پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته شانزدهم سری آ - پالرمو 0-1 یوونتوس (یادبود جوزپه فورینو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
120 پاسخ برای این موضوع

#121
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال

یه مورد دیگه هم هست که یووه مالکیت ِ توپش نسبت به قبل خیلی کمتر شده . حتی توی بعضی بازی ها کمتر از حریف میشه ، در حالی که فصل ِ قبل یووه از این حیث تیم ِ دوم ِ اروپا بود . پاس های بی هدف زیاد شده ، عجله زیاد شده ، تحرک ِ بازیکنا کمتر شده ، ... . یووه سال ِ قبل مالکیت ِ مفیدی داشت و خیلی خوب حمله می کرد با اتکا به این توپ و میدون داریش ، اما امسال توی این قسمت حس می کنم ضعیف تر شده .


دقیقا امسال مالکیت توپ خیلی پایین اومده ،سال پیش من خیلی از این موضوع خوشحال بودم که ارسال از جناحین برای یوونتوس فصل پیش به صفر میل می کنه ،‌کمتر شاهد بودیم الکی توپی ریخته بشه روی دروازه و اگه این اتفاق میوفتاد زمینی بود و احتمال گل شدن توپ خیلی بالا بود.

ـما باید یاد بگیریم موقعیت هارو گل کنیم ، اونم توی این بازی ها که زمین به این شکل افتضاح هست ، شما نمی تونی انتظار داشته باشی الان که این موقعیت توی این وضعیت آب و هوایی گیرت میاد دو دقیقه بعد با یه حرکت فوق العاده هم بتونی خلقش کنی ، تازه به این شرایط یه پاس عرضی توی خط دفاع هم اضافه کنید که ممکنه وسط راه توپ از حرکت وایسه و یه بازیکن مثل میکولی بیاد و توپو به سمت دروازه ما حمل کنه ،‌چیزی که ممکن بود توی ارتباط بارتزالی با بونوچی و بالعکس به خاطر شرایط اون منطقه از زمین بارها اتفاق بیوفته


بهترین بازیکن زمین؟ من خیلی سخت هست بخوام انتخاب کنم ، راستش ووچینیچ خوب بود اما ضربه های نهایی رو توی چند مورد خاص خیلی با شکم سیری و بی دقتی زد ! من انتخابم بین کیه لینی و پیرلو هست ، راستش سخت هست یکیو انتخاب کنم ، اما با توجه به حضور ذهنم احساس می کنم کیه لینی خیلی اشتباهات ریز حتی کم داشت و کیه لینی رو انتخاب می کنم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی