پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

فدریکو پلوزو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
109 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Federico Peluso

تصویر

Date of birth: 20.01.1984

Place of birth: Roma

Age: 28

Nationality: Italy

Position: Defence - Left-Back

Foot: left


فدریکو پلوزو ، مدافع 28 ساله ی ایتالیایی ، در روز 20 ماه ژانویه سال 1984 در شهر رم ایتالیا به دنیا آمد. او فوتبال حرفه ای خود را با حضور در تیم آماتور جوانان پتریانا شهر رم آغاز نمود و بعد از آن در سال 2001 راهی تیم جوانان لاتزیو شد ، اما به علت محیا نبون شرایط برای خود نمایی به سرعت و در همان سال 2001 از این تیم نیز جدا شد.

تصویر

جدال فدریکو پلوزو و مارکو بوریلو بر سر توپ / یوونتوس - آتلانتا / فصل 2012-2011


پلوزو در حالی که تنها 17 سال سن داشت به تیم پرو ورچلی پیوست. او تحت هدایت جوزپه بروکاتو سه فصل کامل را در پرو ورچلی پشت سر گذاشت و در تابستان سال 2004 راهی تیم ترنانا شد. پلوزو 20 ساله ، 2 فصل را نیز در ترنانا گذراند و پس این حضور کوتاه مورد توجه سران تیم آلبینولفه قرار گرفت و با قرار دادی به صورت مالکیت مشترک راهی این تیم شد. قرار داد او به صورت مالکیت مشترک بین 2 باشگاه آلبینولفه و آتالانتا در جریان بود.

در فصل دوم حضور پلوزو در تیم آلبینولفه ، او مورد توجه لوئیجی دلنری ، سرمربی وقت آتالانتا - تیمی که نیمی از مالکیت این مدافع را در اختیار داشت - قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی ژانویه مسابقات سری آ ، راهی تیم برگامویی شد. آتالانتا در ازادی پلوزو ، کاراموکو سیسه را به همراه 0.8 میلیون یورو راهی آلبینولفه کرد.

در روز 8 مارس 2009 و در هفته ی 27 رقابت های سری آ ، پلوزو موفق شد برای اولین بار طعم بازی در سری آ را بچشد ، او در سن سیرو و در دیداری که با شکست 3 بر 0 آتالانتا مقابل میلان همراه بود ، 90 دقیقه برای تیم خود بازی کرد. فصل بعد نیز او موفق شد در تیم آتالانتایی که تحت هدایت آنتونیو کونته - سرمربی فعلی یوونتوس - قرار داشت ، اولین گل خود را در سری آ مقابل پارما به ثمر برساند. آتالانتا در این دیدار با نتیجه ی 3 بر 1 از سد پارما گذشت.


تصویر

شادی فدریکو پلوزو پس از به ثمر رساندن اولین گل ملی / ایتالیا - مالت / مقدماتی جام جهانی 2014


10 آگوست 2012 ، پس از نمایش تحسین برانگیز پلوزو در آتالانتا و در کنار هم تیمی های خود ، آندره آ کونسیلی ، ازکوئیل اسچلتو و مانولو گابیادینی ، چزاره پراندلی ، سرمربی لاجوردی پوشان متقاعد شد تا از این 4 مهره ی آتالانتا برای اردوی آتزوری دعوت بیاورد. تنها 5 روز بعد ، پلوزو موفق شد در دیدار دوستانه ی انگلستان - ایتالیا که با شکست آتزوری همراه بود اولین بازی ملی خود را به ثبت برساند. او خیلی زود موفق به ثمر رساندن اولین گل ملی نیز خود شد ، پلوزو در روز 11 سپتامبر 2012 در دیدار ایتالیا - مالت از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل که در شهر مودنا ایتالیا برگزار می شد ، اولین گل ملی خود را جشن گرفت.

آمار بازی های باشگاهی :

فــصل 2007-2006 (سری ب - آلبینولفه) : 1 بـازی ، 0 گل ، 0 پاس گل
فـصل 2008-2007 (سری ب - آلبینولفه) : 36 بازی ، 3 گل ، 0 پاس گل
فـصل 2009-2008 (ســـری آ - آتـــالانتا ) : 8 بــازی ، 0 گل ، 0 پاس گل
فـصل 2010-2009 (ســـری آ - آتـــالانتا ) : 25 بازی ، 1 گل ، 1 پاس گل
فـصل 2011-2010 (ســـری آ - آتـــالانتا ) : 35 بازی ، 1 گل ، 1 پاس گل
فـصل 2012-2011 (ســـری آ - آتـــالانتا ) : 24 بازی ، 1 گل ، 2 پاس گل
فـصل 2013-2012 (ســـری آ - آتـــالانتا ) : 13 بازی ، 1 گل ، 1 پاس گل

#2
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
اسمش فدريكوئه؟ :1: من كه از انتقالش استقبال مى كنم :lol:

#3
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
نمیدونم وقتی قراره 5 میلیون بابت این بدیم چرا 7 میلیون بابت سانتون نمیدیم؟ البته برای نیمکت خیلی گزینه خوبیه ولی کمتر از دچلیه نباشه بیشتر نیست. هر چند قد خیلی بلندی داره که همین باعث میشه معضل تیم در نبردهای هوایی تا حدودی کاهش پیدا کنه.

#4
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
چند باری که پلوزو رو به بهونه ی شایعات اومدنش به یوونتوس دنبال کردم ، مدافع جنگنده ای نشون داده و بر خلاف ده چلیه "مدافع" هست ! به خوبی زیر توپ میزنه ، برعکس ده چلیه ! تکل هایی خوبی میزنه باز هم بر خلاف ده چلیه. در کل من سطح ده چلیه و پلوزو رو متفاوت نمیدونم ، تنها تفاوتشون اینه که ده چلیه در بعد هجومی مهره ی بهتری هست و پلوزو در بعد دفاعی. یووه در حال حاضر نیاز به همچین بازیکنی داره ، بازیکنی که سنش تو همین حدودای 8-27 باشه و آستانه ی تحملش برای نیمکت نشینی بالا باشه. طبیعتاً یکی مثل سانتون یا بوکتی نمیاد که تو 80 درصد بازی ها روی نیمکت بنشینه و هیچی نگه ! پلوزو نهایتاً نقشی به پر رنگی پادویین تو تیم فعلی خواد داشت و بس ... . ببینیم شاگردِ سابق کونته چه گلی قراره به سرمون بزنه. :1:

#5
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- یه آمار کلی بدم درباره پلوسو تا اینجای فصــل ! :1: - 13 بازی برای آتالانتا تا اینجای فصل انجام دادکه 1 گل ، 1 پاس گل ، 6 اخطار و 2 کارت قرمز حاصل کار پلوسو بود ! یه مقدار آمار کارت قرمز هاش بالاســت ! :Facepalm: :1: توی این 13 بازی به طور میانگین 80 درصد از پاسهاش به مقصد رسیدن و باز هم به طور میانگین در هر بازی 2 دوئل تن به تن رو برنده میشــده ! در مقایسه با کیلینی خیلی ضعیف تره ! کیلینی هر بازی به طور میانگین 3 دوئل تن به تن رو می بره و 90 درصد پاسهـاش به مقصد میرســن !! :1: 11 بازی برای آتالانتا در پست هافبک چپ ظاهر شد و 2 بازی هم در پست مدافع مرکزی. نمره و عملکردش در پست دفاع مرکزی بهتر بوده ولی گل و پاس گلش موقعی زده شده که در پست دفاع چپ حضور داشته ! از خصائص بازیــش اگر بخواهیم بگیم باید اول به این اشاره کنیــم که یکم بی انضباط ـه ! :1: در تکل زنی و کراس گذاشتن خوب عمل میکنــه و بیشتر هم این دو کار رو توی زمین انجام میــده ! به طور معمول هم خطا زیاد انجام میده [ 8 کارت برای 13 بازی یکم زیاد نیست ؟! :np: :1: ]. نقطه ضعف بازیش هم پاسکاری ضعیفــشه !! تنها گلـش رو این فصلی به پارما زده و تنها پاس گلش رو هم در بازی با اینتر داد ! :65: :1: این فصلی هم در برابر یووه 90 دقیقه بازی کرد و در مجموع توی اون بازی 1 شوت و 1 تکل زد ! :1: پ ن : محمد به قدش اشاره کرد ؟! :1: 187 سانتی متر !! پ ن 2 : محمد دوباره شروع کردی ؟! پلوزو نه ، پلوسو ! :2qcmh45:

#6
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال


- 13 بازی برای آتالانتا تا اینجای فصل انجام دادکه 1 گل ، 1 پاس گل ، 6 اخطار و 2 کارت قرمز حاصل کار پلوسو بود ! یه مقدار آمار کارت قرمز هاش بالاســت ! :Facepalm: :1:

از خصائص بازیــش اگر بخواهیم بگیم باید اول به این اشاره کنیــم که یکم بی انضباط ـه ! :1: در تکل زنی و کراس گذاشتن خوب عمل میکنــه و بیشتر هم این دو کار رو توی زمین انجام میــده ! به طور معمول هم خطا زیاد انجام میده [ 8 کارت برای 13 بازی یکم زیاد نیست ؟! :np: :1: ]. نقطه ضعف بازیش هم پاسکاری ضعیفــشه !!



پ ن 2 : محمد دوباره شروع کردی ؟! پلوزو نه ، پلوسو ! :2qcmh45:


علت بالا بودن درصد خطاهاش تکنیک پایینشه...چون این بَشَر به قول اون ترول معروف(رفیق بصیر) :1:..تکنیک چندانی نداره البته تا حدی به خاطر فیزیکش حق هم داره...ناچاره دریبل های در حرکت بزنه و با مدافعان روبروش کورس بزاره که متاسفانه سرعت چندانی هم نداره :1: و توپ به ساده ترین شکل ممکن ازش قاپیده میشه و چون پستش وینگره و فضای پشت سرش خالی میشه دست مبارکش رو روی شونه های بازیکن حریف میزاره و طرف رو میکشه و میندازه زمین.... :1:

+ سید خود ایتالیایی ها میگن پلوزو....

#7
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
تو کدوم بازیها کارت قرمز گرفته ؟

#8
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
^

تصویر

به شکل تصویری که آدم نگاه میکنه خیلی فاجعه تر به نظر میاد سطح خشونتش ! :np:

#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
اكثر رسانه هاي ايتاليايي ، به خصوص كوريره از توافق نهايي يوونتوس با پلوزو بر سر مبلغ قرارداد خبر دادن و گفته ميشه قرارداد اين دفاع 28 ساله بعد از سال جديد ميلادي به طور رسمي بسته خواهد شد

#10
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
اینطور که از آمار و شواهد پیداست یک تنه میتونه تیم رو به فنا بده . اینم بازیکنه که افتادن دنبالش ؟ البته شرایط یوونتوس فرق می کنه احتمال اینکه از خشونتش کم بشه زیاده .

#11
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

اینطور که از آمار و شواهد پیداست یک تنه میتونه تیم رو به فنا بده . اینم بازیکنه که افتادن دنبالش ؟

اها یعنی از بونوچی که گل به خودی می زد بد تره؟
الان بونوچی چی شده؟

+من به یاد ندارم کونته بازیکنی گرفته باشه و بد بوده باشه (بریلو و بنتنر رو ماروتا انداخت بهش)

#12
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21132 ارسال
- به هر حال هر بازیکنی که به تیم اضافه میشه اونم در چنین شرایط خاصی، قطعا هدفدار هست، حالا مربی کونته باشه یا دونادونی، چندان فرق نمیکنه. یووه لوسیو رو از دست داده و کیه لینی هم 3 ماه نیست، پس خرید یک دفاع برای نیمکت با قابلیت بازی در کناره ها خرید درستی هست، بخصوص اینکه پلوزو سابقه کار با کونته رو هم داره سابق بر این. من خرید پلوزو رو کاملا مثبت می دونم، به دور از عملکردی که خواهد داشت (که واقعا نمیشه پیش بینی کرد) از نظر فنی خرید درستی هست. بخصوص اینکه قرضی هم هست و حق خرید با ماست. ویرایش : البته گفته میشه پلوزو برای جانشینی ـه آساموآ جذب میشه و باید با دچلیه رقابت داشته باشه برای قرار گرفتن در ترکیب.

#13
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
ظاهرا این ترانسفر نهایی شده و ماروتا و پاراتیچی با مارینو به توافق رسیدن...تا چند ساعت دیگه اعلام میشه...قرضی میاد یووه با حق خرید در تابستان...

#14
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
در تایید صحبت های دوستمون باید بگم دیگه پلوزو رو باید بازیکن تیممون بدونیم ! توافقات انجام شده و قیمتش خریدش هم 5 میلیون

#15
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
5 تا واسه پلوزو میدیم و 8 تا واسه ارمرو نمیدیم . کلا جالبیم ما اصلا مگه ما کاسرس رو نداشتیم

#16
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
گفته ميشه تا 4 شنبه قرارداد پلوزو بسته خواهد شد .

#17
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

تا واسه پلوزو میدیم و 8 تا واسه ارمرو نمیدیم . کلا جالبیم ما

ما یه جانشین برای جورجو میخواستیم ، کاسرس که نشون داد اصلا سمت چپ زمین فاجعه میشه ، بازیهایی هم که جورجو نبوده کونته شده از بارتزالی اونجا استفاده کرده ولی کاسرس رو سمت چپ نزاشته

بنابراین ما یه بازیکن چپ پا برای این سمت نیاز داریم ، ارمرو خیلی قدش کوتاهه ، شدیدم افت کرده. پلوسو قد بلندی داره ، فیزیکش حداقل شبیهه جورجوئه

#18
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
ترجیح میدادم کس دیگه ای تو تیم بیاد.. کسی که 25 سالگی اولین بار تو سری آ بازی کرده و حتی تو تیمی مثل آتالانتا خیلی ستاره ای نبوده و اینقدر خشنه رو دوست ندارم البته اگه قطعی بشه امیدوارم کنته باهاش کاری که باید رو بکنه :1:

#19
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
^^ کلا منظورم روی خساست های مالی باشگاه بود

#20
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ خساست نیست ، ما خیلی رو حساب کتاب خرج میکنیم ، آینده نگر هستیم. مثلا گالیانی برداشت 24 تا برای زلاتان داد ، حقوقشم پرداخت کرد ، ولی آخرش چی شد؟ مجبور شد همون بازیکن رو بفروشه تا باشگاهش زیر بدهی له نشه.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی