پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/8 کوپا ایتالیا - یوونتوس 1-0 کالیاری (یادبود پیترو آناستازی)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
79 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

مرحله 1/8 کوپا ایتالیا

تصویر

یوونتوس - کالیاری

زمان : چهارشنبه ، 22 آذر ماه 1391 ، ساعت 23:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا

[spoiler=یادبود پیترو آناستازی]پیترو آناستازی
متولد 7 آوریل 1948در شهر کاتانیا
قد : 172 سانتی متر
مدت حضور در یووه : 8 فصل ( 1968 تا 1976 )
پست : مهاجم

پیترو آناستازی از برترین گلزنان ایتالیا و تاریخ یوونتوس است و از ماندگارترین اسامی یوونتوس خواهد بود .
امار قابل ملاحظه ای رو هم با پیراهن راه راه بانوی پیر ایتالیا بجای گذاشته که محبوبیت وی را دوچندان میکند.

باشگاهها
1966.1968 وارسه 66 بازی و 17 گل
1968.1976 یوونتوس 205 بای و 78 گل (_ لیگ )
در مجموع 303 بار برای یوونتوس بازی کرد و 103 گل هم زد .که آماری چشمگیر است .
1976.1978 اینتر46 بازی و 7 گل
1978.1981 اسکولی 58 بازی و 9 گل
1981.1982 لوگانو( سوئیس) 14 بازی و 10 گل

این مهاجم توانمند فوتبال ایتالیا در مجموع 338 بار درلیگ به میدان رفت که 105 هم بنام خودش نوشت .


تصویر

تیم ملی

اناستازی 25 بار به عضویت تیم ملی ایتالیا برگزیده شد که 23 بار از این تعداد را زمانی انجام داد که عضو یوونتوس بود
این مهاجم برجسته یوونتوس 8 گل هم برای لاجردی پوشان کشور چکمه ای بنام خود ثبت کرد .
با امیدهای ایتالیا و ایتالیا ب هم 10 بازی و 4 گل داشته .
نقطه عطف فوتبال اناستازی در تیم ملی و درسال 1968 در جام ملتهای اروپا رقم خورد جایی که اناستازی بهمراه همبازیهای خود برای اولین بار قهرمان ملتهای اروپاشد و ان رکورد همچنان باقی است و هیچ ایتالیایی دیگری نتواسته درادوار مختلف چنین افتخاری را کسب کند .
با تیم ملی در جام 1974 و با شماره 19 این تیم حاضر بود و دربازی با تیمهای لهستان و ارژانتین به میدان رفت که با تیم ملی دراین جام ، به موفقیتی دست پیدا نکرد .

فینال 1968
دراین بازی که ایتالیا و یوگوسلاودرفینال حاضر بودند و درالمپیک رم برگزار میشد ریورا و آناستازی گلهای ایتالیا را به ثمر رساندند و در تاریخ ایتالیا جاودانه شدند .

نکته جالبی که در مورد اناستازی در تیم ملی هست مربوط به جام جهانی 70 میشه ، قبل از شروع مسابقات با شوخی ماساژور تیم اناستازی از ناحیه بیضه براش مشکلی به وجود میاد و جام جهانی رو از دست میده !


1968عکس - عکس شادی گل
وجام قهرمانی


رکورد ها

آناستازی تا پایان فصل 2009.2010هفتمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس است .
و همچنین برترین گلزن مسابقات جام حذفی برای تیم یوونتوس است

باتشکر از نوشته های حسن (Drughi) :

http://bianconeri.ir...31918#msg231918[/spoiler]


[spoiler=آماربازی]تصویر[/spoiler]


[spoiler=لاین آپ دو تیم]تصویر[/spoiler]



#2
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
جام حذفی میتونه میدون خوبی برای نمایش مارونه باشه تا به کونته یاد آوری کنه چه سطح کیفی ای داره :گل:

#3
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
بدون شک فشردگی برنامه ی دیدارهای یووه باعث خواهد شد تا کونته در این دیدار به بازیکنان نیمکت نشین بازی بده اما یادمون نره که پیرلو باز هم فیکس خواهد بود :fp:

#4
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21173 ارسال
- هر جوری حساب کردم مجبوریم به هافبک های اصلی بازی بدیم چون هافبک وسط خیلی کم داریم ! توی خط دفاعی میشه به جای کیه لینی - بونوچی - بارتزالی از لوسیو - مارونه - کاسرس استفاده کرد. در دو طرف به جای آساموآ و لیختشتاینر میشه از دچلیه و ایزلا استفاده کرد. در خط حمله هم به جای جوونیکو - ووچینیچ میشه از ماتری - کوالیارلا (یا بنتتر) اسفاده کرد. اما در هافبک مگر اینکه کونته بخواد از پادویین - پوگبا - جاکرینی استفاده کنه !! که این خودکشی ـه. بازی کردن مارکیزیو یا پیرلو کاملا لازم هست. البته میشه جای جاکرینی و ایزلا رو عوض کرد که فکر کنم یه خورده بهتر بشه ولی در هر صورت این تیم اصلا تیم هماهنگ و خوبی نیست.

#5
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اگر پیرلو رو این بازیها هم بازی بده ، باید منتظر حذفمون از لیگ قهرمانان باشیم :fp:

#6
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
واقعیت اینه که فشار روی تیم بخاطر فشردگی بازیها تا یکی دو هفته ی دیگه هست و نیم فصل دوم خوب میشه چون از مرحله ی گروهی بازیهای اروپایی رد شدیم و مرحله ی یک هشتم جام حذفی هم ایشالا رد شدیم. میمونه بازیهای لیگ که دیگه فشردگی نیم فصل اول رو نداره و بقیه ی بازیها هم مثل نیم فصل اول نخواهد بود که سه روز یکبار بازی داشتیم جدای هر مساله ای در غیاب کنته و با این شرایط تو نیم فصل اول خیلی خوب کار کردیم

#7
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
امیدوارم نمایش خوبی تا پایان داشته باشیم و در پایان هم کونته حوس نکنه به بازیکنان درجه N بازی بده ! پارسال مستحق قهرمانی کوپا بودیم ولی کونته در دیدار پایانی همه چیز و خراب کرد ! امسال میتونیم در هر 3 جبهه ای که هستیم موفق باشیم !

#8
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
امسال به نظرم قهرمانی سخت تر از پارسال شده! با توجه به جدول امسال بازی ها،رسیدن به فینال انرژی بیشتری از تیم میگیره.ما اگر از سد کالیاری بگذریم،به احتمال بسیار زیاد به میلانی برخورد میکنیم که کمابیش اون بحران رو پشت سر گذاشته.البته مهمترین پوئنی که یوونتوس در مصاف احتمالی با میلان داره،میزبانی هست.تازه بر فرض ِ پیروزی در این دو بازی باز به احتمال زیاد با لاتزیو بازی خواهیم کرد.لاتزیویی که در 3 بازی آخر دو تیم به شدت یووه رو اذیت کرده.یه پای فینال هم از اونور جدول به احتمال بسیار قوی از بازی انتر-ناپولی بیرون میاد. با این تفاسیر و با توجه به این که به احتمال بسیار زیاد،طمع موفقیت در لیگ قهرمانان در دل کادر فنی و بازیکنان یووه افتاده،رسیدن به کوپا ی دهم به مراتب سخت تر از پارسال خواهد بود.ضمن این که فراموش نکنیم یووه ی امسال یه تفاوت خیلی بزرگ و اساسی با یووه ی پارسال در کوپا داره.اون تفاوت اسمش "دل پیرو" هست! بازیکنی که پارسال مهمترین دلیل رسیدن یوونتوس به فینال کوپا بود. در کل امسال فکر نمیکنم یووه به فینال برسه و خیلی که بازیکنانمون قوی و حریص باشن،رسیدن به نیمه نهایی هم نمیتونه شکست تلقی بشه.

#9
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
این بازی که هیچ دیگه تاپیکش رو زدید اما بازی بعد با کالیاری تو لیگ رو بزنید یادبود میلوس کراسیچ :fp:

#10
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

تمام بلیت های این بازی به فروش رسید



#11
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

تمام بلیت های این بازی به فروش رسید


چه خوب ! پس کالیاری باید منتظر جو وحشتناک یوونتوس آرنا باشه ! واقعا هوادارانی که میان استادیوم روی بازی تیم حریف خیلی تاثیر گذاره ، مخصوصا استادیوم هایی مثل یوونتوس آرنا که فاصله هواداران با زمین خیلی کمه !

#12
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
کونته برای اولین بار بعد از محرومیت طولانیش به یوونتوس آرنا برمیگرده و به همین دلیل از این بازی استقبال زیادی شده. کونته آخرین بار 213 روزِ پیش ، در آخرین بازی فصل 2012-2011 مقابل آتلانتا در ورزشگاه یوونتوس آرنا حضور پیدا کرده بود و این بازی بازگشت کونته بعد از 213 روز به یوونتوس آرنا ست.

#13
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
تبریک مییگم به همه یوونتوسی های گل خودم من همیشه از پالرمو میترسیدم با این پیروزی خیلی خوشحال شدم بریم برا چهار شنبه بازی با کالیاری که امیدوارم طوفان به پا کنیم

#14
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
:::Marco Guida برای قضاوت این بازی انتخاب شــده ! آخرین باری که برای یووه سوت زد نزدیک به یک سال پیش بود ! تا حالا 3 بار برای یووه سوت زده که یووه 2 بار برده و 1 بار مساوی کرده ! ::"ویاتزی" و "لیبرتی" کمک داوران این بازی هستند ! آندره آ مارکو هم داوره چهارمه !

#15
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
:::کـوا محرومــه برای این بازی ، نه ؟! :nish:


:::کالیاری تــوی 5 بازی آخرش یک برد ، یک مساوی و سه باخت به دست آورده ! 5 بازی قبل با اینتر 2-2 کردن و بعد از اون دو باخت آوردن و یک برد برابر پسکارا تو کوپا که بعد از این بازی باز هم باختن ! توی سری آ 6 بازی ــه که نبردن ! جالب اینه که قبل از اینکه بیفتن روی روند نتیجه نگرفتن 4 برد پیاپی رو در سری آ داشتن ! توی سری آ از رم و میلان و فیو و ناپولی هم باختن ! کلا به تیم های بزرگ خوب میبازن ! البته به تیم های اصلی ــشون ! خدا کنــه این بازی کونته خیلی ترکیب رو تغییر نــده ! :beg:

:::یکی از بهترین بازیکن های کالیاری "کونتی" ــه ! شماره 5 کالیاری که پستش هافبک دفاعی ــه و بعضی اوقات هافبک وسط هم بازی میکنه ! 12 بازی توی سری آ انجام داده که فقط یک پاس گل داده اما 89 درصد از پاس هاش صحیح انــد ! به طور متوسط هم هر بازی 3 دوئل تن یه تن رو میبره که نسبت به بازیکن های ما خیلی آمار خوبیه ! :mad: مثلا پیرلو هر بازی 0.5 دوئل تن به تن رو میبره یا ویدال 1.5 دوئل رو در هر بازی ! دیگه شاخمون کیلینی ـه که هر بازی 3.2 تا دوئل رو می بره ! :mad:

#16
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
فردا شــب بازی ـه ! چرا کسی اینجا پســت نمیده ؟! :nish: :::کونته راجع به ترکیب گفته* : بوفون بازی را از دقیقه 1 شروع خواهد کــرد و احتمالا روبینهو تعویضی باشـه ! حضور کاسرس با شک همراه ــه و ایسلا و مارونه هم فیکس خواهند بــود ! لوسیو هم کلا شوت بیرون ــه ! :1: * = راست و دروغش با منبعــش ! :1: :::وقتی فکر می کنم کــه ممکنه خط حمله ما رو توی این بازی خدایی نکــرده ماتری و بنتنر تشکیل بدن به بردن لیگ قهرمانان امیدوارتر از کوپا می شم ! واقعا اگر این دوتا خط حمله باشن شمــا بازی رو نگــاه می کنیــد ؟! :np: :1: ویرایش : اینو یادم رفت ! :Facepalm: :1: کونته گفته که استوراری محرومه ، روبینهو مصدومیت جزئی داره پس با بوفون بازی رو شروع می کنیم ! :1: منبع خبر هم مورد تایید قرار گرفت ! :1:

#17
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
این طور که به نظر میرسه فردا شب کونته باز هم تیم رو با سیستم 3-5-2 راهی زمین میکنه اما با تغییراتی در نفرات...بوفون در درون دروازه قرار میگیره...خط دفاع 3 نفره رو مارونه،بونوچی و بارزالی تشکیل میدن...لوسیو شرایط بازی رو نداره و به جورجو استراحت داده میشه....کاسرس هنوز به شرایط ایده ال خودش نرسیده و روی نیمکت قرار میگیره...خط هافبک یووه شامل نفراتی چون:پوگبا،ایسلا،پادوئین،جاکرینی و دی چلیه خواهند بود و در آخر بنتنر و سبا مهاجمین یووه رو تشکیل خواهند داد....

#18
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
ترکیب خوبیه ، فقط خط هافبکش یکم بیش از حد هافبک کنار داره تا هافبک وسط :1: به جز پوگبا بقیه هافبک کناری هستن :1:

#19
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
ایکاش استواری رو بازی میداد مثل پارسال تو كوپا

#20
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر




ویرایش:کالیاری با این نفرات وارد تورین شده:

Agazzi, Avramov; Camilleri, Del Fabro, Murru, Perico, Rossettini, Russu; Casarini, Ceppelini, Dessena, Ekdal, Eriksson, Piredda; Chelo, Ibarbo, Pinilla, Thiago Ribeiro

ایوو پولگا مربی کالیاری تعدادی از بازیکنان اصلی خودش رو به همراه نداره...بازیکنانی که بعضا جز 11 تای اصلی اونها هستند:

Radja Nainggolan, Nene, Daniele Conti, Davide Astori, Marco Sau, Andrea Cossu and Lorenzo Ariaudo


[img width=480 height=195]http://www.8pic.ir/images/g48e86jsbwdbfk0cdwiy.jpg[/img]

مصاحبه ایو پولگا سرمربی کالیاری قبل از بازی:

+ این بازی برای ما بسیار مهمه و ما به هیچ وجه از پیش باخته نیستیم...
+ یووه به احتمال زیاد از نفرات جایگزین خودش استفاده میکنه...اسامی که در هر تیم دیگه ای جز یووه بودند،قطعا فیکس بازی می کردند...
+ ما بازی خودمان را خواهیم کرد و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا شانسی برای صعود داشته باشیم..ما اخیرا امتیازات زیادی را در اثر بدشانسی از دست داده ایم،در حالی که فقط در دیدار برابر اودینزه عملکرد خوبی نداشته و لایق باخت بودیم...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی