پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا- یوونتوس (5)2-0(0) سلتیک

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
126 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا

تصویر

سلتیک اسکاتلند - یوونتوس ایتالیا

زمان : چهارشنبه ، 16 اسفند ماه 1391 ، ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا


آنونس بازی



#2
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
خوب رسيديم به بلند قامتان اسكاتلندي....سلتيك به 2 طريق بازي خاهد كرد:
1- يا مثل بازي رفت وحشيانه خله ميكنه بدون كر و باز گل ميخوره..
2- يا با تعداد زياد دفاع ميكنه و گاها با تعداد زياد حمله كه گل نخوره...
با اومدن ساماراس كارشون رو هوا راحت تر ميشه... دروازبان مطمئني هم ندارن ...از همه مهمتر يار دوازدهم ما (دفاعشون) بازي كنه ما غمي نداريم....ولي اگه به دفاع كردن فكر كنيم واسمون بد تموم ميشه بايد دقايق اولو با فشار بريم جلو كه اونا زياد به حمله فكر نكنن


#3
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
من فقط امیدوارم که با تیم اصلی بازی کنیم چون تیم سلتیک چیزی برای از دست دادن نداره و به نظر من و با توجه به شیوه ی بازیه رفت سلتیک فقط حمله میکنه.اگر با تیم دوم و یا حتی ترکیبی از تیم اول ودوم بازی کنیم جز پشیمونی هیچی برامون نمیمونه...

#4
juventusplus

juventusplus

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 99 ارسال
به احتمال زیاد بازی مثل بازی رفت میشه سلتیک از دو طرف حمله میکنه البته ناموفق یوونتوس هم رو ضد حمله گل میزنه :fts:.... سلتیک سیستم خشکی داره انعطاف پذیر نیست

#5
amir chamanfar

amir chamanfar

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 30 ارسال
یونتوس و دروازه بعدی لیگ قهرمانان
یونتوس بلاشک به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد به هزار و یک دلیل که وجود داره و به صد دلیل که من یووه رو به خوبی میشناسم یوونتوس با نتیجه ای که در بازی رفت گرفت صدرصد عقب میشینه و منتظر ضد حمله میمونه و این ضد حمله ها در همون دقایق اول نتیجه دار خواهد بود و دلیل من اینه که تیم سلتیک مجبور مثل بازی رفت حمله کنه و هیچ راهی به غیر از حمله نداره و این باعث میشه یووه ایها جنگ روانی خوبی وسط زمین راه بندازن که جز خاصیت یووه است.صدرصد یووه به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.و اینم اضافه کنم با سبک بازی و یه ضرب دو ضربی که یووه ایها توی این چند فصل اخیر بازی بازی میکنن و دارن چهارشنبه اسکاتلندی ها با خاطره بدی از تورین خارج میشن. 100-+6


#6
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

+ بنا به اعلام رسانه های وابسته به باشگاه یوونتوس ممکنه کونته در دیدار برابر سلتیک به چند بازیکن تیم خودش به خصوص در خط میانی استراحت بده
و احتمال حضور جاکرینی،پوگبا و ایزلا در برابر سلتیک رو زیاد دونستن...



#7
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
ایزلا و پوگبا بعید نیست ولی جاکیرینی را بعید می دونم. فکر می کنم کونته این قدر عاقل هست که ریسک زیادی برای این بازی نکنه، باخت ناپول، یک تجربه خوب هست. یوونتوس فقط یک نیمه را برده، فراموش نکنید که لیورپول بازی 3-0 باخته در نیمه اول را به ضربات پنالتی رسوند و سرانجام هم پیروز شد، بازی دادن به پوگبا خوب هست ولی به نظرم نباید زیاد ریسک کنه و به ایزلا و جاکرینی که بازدهی بالایی در این فصل از خودشون نشون ندادند بازی بده. کسی وضعیت مصدومین و محرومین و دو کارته ها را می دونه؟؟ تا اونجا که من خبر دارم محروم نداریم و ویدال هم 2 کارته هست. پ.ن: هر برد در لیگ قهرمانان 3 میلیون یورو پاداش برای تیم برنده داره که فکر نمی کنم کونته و یارانش تصمیم داشته باشند توی این وضعیت اقتصادی دو میلیونش را به یوفا و سلتیک هدیه کنند.

#8
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
سلتیک تو این بازی سعی میکنه حمله کنه و از اونجا تاکتیک صحیحی ندارن و دفاع منسجمی هم ندارن تو ضد حملات کیسه گل میشن! به نظرم این بازی کنته بهتره از ماتری در کنار کوا استفاده کنه تا با موقعیت های زیادی که احتمالاً بدست میاد بتونن تمرکز و روحیه از دست رفتشون رو با گلزنی برگردونن.

#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
گفته ميشه براي بازي با سلتيك كونته به چند بازيكن استراحت خواهد داد به احتمال زياد ماركيزيو،لختشتاينر و ويدال براي بازي با سلتيك استراحت ميكنن ، ضمن اينكه با توجه به اينكه تو بازي هاي قبلي كارت زرد گرفتن از محروميتشون جلوگيري بشه همچنين ممكنه با توجه به اينكه كيليني تازه دوران مصدوميتش تموم شده و مقابل ناپولي هم بازي كرده ، اين بازي رو استراحت كنه ايسلا هم احتمالا از ابتدا تو سمت راست يووه بازي ميكنه و پوگبا هم به عنوان هافبك تو خط مياني خواهد بود و پيش بيني ميشه كه آساموا از ابتدا تو تركيب باشه و الساندرو ماتري هم به خط حمله يوونتوس برگرده .

#10
ایمان یوونتوسی

ایمان یوونتوسی

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
ایشالا که بازی برگشت بازی جالب و پر گلی برای یووه باشه هرچند که سلتیک برای اثبات حیثیت خودش به تورین میاد

#11
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

ترکیبی که اسکای پیش بینی کرده
[img width=480 height=264]http://enev.net84.net/img/1576cbf17198.jpg[/img]



#12
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
امیدوارم تو بازی برگشت به مشکل بر نخوریم با استراحت بازیکنای اصلیمون! کافیه بازی رو شل بگیریم اون وقت هست که کارمون تموم میشه!!!

#13
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
هر جوری نگاه می کنم یووه کاملا پتانسیل 4 تا خوردن تو این بازی رو داره. واقعا کافیه اوایل بازی گل بخوریم و مهاجم ها هم روز خوبشون نباشه مثل بازی رفت. امیدوارم اینایی که می گم اتفاق نیفته!

#14
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

ترکیبی که اسکای پیش بینی کرده
[img width=480 height=264]http://enev.net84.net/img/1576cbf17198.jpg[/img]

حرف در مورد این بازی زیاد دارم ولی فردا که از یونی برگشتم،میزنم!
این ترکیب،یه مقدار ترسناک به نظر میرسه! حضور مارونه به خصوص میتونه مشکل ساز باشه! مارونه در نیمه نهایی جام حذفی هم یووه رو به زحمت انداخت و باعث دردسر استوراری شد در یکی دو صحنه...اینجا که میدون به مراتب بزرگتره و بازیکنان سلتیک هم وحشی تر از عقاب ها! پس بازی کردن مارونه به خودی ِ خود بزرگترین ریسک ممکن هست.

امیدوارم اون چیزایی که تو ذهن من میگذره،تو ذهن کونته نگذره که بدبختیم :1:

#15
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

ترکیبی که اسکای پیش بینی کرده
[img width=480 height=264]http://enev.net84.net/img/1576cbf17198.jpg[/img]

من واقعا شکه شدم زمانی که ترکیب پیش بینی شده را دیدم، همونطور که مشخص هست سلتیک چیزی برای از دست دادن نداره و تمام تمرکزشون روی گل زنی هست اونوقت مارونه را گذاشته در خط دفاعی!!! مارونه جوان خوبی هست ولی کاملا برای این بازی ها بی تجربه هست ضمن اینکه توانایی پنالتی دادن خوبی هم داره......!!!!!! :rolleye:

در خط هافبک جاکرینی!!! تیم سلتیک یک تیم قدرتی هست و تنها دلیلی که کونته می تونه از یک بازیکن ریز نقش و دارای قدرت بدنی نه چندان زیاد استفاده کنه گرفتن خطا و کارکردن روی اعصاب حریف هست!!!( با توجه به بی اعصاب بودن بازیکنان سلتیک). ولی فکر نمی کنم جاکرینی همچین توانایی داشته باشه.

واقعا از بازی نکردن جورجو متعجب هستم، چون با توجه به اینکه سلتیک از سانتر استفاده می کنه تیم به بازیکن بلند قامت نیاز داره.

از زوج پیشبینی شده برای خط حمله خوشم اومد، کوا بعد از مدت ها می تونه خودش را نشون بده مخصوصا توی ضد حلمه ها، امیدوام که شب خوبی را پشت سر بذاره. از بازی کردن پوگبا و ایزلا هم از اول استقبال میکنم، پوگبا که در اکثر مواقع( به غیر از بازی مقابل رم) انگیزه کافی را داشته، ولی ایزلا امیدوارم که مثل کوا از فرصتی که بعد از مدت ها بهش داده شده به درستی و خوبی استفاده کنه. یعنی از فکرش استفاده کنه و مثل احمق ها بازی نکنه!!! :1:


بدون شک کونته تجربه کافی برای بازی های اروپایی نداره، ولی امیدوام که از ترکیبی هوشمندانه استفاده کنه، بازی دادن به بعضی از بازیکن ها با توجه به اینکه نه تنها تجربه اروپایی ندارند بلکه اصلا سطح قابل قبولی هم برای بازی در این رقابت ها ندارند می تونه برای تیم گرون تمام بشه. امیدوارم که قسمتی از ترکیب پیش بینی شده درست نباشه و بعضی از بازیکن ها ی اصلا به کار گرفته بشن.

پ.ن: کونته باید از بازیکن با تجربه ای مثل آنلکا در این بازی استفاده کنه، آنلکا بازی کنی بوده که همیشه در ضد حمله ها پاس های هوشمندانه ای به مهاجم کناریش داده، و با توجه به قد بلندش هم می تونه در ضربات شروع مجدد تیم سلتیک در محوطه جریمه به تیم کمک خوبی برسونه.

پ.ن: واقعا تفاوت بین بازیکنان نیمکت نشین یوونتوس و تیم اصلی یک مقداری زیاد هست. امسال باید مخصوصا در بخش هافبک این فاصله را کم کنند.

به امید پیروزی یوونتوس

:scarflong:



#16
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

ترکیب احتمالی بازی فردا شب:



بوفون

بارزالی مارونه بونوچی

آساموآه پیرلو ایزلا/پادوین

پوگبا جاکرینی

ماتری کوالیارلا


+ کاسرس ممکنه بتونه به بازی برسه ولی احتمالا روی نیمکت قرار میگیره..به جورجو هم به دلیل بازی سنگینش در ناپل و شرایط بدنیش استراحت داده میشه....


داور این دیدار:


تصویر


فیرات آیدیناس


ملیت: ترکیه
سن: 39 سال
محل تولد: استانبول
کمک های او در این دیدار: سرکان اُک - الکس تاشچی اوغلو
داور چهارم:جم مهمت ساتمان



#17
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
كونته - فردا ما يك بازي مهم خواهيم داشت ، ما هنوز هم به بازي دور رفت و نتيجه اي كه گرفتيم افتخار ميكنيم ولي ميخوايم اون رو بهبود ببخشيم - اين يك آزمون بزرگ براي همه بازيكنان، خود من و باشگاه خواهد .. سلتيك هرگز حريف آسوني براي ما نخواهد بود و ما نياز به تمركز زيادي داريم - نتيجه اي كه ما دربازي رفتگرفتیم نشون داد كه ما صلاحيت صعود رو داريم اما فوتبال ميتونه شما رو سورپرايز كنه اگه راه درستي رو براي بازي انتخاب نكنيد - من همه چيز را در نظر خواهم گرفت ، فردا برخي از بازيكن ها بازي ميكنند و بعضي ديگر استراحت خواهند كرد .‏. اين به آمادگي بازيكنان و در دسترس بودنشان بستگي دارد‏ - سلتيك به خوبي بازي ميكند ، بازيكنان آنها تمام راه هاي نفوذ رو به دروازه ميبندند و از كناره ها حملات خوبي را انجام ميدهند .. بازيكنان سلتيك به خوبي تلاش ميكنن و در جنگيدن و درگيري بسيار ماهرن - من هميشه به فكر بهبود وضعيت تيم و بالابردن كيفيت يووه هستم و به صحبت هاي افراد ديگه توجه نميكنم - تصاوير و عكس ها از حواشي بازي با ناپولي همه چيز رو ثابت ميكنه ، اما بازيكنان من بلوغ خود را نشان داندن و ثابت كردند كه اين اتفاق ها بر روي كارشان تاثيري ندارد - ما در كشور خودمون بازي رو انجام داديم كه براي رفتن به ورزشگاه به وسيله پليس اسكورت شديم و حتي به اتوبوس ما حمله شد و هواداران حريف شيشه اتوبوس رو شكستند اما با اين حال ما تمركزمون رو از دست نداديم و روي كيفيت كار ما تاثيري نداشت رفتن به رئال يا چلسي - مشخصه كه شنيدن بعضي از اخبار و شايعات باعث خوشحالي هست، ما به خوبي هدفمون رو دنبال ميكنيم و عملكرد خوبي هم در خارج و داخل خونه داشتيم .. هنگامي كه شما خوب كار كنيد طبيعي هم هست كه مورد توجه باشيد - ما كارهاي مهمي را براي رسيدن به اين مرحله انجام داديم و اكنون سعي داريم تا به مرحله هاي بالاتر هم برسيم و جز بهترين ها باشيم و نكته مهم اين هستش كه ما هنوز هم بايد پيشروي كنيم

#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

بازیکنان دعوت شده برای بازی با سلتیک

Buffon, 3 Chiellini, 6 Pogba, 8 Marchisio, 9 Vucinic, 12 Giovinco, 13 Peluso, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Asamoah, 23 Vidal, 24 Giaccherini, 26 Lichtsteiner, 27 Quagliarella, 30 Storari, 32 Matri, 33 Isla, 34 Rubinho, 39 Marrone



#19
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
دچلیه و آنلکا هنوز مصدومند ؟ چه بلایی سرشون اومده که دو هفتس نیستند !؟ کاسرس هم که نرسیده به بازی ! :Facepalm:

#20
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

دچلیه و آنلکا هنوز مصدومند ؟ چه بلایی سرشون اومده که دو هفتس نیستند !؟ کاسرس هم که نرسیده به بازی ! :Facepalm:


آنلکا و کاسرس رو میدونم که مصدومن !





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی