پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا - سلتیک 0-3 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
269 پاسخ برای این موضوع

#261
mamalexi

mamalexi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1655 ارسال
کی تا حالا مرده هم نظر میده که اوون اومده نظر داده خوب حال این کک مکی ها رو گرفتیم در ضمن چندش اور اون کشورت و مردمشن اوونی :fts:

#262
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان


- گراهام پل : یک پنالتی برای سلتیک گرفته نشد ! :np: گفته به علت اینکه بازیکنان یووه ( منظورش لیخ ـه :1: ) مدام اقدام به گرفتن بازیکن حریف می کردند باید اخراج و یک پنالتی برای سلتیک گرفته می شد ! :np:


اهووووووووووووووووووو اینجا رو باش . کی واسه ما شد کارشناس . تو برو اول تعداد کارت زردایی که میدی بشمر بعد سخنرانی کن

#263
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

تصویر

خیلی سعی می کرد خودش رو فروفسر نشون بده و با یک حالت خاص بازی رو نگاه می کرد

اما در مقابل کونته بود که با همون سادگی و بی شیلگی خودش یووه را هدایت می کرد

کونته بازی رو قبل از شروع بازی برده بود برای هر لحظه از بازی نقشه داشت

حتی کرنر های سلتیک که یکی از نقاط قوت این تیم بود را با جنگی که راه انداخته بود به سانتر های به هدف تبدیل کرد

برای حمله کردن عمق دفاع جایی که دفاع خسته نجریه ای حضور داشت رو انتخاب کرده بود

کونته نشون داد برای داشتن برنامه در هر بازی نیاز نیست سیستم رو عوض کرد با یک سیستم می شه چندین مدل بازی رو رائه کرد

حتی با فاصله اندک
مثلا این بازی که با سلتیک انجام شد یک برنامه خاص دنبال شد
در بازی با رم مطمئا یووه به این شکل بازی نخواهد کرد

بازی کردن چند روش گفتنش اسون هست اما در عمل نیاز به تمرینات فوق العاده داره
:rose:



#264
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


این همونی بود که گفته بود یووه بیاد توی حیات خلوت من تمرین کنه :1:

+ کی بود که تکل رفت روی پای پیرلو ؟ :62: شما به من نیشان بده .... بازی برگشت نشان ـش میدم :1:


من مصاحبه هاشونو نخونده بودم . خبر نداشتم .
ولی تو بازی نسبت به هم تیمی هاشون که از دم کور بودن ، این یه نفر یه چشم داشت !
جایی که پیرلو رو زدن رو زمین دراز کشیده بود فقط این رفت سمتش . یه جورایی حرفه ای تر و آرومتر از بقیه به نظرم رسید

البته آخر بازی نظرم عوض شد . چون عاشق آمبروز شدم :1:

#265
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
با این پیروزی،نه تنها اسکاتلند که کل بریتانیا رو به آتیش کشیدیم! :nish: اکثر چهره های درب و داغون فوتبال انگلستان که دهن رو باز کردن و دُرّ و گهر بوده که ریختن بیرون! :2qcmh45: آخه گراهام پل هم قبول! سخن پراکنی «اوون» ِ دیپورتی رو کجای دلم بذارم؟

#266
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=317]http://upload.iranvij.ir/images_dey91/21285877436298953999.jpg[/img]

سلتیک 0 - یوونتوس 3 :سلتیک در نیمه اول مشکلاتی را برای یووه به وجود آورد اما قدرت تمام کنندگی یووه عالی بود

عملکرد بازیکنان سلتیک در بازی سه شنبه شب،قابل تقدیر بود اما آن ها نتوانستند فشار اولیه خود را در تمام دقایق بازی به اجرا بگذارند.
نیل لنون سر مربی سلتیک تصمیم گرفته بود، افه آمبروز را علی رغم حضور او در فینال جام ملت های آفریقا تنها 2 روز قبل از بازی با یووه در ترکیب ثابت خط دفاعی خود قرار دهد.در خط جلو او از 3 مهاجم استفاده کرد.کریس کامنز،جیمز فورست و گری هوپر.
در طرف مقابل آنتونیو کونته که کماکان از وجود جورجو کیه لینی محروم بود به ناچار از مارتین کاسرس اروگوئه ای در سمت چپ خط دفاعی 3 نفره خود استفاده کرد،همچنین فدریکو پلوزو به عنوان وینگر چپ استفاده شده بود و در خط حمله الساندرو ماتری به دلیل نمایش های خوب چند وقت اخیر خود به عنوان مهاجم نوک استفاده شده بود.
اگر بخواهیم به طور مختصر به اتفاقات بازی بپردازیم باید از بازی جسورانه و هماهنگ بازیکنان سلتیک در نیمه اول همراه با پرسینگ و دوندگی های زیاد،نام ببریم که عاقبت،همین دوندگی های بی امان رفته رفته آن ها را خسته کرده و از پای درآورد.

تصویر

آرایش 2 تیم

لنون از آرایشی در این دیدار استفاده کرد که سابقا،برخی از تیم های سری آ در رقابتشان برابر یووه استفاده کرده بودند.اندره آ استراماچیونی یکی از همین مربیان بود که با این سبک و سیاق،اولین شکست فصل را به آنتونیو کونته تحمیل کرد.این تاکتیک، استفاده از 3 مهاجم ولی با شرح وظایف متفاوت بود.یکی از این 3 مهاجم(کریس کامنز) موظف بود زمانی پیرلو توپ را در اختیار دارد عقب تر آمده و روی پیرلو فشار بیاورد.پیرلو بدون شک مهمترین بازیکن یووه است و برای ارسال پاس های دقیق خود به خصوص پاس های در عمق خود نیاز به یک فضای مشخص دارد اما نکته جالب این تاکتیک، از این مرحله به بعد بود و هدف تنها فشار و پرس ساده روی پیرلو و بهم ریختن بازی یووه نبود،زمانی که کامنز به پیرلو فشار وارد می کرد و می توانست توپ رو از چنگ او خارج کند،حالا او به کمک دو مهاجم دیگر سلتیک،به سمت دروازه یووه یورش می بردند و دیگر خبری از بازیکن میانی برای قرار گرفتن میان مدافعین خودی و مهاجمین حریف نبود،یعنی 3 در برابر 3 و به نوعی فاجعه!!
به همین خاطر سلتیک معمولا در طول بازی به طور مداوم از دو آرایش استفاده می کرد.زمانی که آن ها توپ را در اختیار داشتند،چینششان 3-3-4 بود اما زمانی که یووه توپ را در اختیار داشت،چینش آن ها 2-1-3-4 بود.این به معنی غلبه و برتری نفرات آن ها در خط میانی بود.(3 هافبک که به طور مداوم بر روی ویدال و مارکیزیو فشار وارد می آوردند)در کنار این ها بازی خوب بازیکنان سلتیک در کناره های زمین و حفظ توپشان اجازه نفوذ را از وینگر های یووه گرفته بود.

تصویر


یووه،حمله به صورت 2 در برابر 2

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره شد تاکتیک اصلی سلتیک بر دوش 3 مهاجمشان و به خصوص کامنز بود(فشار بر پیرلو و حمله با 3 نفر) اما به نوعی تاکتیکشان برای زمینگیر کردن حریف دامنگیر خودشان شد.به ظاهر نباید چنین اتفاقی می افتاد و تا زمانی که فشار بر روی پیرلو وارد می شد در عمل، همه چیز خوب بود اما مشکل از آنجایی شروع شد که 2 مهاجمی که جلوتر از کامنز بازی می کردند نتوانستند به خوبی به وظایف خود به عنوان سنتر فوروارد عمل کنند.خوردن گل اول بر روی یک غافلگیری و اشتباهات فردی برای سلتیک همچون فاجعه بود،ماتری به راحتی از فضای پشت سر آمبروز فرار کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند.شاید در نگاه اول همگان اشتباه آمبروز را دلیل به ثمر رسیدن گل یووه قلمداد کنند که البته این نظر تا حدود زیادی درست است اما با نگاهیی دقیق تر به گل ماتری می توان به عملکرد فاجعه وار مدافع کناری آمبروز(ویلسون) هم رسید.کاملا در در گل به ثمر رسیده خلا مدافع کناری آمبروز کاملا قابل مشاهده بود و خبری از پوشش ویلسون نبود.
ویژگی و سبک بارز بازی مدافعین سلتیک،فشار روی مهاجمین حریف و وادار کردن مهاجمین به درگیری های فیزیکی با آنان است.عملکرد ضعیف ویلسون و عمل نکردن به وظیفه خود(پوشش فضای پشت سر آمبروز) به ماتری این اجازه را داد که با فارستر تک به تک شده و دروازه سلتیک را باز کند.البته 2-5-3 نامعمول یووه هم کار را برای مدافعین سلتیک سخت کرده بود.2 مهاجم نوک یووه به شکل جالبی در خط حمله جا به جا می شوند.یکی از آن ها به عقب آمده توپ گیری میکند و نفر دوم روی خط افساید مدافعین حریف حرکت می کند و کار زمانی سخت تر می شود که مارکیزیو هم به آنان اضافه می شود.

تصویر


فشار سلتیک

در شروع بازی در نیمه اول،سلتیک به شکل قابل ملاحظه ای یووه را پرس می کرد و خط دفاعی یووه در داخل محوطه جریمه خودی به نوعی حبس شده بودند.فشار و پرس بازیکنان سلتیک ریتم بازی یووه را خراب کرده و اجازه رد و بدل شدن پاس های مداوم و سریع(به خصوص در 1/3 دفاعی خودی) را از بازیکنان یووه گرفته بود و این وینگرهای یووه را مجبور کرد بود تا در 1/3 دفاعی تیم حضور داشته و از نفوذ اجتناب کرده و کمک حال مدافعین میانی تحت فشارشان باشند،به خصوص اینکه امیلیانو ایزگوئر و میکائیل لوستیگ(مدافعین کناری سلتیک) به خوبی در حملات شرکت کرده و ارسال های خطرناکی را روی دروازه یووه انجام می دادند.
مشکل دیگر برای یووه،مشخص نبودن وظایف دفاعی پیرلو بود و ما بارها به عینه دیدیم که بازیکنان سلتیک با فراغ بال از پشت باکس محوطه جریمه یووه، دروازه بوفون را هدف گرفتند که بارز ترینشان 2 شوت از راه دور ویکتور وانیاما بود.کامنز هم فرصتی مشابه را زمانی که از چنگ مدافعین مرکزی یووه گریخت به دست آورد.هیچ یک از این شوت ها بوفون را به زحمت نینداخت اما فی النفسه نگران کننده بود.
در ضربات شروع مجدد سلتیک هم که بیشتر به نبرد کشتی شبیه شده بود،در یکی دو صحنه مدافعین یووه در یارگیری اشتباهاتی را مرتکب شدند.ضربه سر وانیاما پیش از پایان نیمه اول و ضربه سر آمبروز در حوالی دقیق 60 بازی می توانست به کلین شیت یووه خدشه ای را وارد کند.

تصویر


یووه و کنترل بازی

به نظر می رسید در نیمه دوم کونته از میرکو خواسته بود که بیشتر در عمق بازی کند و به وانیاما نزدیک شده و با او درگیر شود و اجازه ندهد او روی پیرلو فشار وارد کند،ثمره این ذکاوت کونته تا حدودی آزاد شدن پیرلو بود و تصاویر بازی به خوبی نشان می داد که پیرلو در نیمه دوم بیشتر توپ را در اختیار داشت و کار برای مهاجمین سلتیک برای فشار آوردن بر او سخت تر شده بود.(اگر فلش بکی به گذشته بزنیم در بازی اینتر برابر یووه،فردی گوارین دقیقا کاری را می کرد که وانیاما در سلتیک انجام می داد).
20 دقیقه پایانی بازی به خوبی کیفیت بازیکنان(به خصوص در توانایی های فردی) دو تیم را نشان داد.مدافعین یووه به خوبی توانایی های فردی خود در دفاع از دروازه خودی را نشان داده و در طرف مقابل عملکرد فاجعه وار مدافعین سلتیک در حفظ دروازه خودی.این در حالی بود که مهاجمین یووه در این بازی بسیار بی رحم نشان می دادند.
زمانی که 2 مهاجم یووه مدافعین وسط سلتیک را به خود مشغول کرده و آن ها را از باکس خودی خارج کرده بودند،مارکیزیو در فضای پشت سر آنان صاحب توپ شد و گل دوم یووه را به ثمر رساند.عملکرد ماتری هم در به ثمر رسیدن این گل کاملا تاثیر گذار بود و کونته هم به نوعی در مصاحبه های خود تاکید کرد که بر روی این سبک بازی و هجوم در تمرینات بارها کار شده است.کاری که در استمفورد بریج و برابر چلسی هم انجام شد و فابیو کوالیارلا به راحتی دروازه پیتر چک را باز کرد.
گل سوم یووه زمانی به ثمر رسید که پوگبا جانشین ماتری شده بود و برتری یووه در میانه میدان به ووچینیچ این اجازه را داد که بدون داشتن پارتنری در کنار خود به راحتی دروازه سلتیک را باز کند و در دقایق باقی مانده یووه با کم کردن تمپو بازی به نفع خود، آن را تا پایان اداره کرد.

تصویر

تیجه گیری بحث

از نظر تاکتیکی سلتیک تمام کارهایی را که برای شکست یووه لازم بود را اجرا کرد.پرس و فشار روی پیرلو،درخشش در برابر خط هافبکی که یکی از بهترین های اروپاست و خلق موقعیت های گل و شانس های مسلم گلزنی از ضربات شروع مجدد.گل ابتدایی بازی در واقع قاتل آنان بود و تمام فرضیات آن ها را بهم ریخت ویلسون هم در گل اول می توانست بهتر عمل کند و فضای پشت سر آمبروز را پوشش دهد.
در طرف مقابل برای یووه شاید این دیدار بهترین عملکردشان نبود اما نتیجه بدست آمده برای آنان در خانه سلتیک با توجه به نتایج این تیم در رقابت های اروپایی در خانه فوق العاده بود.آن ها با بازگشت کیه لینی حتی می توانند قوی تر شوند به خصوص در ضربات شروع مجدد.


THE END



#267
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

سلتیک DVD بازیش مقابل یوونتوس رو برای یوفا فرستاد ..
هدفشون هم توضیح خواستن درباره بعضی از صحنه های بازی بخصوص درگیری های لختشتاینر تو محوطه جریمه هست ..


+ البته هدف اصلیشون اینه که جو رو خراب کنن و تمرکز یووه رو بهم بزنن :2qcmh45:



#268
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال

[center]سلتیک DVD بازیش مقابل یوونتوس رو برای یوفا فرستاد ..
هدفشون هم توضیح خواستن درباره بعضی از صحنه های بازی بخصوص درگیری های لختشتاینر تو محوطه جریمه هست ..

احیانا از اسکات براون :sick: خودشون هم فیلم فرستادن؟؟؟؟ :victory2:
یعنی لیخت از بازی با سلتیک واسه من شده یه اسطوره :worship:. لج هرچی انگلیسی و غیر انگلیسی هستش درآورده!!!! :lol:

#269
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
جواب فیفا هم بیش از :thumbs_up: نخواهد بود بازی چلسی بارسا حدود 3 پنالتی واضح گرفته نشد هیچ اتفاقی هم نیفتاد این بازی که حرکات در محوطه کاملا طبیعی بود و داور هم که وظیفه اش که توقف کردن در اون شرایط بود رو انجام داد

#270
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
منکه از بازی دیشب لاتزیو خیلی ترسیدم.داوره عین خیالش نبود! تذکر هم نمیداد .راحت تا 10 تا پنالتی بی مورد و خیلی سختگیرانه هم برای گلادباخ میگرفت.نمیشد کاریش کرد.داوره دیگه.برند بزننش !!؟؟ :1: اگه بازی با سلتیک همین داور بود راحت 5 تا پنالتی میگرفت :Facepalm: پشت سر هم :1: خلاصه برای بازی برگشت کونته بهتره بگه بازیکن ها زیاد با بازیکناشون کار نداشته باشند.مطمئنا 10 دقیقه اول زیاد حمله میکنند اگر داور همون دقایق اول پنالتی نگیره(چون جوره دیگه ای نمیتونند به ما گل بزنند :2qcmh45: ),روی ضد حمله گل میزنیم و مثل بازی رفت که بعد که بعد گل دوم روحیه شون از دست دادند,بازی برگشت هم بی انگیزه میشند(چون باید 5 تا بزنند :fts: ). بعد هم زمان باقی مانده ,بازی ر وکنترل میکنیم که تیم خسته نشه(پاس های الکی :sad1: ) اگر هم شد گل 5 و 6 (در مجموع)میزنیم خوشبختانه تیم های باقی مانده لیگ قهرمانان زیاد تاکتیکشون سانتر و کرنر نیست که یارگیری شدید نیاز باشه. yes1





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی