پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

..:"بهترین یوونتوس شما":..

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
20 پاسخ برای این موضوع

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- با همفکری ـه محمد این تاپیک ساخته شد، سبک و سیاق این تاپیک رو داره ولی شما اینبار قرار نیست درباره بهترین تیم "تاریخ" یوونتوس صحبت کنید. شما بهترین تیمی رو که از یوونتوس دیدید انتخاب کنید، بازیکن هایی که بازی شون رو دیدید. پس لطفا دیگه از امثال بونی پرتی و سیووری اسمی نیارید ! :Facepalm: :nish:

لطفا مثل اون تاپیک برای هر پست یک بازیکن انتخاب کنید و اگه دوست داشتید توضیحاتی هم درباره ش بدید، مربی ـه منتخب رو هم انتخاب کنید.

@};- @};- @};-
سعی کنید،پستهاتون به سبک و روش زیر باشه (البته تنوع رنگی کاملا آزاده)

http://bianconeri.ir...88.0;msg=231776


منظم و مشخص. :thankyou: :nish:

#2
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

خودم استارت می زنم
بوفون
اسون ترین انتخاب برای من بوفون بود
چون اولا از زمانی که طرفدار یووه شدم بوفون دروازبان بود
دوما کسی بهتر از بهترین دروازبان قرن هم مگر وجود داره؟
لیخشتاینر
این اتخاب نیاز به توضیح داره
از 2003 که من یووه را دنبال کردم دفاع راست زبینا بود یا تورام
از اون به بعد هم هیچ دفاع راست خوبی رو در یووه ندیدم تورام و زبینا هم پست اصلیشون دفاع راست نبود
اما استفان 1 سال و نیمی که به یووه امده دفاع راست که نقطه ضعف یووه بود به نقطه قوت یووه تبدیل شده و بی شک بهترین بوده در این پست
تورام
برای این پست بین تورام و کاناوارو باید یکی رو انتخاب می کردم
از هر 2 به خاطر ترک یووه نارحت هستم اما تورام به خاطر قد بلندی که داشت برای دفاع بهتر می دونم
کیلینی
کیلینی سال هاست یکی از مدافعین برتر دنیاست
اما در یووه های که بازی می کرد نمی تنست خودی نشون بده تا سال 2011 با امدن کونته کامل ترین کیلینی رو دیدم
هم استیل بسیار خوبی داره و اکنون به توانایی هاش تجربه هم اضافه شده
زامبرتا
در این پست تا سال ها انتخابم زامبرتا هست
زامبرتا یووه تاکید می کنم زاکبرتایی که در یووه بود و در جام جهانی اخرین بازی های خوبش رو انجام داد
هم در دفاع و هم حمله
پیرلو
نیازی به تعریف نداره
حلقه گمشده یووه در خط هافبک یووه بود که چندین سال بود که هافبک خلاق نداشت
عملکرد فوق العاده اش در رشد یووه تاثیر فوق العاده ای داشت
تاکیناردی
واقعا قبل از افتش بهترین بازیکن در این پست بود
شاید برای این پست گزینه دیگه هم بود مثل ویرا
اما اون نمایش با تعصب تاکیناردی رو بیشتر می پسندیدم
کامرونزی
تعداد پاس گل ها یا سانتر های موفقش در سال های حضور در یووه یا حتی تیم ملی نشون می ده که انتخاب اسونی رو داشتم
ندود
از 2003 تا حالا بازیکنی رو به به خوبی ندود ندیدم
بهترین واقعا بهترین
ندود توصیف یا توضیح نمی خواد چون ندود هست
ترزگه
یک گلزن مادر زاد که فقط بوی گل می ده
هر جای محوطه جریمه رو کدر نظر بگیری ممکن بود گل بزنه
یووه شاید تا سال ها در ارزوی ترزگه جدید باشه
هر چند سال 2003 در پنالتی ها ...... بی خیال :1:
دل پیرو
بدون شک عامل یوونتوسی شدن من الکس بود
بازی دل رباش
شخصیت فوق العاده ،
حرکات خاص بود خودش رو داشت دریبل های ریز
منطقه دلپیرو
کاشته های فوق العاده
شوت های سرکش
توصیفش برام سخته بی خیال

در این لیست می تونست فرارا زیدان کونته ایزاگی و.......باشه اما حافظه من به اون زمان ها یازی نمی کرد

سیستم 4-4-2
مربی :کونته

ذخیره:استوراری،کاناوارو،فرارا،بارزالی،داویدز،کراسیچ،ویدال،مارکیزیو،زلاتان



#3
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

تیم منتخب یوونتوس از نگاه من :

دروازه بان : بوفون

درون چارچوب دروازه انتخاب نکردن بوفون سخت تر از انتخاب کردنش به حساب میاد، حالا اون تیم انتخابی میخواد : بهترین تیم تاریخ ، بهترین تیم جهان ، بهترین تیم یوونتوس یا هر چیز دیگه ای باشه فرق نمیکنه و تنها یک شماره یک وجود داره. از زمان حضورش در پارما پیگیر بازیهاش بودم و علاقه زیادی بهش داشتم و یادم میاد اون زمان پر از خروج های اشتباه بود و در طول بازی بارها دروازه خودش رو رها میکرد و بیرون از 18 قدم می ایستاد. اما اون زمان خیلی زود گذشت و جی جی به بلوغ در تمامی زمینه ها رسید و لو یاشین قرن لقب گرفت.

مدافع : کاناوارو

پارمای یه تیم افسانه ای برای من بود و پیراهن زرد و آبی زیبای این تیم خیلی جذاب به نظر میرسید. و 3 تا از بهترین هاش رو ما خریدیم که در بین بهترین ها جای دارند و فابیو علاوه بر این که رهبر فوق العاده ای در خط دفاع یوونتوس بود، از بهترین های تیم ملی هم به حساب میومد. مدافعی کوتاه قد و باهوش ، درسته زیاد در تورین نبود اما در طول حضورش فوق العاده بود.

مدافع : کیه لینی

جورجو نمادـ مدافعین مستحکم به سبک ایتالیایی به حساب میاد و علاوه بر مستحکم بودن و قلدر بودن خاصیت بازی در دفاع 3 نفره ، مدافع مرکزی در سیستم 4 دفاع و دفاع چپ هست و من اون رو سمبل مدافعین کلاسیک ایتالیا میدونم.

مدافع : تورام

اما یک پارمایی دیگه که سد نفوذ ناپذیر در خط دفاعی به حساب میومد. مدافع فرانسوی که انقدر خوب بود و خوب بازی میکرد که تکرار نشدنی باقی میمونه.

مدافع : زامبروتا

هر وقت بخوام از یک مدافع کناری کامل با تمام مشخصات مثال بزنم ، هر وقت بخوام دریبل های دو طرفه رو در ذهنم تداعی کنم ، به یاد این نابغه میوفتم و اون رو حتی از کافو و کارلوس برزیلی هم بهتر میدونم. اوج درخشش در یووه بود هر چند که در بارسا هم خوب بود اما در میلان به کل از بین رفت.

هافبک : زیدان

حرف زدن در مورد زیدان خیلی سخته و کلمات برای وصف توانایی زیدان قاصرند. زیزو چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی استثناء بود و هر بازیکنی آرزو میکنه که یکی مثل زیدان هم بازیش باشه.

هافبک : پیرلو

استاد پاس ، بازیساز ، خوش تکنیک ، باکلاس ، دارای سبک در ضربات ایستگاهی ، باهوش و .... بازیکنی که پررنگ ترین نقش رو در رسیدن به فینال یورو و قهرمانی یووه رو داشت و از همه مهمتر صحنه ای رو ساخت که بهمن تا چند دقیقه داشت انواع و اقسام فحش ها رو میداد تصویر یه چیپ فوق العاده ، ساده ، نرم ، به مرکز دروازه کافی بود تا آتش تند بریتانیایی ها خاموش بشه.

هافبک : ندود

خشم چک، موطلایی تورین، شیر وفادار و نماد تعصب و جنگندگی در زمین، بازیکنی که هرکسی رو به خاطر دیدن صحنه های اشکش بعد مصدومیت عاشق خودش میکرد.

مهاجم : اینزاگی

موهای مشکی و لخت ، صورت تراشیده و چهره ای جذاب و زیبا + گل زدن با هر نقطه از بدن تصویر میتونه هر بازیکنی رو دوست داشتنی کنه . به افتخارات زیادی با میلان رسید و خودش رو یک میلانی میدونه اما نباید فراموش کنیم که دلیل رفتنش اومدن ترزگل بود.
+ این انتخاب میتونست جای خود رو به ترزگل بده اما دو فاکتور 1- ایتالیایی بودن و 2- خوشحالی دوست داشتنیش بعد گل زنی ، دلبری کرد تا این مهاجم گل زن رو در لیست خودم قرار بدم.

مهاجم : دل پیرو

از خط ریش، مدل مو ، بندهایی که به جورابش وصل میکرد، ضربه های ایستگاهیش ، قوس برداشتن توپاش ، منطقش تو زمین ، بیرون آوردن زبون و هزارتا بزرگی و اسطورگی که واسه ما کرد . تا کم حرف بودن و صبوری و تمرکز روی فوتبال همه و همه ، ما رو الکس باز کرد.

مهاجم : باجو

تماما تکنیک، بهترین در هر تیم و مهاجمی کامل که تاریخ یوونتوس به داشتنش افتخار میکنه . فقط میتونم خدا رو شکر کنم که تونستم صحنه های فوتبالی شاد و غمگینی رو با باجو سپری کنم از دیدن پنالتی به تافارل تا قهرمانی.

سیستم بازی : 4-3-3

وقتی که اسامی بازیکنانی نظیر: باجو، دل پیرو، اینزاگی، ویالی و ترزگه رو در اختیار داری خیانت به فوتبال به حساب میاد که از 3 نفر اینا در حمله خودت استفاده نکنی.

سرمربی : مارچلو لیپی

کشیدن سیگار برگ کنار زمین رو از دوست داشتنی کارهای لیپی میدونم و کلاس کاری خیلی بالایی داشت هرچند که بارونی تنش و شکستستش به دورتموند هیتسفلد یا فینال اولدترافورد رو یادم نمیره اما خاطرات خوبش همیشه برام بیشتر بوده و سال 2006 رو از بهترین سالهای مربیگری لیپی میدونم جایی که ایتالیا رو قهرمان جهان کرد.

بازیکنان ذخیره :

پروتزی، مونترو، فرارا، دشام، ویرا، کامورانسی، ویالی، ترزگه



#4
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21022 ارسال
- تیم منتخب من :

دروازه بان : جـــان لوئیجـــی بــوفــون
اینکه بهترین دروازه بان قرن شده و یا چندین سال بهترین دروازه بان جهان شناخته شده اصلا مورد بحث نیست، بوفون طی سالهایی که درون دروازه یوونتوس ایستاده همواره از بهترین ها بوده، حتی در سال اول حضورش علی رغم گل های بدی که خورد و اسمش چندان خوب در نرفت ولی بازم فوق واکنش هایی داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
هر چند فن در سار رو من خیلی دوست دارم و نباید فراموش کنیم فن در سال اولین دروازه بان خارجی ـه شماره 1 یوونتوس هست (!) که این خودش بزرگی ـه این دروازه بان هلندی رو نشون میده.

مــدافــع : لیـلــین تــورام
تورام به عنوان یک مدافع راست فوق العاده بود و بعد وقتی که کاپلو ازش یک دفاع وسط هم ساخت فوق العاده تر شد. هر چند من تورام دفاع راست رو خیلی بیشتر دوست دارم و البته خاطره های بیشتری هم ازش دارم. تورام یک مدافع قدرتمند، جسور و پا به توپ بودف پاهای بلندی که داشت باعث میشد تکل های خوبی بزنه و عبور ازش سخت بود. اخلاق و منش بسیار خوبی هم داشت و ازش یک مدافع بزرگ ساخت.

مــدافــع : چـــیرو فــــرارا
من چیرو رو یکی از برترین های تاریخ یووه میدونم، یک مدافع با کلاس و با شخصیت که هوش بالایی داشت. تیم رو در فاز دفاعی رهبری میکرد و قدرت بالایی داشت. شخصا زوج فرارا - مونترو رو خیلی دوست دارم.

مــدافــع : جــورجــو کـــیه لــینــی
کیه لینی اگه همین روند رو طی کنه از مرز "یووه" هم رد میشه و یکی از برترین های آتزوری لقب میگیره. پر قدرت، شجاع و پر تجرک. کیه لینی حتی این بد اخلاقی هایی که بعضا از خودش نشون میده هم متمایز از بقیه ست. کیه لیتی زمان کاپلو به تیم اضافه شد و تونسته مدتی رو در کنار مدافعین بزرگی کار کنه و همین خیلی تاثیر داشته توی پیشرفتش.

مــدافــع : جــانلــوکــا زامــبروتـــا
نمی تونم تنفرم رو از این بازیکن پنهان کنم، حقیقتا خیلی متنفرم ! :np: ولی نمیشه هم منکر این شد که بهترین دفاع چپ سالهای اخیر یوونتوس بوده، بازیکنی که قابلیت بازی در هر دو سمت دفاع رو داره و البته قبلا یک هافبک کناری ـه کلاسیک هم بوده ! زامبروتا یکی از برترین دفاع های کناری هست که دیدم، سرعتی، پا به توپ، با دقت و یک بازیکن با تمرکز بالا.

هــافبــک : مــائــورو ژرمــن کــامــورانـــزی
یک هافبک راست فوق العاده، بازیکنی که هر تیمی آرزوی داشتنش رو داشت. برای کامورانزی دریبل زدن و حرکت کناره خط جزء اولین و ساده ترین اصول فوتبالش بود. بازیکنی که لیپی کشفش کرد و ازش یک "هنرمند" ساخت ! کم پاس گل نداده و کم بازی خوب نداشته. کامورانزی در سالهایی که برای یووه بازی کرد از بهترین ها بوده و حتی در 2 فصل آخر حضورش علی رغم مصدومیت های زیادی که داشت هر موقع فرصت بازی داشت با تمام وجود بازی میکرد.

هــافبــک : الــسیو تـــاکــینــاردی
پرخاشگر ! عصبی و متعصب، شوت زن و پر قدرت، پرشور. تاکیناردی واقعا فوق العاده بود و بزرگ ترین ظلم رو کاپلو در حقش کرد. تاکیناردی کاپیتان نبود ولی نقش کاپیتان رو ایفا میکرد و در مواقعی که لازم بود به جای الکس در مقابل داور و بازیکنان حریف قرار میگرفت. عاشق تکل هاش بودم.

هــافبــک : ادگــار داویـــدز
میشه از این هافبک هلندی چشم پوشی کرد ؟ بدون بزرگ نمایی اعتقاد دارم داویدز یکی از برترین هافبک دفاعی های تاریخ فوتبال ـه ! بازیکنی که در کارهای دفاعی رقیب نداشت و البته در کارهای هجومی تاثیر گذار. جنگنده، پر تحرک، شوت زن، پاسور و ... . تمامی خصوصیات های یک هافبک ممتاز رو داشت، شاید اگه قد بلندتری هم داشت دیگه رسما "بودا" میشد ! :np: بازیکنی که پرستشش کافی نیست !

هــافبــک : پــاول نـــدود
ندود یکی از برترین هافبک های یوونتوسی که هیچی، یکی از برترین بازیکنان تاریخ یووه ست. یک بازیکن جاودانه در تاریخ فوتبال. عاشق شوت هاش بودم، واقعا فوق العاده بود.

مهــاجــم : داویـــد ترزگـــه
ترزگه به قدری فوق العاده بود که باعث خروج یک ایتالیایی شد، ترزگه مدیران یووه رو قانع کرد که از پیپو اینزاگی بهتره و در عمل هم ثابت کرد. قطعا یکی از فرصت طلب ترین مهاجمین تاریخ فوتبال به شمار میاد.

مهــاجــم : الــســانــدرو دل پیـــرو
افسانه ...

سـرمــربــی : مـارچــلـو لــیپـــی
یوونتوس لیپی تیم دوست داشتنی و فوق العاده ای بود، تیمی که فوتبال خوبی رو ارائه میداد و حتی اگه می باخت هم مثل یک قهرمان می باخت، شاید اگه لیپی میتونست 2003 لیگ قهرمانان اروپا رو فتح کنه کارنامه ش رو دست نیافتنی میکرد.

سیستم : 4-4-2

نیمکت نشینان : فن در سار - گریگرا - مونترو - بارتزالی - یولیانو - مارکیزیو - پولسن - زیدان - فونسکا - اینزاگی - دی وایو

#5
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال


دروازه بان : بوفون

خوب انتخابی به جز این نمیشه کرد ، تنها دروازه بان یوونتوسی که تو یوونتوس بازیش رو دیدم و اگه گزینه های دیگه بود هم فکر کنم بازم بوفون رو انتخاب میکردم.


مدافع : کیلینی

کیلینی چند ساله که به عنوان مدافع ثابت برای یووه بازی میکنه و چندین بار ثابت کرده که از بهترین مدافعای جهانه .


مدافع : کاناوارو

اگه رفتنش از یووه بعد از سقوط به سری B رو فاکتور بگیریم از نظر فنی کاناوارو چند سال مدافع خیلی خیلی سرسختی بود ، اوجش هم بر میگرده به سال 2005


مدافع : تورام - بارتزالی

اینجاست که انتخاب یه خورده سخت میشه ، باید بگم که راستش درسته از سال 2002 2003 و شاید یکی دو سال قبلش فوتبال نگاه میکنم ولی بازی زیادی از بازیکنای اون دوران یادم نمیاد . اون زمان بیشتر درخشش برزیلی هایی مثل روبرتو کارلوس و رونالدو رو به یاد دارم .


هافبک : کامورانزی

خب کامورانزی از اون دست بازیکناییه که با وجودش آدم انتخابهای دیگه رو نگاه نمیکنه.
لختشتاینر هم هافبک خیلی خوبیه ولی به همین اشاره کوچیک اکتفا میکنم.


هافبک :ویدال

ویدال تو همین دو فصلی که یووه بازی کرد "فوق ستاره" بودن خودش رو اثبات کرد . Staminaی این بشر تو PES رو باید بزارن 99 :1: ، از ستونهای یوونتوس حال که اگه نباشه خلأش احساس میشه .


هافبک : ویرا

هدیه موجی برای یوونتوس و از بهترین هافبکهای زمان خودش که خوب می جنگید .


هافبک : پیرلو

پیرلوی یووه بهترین پیرلویی بوده که دیدم ، به خوبی از آمار و ارقام ژاوی که همه تعریفش رو میکردن جلو زد اونم و اگه فیفا آدم بود میتونست حداقل جزء 3 نفر نهایی باشه


هافبک : ندود

ندود هم که دیگه تعریف نداره ، اگه تا همین الآن هم تو یوونتوس بازی میکرد به نظرم توانایی اش رو داشت !


مهاجم : دل پیرو ©

کسی که فوتبال رو باهاش شناختم و طرفدار آتزوری و یوونتوس شدم . نماد یووه و بزرگترین اسطوره تیم ... تو هر لیستی که بتونم از یووه هم توش استفاده کنم قطعا الکس توش خواهد بود .


مهاجم : ترزگه - کوالیارلا

اگه بخوام از روی بازیهایی که دیدم و همچنین آمار و ارقام انتخاب کنم خب انتخابم ترزگل هست .
ولی اگه از روی عشق و علاقه کوالیارلا ، مخصوصا کوای قبل از مصدومیت ...
البته فلیپو اینزاگی هم میتونست تو این لیست جا بگیره .


سرمربی : لیپی

از مربی های مورد علاقه ام . مربی گری اش تو یووه رو یادم نمیاد اما لیپی 2006 واقعا فوق العاده بود . همچنین 2010 به خاطر یه سری اشتباهاتی که انجام داد نتونست نتایج خوبی بگیره که بدشانسی هم کم دخیل نبود البته . اتکا به بعضی بازیکنای جوون تو موقعی که ایتالیا دچار فقر استعداد شده بود که به نظرم اگه می موند میتونست دوباره با قدرت بازگرده .
انتخاب دومم هم کاپلو هست .


سیستم : 3-5-2

این سیستم رو بیشتر به این خاطر انتخاب کردم که میخواستم هافبک های بیشتری رو جا بدم .
وگر نه به سیستم 4-3-1-2 بیشتر علاقه دارم . که تو این سیستم هم بازیکنایی مثل زامبروتا و داویدز میتونستن جا بگیرن .

@};-


Spoiler


#6
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
یعنی اونهایی که لایو دیدیم؟ اگر ازشون کلیپ دیده باشیم قبول نیست؟ آخه از سال 2001 2002 بود که صدا و سیمای ایران شروع کرد به پخش زنده بازیهای فوتبال وگرنه تا قبلش تک و توک نشون میداد

#7
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال

جیجی بوفون
" غیر ممکن است سنگربانی مانند بوفون متولد شود " فکر کنم این جمله دشان بهترین جمله ای ـه که میشه در وصف بوفون به کار برد... سن ما که به یاشین و دینوزف قد نمیده ، اما از زمانی که فوتبال دیدن رو شروع کردم بهتر از جیجی بوفون ندیدم و فکر نکنم تو کل ِ تاریخ هم بهتر از جیجی بوده باشه . دروازه بانی که دینوزوف بزرگ درباره ـش میگه :"آرزو می کنم که به روزهای جوانی خود بازگردم تا بهتر از وی شوم " سال های ِ زیادی به پایان دوران ِ فوتبال ـش باقی نمونده ، سعی میکنم مثل ِ همیشه بیشترین لذت رو از هنرنمایی ـش ببرم .

فابیو کاناوارو

تنها مدافعی که موفق به کسب ِ توپ ِ طلا[ :sick: ] شده . اون 2 سال ِ اول ـی که تو یووه بود واقعاً اسب بود[ :1: ]

کیه لینی

کیه لینی به معنای ِ واقعی دیوار ـه ؛ همین الان اگر بهترین نباشه ، یکی از بهترین دفاع های ِ جهان ـه . تنها ضعف ـی که داره بازی با پاش ِ که تعریف ـی نداره و این که از مغرش استفاده چندانی نمی کنه . دور نیست زمانی که اسم کیه لینی رو هم در کنار ِ بزرگانی مثل ِ جنتیله بیارن...

تورام

تورام هم مثل ِ بوفون قبل از این که به یووه بیاد مدافع ِ شناخته شده ای بود . بهترین دوران ِ پارما رو همراه ِ بوفون ، کاناوارو، کرسپو و جان فرانکو زولا رقم زده بودن . مدافع ِ خیلی کامل ـی بود ؛ قدرت ِ بدنی بالا و تکل های ِ بی نظیر هم از بهترین خصوصیات ـش بود . 4 اسکودتو هم با یووه گرفت ؛ کافی ـه دیگه[ :1: ]

زامبرتا

این یکی هیچی نبود[ :np: ] رفتن این و اون موتو مافنگی خیلی آدمُ میسوزونه ! یووه به این آدم شخصیت داد ، یووه اینُ به تیم ملی رسوند ، کاپیتان دوم تیم بود اما خیلی راحت تیمُ ترک کرد بعد چرتُ پرت هم گفت ! دردُ بلای ِ کاپیتان دل پیرو بخوره تو سرت[ :cry2: ]

داویدز

بهترین هافک دفاعی ای که دیدم همین داویدز ـه . ویرا و ماکه له له قدرت ِ پا به توپ و شوت زنی داویدز رو نداشتند . داشتن داویدز برای ِ هر تیمی نعمت بود ؛ فکر کنم قدرت ِ شوت ـش رو هم فقط بشه با روبرتو کارلوس مقایسه کرد [ :1: ]

پیرلو


به نظر نمیاد این موجود آدم باشه[ :1: ] هر وقت اراده کنه میتونه جوری پاس بده که اون شپش های ِ کله ووچینیچ بریزه ! پیرلو هم مثل ِ خیلی های ِ دیگه به حق ـش تو این فوتبال ِ لعنتی نرسیده . هیچوقت اون اشک هایی که تو یورو 2012 و جام ِ جهانی 2010 ریخت رو فراموش نمیکنم ! سرُ ته ِ اون ژاوی با ژاوی آلونسو رو بزاری یه پا پیرلو هم نمیشن ، اونوقت اونا تو تیم ِ سال قرار میگیرند ولی پیرلو نه !

ندود

موطلایی دوست داشتنی... ندود خیلی بزرگ ـه، خیلی؛ تو آخرین سال های ِ بازی ـش هم بیشترین مقدار دوندگی رو داشت ! بازیکنی دو پا ،خستگی نا پذیر با شوت های وحشتناک ... به عنوان ِ بازیکن که نتونست قهرمان ِ لیگ قهرمانان بشه امیدوارم به عنوان ِ "مدیر-مشاور " یا هر چی که هست بتونه این جامُ بگیره .

ترزگل

بهترین گلزن ِ خارجی یوونتوس ... فقط احمقی به نام ِ دل نری میتونست آمائوری و یاکوئینتا رو به ترزگل ترجیح بده ! شم ِ گلزنی داوید رو هیچکس نداشت . به خاطر ِ گل های ِ حساسی که زدی و تیم رو در بدترین وضعیت ترک نکردی ، ازت ممنون ـم کچل ِ دوست ِ داشتنی...

آلساندرو دل پیرو

آقا که نیازی به تعریف نداره[ :62: ]

مربی: مارچلو لیپی
یکی از بهترین مربی های ِ تاریخ؛ همه جور جامی هم تو ویترین افتخارات ـش داره؛ لیپی 4 بار یوونتوس رو به فینال ِ ucl برد ، 3 فینال ِ متوالی که هنوز هم این رکورد رو کسی نتونسته بشکنه . کسی که فرگوسن بزرگ میگه فیلم های ِ یوونتوس لیپی رو برای ِ تیم ـش پخش میکنه .
از نظر ِ من لیپی بهترین سرمربی تاریخ ِ یوونتوس ـه ...

مدیر:موجی

+ آقا یازده تا خیلی زیاده :1: یکی کم آوردم بعداً میام ویرایش میکنم :1:



#8
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
ترکیب من یه مقدار فرق داره فکر کنم همتون این ترکیب رو یادتون باشه مال کدوم بازیه بوفون - کاسرس - کاناوارو - کیه لینی - گروسو - سیسوکو - ملو - مارکیزیو - دیه گو - دل پیرو - آمائوری ذخیره ها : منینگر ، لگروتالیه ، مولینارو ، جووینکو ، کامورانزی ، پولسن و تره زگه مربی : چیرو فرارا تیم انتخاب من همینه

#9
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
تیم منتخب یوونتوس از نظر من :

دروازه بان :
شماره ی یک قرن : بوفون: پیشینه ی یوونتوسی شدن من نشون میده که یکی یه دونه ی دروازه ی یوونتوس از موقعی که یادم میاد بوفونه . از اون سری نوادر فوتبال که همه جوره میشه دوستش داشت . هم به عنوان یه مرد ، هم به عنوان یه بازیکن. بهترین دروازه بان قرن و یکی از خاضع ترین فوتبالیست های جهان .

دفاع :
لیختشنایدر : سال گذشته یکی از بهترینای بهترین یووه ی چند سال اخیر بود . تو یکی از بازی های لاتزیو دقیقا یادمه که شگفت زده کرده بود منو . دوندگی زیاد . غیرت بالا نسبت به تیمش و وظیفه شناسیش همه و همه دست به دست هم میده تا سمت راست دفاع رو متعلق بهش بدونم

کاناوارو : فقط انتخاب از نظر فنی ، مگه میشه بازیکنی که به یووه پشت میکنه و به تیم دیگه ای میره رو دوست داشت ؟ اما رهبری ایتالیا تو اولین جام جهانی که من هوادار ایتالیا بودم درش ، رسیدن به جام و بالا بردنش توسط کاناوارو و قدرتش تو دفاع باعث میشه که تو این لیست باشه.

کیلینی : دیـــــــــــــوار . یکی از بهترین مدافعین حال حاضر جهان . خنده های بعد از درگیریش برام خیلی جالبه . در عین جنگندگی و اقتدار ، خوش اخلاق . تصور این کیلینی و کاناواروی 2006 در کنار هم تو قلب دفاع قوت قلبه برای 9 بازیکن دیگه ی تیم .

زامبروتا : چه توقعی میشه داشت برای این پست ؟ بازیکنایی که من تو این پست دیدم گروسوی نا آماده و دی چلیه ی همیشه مصدوم هست . ولی اینا به این معنی نیست که انتخاب زامبروتا انتخاب از روی ناچاریه . هر چند دیدنش تو پیرهن آبی اناری نفرت انگیز بود

هافبک :
پیرلو : هر چی ازین بازیکن بگی کمه . توپ طلایی که از دستانش دزدیدن ، روحیه ی فضایی جو هارت که با پنالتی اون به گل نشست ! پاس های فوق العاده ش ، آرامش و اعتماد به نفس مثال زدنیش و اینکه واقعا یکی از دلایل سال موفق یووه در سری آ . همه ش کافیه که چشم بسته پیرلو رو انتخاب کنم .

ویدال : فقط به خاطر اینکه تو لیست بقیه ی بچه ها ندیدمش . بازیش مقابل چلسی تو استمفوربریج کفایت میکرد که تا یه مدت همه ی دوستام که میدونستم یوونتوسیم ، با یه حالت غبطه خوردن بهم بگن فوق العاده بود این بشر . فوق العاده . جنگندگیش ، تکل هاش ، واقعا عالی ...

ندود : وقتی یووه به سری ب رفت ، وقتی به تیم پشت نکرد در حالیکه تو اوج بود ، وقتی هر موقع تو جایگاه ویژه میبینمش و افتخار میکنم به یووه و غبطه میخورم به اینکه چطور میشه عاشق یه تیم بود همه و همه در کنار استیل منحصر به فردش تو دویدن ، همه و همه باعث میشه که افتخار کنم به اینکه اسمشو تو پستم تایپ میکنم. "ندود"

کامورانزی : گفتنی ها رو بقیه بچه ها گفتن ، متفاوت ازش حرف میزنم ، با یه خاطره : از اولین بازی هایی بود که از یووه میدیدم ، مائورو ، تو یه شرایط سخت گوشه ی زمین گیر افتاده بود، خیلی ریلکس رفت نزدیکی های کرنر ، منم که اون روزا فقط 10-11 سالم بود . گفتم "این چیکار داره میکنه ؟ ای بابا" و همون لحظه بود که با اوج زیرکی و در حالیکه مدافعین دوره ش کرده بودن ، با سرعت با یه پشت پا توپ رو زد به یه مدافع و خفه م کرد ( :1:) کافی بود برای کف کردن یه بچه ی تو اون سن و سال

حمله :
ترزگه : عذر میخوام ! ترزگل ! گلزن فرانسوی ! فوق العاده ! خیلی هم به موقع از دست رفت ، چون جاشو به مهاجمینی داد که هر بازی ، هر هفته اونو به یاد بیاریم ! آرزو کنیم که باز میشه یکی مثل دیوید رو داشته باشیم ؟... و علاقه بهش زمانی معلوم میشه که ، فینال جام جهانی ، دیوید پشت ضربه ی پنالتی ، شوت ، تیر دروازه ، ایتالیا ، تیم مورد علاقه م قهرمان شد ، ولی خوشحالی نمیکردم ، چون چهره ی ناراحت اون این خوشحالی رو محو میکرد .

بیست ترین شماره ی ده دنیا : الساندرو دلپیرو : آخه مگه میشه طرفدار یووه بود و عاشق این بشر نبود ؟ واقعا امکان نداره ، ضربات ایستگاهی ، دریبلای ریز ، از بزرگیش نمیشه حرف زد ، بازیکنی که باعث میشه کل سانتیاگو برنابئو بایستن و بی درنگ تشویقش کنن . بی اغراق یکی از دلایل اصلی یوونتوسی شدن من و هم دوره ای هام کسی نیست جز الکس...

#10
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
انگار قرعه فال به نام من دیوانه نیز زدند :65:
انتخاب خیلی سخته و اینایی که اسم میبرم فقط و فقط نظر شخصی خودمه و واسه اینکه حرفی پیش نیاد یا درموردشون چیزی نمیگم یا خیلی کم
دروازه بان : آنجلو پروتزی
بوفون دروازه بان عالی و بهترین دنیاست ولی من با اسم پروتزی بزرگ شدم و یووه رو به این اسم شناختم
مدافعین : فرارا ، کیلینی ، مونته رو
بهتر از اینها هم شاید باشه و هست ولی دید من اینو بهم میگه که این سه نفر باشن
هافبک : ادگار داویدز
هلندی جگنده و متعصب یووه با اون عینک منحصر بقردش
هافبک : آندره آ پیرلو
چیزی واسه تعریف ندارم (آن را که عیان است چه حاجت به بیان است)
هافبک : زیدان
بهترین بازیکن جهان
هافبک : پاول ندود
مرد فوتبال اروپا
هافبک : دیه گو ریباس
مردی که قدرشو تو یوونتوس ندونستن و اگه چند سال تو یووه میموند مطمئنا مرد سال فوتبال دنیا میشد شک نکنید
مهاجم دوم : الکس کبیر
مهاجم دوم چون باید زوجش هم باشه که بتونه تکمیلش کنه
مهاجم هدف : دیوید ترزگل
فقط گل گل و بازهم گل

سیستم
3-2-3-2

مربی : مارچلو لیپی
ذخیره ها : بوفون ، بارزاگلی ، ایگور تودور ، دشان ، کونته ، پسوتو ، زلاتان و راوانلی

#11
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

My Dream Juventus

[img alt=1.jpg height=768 width=480]http://s3.picofile.com/file/7614757525/My_Dream_Juventus.jpg[/img]

My Dream Head Coach

تصویر

توضیح ِ خاصی واسه این چینش ندارم . سیستم رو به خاطر ِ نوع ِ کلاسیک ِ فوتبال 4-4-2 انتخاب کردم و توی خط ِ دفاع به خاطر ِ علاقه ای که به فوتبال ِ دفاعی دارم ، تدافعی ترش کردم !

بازیکنایی که توی پست ها انتخاب کردم نیازی به تعریف ندارن و اسم ِ هر کدوم دلیل ِ محکمی برای انتخاب هست . دوست داشتم به نحوی تیتی هانری رو توی تیمم جا بدم اما نشد !

ترکیب ِ ذخیره ای هم ندارم ! شاید بشه گفت ادوین ، چیرو ، ملو ، کامو ، هانری و ... میتونستن جایی توی این انتخاب داشته باشن .



#12
H.ES1897

H.ES1897

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 32 ارسال
خب منم هم خب طبیعتا باید از هر اونچه به یاد دارم انتخاب کنم در مورد بازیکنهای بزرگ و قدیمی هم چیزی نمیگم چون دلیل انتخابشون واقعا مشخصه
دروازبان:بوفون
بدون شک بهترین و راحت ترین انتخاب ممکن هست برای من

دفاع:کیلینی-فرارا-بارتزالی-تورام
کیلینی:از اولین بازیش رو در تیم کاپلود یادمه با یه دماغ چسب زده در دفاع چپ بازی میکرد واقعا جنگنده ترین مدافع تاریخ یووه به نظر من هست

بارتزالی
:بهترین دفاع ایتالیا در این دو سال به نظرم واقعا حقش هست در این تیم جایی داشته باشه کم اشتباه ترین مدافعی که تا به حال دیدم واقعا لذت میبرم از بازیش

هافبکها:ندود-پیرلو-زیدان-کامورانزی
پیرلو:واقعا باید یکی از افسوسهای ما باشه چرا که استعداشو در سالهای جوانی در تیم میلانی تلف کرد قطعا اگه ما پیرلو سالهای پیش داشتیم شاید هیچ وقت رتبه نازل هفتمی رو اون هم دوبار تجربه نمیکردیم

کاموارنزی:بازیهاش در سمت راست تیم هیچ وقت ازیادم نمره یکی از محبوب ترین بازکنهای من هست

ندود: :worship:

زیدان: :worship:


خط حمله: الکس-ترزگه

الکس
:بی شک بزرگترین اسطوره باشگاه به راحت در این تیم جا داره از انگیزه های اصلی من برای یوونتوسی شدن :worship: :worship: :worship: :worship:

ترزگه
:فقط یه چیز کاشکی یکی مثل خودشو الان داشتیم

خب تیم من خیلی فانتزی شده با سیستم 2-4-4 چیزی به اسم یه هافبک دفاعی درش تعریف نشده اما خب این تیمو دوست دارم در مورد بازکنها بیشتر بچه ها همه چیز رو گفتن ولی منم یه چیزهایی گفتم ببخشید اگه کم و ناقص بود

ذخیرها:استوراری (بهترین ذخیره دنیا)-کاناوارو-مونته رو-کونته-ویدال-زلاتان-مارکیزیو-داویدز-تاکیناردی
سرمربی:مارچلو لیپی

#13
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان

تصویر


پروتزی . زامبروتا . پسوتو . تاکیناردی . تورام. یورگن کهلر.اندی مولر. دشام. زیدان. کامورانسی. ترزگه .ویالی و اینزاگی

تصویر



#14
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1460 ارسال
ترجیح دادم در انتخابهام بیشتر احساس رو دخالت بدم تا منطق و حسابگری.تیمی رو چیدم که دلم براش بتپه نه تیمی که حتماً ببره. به همین خاطر چندان خودم رو در قید و بند سیستم و تداخل احتمالی سبک بازی بازیکنهای انتخابی گرفتار نکردم.



دروازه بان

بوفون: شاید شرم آور باشه که من یه روزی شدیداً ازش بدم میومده :fp: اونهم فقط به خاطر یووه و پروتزی که بوفون داشت جاش رو تو تیم ملی تنگ میکرد. به خودم میگفتم مربی چقدر باید بی سلیقه باشه که پروتزی چارشونه و خوش هیکل رو دعوت نکنه و بجاش این جوون.....استغفرالله. بعداً معلومم شد که واقعاً انگار تعصب آدم رو کور میکنه.
به سبک آخرین بند ترانه ی شهیار که از پسش سکوت است: مرا ببخش.


مدافعین

تورام: قرار بود خط دفاع استثنایی پارمای اون موقع رو غارت کنیم. این هم یکی از غنایممون بود.مستحکم و بسیار کم اشتباه و البته بسیار خوش فکر در مصافهای تک به تک. گهگاه بارتزالی یه حرکتایی نشون میده که من رو یاد تورام میندازه.
توی یووه فقط یه گل زد اون هم به حریف دیشبمون میلان بود :laughing: شادی بعد از گلش هم که فراموش نشدنیه.
جالبه که تو بازیای ملی هم فقط دو گل زده و جفتش رو هم به کرواسی جام98 که باعث حذف تیم خوب ولی نگون بخت کرواسی شد. اتوبوس جهانگردی...


کاناوارو: شاید دو(سه) سال زمانی کافی برای اینکه یه بازیکن رو کاملاً از تیم خودتون بدونید نباشه(هنوز همین حس رو به پیرلو دارم، فکر میکنم اومده بما کمک کنه نه اینکه بازیکن یووه باشه :65: ) ولی به دلایل صرفاً فنی نمی تونم ازش صرف نظر کنم.


فرارا: حیف! به حق خودش تو فوتبال نرسید ولی اونقدر با جون و دل برای یووه بازی میکرد که لایق حضور توی ترکیب دلخواهم باشه.


کیلینی: استحکام( و البته سوتیهای گاه و بیگاه) مونته رو و کیه لینی رو روبروی هم گذاشتم تقریباً یر به یر شدن فقط موند اون طنزی که کلاً توی کیلینی هست و البته کی از یه مقدار طنز بدش میاد.



هافبکها

ادگار داویدز:دشان یا داویدز؟ چرا آدم رو تو مخمصه میندازید؟ داویدز رو برداشتم چون تا وقتی بود من بازی با میلانی رو که سیدورف توش بود بدون استرس میدیدم. از وقتی رفت سر هرکدوم از بازیهامون با میلان که سیدورف هم تو بازی بود تا آخر بازی دلهره داشتم از این بشر. بعلاوه با اون عینک شده بود آیکن یوونتوس. دریبلهای ریز و جنگندگی و ....


ندود: تعصب متبلور شده! بازیکنی رو ندیدم که حتی برای توپی که احتمال رسیدن بهش 1 درصد باشه از جون مایه بذاره. استاد شوتهای در حال حرکت(علی الخصوص وقتی تو لاتسیو بود).


زیدان: چه توان گفت؟! شعورِ بازی و دید همه جانبه ی زیدان توی زمین در هیچ بازیکن دیگه ای به ظهور نرسید.معلم تکنیک و پاس.بازیکن قرن از نظر من.


تاکیناردی:احساسی ترین انتخابم. هر دفعه گزارشگر انگلیسی زبان با اون شیوه ی تلفظ حرف "ر" اسمش رو تلفظ میکرد انگار یه تابلوی هنری تازه رو بهم نشون می دادن . اگه هم مربی و هم نجار بودم همه ی بازیکنهام رو با قد و هیکل السیو و ایگور تودور میتراشیدم.

Spoiler



مهاجمین

ترزگه: شما از یه مهاجم چه انتظاری دارید؟ توپ رو بکنه توی گل؟ این کاری بود که ترزگه به راحتی و با کمترین زحمت انجام می داد. اگه فقط به اندازه ی یک توپ فضا بود دقیقاً توپ رو به همون فضا میزد. بازی تمیز و بی ادا و اطوار. واقعاً معتقدم مهاجمی به چارچوب شناسی ترزگه به دنیا نیومده. حتی اگه چشمهاشو میبستی و 10 دور دور خودش میچرخوندی باز هم چشم بسته توپ رو به چارچوب میزد، عین مهاجمای الانمون :mad:



الکس دل پیرو: قصه اینجا که رسید جون ما به لب رسید نذر ما ادا نشد و فصل چهار فرا رسید . اما تو فصل چهار...
الکس یعنی تاریخ یووه. بدون بغض و اشکی در چشم نمیشه ازش نوشت. رؤیای من دیدن سه ستاره ی طلایی و یه ستاره ی نقره ای روی سینه ی الکس بود ولی مگه کدوم رؤیام تعبیر شد که این یکی بشه.یگانه در زمین و بیرون زمین. صادقانه بگم فوتبال رو فقط توی اون مستطیل سبز خلاصه نمیکنم که اگه میخواستم این کار رو بکنم انتخابهام شاید خیلی متفاوت می شد. برای من داستان اون دخترک و الکس حتی از کل دوران بازیگری و گلهاش ارزش بیشتری داره. من الکس رو به عنوان مهاجم و کاپیتان و روح تیمم بر می دارم.


آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست/هرکجا هست خدایا به سلامت دارش


مربی
لیپی: کاریزما+ تفکر

* همونطور که گفتم انتخابهام بیشتر احساسی بود به همین خاطر به راحتی از امثال پلاتینی گذشتم.

** اگه انتخابهام با موضوع تاپیک چندان همخونی نداشت ببخشید.


#15
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
دروازه بان: بوفون


دفاع: تورام، کاناوارو، مونترو، زامبروتا


هافبک: ادگار، تاکیناردی، ندود، کامورانزی


مهاجم: دلپیرو _ ترزگه


سرمربی: مارچلو لیپی

#16
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
اولش فکر میکردم انتخاب 11 نفر از بین این همه بازیکنایی که بازیشون رو دیدم و عاشقانه دوستشون داشتم کار خیلی سختی باشه؛ اما یکم فکر کردم دیدم با بعضیهاشون واقعا خاطره دارم و اصلا نمیشه به گزینه دومی فکر کرد:

دروازه بان: جیجی بوفون

انتخاب دومی وجود نداره. از ته قلب خوشحالم تو دوره ای زندگی کردم که تونستم اوج بازی بهترین دروازه بان قرن و سمبل دروازه بانی مدرن دنیا رو ببینم. جیجی توی زمین و بیرون زمین یه اسطوره ست. واقعا یه انسان چقدر میتونه در عین حالی که نامبر وان دنیاست انقدر متواضع هم باشه؟

مدافع: پائولو مونترو

همیشه اولین ها واسه آدم خاطره میشن. اولین مدافعی که از یووه شناختم پائولو بود. تعصبی که مونترو توی بازیش داشت و با قلبش فوتبال بازی میکرد تبدیلش کرده بود به یکی از دوست داشتنی های من. پائولو از اون مدافعایی بود که در عین حالی که با فکر و خونسرد بازی میکرد ولی وقتی لازم بود سرش رو جلوی توپ/پای حریف میذاشت تا از دروازه محافظت کنه. پائولو یگانه اروگوئه ایه که واقعا دوستش داشتم

مدافع: چیرو فرارا

چیرو هم نیازی به تعریف نداره. به نظرم ممکن نیست یوونتوسی که بازی فرارا رو دیده دوستش نداشته باشه. چیرو یه روح خاصی تو بازیش بود و با اینکه شاید کمتر بازیش به چشم میومد اما همیشه با ثبات و موثر بازی میکرد. برخلاف دوران مربیگریش البته ...

مدافع: جورجو کیلینی

کمتر کسی فکرش رو میکرد از دل کالچوپولی یه مدافع مستحکم برای یووه ساخته بشه. کیلینی آروم آروم انقدر تو یووه رشد کرد و بزرگ شد تا خودش رو تو دل بیانکونری ها جا کرد. هر وقت تو بازیه یه حس قوت قلب خاصی به آدم دست میده

هافبک وسط: السیو تاکیناردی

تاکیناردی قلب تپنده یوونتوس بود. هافبکی از جنس یووه. هم خشن هم شوتزن هم بازیساز! السیو برخلاف ظاهرش با حریف شوخی نداشت و خیلی محکم و مصمم بازی میکرد. این خصوصیتش رو خیلی دوست داشتم

هافبک وسط: ادگار داویدز

عینک و مدل موها و چهرش خیلی خیلی خاصش میکرد اون هم واسه کسی مثل من که تازه با یووه و فوتبال آشنا شده. بالاتر گفتم همیشه اولین ها بهترین ها میشن. داویدز رو اول به خاطر استیل و چهره خاصش و بعد به خاطر بازی پر تحرک و شوتهای قشنگش دوست داشتم.

هافبک وسط: کلودیو مارکیزیو

مارکیزیو هم مثل کیلینی. بازیکنی که تونستم رشد و پیشرفتش رو خودم ببینم و دنبال کنم. کلا عاشق افرادی هستم که خودشون گلیمشون رو از آب میکشن. کلودیو تو این چند ساله کاری کرده که همه دوستش داشته باشن و به حق لقب شاهزاده کوچک رو واسه خودش کرده

هافبک کناری: پاول ندود

سال 2001 بچه 9-10 ساله بودم زیاد یادم نیست فقط یادمه میدونستم یووه یه بازیکن خوب آورده. از همون بازیای اول عاشقش شدم. شماره 11 خاص و دوست داشتنی با موهای طلاییش. حدس زدن اینکه با موندن الکس اون هم با یووه تو سری بی بمونه زیاد کار سختی نبود. ندود عاشق یووه بود و طبعا هوادارا هم عاشق خشم چک شون بودن... تا قبل از رفتن اله خداحافظی پاول بدترین خاطرف فوتبالیم بود

هافبک کناری: مائورو کامورانزی

چقدر این بشر دوست داشتنی بود! سبک بازیش طوری بود که به دل هر فوتبال دوستی مینشست. وقتی پا به توپ میشد دوست داشتی بشینی فقط نگاه کنی ببینی سرنوشت توپ چی میشه. دریبلها، تکنیک، سرعت، دقت سانتر اصلا همه چیز داشت و بالاتر از همه تعصب و عشقی که مثل بقیه به بدترین شکل از طرف باشگاه جوابش رو گرفت. اما مهم اینه که ماها دوسش داریم

فوروارد: الساندرو دل پیرو

نوشتن در مورد اینکه چطوری عاشق بزرگترین اسطوره ت شدی خیلی سخته.. الکس واسه من از یورو 2000 شروع شد. اون موقع طبعا چیزی از تاکتیک و بازی سرم نمیشد عاشق تیپ و چهره کاریزماتیک و اون خط ریشای تیزش شدم که مستقیم قلب آدم رو نشونه میرفت!! تو فینال وقتی اون موقعیتا رو خراب میکرد انگار خودم داشتم بازی میکردم و توپارو میزدم بیرون! بعد بازی خیلی گریه کردم نه به خاطر اینکه ایتالیا قهرمان نشده بود واسه اینکه با الکس حس همذات پنداری داشتم. بعد کم کم فهمیدم این آدم تو زمین و بیرون زمین چه جواهریه! گاهی اوقات انگار کلمات کم میارن دیگه! فقط بگم بزرگترین حسرت فوتبالیم اینه که قسمت زیادی از زمانی که آقا بازی میکرد رو ندیدم و همیشه به اونایی که از اول بازیای الکس رو دیدن حسودی میکنم!

فوروارد: داوید ترزگه

خیلی بعیده عاشق الکس باشی و داوید رو دوست نداشته باشی. دو تا دوست و زوج واقعی که موفقیت و آقای گلی اون یکی رو به موفقیت خودشون ترجیح میدادن! همیشه با شنیدن کلمه "مهاجم" ناخودآگاه یاد ترزگه میفتادم. بس که مهاجم بود! چرا انقدر اون روزا زود گذشت؟

سرمربی: دون مارچلو لیپی

با این ترکیبی که گفتم هیچ کس دیگه ای رو نمیشد انتخاب کرد. مخصوصا با اون سیگار برگش که شیفته ش بودم

پ.ن: مرسی از بهمن بابت ایده جالبش. دوست داشتم بیشتر مینوشتم ولی امتحاناست دیگه! :1:

#17
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

دروازه بان :

منینگر:
کی میتونه فراموشش کنه؟؟؟اون بازیهای با رئال واسه یه بچه ای واسه من خیلی عجیب بود.واسه کسی که چند سال تحقیر عقده ایش کرده بود.اون مشت هاش بعد از گل های اله توو برنابئو مشت هایی بود که تا حالا بهش می نازم.هیچوقت نمیتونم فراموشش کنم.صورتش که از سرما قرمز می شد رو نمی تونم فراموش کنم.شاید بخندید اما حاضرم بووفون رو میدادیم اما منینگر نمی رفت... .

مدافعین :

مونترو :
یکی بود که اگه فوتبالیست نمیشد باید قهرمان بوکس میشد.یه دفاعه بتنی.قدرتمند و باهوش و فوق العاده متعصب.شاید بشه گفت با مونترو عاشقه سبکه دفاعی شدم.
بونوچی :
مطمئنم اگه همین راهو بره بهترین مدافع تاریخ ایتالیا میشه.اشک هاشو فک نکنم کسی یادش رفته باشه.خیلی در موردش حرف زدم کافیه دیگه. راستی یادتونه بهش با چاقو حمله کردن؟!؟
سورنسن :
کدوم مدافعی رو دیدید که بتونه توو پسته غیر تخصصیش بتونه اونجور جلو اتوئو بازی کنه؟؟آررزوم اینه که برگرده به تیم چون واسه یکی مثه من که ورزشکارم یه الگو شد.

هافبک ها :

تودور :
لعنتی این با این هیکلش واقعا میتونه بدوه؟؟؟واقعا نماد قدرت بود .
ملوی دوست داشتنی :
یادتونه بازی با میلان؟؟؟شادی گلی که بعد گله الکس توو سن سیرو میکرد؟؟یا چجور کلشو گذاشت جلویه توپ؟؟؟تعصبشو یادتونه؟؟؟عذر خواهیشو یادتونه؟؟؟خیلی عجیب دوست داشتنی بود... .
کامو :
یادمه یه گلی توو جام باشگه ها زد که پیراهنه تیممون سفید بود. با رویه پا زد کنج زاویه مخالفه دروازه.یه گلی بود که نماد قدرته یووه توو اروپا بود.صحنه هایه دریبلش توو تیتراژ گزارش ورزشی.عجیب بود این سرخپوست,عجیب....
ندود :
باید بگم به کله تیمه الانمون می ارزه.کله دنیا آرزوشو داشتن و ما باهاش پز میدادیم و اون با ما.چه روزه تلخی بود بازی با لاتزیو.با کاپیتانی خدافظی کرد.

مهاجمین :

ترزه گل :
اگه تیمی برد می خواست و گل میخواست باید ترزه گه رو داشت. هر چند تا برات میزد فقط باید ازش می خواستی.یادتونه چی گلی با بایرن زد؟؟؟الان کی میتونه مثلش بزنه؟؟
دی وایوو :
واقعا نمیدونم چرا گذاشتمش!!!فک کنم به خاطر اینکه بهش ظلم شد.حقشو با گل زدن توو کمترین دقایق می گرفت اما بازم رو نیمکت بود.یه مهاجمه ایتالیایی ناب که تا لحظه ی مرگشم بوی گل میده.
کاپیتان10 :
...... . :3:

سرمربی ها :
اینا با هم یووه رو ساختن لیپی تیممون رو بزرگ کرد واسه همیشه و رانیری نذاشت جلویه بزرگ ها کوچیک بشیم. :rose: :rose:





#18
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
واوو کار خیلی سختیه
من ملاک اصلیم برا انتخاب اینه که بهترین دوران بازی این بازیکنان تو یووه بوده

دروازه بان برا من دو گزینه اصلی وجود داره پروتزی و بوفون من با پروتزی یووه ای شدم و یکی از عواملی که بیشتر عاشق یووه شدم همین انجبو پروتزی از اون طرف هم جی جی بوفون بهترین دروازبان دنیا که برا یووه همه چی بوده
و بهترین دوارزبان کل تاریخ هستش از نظر من
انتخاب اول بوفون

دفاع وسط کاناوارو تورام فرارا مونترو یولیانو بارزالی و بونوچی
قطعا یکی از انتخاب های من چیرو فرارا هستش بازیکن با تعصب و با هوش یووه که هنوز هم اون پنالتی با میلان تو فینال سوپر کاپ رو یادمه
دومی هم لیلیان تورام خواهد بود تو اون چند سالی که تو یووه بود واقعا عجیب نقطه اتکا بود و من خودم هر بازی که تورام بود از بابت دفاع خیالم راحت بود
وقتی لباس سراسر مشکی رو میپوشیدم بد جور بهش میومد
دفاع های کناری دفاع راست بدون شک زامبروتا خواهد بود این بشر تو یووه شاهکار بود گل میزد پاس گل میداد تو دفاع خیلی چغر بود کلا زامبروتای یووه تو اون زمان بهترین دفاع کناری دنیا بود و شک ندارم اگه از یووه نمیرفت الان هم تو سطح اول فوتبال دنیا بود به عنوان کاپیتان یووه :sad1:
دفاع چپ هم کیلینی رو میزارم درسته این اواخر بیشتر دفاع وسط بازی میکنه ولی یه مدت تو دفاع چپ هم خوب بود هر چند یووه معمولا یه دفاع کناری رو کم داشت مثلا زامبروتا میومد چپ راست نبود یا بالعکس :1:

هافبک ها
تاکیناردی یا کونته من دیوانه وار این دو نفر رو دوست داشتم و حالا باید یکی رو انتخاب کنم تاکی با اون موهای زیباش و اون یک دندگی خاصش یا کونته با اون نمایش های همیشه مثبتش
نمیدونم کار سختی هستش
پس انصافا با توجه به وضعیت اون زمان میخام بگم نه حالا
امنتخاب من انتونیو کونته خواهد بود

دشان یا داویدز یا امرسون این انتخاب خیلی سخته برام
داویدز همیشه از ستون های تیم بود و همینطور دشان با اون نظمی که به تیم میداد
این انتاب من دشان خواهد بود

ندود یا ماکیزیو
انتخاب پاول ندود بدون هیچ توضیحی :np:

کامو یا دیلیویو
دو بازیکن با تکنیک و کمی هم حاشیه دار
باز هم من از دلم کمک میگیرم کامو رو انتخاب میکنم
بد جور عاشق بازیش بودم اون سانتر های دقیق و سر ضربش اون شوت های ناگهانی اون دعواهای تو بازیش همه چیش رو دوست داشتم :گل:

خط حمله هم با اینکه راوانلی رو خیلی دوست داشتم ولی تو ترکیب اصلی نمیتونم بزارمش
دلپیرو و ترزگه بدون هیچ توضیح اضافی

پس شد این

بوفون

کیلینی فرارا توارم زابروتا

ندود دشان کونته کامو

دلپیرو ترزگل

مربی هم ماچلو لیپی

ذخیره ها
پروتزی مونترو بونوچی داویدز تاکیناردی مارکیزیو دیلیویو راوانلی و ویالی

زیدان و پیرلو رو هم واقعا برا یووه نمیدونم و پیرلو رو با میلان تو دنیا میشناسن و زیدان رو با رئال برا همین نزاشتم تو تیم

#19
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
انتخاب من بیشتر تحت تاثیر میزان حضور زیاد و مداوم و تاثیر گذار با کمترین فراز و نشیب همراه با چاشنی غیرت و اخلاق یک بازیکن در یووه هست. البته یکی دو بازیکن رو استثناء قرار دادم! شاید یووه در بیشتر مواقع تو این دو دهه ای که من فوتبالش رو دنبال کردم 2 4 4 یا 3 3 4 بازی میکرده ولی چون هیچوقت یه دفاع چپ خوب نداشته ترجیح میدم با هافبک های زیاد و خوبی که در تاریخ داشتیم سیستم 2 5 3 رو برای یووه انتخاب کنم بچه ها تقریبا تک تک اسامی رو مورد تحلیل قرار دادن پس فکر نمیکنم نیازی به تکرار باشه بوفون (پروتزی) (استوراری) تورام (کاناوارو) فرارا (تودور) کیلینی (مونترو) داویدز (کونته) پیرلو (تاکیناردی) ندود (مارکیزیو) کامورانزی (زامبروتا) زیدان (دشام) دل پیرو (زلاتان,,آمایوری) ترزه گه (باجو,,اینزاگی) سرمربی: مارچلو لیپی مدیر: موجی رییس: آنیلی البته من زیاد بازی پلاتینی راوانلی و ویالی و... ندیدم بنابراین تو تصمیم گیری دخالتی نداشتن!

#20
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

دروازه بان: بوفون


دفاع: تورام، کلینی،کاناوارو، زامبروتا


هافبک: داویدس، پیرلو، ندود، کامورانزی


مهاجم: دلپیرو ، ترزگه


سرمربی: مارچلو لیپی







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی