پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا - لاتزیو 2-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
165 پاسخ برای این موضوع

#1
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15943 ارسال
[center]نیمه نهایی جام حذفی - بازی برگشت

تصویر

زمان : سه شنبه ،10 بهمن 1391،ساعت 23:15 به وقت ایران

[b]مکان : المپیک رم[b]

#2
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
از همین الان میتونم بازی رو جلو چشام ببینم که لاتزیو به تساوی بدون گل قانع هست تا صعود کنه مخصوصا حالا که کلوزه نیست و دفاع اتوبوسی اونم اتوبوس دو طبقه یه ضد حمله هم گیرشون میاد گل میکنن مثل بازی جنوا :111: بدجوری به پیرلو نیازمندیم تا موقعیت های بیشتری خلق کنیم شاید زحمت شد افتخار دادن یکیشو گل کردن. نیکلاس آنلکا از نظر قانونی میتونه تو این مسابقه بازی کنه ؟؟؟ :hmm:

#3
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
از وقتی بازیهای فشردمون شروع شده ، سینوسی نتیجه گرفتیم :1: تو سری آ با پارما مساوی کردیم ، تو جام حذفی میلان رو 2-1 بردیم. تو سری آ اودینزه رو 4-0 بردیم ، تو جام حذفی با لاتزیو مساوی کردیم. حالا با جنوا در سری آ مساوی کردیم :1:

#4
شهید مهدی آنیلی

شهید مهدی آنیلی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 140 ارسال

از وقتی بازیهای فشردمون شروع شده ، سینوسی نتیجه گرفتیم :1:

تو سری آ با پارما مساوی کردیم ، تو جام حذفی میلان رو 2-1 بردیم.
تو سری آ اودینزه رو 4-0 بردیم ، تو جام حذفی با لاتزیو مساوی کردیم.
حالا با جنوا در سری آ مساوی کردیم :1:

کجاش سینوسی!؟
سینوس و کسینوس رو بردن زیر رادیکال!
:np:

#5
thegreatjuve

thegreatjuve

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 100 ارسال
امیدوارم بتونیم تو این بازی از آنلکا استفاده کنیم . منکه بکل از مهاجمامون نا امید شدم.. :li: :li:

#6
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
فکر کنم لاتزیو در شرایط بدی به سر میبره ! حداقل شرایطش خیلی بدتر از یوونتوس هست ! بعد از 15 هفته به کیه وو در المپیکو رم باختند ! کورس قهرمانی و فعلا به ناپولی باختند و با شرایط کمی نگران کننده به کوپا ایتالیا میان ، از اینور یوونتوس شرایطش کمی بهتر از لاتزیوئه! لاتزیو با گلی که مائوری دقیقه 90 زد قطعا میاد برای تدافعی کار کردن ! گل زدن به مارکیتی هم که کار حضرت فیله ! من امیدوارم کونته هم مثل پتکویچ با ترکیب اصلی بازی کنه حتی از بوفون درون دروازه استفاده بکنه اینجوری از اشتباهات احتمالی استوراری هم جلوگیری میشه و اطمینان بیشتری میشه به دروزاه داشته باشیم ! با اضافه شدن پیرلو ، تنها خلع تیم آسامواست که امیدوارم دچلیه بازی نکنه ! انصافا از اون 3 نفر ، یعنی جووینکو و مارکیزیو تنها فردی که طی این سالها درجا زده و هیچ پیشرفتی نکرده دچلیه بوده ! نا امید کننده و افتضاح ! پلوسو هم بدتر از دچلیه نباشه بهتر نیست ! بهتر از همون ایسلا در این سمت استفاده بشه.

#7
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
کونته بازیکنای جام حذفیش مشخصن نمیشه ازش انتظار داشت ترکیب اصلی رو بفرسته تو زمین اگه آنلکا بتونه بازی کنه احتمال زیادی داره که بیاردش تو بازی به هرحال تیم دوممون هم خوبه و احتمال بردش مقابل لاتزیوی 10-0-0 هست

#8
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
بازی فرسایشی ای پیشبینی میشه امیدوارم مجددا به بلترامه فرصت بده :1: زوجش با کوآ واقعا محشر میشه :1: در ضمن آنلکا هم هنوز قراردادی نبسته ببنده هم کارت بازی تو سری آ دو سه روزی ظول میکشه آماده بشه پس قید این اوشکول نخاله بیشور رو بزنید :2:

#9
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
لاتزیو لیگ رو فدای جام حذفی کرده و با گل ارزشمندی که در تورین زدن شانس صعودشون فوق العاده بالاست هم دفاع قدرتمندی دارن هم دروازبان خوبی دارن هم تو زمین خودشون کنار هواداراشون بازی می کنن تو این چند بازی اخیری که روبه روی ما قرار گرفتن هم نشون دادن اگه بخوان میتونن تساوی بگیرن و بتونن دروازه خودشون رو بسته نگه دارن من به شخصه شانس صعود رو کم میدونم و احتمال میدم بازی بدون گل تموم بشه مگه از روی اتفاق یا ضربات ایستگاهی به گل برسیم اگه صعود کنیم کار بزرگی کردیم

#10
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
صعود میکنیم :nish: یادم نمیاد تو بازی ای گل زده نداشته باشیم... اه، حالا که خوب فکر کردم یادم اومد یه بازی! بازی با لازیو تو لیگ :fp: :fp: :fp:

#11
thegreatjuve

thegreatjuve

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 100 ارسال
قطعا بازی قبل یووه لاتزیو 1-1 مساوی شد !! ( استاد خیابانی ) :fts: :fts:

#12
sadegh_s

sadegh_s

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 4 ارسال
من نمی دونم چرا جامه حذفی رو تحویل نمی گیرن؟ خوب با این ترکیب تو بازی رفت . نتیجه خوبم بود. :111:

#13
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^^ جایزه قهرمانی جام حذفی برای تیم های بزرگ اصلا پولی حساب نمیشه. از اون طرف قهرمانش میره جام یوفا ، کاملا ارزش این جام رو نشون میده :1: ولی خوب کونته بر خلاف مربیان قبلی یوونتوس ، قصد داره تیمشو در همه ی جام ها مدعی نگه داره و دوست نداره جامی رو الکی از دست بده. برای همین مطمئنم این بازی رو خیلی راحت میبریم. یه موضوعی در مورد مارکتی اگر دقت کنید همیشه دروازبان حریف بهترین دروازبان هفته میشه. مشخصه که همه ی اون ها دروازبان های شاخی نیستن ، اگر یادتون بیاد دروازبان اودینزه انقدر فاجعه بود که وقتی متری وسط زد لایی خورد. مشکل ما اینه که مهاجم هامون همش وسط میزنن ، اصلا بلد نیستن گوشه دروازه رو هدف بگیرن :1:

#14
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
21 بازیکن برای جدال فردا شب مقابل لاتزیو در کسابقات کوپا ایتالیا دعوت شدند : 1 Buffon 4 Caceres 6 Pogba 8 Marchisio 9 Vucinic 11 De Ceglie 12 Giovinco 13 Peluso 15 Barzagli 19 Bonucci 20 Padoin 21 Pirlo 23 Vidal 24 Giaccherini 26 Lichtsteiner 27 Quagliarella 30 Storari 32 Matri 33 Isla 34 Rubinho 39 Marrone سباستین جووینکو و آندره آ پیرلو از بند مصدومیت رها شدند و برای این بازی آماده هستند و فابیو کوالیارلا هم بعد از گذروندن محرومیتش به ترکیب برگشته. جورجو کیه لینی و سیمونه په په به علت مصدومیت ، نیکولاس آنلکا به علت عدم آمادگی و کوادو آساموا به علت حضور در جام ملت های آفریقا برای تیم ملی غنا در این لیست جایی ندارند.

#15
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
کاش بلترامه رو دعوت میکرد ما که با ترکیب اصلی بازی نمیکنیم میشد به جوونی مثل بالترامه فرصت بیشتری داده بشه

#16
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

رقابت بیانکونری و بیانکوچلستی برای فینال ِ کوپا


[img width=480 height=256]http://www.shiaupload.ir/images/33071907572992950061.png[/img]


Tuesday 01/29/2013 - 8.45 pm - Olympic Stadium, Rome


صدر نشینان هفته های اخیر سری آ خوب می دانند که قهرمانی در کوپا ایتالیا ارزش زیادی دارد و هر دو به شدت به دنبال جواز حضور در فینال هستند تا منتظر رم و یا اینتر بمانند و جام قهرمانی کوپا ایتالیا 2012-2013 را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند. در این بین رقابت تنگاتگ دو تیم در سری آ به حساسیت بازی ِ سه شنبه شب در رم دامن می زند. یوونتوس در 2 فصل اخیر همواره در برابر لاتزیو بازی های سختی داشته است و در 4 بازی اخیر در برابر این تیم از زمان سکان داری کونته شکستی نداشته است، اما هرگز فراموش نخواهد کرد که در این 4 بازی تنها 4 گل به ثمر رسانده است.

به هر حال یوونتوس راه سختی را برای رسیدن به نیمه نهایی گذرانده و پس از شکست ِ میلان اکنون باید به فکر راه چاره برای گشودن دروازه لاتزیو و مارکتی در رم باشد وگرنه از هم اکنون کونته و شاگردانش باید به فکر وداع با قهرمانی در کوپا ایتالیا در این فصل باشند. بیانکونری ها پس از تساوی خانگی برابر جنوا اکنون در منگنه ی بدی گرفتار شده اند. از یک طرف ناپولی اختلافش با یووه را به 3 امتیاز رسانده است و از طرف دیگر محرومیت های بعد از بازی با جنوا کونته را که خود نیز محروم است دچار بحران بازیکن کرده است.جام حذفی تکلیفش برای یوونتوس و لاتزیو خیلی زود معلوم می شود.آن سوی جدول رم و اینتر باید چند ماهی برای بازی برگشت باید صبر کنند.

تصویر


جایگاه دو تیم در لیگ


یوونتوس با 49 امتیاز در صدر جدول ایستاده است و صدای نفس های ناپولی به خوبی شنیده می شود. کمی آن طرف تر لاتزیو ایستاده و زوزه کشان منتظر بازگشت میروسلاو کلوزه است تا موتور خود را روشن کند و به یووه برسد. در این میان یوونتوسی ها امیدوار به بازگشت کیلینی و پیرلو و آساموآ هستند. یوونتوس از 4 بازی آخر خود در سری آ تنها یک بازی را برده و این وضعیت وحشتناکی برای آنها از زمان ورود کونته است. باید اقرار کرد یوونتوس اکنون در بحران است.


لاتزیو و پتکوویچ فراتر از یک تیم مدعی ظاهر شده اند و اگر بازی با کیه وو را در شنبه ی سپری شده فاکتور بگیریم باید اذعان کردن آبی های ِ رم روند خوبی داشته اند. 14 بازی بدون باخت امار خوبی بود که با شکست برابر کیه وو از بین رفت. لاتزیو همچنان امیدوار است تا بالاتر از اینتر و میلان و فیورنتینا سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد بگیرد.

تصویر

شرایط دو تیم برای بازی ِ سه شنبه

تنها مشکل یووه برای این بازی مصدومیت ها و جام ملت های آفریقا است! کیلینی همچنان مصدوم است و به این بازی نمی رسد. آساموآ در حال خدمت به آرمان های کشور غناست! په په همچنان از روس سکوها به ریش من و شما می خندد! در این میان کونته باید خوش شانس باشد که محرومیت سه جلسه ای ِ کوالیارلا به پایان رسیده و او می تواند در برابر لاتزیو بازی کند. پیرلو هم بر اساس گفته های رسانه های ایتالیا برای این بازی مشکلی ندارد.



در طرف مقابل لاتزیو به جز کلوزه اکثر یاران خود را در اختیار دارد. پتکوویچ بدون شک با تمام داشته هایش برای دفاع از 1-1 بازی رفت به مصاف یوونتوس خواهد آمد. کسب عنوان قهرمانی در فصل نخست سرمربی گری در لاتزیو برای پتکوویچ اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که کسب اسکودتوی این فصل شاید آنچنان ساده نباشد قهرمانی در کوپا ایتالیا جامی ارزان تر است.

تصویر

اسامی بازیکنان دعوت شده یوونتوس برای این بازی

1 Buffon
4 Caceres
6 Pogba
8 Marchisio
9 Vucinic
11 De Ceglie
12 Giovinco
13 Peluso
15 Barzagli
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone



تصویر

سابقه بازی های دو تیم در کوپا ایتالیا

باید اعتراف کرد که یوونتوس آنچنان در کوپا ایتالیا در رم در برابر لاتزیو موفق نبوده است. 2 تیم 6 بار تاکنون در کوپا ایتالیا در شهر رم با هم بازی کرده اند که یوونتوس 4 بازی را واگذار کرده است، 4 بازی مساوی شده است و 2 بازی را فقط یوونتوس برنده از بازی خارج شده است. در ضمن یوونتوس هیچ کدام از 4 بازی آخر خود در در برابر لاتزیو در کوپا ایتالیا در شهر رم را نبرده است.

تصویر

بازیکنان کلیدی

Juventus :


Andrea pirlo

[img width=480 height=417]http://www.shiaupload.ir/images/92068012812981947300.png[/img]

پس از غیبت در بازی های اخیر اکنون باید منتظر آندره آ پیرلو و باز شدن گرهی بود که در چند دیدار اخیر در بازی یووه دیده می شد.هر چند پوگبا بازیکنی جوان و با استعداد و آینده دار است اما پیرلو چیز دیگری است... نابغه خالص فوتبال ِ ایتالیا و سرمایه کنونی یووه در میانه میدان باید فردا کاری بکند تا یووه با کوپا وداعی زود هنگام نداشته باشد.




نکته جالب توجه این است که پیرلو در 2 بازی آخر یووه برابر لاتزیو حضور نداشته است.بازی رفت در سری ا به دلیل محرومیت و بازی رفت در کوپا ایتالیا به خاطر مصدومیت و اکنون پیرلو باید شکلی جدید به بازی یووه دهد بلکه قفل ِ بازی یووه و تساوی هایش برابر لاتزیو باز شود. جالبتر این که یووه هیچ کدام از این 2 بازی را نبرده است.پیرلو با پیراهن یوونتوس 2 بار دیگر نیز فصل قبل برابر لاتزیو بازی کرده است که یوونتوس موفق شد هر دو بازی را پیروزی از زمین خارج شود.



Lazio

Federico Marchetti

[img width=480 height=333]http://www.shiaupload.ir/images/69645546581896080521.png[/img]



ما را به هرنانس و مائوری چه کار است؟! تا تو هستی رسیدن به 3 امتیاز چه کار است؟! گویا این بشر را خلق کرده اند برای save نمودن! گویند مارکتی در ابتدای خلقت تنها 2 دست به ابعاد بسیار دراز داشت برای مهار موقعیت های گل! در روند تکامل قسمت های دیگر نیز به این 2 دست اضافه شد! حقیقتا اگر مارکتی در چند دیدار اخیر یووه و لاتزیو درون دروازه لاتزیو نمی بود هم اکنون مشکل دیگری در سری آ و کوپا ایتالیا برای یوونتوس وجود نمی داشت! نکته مهمتر این که این همه تحول و دگرگونی چطور در عرض 2 سال برای مارکتی ِ جام جهانی 2010 پیش آمده و آن جوان گل خور از در و دیوار چگونه به دیوار لاتزیو تبدیل شده؟


جوابش را یافتید به ما هم بگویید!

تصویر


پیش بینی نتیجه:

It Depends On Marchetti!

Maybe 1-0


تصویر

ترکیب احتمالی دو تیم برای این بازی
JUVENTUS

Buffon, Barzagli, Caceres, Peluso, Lichtsteiner, De Ceglie, Pirlo, Vidal, Marchisio, Giovionco, Vucinic


Lazio


Marchetti, Cavanda, Biava, Ciani, Radu Cana, Ledesma, Hernanes, Lulic, Mauri, Floccari



#17
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
^ آقا شرمنده من زیر پست kami تشکر زدم چون فکر کردم فقط یه شوخی کوچیک کرده تا یخورده بخندیم. اصلا من لیگ ایران رو دنبال نمی کنم و حتی نمی تونم اسم همه ی بازیکنای مثلا پرسپولیس یا استقلال رو بگم. تازه الان متوجه شدم که ایشون بجای " قلعه نویی " یه چیز دیگه نوشته. خلاصه من در نهایت خجالت اون تشکر رو پس میگیرم. در مورد ترکیب احتمالی یوونتوس میخواستم بگم بنظر من احتمال قرار گرفتن کاسرس تو مرکز دفاع خیلی کمه و لوکا مارونه بنظرم دفاع وسط شروع میکنه. به امید فتح رم :3:

#18
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
بچه ها ایشالا با بردمون تو بازی امشب حال کل فدراسیون -دادگاه و کلیه ی تیمهای سری آ گرفته میشه...

#19
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
من که امیدی به این بازی ندارم فقط سلطان آندرا پیرلو شاید یه کاری بکنه. :fp: عمو آنتونیو جون هر کی دوست داری این بازی کاپیتان رو بزار تو دروازه بزار راحت یه بازی رو نگاه کنیم. تو خط حمله همینی که بودیم همچنان هستیم و بعیده که از این خط حمله خیری به ما برسه.متاسفانه این بلترامه رو هم گویا دعوت نکرده. به هرحال اگه یه گل بزنیم احتمالا رفتیم دور بعد اما..... در مورد این پست دوستمون کامی هم من مطمئنم مدیران خوب سایت بی طرفی شون رو حفظ می کنن و با این پست برخورد میشه.

#20
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
ترکیبی که سایت ها اعلام کردند بونوچی نیست برای این بازی که مشکلی نداره پس چرا تو ترکیب نیست؟





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی