پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

آیا بانوی پیر توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد ؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
6 پاسخ برای این موضوع

#1
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

" آیا بانوی پیر توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد ؟ "

[img width=480 height=270]http://www.shiaupload.ir/images/61753916504590580180.jpg[/img]


رایان بیلی طی مقاله ای، به بررسی موقعیت یوونتوس در رقابت برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است. این مقاله در سایت بلیچ ریپورت به انتشار رسیده است.

- میشل پلاتینی که با دست کم گرفتن فوتبال انگلیس بیگانه نیست، در اظهار نظر هفته اخیر با اعلام اینکه سلتیک در برابر یوونتوس شانسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا، موجب خشم باشگاه اسکاتلندی شده است.

پلاتینی در مراسم جوایز جهانی فوتبال در دوبی گفت: "اگر ما به نمودار لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنیم، مشخص است که یوونتوس به راحتی تا مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها صعود خواهد کرد."

با توجه به نتایج درخشان سلتیک در فصل جاری – از جمله شکست دادن بارسلونا – و همچنین ذات پست ریاست یوفا در کنترل حواشی فوتبال اروپا، انتظار می رفت پلاتینی بی طرفانه درباره این بازی نظر دهد.

نظرات بازیکن اسبق یوونتوس واکنش های فراوانی را در اسکاتلند در پی داشته است. تامی گمل ، اسطوره باشگاه سلتیک سخنان پلاتینی را احمقانه و بی منطق توصیف کرده و بسیاری از ورزشی نویستان اسکاتلندی نیز خواستار عذر خواهی او شده اند.

گمل در این باره گفت است: "حتی اگر حافظه آقای پلاتینی نتواند او را در به یاد آوردن دیدار بعد از ظهر هالووین سال 2001 که با پیروزی حماسی 3-4 شاگردان مارتین اونیل در سلتیک همراه بود یاری کند ، بیانکونری نیز قدرت کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانی اروپا پس از ده سال را نخواهد داشت."

با این حال، سرمربی پرتغالی رئال مادرید جزء کسانی است که اعتقاد دارد یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.
ژوزه مورینیو پس از اعلام قرعه کشی مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به روزنامه توتو اسپرت ایتالیا گفت که از رویارویی با شاگردان کونته هراس دارد.

به اعتقاد او عدم وجود مهاجم مشهور در ترکیب یوونتوس نشان می دهد که آن ها توانایی گلزنی از هر نقطه از زمین را دارند. او همچنین افزوده است که تیم آنتونیو کونته وی را به یاد پورتو 2004 می اندازد، تیمی تحت رهبری مورینیو موفق به کسب قهرمانی اروپا شد.

آمار ها نشان می دهد که سرمربی اسبق اینتر حق دارد تا از بیانکونری بیم داشته باشد. در خط حمله یووه، میرکو ووچینیچ، سباستین جووینکو و فابیو کوالیارلا شش گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده اند. هافبک های این تیم آرتور ویدال، کلادیو مارکیزیو و لئوناردو بونوچی نیز پنج گل دیگر به ثمر رساندند تا بانوی پیر پس از پارس سن ژرمن بیشترین گل زده در لیگ قهرمانان این فصل را در اختیار داشته باشد.

یوونتوس یکی از معدود تیم های اروپایی است که از سیستم 2-5-3 با حضور دو بال دفاعی بهره می برد. در این سیستم لیختشتاینر، ایسلا و آساموآ راه های نفوذ تیم حریف را به خوبی کنترل می کنند. به علاوه، در میانه زمین حضور ویدال، مارکیزیو و پیرلو یکی از بهترین خطوط میانی جهان را برای یووه به ارمغان آورده است.

از دفاع بانوی پیر نیز نمی توان به راحتی چشم پوشی کرد. آن ها در شش مسابقه مرحله گروهی تنها چهار گل دریافت کردند تا پس از پاریس سن ژرمن، دومین خط دفاع برتر اروپا لقب بگیرند. در سری آ نیز آن ها 9 کلین شیت داشته و در مجموع 11 گل دریافت کرده اند. نکته قابل توجه نیز بومی بودن کامل خط دفاعی این است که می تواند خبر خوبی برای تیم ملی ایتالیا باشد.

هر چند که یووه مدافع تنومند خود، جورجیو کیه لینی را در دو دیدار مقابل سلتیک در اختیار نخواهند داشت، شاگردان کونته پیش از این ثابت کرده اند که با این غیبت به مشکل نخواهند خورد.

نکته حائز اهمیت دیگر، عملکرد فوق العاده یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود است. این تیم از سال 2011 که بوونتوس آرنا افتتاح شد تا کنون تنها یک باخت در کارنامه داشته است، باختی که به ماه نوامبر سال 2012 باز می گردد و طی آن یووه با نتیجه 1-3 مغلوب اینتر شد. در سه دیدار خانگی این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز شاگردان کونته هفت گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده اند.

نمایش خانگی استثنایی بانوی پیر با دوران مربیگری آنتونیو کونته در این تیم همراه شده است. او که از ابتدای تأسیس یوونتوس آرنا سرمربی یووه بوده است سابقه قهرمانی اروپا در سال 1996 و همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان در سال های 1997، 1998 و 2003 را در کارنامه دارد. حضور در چهار فینال لیگ قهرمانان اروپا به طور حتم تجربه ارزشمندی برای سرمربی کنونی یوونتوس به ارمغان آورده است.

مدیر یوونتوس، آندرا آنیلی نیز اعلام کرده است که هدف اصلی تیمش در این فصل، موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

با این حال، یووه راه سختی در پیش دارد. رویارویی با بایرن مونیخ یا دورتموند که در فرم ایده آلی به سر می برند برای یوونتوس بسیار دشوار خواهد بود. به علاوه ، بارسلونا و رئال مادرید نیز مانند همیشه مدعیان اصلی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. با وجود ترس مورینیو از یوونتوس ، در صورتی این دو تیم در برابر یکدیگر قرار بگیرند تصور مغلوب شدن رئال مادرید آسان نخواهد بود.

هر چند که شاگردان کونته انگیزه، ابزار و شخصیت لازم برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را در اختیار دارند، پیروزی آن ها در فینال ومبلی باز هم شگفت انگیز خواهد بود.

#2
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
به نظر من هنوز یه ذره زوده بخوایم به این چیزها فکر کنیم ولی موفقیت در این دوره از رقابتها واسه شخصیت یووه الزامیه(موفقیت با قهرمانی یکی نیست البته فقط در این فصل). واقعا ما از لحاظ دروازه و دفاع به جرئت می گم بدون رقیب بهترین تیم دنیا هستیم و من معتقدم اگه یه تیم باشه که بتونه بارسا رو متوقف کنه اون یوونتوس کبیره. ولی یه چیزی ذهن منو به خودش مشغول کرده اونم همین رویارویی با بارسا است.سلتیک رو به احتمال زیاد پشت سر می زاریم مرحله بعد اگه به بارسا بخوریم(که به احتمال99% میلان رو می بره :1: )کونته دقیقا می خواد چی کار کنه؟؟؟ کونته معتقد به فوتبال سوپر تهاجمیه که اگه تیمی بخواد جلو بارسا اونجوری بازی کنه عاقبتش میشه مثل امثال لورکوزن فصل قبل یا هزاران تیم دیگه.بازی دفاعی یا همون چیزی که الان به اتوبوس دفاع مشهور شده نه توی برنامه کونته است احتمالا و نه واسه شخصیت تیمی یووه خوبه.ولی من خیلی از رویارویی یووه با یه تیم بزرگ مثل منچستر یا بارسا توی مرحله بعد استقبال می کنم مخصوصا منچستر تا قدرت فوتبال ایتالیا به انگلیس ثابت بشه. اما در مورد قهرمانی همونطور که گفتم از دید من واسه امسال زوده بخوایم بهش فکر کنیم ولی توی فوتبال اصلا چیزی معلوم نیست اونم یوونتوس آنتونینو کونته تا الان تماما خلاف انتظارات عمل کرده. :1: سال پیش هیچکس از یووه توقع قهرمانی نداشت ولی قهرمان شد.امسال همه فکر می کردن یووه بدون کونته به مشکل می خوره اما نخورد.توی لیگ قهرمانان وقتی شرایط گره خورد همه فکر می کردن یووه به خاطر کمبود تجریه حذف میشه اما نه تنها حذف نشد بلکه توی گروهش اول شد.... در کل باید فقط منتظر موند.شاید سلتیک پایانی بر تمام این دیدگاه های من حداقل توی این فصل باشه.

#3
ALEX107

ALEX107

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 292 ارسال
یوونتوس به نظر من راحت تا نیمه نهایی میره من فقط از بین این تیمهای حاضر از بایرن میترسم چون سبک بازیش شبیه یوونتوسه از کنارها و عمق عالی هستن و متکی به بازیکن خاصی نیستن .بارسلونا هم که شیوه همیشگی بازی میکنه و میشه با یه بازی بسته اونا رو از کار انداخت مثل چلسی سال قبل و اینتر 3سال پیش . واقعا به این تیم امیدوارم

#4
aZaDeH

aZaDeH

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 374 ارسال
به نظر منم یک کمی زوده واسه ی قضاوت درمورد این موضوع :39: اما چرا که نه! :hmm: یوونتوس نشون داده که وقتایی که توی اوج بوده حریف هر تیمی شده :guntootsmiley: به نظر من این قابلیت رو داریم که قهرمان اروپا بشیم :victory2: البته یه مقداریش هم به شانس برمیگرده :3:

#5
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
منم فکر میکنم اگه یووه به بایرن نبازه دیگه هیچ تیمی نمیتونه واسمون مشکل ساز بشه. ما نشون دادیم که خیلی خوب میتونیم از پس تیمهای اسپانیایی بر بیایم. فقط میمونه بایرن :fp: که یه جورایی کل اروپا ازش میترسن و منچستر که به نظر من امسال زیاد خوب نیست و میتونیم از پسش بر بیایم. ولی در کل با این مهره هایی که توی خط حملمون داریم فکر میکنم قهرمانی برامون یکم دور از دسترس باشه. با اون دوستمون هم موافقم : اگه مدافعانمون خوب و کم اشتباه کار کنند و با بازگشت کیه لینی بتونیم دروازمون رو بسته نگه داریم روی ضد حملات و پاسهای فوق العاده پیرلو میشه تا فینال رفت. :2qcmh45:

#6
pelatini

pelatini

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 179 ارسال
همش بستگی داره چقدر یونتوس خودشو شناخته باشه . از نظر من بازی که یوو امسال بازی میکنه بی نظیر بهترن خط دفاعی و هابک جهان رو داریم و فقط مهاجم ها یکمی نوسان دارند که خداشکر ماتری داره کم کم راه ترزگه رو پیدا میکنه. خود ما هم باید مثبت اندیش باشیم نباید بگیم چون چند سالی تو لیگ نبودیم و یا دلالیل دیگه یونتوس رو ضعیف جلو بدیم. من شک ندارم 90 درصد احتمال قهرمانی داریم

#7
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
فقط مديريت ميتونه ...اگه تيم پايه قوي و خريد مطمئن داشته باشيم ميدونيم كه هميشه خوب بازي ميكنيم نه اينكه يك روز نتيجه ميگيريم يه روز نه....اميدمون زياده مخصوصا سال ديگه كه ضعف هاي تيم معلوم ميشه ..چون پارسال باخت نداشتيم ضعف خودمونم نشناختيم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی