پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس و لیگ قهرمانان اروپا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
238 پاسخ برای این موضوع

#221
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

لوتر ماتئوس :



" در این بازی دو تیم شانس یکسانی دارن ، این رو قبول ندارم که بایرن برتر از یوونتوس هست ، یوونتوسی که من در برابر سلتیک دیدم خیلی قدرتمند نشون داد و کونته خیلی خوب تونست ذهنیت پیروزی و قهرمانی رو به بازیکنانش تزریق کنه "

" اگر یوونتوس تو آلمان از بایرن شکست نخوره میتونه تو ورزشگاه جدیدش که در اون با هیجان تیم رو حمایت میکنن کار رو تموم کنه "

" بایرن تجربه ی بیشتری داره اما تو 180 دقیقه این ویژگی اون ارزش خودش رو از دست میده ؛ اگر یوونتوس در آلمان برنده بشه ، در این رقابت ها خیلی خوب پیش خواهند رفت و با توجه به هیجان و اعتماد به نفسی که خواهند داشت قهرمان خواهند شد "

کارل هاینز رومنیگه :



" این قرعه ی رویایی ما نبود ؛ تجربه ی روبرو شدن با یوونتوس رو داریم که در آخرین دیدار تونسته بودیم 4 بر یک پیروز بشیم ، برای گذشتن از این مرحله به دو روز فوق العاده نیاز داریم البته این مورد هم ناخودآگاه بوجود نمیاد و به همین دلیله که من از همین حالا دارم هشدار میدم "

ماتیاس سامر :



" هر دو تیم در لیگ های کشورهاشون صدرنشین هستن و لیگ ایتالیا یکبار دیگه داره اوج میگیره که البته به بازیکنان جوان نیاز دارن ، اون ها تونستن خودشون رو بالا بکشن ، یوونتوس قدرتمند هست و بازیکنان فوق العاده ای داره ؛ وضعیت و شرایطی که دو تیم در روز بازی در اون به سر می برن ، برنده رو مشخص خواهد کرد البته یوونتوس از نظر ذهنی و تمرکز فوق العاده ست "



#222
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
یووه داره رفته رفته قهرمانی سری آ در این فصل رو قطعی میکنه. yes1

دوست دارم یووه توی لیگ قهرمانان هم قهرمان بشه و موقع بالا بردن کاپ قهرمانی سی ال، کاپ سری آ رو هم بیارن و همزمان با یه بنر بزرگ جشن بگیرن. :worship:

و روی بنر نوشته شده باشه تا کور شود هر آن که نتواند ببیند.(خطاب به موراتی کثیف و مافیای ایتالیا که خیلی تلاش کردن جلوی موفقیت کنته و یوونتوس کبیر رو بگیرن)

#223
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

[img width=480 height=285]http://dcr.netne.net/images/96dedf4498e2.jpg[/img]

ایا هدف ومبلی هست؟

خیلی ها می گن قرعه سختی به ما خورده

خوب حقیقتی است که بایرن بلاشک جر 4 تیم برتر جام بوده

اما برای تیمی که هدفش ومبلی هست فرقی نمی کنه حریفش کی باشه

این مرحله به بایرن نمی خوردیم مرحله بعد بهش می خردیم نظر من این است که اگه قرار هست در برابر بایرن شکست بخوریم(که به هیچ وجه نمی خوریم) بزارین همین مرحله حذف بشیم

2 سال دیگه نمی یان ببینن فلان تیم تو نیمه نهایی حذف شده یا تو گروهی

ما چند تا فینال رو از دست دادیم؟ارزش داشتن؟

پس فرقی بین تیمی که این مرحله حذف بشه با تیمی که در مرحله بعد حذف بشه نیست پس چه بهتر که در اینجای کار یکی از مدعی ها رو کنار بزنیم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در مورد بایرن

اگر بخوایم بایرن رو با بارسا و رئال مقایسه کنیم

شاید هر 3 تیم های قدرتمندی باشن اما بایرن یک چیزی نداره که اون 2 تیم دارن

اونم سوپر استار هست

ما هر چقدر هم که جلی رئال و بارسا خوب باشیم اما هر لحظه ممکن است مسی و رونالدو کاری بکنند و همه نقشه های تیم رو بر باد بدند

اما بایرن چنین بازیکنی نداره پس می شه با یک بازی حساب شده به راحتی شکستشون داد

پیش بینی من کمی عجیب هست اما خوب وقتی دیدید که عملی شد تعجب نکنید

پیش بینی: رفت و برگشت می بیریم :np:



#224
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman


شاگرد و استاد

" الکس مات " به نبرد های تاکنیکی و تن به تنی که در بازی بایرن مونیخ - یوونتوس رخ خواهد داد می پردازد.

[img width=480 height=270]http://upload.tehran98.com/img1/zpv5kxt4jbbn23r8mkqu.jpg[/img]

2 باشگاه قدیمی اروپایی به زودی در یک دیدار مهم به زودی به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم با نیرویی توقف ناپذیر و هدفی مشخص می خواهند یکدیگر را شکست دهند و از صعود محروم کنند ! البته دیدار بایرن - یوونتوس یادآور خاطرات تلخی برای هواداران بیانکونری نیز هست...

دسامبر 2009 ، آخرین باری که یوونتوس در اروپا باخت. آن هم به بایرن ! باخت 4-1 یوونتوس در آن بازی سهمناک ، سهم زیادی در اخراج چیرو فرارا از سمت خود داشت ؛ و البته از آن تیم ، فقط و فقط 4 نفر در تیم فعلی آنتونیو کونته حضور دارند. بوفون ، کاسرس ، مارکیزیو و جووینکو ! 4 نفری که سعی می کنند ارواح آن شب تاریک را در دیدار دوباره با بایرن دور کنند ...

خاطرات و یادآوری کردن بازی های اخیر ممکن است برای بیانکونری ها تلخ باشد اما در زمان حال و اکنون به نظر می رسد که صدرنشین بوندس لیگا نیز یکی از تیم هایی است که از یوونتوس می ترسد ! همان طور که تونی کروس در مصاحبه با Uefa.com گفت : " یوونتوس توانسته است که چلسی قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان را حذف کند ؛ پس به نظرم آن برای ما بعد از بارسا سخت قرعه بودند. برای بردن آن ها باید بهترین فرم خود را به نمایش بگذاریم و البته گل نخوردن در آلیانز آرنا می تواند کمک شایانی برای صعود به ما بکند. "

سه هافبک بایرن ، باستین شواین اشتایگر ، تونی کروس و خاوی مارتینز باید با 3 هافبک یووه آرتورو ویدال ، کلودیو مارکیزیو و آندره آ پیرلو روبرو شوند و با آن ها مبارزه کنند ، نبردی که می تواند کلید راه گشای این بازی باشد ! یکی از مهم ترین نقش های این بازی بر عهده کروس خواهد بود ، پیرلو و کروس هر دو باید در میانه زمین بر سر تصاحب توپ و فضای پرسه زدن رقابت کنند ، هر دو بازیکن به دنبال دادن یک پاس گل هستند ؛ پاس گلی که ممکن با یک آوانتاژ بی ارزش به دست بیاید و یکی از دو تیم را از دور خارج کند. شاگرد و استاد (!) تا پای جان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد !

در حقیقت ، پیرلو و کروس ممکن است که بتوانند یکدیگر را از جریان بازی خارج کنند اما اینجاست که وینگر های یوونتوس هستند که می توانند برای یوونتوس پیروزی را به ارمغان بیاورند یا شاید هم در عین حال موجب شکست راه راه پوشان تورینی بشوند ! سیستم 3-5-2 یوونتوس آشکارا مزایای زیادی در موضع تهاجمی بر سیستم سنتی 4-2-3-1 بایرن دارد کما اینکه وینگرهای بایرن مونیخ ، فرانک ریبری و آرین روبن ، ممکن است در بهترین فرم خود نباشند اما 2 وینگر یوونتوس ، استفان لختشتاینر و احتمالا کوادو آسامواه علاوه بر وظایف خود ، مامور مهار مهاجم و دیگر بازیکنان تهاجمی بایرن را نیز دارند و همین موضوع می تواند به وینگر های آلمانی - هلندی بایرن اجازه حرکت و خودنمایی بیشتری در بازی بدهد و توپ را به یکی از آماده ترین مهاجمان فعلی اروپا ماریو مانزوکیچ برسانند !

دیداری فرینبده و زیبا توسط 2 غول بزرگ اروپا که برای رسیدن به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در حال چنگ و مبارزه هستند ! از این بازی لذت ببرید ...

#225
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
رومينگه مدير باشگاه بايرن مونيخ آلمان - 2 باشگاه مطمئنا با هم مشكل و دشمني ندارند و ما با هم دوست هستيم ، ما ترجيح ميداديم كه با حريف ديگري روبرو ميشديم و اين ديدار ميتونست بازي فينال اين دوره از رقابت ها باشه - در مونيخ انتظارات زيادي [برای پیروزی] وجود داره و طبيعتا به همون اندازه در تورين .. جدال بايرن و يوونتوس در بالاترين سطح فوتبالي ممكن انجام خواهد شد .

#226
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
من نمیدونم چرا همیشه فکر میکنم بایر مونیخ تیم ضعیفیه و فقط تبلیغات داره و واقعا هم همینه ......فصل قبل هم همه میدونن که بایر تیم بیخودی بود بجاش باید مادریدیای پول پرست میرفتن فینال نه اونا ولی در کل فوتبال همینه خوده یوونتوس هم بخواد بره فینال باید با فکر و اندیشه و تاکتیک بره فینال نه جوره دیگه مثل بارسلون و رئال نمیتونیم بریم چون اونا فوق ستاره دارن تو حمله

#227
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

یادداشت ویژه: تحلیل جامع و رده بندی 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

هشت تیم در هیجان انگیزترین و جذاب ترین رقابت های باشگاهی در اروپا باقی مانده اند. هر کدام از این تیم ها می توانند تا فتح لیگ قهرمانان این فصل پیش روند، اما در این بین بعضی از آنها از شانس بالاتری برای تصاحب این رقابت ها برخوردارند.

تیم ها به ترتیب شانس قهرمانی از نطر نویسنده چیده شده اند .از آخر به اول

با بسته شدن پرونده مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، Bleacher Report اقدام به تحلیل و رتبه بندی تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها کرده است. در این یادداشت، تیم های حاضر براساس نتایج گذشته، قدرت تیمی، پتانسیل شان برای موفقیت و البته تا حدی نظرات شخصی نویسنده، مایکل کامینگز، رده بندی شده اند.

8- گالاتاسارای

[img width=480 height=337]http://aksup.ir/images/3tdf6id5e6my35xfdvf.jpg[/img]
گالاتاسارای به عنوان تیم دوم گروه هشتم موفق شد در مرحله یک هشتم شالکه 04 آلمان را در مجموع با نتیجه 4 بر 3 شکست داده و وارد مرحله یک چهارم این رقابت ها شود، ولی این به معنای ضعیف بودن آنها در مواجهه با حریفان این مرحله نخواهد بود. دلیل این مدعا هم این است که ورود وسلی اسنایدر و دیدیه دروگبا سبب تزریق اعتبار تیمی به رقابت های اروپایی گالا شده است.

با تمام این حرف ها، تنها تیمی که از گروه 8 شایسته حضور در بین 8 تیم نهایی بود، منچستریونایتد است. شیاطین سرخ در مرحله یک هشتم نهایی، پس از یک تساوی امید بخش در بازی رفت، در بازی برگشت، با توجه تصمیمات بحث برانگیز داوری، با شکست در خانه، با لیگ قهرمانان وداع تلخی داشتند.

در مقابل گالاتاسارای با قرعه نسبتا متعادلی که نصیبش شد، در مقابل شالکه قرار گرفت و با بازی دیدنی خود در دیدار برگشت، راهی مرحله بعدی رقابت ها شد. مساله این است که حتی با وجود بوراک ییلماز، اسنایدر و دروگبا، این تیم قابل مقایسه با بسیاری از تیم های این مرحله نیست!



7- مالاگا

[img width=480 height=319]http://aksup.ir/images/5jfs8mjji7ab3jjqsg2.jpg[/img]

مالاگا هم که به عنوان صدرنشین گروه سوم، راهی دور 16 تیمی رقابت ها شده بود، در آن مرحله پورتو پرتغال را در مجموع دو بازی، با نتیجه 2 بر یک شکست داد. آنها با وجود در اختیار داشتن ستاره جوانی چون ایسکو هم به نظر هرگز نخواهند توانست بالاتر از مرحله یک چهارم نهایی پیش بروند.

اما با این وجود، چه کسی فکر می کرد آنها تا همین مرحله هم بالا بیایند؟



6- پاریسن ژرمن


[img width=480 height=320]http://aksup.ir/images/7lg9bcvy2o7h07yibns.jpg[/img]

نحوه صعود:

صدرنشینی گروه یک؛ غلبه بر والنسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 3 بر 2



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

تیاگو سیلوا به عنوان کاپیتان آنها بعد از مصدومیت، دوباره به ترکیب برگشته و تیم را به خوبی رهبری می کند. زلاتان که یکی از مفیدترین و سهمناک ترین مهاجمان دنیاست، در ترکیب آنها حضور دارد. لوکاس مورا یکی از آینده دارترین ستاره های فوتبال جهان است که در این تیم پاریسی حضور دارد. سالواتوره سیرگو هم دروازه بانی با کلاس جهانی است. ترکیب آنها سرشار از استعداد و توانایی است که باعث می شود PSG یکی از شانس های قهرمانی در این دوره از رقابت ها باشد.



چرا کسی از حدف آنها شوکه نخواهد شد؟

بازی برگشت آنها در مقابل والنسیا، کاملا ناامید کننده بود. بدون حضور زلاتان، آنها کاملا بی خطر ظاهر شدند. ابراهیموویچ بازی ابتدایی مرحله یک چهارم را هم به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، از دست خواهد داد. علاوه بر این، کسی از PSG انتظار بیشتری ندارد، چون 8 تیم پایانی امسال بسیار قدرتمند هستند.



پیش بینی:

اگر پاریسن ژرمن بتواند بازی رفت را بدون زلاتان، با موفقیت پشت سربگذارد، در بازی دوم، خطرناک ظاهر خواهد شد. در غیر این صورت، احتمال حذف آنها وجود دارد.



5- بورسیا دورتموند


[img width=480 height=315]http://aksup.ir/images/dulzqpqkcnngst738nu.jpg[/img]
نحوه صعود:

صدرنشینی گروه چهارم؛ غلبه بر شاختار دونتسک در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 5 بر 2



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟


بورسیا دورتموند در مرحله گروهی رقابت ها در گروه موسوم به "گروه مرگ"، با وجود رئال مادرید، منچسترسیتی و آیاکس آمستردام، در رده اول جای گرفت. چنین نتیجه ای سبب شد قهرمان 2 سال اخیر بوندس لیگا در بین شانس های مسلم کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان این فصل قرار گیرد.

یورگن کلاپ، به عنوان سرمربی، با وجود مارکو رویس، روبرتو لواندوفسکی و ماریو گوتزه، یکی از تهاجمی ترین تیم های این فصل اروپا را ساخته است. در این بین، مت هوملز هم یکی از برترین مدافعان اروپا است.



چرا کسی از حدف آنها شوکه نخواهد شد؟


اگر چه آنها 2 بار پیاپی در بوندس لیگا اول شده اند و همچنین گروه مرگ را با صدرنشینی به پایان برده اند، برای حضور در این مرحله از رقابت ها کاملا بی تجربه نشان داده اند. این مساله در مقایسه با رقیب همیشگی شان، بایرن مونیخ، که فصل گذشته تا فینال هم پیش رفت، کاملا مشهود است.

بعد از باخت اخیر آنها در دربی روهر به شالکه، اختلاف دورتموند با بایرن به 20 امتیاز رسیده است. این ادعا که دورتموند در طی فصل دچار افت شده است، عادلانه نیست. موضوع این است که در این فصل بایرن مونیخ و سایر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان، بسیار قوی ظاهر شده اند.



پیش بینی:

بزرگترین مانع پیشروی دورتموند در این مرحله، بی تجربگی آنها است، ولی آنها می توانند با تنها یک برد دیگر، این نظریه را باطل کنند.



4- بایرن مونیخ

[img width=480 height=300]http://aksup.ir/images/9altiopu32o0plwj2i7c.jpg[/img]


نحوه صعود:

صدرنشینی گروه ششم؛ غلبه بر آرسنال در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه تساوی 3-3 و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف



چرا آنها بالاتر نخواهند رفت؟

علی رغم نتایج فوق العاده آنها در این فصل، عملکرد بایرن در لیگ قهرمانان سال جاری، آن چنان هم راضی کننده نبوده است. باوارایی ها در دور گروهی در یکی از بازی ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم گمنام باته بوریسوف شدند و در نهایت هم تنها به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به والنسیا در صدر گروه قرار گرفتند.

در مرحله یک هشتم هم ممکن بود آنها در خانه توسط آرسنال حذف شوند. آنها بعد از بازی رفت در ورزشگاه امارات به عنوان اولین بخت قهرمانی شناخته می شدند، اما پس از بازی چهارشنبه شب، این شانس را از دست دادند.



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

آیا بازی های آنها در طول فصل را دیده اید؟ اگر جوابتان منفی است، نگاهی به آمارشان بیندازید. بایرن مونیخ در 25 بازی خود در بوندس لیگا، تنها یک باخت داشته است، 67 گل به ثمررسانده و تنها 10 گل دریافت کرده است.

یوپ هاپکینز، سرمربی بایرن مونیخ، بازی های بسیار جذاب و تماشاگرپسندی ارائه داده است. بایرن در فاکتورهای مالکیت توپ و به مقصد رساندن پاس های ارسالی هم در بین تیم های 5 لیگ مطرح اروپا، در جایگاه دوم قرار دارد.

در این تیم، ماریو مانژوگیچ (15 گل در لیگ)، ماریو گومز، توماس موللر (12 گل در لیگ) و فرانک ریبری، مهمترین عناصر تهاجمی بایرن به شمار می روند. تونی کروس، باستین شواین اشتایگر و خاوی مارتینز خط هافبک این تیم را تشکیل می دهند. مانوئل نویر هم که به عنوان یکی از برترین دروازه بانان فعلی اروپا و جهان به شمار می رود، آخرین خط آنها را بیمه کرده است.



پیش بینی:

بایرن با توجه به خط دفاع و حمله قابل اتکایش، در میان شانس های مسلم قهرمانی قرار داشت و دارد. امسال سالی است که آنها می توانند ناکامی های دو فینال سال های 2012 و 2010 را به فراموشی بسپارند، البته اگر اتفاقات بازی با آرسنال در دور برگشت در مراحل آینده هم تکرار نشود!



3- رئال مادرید


[img width=480 height=404]http://aksup.ir/images/7q5rg7uui69j62p1fwg.jpg[/img]

نحوه صعود:

قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم؛ غلبه بر منچستریونایتد در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 3 بر 2



چرا کسی از حدف آنها شوکه نخواهد شد؟

"تیم بهتر حدف شد!" این جمله به گزارش گاردین، مستقیما از زبان ژوزه مورینیو نقل شده است. در آن بازی، تا زمان اخراج بحث برانگیز نانی، منچستر کاملا سوار بر بازی و مسلط بر حریف بود. دنی ولبک کاملا ژابی آلونسو را از کار انداخته بود و کریستیانو رونالدو هم کاری از پیش نمی برد.

کارت قرمز نانی همه چیز را تغییر داد، اما رئال هم به دلیل موقعیت شناسی و بهره گیری از فرصت بوجود آمده، قابل احترام است. تعویض مورینیو در به بازی آوردن لوکا مودریچ، بازی را کاملا به نفع تیم مهمان تغییر داد و پس از آن گل تساوی بخش حیاتی بدست آمد. مورینیو در آن شب ثابت کرد که یکی از بهترین مربیان تاکتیکی جهان است.



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

علی رغم تمام اتفاقات مرحله قبل، رئال تیم سطح بالایی است. آنها اخیرا طی یک هفته، 2 بار بارسلونا را شکست دادند. آنها کریستیانو رونالدو و تعداد زیاد دیگری ستاره مجرب در ترکیب خود دارند که می تواند در مراحل مختلف رقابت ها به سود آنها باشد.

پیش بینی:

آن کارت قرمز به نظر نقطه عطف این تورنمنت لقب خواهد گرفت!



2- یوونتوس

[img width=480 height=319]http://aksup.ir/images/7dnxobamgtt28tzfrgc.jpg[/img]


نحوه صعود:

صدرنشینی در گروه پنجم؛ غلبه بر سلتیک در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 5 بر صفر



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

یوونتوس در حال حاضر برترین خط دفاعی اروپا و بلکه جهان را در اختیار دارد. این نکته باعث می شود شکست آنها مشکل نماید. آنها همچنین یکی از دو تیمی هستند که هنوز در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل، متحمل شکست نشده است. دورتموند تیم دیگر از این حیث است.

آنها در مرحله گروهی رقابت های تنها 4 گل دریافت کردند و در دور یک هشتم هم سلتیک را با پنج گل درهم کوبیدند و قاطعانه ترین برد آن مرحله را کسب کردند. در بین آنها آندره آ پیرلو پا به سن گذاشته و بوفون آماده هنوز هم از تاثیرگذارترین بازیکنان یووه به حساب می آیند.



چرا کسی از حدف آنها شوکه نخواهد شد؟

آنها در مرحله یک هشتم با سلتیک روبرو شدند که حریف چندان قدرتمندی نبود. علاوه بر این، خط حمله یوونتوس به خوبی خط دفاع آنها نیست. آنها از وجود مهاجمی شش دانگ محرومند. فابیو کوالیارللا و سباستین جووینکو هر کدام 6 گل در لیگ به ثمر رسانده اند. هر چند ممکن است این نکته از نظر بسیاری یک ضعف به حساب بیاید، نشان از تعادل در خط حمله این تیم دارد. تورینی ها در سری آ موفق شده اند 55 گل در 28 بازی به ثمر برسانند و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند.

پیش بینی:

بیانکونری ها در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان پس از افت محسوس شان در سال های اخیر، می توانند به عنوان تیمی معرفی شوند که با چراغ خاموش حرکت کرده یا به قول انگلیسی ها، اسب سیاه رقابت ها بوده اند. اما اکنون دیگر این عنوان برازنده آنها نیست، چون بانوی پیر ایتالیا، اکنون یکی از شانس های مسلم قهرمانی است.



1- بارسلونا


[img width=480 height=352]http://aksup.ir/images/x6e8a29hap0o90zmgjna.jpg[/img]

نحوه صعود:

صدرنشینی گروه هفتم؛ غلبه بر میلان در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 4 بر 2



چرا آنها بالاتر نخواهند رفت؟

بارسلونا مشخصا دیگر آن تیم شکست ناپذیر چند سال اخیر فوتبال اروپا نیست. آنها اخیر هم به سلتیک، هم به میلان و هم 2 بار در لیگ و جام حذفی، به رئال باخته اند.



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

اگر آنها در فرم ایده آل خود قرار داشته باشند، می توانند هر تیم اروپایی شامل رئال، بایرن و سایر تیم های لیگ قهرمانان را شکست دهند. لیونل مسی همچنان به عنوان بهترین بازیکن جهان و نسل خود، در ترکیب آنها حضور دارد. علاوه بر این، با توجه به اختلاف امتیاز قابل توجه آنها در صدر جدول لالیگا و کنار رفتن از رقابت های جام حذفی اسپانیا، مهمترین هدف آنها در ادامه فصل جاری، فتح لیگ قهرمانان است. در راستای این مهم، بازیکنان کلیدی شان می توانند در رقابت های لیگ استراحت داده شوند.

مهم تر از همه اینکه بارسلونا ظاهرا از این به بعد نقشه و طرح جایگزینی هم خواهد داشت. در هم شکستن دفاع چند لایه میلان در مرحله یک هشتم رقابت ها کاملا این نکته را ثابت و خاطرات مشابه فصل گذشته در مقابل دفاع موسوم به اتوبوسی چلسی را ار اذهان پاک کرد.

بعد از این که میلان در بازی رفت کاملا مسی را از کار انداخت، آنها در بازی برگشت از داوید ویا به عنوان مهاجم هدف استفاده کردند تا تمرکز روی مسی را کمتر کنند. ویلانوا هم که غیبت او هم از لحاظ تاکتیکی و هم روحی ملموس نموده است، به گزارش مارکا، به زودی در کنار تیمش خواهد بود.



پیش بینی:

با فرض انتخاب تاکتیک های درست و عملکرد راضی کننده ستاره های بارسلونا، شکست این تیم غیر ممکن به نظر می رسد.

کلیه مطالب فوق به قلم آقای مهدی جوانی بوده است.

#228
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
زلاتان بخشیده شد و در بازی مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد

#229
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
پیشبینی میشه یووه مقابل بایرن با 6 هفبک بازی کنه یعنی پوگبا پیرلو ویدال مارکیزیو و لیخ و پلوزو و تک مهاجم هم وچینیچ باشه

#230
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
یعنی این مورینیو هم دیوانه هست بخدا .ایکر کاسیاس با اینکه سالمه دو هفته از مصدومیتش گرشت بازیش نمیده و تو لیگ قهرمانانم گفته کاسیاس باید تماشا چی باشه و بعد گفته خیلی بهش لطف کرده که بازی هفته بعد لالیگا فقط به ترکیب دعوت میشه

#231
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
چرا دیونه است؟ خوب لوپز خیلی بهتر کاسیاس است :troll:

#232
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
ماسکرانو 6 هفته دور از میادین سایت گل مسی مصدومیت همسترینگ پای راست سایت گل بین خط این نشون من نمیدونم چجوریه این بارسلونا کلا هرکیشون مصدوم میشه میرن یه کاری میکنی در هر صورتی برش میگردونن حتس اگه پاش قطع بشه.نمونش همین امشب بازیکنشون همه بودن چز پویول

#233
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
بچه ها این تاپیکی که الان شما دارید داخلش صحبت می کنید مربوط به یوونتوس و لیگ قهرمانان هست !

در مورد سایر تیم های حاضر در رقابت های اروپایی به تاپیک زیر مراجعه کنید !

http://bianconeri.ir...p?topic=65.4395

#234
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
بازی دیشب فقط واسه من حسرت و حرص بود ! چرا ما باید انقدر بدشانس باشیم که از بین اون همه تیم بایرن مونیخ بخوره به ما ؟! و تیمی مثل دورتموند چرا باید انقدر خوش شانس باشه که تیمی مثل مالاگا و رئالی که سابقه بازی کردن باهاش رو داره بخوره بهش ؟ اگه تیمی غیر از بایرن به ما می خورد ما الان می تونستیم تو جمع 4 تیم باشیم [ بر فرض اینکه تو دور بعد هم به بایرن نمی خوردیم ! ] ! امسال UCL راحت ترین UCL بودی که یوونتوس می تونست با دردسر کم توش حداقل به جمع 4 تیم و حتی فینال برسه چون تیم غول می شه گفت فقط یه بایرن بود . اَد هم همون بایرن خورد به ما !! رئال , دورتموند , منچستر , آرسنال و حتی بارسا اصلا و ابدا غول نبودن و فقط بایرن به معنای واقعی کلمه این فصل غول بود . اونم که گفتم خورد به ما و حذفمون کرد . بارسا با اون همه ستارش و اون استادیومش 7-0 از بایرن باخت ,,, اما ما جلوی بایرن کم نیاوردیم و تو بازی برگشت بهش فشار هم اووردیم ! کاری که بارسا چه با مسی و چه بدون مسی نتونست بکنه ,,, حیف , حیف و 10000 حیف که خوردیم به غولی مثل بایرن . واقعا یکی مثل زلاتان تو تیممون بود حتی می تونستیم بایرن هم شکست بدیم ! واسه همین هم هست که میگم به تیم امسال اگه فقط 1 ایبرا هم اضافه کنیم حله و آماده می شیم برای اروپا ! ایشالله سال بعد جبران می کنیم ,,,,

#235
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
کلا بخوایم قضیه ی شانس رو در موردش صحبت کنیم از همه لحاظ بدشانسی آوردیم. - بدترین بدشانسی همین قرعه ی بایرن بود - بایرن تا قبل از بازی برگشت با آرسنال همون بایرن پارسال بود و بعد از اون باخت و احساس خطر کلا از لحاظ روانی عوض شدن و این بدشانسی ما بود که آرسنال بایرن رو از خواب بیدار کرد - گل ثانیه ی 24 که با بدشانسی محض و تغییر جهت عجیب توپ رقم خورد که باعث شد افت روحی شدیدی کنیم - گل دوم آفساید و اشتباه داور - محرومیت لیخت و ویدال که بازم با اشتباه داور محروم شدن اما در کنار اینها ما به هرحال توان بردن این بایرن تا دندان مسلح رو نداشتیم و باید خوشحال باشیم که یه تجربه ی خوب از این رقابت ها بدست آوردیم. حتی حذف تو اون مرحله بهتر از حذف تو مراحل بالاتر بود چون اگه فرضا با یه قرعه خوب تا فینال میرفتیم اونوقت کادر مدیریت تیم به هیچ عنوان به فکر تقویت تیم نمی افتادن.البته همین حالا هم تضمینی بر تقویت تیم نیست ولی به هرحال جایگاه واقعی تیم براشون مشخص شد -

#236
JuveStoriaDiUnGrandeAmore

JuveStoriaDiUnGrandeAmore

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 276 ارسال
با توجه به اولين تجربه دن انتونيو و خيلي از بازيكنامون در اروپا به نظر من يووه عملكرد مثبتي در اين فصل از ليگ قهرمانان داشت. ما ٣ تا تيم رو ٥ تايي كرديم : چلسي و نورژلند و سلتيك :1: تازه توسط يه ابرقدرت هم حذف شديم

#237
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
لحضاتی قبل سید بندی لیگ قهرمانان فصل 2013-2014 به شرح زیر اعلام شد


در سید یک تیمهای زیر حضور خواهند داشت، که سر گروه خواهند بود:

بایرن مونیخ آلمان - بارسلونا اسپانیا - چلسی انگلیس - رئال مادرید اسپانیا - منچستریونایتد انگلیس - آرسنال انگلیس - پورتو پرتغال - بنفیکا پرتغال

تیمهای حاضر در سید 2:

اتلتیکو مادرید اسپانیا - لیون فرانسه - شاختار دونتسک اکراین - آث میلان ایتالیا - شالکه 04 آلمان - مارسی فرانسه - زسکامسکو روسیه - پاریسن ژرمن فرانسه

تیمهای حاضر در سید 3:

یوونتوس ایتالیا - زنیت روسیه - منچسترسیتی انگلیس - آژاکس هلند - بروسیا دورتموند آلمان - بازل سوئیس - المپیاکوس یونان - گالاتاسارای ترکیه

و در نهایت تیمهای حاضر در سید 4:

بایر لورکوزن آلمان - کپنهاگن دانمارک - ناپولی ایتالیا - اندرلخت بلژیک - سلتیک اسکاتلند - استوا بخارست رومانی - ویکتوریا پلژن چک - دینامو زاگرب کرواسی



*بدون شک باز هم گروه مرگی وجود خواهد داشت، اما با توجه به تیمهای حاضر، شاید شاهد بیش از یک گروه مرگ باشیم.

در بدترین حالت ممکن برای نمونه 4 تیم ذیل می توانند در یک گروه رقابت کنند:

رئال مادرید (بارسلونا) - پاریسن ژرمن - یوونتوس - بایرلورکوزن

بایرن مونیخ - المپیک لیون - منچسترسیتی - ناپولی

رئال مادرید (بارسلونا) - آث میلان - بروسیا دورتموند - سلتیک


نکته اینجاس که در صورت حذف تنها یک تیم از بین میلان، شالکه، المپیک لیون و آرسنال، یوونتوس در سید دوم جای خواهد گرفت :thankyou:

#238
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
امیدوارم هر چهار تیم گفته شده به لیگ قهرمانان صعود کنند تا همچنان در سید سوم بمونیم . اگه بریم سید 2 احتمال همگروه شدن با دورتموند و سیتی وجود داره ولی اگه سید 3 باشیم با اینا همگروه نمیشیم .

#239
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
خیلی دوست دارم امسال توی مرحله ی گروهی یا حذفی به بارسا بخوریم.و در این برهه از زمان بارسا دیگه اون قدرت همیشگی رو نداره.پس شکست دادنش کار سختی نیست.و از طرفی کنته برای کسب قهرمانی چمپیونز لیگ با یووه عطش خاصی داره و یکی از دلایل اثبات این حرف پر مهره بودن یووه در همه ی پست ها (به جز پیستون چپ) هست.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی