقدر سنمون میره بالا کمیت عیدیمون پایین میاد ولی کیفیتش خدا رو شکر میره بالا...

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

خاطره تلخ که ندارم...
خاطره شیرین هم شبی بود که کالیاری رو بردیم و قهرمان شدیم،فروم از شدت هجوم کاربرا و تعداد پست ها در شرف منفجر شدن بود...شب خاطر انگیزی بود.... :cry2:

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

موردی یادم نیست،ولی پست هایی که مهدی پالیزوان و بنیامین تو فروم دادن رو خیلی دوست داشتم و از خوندن پست هاشون لذت بردم....
کاربر سال هم به نظر من مهدی پالیزوان بود...

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

گرانی

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

درسم رو به طور کامل تموم کنم و سرنوشت سربازیم رو هم مشخص کنم..اینا اهداف اصلیمه...

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

+ در وهله اول امیدوارم وضع زندگی مردم بهتر بشه و دیگه شاهد مشکلات اقتصادی شدید برای هم وطنانمون نباشیم...
+ از نظر فوتبالی هم این حرفی که میخوام بزنم شاید خیلی خوشبینانه باشه ولی آرزو دارم خرداد ماه کاپ چمپیونز لیگ در دست کاپیتان جی جی باشه،چیزی که لایقشه
و قبل از اینکه دستکش ها رو آویزون کنه باید بهش برسه...

12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:

سال 92،سال تغییرات وسیع در وضعیت معیشت مردم و بالا رفتن سطح رفاه در جامعه

#6
Shaktak-Juve

Shaktak-Juve

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4770 ارسال
خب ؛ عیدتون پیشاپیش مبارک همه ی دوستان بیانکونری خودم ؛ درحالیکه هر روز بیشتر درگیر زندگی می شم و بیشتر دلم براتون تنگ می شه ، اما واقعا فراموش کردن بروبچه های این فوروم برام غیرممکنه!!! دوستون دارم و عید همه تون رو محکم!!! تبریک می گم...



1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )
بنوعی می شه 91 رو یکی از بهترین سالهای عمرم شمرد ، اساسا عالی بود ، شاید فقط بتونم سال 89 رو بهتر از 91 بدونم!

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟
بهترینش که همش بهترین بود ، بیخیال!!! :2qcmh45: بدترینش اما فوت خدابیامرز شوهرخالم بود که خیلی خیلی هم دوستش داشتم... :sick:

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟
سوال کردن داره؟ قهرمانی تو سری آ ، حذف کردن چلسی از سی ال ، صدرنشینی بلامنازع تو سری آ و بدترینش هم که بدون شک رفتن اسطوره ی بزرگمون از یووه بود ، آقا این سوالو واقعا کی پرسید ، جوابش تابلوئه... :Juveflag:

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟
پیش خونوادمم ، خونمون ، ما قاعدتا سال جدید رو دور هم شروع می کنیم ، اونم با چایی ، چون کل خونوادمون چایی خوریم!!! واقعا چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد ، چرا ، چرا ، عیدی هم می گیریم!!!

5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟
یه عالمه کار عقب افتاده دارم که باید تو تعطیلات بهش برسم ، اگه اینترنت خونه مون وصل بشه می مونم خونه ، اگه نه از 5م میرم سر کار که از اونجا کارمو بکنم!!! :help:

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟
میدیم ، می گیریم ، بدن می گیریم ، منتهاش اونایی که بهشون عیدی می دیم خیلی خاصن ، کمن ، ولی مجبوریم دیگه... :P:

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟
هی هی هی ، نگو دلم خونه ، خاطره از فوروم تو ذهن من نیس ، چون اصن امسال نبودم!!! :alone: ولی شیرین ترین اتفاق جشن قهرمانی مون بود ، که کاملا یهویی حدود چن ساعت قبل جشن فهمیدم!!!

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال
پست سال؟ سوال سختی ، بیخیال...
کاربر سال : اتومیک انت!!! همین 7-8 باری که امسال اومدم تو فوروم همین کاربر بدجوری چشمم رو گرفت...

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟
یه بچه گربه ی ملوس!!! :bighug:

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟
فقط بتونم آخر سال تو یه تاپیک مث این بنویسم ، 92 بهتر از 91 بود!!! :onesmiley2:

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟
امیدوارم که سال خوبی باشه ، من از بچگیم عاشق عدد 23 بودم :3: و تو این سال یواش یواش دارم به 23 سالگی م می رسم ، پس خیلی بهش امیدوارم!

12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین [img alt=:nish:]http://bianconeri.ir/Smileys/default2/nish.gif[/img]
من سال 92 خیلی میام فوروم ، قول می دم!!!!!! :fts:

#7
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )
برا من ساله خوبی بود خداییش .دیگه فکرم در مورد ورزش رو کنار گذاشتم و چسبیدم دوباره به درس.واسه منی که 14.15 سال فقط ورزش کردم خیلی خیلی سخت بود.
2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟
بهترین اتفاق همین شروع کردنه دوباره درس خوندنم بود که واقعا خوشحالم ازش .
بدترین هم تصادفه داداشم و عمل کردنه سخت اون بود و کمتر از یه هفته بعدش بابام هم از شدته شوکی که بهش وارد شد به خاطره داداشم اونم قلبشو مجبور شد عمل کنه .

یکی دیگه از بدی ها هم تهمتایی بود که یه سری از دوستا بهم زدن که خیلی واسم سخت بود .یه سری از دوستا که همه چی واسشون گذاشتم اما جوابش رو به بدترین شکل دادن.البته همشون رسوا شدن.
3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟
بهترین این بود که ایتالیا اینطوری بود توو یورو .فوق العاده بودن . و یکی دیگش دیددیم دلپیرو هنوز جوونه و دیدیم داره توو جایی که جاش نیس داره چه گلایی میزنه
:cry2:
بدترین هم مربی شدنه آقای کونته به اصطلاح محترم بود و تمدید نکردن قرارداد با الکس یووه بود .
4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟
تا دو دقه قبل از تحویل سال پا پی سی هستم
:1: بعدشم میرم پیشه پدر مادر میشینم و اون لحظاته ضایع رو میگذرونم :laughing:
5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟
فرار از گچساران.شنیدم شدیدا مهمان می خواد بیاد
:20:
6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟
نظری ندارم نه چیزی بهمون میدن نه میگیریم دیگه
:65:
7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟
تلخترین آشنا شدن با یه همشهری بود که واقعا تلخ بود . دهنمونو آسفالت کرد خدایی
:fts:
بهترین که همش خووب بود خدایی .
8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال
تمامه پست هایه 327 فوق العاده هستن . بهترین کاربر هم احسان مرادی و همین آقای 327 که متاسفانه اسمشونو نمیدونم
:fp:
9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟
ساله پیشرفت و اقتداره من
:rainbow:
10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟
بالاخره نیت کردم برم دانشگاه و بزرگترین آرزوم اینه از این شهر واسه همیشه بریم.
yes1
11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟
چقد سوال میپرسی خدایی
:76:
12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین
صحبته خاصی ندارم .عیده همه ی دوستانه گلمم مبارک
:derp:

#8
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها

امسال از این نظر اصلا سال خوبی نبود برای من و تنها سرگرمی من دیدن سریال و بازی های فوتبال بود و از بقیه جهات افتضاح بود

اقتصاد و کار

سعی کردم تا جایی که میتونستم کار کنم و از این نظر از خودم راضی نبودم چون به نظرم میتونستم بیشتر فعالیت داشته باشم ولی خب متاسفانه بعضی چیزا باعث شد که زیاد تو کارم موفق نباشم

درس و تحصیلات و دانش :

امسال خدارو شکر دوره کارشناسی رو تموم کردم و ارشد هم قبول شدم و از نظر درسی میشه گفت سال موفقی بود برام چون باز هم طی این 4 سال اخیرهیچ درسی رو نیفتادم و همرو پاس کردم

سلامت و ورزش

واقعا ورزش رو دوس دارم ولی اصلا سال ورزشی رو نداشتم و از این بابت واقعا برای خودم متاسفم ولی سال بعد امیدوارم جبران کنم



1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )
سالی که میشه گفت 95 درصدش افتضاح بود و فقط 5 درصدش رو به خوب یا بد بودنش شک دارم ولی خب خدارو شکر که هنوز زنده ام و سالمم و نفس میکشم و از این بابت از خدا ممنونم.
2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟
متاسفانه به چند دلیل نمیتونم بدترین و بهترین اتفاق امسال رو بگم...
3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟
جشن قهرمانی یوونتوس بهترین بود و بدترین هم رفتار خودم نسبت به دل پیرو بعد از رفتنش از یوونتوس در پایان جام حذفی که باعث شدم دوستان زیادی از دستم ناراحت بشن
4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟
خونه هستم و مثل همیشه با خانوادم. sms بازی میکنم بعد از تحویل سال و منتظر شام شب عید میمونم چون همیشه مزه ی دیگه ای داره خوردنش
5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟
امسال فعلا برنامه ی خاصی ندارم ولی سعی میکنم تا جایی که میتونم بیرون از خونه باشم ، البته امیدوارم خداهم کمک بکنه هرکسی که بیرون از خونشه و تو مسافرته سال خوب و بدون حادثه ای رو داشته باشه
6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟
راستش اصلا نظری در این مورد ندارم
7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟
شیرین ترینش جشن قهرمانی یوونتوس بود که با هم تو فروم همه ترکیدیم تاز خوشحالی و بدترینش رو هم باز میگم رفتار خودم نسبت به دل پیرو بعد از رفتنش از یوونتوس
8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال
انتخاب بهترین پست واقعا مشکله ولی من پست HeIlIG DaVidS رو انتخاب میکنم که همین چند وقت پیش در مورد تاریخچه ی دل پیرو تو فروم زده بود که واقعا استقبال بی نظیری از این پست شد و کاربر سال رو هم با اجازه ی کل دوستان به juve's fan میدم چون واقعا زحمات زیادی برای فروم کشید و واقعا دوستان دیگری هم بودن مثل سهیل و بصیر و مسعود و ... که میتونستن این عنوان رو هم بگیرن
9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟
به یک روباه تشبه میکنم چون واقعا سال روباه مانندی بود برای من با توجه به اتفاقاتی که تو زندگی شخصی و زندگی اجتماعی من و همه ی مردم ایران رخ داده بود
10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟
کارم رو ادامه بدم و همینطور تلاش بکنم تمامی تفکراست منفی رو از خودم دور کنم ، من تازه خدارو پیدا کردم و میخواسم ازش کمک بخوام که منو بابت همه ی اشتباهات گذشته هم ببخشه تا بتونم با فکر باز و راحتری هدفهایی چون موفق بودن تو درس و کار رو بدست بیارم
11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟
راستش سال جدید کلا من سعی میکنم از هر نظر و جنبه ی جدید باشم البته این تصور منه و شاید در واقعیت شکست هایی دوباره بخورم ولی خب تمام سعیم رو میکنم همه جهات زندگیمو درست بکنم
12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:
کریس رونالدو به یوونتوس پیوست

#9
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
واقعاً دارم برای تموم شدن سال 91 لحظه ها رو میشمارم :np: چقدر،چقدر،چقدر این سال بد و رقت انگیز گذشت برای من. :np:

اول سال که شروع شد یهو مواد 2200 ـی شد 3500 :np: چقدر بازار خراب شد.بعد یواش یواش اومدیم جلو،بیماری مادرم عود کرد و طی چند مرحله عمل جراحی انجام داد.بعد اومدیم جلوتر تو برج 5 و 6 یه مقدار اصطکاک داشتم با عَموم.اومدیم رسیدیم به برج 6 اوج گرونی بود تو کار ما.تو همین حین و بین تا برج 8 نزدیک 26 میلیون از کف دادم،ماشینی رو که با هزار ذوق و شوق خریده بودم مجبور شدم بفروشم،تو برج 9 باز 19 میلیون از دست دادم و دستم خالی تر شد.خلاصه این که به شدت از نظر مالی تحلیل رفتم.از نظر درسی هم به خاطر همین مشکلات مالی کلی عقب افتادم و جا موندم.
از نظر تفریح و گشت و گذار که صفر!!! فقط برج 3 یه شیراز رفتیم با بهمن که خوش گذشت.

کلا با این که فکر نمیکنم سال 92 هم حرفی برای گفتن داشته باشه و چیزی برام فرق بکنه ولی دوست دارم هر چه زودتر از شر این 365 روز کابوس وار رها بشم و برم سال جدید.

1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )
افتضاح،افتضاح،افتضاح...مزخرف

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟
بهترینی وجود نداشت ولی بدترین تا دلتون بخواد.چند مرحله بیماری مادرم.فروش ماشینم،پولهایی که از دست دادم و الخ...

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟
بهترین 13 می 2013
بدترین 13 می 2013 :cry2:

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

موقع تحویل سال شاید هنوز سرِ کار باشم :np: پیش خودم :1: کار خاصی انجام نمیدم ولی لحظه ی تحویل سال همیشه برام خوشایند بوده...شاید هم تو فروم باشم :1:

5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟

برنامه ی خیلی خاصی ندارم ولی احتمالاً یه مسافرت پیش رو دارم،همین

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

تلخترینش بی شک لحظه ای بود که دیدم محمد برداشته یوزرش رو پاک کرده :np: و بهترین لحظه هم سر بازی با کالیاری بود :rose:

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

هیچی! میخواستم لذت اسپم دادن رو بچشم که با سؤال شما دو قبضه شد :rolleye:

Spoiler

این پست بی نظیر بود :lol: :lol: :lol: یک ساعت داشتم میخندیدم...کاربر سال هم مهدی بود.

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

هزار چم چالوس :np: از نظر سختی مسیر :hanghead:

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

اصولا با توجه به وضعیت فعلی مملکتمون برنامه ریزی و هدف گذاری کاملاً یه امر بیهوده و بی مصرف هست.اصلاً نمیشه برنامه ریزی معنی نمیده...

تمام تلاشم رو میکنم که عقب موندگی های پولیم رو برطرف کنم و به جایی که پارسال این موقع داشتم برگردم.همین.

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

خودم رو سپردم دست سرنوشت :np:

12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین

جووینکو آقای گل سری آ

#10
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
از اونجایی که فردا عازم سفر هستم گفتم قبل رفتن بیام و اینجا پست بدم و برم و امیدوارم سال جدید یکی از بهترین سالهای زندگی همتون باشه و جشن قهرمانی اروپا رو با یوونتوس ببینیم :گل:




1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

سال نسبتا خوبی بود.وارد شدن تو کار از یک طرف و کسب درآمد از طرف دیگه از مهمترین و بهترین اتفاقاتش بود و اینکه تو زندگی به یک ثباتی رسیدم برام ارزشمند بود.به لحاظ تفریحی هم برام خوب بود و از مسافرت های مجردی بگیر و گشت و گذار هم دیگه تهش بود

:1:


2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترینش شاید بشه گفت پیدا کردن همسفر زندگی و بدترینش هم ازدواج چندتن از بهترین دوستانم و تنها شدن من مرد مجرد
:cry2:


3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بهترینش مسلما قهرمانی و در ادامش برگشتن شخصیت اصیل یوونتوس نزد بقیه تیمها

بدترینش هم اشکهای اون روز الکس در بایز آخر فصل که همراهش من هم داشتم اشک میریختم
:smile:


4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟
امسال بر خلاف سال های پیش که پیش پدر بزرگ و مادربزرگم و بقیه فامیل بودم با خانوادم عازم سفر هستیم و در اصفهان هستیم
:sad1: .هیچی وای میستم و صدای تیک تیک ساعت رو که ثانیه شماری میکنه میشنوم و اون آهنگ معروف که با فلوت میزنند رو گوش میکنم و کیف میکنم و بعدش هم روبوسی با افراد خانواده :wink2:


5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟

میخوام امسال که آخرین سال مجردیم هست حسابی بترکونم.قراره اول برویم اصفهان و بعد چند روز برویم شیراز و جدم کوروش کبیر رو ببینم و پیشش یک دل سیر زیرآب مملکت بزنم
:fp: و بعدش عازم رامسر هستیم و نهایتا شهر خودمون قائمشهر.
از خورد و خوراک هم یک 7-9 باری اکبرجوجه میزنم و میخوام بدجور غذا بخورم :nish:



6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

رسم قشنگیه.
@};-

قبلا بخاطر اینکه انقدر مشکلات اقتصادی نبود و به پول همون سالها که برای خودش باارزش بود این رسم خیلی شایعتر بود.اما الان ها انگار مردم اگه عیدی بدند سرماه باید برند قرض کنند و متاسفانه باعث شده این سنت یکجوری کمرنگ بشه.چند ساله دیگه عیدی نمیگیرم و اگه چی بشه که بابام یک پولی بهم بده وگرنه نمیگیرم.منتها به تنها خواهرزاده ام عیدی میدم :hug:


7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

خدا رو شکر تو این ساتل اخیر یووه روزهای خوبی رو برا هممون رقم زده و باعث شده خیلی کم بحثی یا دلخوری پیش بیاد.من خاطره بدی به یاد ندارم.

خاطره شیرین بی شک شب قهرمانی بود و بازی با کالیاری که فوروم فوران میکرد از پست های پرانرژی و کوتاه و از خوندن احساسات بچه ها لذت میبردم.
@};-



8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

زیباترین پستی که امسال خوندم پست سینا بود درباره خداحافظی الکس به نام " بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود".عالی .فوق العاده و پر از احساس و ذکر تمامی خاطرات 19 ساله الکس ......
این پست تو فوتیران هم ارسال شد و نزدیک به 200 کاربر ازش تشکر کردند

من امسال مهدی پالیزوان و محمد مرحبا رو فوق العاده دیدم در فوروم و جفتشون به نظرم بهترین کاربرهای امسال بودند برام و نمیتونم یکی رو از بینشون انتخاب کنم
:thankyou:



9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟
قحطی و خشکسالی


10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

ابتدا سر و سامان گرفتن در کار و در مرحله بعد تشکیل خانواده
:rainbow:


11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

با اینکه همیشه آدم پر انرژی بودم و امیدواری به همه میدم باید بگم سالی بمراتب سخت تر از امسال خواهیم داشت و وضعیت اقتصادی و بازار کار هم سخت تر میشه تا جایی که همین الانش اکثر شرکت های دولتی بخشنامشون برا جذب نیرو حداقل فوق لیسانس هست.
از بعد 30 یا 30 هم شاید یک جنبش رنگی دیگر رو هم شاهد باشیم.کلا امیدواری برا سال بعد کمی که چه عرض کنم بیش از اندازه اغراق آمیز هست
:smile:



12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین

اون عکسی که احمدی *نژاد مادر هوگو چاوز رو بوسید فتوشاپ بود
:fp:


#11
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

از خیلی نظر ها افتضاح بود ! آدم خرافاتی نیستم ولی بودن یک شخص کنارم و قاطی شدن انرژی منفی اون با انرژی منفی من برام فاجعه به بار اورد خوشحالم که میونه راه نمیدونم چه اتفاقی افتاد ولی هر اتفاقی افتاد به سود من تموم شد ! در این سال اصلا خوب نبودم حداقل از خودم راضی نیستم.

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاق برای همه یوونتوسی ها در این سال ، قهرمانی یوونتوس پس از 6 سال بود ! بدترین برای من فوت مادر بزرگم و خداحافظی الکس با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس.

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بازم بهترین قهرمانی یوونتوس در سری آ و بازگشت قهرمانانه یوونتوس در اروپا ! بدترین هم خداحافظی الکس و باخت های یوونتوس در ایتالیا !

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

طبیعتا پیش خونواده هستم ! در این لحظه فقط گوش میدم تا این مراسم تموم بشه ! لحظات بعدش هم رسما دید و بازدید های عید شروع میشه.

5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟

خوندن درسهام ! باتوجه به انتخابات پیش رو ! دانشگاه ها این ترم داره یک ماه زودتر تموم میشه از اونطرف من هم 2 3 هفته پس از شروع ترم رفتم ، باید خودم و برسونم ! این ترم اگر جَستم که جَستم مگر نه موندم ! باید تلاش کنم.

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

عیدی که اگر بِدن که خوشحال میشیم اگر هم نَدن که ما انتظار نداریم ولی باتوحه به اوضاع برهوت اقتصادی جامعه امثال عدی درستی بهمون نمیرسه یا شایدم کم برسه به قول شاهین "چندش از 100 تومنی عیدی عمو" ! قطعا عیدی دریافت میکنم ! درآمدم در حدی نیست که عیدی بدم ! :1:

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

خداحافظی الکس و پس از اون جر و بحث های مستمر اعضای فروم و مدیران سر این قضیه با هم و بوجود اومدن دو دستگی در فروم ! شیرین ترین هم خوندن پست های زیبا پس از قهرمانی یوونتوس و بعدش هم خوندن پست ها پس از صعود یوونتوس از گروه در لیگ قهرمانان !

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

پست زیاد خوندم یادم نمیاد بهترین پست کدوم بوده ! کاربر خوب زیاد داشتیم ! محمد قومی ، فرهاد ، محمد مرحبا ، مهدی خان ، خودت (احسان) :1:

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

برهوت محض.

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

خیلی وقته منتظر یک اتفاقی هستم که بیفته ولی تا الآن نیفتاده امیدوارم در آغاز سال 92 خبرهای خوبی بشنوم ! برنامه ای ندارم جز درس خوندن و پاس کردن واحد ها و رو به جلو حرکت کردن ! اگر اینجوری پیش بره اگر در بدترین اوضاع زندگی هم باشم ولی نسبت به ادامه زندگی امیدوار ترم ولی اگر برعکس باشه شاید برای چندین ماه از نظر فکری برم تو کما تا وقتی که اوضاع اونجوری که میخوام بشه.

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

آدم خرافاتی نیستم ولی همیشه به اولین بارها و آخرین بارها خیلی دقت میکنم ! اینکه اولین باری که فلان کردم و فلان اتفاق افتاد اوضاع چه جوری بود یا آخرین بار که فلان جا بودم آخرش چی شد ! سال 90 برای من اولش فوق العاده بود آخرشم با مشقت زیاد فکر کنم خوب تموم شد ، اگر بگیم یک سال در میون در دهه 90 سال ها برای من خوب بوده ! سال 92 هم باید سال من باشه !

امیدوار به پاس کردن هر 20 واحد این ترم ! امیدوار به ارتقاع PC ! امیدوار به ارتقاع Mobile ! امیدوار به سفر یک ماهه به بلاد کفر !

12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:

من هیچوقت چایخونه نرفتم ! :Facepalm:


#12
wildfire

wildfire

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1297 ارسال
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟

از اونجایی که اتفاقِ خوبی رخ نداد و فقط چند اتفاق بد پیش اومد میشه گفت سالِ خوبی نبود
2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاق احتمالا تو بهمن ماه رقم خورد!تو اون ماه وقتی ریز نمره ِ ی ترم بهمن ماهم رو گرفتم فهمیدم فقط یک درس افتادم!
بدترین هم کنار رفتنِ همیشه گیِ من از تکواندو بود
3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بهترین موفق بودنِ الکس در تیمِ جدیدِش
بدترین هم رفتن الکس از یووه
4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟

کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟ در کنارِ خانواده جلوی تلویزیون منتظرِ تحویلِ سال بعد هم تبریک گفتن و لحظهِ شیرینِ عیدی گرفتن :1:
5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟

از 1 فروردین به مدت 20 روز سرِ کار هستم!فقط از 7 تا 10 فروردین ی سفر به محمود اباد خواهم داشت,از الان میدونم خیلی قراره خوش بگذره
6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

رسمِ خوبیه ولی الان دیگه فقط دیده مالی داره تا سنت!گرچه امسالِ مثلِ من خوشحال میشن چون فقط عیدی میگیرن :1:
7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

شیرین ترینشون همه ی سفر هایی که رفتم هست
تلخ هم نداشتم
8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

پستِ خاصی مدِ نظرم نیست بهترین کاربر هم مهدی پالیزوان
9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

احتمالا پر درامد ترین سالِ زندگیم خواهد بود
10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

اگه زیاد درس نیفتم باید 92 تحصیلم تموم بشه,هدفمم اینه که تمومش کنم
11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

از نظرِ اقتصادی احتمالا خوب خواهد بود
از نظرِ ورزشی دیگه برام اهمیتی نداره
از نظرِ تفریحات هم کلا چیزهای خوبی رو توش میبینم :1:
12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :

دوست دارم برگردم به دورانِ سربازی :Facepalm:

همتون سلامت و موفق باشید
عید ِ همتون هم پیشاپیش مبارک :smile:


#13
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
1امسال سال بسيار مزخرفي واسم بود...... 2-بهترين اتفاق مشروط نشدنم تو درس و بدترين فوت رفيقم 3-بدترين اتفاق يوونتوسي رفتن الكس و بهترين اومدن تو 8 تيم اروپا 4-موقع تحويل سال ياد ارزوهام مي افتم ونا اميد ميشم تو خونم پيش ننه بابا 5-واسه تعطيلات احتمالا با بروبچ دريا ميريم 5 روز عخش و حال :1: 6-چيزي نداريم كه عيدي بديم ولي پدر و مادرم به ما عيدي نميدن منم سريع ميرم پيش مادربزرگم عيدي ميده :1: 7-شيرين ترين اشنا شدن با بچه ها تلخ ترين نرفتن به ميتينگ 8-نظري ندارم ولي پست هاي طنز رو تو فروم از همه بيشتر دوس دارم بهترين كاربر اقا احسانه 9-گند 10-هر چه پيش ايدخوش ايد 11-گروني بيشتر 12-ديگه نميخوام دوس دختر داشته باشم :beg:

#14
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 ) امسال از لحاظ وقت پر کردن واسه م افتضاح بود . از همون روزای اول سال این بیکاری من شروع شد و همچنان هم ادامه داره . روزایی که حتی دانشگاه نمی رفتم از بی حوصلگی و به کل ورزش رو هم گذاشتم کنار . فعلا که این فروم بیشترین وقتم رو پر می کنه , تا ببینیم بعذا چی قراره بشه ! 2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟ آنچنان اتفاق خاصی امسال واسه من نیفتاد همه ش روزای تکراری بود . همون ای آدمک کوکی صبح شد که بیدار شی , مثل همه ی عمرت تکرار شی و تکرار شی ! اتفاقای خوبمم این بود که همه ی واحدام رو بدون اینکه خونده باشم پاس کردم . توی این مورد دارم جفت 6 میارم فعلا . 3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟ بهترین اتفاق یوونتوسی قهرمانی و برد مقابل کالیاری بود . اسکودتو برای من اون روز بود ! البته کلا از بازی یووه لذت بردم امسال . مخصوصا اون دفاع خوبی که آخرای فصل قبل یووه می کرد . دیدنش خیلی لذت بخش بود . شب بازی رفت با سلتیک هم از اون لحظات خوش امسال من بود . اما بدترین اتفاق و لحظات تلخ بعذ از بازی با اینتر بود واسه من و همینطور افتضاحی که فان مارویک به یار آورد . یورو ارزش خیلی خیلی بالایی تو زندگی کن داره و اینطور از دست دادنش سخت بود واسه م . اسمی از رفتن الکس نیاوردم چون فکرش هم رنج آوره . شاید بگم تلخ ترین اتفاق و لحظات عمرم بود . خیلی بد بود اون روز , خیلی . 4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟ کلا که هیچوقت اون موقع کار خاصی انجام نمیدم . یا مثل روال عادی زندگیم تو اینترنتم و آهنگ گوش میدم , یا پس بازی می کنم . نمیدونم ! البته وقتایی که 4 و 5 صبح می شد که خواب بودم طبیعتا ! تفاوتی نداره برام . امسال هم مثل همیشه فرومم حتما . 5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟ برنامه که چه عرض کنم , همین الآن تو اتوبوسم و دارم میرم یه یه هفته ای واسه خودم باشم . فرصت خوبی بود چون فیفا دی شد و تیمای باشگاهی محبوبم بازی نداشتن . مقصد هم اگه برسم تو خونه م باز , فقط میخوام یه محیطی عوض کرده باشم . بعذ هم که برگردم خونه م و در خدمت سپهر واسه لیگ فانتزی . 6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟ عیدی جمع میشه , میدن هر چند که توقعی نیست . سال به سال از عیدی دهنده ها کم میشه اما رقم همچنان بالا میره . امسال هم احتمال میدم کلا قطع شه ! 7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟ خیلی حرفا زده شد روزای رفتن الکس , شنیدنش خیلی آزار دهنده بود . حداقل واسه مایی که معنی وفاداری رو خیلی خوب میدونیم . هنوز از اون آدما دل چرکینم و حرفاشون کلمه به کلمه تو ذهنم هست , حتی اگه تو برخورد خوب باشم و به رو نیارم . شیرین ترین خاطره هم اون شبی بود که همه قرمز بودن . شب قشنگی بود خیلی . 8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال پست سال اون پست بصیر که همون شب تو پارازیت داد . محشر بود , الآن نمیتونم نقل قول بگیرم . کاربر برتر هم خب خیلی ها بودن اما بودن آدم شناخته شده ای توی دنیای مجازی مثل سعید واسه من غنیمتیه . 9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟ واسه من همه ش خواب زمستانی بود , حتی مردادش . 10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟ همه چی و سپردم به گرفتن مدرک که احتمالا بهمن ماه بگیرم . بعد از اون گزینه های محدودی دارم که با انتخاب هر کدوم ممکنه راه زندگیم به کل عوض شه . فعلا که زندگی می کنیم که زندگی کرده باشیم ! 11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟ میتونه یه سال فوق العاده برای تیم های محبوبم باشه . مخصوصا اینکه یووه میتونه چمپیونز لیگ رو هم برای اولین بار به چشم من نشون یده . 12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish: ماروتا سبم دی یانگ رو خرید !!!

#15
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1604 ارسال
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

امسال یک سال سینوسی با فرکانسی متناسب رو به بالا را سپری کردم، خنده دار ترین نکتش این بود که همیشه تاریخ می زدم 92، نمی دونم چرا؟؟

سال را با برنامه و هدف آغاز کردم و با توجه به اینکه ترم 8 بودم و می دونستم که با 6 واحد تابستون فارغ التحصیل میشم شروع کردم برای ارشد خوندن، حضورم هم توی فروم کاملا کم رنگ شده بود. تا اینکه یکی از استاتید لطف کردن و گفتند که هر کاری کنی این ترم 8 بیشتر بهت نمیدم، دلیلش، بخاطر اینکه می دوسنت 4 سال هست با یکی از دوستام همیشه با هم هستیم و سر کلاس ها و .... و گفت باید یکی از شما ها بیفته و اون من بودم. تابستان هم یک دوره مربوط به رشتم رفتم که مدتی ادامه هم دادم ولی به دلیل نبود کار و در نتیجه نبود انگیزه رها شد. بعد هم ترم مهر یکی از درس ها را معرفی به استاد گرفتم و بقیه را رفتم و پروژه را هم ساخت برداشتم و تحویل دادیم رفت.
طنز امسال هم برای بنده سریال friends بود که خیلی باحال بود و در کنارش چیزهای جالبی ازشون یاد گرفتم.
برای تافل هم می خوندم که بعد از 1 ماه بخاطر مریضی های مادربزرگم و بعد از ازدواج خواهرم نشد ادامه بدم.
همین.
امسال خیلی تنبل تر از سالهای قبل بودم و اصلا پیشرفت هایی که مد نظرم بود را نتونستم کامل کنم، که این یک گام به سوی عقب برای من محسوب میشه.


2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاق این بود که خواهرم به سرزمین استکبار رفت و داره شرایط را برای حضور بنده در اون سرزمین آماده میکنه.
بدترین هم سست شدن اراده بنده بود که موفق نشدن هیچ کدوم از برنامه هام را تمام کنم. و این خیلی ناراحت کننده و افتضاح بود. یک مورد دیگه هم افزایش سربازی از 18 ماه به 21 ماه هست که این هم خیلی خبر بدی بود.


3_بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

قهرمانی یوونتوس بعد از مدت ها و نتایج خوبی که در لیگ قهرمانان گرفت بهترین ها بود.
خداحافظی همیشه سخت بود، مخصوصا کسی که 19 سال در یک تیم بوده، خداحافظی الکس و رفتنش به یک تیم دیگه برای فوتبال بازی کردن .
ولی همچنان تلخ ترین اتفاق یوونتوسیم خداحافظی پاول دوست داشتنی بود. هنوز که هنوزه فیلمش را که می بینم اشک توی چشمام جمع میشه.


4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

موقع تحویل سال در کنار خانواده هستم.
تقریبا از دو روز مونده به سال تحویل تا روز سوم و چهارم سال نو اهداف سال جدیدم را مشخص می کنم و مقطع زمانی هر کدوم را مشخص می کنم.

5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟
امسال هم به دلیل کنکور داداشم و نبود خواهرم مسافرت نمیریم. دو سه فصل آخر سریال friends را می بینم و چند تا فیلم دیگه.

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

عیدی که از پدر و مادر و مادربزرگام فقط می گیرم. عیدی هم به هیچکس نمیدم. عیدی رسم جالبی هست که بنده با مبالغ زیاد بسیار مخالم ولی به جز پدرم که هر چقدر بیشتر بده خوشحال میشم. چون فعلا بی کاریم و باید بریم سربازی.


7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

تلخ ترینش شب قهرمانی یوونتوس بود که هر چه قدر تلاش کردم بیام تو سایت تنونستم بیام. ولی بعد فهمیدم بعد از مدتی سایت رفته رو هوا.

شیرین ترین را متاسفانه الان حضور ذهن ندارم. ( یاد شاید هم اصلا ندارم).


8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

انتخاب برترین پست که خیلی سخت هست ولی بعضی از دوستان که برای همه هم مشخص هست پست هایی با بار فنی خوبی میزارن که جا داره از همشون تشکر کنم( از همین تریبون هم به پدر و مادرم سلام می کنم).

ولی توی کاربران به نظرم juve's fan بهترین و فعالترین کابر فروم بوده.




9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

سال 91 برای من سالی بود که مجبور شدم روی بعضی زا عقاید فردیم پا بزارم که از این لحاظ برام خیلی گرون تمام شد. و با توجه به اتفاقاتی که در جامعه و فرهنگ مردم افتاد، سال مرگ شرافت نام گذاری می کنم. سال بدی بود و من هم متاسفانه بد شدم.

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

برنامه های ناقص پارسالم را کامل کنم که مهمترین کارها هستند و تکلیف سربازیم را هم مشخص کنم. واقعا سربازی مزخرف ترین اتفاق زندگی یک پسر ایرانی هست. و استفاده کمتر از اینترنت برای مصارف سرگرمی.

11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

سالها با هم فرقی نداند این ما هستیم که تفاوت ها را در سالها ایجاد میکنیم، من هم آروزو دارم که سال جدید از لحاظ اقتصادی سال خیلی خیلی بهتری باشه، واقعا روز به روز زندگی ها داره سخت تر میشه. مهمتر از همه امیدوارم که از لحاظ فرهنگی خیلی پیشرفت داشته باشیم. به طور کلی Imagine all the people .....



12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:

ووچینیچ مهاجم خوبی هست. :1:


سال نو خورشیدی را هم به همه دوستان تبریک می گم و آروزی بهترین ها را برای همه دوستان دارم.

#16
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

سال 1391
مث بعضی از رفقا تقسیم بندی میکنم سالمو، آخرشم که اختصاص داره به سوالای داش احسان گل
درسی
از لحاظ درس و دانشگاه سال واقعا خوبی بود. ترم بهار این سال همه اساتیدمون در یک حرکت هماهنگ برای درسا پروژه تعریف کردن، نه پروژه ای که ترجمه باشه یا چه میدونم، پاورپوینت درست کردن. پروژه برنامه نویسی با متلب. پیرمون دراومد دیگه. اینجا مکانیکی داریم یا نه؟ اگر آره حرفمو میفهمه که واسه درس ارتعاشات کد متلب نوشتن چه پیری از آدم درمیاره. حالا ارتعاشاتو بخاطر استاد خوبش میشه زیر سبیلی رد کرد ولی یه درس مزخرفی داشتیم که پروژه ش طراحی شبکه آبرسانی یک شهر فرضی بود. تا حالا تو عمرم سر برنامه نویسی اینقدر حرص نخورده بودم که سر این پروژه خوردم. خیرندیده ها تا 15 20 تیر مارو کشوندن دانشگاه، جوری شده بود که دم در دیگه کارت نمیدیدن، همه بچه هامونو شناخته بودن. این آخریا برامون طلب صبرم میکردن! فارغ از این قضیه، بالاخره تونستم معدل کلمو به اون چیزی که مطلوبم بود برسونم.
ورزشی

بالاخره تصمیم مبنی بر رفتن به باشگاه در تابستان این سال عملی شد. از وقتی وارد دانشگاه شدم سستی (یاهرچیزی که اسمشو میذارید!) عجیبی گریبانمو گرفت. یادم میاد اولین باری که بعد از دانشگاه رفتنم فوتبال بازی کردم، اولین استارتی که زدم نفسم بند اومد. اونم منی که قبلش تو مدرسه بازی ای نبود طول زمینو زیر 10 بار برم و برگردم. اونجا بود که خیلی از خودم بدم اومد. به فکرم زد با داداشم بریم باشگاه، تا عملی شدن این فکر چند سال فاصله بود که بالاخره پام به باشگاه باز شد. الانم هیچ رقمه نمیخوام کوتاه بیام و ولش کنم. اینقدر حال میده تو سربالایی با رفیقات کل بندازی![/b]
اقتصادی

یه خرده کارایی از اول سال شروع کرده بودم به انجامشون، ولی از مردادماه بود که بطور جدی چسبیدم به یکیشون و خدارو شکر جوابم گرفتم. یکی از رفقای دوران راهنماییم سبب خیر شد و دست مارو گرفت. خدا خیرش بده. اولاش سخت بود، اما رفته رفته عادت کردم به این کار و الان حاضرم خونه نیام ولی سرکارم باشم. یکی از عوامل مهم دلبستگی به کار درامدشه. خداروشکر، از این نظرم این کار بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم واسم اومد داشته. اینقدری بوده که شاخ بشم و فکر زن گرفتن به سرم بزنه! :1: یه جایی خونده بودم کار واسه پسر هیچ چی نداشته باشه، یه چیز خیلی مهمو وارد زندگیش میکنه، چیزی که لازمه زندگی موفق یک پسر تو زندگی آیندش بعنوان یک مرده: مسئولیت پذیری. الان که رفقامو میبینم چقدر راحت از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنن و بدون هیچ نگرانی ای میگن به من چه، فعلا که روزگار داره میگذره، معنی این حرفو متوجه میشم. البته اگر نبود اون رفیق بامرام، بنده هم الان مث خیلی از جوونای جویای کار، بیکار بودم. از این نظر میتونم بگم که سال 91 سال خوش شانسی من بوده!
دوستان
امسال با چند نفر از دوستام رابطم خیلی بهتر شد. دوستایی که واقعا دوست بودن و عیبامو میزدن تو صورتم. دوست خوب کسیه که عیباتو بهت بگه، وگرنه خوبیاتو که همه میبینن. اگر این جنبه مثبتو درنظر نگیرم، از لحاظ دوستان و رفقا سال 91 سال خوبی نبود. از پاییز که یکی از بهترین رفقامو از دست دادم. میگن دوست تو زندگیت زیاده، ولی همه شون میان و میرن. اونایی که میمونن رفیقاتن، اونا خیلی کمن. تو این دنیا 5 6 تا رفیق بیشتر ندارم حالام از نامردی روزگار یکی از بهترین رفقامو از دست دادم. نه اینکه فوت کرده باشه، غیبش زده :cry2: از اول سال بهم میگفت یه حرکتی زده دستی دستی خودشو انداخته تو هچل، منم جدی نمیگرفتم ولی از اوایل پاییز که گوشیش یا دردسترس نبود یا خاموش بود، فهمیدم که ای داد بیداد، رفیقم از دستم رفت. :cry2: رفیق که چه عرض کنم مث یه برادر بود برام. از این بگذریم یکی دیگه از این رفقای نازنین یه حرکتی زد که نزدیک بود زندگی جفتمون -ازهمه لحاظ- بره رو هوا. خدارو شکر تا الان که به خیر گذشته و خطرش تا حد زیادی رفع شده ولی نه بطور کامل. تا مشخص شدن کامل نتیجه ش باید تا تابستون 92 صبر کنم. دعا کنید که به خیر و خوشی بگذره بره پی کارش.
اما سوالای آقا احسان
1.سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )
در کل خوب بود. سالی بود خداروشکر سرشار از موفقیت. اگر تأثیرات دو تا رفیقمو ازش حذف کنم سال واقعا خوبی بود ولی خب همش که نمیشه برد باشه. بعضی وقتام باید ببازی. فقط امیدوارم باختم سنگین نباشه.
2.بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟
بهترین: 1. سرکار رفتنم 2. صحبت کردن با دختر موردعلاقم بعد از قریب به 3 سال! :1: :hc:
بدترین: 1. ناپدید شدن رفیقم :cry2: :cry2: 2. حادثه ناگواری که برای یکی از اساتید مورد علاقم اتفاق افتاد
3.بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟
بهترین: بوفون بازی با لچه اشتباه عجیبی کرد. باید بعد از اون اشتباه قهرمان میشدیم تا کسی فردا پس فردا این اشتباه جی جی دوست داشتنی رو دستاویز مسخره کردن قرار نده. پس بدون شک بهترین اتفاق قهرمانی بود.
بدترین: پذیرفتن این حقیقت که دیگه تو زمین نباید دنبال شماره 10 گشت...
4.موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟
هرجا که خونواده باشن. تو لحظه تحویل سال یاد کسایی میفتم که واقعا برام زحمت کشیدن، که اگر اونا نبودن من این بهارو این شکلی نمیدیدم و براشون آرزوی موفقیت میکنم هرجایی که هستن. بعد از سال تحویلم هیچی! واقعا حس انجام هیچ کاری رو ندارم.
5.واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟
کار که تعطیله. یه ذره به درسام برسم، بعدشم جستجوی رفیق از دست رفته... یعنی میشه دوباره ببینمش؟
6.عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟
نظرم مساعده! همچنان عیدی بگیر هستم، ندنم اونقدر پررو هستم که تو جمع بگم عیدی ما چی شد؟!! :1: هنوز اونقدر آدم حسابمون نمیکنن که رسمی عیدی بگیرن ولی غیر رسمی چرا. تقریبا نصف عیدیایی که میگیرم تو جیب من نمیره! خرج هله هوله های اساتید میشه!
7.تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟
متأسفانه علی رغم میل باطنیم زیاد نمیتونم تو فروم فعالیت کنم. تو این مدتیم که سر میزدم خاطره تلخی نداشتم، ولی یه خاطره شیرین دارم. اونم اینکه تو تاپیک هنر هفتم قرار گذاشتیم یه فیلمو دور همی ببینیم. خوندن نظرات بچه ها واقعا لذت بخش بود. همینطور روزی که فهمیدم فروم قسمتی هم مخصوص فیلم و هنر داره واقعا خوشحال شدم.
8.یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال
به همون دلیل عدم فعالیت مستمر تو فروم انتخابم نمیتونه دقیق باشه، ولی اکثر پستا پستای واقعا خوبین. نشون میدن که آدم پری پشت این نوشته هاست. کاربر سال رو هم آقا مهدی انتخاب میکنم. همون مهدی که فایل خلاصه بازیای یووه رو زحمتشو میکشه. واقعا کاری رو انجام میده که از عهده و حوصله من خارجه، برا همین کارش قابل احترامه.
9.اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟
به یک کیک خامه ای خوشمزه که وسط راه توت فرنگیای روش افتادن
10.برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟
کلا برنامه ریزی تو این اوضاع که به یه جوک بامزه شبیهه ولی تو این سال یه سری مسائل رو برای خودم حتمن حتمن باید حل کنم.
11.نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟
از جنبه شخصی فکر میکنم حدود 70 درصد شکل زندگی آینده م تو این سال مشخص بشه. از جنبه اجتماعی فکر میکنم سال بسیار حساسی درانتظار کشورمونه.
12.یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:
امسال هفتم میشیم. :1: :1: :))
در آخر هم سال خوشی رو برای همه تون آرزو میکنم. امیدوارم تو سال جدید به تعداد شعاع های دایره اتفاقای خوب در انتظارتون باشه... @};-



#17
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها

هم تفریح داشتم هم دورهمی هم وقت کافی برای استراحت هم ارامش :1: سرگرمی های مورد علاقه هم به راه بود :1: :65:
از سفر به مشهد با بصیر و سعید و دیدن نیلوفر برای اولین بار که خیلی بهمون خوش گذشت . کلی فروشگاه و رستوران و اینا رو گشتیم و بچه ها هم تعلیم رانندگی داشتن که بصیر نزدیک بود بکشتمون :1: تا دورهمی های دیگه تو تهران چه با بچه های مدرسه ایتالیایی که تفریحاتمون فرق داشت با بچه های فروم :65: :1: میتینگ ها و ....
کلا سالی بود خوب به خودم رسیدم . حتی این سفر اخری با امیر به انزلی با این که کاری بود ولی باز خوش گذشت.

این روزای اخر سال هم بهترین دوست سوپرایزم کرد از ایتالیا برگشت یه 3 -4 روزی با هم بودیم :1:


اقتصاد و کار [/b]

:Facepalm: سوال بعدی لطفا

درس تحصیلات دانش

خوب بود هم زبان ایتالیایی کلی پیشرفت کرد و هم بعد عمری ثبت نام کردم دیپلمم رو بگیرم :1:


سلامت و ورزش

:Facepalm: کلا ما یه دورهمی فوتبالی با بچه ها داشتیم که اونم از شروع ماه رمضون به لطف بچه های مسلمون کنسل شد :1: سال شناخت و اشنایی با عنواع توتون های مرغوب و سیگار برگ های امریکایی لاتین و مصرف مشروبات الکی بود بیشتر تا سلامت و ورزش :1:

1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

این همه بالا حرف زدم تازه امدی میگی سال 91 چطر بود ؟ :1: خوب بود اگه بخوام بهش نمره بدم نمره 9 میدم اون یک نمره هم به خاطر اشتباهات و کم گذاشتن برای خودم :1:

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین اتفاقات که همین پیشرفت های درسیم بود و بدترین هم نداشتم

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

قهرمانی یووه و رفتن اله

4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

خونه پیش خانواده ، چیکار کنم پا شم وسط سفره برقصم ؟ :1:

5_ واسه تعطیلات چه برنامه هایی دارین؟

معلوم نیست هرچی رفقا بخوان :1:

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

:poker: برو بچه از سنت خجالت بکش عیدی چیه :1:

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

تلخ ترین که ممد زد یوزرش رو سرویس کرد و تاریخ ول شد و کارها خوابید بهترین هم ورود کاربرای خوب

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

پستی یادم نیست ولی اکثر پست های اون شب تو پارازیت خیلی قشنگ بودن :lol:

9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

یک صفحه ای از کتاب زندگی.

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

باید درس رو تا اونجایی که نیازمه تموم کنم برم سربازی :1:


11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

:1: در این سال از جنبه های مختلف پیشرفت خواهم داشت

[b]12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین :nish:


دلار امده پایین ارزونی شده مردم شادن خونه ها پر از صفاست ایران با امریکا دوست شده اسرائیل دیگه غده سرطانی نیست و ...


#18
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
# خلاصه کردن یک سال در چند خط شاید کار سختی باشد، لااقل برای من که خیلی سخته.
اگه بخوام میتونم در یک جمله خلاصه اش کنم مثلن بگم سال خوبی نبود یا اینکه مثلن دوستش نداشتم تا 4 ماه آخرش .
اما خب این هم مثل این می مونه که وقتی یکی از شما می پرسه چطوری؟ میگی مرسی ...
در صورتی که مرسی جواب چطوری نیست و این را هم شمای گوینده می دونی و هم طرف مقابل و اینجاست که طرف مقابل خیلی ساده و صمیمی از کنار مرسی می گذره. ما هم بگذریم :wink2:

راضی نمی شه گفت اما آنچه که اتفاق افتاده است را به نحوی پذیرفته ام. سوختم و ساختم صبر کردم نتیجه اش رو هرچند کم اذیت نشدم اما دیدم .
91 رو دوست نداشتم . از روز اول از همون ثانیه اول حس خوشایندی نداشتم بهش ...

[img width=480 height=241]http://www.shiaupload.ir/images/56414386546892236742.jpg[/img]

از آخر بخوام شروع کنم باید بگم این روزهای پایانی بسیار خوب سپری شد. فکر و خیال کمتر بود.
91 برام از آذر ماه شروع شد ...
اینکه تونستم عزیزترین دوستام رو ( حسن ، بصیر و سعید ) رو ببینم انرژی و اعتماد به نفس مضاعفی از بودن باهاشون بگیرم :happy:
این شاید یک آغاز خوب بود برام ، در ادامه تو آذر ماه رفتم سرکار ، یه کار نیمه دولتی با حقوق و بیمه و ...
جو کاملا دوستانه بود همه همکارام محیط شاد و خوبی رو داشتن و این باعث شد با انرژی تر باشم
و اشتیاق پیدا کنم با همه سختی هاش ، حمایت هایی که همکارام ازم می کردن و می کنن و ...

اولین حقوقم رو گرفتم ، اولین پاداش و عیدی کاری حتی ... ( اینکه برای کاری که انجام می دی پول به دست بیاری خیلی لذت بخشه :1: )
بعد هم قبولیم تو ارشد معماری برام پیش اومد و تشویق اطرافیانم به ادامه دادن و جلو رفتن ...

آشنایی با آدمهای جدید ، گسترده شدن دیدم به دنیا و آدمهاش و گسترده شدن روابطم و دوستهای جدید تو دانشگاه و کار بیشتر همه اینها
جز اتفاقات خوبی بود که تو 4 ماه آخر 91 برام اتفاق افتاد ...

تو فروم هم از مدیریت استعفا دادم که بهترین تصمیم بود برام یه بار سنگین و توقع های نا به جا از روی دوشم برداشته شد :wink2:
قبل از استعفام از مدیریت برخوردهای بدی رو دیدم که خیلی ناراحتم کرد و اذیتم کرد خیلی هم اذیت شدم و این باعث شد که راحت تر بتونم دل بکَنم و برم . البته پشیمون هم نیستم .

ارتباطم با خیلی از بچه ها گسترده تر شد ، دوستایی که فکر می کردم دوستم ندارم فراموشم کردن یا نمی خوان و از من شاید خوششون نمیاد حتی ....
همگی اومدن کنارم پیشم دستم رو گرفتن نذاشتن تنها بمونم
تشویقم می کردن ادامه بدم خوشحال باشم خودم رو برای چیزایی که مقصرشون نبودم سرزنش نکنم و ...

حسن مهربون ترین دوستم بود که تو تمام این مدت همیشه تشویقم می کرد تا جلو برم و نگرانمه تا مبادا اذیت بشم و ... :rainbow:
مانی عزیز که ازینکه باهاش دوستم و می بینم چه قدر حرفاش برام آرامش بخشه :hc:
بصیر با همه اختلاف نظرهامون و دعواهایی که می کنیم و آبمون تو یه جوب نمی ره :1: مهدی little prince ، سعید ، فراز، کامران ، محمد قمی ، بهار، احمدرضا، نسیبه ، قاسم ، رضا و ... که هرکدوم تو مسائل مختلف و تو زمینه های مختلف دوستای خوبی بودن برام ...
و حتی نیک که تونستیم اختلافاتمون رو فراموش کنیم و بین خودمون حل کنیم و دوباره دوست باشیم که خیلی برام حس خوبی بود .

دوستای جدیدی که اومدن تو فروم ولی اینقدر زیادن که نمی تونم اسم ببرم می ترسم یکی رو جا بندازم و ناراحتی ایجاد بشه اما به یادشون هستم ... :rainbow:

اینا کسایی هستن که هرکدوم بخشی از قسمت خوب سال 91 من رو تشکیل دادن ...
به 92 امیدوارم ، خیلی هم هستم ...

::.. عیدتون مبارک ..::

تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر

اینم عیدی من ...

تصویر



#19
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

تفریح و سفر و دورهمی و استراحت و آرامش و سرگرمی و مورد علاقه ها

تفریحات خلاصه میشه تو ورزش و رفتن به لب ساحل دریا که یک آرامش خاصی به آدم میده و بشینی به امواج خیره شی اندکی تامل کنی به خودت به کارهایی که کردی حس قشنگیه و غیر قابل وصف ، متاسفانه از بعد مسافرت امسال سال خوبی نبود نشد جایی بروم و بیشتر در کنج خانه در حال استراحت بودم و خوابیدن که یکی از مورد علاقه ترین کارهاست سرگرمی هم که فراونس :fts:

اقتصاد و کار

از ابتدای سال بخاطر پاره ای از مشکلات کاری که مدنظرم بود درست نشد اما ناامید نشدم تمام تلاشمو گذاشتم برای رسیدن به هدفی که از خیلی وقت ها تو ذهنم بوده و هست و خواهد بود تا به سرانجامش برسونم در کنارش با دوستام درگیر یک کارهایی هستم که متسفانه بدلیل مشغله های درسی نشد انچنان که باید روش تمرکز کرد اما امیدوارم تو سال جدید با جدیدت بیشتر پیگیر بشیم تا از یک طرف به اون چیزی که میخوام برسم از بعد اقتصادی هم که اصلا حرف نزنم بهتره ابتدا خوب اواسط متوسط اواخر افتضاح

درس تحصیلات دانش

واقعا اسمش میاد حالم بد میشه هنوز هم تاسف میخورم از خودم که چرا روزهایی که میشد به بهترین شکل رقم بخوره با لج بازی و ساده اندیشی خودم به بطالت گذشت سالهایی که خیلی زود گذشت بااین حال تصمیمو گرفتم کنکور دادم و در رشته جدید ادامه تحصیل دارم میدم باشد که این سرآغاز راهی باشد که از خیلی وقت پیش ها باید شروع میشد ...

سلامت و ورزش

واقعا کسی که ورزش نمیکنه باید یک تجدید نظری داشته باشه به سبب همین ورزش خوشبختانه هیچ وقت دچار مریضی حادی نشدم و امیدوارم نه تنها من بلکه همه کسانی که در این کره خاکی زندگی میکنند هیچ وقت دچار مریضی نشوند بدنم سالم سالمه خوشبختانه تو این سه سال هم در کنار فوتبال و فوتسال که از قدیم با من بود ورزش پیاده روی رو هم جدی دنبال میکنم بدنسازی رو هم چند وقتی میشه ول کردم اما سر فرصت ادامه میدم اما هدف زیبایی بدن نیست بلکه تناسب اندام و حفظ سلامتیه چیزی که خیلی ها بهش نمیپردازند و فقط به فکر زیبایی هستن

1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 )

سال 91 با یک اتفاقی آغاز شد که میشه گفت بد میشه گفت خوب :1: اما نذاشتم این اتفاق در من اثر منفی بزاره و سعس کردم استوار تر از قبل باشم و تصمیماتی که میگیرم درست تر باشه سال 91 کلیتش برام متوسط بود حالا بخوام وارد جزیاتش بشم وقتی زیادی باید صرف کرد

2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟

بهترین شاید تصمیم جدیدی که برای آیندم گرفتم و همچنین آمدن به فروم بعد مدتها ثبت نام نکردن :fp:
بدترین هم حضور ذهن ندارم چون چیزای بد رو سعی میکنم زود دلیت کنم البته شیفت رو هم نباید فراموش کرد

3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟

بهترین اتفاق یوونتوسی نداشتم چون با کنار گذاشتن الکس لذت همه چیز از بین رفت حتی اگه اون لذت ، لذت قهرمانی چمپیونز لیگ میبود

4- موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟

طبق معمول خانه و خانواده . و اینکه تو این چند ساله اکثرا موقع تحویل سال تو خواب ناز بودم و حقیقتا دیگه اون شور و اشتقیاقی که برای عید در زمان های قدیم وجود داشت رو نمیبینم و کلا زیاد با عید رابطه خوبی ندارم فقط دوست دارم زودتر این هم بگذرد

5- واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟

برنامه خاصی که ندارم اما مهمترینش خوابیدنه بعد مرور درس ها و دیدن دوستان و بررسی شرایط کاری که تو فکرش هستیم

6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟

عیدی یه زمانی لذت داشت یادمه کوچیک که بودیم با یک هزاری هم کلی ذوق میکردیم اما الان بیشتر حالت تصنعی به خودسش گرفته نمیدوم شاید این تصور من باشه
من معمولا دریافت میکردم و سالهاست عید به دیدن کسی نرفتم

7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟

شیرین ترین رو نمیشه گفت کدوم بوده چون تک تک لحظات بودن در فروم شیرینه و خاطره انگیز اما بهترینش بساط 4 جانبه من ، احسان، امیرحسین و نماینده مردمی بصیر بود که تو پیغام خصوصی یه حرفایی میزدیم بیا و ببین :fp:
من کلا تلخ دوست ندارم

8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال

ولمون کن :1:


9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟

سال 91 = محمود :1: :fp:

10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟

کلا برنامه زیاده یکیش به پایان رسوندن درسام که امسال تموم میشه بعدش هم تلاش برای ایجاد کسب و کاری که در بالا اشاره شد و الی آخر...........


11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟

فقط امیدوارم به بدی امسال نباشه از چه اقتصادی چه اجتماعی چه سیاسی ...


12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین

احسان و بصیر زن گرفتن و به راه راست هدایت شدن منم اختلاص کردم فراری شدم :2:



#20
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال
1_ سال 91 براتون چه جوری بود؟ ( نظر کلیتون درباره سال 91 ): اوایل خوب بود ولی تابستون وحشتناکی روپشت سرگذاشتم خداروشکر رفع شد بقیش هم سرگرم درس بودم چیزی نفهمیدم :1: 2_ بهترین و بدترین اتفاقی که امسال براتون افتاد چی بود؟ اتفاق که زیاد افتاد بدترینش همون اتفاقی که تابستونم رو خراب کرد و یکی دیگه این بود که یه صحنه قتل رو دریک نزاع خیابانی دیدم خیلی بد بود همیشه جلو چشامه :confused2: بهترین هم زیاد دارم ولی نمیتونم بگم 3_ بهترین و بدترین اتفاق یوونتوسیتون امسال چی بود؟ بهترین قهرمانی و بدترین هم شکست به اینتر و رفتن الکس 4_ موقع تحویل سال کجایین و پیش چه کسایی هستین؟ کلا تو این لحظه و لحظات بعد از اون چه کارایی انجام میدین؟ خونه هستم کار خاصی نمیکنم :1: 5_ واسه تعطبلات چه برنامه هایی دارین؟ واسه تعطیلات قرار بود بریم همدان عروسی که کنسل شد ساخت چنتا سی دی آموزشی بهم پیشنهاد شده قبول کردم 6_ عیدی، نظرتون در مورد عیدی چیه؟ عیدی می دین یا دریافت می کنین؟ عیدی فقط میگیرم ازهرکسی که فکر کنین :Facepalm: خیلی خوبه 7_ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره فرومیتون در سال 91 چیه؟ شیرین زیاد دارم یکیش این که یه بار باگوشی سمیرا اومد فروم یادم رفت خروج بزنم بعدش سمیرا رفته بود فروم فک کرده بود با یوزر خودش وارد شده یه پست گذاشته بود بعد من رفتم فروم دیدم إ من ده دقیقه پیش پست گذاشتم :np: چرا یادم نمیاد بازش کنم ببینم چی نوشتم :lol: بازش کردم فهمیدم چی شده :fts: 8_ یه پست رو بعنوان بهترین پست سال انتخاب کنین، همینطور یه کاربر رو به عنوان کاربر سال : پست هایی رو که اکثر بچه ها میذارن عالی هستن ولی یه بست بود تو فوتبال ایران با عنوان "چرا ایرانپاک عدد7را نشان نداد‏"‏ از نظر محتوی عالی بود؛ کاربر هم اکثرأ خوبن مث مهدی،سهیل،محمد مرحبا،سید،و... احسان هم که واقعا مدیر خوبیه :rainbow: 9_ اگه ازتون بخوان سال 91 رو به یه چیزی تشبیه کنین به چی تشبیه ش میکنین؟ گلابی 10_ برای سال 92 چه برنامه ها و هدف هایی دارین؟ برنامه خاصی ندارم چنتا کتاب در رابطه با زنان و زایمان و نازایی :Facepalm: و دارو شناسی خریدم اگه وقت کردم تابستون بخونم :1: 11_ نظر کلیتون درباره سال جدید پیش رو از جنبه های مختلف؟ به نظر سال خوبی میاد چون قراره برای بار 4و5 خاله شم :hug: 12_ یه دروغ سیزده هم از خودتون بگین: استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه :lol:





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی